View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 6:28 pm Post subject: |
|
|
Πιστεύω ότι μπορεί να παραδωθεί σε 4-5 μήνες άνετα. Δεν είναι αυτοκινητόδρομος αλλά ένας δρόμος νομίζω 2+2 ο οποίος διέρχεται μέσα από κάποια επίπεδα χωράφια. Ούτε τεχνικά έχει, ούτε ανισόπεδους ούτε τίποτα. Ουσιαστικά μία διάνοιξη ενός δρόμου είναι για 2 km, από αυτά τα έργα που το δύσκολο κομμάτι τους είναι οι απολλοτριώσεις.
Σκέψου ότι το κόστος είναι 11 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει και άλλα παράπλευρα έργα όπως αναπλάσεις και πεζοδρομήσεις γύρω δρόμων κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 6:57 am Post subject: |
|
|
Τις επόμενες μέρες τελειώνει ο ΑΒΑΞ την ασφαλτόστρωση του παράπλευρου δικύου της μεσόγειας και θα ξεκινήσει με την αντιολισθηρή ...Όπως έχετε παρατηρήσει στις τελευταίες αναθέσεις περιλαμβάνεται και η αντιολισθηρή στην εταιρεία που κατασκεύασε το κομμάτι . Σε αντίθεση με παλιά κομμάτια Νυμφόπετρα Λαγκαδά , Χρυσούπολη Καβάλα που ενώ γίναν πολύ νωρίτερα ακόμα δεν έχουν την τελική στρώση...Νομίζω ότι είναι άδικο να παραπονιόμαστε γιατί καλοκαιριάτικά κλέινει η Μεσόγεια ..απλά η ΑΒΑΞ την ρίχνει και ξεκουμπίζεται. Όσο για το χρόνο θα δείτε ότι θα τελειώσει σε λιγότερο απο ένα μήνα ....
Όσο για την καθίζηση πριν τον παράδεισο είναι καθίζηση στα πρανή που δεν έχει επηρεάσει το οδόστρωμα (η αντιολισθηρή έχει τελειώσει) αλλά αρκετά σοβαρή γιατί τοποθετούν κολώνες πασσάλους υπόγεια πλαί στο οδόστρωμα...για να μην προχωρήσει... |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 9:00 am Post subject: |
|
|
Επειδή δεν έχει ανακοινωθεί στη σελίδα της Εγνατίας: το τμήμα από Γρεβενά Ανατολικά μέχρι Κηπουριό-Μαυρανέους είναι κλειστό για ασφαλτόστρωση και η κυκλοφορία διεξάγεται από τον παλιό δρόμο μέσα απο τα Γρεβενα΄. |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 8:31 pm Post subject: |
|
|
Απλώς να αναφέρω ότι από Θεσσαλονίκη μέχρι Κήπους Έβρου δεν υπάρχει κλειστό τμήμα παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η μεσόγεια (τμήμα Άγιος-Ανδρέας-Στρυμόνας) θα ήταν κλειστή για ασφαλτόστρωση από τις 10 Ιουνίου.
Βεβαίως στο ρεύμα Καβάλα-Θεσσαλονίκη και λίγο πριν τον κόμβο του Αγίου Ανδρέα υπάρχουν καλυμμένα (με τις κλασσικές μαύρες σακούλες σκουπιδιών) σήματα για έργα και μείωση ταχύτητας. Προφανώς τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση της αντιολισθηρής στη Μεσόγεια στο ρεύμα από Καβάλα προς Θεσσαλονίκη. |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 11:15 pm Post subject: |
|
|
γινεται ανακατασκευη οδοστρωματος απο τον παραχωρησιουχο τμηματικα απο κατερινη ως το κλειδι τα εργα θα τελειωσουν στο τελος του χρονου...ας μην γκρινιαζουμε ..δεν γινεται καθε σαββατοκυριακο να σταματανε τα εργα αφου ο παλιος ταπητας ξηλωνεται..τα ιδια ισχυουν και στη ΝΕΑ ΟΔΟ ειδικα στο σχηματαρι..υπομονη λοιπον
πολυ καλο λινκ της ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ για τις προγραμματισμενες εργασιες που μολις εντοπισα!
http://www.aegeanmotorway.gr/dailywork.html |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jun 22, 2009 1:48 pm Post subject: |
|
|
engineer τελεια ανταποκριση κατα τη γνωμη μου ο ΜΟΡΕΑΣ θα παραδωσει γρηγοροτερα τα τμηματα που κατασκευαζει απο την εργολαβια της ΤΕΡΝΑ.. ειναι δυνατον να κατασκευαζεται απο το 2005 τμημα το οποιο δημοπρατηθηκε ως δημοσιο εργο με σκοπο να τελειωσει πιο γρηγορα απο το εργο παραχωρησης ελπιζω ο παραχωρησιουχος να πιεσει τα πραγματα και να εχουμε γρηγοροτερη παραδοση..επισης απορω γιατι στο τμημα κορινθος-τριπολη δεν αλλαζουν το μεταλλικο στηθαιο με jersey οπως βλεπουμε παρ' ολα τα προβληματα,ο δρομος ειναι ο πιο προχωρημενος απο ολους τους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται με συμβαση παραχωρησης
κυκλοφοριακες ρυθμισεις στην αθηνων-πατρων λογω εργων αρσης της επικινδυνοτητας του δρομου
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_22/06/2009_285325
θα γινεται αποκλεισμος του δρομου σε μηκος αρκετων km τις καθημερινες 7-19..οποιος μπορει ας αποφευγει την μετακινηση του οδικως για πατρα  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jun 22, 2009 3:27 pm Post subject: |
|
|
Quote: | επισης απορω γιατι στο τμημα κορινθος-τριπολη δεν αλλαζουν το μεταλλικο στηθαιο με jersey |
κανονικα πρεπει να βαλλουν ολο τσιμεντενιο και να αλλαξουν ολα τους στυλους φωτισμου που ειναι παλιοι με καινουριους ...Λετε να το κανουν στο τελος? |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Jun 22, 2009 4:40 pm Post subject: |
|
|
Engineer,χορταστικο το ρεπορταζ,πολυ ωραια δουλεια αλλα δεν ξερω αν χαιρομαι η λυπαμαι βλεποντας την κατασκευη ενος υπερσυγχρονου αυτοκινητοδρομου να περναει μεσα απο αποκα'ι'δια.Α ρε κατακαμμενη πατριδα με τις υποδομες σου. |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 12:02 am Post subject: A7 |
|
|
Φανταστική εργασία Engineer, λεπτομερές και με στοιχεια να μπορούμε να προσανατολιζόμαστε εύκολα.
Έριξες αρκετό χρόνο, 1000 ευχάριστο , μπορούμε να πούμε ότι από Τρίπολη μέχρι και τα 8km μέσα στην Μεσσηνία είναι πλήρες όλος ο δρόμος υπό κατασκευή!
αλλα έχω μια απορία και εύχομαι να μου απάντησης,
είχα περάσει πριν 4-5 χρονια ένα κομμάτι ταχείας οδού (2+2 άνευ λεα) κάπου στην μεγαλόπολη, είναι το κομμάτι που παρουσιάζεις σαν καταστραμμένο η υπάρχει αυτό το τμήμα αλλου ?
και κάτι ακόμα, ο Μορέας είναι εταιρία όπως η Εγνατία A.E. και ταυτοχρόνως και το Όνομα που θα παραμείνει στην A7 ? |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 12:43 am Post subject: |
|
|
dramine αυτο το κομματι δεν εχει καμια σχεση με τον αυτοκινητοδρομο...ειναι η παρακαμψη της μεγαλοπολης και εχει κατασκευαστει πριν καμια δεκαρια χρονια..ειναι δρομος ταχειας κυκλοφοριας και απο οτι θυμαμαι εχει και μια ανεκδιηγητη-ακρως επικινδυνη- δεξια στροφη στο τερμα της παρακαμψης προς τσακωνα...
επειδη εχω μπερδευτει,το τμημα λευκτρο-παραδεισια ειναι εργολαβια του δημοσιου(μια θυγατρικη του ακτωρα αν δεν κανω λαθος ηταν..)ακομα??ή διαλυθηκε και την αποπερατωση του κομματιου το ανελαβε ο ΜΟΡΕΑΣ  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 9:39 am Post subject: |
|
|
Engineer σε ευχαριστούμε για το πολυ κατατοπιστικό φωτορεπορταζ.
Να σαι καλά. Βλέπουμε ότι ο Μορέας πάει με 1000, ενώ το ΥΠΕΧΩΔΕ με τον αραμπά.
Το Λεύκτρο-Παραδείσια είναι μέρος της σύμβασης του Μορέα. Ποτέ δεν έγινε κάτι από το δημόσιο. Το ΥΠΕΧΩΔΕ κατασκευάζει το Αθήναιο-Λεύκτρο και το Παραδείσια Τσακώνα (και τα 2 κατασκευάζονται και γκρεμίζονται πάνω από 10 χρόνια!!!!) Δημόσιο βλέπεις.
Η παράκαμψη της Μεγαλόπολης είναι όντως 2+2 αλλά μόνο ταχείας κυκλοφορίας δεν είναι. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ προχειρο-κατασκευή με μια στροφή 90 μοιρών σε πεδινο έδαφος χωρίς σήμανση που έχει δημιουργήσει πολλά ατυχήματα. Καποιος δεν θα έδινε το χωράφι του....
Κρίμα που διαπιστώνουμε ότι και στα 2 κομάτια του ΥΠΕΧΩΔΕ υπάρχουν ήδη καθυστερήσεις.
Τη σήραγγα Ραψωμμάτη τη βλέπω για Νοέμβρη-Δεκέμβρη
Θυμάμαι έλεγαν ότι μέσα στο καλοκαίρι φέτος θα τοποθετούσαν τη μεταλλική τοξωτή γέφυρα στην Τσακώνα. Πριν το καλοκαιρι του 2010 δε βλεπω να παραδίδεται η Τσακώνα- έργο που είχε χαρακτηριστεί επείγον! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 9:47 am Post subject: |
|
|
Dramine
Στην είσοδο της Μεγαλόπολης όπως ερχόμαστε από Τρίπολη πηγαίνουμε αριστερά και εκεί ξεκινά η παλιά παράκαμψη της Μεγαλόπολης που κατασκευάστηκε περί το 1986 όταν για τις ανάγκες της ΔΕΗ καταργήθηκε ο παλιος δρόμος που έβγαζε στα Παραδείσια, περνώντας βορειότερα από το σημερινό, εκεί που σήμερα είναι τα ορυχεία της ΔΕΗ. Αυτό το κομμάτι με πλάτος 2+2 χωρίς ΛΕΑ έχει μήκος περί τα 2 Km και καταλήγει στην απαράδεκτη στροφή 90 μοιρών όπως αναφέρει και gouperman. Από το σημείο αυτό και μετά συνεχίζει με 1+1. Εκτός εάν εννοείς το τμήμα Τσακώνα Παραδεισια που κατολίσθησε και το οποίο είναι πιο κάτω.
Μορεας ειναι το όνομα της κοινοπραξιας εταιρειων που έχει αναλαβει την κατασκευη και λειοτυργία και συντηρηση του αυτοκινητοδρομου Κορινθου Τριπολης Καλαματας και του κλαδου Λευκτρου Σπαρτη για τα επόμενα 20 χρονια. Είναι σαν την Αττική Οδο στη Αθηνα.
Gouperman
Το τμήμα Λεύκτρο Παραδεισια κατασκευαζεται απο το μηδεν απο τον Μορεα. Οι προσβασεις της σήραγγας Ραψωμάτι δηλαδή Αθήναιο σήραγγας Ραψωμάτι και από την έξοδο της σήραγγας μέχρι τη γέφυρα στον Αλφειο ήταν αντικείμενο της εργολαβιας που είχει αναλαβει η ΤΟΜΗ ΑΤΕ (θυγατρική του ΑΚΤΩΡ) και η οποία καθυστερησε να ξεκινησει λογω των απαλοτριωσεων κλπ. Εκει που είχαν στήσει εργοτάξιο στην εισοδο της σήραγγας του Ραψωματι, κυματιζουν σήμερα οι σημαιες του Μορεα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 11:15 am Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια Engineer κι από μένα.
Άντε σειρά σας τώρα οι νότιοι για να δούμε κι εμείς τι παίζετε στα εκεί εργοτάξια.
Αν κατάλαβα καλά για τέλος του έτους μόνο το τμήμα στο Κόρινθος - Τρίπολη με τις νέες σήραγγες θα περπατάμε και το Αρτεμίσιο παρέα.
Απο 'κει και κάτω niente.
Παρεπιπτώντως κάποιος είχε πει από την Καλαμάτα να κατέβω με το πετούμενο για να βγάλουμε καμιά φώτο. Εγώ μέσα παιδιά κάποιο από τα επόμενα Σαββατοκύριακα μπορούμε να το κάνουμε. Το μόνο πρόβλημα είναι πως η Καλαμάτα δεν έχει καύσιμα. Αν το λύσουμε αυτό εγώ ξεκινάω subito
Στείλτε pm να συνενοηθούμε.
Κι άλλη αρκούδα νεκρή στην εγνατία και μάλιστα στο νέο τμήμα κοντά στη σήραγγα Νίκα.
http://www.giapraki.gr/comment.php?comment.news.6807 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 11:26 am Post subject: |
|
|
Νομιω ότι στήθηκε αερολεσχη στην Καλαματα. Ισως ένα τηλεφωνο στο αεροδρομιο (οταν αυτο λειτουργει) να μπορεσει να διαφωτισει την κατασταση.
Εδώ το link με τα τηλέφωνα.
http://www.hcaa-eleng.gr/kalamdat.htm |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 11:55 am Post subject: |
|
|
Οι εργασίες για τη σύνδεση του Πλατυγιαλίου και του Αστακού με την Ιόνια Οδό συνεχίζονται ( τις είδα χθες ). Ήδή κατασκευάζονται τεχνικά, επιχώματα κλπ για την κατα'αρχήν σύνδεση σήραγγας Αγίου Ηλία με Α/Κ Αγίου Ηλία στην Ιόνια. Προσεχώς, απ'ότι λένε, θα δημοπρατηθεί κι άλλο τμήμα για τη σύνδεση του λιμανιού.
Οψόμεθα. Για την ταχύτητα διεξαγωγής των εργασιών γενικότερα δεν παίρνω και όρκο. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Jun 23, 2009 11:35 pm Post subject: |
|
|
Σημερα θα σας παρουσιασω το δρομο που ενωνει το χωριο μου ,Ανθουσα Ασπροποταμου με το Ανηλιο.Ειναι δρομος που ενωνει δυο περιφερειες(Θεσσαλιας-Ηπειρου),ειναι σχετικα καινουργιος(10 μηνες) αλλα δεν βγηκε αλωβητος απο τον πολυ δυσκολο φετεινο χειμωνα.Ξεκιναμε...
Ανθουσα
Εδω μπαινουμε λιγο στο δρομο για Καλλαρυτες
Βλεπουμε τη γεφυρα που κατασκευαζεται και την ενωση του Χαλικιωτικου με τον Ανθουσιωτικο.Ο αρχαιος θεος Αχελωος ξεκιναει το μακρυ και αεναο ταξιδι του
Ξανα πισω
Μην ανησυχειτε δεν προκειται για καπνο αλλα για ομιχλη
Χαλικι
Αρχιζει η ανηφορα στο Περιστερι
Ειμαστε στις ανατολικες πλευρες του Περιστεριου.Στο βαθος φαινεται το Χαλικι
Και φτανουμε στη φοβερη κατολισθηση ,που κρατησε το δρομο κλειστο για 6 μηνες.
Τα συρματοκιβωτια ετοιμαζονται
Συνεχιζουμε λιγο αναβαση ακομα
Μενουμε Ελλαδα.Τα υψιπεδα της Σκωτιας στο Περιστερι
Διαβαση Μαντρα-Χοτζα ,συνορο νομων Ιωαννινων-Τρικαλων,υψομετρο 1650μ. συνορα Ελλαδας-Τουρκιας πριν τους βαλκανικους πολεμους
Ξεκιναει καθοδος και εισοδος στη ζουγκλα με τις οξυες
Ο δρομος στις οξυες ειναι πολυ στενος .Φωτογραφησα το αμαξι για να καταλαβετε
Περναμε το μικρο ρεμα που χυνεται στον μετσοβιτικο και μπαινουμε στην πλευρα του Ανηλιου και στα ελατια
και να η κουκλα μας η ψηλη,η λυγεροκορμη ,φανηκε...
Ανηλιο
Υ.Γ. Μια πληροφορια ασχετη αλλα χρηστικη,μιας και εχει αναφερθει στα προηγουμενα posts και για να μην ταλαιπωρηθουν τα παιδια ,το εστιατοριο μανιταριων στα Γρεβενα "Αυλαις" θα κλεισει αυτη τη βδομαδα και θα ξανανοιξει τελος Αυγουστου
Last edited by pindos10 on Thu Jun 25, 2009 9:59 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 8:42 am Post subject: |
|
|
Agr-Engineer, ξέρεις καμιά άλλη πληροφορία για τον δρόμο σύνδεσησ Πλατυγιαλίου?
Χάραξη ή τεχνικά χαρακτηριστικά? Θα έχει 2+ΛΕΑ ή όχι?
Πόσα χλμ θα είναι και που θα καταλήγει? |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 9:56 am Post subject: |
|
|
Pindos 10, τι να πω.
Μας ταξίδεψες και μας μάγεψες με την παρουσίαση σου. Τι υπέροχα μέρη! Τι παράδεισος! Με έκανες να σκέφτομαι σοβαρά, κατεβαίνοντας με το αυτοκίνητο απο την Γερμανία, αντι να κάνω μια βόλτα απο την Εγνατία, να κάνω και μια ολιγοήμερη στάση στην Πίνδο.
Άσχετο με αυτά, όταν βλέπω αυτον τον καταπράσινο παράδεισο και δίπλα την Εγνατία, αρχίζω και σκέφτομαι για πόσο καιρό αυτά τα μέρη θα παραμείνουν αλώβητα και δεν θα γίνουν θύματα του κάθε καταπατητή και εμπρηστή. Μακάρι να διαψευστώ... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 10:07 am Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Παρεπιπτώντως κάποιος είχε πει από την Καλαμάτα να κατέβω με το πετούμενο για να βγάλουμε καμιά φώτο. Εγώ μέσα παιδιά κάποιο από τα επόμενα Σαββατοκύριακα μπορούμε να το κάνουμε. Το μόνο πρόβλημα είναι πως η Καλαμάτα δεν έχει καύσιμα. Αν το λύσουμε αυτό εγώ ξεκινάω subito
Στείλτε pm να συνενοηθούμε. |
φίλε corfu εγώ το είχα πει. Το επόμενο ΣΚΔ θα κατέβω Καλαμάτα (μένω Μαρούσι αλλά υπάρχει σπίτι κατω). Εαν μπορέσεις να έλθεις με το αερόπλανο, ευχαρίστως να σε γνωρίσω από κοντά και να σε φιλοξενίσω. Θα μπορουσαμε να κάνουμε φωτο-ρεπορτάζ όχι μονο για τους δρόμους της Πελλοπονήσου αλλά και για το τεράστειο έργο της ΠΟΤΑ της Πύλου. Θα σου στείλω pm με τα στοιχεία μου.
Engineer εσύ μπορείς να ξανακατέβεις να οργανώσουμε mini forumσυνάντηση; |
|
Back to top |
|
 |
barabakos New Member

Joined: 30 May 2009 Posts: 11
|
|
Back to top |
|
 |
pat-ioa90min New Member

Joined: 23 Jun 2009 Posts: 10
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Jun 24, 2009 3:51 pm Post subject: |
|
|
Αυτό ισως πρέπει να το σκεφτούν και για άλλους νομους, που προβλέπεται η τοποθετηση διοδιων εντος τους, χωρις να υπάρχει αξιόλογο εναλλακτικο οδικό δίκτυο! |
|
Back to top |
|
 |
|