stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Αξιοποίηση Α/Δ Ελληνικού & ανάπλαση παραλιακής ζώνης
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dakrivos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Nov 2011
Posts: 6

PostPosted: Wed Dec 07, 2011 3:05 am    Post subject: Reply with quote

Πέμπτη αναμένεται να δημοσιευθεί στο διεθνή τύπο η πρώτη πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2103404
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Sun Dec 11, 2011 5:10 pm    Post subject: Reply with quote

Και τα νεώτερα για το φαληρικό όρμο...

http://www.skai.gr/news/environment/article/187055/metamorfonetai-o-falirikos-ormos/
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Thu Feb 13, 2014 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.kathimerini.gr/753507/article/epikairothta/ellada/khpoi-kai-tram-sthn-panepisthmioy-egkataleiyh-ston-falhriko-ormo

Δεν ξέρω αν αυτή η καθυστέρηση στην ανάπλαση της παραλίας Μοσχάτου-Καλλιθέας σχετίζεται με τα κατά καιρούς δημοσιεύματα για λιμάνι κρουαζιέρας στην περιοχή - ελπίζω πως όχι! Πριν από μερικές, πάντως, υπήρχε δημοσίευμα για δυσαρέσκεια στο Ίδρυμα Σταυρος Νιάρχος για τη μη προώθηση του έργου.

http://www.kathimerini.gr/751733/article/epikairothta/ellada/pagwnoyn-thn-anaplash-toy-falhrikoy

Είμαι περίεργος για το πως θα προχωρήσει αυτό! θα ήταν ένα έργο πνοής για την πόλη - αρκεί να συνοδευόταν από ενίσχυση του τραμ ως μέσο μεταφοράς (συχνότερα δρομολόγια και επέκταση).
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Sat Feb 15, 2014 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Μέχρι να παρθεί μια απόφαση και να υλοποιηθεί...
θα περάσει καιρός.
Ως τότε το έργο του ιδρύματος Νιάρχου..
θα είναι κατασκευασμένο.
Φανταστική μουσική υπόκρουση στο εναέριο βίντεο της κατασκευής του.
https://www.youtube.com/watch?v=lRs_WKflFHE&feature=youtube_gdata_player
Back to top
View user's profile Send private message
Alius
Full Member
Full Member


Joined: 07 Jun 2008
Posts: 268
Location: Athens

PostPosted: Mon Feb 17, 2014 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

Και στο μεταξύ βγήκε το παρακάτω:

http://www.kathimerini.gr/753923/article/epikairothta/ellada/amesh-epanekkinhsh-ths-anaplashs-toy-falhrikoy-ormoy

Είμαι λίγο μπλεγμένος... Δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται τέτοια έργα να ξεμπλοκάρουν με πρωθυπουργική εντολή. Δηλαδή βρέθηκαν πόροι για το έργο; Η' μήπως πρόκειται για πυροτέχνημα;
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2271
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Sun Oct 22, 2017 1:51 pm    Post subject: Μετατόπιση Παραλιακής - Φαληρικό Δέλτα Reply with quote

Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.

On 14 Jul 2017 09:01 pm, Engineer wrote:
Κάποιες φωτό από το νέο οδικό (μεγάλο σε κόστος – μικρό σε χιλιόμετρα) έργο που ξεκινά σιγά σιγα. Ξεκίνησε ο καθαρισμός από τα φυτικά, στήνεται το εργοτάξιο του εργολάβου και έχει αρχίσει η επιτόπια συναρμολόγηση των βαρέων μηχανημάτων που θα ρίξουν κάποιες χιλιάδες πασσάλους για το έργο. Πρόκειται για την μεταφορά και μερική κάλυψη της παραλιακής Λ. Ποσειδώνος μπροστά από το Μοσχάτο και την Καλλιθέα πάνω στη μπαζωμένη θάλασσα προς την θάλασσα για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα πάρκο με πρόσβαση στο θαλάσσιο μέτωπο (επόμενη εργολαβία).

https://www.dropbox.com/sh/vgp378w8sag0gc9/AABRj0rZXCKLfHB1ZTLECB8Ra?dl=0

Στα παρακάτω link θα βρείτε τα σχέδια της Προμελέτης για να έχετε μια εικόνα των παρεμβάσεων.

https://www.dropbox.com/s/i3xf94msh6s25rq/sxedio%201.pdf?dl=0

https://www.dropbox.com/s/nl5i4uo3am0l49h/sxedio%202.pdf?dl=0

On 15 Jul 2017 05:52 pm, apapa wrote:
Και ότι θα σε ρώταγα, ξέρουμε διατομή του νέου έργου της παραλιακής?
Τώρα είναι 4 λωρίδες ανά ρεύμα και κατά καιρούς πήζει αφάνταστα (ειδικά τα πρωινά προς Πειραιά οι 2-3 λωρίδες είναι σταματημένες ενώ το ίδιο συμβαίνει και τώρα το καλοκαίρι με τις 2 δεξιές λωρίδες το πρωί).
Πολύ φοβάμαι ότι η διατομή θα είναι μικρότερη (πχ 3+3 και στηθαίο αντί πλατιάς πρασιάς) και θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος με τα bottlenecks καθώς προς Φάληρο-Αθήνα, η παραλιακή υποδέχεται 2 λωρίδες και οι Συγγρού άλλες 2 άρα ποια από τις 2 θα είναι η "ρηγμένη" και ακόμα χειρότερα προς Πειραιά, Νέο Φαληρο, Κηφισό που κανονικά υποδέχονται 2, 1 και 2 λωρίδες αντίστοιχα, με αποτέλεσμα ο "ρηγμενος" τωρα να είναι ο Κηφισος καθώς πρακτικά η 1, η δεξιά λωρίδα καταληγει στις 2 αρχικες εισοδου του και δημιουργουνται διαφορα τραγελαφικα και ελληνικα με χωσιματα, τροχαια κτλ.
Αν γινουν 3 θα πεσει πολυ κλαμα και θα θελει πολυ υπομονη.

Τελος εμεις οι κατοικοι των ομορων δημων που κινουμαστε διαμπερως απο Πειραια προς παραλια, ΝΠ και πισω για το επομενο 2 χρονο θα βλαστημησουμε και προβλεπω ολο το εσωτερικο δικτυο (πχ Πειραιώς) και τα στενακια σε Νεο Φαληρο, Μοσχατο, Καλλιθεα να πηζουν. Μακαρι να βγω ψευτης.

Και μια παρατηρηση: Αν οντως ηταν γνωστο στην περιφερεια οτι θα αναλαμβανε το εργο και θα το ξεκιναγε, γιατι πριν απο λιγοτερο απο 1 χρονο φαγωθηκαν χρηματα και μπηκε διπλη μπαριερα εκατερωθεν στη μεσαια πρασια της νεας Παραλιακης η οποια πολυ φοβαμαι τωρα οτι θα καταληξει στα χερια καποιου, οπως κατεληξαν καπου και τα χρηματα τους? Συν του οτι εντελως παραδοξως η περιφερεια τον τελευταιο 1 χρονο εχει "καθαρισει" και κλαδεψει ολα τα φυτα της πρασιας 3-4 φορες, πραγμα που δεν εχει ξανακανει σε τοσο συντομο διαστημα παλαιοτερα. Τι εγινε ταισαμε μερικους ημετερους οσο προλαβαιναμε??? Wink
Μην παρεξηγηθω οτι η ασφαλεια μας δεν επαιζε ρολο και δεν επρεπε να μπει επιτελους μπαριερα, απλα βαζω ερωτηματικο στο timing....

Τελος μηπως θα ηταν προτιμοτερο να δουλεψουν και να τελειωσουν ολο το οδικο κομματι που μπορουν και κινειται παραλληλα της υπαρχουσας παραλιακης χωρις να διακοψουν την κυκλοφορια της και να διακοπει αυτη προς τα τελευταια σταδια μονο για να δημιουργηθουν οι συνδεσεις με το υπαρχον δικτυο? Γιατι καπου διαβασα οτι τα βασανα θα αρχισουν αμεσα απο Σεπτεμβρη και θα αρχισει σχετικα νωρις ο αποκλεισμος της οδου.

On 16 Jul 2017 07:58 pm, Engineer wrote:
Εάν κοιτάξεις στα σχέδια που έχω βάλει στο φάκελο του dropbox θα δεις ότι τουλάχιστον στην προμελέτη ο δρόμος φαίνεται να έχει 4 λωρίδες κυκλοφορίας + ΛΕΑ για το κάθε ρεύμα.

Όσο αφορά το τι θα γινει κατά την διάρκεια κατασκευής, υποτίθεται ότι θα έχουμε την μικρότερη όχληση και το μόνο πρόβλημα θα είναι όταν θα πρέπει να γίνουν οι συνδέσεις των δύο κόμβων με το νέο τμήμα. Μέχρι τότε η ταλαιπωρια θα πρέπει να είναι ελάχιστη. Το πραγματικά ζόρικο σημείο είναι όταν θα πρέπει να πέσει ο τωρινός κόμβος του Π. Φαλήρου και να φτιαχτεί ο καινούργιος αλλα υποτίθεται ότι και αυτό στα χαρτιά είναι λυμένο με γνώμονα την ελάχιστη όχληση.

Αυτό που θα ήθελα εγώ να πω είναι ότι το οδικό έργο είναι ένας συμβιβασμός αφού τελικά η λεωφόρος δεν θα υπογειοποιηθεί παρά μόνο δύο σημεία της θα σκεπαστούν και όλος ο δρόμος θα μετατοπιστεί προς την θάλασσα. Ετσι αν κάποιος περπάτει σε τρία χρόνια από σήμερα στην σημερινή Εθνάρχου Μακαρίου, (παλιά παραλιακή) διπλα στις γραμμές του Τραμ, θα εξακολουθήσει να μην βλέπει την θαλασσα όπως δεν την βλέπει και σήμερα. Απλώς ο τοίχος 4 μέτρων σε κάποια σημεία της σημερινής λεωφόρου δεν θα ειναι δίπλα αλλά μετατοπισμένος προς τη θάλασσα με δύο τεχνητούς λόφους και σαφώς ποιο ήπιο ανάγλυφο απο το σημερινό.

Η ερώτηση όμως για εμενα είναι πόσο παραπάνω θα κόστιζε η πλήρης υπογειοποίηση της λεωφόρου όπως έλεγε το αρχικό σχέδιο του Renzo Piano?

On 17 Jul 2017 02:32 pm, apapa wrote:
Το ειδα αυτο που λες αλλα ειναι προμελετη οπως αναφερεις και φοβαμαι για "εκπτωσεις" στην τελικη κατασκευη του εργου.

Συμφωνω μαζι σου

Το αρχικό σχεδιο νομιζω προεβλεπε βυθιση της νεας παραλιακης, παραλληλα με την μετατοπιση της ωστε η κορυφη του λοφου που θα σχηματιζοταν να συνεπιπτε με το τωρινο υψος του οδοστρωματος.
Το προβλημα που βλεπω με αυτο το σκεπτικο ειναι οτι με την βυθιση, για να υπηρχε ουσιαστικη διαφοροποιηση το επιπεδο του οδοστρωματος θα επρεπε να κατεβει τουλαχιστον 3 μετρα, δλδ στο επιπεδο της παλιας παραλιακης αρα επικινδυνα κοντα στο επιπεδο της θαλασσας. Τι θα γινοταν συνεπως με τα τμηματα που τεμνουν Κηφισσο και Ιλισσο?

Επισης πληρης υπογειοποιηση (πρακτικα cut & cover σε ολο το μηκος των περιπου 2,5-3 χλμ) δεν ξερω κατα ποσο θα αλλαζε σημαντικα την "ομορφια" του εργου αφου ετσι και αλλιως και να το σκεπαζες ολο, δυσκολα θα μπορουσες να φυτεψεις απο πανω (με οδικη αρτηρια 8 λωριδων απο κατω, θα φυτευες δεντρα ή γκαζον απο πανω???).

Για εμενα το βασικο ηταν και παραμενει η αναπλαση του φαληρικου ορμου, δλδ να γινει ολη αυτη η εκταση παρκο, χωρος αναψυχης και να δοθει στο κοινο, για να αναβαθμιστει η περιοχη. Αν επρεπε να μπει και ιδιωτης για να βγουν τα εξοδα συντηρησης, ας του εδινες μια μαρινα στα προτυπα του Φλοισβου και ας εφτιαχνε ενα αντιστοιχο διαμαντακι. Οσοι θυμουνται τη μαρινα του Φλοισβου της δεκαετιες 80 και 90 ξερουν οτι τωρα ειναι σαφεστατα ανωτερη και αναβαθμισμενη η περιοχη εκει.

Η παραλιακη ας εμενε εκει που ειναι.

On 17 Jul 2017 04:16 pm, ariskop wrote:
Μην μπερδευόμαστε, δεν υπήρξε ποτέ σενάριο πλήρους υπογειοποίησης της νέας παραλιακής στο Φαληρικό Δέλτα.

Στο πρώτο σχέδιο της μελετητικής ομάδας "Φαληρο21" για την ολυμπιακή ανάπλαση του Φαληρικού όρμου για πρώτη φορά απεικονίστηκε η ιδέα για την μετατόπιση της νέας παραλιακής προς τη θάλασσα και ο υποβιβασμός από το σημερινό επίχωμα στο επίπεδο του εδάφους.
Μάλιστα σε εκείνη τη φάση κατασκευάστηκε η γέφυρα στον Ιλισσό με πλατειά βάθρα ώστε να υποδεχτεί τον 4χ4 νέο αυτοκινητόδρομο (και μέχρι τότε εξυπηρετεί έναν εσωτερικό δρόμο).

Η μελέτη του Πιανό πάτησε πάνω σε αυτή την μελέτη και προτάθηκε να καλυφθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος από 2 λόφους για καλύτερη ενοποίηση της πόλης με την θάλασσα. Ούτε και εκεί όμως είχαμε να κάνουμε με υπογειοποίηση καθώς πάλι ο νέος αυτοκινητόδρομος διέρχεται πάνω από τις εκβολές του Ιλισσού.
http://2.bp.blogspot.com/-9iTldDQDWho/Tfk9EKkq9cI/AAAAAAAAAE8/BV8z03pn8k4/s1600/protasi.jpg


Τελικά στις οριστικές μελέτες που έγιναν από το γραφείο του Πιανό μαζί με τα ελληνικά μελετητικά γραφεία που είχαν εμπλακεί στον αρχικό σχεδιασμό και με βάση τις οποίες θα ξεκινήσουν και τα έργα μειώθηκε το μήκος του σκεπασμένου αυτοκινητόδρομου.


On 17 Jul 2017 06:52 pm, Engineer wrote:
Ναι δεν το έγραψα σωστά. Εχεις δίκιο. Το θέμα είναι πως οι κάτοικοι του Ν. Φαλήρου, του Μοσχάτου, της Καλλιθέας κλπ θα αποκτήσουν εκ νέου την πρόσβαση στην θάλασσα όπως την είχαν κάποτε! Στην κατευθυνση αυτή, αν και έγιναν κάποια βήματα απο τις τοπικές κοινωνίες, εν τουτοις ξεπουληθηκαν πολύ εύκολα από τους Δημαρχαίους της περιοχής.... Και όχι μόνο αυτό, το έργο σαλαμοποιήθηκε και προς το παρόν μιλάμε μόνο για το οδικό και την αναδιάταξη της κυκλοφορίας του νερού στην κοίτη του Κιφησού για να φύγει η μπόχα. Για το πάρκο και την θάλασσα έχει ο Θεός. Σε επόμενη εργολαβία και βλέπουμε.

On 17 Jul 2017 09:21 pm, apapa wrote:
ariskop wrote:
Μην μπερδευόμαστε, δεν υπήρξε ποτέ σενάριο πλήρους υπογειοποίησης της νέας παραλιακής στο Φαληρικό Δέλτα.


Σωστός

Όταν μίλησα για "υπογειοποίηση" δεν εννοούσα κάτω από το έδαφος. Εννοούσα την αρχική πρόταση να κατέβει η νέα παραλιακή στο ίδιο επίπεδο με αυτό της παλαιάς και να σκεπαστεί με ενα cut&cover από τη γέφυρα του Κηφισού μέχρι την Εσπλανάδα (με εξαίρεση την εκβολή της κοίτης Ιλισού που εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). Πρακτικά αυτό θα εξαφάνιζε τελείως την νέα παραλιακή (με εξαίρεση το γεφύρωμα της εκβολής Ιλισού κατά τα άλλα δεν θα ήταν ορατή) εξού και ο μη δόκιμος από μέρους μου όρος υπογειοποίηση (αλλά δεν βρήκα κάποιον καλύτερο).

Τώρα διαπιστώνω ότι πρώτα το σχέδιο κάλυψης έχει περιοριστεί κατά το ήμισυ περίπου και δεύτερον η νέα παραλιακή δεν θα υποβαθμιστεί στο επίπεδο του εδάφους της παλαιάς παραλιακής. Αντίθετα θα μείνει στο υψομετρικό που είναι. Έτσι όμως για να την καλύψεις και να δημιουργήσεις τους δύο νέους σκεπαστούς λόφους θα δημιουργήσεις άλλα δυο τερατουργηματα οπτικα τα οποια θα αποκρυπτουν τελειως την θαλασσα ακόμα και απο αυτούς που τώρα είναι στο 2ο όροφο κτιρίου επι της παλαιας παραλιακής. Για να σκεπάσεις επιτυχως τη νεα παραλιακη δημιουργωντας 2 λοφους πρεπει αυτοι να εχουν τουλαχιστον 4 μετρα υψος (ισως και παραπανω) αρα μαζι με την χωματωση μιλαμε για επιπλεον 1,5 οροφο πολυκατοικιας ανυψωση της παλαιας παραλιακης κατα τοπους.

Για αυτο μου αρεσε καλυτερα το αρχικο σχεδιο.

On 18 Jul 2017 01:26 am, ariskop wrote:
Το δεύτερο σημείο δεν προκύπτει από κάπου. Δεν έχει υπάρξει καποια αλλαγή στο σχεδιασμό και η νέα παραλιακή θα υποβιβαστεί υψομετρικά αρκετά σε σχέση με σήμερα..

On 18 Jul 2017 09:08 am, apapa wrote:
Μακάρι αν και επειδή περνάω κάθε μέρα από το σημείο, βλέπω ότι έχουν ξεχορταριάσει αρκετά μέτρα εκατέρωθεν του δρόμου που οδηγεί από το πάρκινγκ ΣΕΦ στο Ταεκ Βοντο και έχουν ξεκινήσει και τα μηχανήματα για να βάλουν κολόνες στην εκβολή του Ιλισού (στο σημείο που είναι σήμερα η γέφυρα και υπάρχει πιο πριν ξηρό κανάλι) αλλά δεν βλέπω κάποια "κίνηση" για να χαμηλώσει ο δρόμος τουλάχιστον 2-3 μέτρα προς το επίπεδο της θάλασσας. Πιο πολύ δλδ με διαπλάτυνση και ενισχυση μοιάζει προς το παρόν. Μακάρι να βγω ψεύτης και λάθος.

On 19 Jul 2017 05:27 pm, ariskop wrote:
Μπορεί τη μερίδα του ενδιαφέροντος να την έχει πάρει η μετατόπιση και κάλυψη της νεας παραλιακής (λ. Ποσειδώνος) προς τη θαλασσα αλλά κυκλοφοριακά αυτή είναι η μικρότερη αλλαγή καθώς δεν θα υπάρξει καμία ουσιαστική αλλαγή στη διατομή (4 λωρίδες ανά κατεύθυνση) παρά μόνο προσθήκη ερείσματος.

Τα σημαντικά έργα που θα διευκολύνουν πολύ την κυκλοφορία στην ευρύτερη περιοχή και είναι κομμάτι αυτής της εργολαβίας είναι σε γενικές γραμμές τα παρακάτω:
- Η παλιά παραλιακή (Εθναρχου Μακαρίου) σε όλο το μήκος της από το ξενοδοχείο Metropolitan μέχρι και την ένωση της με την παραλιακή λίγο πριν το Φλοίσβο θα αποκτήσει παντού 2 απρόσκοπτες λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ενώ οι αριστερές στροφές όπου υπάρχουν και σήμερα θα γίνονται από 3η λωρίδα χωρίς να μπλοκάρουν την κυκλοφορία στην ευθεία.
Επίσης θα κατασκευαστεί νέα γέφυρα στις εκβολές του Ιλισσού για την παλιά παραλιακή και οι γραμμές του τραμ θα φύγουν από την υπόγεια διάβαση καρμανιόλα που η παλιά παραλιακή περνάει κάτω από τη νέα (στο ύψος του ΚΠΙΣΝ) και θα επανέλθει ο δρόμος σε 2+2. Αυτό το στένεμα του δρόμου σε εκείνο το σημείο είναι πάρα πολύ επικίνδυνο.

- Θα προστεθούν 2 νέες γέφυρες στον Α/Κ Συγγρού για ανισόπεδη και απευθείας πρόσβαση στον Ολυμπιακό πόλο Φαλήρου (Ταε κβο ντο κτλ.) από Αθήνα και από Πειραιά.

- Θα κατασκευαστεί ουσιαστικά από την αρχή ο Α/Κ Παλαιού Φαλήρου (στη σημερινή θέση της κάτω διάβασης της οδού Απόλλωνος) ο οποίος θα εξυπηρετεί όλες τις κατευθύνσεις και για την είσοδο/έξοδο προς τον Ολυμπιακό Πόλο Φαλήρου αλλά και προς το Παλαιό Φάληρο.

- Μεγάλα κομμάτια της γραμμής τραμ σε όλο το κομμάτι από το ύψος του κόμβου Κηφισσού έως τα Village θα δεχτούν οριζιοντογραφική και υψομετρική παραλλαγή.
Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια κομμάτια η γραμμή θα κατέβει επίπεδο για να μην λειτουργεί σαν τοίχος όπως σήμερα ή θα μετατοπιστεί ελαφρά προς τη θάλασσα για να ανοίξει χώρος για τα πεζοδρομια και τις επεμβάσεις στην Εθν. Μακαρίου ενώ υπάρχουν και κομμάτια που εχουμε τελειώς νέα χάραξη (π.χ. νέα ανεξάρτητη κάτω διάβαση της νέας παραλιακής).

On 19 Jul 2017 06:56 pm, apapa wrote:
Το πρώτο αν δεν με απατά η μνήμη μου ισχύει ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του δρόμου (παλια παραλιακη). Πηγαινοντας για Π.Φαληρο απο γεφυρα Καραϊσκακη, η 1η αριστερη ειναι του Metropolitan με φαναρι και 3 λωριδα αριστερα. Η επομενη αριστερη ειναι η επισημη εισοδος στο Μοσχατο οπου επισης εχει αριστερο φαναρι και 3η αριστερη λωριδα. Μετα ειναι της Θησεως που ενω εχει αριστερο φαναρι η λωριδα ειναι περισσοτερο μιση παρα ολοκληρη ενω οι αλλες δυο κυριες λωριδες ειναι σαφως πιο πεπλατυσμενες. Το αντιλαμβανεσαι κυριως οταν περιμενει να στριψει το τρολευ που βγαινει πιο εξω.
Η τελευταια αριστερη ειναι αυτη της Κατσωνη που επισης εχει αριστερο φαναρι και 3η λωριδα.
Ολες οι υπολοιπες αριστερες στροφες ειναι "παρανομες" καθως ειναι πανω σε σπασιματα στο διαζωμα και κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχουν (πχ αυτη μεταξυ Κηφισου και στροφης Μοσχατου καθως και αυτη μεταξυ Θησεως και Κατσωνη εκει που ηταν παλια ο Μπουρμπουληθρας για οσους θυμουνται).

Μετα κατηφοριζεις για τον ανισοπεδο Απολλωνος παλι με αριστερο φαναρι με μονη παραφωνια οτι η αριστερη λωριδα ειναι μικρη (α) γιατι κραταει λιγο το αριστερο φαναρι και (β) γιατι υποδεχεται στροφη λεωφορειων αρα με ενα λεωφορειο εχει κλεισει ο δρομος. Συν του οτι κατω απο την παραλιακη και επι της Απολλωνος στο ρευμα εισοδου του Παλαιο Φαληρου στα γηπεδα του ΚΕΑ, παρκαρουν παρανομα φορτηγα και λεωφορεια κλεινοντας την δεξια λωριδα και ετσι η αριστερη στροφη πεφτει σε bottleneck (αλλα η τροχαια δεκαετιες τωρα σφυριζει κλεφτικα).

Απο Π.Φαληρο για Νεο Φαληρο δεν αναφερω κατι γιατι αριστερη στροφη δεν εχει νοημα καθως κουτελωνει στο λοφο της νεας παραλιακης. Η μονη αριστερη στροφη που υπαρχει ειναι αυτη του ΣΚΑΙ που επισης εχει φαναρι και 3η αριστερη λωριδα επιβραδυνσης.

Το ιδανικο βεβαια για εμενα θα ηταν αφου θα γινει πληρης αναβαθμιση του δρομου και θα μετατοπιστει η νεα παραλιακη, στην παλαια να καταργουσαν ολα τα φαναρια (ετσι και αλλιως πλεον εχει ελαχιστο φορτο και κινηση και μπουκωνει μονο στο υψος του ΣΚΑΙ) και να κανανε κυκλικους κομβους φυτεμενους, να μεγαλωναν εκατερωθεν τα πεζοδρομιο ως ζωνες περιπατου και να εφτιαχναν ποδηλατοδρομους. Και να φυτευοντουσαν ψηλα δεντρα κατα μηκος για σκιαση και πρασινο.

Αναφορικα με την αναβαθμιση και εκ βαθρων κατασκευη του κομβου Παλαιου Φαληρου, δεν το ειχα προσεξει στο σχεδιο. Για να ειμαι ειλικρινης και τωρα εξυπηρετει μια χαρα τις ιδιες αναγκες. Το μονο που μπορω να φανταστω ως διαφοροποιηση ειναι ερχομενος απο Αθηνα-Πειραια αντι να στριβεις με κλειστη δεξια στροφη μετα την Αγια Σκεπη, περνωντας τον Α/Κ τωρα να βγαινεις πριν τον Α/Κ ενω και οι ερχομενοι απο Γλυφαδα αντι να βγαινουν πριν τον Α/Κ στο υψος του κολυμβητηριου και να κανουν περιφορα τα γηπεδα τεννις για να βγουν στα φαναρια των ΚΕΑ τωρα να βγαινει ο δρομος μεταξυ Α/Κ και γηπεδων τεννις.

Αρκει να μην φανε τα γηπεδα τεννις και μπασκετ. Θα ειναι μεγαλο εγκλημα και θα στερησουν σημαντικους χωρους αθλησης στο Π.Φαληρο. Ελπιζω να μην συμβει και να μην το επιτρεψει ο δημαρχος.

On 30 Aug 2017 11:29 am, Engineer wrote:
Τα μηχανήματα του ΑΚΤΟΡΑ ξεκίνησαν τις εργασίες για την μεταφορά της παραλιακής Λ. Ποσειδώνος προς την Θάλασσα με τους πρώτους πασάλους. Δείτε τις φωτό που τραβήχτηκαν σήμερα το πρωί 30/8/2017.

https://www.dropbox.com/sh/1ygc6hs8pp5otie/AADlYwUdhOIknJ5tY-96fMMpa?dl=0

On 01 Sep 2017 05:55 pm, Engineer wrote:
Σημερινές φωτό 1/9/2017 από τις εργασίες που εκτελει ο ανάδοχος του έργου της μετατόπισης της Λ. Ποσειδώνος στο Φαληρικό όρμο. Ξεκίνησε και το ξήλωμα των υπαρχόντων διαμορφώσεων στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις.

https://www.dropbox.com/sh/sbxllghr50r3qi8/AADiwLXpcL6XsneCpWcGDQ73a?dl=0

On 15 Sep 2017 02:19 pm, apapa wrote:
Κανενα νεοτερο απο το μετωπο των εργασιων του Φαληρικου μετωπου??
Περνωντας σημερα απο τη νεα παραλιακη ειδα προχωρημενες εργασιες στο κομματι του παλιου παραλληλου δρομου των Ολυμπιακων εγκαταστασεων και ηδη τα χωματουργικα ειναι στο φουλ και εχουν κατεβει αρκετα κατω απο την επιφανεια του αναχωματος της νεας παραλιακης.

Εχουμε τιποτα φωτο ή προοδο??

On 26 Sep 2017 10:35 am, Engineer wrote:
Καλημέρα

Κάποιες γρήγορες πρωινές φωτό από το έργο της μετατοπισης της Λ. Ποσειδωνος. Δυστυχώς ο ήλιος είναι μποστά μας ενώ ο τόπος έχει γεμίσει λάσπες καθόσον το εργοτάξιο αναπτύσεται σιγά σιγά και δεν είναι εύκολη η πρόσβαση. Εκτός από πασσάλους πλέον έχει αρχίσει και ξεμπάζωμα όπως μπορείται να δειτε στο πολύ βάθος. Επιφυλάσομαι για καλύτερο αποτέλεσμα τις επόμενες ημέρες:

https://www.dropbox.com/sh/maz6bvb7jua6y5c/AAAImXGULlS5ItE8aogbQsrHa?dl=0

On 08 Oct 2017 04:54 pm, Engineer wrote:
Στο παρακάτω link του Dropbox, σημερινές φωτό 8/10/2017 από το έργο μετατόπισης της Λ. Ποσειδώνος προς την θάλασσα στους δήμους Μοσχάτου-Ταύρου και Καλλιθέας.

https://www.dropbox.com/sh/mx3czrx6jaruiu9/AABjh-Y545giwTHn16vXyYFna?dl=0

On 08 Oct 2017 06:10 pm, Stavros86 wrote:
Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες Engineer.
Θα μπορούσες να εξηγήσεις τι ακριβώς βλέπουμε στις δύο ακόλουθες φωτογραφίες;

Εικόνα 1
Εικόνα 2

Στην πρώτη φαίνεται σαν να είναι κράσπεδο πεζοδρομίου, αλλά σε τέτοιο βάθος;
Στη δεύτερη σαν να πρόκειται για αρχαία.

On 08 Oct 2017 06:44 pm, Engineer wrote:
Σε ενα σημειο ακριβως στο υψος του Σ. Νιαρχος αλλα απο την αλλη πλευρα της Λεωφορου εχουν γινει καποιες διευρενητικες τομες. Στην αρχη και απο μακρυα οπως τα ειδα μου φανηκαν για αρχαια αλλα ευτυχως δεν ειναι. Και δεν ειναι γιατι η σταθμη τους ειναι πολυ ψυλοτερα απο την σταθμη των αρχαιων που ειχαν βρεθει κατα τις εργασιες στο κεντρο πολιτισμου. Προκειται μαλλον για κρασπεδα και πεζοδρομια που επιχωθηκαν εκει γυρω στην δεκαετια του 70 για να γινει η λεωφορος απο την οδο που εβγαινε στην παραλια.

On 16 Oct 2017 07:54 pm, Engineer wrote:
Φωτογραφίες από το έργο μετατόπισης της Παραλιακής Λ. Ποσειδώνος και συγκεκριμένα από το σημείο στο οποίο γίνονται οι πάσσαλοι για την κατασκευή του δυτικού τεχνικού καλύψεως μπροστά από το δήμο του Μοσχάτου.

https://www.dropbox.com/sh/6q9dsssqb4e2h4g/AAAjtyTl7uTJTB3AccvRsnvea?dl=0

On 16 Oct 2017 10:50 pm, apapa wrote:
Λίγο ψηλά δεν ειναι? Δεν υποτιθεται οτι θα "ταπεινωνόταν" ο νεος δρομος κατα 3 μετρα?? Απ'εξω που περασα και απο τις φωτο σου δεν φαινεται για 3 μετρα αυτο. 3 μετρα ειναι περιπου η υψομετρικη διαφορα της παλαιας με τη νεα παραλιακη. Δεν βλεπω κατι τετοιο εδω.

On 17 Oct 2017 01:02 am, Engineer wrote:
Σωστη η παρατηρηση. Και εδω ειναι και η "απατη" που εχει στηθει. Ο δρομος θα ταπεινωθει κατα περιπου 3 μετρα απο την σημερινη του σταθμη, μονο στα δυο σημεια στα οποια κατασκευαζονται τα τεχνικα καλυψεως. Στις φωτο βλεπουμε τους πασσαλους στους οποιους θα γινουν οι κεφαλοδεσμοι. Σε αυτους τους κεφαλοδεσμους θα πατησει η πλακα που θα σκεπασει τα δυο ρευματα κυκλοφορίας και θα δημιουργησει το καλυμα της λεωφορου. Σε αυτα τα σημεια θα ακολουθησει η σχετικη εκσκαφη για την διαμορφωση της ραμπας ανοδου και καθοδου καθως και το τμημα της οδου που θα βρισκεται κατω απο το τεχνικο καλυψεως. Αυτο θα γινει σε δυο σημεια, ενα μπροστα απο το Μοσχατο και το αλλο μπροστα απο την Καλλιθεα. Σε ολο το υπολοιπο τμημα ο δρομος θα παραμεινει στη σημερινη του - πανω κατω - σταθμη και εαν μεταφερθουμε νοερα στο μελλον σε τρια χρονια απο σημερα και περπαταμε στο πεζοδρομιο της Εθναρχου Μακαριου (παλια παραλιακη οπου καποτε ηταν η αμμουδια διπλα) θα εξακολουθουμε να μην βλεπουμε την θαλασσα αλλα η λεωφορος θα εχει μετατοπιστει 90 μετρα προς την θαλασσα και δεν θα ειναι ορατη καθοσον θα υπαρχει ενα αναχωμα μπροστα της. Η προσβαση μεχρι την θαλασσα θα ειναι σαφως πιο ευκολη απο οτι ειναι σημερα μεσω των δυο τεχνικων καλυψεως. Καποια στιγμη στο μελλον με αλλη εργολαβια αυτη η περιοχη θα πρασινισει και θα γινει παρκο και χωρος αναψυχης.

On 17 Oct 2017 11:04 pm, apapa wrote:
Το ειχα ψιλιαστει οτι ειναι μουφα η κατασταση αλλα οχι και ετσι Laughing

Προσωπικα θα περιμενα να σκαφτει ολο το αναχωμα και να φτασει ο νεος δρομος στην επιφανεια σχεδον της θαλασσας (το σχεδον παει στο υψος της σημερινης παλιας παραλιακης). Μετα ολο το κομματι (δεν ειναι μεγαλο ειναι σκαρτο 1,5 χλμ) το σκεπαζεις με ενα cut&cover και το επιχωματώνεις. Μετα απο πανω φυτευεις. Δημιουργεις ετσι ενα τεραστιο λοφο πρασινου που ναι μεν η Καλλιθεα και το Μοσχατο εξακολουθουν να μην βλεπουν τη θαλασσα αλλα πλεον δεν βλεπουν ουτε τον δρομο, εξαφανιζεται τελειως και η οπτικη και η ακουστικη οχληση και αναβαθμιζεται απιστευτα η ολη περιοχη. Σαν να εισαι δλδ στην εισοδο του Σταυρος Νιαρχος στην πλευρα της Καλλιθεας και να κοιτας προς θάλασσα. Ναι μεν δεν βλεπεις νερο αλλα δεν βλεπεις και την παραλιακη λεωφορο, βλεπεις ενα ογκο πρασινου και εχει και αρκετη ησυχια.
Το τεχνικο της νεας παραλιακης θα ηταν σαφως χαμηλοτερο απο τον τεχνητο λοφο στο Νιαρχος αλλα εξισου ομορφο και ησυχο και θα "εξαφανιζε" και τον δρομο. Δεν νομιζω οτι το κοστος ηταν τοσο τραγικα μεγαλυτερο για να γινει ολο σκεπαστο τεχνικο (1,2χλμ περιπου) αντι για δυο 300αρια νομιζω. Το μονο ισως προβληματικο σημειο θα ηταν η κοιτη/εκβολη του Ιλισσου αλλα και εκει πιστευω μπορουσε να βρεθει λυση.


Last edited by Admin on Tue Oct 24, 2017 12:31 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Engineer
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 557

PostPosted: Sun Oct 22, 2017 11:55 pm    Post subject: Reply with quote

Σημερινές φωτό 22/10/2017 από το έργο μετατοπισης της Λεωφορου Ποσειδώνος:

https://www.dropbox.com/sh/myg9snl3vx5d5ts/AADCtippoGqorkVhDqfWJ9r2a?dl=0
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Page 15 of 15

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr