View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dakrivos Visitor

Joined: 14 Nov 2011 Posts: 6
|
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Oct 22, 2017 12:51 pm Post subject: Μετατόπιση Παραλιακής - Φαληρικό Δέλτα |
|
|
Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.
On 15 Jul 2017 05:52 pm, apapa wrote: | Και ότι θα σε ρώταγα, ξέρουμε διατομή του νέου έργου της παραλιακής?
Τώρα είναι 4 λωρίδες ανά ρεύμα και κατά καιρούς πήζει αφάνταστα (ειδικά τα πρωινά προς Πειραιά οι 2-3 λωρίδες είναι σταματημένες ενώ το ίδιο συμβαίνει και τώρα το καλοκαίρι με τις 2 δεξιές λωρίδες το πρωί).
Πολύ φοβάμαι ότι η διατομή θα είναι μικρότερη (πχ 3+3 και στηθαίο αντί πλατιάς πρασιάς) και θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος με τα bottlenecks καθώς προς Φάληρο-Αθήνα, η παραλιακή υποδέχεται 2 λωρίδες και οι Συγγρού άλλες 2 άρα ποια από τις 2 θα είναι η "ρηγμένη" και ακόμα χειρότερα προς Πειραιά, Νέο Φαληρο, Κηφισό που κανονικά υποδέχονται 2, 1 και 2 λωρίδες αντίστοιχα, με αποτέλεσμα ο "ρηγμενος" τωρα να είναι ο Κηφισος καθώς πρακτικά η 1, η δεξιά λωρίδα καταληγει στις 2 αρχικες εισοδου του και δημιουργουνται διαφορα τραγελαφικα και ελληνικα με χωσιματα, τροχαια κτλ.
Αν γινουν 3 θα πεσει πολυ κλαμα και θα θελει πολυ υπομονη.
Τελος εμεις οι κατοικοι των ομορων δημων που κινουμαστε διαμπερως απο Πειραια προς παραλια, ΝΠ και πισω για το επομενο 2 χρονο θα βλαστημησουμε και προβλεπω ολο το εσωτερικο δικτυο (πχ Πειραιώς) και τα στενακια σε Νεο Φαληρο, Μοσχατο, Καλλιθεα να πηζουν. Μακαρι να βγω ψευτης.
Και μια παρατηρηση: Αν οντως ηταν γνωστο στην περιφερεια οτι θα αναλαμβανε το εργο και θα το ξεκιναγε, γιατι πριν απο λιγοτερο απο 1 χρονο φαγωθηκαν χρηματα και μπηκε διπλη μπαριερα εκατερωθεν στη μεσαια πρασια της νεας Παραλιακης η οποια πολυ φοβαμαι τωρα οτι θα καταληξει στα χερια καποιου, οπως κατεληξαν καπου και τα χρηματα τους? Συν του οτι εντελως παραδοξως η περιφερεια τον τελευταιο 1 χρονο εχει "καθαρισει" και κλαδεψει ολα τα φυτα της πρασιας 3-4 φορες, πραγμα που δεν εχει ξανακανει σε τοσο συντομο διαστημα παλαιοτερα. Τι εγινε ταισαμε μερικους ημετερους οσο προλαβαιναμε???
Μην παρεξηγηθω οτι η ασφαλεια μας δεν επαιζε ρολο και δεν επρεπε να μπει επιτελους μπαριερα, απλα βαζω ερωτηματικο στο timing....
Τελος μηπως θα ηταν προτιμοτερο να δουλεψουν και να τελειωσουν ολο το οδικο κομματι που μπορουν και κινειται παραλληλα της υπαρχουσας παραλιακης χωρις να διακοψουν την κυκλοφορια της και να διακοπει αυτη προς τα τελευταια σταδια μονο για να δημιουργηθουν οι συνδεσεις με το υπαρχον δικτυο? Γιατι καπου διαβασα οτι τα βασανα θα αρχισουν αμεσα απο Σεπτεμβρη και θα αρχισει σχετικα νωρις ο αποκλεισμος της οδου. |
On 16 Jul 2017 07:58 pm, Engineer wrote: | Εάν κοιτάξεις στα σχέδια που έχω βάλει στο φάκελο του dropbox θα δεις ότι τουλάχιστον στην προμελέτη ο δρόμος φαίνεται να έχει 4 λωρίδες κυκλοφορίας + ΛΕΑ για το κάθε ρεύμα.
Όσο αφορά το τι θα γινει κατά την διάρκεια κατασκευής, υποτίθεται ότι θα έχουμε την μικρότερη όχληση και το μόνο πρόβλημα θα είναι όταν θα πρέπει να γίνουν οι συνδέσεις των δύο κόμβων με το νέο τμήμα. Μέχρι τότε η ταλαιπωρια θα πρέπει να είναι ελάχιστη. Το πραγματικά ζόρικο σημείο είναι όταν θα πρέπει να πέσει ο τωρινός κόμβος του Π. Φαλήρου και να φτιαχτεί ο καινούργιος αλλα υποτίθεται ότι και αυτό στα χαρτιά είναι λυμένο με γνώμονα την ελάχιστη όχληση.
Αυτό που θα ήθελα εγώ να πω είναι ότι το οδικό έργο είναι ένας συμβιβασμός αφού τελικά η λεωφόρος δεν θα υπογειοποιηθεί παρά μόνο δύο σημεία της θα σκεπαστούν και όλος ο δρόμος θα μετατοπιστεί προς την θάλασσα. Ετσι αν κάποιος περπάτει σε τρία χρόνια από σήμερα στην σημερινή Εθνάρχου Μακαρίου, (παλιά παραλιακή) διπλα στις γραμμές του Τραμ, θα εξακολουθήσει να μην βλέπει την θαλασσα όπως δεν την βλέπει και σήμερα. Απλώς ο τοίχος 4 μέτρων σε κάποια σημεία της σημερινής λεωφόρου δεν θα ειναι δίπλα αλλά μετατοπισμένος προς τη θάλασσα με δύο τεχνητούς λόφους και σαφώς ποιο ήπιο ανάγλυφο απο το σημερινό.
Η ερώτηση όμως για εμενα είναι πόσο παραπάνω θα κόστιζε η πλήρης υπογειοποίηση της λεωφόρου όπως έλεγε το αρχικό σχέδιο του Renzo Piano? |
On 17 Jul 2017 02:32 pm, apapa wrote: | Το ειδα αυτο που λες αλλα ειναι προμελετη οπως αναφερεις και φοβαμαι για "εκπτωσεις" στην τελικη κατασκευη του εργου.
Συμφωνω μαζι σου
Το αρχικό σχεδιο νομιζω προεβλεπε βυθιση της νεας παραλιακης, παραλληλα με την μετατοπιση της ωστε η κορυφη του λοφου που θα σχηματιζοταν να συνεπιπτε με το τωρινο υψος του οδοστρωματος.
Το προβλημα που βλεπω με αυτο το σκεπτικο ειναι οτι με την βυθιση, για να υπηρχε ουσιαστικη διαφοροποιηση το επιπεδο του οδοστρωματος θα επρεπε να κατεβει τουλαχιστον 3 μετρα, δλδ στο επιπεδο της παλιας παραλιακης αρα επικινδυνα κοντα στο επιπεδο της θαλασσας. Τι θα γινοταν συνεπως με τα τμηματα που τεμνουν Κηφισσο και Ιλισσο?
Επισης πληρης υπογειοποιηση (πρακτικα cut & cover σε ολο το μηκος των περιπου 2,5-3 χλμ) δεν ξερω κατα ποσο θα αλλαζε σημαντικα την "ομορφια" του εργου αφου ετσι και αλλιως και να το σκεπαζες ολο, δυσκολα θα μπορουσες να φυτεψεις απο πανω (με οδικη αρτηρια 8 λωριδων απο κατω, θα φυτευες δεντρα ή γκαζον απο πανω???).
Για εμενα το βασικο ηταν και παραμενει η αναπλαση του φαληρικου ορμου, δλδ να γινει ολη αυτη η εκταση παρκο, χωρος αναψυχης και να δοθει στο κοινο, για να αναβαθμιστει η περιοχη. Αν επρεπε να μπει και ιδιωτης για να βγουν τα εξοδα συντηρησης, ας του εδινες μια μαρινα στα προτυπα του Φλοισβου και ας εφτιαχνε ενα αντιστοιχο διαμαντακι. Οσοι θυμουνται τη μαρινα του Φλοισβου της δεκαετιες 80 και 90 ξερουν οτι τωρα ειναι σαφεστατα ανωτερη και αναβαθμισμενη η περιοχη εκει.
Η παραλιακη ας εμενε εκει που ειναι. |
On 17 Jul 2017 04:16 pm, ariskop wrote: | Μην μπερδευόμαστε, δεν υπήρξε ποτέ σενάριο πλήρους υπογειοποίησης της νέας παραλιακής στο Φαληρικό Δέλτα.
Στο πρώτο σχέδιο της μελετητικής ομάδας "Φαληρο21" για την ολυμπιακή ανάπλαση του Φαληρικού όρμου για πρώτη φορά απεικονίστηκε η ιδέα για την μετατόπιση της νέας παραλιακής προς τη θάλασσα και ο υποβιβασμός από το σημερινό επίχωμα στο επίπεδο του εδάφους.
Μάλιστα σε εκείνη τη φάση κατασκευάστηκε η γέφυρα στον Ιλισσό με πλατειά βάθρα ώστε να υποδεχτεί τον 4χ4 νέο αυτοκινητόδρομο (και μέχρι τότε εξυπηρετεί έναν εσωτερικό δρόμο).
Η μελέτη του Πιανό πάτησε πάνω σε αυτή την μελέτη και προτάθηκε να καλυφθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος από 2 λόφους για καλύτερη ενοποίηση της πόλης με την θάλασσα. Ούτε και εκεί όμως είχαμε να κάνουμε με υπογειοποίηση καθώς πάλι ο νέος αυτοκινητόδρομος διέρχεται πάνω από τις εκβολές του Ιλισσού.
http://2.bp.blogspot.com/-9iTldDQDWho/Tfk9EKkq9cI/AAAAAAAAAE8/BV8z03pn8k4/s1600/protasi.jpg
Τελικά στις οριστικές μελέτες που έγιναν από το γραφείο του Πιανό μαζί με τα ελληνικά μελετητικά γραφεία που είχαν εμπλακεί στον αρχικό σχεδιασμό και με βάση τις οποίες θα ξεκινήσουν και τα έργα μειώθηκε το μήκος του σκεπασμένου αυτοκινητόδρομου.
 |
On 17 Jul 2017 06:52 pm, Engineer wrote: | Ναι δεν το έγραψα σωστά. Εχεις δίκιο. Το θέμα είναι πως οι κάτοικοι του Ν. Φαλήρου, του Μοσχάτου, της Καλλιθέας κλπ θα αποκτήσουν εκ νέου την πρόσβαση στην θάλασσα όπως την είχαν κάποτε! Στην κατευθυνση αυτή, αν και έγιναν κάποια βήματα απο τις τοπικές κοινωνίες, εν τουτοις ξεπουληθηκαν πολύ εύκολα από τους Δημαρχαίους της περιοχής.... Και όχι μόνο αυτό, το έργο σαλαμοποιήθηκε και προς το παρόν μιλάμε μόνο για το οδικό και την αναδιάταξη της κυκλοφορίας του νερού στην κοίτη του Κιφησού για να φύγει η μπόχα. Για το πάρκο και την θάλασσα έχει ο Θεός. Σε επόμενη εργολαβία και βλέπουμε. |
On 17 Jul 2017 09:21 pm, apapa wrote: | ariskop wrote: | Μην μπερδευόμαστε, δεν υπήρξε ποτέ σενάριο πλήρους υπογειοποίησης της νέας παραλιακής στο Φαληρικό Δέλτα.
|
Σωστός
Όταν μίλησα για "υπογειοποίηση" δεν εννοούσα κάτω από το έδαφος. Εννοούσα την αρχική πρόταση να κατέβει η νέα παραλιακή στο ίδιο επίπεδο με αυτό της παλαιάς και να σκεπαστεί με ενα cut&cover από τη γέφυρα του Κηφισού μέχρι την Εσπλανάδα (με εξαίρεση την εκβολή της κοίτης Ιλισού που εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). Πρακτικά αυτό θα εξαφάνιζε τελείως την νέα παραλιακή (με εξαίρεση το γεφύρωμα της εκβολής Ιλισού κατά τα άλλα δεν θα ήταν ορατή) εξού και ο μη δόκιμος από μέρους μου όρος υπογειοποίηση (αλλά δεν βρήκα κάποιον καλύτερο).
Τώρα διαπιστώνω ότι πρώτα το σχέδιο κάλυψης έχει περιοριστεί κατά το ήμισυ περίπου και δεύτερον η νέα παραλιακή δεν θα υποβαθμιστεί στο επίπεδο του εδάφους της παλαιάς παραλιακής. Αντίθετα θα μείνει στο υψομετρικό που είναι. Έτσι όμως για να την καλύψεις και να δημιουργήσεις τους δύο νέους σκεπαστούς λόφους θα δημιουργήσεις άλλα δυο τερατουργηματα οπτικα τα οποια θα αποκρυπτουν τελειως την θαλασσα ακόμα και απο αυτούς που τώρα είναι στο 2ο όροφο κτιρίου επι της παλαιας παραλιακής. Για να σκεπάσεις επιτυχως τη νεα παραλιακη δημιουργωντας 2 λοφους πρεπει αυτοι να εχουν τουλαχιστον 4 μετρα υψος (ισως και παραπανω) αρα μαζι με την χωματωση μιλαμε για επιπλεον 1,5 οροφο πολυκατοικιας ανυψωση της παλαιας παραλιακης κατα τοπους.
Για αυτο μου αρεσε καλυτερα το αρχικο σχεδιο. |
On 18 Jul 2017 01:26 am, ariskop wrote: | Το δεύτερο σημείο δεν προκύπτει από κάπου. Δεν έχει υπάρξει καποια αλλαγή στο σχεδιασμό και η νέα παραλιακή θα υποβιβαστεί υψομετρικά αρκετά σε σχέση με σήμερα.. |
On 18 Jul 2017 09:08 am, apapa wrote: | Μακάρι αν και επειδή περνάω κάθε μέρα από το σημείο, βλέπω ότι έχουν ξεχορταριάσει αρκετά μέτρα εκατέρωθεν του δρόμου που οδηγεί από το πάρκινγκ ΣΕΦ στο Ταεκ Βοντο και έχουν ξεκινήσει και τα μηχανήματα για να βάλουν κολόνες στην εκβολή του Ιλισού (στο σημείο που είναι σήμερα η γέφυρα και υπάρχει πιο πριν ξηρό κανάλι) αλλά δεν βλέπω κάποια "κίνηση" για να χαμηλώσει ο δρόμος τουλάχιστον 2-3 μέτρα προς το επίπεδο της θάλασσας. Πιο πολύ δλδ με διαπλάτυνση και ενισχυση μοιάζει προς το παρόν. Μακάρι να βγω ψεύτης και λάθος. |
On 19 Jul 2017 05:27 pm, ariskop wrote: | Μπορεί τη μερίδα του ενδιαφέροντος να την έχει πάρει η μετατόπιση και κάλυψη της νεας παραλιακής (λ. Ποσειδώνος) προς τη θαλασσα αλλά κυκλοφοριακά αυτή είναι η μικρότερη αλλαγή καθώς δεν θα υπάρξει καμία ουσιαστική αλλαγή στη διατομή (4 λωρίδες ανά κατεύθυνση) παρά μόνο προσθήκη ερείσματος.
Τα σημαντικά έργα που θα διευκολύνουν πολύ την κυκλοφορία στην ευρύτερη περιοχή και είναι κομμάτι αυτής της εργολαβίας είναι σε γενικές γραμμές τα παρακάτω:
- Η παλιά παραλιακή (Εθναρχου Μακαρίου) σε όλο το μήκος της από το ξενοδοχείο Metropolitan μέχρι και την ένωση της με την παραλιακή λίγο πριν το Φλοίσβο θα αποκτήσει παντού 2 απρόσκοπτες λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ενώ οι αριστερές στροφές όπου υπάρχουν και σήμερα θα γίνονται από 3η λωρίδα χωρίς να μπλοκάρουν την κυκλοφορία στην ευθεία.
Επίσης θα κατασκευαστεί νέα γέφυρα στις εκβολές του Ιλισσού για την παλιά παραλιακή και οι γραμμές του τραμ θα φύγουν από την υπόγεια διάβαση καρμανιόλα που η παλιά παραλιακή περνάει κάτω από τη νέα (στο ύψος του ΚΠΙΣΝ) και θα επανέλθει ο δρόμος σε 2+2. Αυτό το στένεμα του δρόμου σε εκείνο το σημείο είναι πάρα πολύ επικίνδυνο.
- Θα προστεθούν 2 νέες γέφυρες στον Α/Κ Συγγρού για ανισόπεδη και απευθείας πρόσβαση στον Ολυμπιακό πόλο Φαλήρου (Ταε κβο ντο κτλ.) από Αθήνα και από Πειραιά.
- Θα κατασκευαστεί ουσιαστικά από την αρχή ο Α/Κ Παλαιού Φαλήρου (στη σημερινή θέση της κάτω διάβασης της οδού Απόλλωνος) ο οποίος θα εξυπηρετεί όλες τις κατευθύνσεις και για την είσοδο/έξοδο προς τον Ολυμπιακό Πόλο Φαλήρου αλλά και προς το Παλαιό Φάληρο.
- Μεγάλα κομμάτια της γραμμής τραμ σε όλο το κομμάτι από το ύψος του κόμβου Κηφισσού έως τα Village θα δεχτούν οριζιοντογραφική και υψομετρική παραλλαγή.
Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια κομμάτια η γραμμή θα κατέβει επίπεδο για να μην λειτουργεί σαν τοίχος όπως σήμερα ή θα μετατοπιστεί ελαφρά προς τη θάλασσα για να ανοίξει χώρος για τα πεζοδρομια και τις επεμβάσεις στην Εθν. Μακαρίου ενώ υπάρχουν και κομμάτια που εχουμε τελειώς νέα χάραξη (π.χ. νέα ανεξάρτητη κάτω διάβαση της νέας παραλιακής). |
On 19 Jul 2017 06:56 pm, apapa wrote: | Το πρώτο αν δεν με απατά η μνήμη μου ισχύει ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του δρόμου (παλια παραλιακη). Πηγαινοντας για Π.Φαληρο απο γεφυρα Καραϊσκακη, η 1η αριστερη ειναι του Metropolitan με φαναρι και 3 λωριδα αριστερα. Η επομενη αριστερη ειναι η επισημη εισοδος στο Μοσχατο οπου επισης εχει αριστερο φαναρι και 3η αριστερη λωριδα. Μετα ειναι της Θησεως που ενω εχει αριστερο φαναρι η λωριδα ειναι περισσοτερο μιση παρα ολοκληρη ενω οι αλλες δυο κυριες λωριδες ειναι σαφως πιο πεπλατυσμενες. Το αντιλαμβανεσαι κυριως οταν περιμενει να στριψει το τρολευ που βγαινει πιο εξω.
Η τελευταια αριστερη ειναι αυτη της Κατσωνη που επισης εχει αριστερο φαναρι και 3η λωριδα.
Ολες οι υπολοιπες αριστερες στροφες ειναι "παρανομες" καθως ειναι πανω σε σπασιματα στο διαζωμα και κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχουν (πχ αυτη μεταξυ Κηφισου και στροφης Μοσχατου καθως και αυτη μεταξυ Θησεως και Κατσωνη εκει που ηταν παλια ο Μπουρμπουληθρας για οσους θυμουνται).
Μετα κατηφοριζεις για τον ανισοπεδο Απολλωνος παλι με αριστερο φαναρι με μονη παραφωνια οτι η αριστερη λωριδα ειναι μικρη (α) γιατι κραταει λιγο το αριστερο φαναρι και (β) γιατι υποδεχεται στροφη λεωφορειων αρα με ενα λεωφορειο εχει κλεισει ο δρομος. Συν του οτι κατω απο την παραλιακη και επι της Απολλωνος στο ρευμα εισοδου του Παλαιο Φαληρου στα γηπεδα του ΚΕΑ, παρκαρουν παρανομα φορτηγα και λεωφορεια κλεινοντας την δεξια λωριδα και ετσι η αριστερη στροφη πεφτει σε bottleneck (αλλα η τροχαια δεκαετιες τωρα σφυριζει κλεφτικα).
Απο Π.Φαληρο για Νεο Φαληρο δεν αναφερω κατι γιατι αριστερη στροφη δεν εχει νοημα καθως κουτελωνει στο λοφο της νεας παραλιακης. Η μονη αριστερη στροφη που υπαρχει ειναι αυτη του ΣΚΑΙ που επισης εχει φαναρι και 3η αριστερη λωριδα επιβραδυνσης.
Το ιδανικο βεβαια για εμενα θα ηταν αφου θα γινει πληρης αναβαθμιση του δρομου και θα μετατοπιστει η νεα παραλιακη, στην παλαια να καταργουσαν ολα τα φαναρια (ετσι και αλλιως πλεον εχει ελαχιστο φορτο και κινηση και μπουκωνει μονο στο υψος του ΣΚΑΙ) και να κανανε κυκλικους κομβους φυτεμενους, να μεγαλωναν εκατερωθεν τα πεζοδρομιο ως ζωνες περιπατου και να εφτιαχναν ποδηλατοδρομους. Και να φυτευοντουσαν ψηλα δεντρα κατα μηκος για σκιαση και πρασινο.
Αναφορικα με την αναβαθμιση και εκ βαθρων κατασκευη του κομβου Παλαιου Φαληρου, δεν το ειχα προσεξει στο σχεδιο. Για να ειμαι ειλικρινης και τωρα εξυπηρετει μια χαρα τις ιδιες αναγκες. Το μονο που μπορω να φανταστω ως διαφοροποιηση ειναι ερχομενος απο Αθηνα-Πειραια αντι να στριβεις με κλειστη δεξια στροφη μετα την Αγια Σκεπη, περνωντας τον Α/Κ τωρα να βγαινεις πριν τον Α/Κ ενω και οι ερχομενοι απο Γλυφαδα αντι να βγαινουν πριν τον Α/Κ στο υψος του κολυμβητηριου και να κανουν περιφορα τα γηπεδα τεννις για να βγουν στα φαναρια των ΚΕΑ τωρα να βγαινει ο δρομος μεταξυ Α/Κ και γηπεδων τεννις.
Αρκει να μην φανε τα γηπεδα τεννις και μπασκετ. Θα ειναι μεγαλο εγκλημα και θα στερησουν σημαντικους χωρους αθλησης στο Π.Φαληρο. Ελπιζω να μην συμβει και να μην το επιτρεψει ο δημαρχος. |
On 15 Sep 2017 02:19 pm, apapa wrote: | Κανενα νεοτερο απο το μετωπο των εργασιων του Φαληρικου μετωπου??
Περνωντας σημερα απο τη νεα παραλιακη ειδα προχωρημενες εργασιες στο κομματι του παλιου παραλληλου δρομου των Ολυμπιακων εγκαταστασεων και ηδη τα χωματουργικα ειναι στο φουλ και εχουν κατεβει αρκετα κατω απο την επιφανεια του αναχωματος της νεας παραλιακης.
Εχουμε τιποτα φωτο ή προοδο?? |
On 26 Sep 2017 10:35 am, Engineer wrote: | Καλημέρα
Κάποιες γρήγορες πρωινές φωτό από το έργο της μετατοπισης της Λ. Ποσειδωνος. Δυστυχώς ο ήλιος είναι μποστά μας ενώ ο τόπος έχει γεμίσει λάσπες καθόσον το εργοτάξιο αναπτύσεται σιγά σιγά και δεν είναι εύκολη η πρόσβαση. Εκτός από πασσάλους πλέον έχει αρχίσει και ξεμπάζωμα όπως μπορείται να δειτε στο πολύ βάθος. Επιφυλάσομαι για καλύτερο αποτέλεσμα τις επόμενες ημέρες:
https://www.dropbox.com/sh/maz6bvb7jua6y5c/AAAImXGULlS5ItE8aogbQsrHa?dl=0 |
On 08 Oct 2017 06:10 pm, Stavros86 wrote: | Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες Engineer.
Θα μπορούσες να εξηγήσεις τι ακριβώς βλέπουμε στις δύο ακόλουθες φωτογραφίες;
Εικόνα 1
Εικόνα 2
Στην πρώτη φαίνεται σαν να είναι κράσπεδο πεζοδρομίου, αλλά σε τέτοιο βάθος;
Στη δεύτερη σαν να πρόκειται για αρχαία. |
On 08 Oct 2017 06:44 pm, Engineer wrote: | Σε ενα σημειο ακριβως στο υψος του Σ. Νιαρχος αλλα απο την αλλη πλευρα της Λεωφορου εχουν γινει καποιες διευρενητικες τομες. Στην αρχη και απο μακρυα οπως τα ειδα μου φανηκαν για αρχαια αλλα ευτυχως δεν ειναι. Και δεν ειναι γιατι η σταθμη τους ειναι πολυ ψυλοτερα απο την σταθμη των αρχαιων που ειχαν βρεθει κατα τις εργασιες στο κεντρο πολιτισμου. Προκειται μαλλον για κρασπεδα και πεζοδρομια που επιχωθηκαν εκει γυρω στην δεκαετια του 70 για να γινει η λεωφορος απο την οδο που εβγαινε στην παραλια. |
On 16 Oct 2017 10:50 pm, apapa wrote: | Λίγο ψηλά δεν ειναι? Δεν υποτιθεται οτι θα "ταπεινωνόταν" ο νεος δρομος κατα 3 μετρα?? Απ'εξω που περασα και απο τις φωτο σου δεν φαινεται για 3 μετρα αυτο. 3 μετρα ειναι περιπου η υψομετρικη διαφορα της παλαιας με τη νεα παραλιακη. Δεν βλεπω κατι τετοιο εδω. |
On 17 Oct 2017 01:02 am, Engineer wrote: | Σωστη η παρατηρηση. Και εδω ειναι και η "απατη" που εχει στηθει. Ο δρομος θα ταπεινωθει κατα περιπου 3 μετρα απο την σημερινη του σταθμη, μονο στα δυο σημεια στα οποια κατασκευαζονται τα τεχνικα καλυψεως. Στις φωτο βλεπουμε τους πασσαλους στους οποιους θα γινουν οι κεφαλοδεσμοι. Σε αυτους τους κεφαλοδεσμους θα πατησει η πλακα που θα σκεπασει τα δυο ρευματα κυκλοφορίας και θα δημιουργησει το καλυμα της λεωφορου. Σε αυτα τα σημεια θα ακολουθησει η σχετικη εκσκαφη για την διαμορφωση της ραμπας ανοδου και καθοδου καθως και το τμημα της οδου που θα βρισκεται κατω απο το τεχνικο καλυψεως. Αυτο θα γινει σε δυο σημεια, ενα μπροστα απο το Μοσχατο και το αλλο μπροστα απο την Καλλιθεα. Σε ολο το υπολοιπο τμημα ο δρομος θα παραμεινει στη σημερινη του - πανω κατω - σταθμη και εαν μεταφερθουμε νοερα στο μελλον σε τρια χρονια απο σημερα και περπαταμε στο πεζοδρομιο της Εθναρχου Μακαριου (παλια παραλιακη οπου καποτε ηταν η αμμουδια διπλα) θα εξακολουθουμε να μην βλεπουμε την θαλασσα αλλα η λεωφορος θα εχει μετατοπιστει 90 μετρα προς την θαλασσα και δεν θα ειναι ορατη καθοσον θα υπαρχει ενα αναχωμα μπροστα της. Η προσβαση μεχρι την θαλασσα θα ειναι σαφως πιο ευκολη απο οτι ειναι σημερα μεσω των δυο τεχνικων καλυψεως. Καποια στιγμη στο μελλον με αλλη εργολαβια αυτη η περιοχη θα πρασινισει και θα γινει παρκο και χωρος αναψυχης. |
On 17 Oct 2017 11:04 pm, apapa wrote: | Το ειχα ψιλιαστει οτι ειναι μουφα η κατασταση αλλα οχι και ετσι
Προσωπικα θα περιμενα να σκαφτει ολο το αναχωμα και να φτασει ο νεος δρομος στην επιφανεια σχεδον της θαλασσας (το σχεδον παει στο υψος της σημερινης παλιας παραλιακης). Μετα ολο το κομματι (δεν ειναι μεγαλο ειναι σκαρτο 1,5 χλμ) το σκεπαζεις με ενα cut&cover και το επιχωματώνεις. Μετα απο πανω φυτευεις. Δημιουργεις ετσι ενα τεραστιο λοφο πρασινου που ναι μεν η Καλλιθεα και το Μοσχατο εξακολουθουν να μην βλεπουν τη θαλασσα αλλα πλεον δεν βλεπουν ουτε τον δρομο, εξαφανιζεται τελειως και η οπτικη και η ακουστικη οχληση και αναβαθμιζεται απιστευτα η ολη περιοχη. Σαν να εισαι δλδ στην εισοδο του Σταυρος Νιαρχος στην πλευρα της Καλλιθεας και να κοιτας προς θάλασσα. Ναι μεν δεν βλεπεις νερο αλλα δεν βλεπεις και την παραλιακη λεωφορο, βλεπεις ενα ογκο πρασινου και εχει και αρκετη ησυχια.
Το τεχνικο της νεας παραλιακης θα ηταν σαφως χαμηλοτερο απο τον τεχνητο λοφο στο Νιαρχος αλλα εξισου ομορφο και ησυχο και θα "εξαφανιζε" και τον δρομο. Δεν νομιζω οτι το κοστος ηταν τοσο τραγικα μεγαλυτερο για να γινει ολο σκεπαστο τεχνικο (1,2χλμ περιπου) αντι για δυο 300αρια νομιζω. Το μονο ισως προβληματικο σημειο θα ηταν η κοιτη/εκβολη του Ιλισσου αλλα και εκει πιστευω μπορουσε να βρεθει λυση. |
Last edited by Admin on Mon Oct 23, 2017 11:31 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Dec 11, 2017 12:42 am Post subject: |
|
|
Σε ευχαριστούμε φιλε engineer για τις συνεχείς φωτοπαρουσιάσεις του έργου στο Φάληρο.
Σε 1-2 φώτος φαίνεται ότι έχουν φράξει με μπάζα το αντιπλημμυρικό κανάλι για να περνάνε τα μηψανήματα. Θεός φυλάξει να μη ρίξει καμιά μεγάλη καταιγίδα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Dec 11, 2017 12:22 pm Post subject: |
|
|
Όντως έχει γίνει αυτό αλλά στην ουσία δεν είναι μπάζωμα. Απλώς ρίξανε ψηλό και το πατήσανε για να σκεπάσουν ίσα ίσα τις μεγάλες κοτρώνες που υπήρχαν εκεί για να περνάνε τα μηχανήματα ενώ ταυτόχρονα άνοιξαν τις διόδους πριν και μετά την γέφυρα του Ιλισού. Δεν υπάρχει θέμα. Είναι πολύ προσεκτικοί. Εκεί που υπάρχει χαζό θέμα είναι στο σημείο που διέρχεται η εναέρια γραμμή του ηλεκτρισμού η οποία δεν έχει μετακινηθεί (προφανώς δεν έυθύνεται ο εργολάβος για αυτό) οπότε δεν μπορούνε να πάνε τα μηχανήματα να δουλέψουν από κάτω. Όπως θα δείτε έχουν ξεκινήσει και μαζεύουν τα μηχανήματα για τους πασάλλους που σημαίνει ότι η πρόδοος σε αυτό το αντικείμενο είναι σημαντική. Κοντεύουν να τους τελειώσουν. Μετά θα γίνουν (λογικά) τα δύο τεχνικά καλύψεως και η επέκταση της γέφυρας στον Ιλισό. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται η προσωρινή παραλλαγή της Ποσειδώνος δίπλα στον κόμβο της Κήφισού για να γίνουν τα τεχνικά γεφύρωση για το νέο ξηρό αντιπλυμηρικό κανάλι αφού αυτό που βλέπουμε στην φωτό θα καταργηθεί κάποια στιγμή με την πρόοδο των εργασιών . Εδώ θα έχει ζόρια....
Επίσης κάτι μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν αγγίξει τον κόμβο στο Παλαίο Φάληρο ούτε έχουν ξεκινήσει εργασίες για τις δύο νέες ράμπες εξόδου της Συγγρού και της Ποσειδώνος προς Εθνάρχου Μακαρίου (παλιά Παραλιακή και εξυπηρέτηση του Σ. Νιάρχος). |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Dec 11, 2017 9:43 pm Post subject: |
|
|
Η μεγαλη δουλεια εκει θεωρω οτι ειναι στα 3 σημεια που λες, ανισοπεδο Παλαιου Φαληρου και συνδεσεις με Συγγρου και παλαια παραλιακη.
Τωρα δουλευουν το "ευκολο" κομματι οπου παιζουν μπαλα μονοι τους, παραπλευρα του υπαρχοντος δρομου χωρις να ενοχλουν κανενα και χωρις να ενοχλουνται.
Το μεγαλο προβλημα για εμενα θα ειναι στον ανισοπεδο του Παλαιου Φαληρου οπου μιλαμε για πληρη ανασχεδιασμο και οχι πχ μια απλη διαπλατυνση ή αλλαγη των γεωμετρικων χαρακτηριστικων (πχ ελαφρα αλλαγη κλισεων). Απο οτι εχω δει στα σχεδια θα "πεσει" ολος ο κομβος και πρακτικα τα δυο ρευματα πλεον δεν θα ειναι διπλα διπλα συν του οτι απο κατω θα δημιουργηθει κατι σαν ενας μεγαλος πεπλατυσμενος κυκλικος κομβος για να συνδεει την πλευρα του Village και της παλιας παραλιακης με την πλευρα του Παλαιου Φαληρου και των γηπεδων του ΚΕΑ.
Εκει πιστευω εχει αρκετη δουλιτσα και καπου θα πρεπει να παροχετεύσεις ολη την κινηση η οποια ειναι σημαντικοτατη ιδιως τις πρωινες ωρες προς Πειραια-ποταμι και τις απογευματινες προς τα πισω. Συν του οτι αν σε προλαβει το καλοκαιρι (το φοβαμαι) η κινηση πολλαπλασιαζεται με αυτους που πανε για μπανιο. Εχει να τραβηξει ζορι και παραπανω φορτο η ηδη φορτωμενη Λεωφορος Αμφιθεας και τα στενακια του Παλαιου Φαληρου (ολοι θα ψαχνουν διεξοδο).
Δεν νομιζω παντως να ριξουν και τους δυο κλαδους ταυτοχρονα. Ισως ξεκινησουν με τον μισο και αφησουν 2 λωριδες ανα κατευθυνση και μετα συνεχισουν με τον αλλο μισο και δρομολογησουν την κινηση παλι με 2+2 στο νεο κομματι.
Ιδωμεν. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Jan 27, 2018 12:11 am Post subject: |
|
|
Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.
On 26 Jan 2018 09:23 pm, apapa wrote: | Κανενα "νεο" απο τα εργα αναπλασης του Φαληρικου Ορμου?
α) βλεπω οτι στη νεα παραλιακη εχουν αρχισει και καλουπώνουν για να φτιαξουν τα τεχνικα (τεχνητα λοφακια) αν και το μηκος που βλεπω προς το παρον ειναι μικρο για καθενα απο τα δυο και σιγουρα οχι 300 μετρα εκαστο. Θελω να πιστευω οτι ειναι τα πρωτα μετρα του καλουπωματος και θα επεκταθουν και τα δυο αλλιως θα μιλαμε οχι για τεχνικα καλυψης λοφακια αλλα για παλατακια στην αμμο που φτιαχνουν τα παιδια στις παραλιες
β) δεν βλεπω καποια κινηση στον Α/Κ Παλαιου Φαληρου, πλην της φασαριας και κινητοποιησης για το κοκκινο εκτρωμα φιγουρα
γ) υποθετω οτι η "αναπλαση" της παλιας παραλιακης θα αργησει και θα γινει σε μεταγενεστερο σταδιο αφου ολοκληρωθει η μετατοπιση της νεας και τα ξηρα/υγρα καναλια? Γιατι αν εχω καταλαβει καλα απο τις συνοδες εργασιες θα αλλαξει και η χωροθετηση (και υψομετρικα) των γραμμων του Τραμ. Αρα το Τραμ για οσο διαστημα διαρκεσουν οι εργασιες θα τερματιζει στο Ταεκβοντο θεωρω. Ετσι ομως ενα ηδη "πεθαμενο" μεσο που παλευει να αναζωογονηθει με την επεκταση του Πειραια, θα το νεκρωσεις για οσο διαστημα διαρκεσουν οι εργασιες της παλιας παραλιακης. Πανω που ελπιζει να παρει τα επανω του φτανοντας στο λιμανι. |
On 27 Jan 2018 12:02 am, ariskop wrote: | Σύμφωνα με τις μελέτες που είχαν παρουσιαστεί την περίοδο δημοπράτησης του έργου υπάρχει η πρόβλεψη για την ελάχιστη δυνατή επίπτωση στη λειτουργία του τραμ.
Μόλις μεταφερθεί τμήμα της υπάρχουσας νέας παραλιακής λεωφόρου στη νέα χάραξη θα στρωθεί προσωρινή 2πλή γραμμή τραμ σε μεγάλο μήκος για να λειτουργήσει σαν παραλλαγή της υπάρχουσας όσο διάστημα αυτή θα ξηλωθεί για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες υψομετρικής βελτίωσης.
Και μετά την ολοκλήρωση της νέας γραμμής τραμ θα ξηλωθεί ο υπάρχον αυτοκινητόδρομος για να γίνει το αντιπλημμυρικό κανάλι.
Επομένως θα χρειαστεί μικρό διάστημα στη διακοπή λειτουργίας του τραμ ίσα ίσα για να μπουν τα ψαλίδια σύνδεσης με την προσωρινή γραμμή.
Για το κομμάτι κάτω από την εσπλενάδα και την διέλευση της νέας παραλιακής, το τραμ προβλέπεται να έχει πλέον νέα χάραξη εκτός παλιάς παραλιακής με νέο ανεξάρτητο υπόγειο τεχνικό κάτω από τον αυτοκινητόδρομο. |
On 27 Jan 2018 12:09 am, apapa wrote: | Ωραιος γιατι τα ειχα αναποδα στο μυαλο μου οτι πρωτα θα τελειωσει η νεα παραλιακη και θα μεταφερθει η κυκλοφορια εκει, μετα θα ξηλωθει το προηγουμενο τμημα της για να γινουν τα καναλια και μετα θα επιαναν την παλια παραλιακη, οποτε μου εμενε στον αερα το τραμ. |
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Feb 04, 2018 2:14 pm Post subject: |
|
|
Σημερινές φωτό 4/2/1018 από τα έργα μετατόπισης της παραλιακής λεωφόρου Ποσειδώνος μπροστά στο Φαληρικό όρμο. Έχει ξεκινήσει η κατασκευή των δύο τεχνικών καλύψεως μπροστά από Μοσχάτο και Καλλιθέα αντίστοιχα. Οι πάσσαλοι φαίνεται να έχουν ολοκληρωθεί σε όλο το μήκος. Δεν έχει προχωρήσει όμως η γέφυρα του Ιλισσού. Επίσης η προσωρίνή μετατόποπιση της Ποσειδώνος δίπλα στο κόμβο του ΣΕΦ φαίνεται να έχει παγώσει. Επίσης στην πλευρά του Π. Φαλήρου (ανακατασκευή κόμβου και νέες γέφυρες εξόδου από Συγγρού προς Εθνάρχου Μακαρίου (Παλιά Παραλιακή)) δεν έχει γίνει τίποτα ακόμη. Η υπέργεια γραμμή ηλεκτρισμού είναι ακόμη στην θέση της αμετακίνητη 6 μήνες μετά την έναρξη των εργασιών οπότε σε εκείνο το σημείο δεν μπορούν να πέσουν πάσσαλοι ακόμη. Επίσης η Περιφέρεια έβαλε και ταμπέλα ζητώντας την κατανόηση των οδηγών για την όχληση.
https://www.dropbox.com/sh/k1z546nptkk9p3e/AAB2BOjAYLAxaf2rLSnLCVIKa?dl=0 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Dec 06, 2018 1:17 am Post subject: |
|
|
Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.
On 05 Dec 2018 06:19 pm, apapa wrote: | Έχουμε κανένα νεότερο από την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου?
Πότε περιμένουμε την παράδοση του οδικού σκέλους και πότε να ξεκινήσουν τα έργα του πάρκου?
Επίσης κάποια ιδέα για τα έργα ανάπλασης στο Μικρολίμανο? |
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu May 07, 2020 10:38 am Post subject: |
|
|
Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.
On 06 May 2020 09:47 pm, apapa wrote: | Τα έργα στο μέτωπο του φαληρικου όρμου δεν προχωρανε λιγο αργα???
Πχ δεν βλεπω καμια εμφανη αλλαγη ή εργασια στο μετωπο Σεφ-Καλλιθεα αναφορικα με προδρομες εργασιες του παρκου, υπογεια παρκινγκ που ελεγαν κτλ.
Στο μετωπο επισης της συνδεσης της νεας-νεας παραλιακης με Συγγρου και Παραλιακη στο υψος της εσπλαναδας δεν βλεπω φως στο τουνελ και χρονιζει σε λιγο και εχει μεινει εργοστασιακη διαγραμμιση, στενεμενος δρομος κτλ.
Η γεφυρα που θα ενωσει Συγγρου με αναπλαση προχωρα πιο αργα και απο τον Ακακιο με το γαιδουρι. Ασε που 1-2 απο τις κολωνες στηριξης (αυτες στο αριστερο μας χερι απο Παραλιακη προς Πειραια με το που περνας κατω απο την αερογεφυρα Συγγρου) τις βλεπω "στραβες" με την εννοια οτι οι σιδεροβεργες απο τη μια μερια της θαλασσας εχουν λιγοτερο τσιμεντο, λες και ή κουνηθηκε το καλουπι ή τα σιδερα μολις μπηκε το τσιμεντο και μεχρι να στεγνωσει.
Η αναπλαση στον κομβο παλαιου φαληρου επισης κινειται πολυ αργα και ειδικα αυτη εχει πολυ δουλεια να γινει ακομα και απο κατω γιατι αλλαζει ολη η χαραξη εξοδου απο Γλυφαδα προς Ιωαννου Φιξ (καταργουνται τα γηπεδα τεννις και μπασκετ).
Γενικα υπαρχει πολυ ψωμι ακομα και διαπιστωνω μια αργοπορια. |
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu May 07, 2020 10:59 am Post subject: |
|
|
Καταρχας στην αναπλαση του Φαληρικου ορμου εκτελειται η πρωτη εργολαβια και συνεπως ουτε παρκινγκ ουτε προδρομες εργασιες παρκου υπαρχουν στο αντικειμενο.
Δεν ξερω ποτε περασες από το σημειο καθως και από τον ανισοπεδο της Ποσειδωνος στο Φαληρο αλλά ο εργολαβος εργαζεται κανονικα. Μετατοπιζει το τραμ και κατασκευαζει το υπογειο καναλι ομβριων στην ουσια ένα τεράστιο ορθογωνικο αγωγο που θα μαζευει τα ομβρια απο Καλλιθεα και Μοσχατο. Επισης με την απομακρυνση του Τραμ η Εθναρχου Μακαριου κατω από το Σταυρος Νιαρχος σε κανα μηνα θα ξανααποδοθει στη κυκλοφορια με 2+2 λωριδες κυκλοφοιας. Παραλληλα κατασκευαζονται οι φορεις πλεον των γεφυρων που θα στηριχθουν στις κολωνες που αναφερεις. Επίσης στο κατασκευασμενο νεο κλαδο της Ποσειδωνος στον παλιο ανισοπεδο κόμβο (ρεύμα προς Γλυφάδα) εχει σχεδον ολοκληρωθει η ασφαλτικη στρωση και εχουν μπει μπαριερες. Περιμενουμε να μετατοπιστει η κυκλοφορια σε αυτο τον κλαδο για να κατεβαστει ο παλιος και να ξεκινησει η κατασκευη του δευτερου κλάδου. Εχει αρκετο ψωμί ακομη το εργο.
Τελος οσο αφορα την διαμορφωση του κυριως εργου δηλαδή την κατασκευη των δυο επιγειων σηρράγων για να περασει η Λ Ποσειδώνος από το ΣΕΦ ως το Νιαρχειο και να ανοιξει το παραλιακο μετωπο με το μελλοντικο παρκο προς τη θαλασσα με απροσκοπτη προσβαση να πω οτι παρολο που το τεχνικο οδικό εργο ειναι καλο με τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανα ρεύμα, μικροκλιματικα προκειται για τεχνικο ανοσιουργημα και η επιδραση του στις περιοχες του Μοσχατου και της Καλλιθεας θα φανει τα επομενα χρονια με υψηλοτερες θερμοκρασιες τα καλοκαιρια καθοσον η θαλλασινη αύρα θα αναγκεζεται να ακολουθησει την πορεια που επιβάλουν τα δυο βουνα που κατασκευαζονται (η τελική τους σταθμη ειναι προς το παρον αγνωστη) και δεν θα έρχεται να δροσισει τις περιοχες αυτες. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun May 10, 2020 10:01 pm Post subject: |
|
|
Περναω καθημερινα απο κει (το τελευταιο 2μηνο οχι λογω καραντινας) αλλα απο περσι το καλοκαιρι μεχρι και Μαρτιο 2020 θεωρω οτι η προοδος ειναι πολυ αργη σε σχεση με το σε ποσο διαστημα ολοκληρωθηκε το κομματι που εχει ηδη παραδοθει (προσωπικη εκτιμηση).
Αναφορικα με το μικροκλιμα δεν ξερω κατα ποσο οι δυο λοφισκοι θα επηρεαζουν. Ο λογος ειναι οτι η αυρα που δημιουργειται απο τη διαφορα θερμοκρασιας στεριας/θαλασσας πρωι/βραδυ (θαλασσια-απογειος) θα βρει τροπο να εισχωρησει στη στερια, δεν θα ειναι τοσο μεγαλοι οι ογκοι να την ανακοψουν. Στη χειροτερη θα δημιουργηθει μπουγαζι τοσο απο το στενωμα μεταξυ των δυο λοφων οσο και εκατερωθεν απο την πλευρα Φαληρου και Σεφ.
Εκτιμω οτι σε υψος τελειωμενοι θα ειναι αρκετα πιο κατω απο το τσιμεντενιο εκτρωμα του Νιαρχος.
Επιπροσθετα οταν με το καλο ολοκληρωθει και το παραθαλασσιο παρκο η υπαρξη πρασινου θα λειτουργησει ευεργετικα εναντι της προηγουμενης τσιμεντιλας, σημαντικο κομματι του δρομου θα ειναι καλυμενο αρα λιγοτερο τσιμεντο εκτεθειμενο στον ηλιο συν του οτι και με το παρκο θα πεσει καπως η μεση τοπικη θερμοκρασια.
Χειροτερη ειναι η επιδραση στο μικροκλιμα απο την καλυψη του Κηφισου απο Ρεντη μεχρι Σκαι που αεριες μαζες παγιδευονται κατω απο τη γεφυρα συν του οτι ανακοπτεται η ροη τους λογω της αερογεφυρας.
Ιδανικα θα ηθελες το κομματι του Κηφισου εκατερωθεν της κοιτης να υπαρχει μια ζωνη 100+ μετρων απο καθε μερια που θα ειναι αχτιστη και θα ειναι φυτεμενη με ψηλη βλαστηση. Αυτα σε αλλη χωρα οχι στην Ελλαδα βεβαιως.
Τελος προ ετων ειχα βρει μια μελετη που ελεγε οτι αν ποτε γινοταν το Ελληνικο παρκο (ναι ηταν αρκετα παλια ), ολη η εκταση παρκο τυπου Central Park οχι τσιμεντανια εκτρωματα και κτιρια οπως θα γινει το 40% τωρα, εκτιμουσε οτι η μεση θερμοκρασια του λεκανοπεδιου μπορουσε να πεσει 2-3 βαθμους. Ενω αν ηταν πληρως φυτεμενο το Αιγαλεω απο την πλευρα της Αθηνας, ο Υμηττος και η Παρνηθα θα μπορουσαμε να εχουμε αλλους 3-5 βαθμους μεση μειωση θερμοκρασιας.
Δεν ξερω ποσο εφικτο θα ηταν να φυτευτουν οι δυο ορεινοι σπανοι ογκοι ουτε σε κοστος, ουτε σε χρονο αλλα πιστευω οτι και θα ομορφαινε το τοπιο και θα βελτιωνε την ποιοτητα ζωης και το κλιμα της πρωτευουσας. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed May 20, 2020 10:40 am Post subject: |
|
|
Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.
On 19 May 2020 12:07 pm, apapa wrote: | https://www.facebook.com/DemitraNanou/videos/2878602062259630/?v=2878602062259630
To βαζω εδω γιατι θελω να ρωτησω για το οδικο κομματι του εργου. Αν καποιος mod κρινει οτι πρεπει να μεταφερθει στο thread αναπλασης παραλιακης ευχαριστως.
Η ερωτηση ειναι στο πρωτο σκελος του βιντεο που δειχνει το πρωτο cut and cover απο Πειραια προς Γλυφαδα, δεν μπορουσαν να εχουν σκεπασει και το υπολοιπο κομματι με οροφη απο εκει που τελειωνει μεχρι μια σαν πεζογεφυρα που εχουν κανει ποιο μετα και πριν την κοιτη Ιλισσου?
Φοβηθηκαν το κοστος σκυροδεματος? Δεν θα ηταν πιο ωραιο να ειναι ολο κλειστο και να γινει ολο απο πανω λοφος? Ή υπηρχε καποια τεχικη δυσκολια στο οδικο κομματι? |
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed May 20, 2020 11:45 pm Post subject: |
|
|
Καλη ερωτηση. Προσωπικα δεν ξερω γιατι εγινε ετσι. Οφειλω ομως να παρατηρησω οτι ετσι το δειχνει και το σκιτσο που ειναι δημοσιευμενο σε αυτο το topic καποια posts παραπανω. Το μπετο σε σχεση με αλλα πραγματα, δεν κοστιζει και τοσο. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat May 23, 2020 10:23 pm Post subject: |
|
|
Απλα το αρχικο σχεδιο που εχω του Ρετζο Πιανο ειχε μεγαλυτερη καλυψη και στους δυο λοφους, ηταν πιο πολυ λοφοι δλδ και λιγοτερα τεχνικα cut-covers.
Στο αρχικο σχεδιο που ειχε κυκλοφορησει εδω μεσα νομιζω καποτε σε pdf. Εμφανιζει τους δυο λοφους να ειναι σχεδον επανω στη γεφυρα του Ιλισσου.
Δεν ξερω γιατι επιλεχθηκε αυτο τωρα. Προσωπικα θα προτιμουσα ισως και μεγαλυτερη επεκταση τους προς αερογεφυρα Κηφισου και Εσπλαναδα αλλα δεν γνωριζω αν παιζει ρολο αυτο που ειχε αναφερθει περι μικροκλιματος και μηπως μεγαλυτεροι ογκοι μειωναν τη ροη αερα (δεν το πιστευω) ή την ορατοτητα? |
|
Back to top |
|
 |
|