stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 678

PostPosted: Tue Jun 16, 2009 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Πιστεύω ότι μπορεί να παραδωθεί σε 4-5 μήνες άνετα. Δεν είναι αυτοκινητόδρομος αλλά ένας δρόμος νομίζω 2+2 ο οποίος διέρχεται μέσα από κάποια επίπεδα χωράφια. Ούτε τεχνικά έχει, ούτε ανισόπεδους ούτε τίποτα. Ουσιαστικά μία διάνοιξη ενός δρόμου είναι για 2 km, από αυτά τα έργα που το δύσκολο κομμάτι τους είναι οι απολλοτριώσεις.
Σκέψου ότι το κόστος είναι 11 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει και άλλα παράπλευρα έργα όπως αναπλάσεις και πεζοδρομήσεις γύρω δρόμων κτλ.
Back to top
View user's profile Send private message
JIMMARAS
Junior Member
Junior Member


Joined: 11 Sep 2006
Posts: 153
Location: kavala

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 7:57 am    Post subject: Reply with quote

Τις επόμενες μέρες τελειώνει ο ΑΒΑΞ την ασφαλτόστρωση του παράπλευρου δικύου της μεσόγειας και θα ξεκινήσει με την αντιολισθηρή ...Όπως έχετε παρατηρήσει στις τελευταίες αναθέσεις περιλαμβάνεται και η αντιολισθηρή στην εταιρεία που κατασκεύασε το κομμάτι . Σε αντίθεση με παλιά κομμάτια Νυμφόπετρα Λαγκαδά , Χρυσούπολη Καβάλα που ενώ γίναν πολύ νωρίτερα ακόμα δεν έχουν την τελική στρώση...Νομίζω ότι είναι άδικο να παραπονιόμαστε γιατί καλοκαιριάτικά κλέινει η Μεσόγεια ..απλά η ΑΒΑΞ την ρίχνει και ξεκουμπίζεται. Όσο για το χρόνο θα δείτε ότι θα τελειώσει σε λιγότερο απο ένα μήνα ....
Όσο για την καθίζηση πριν τον παράδεισο είναι καθίζηση στα πρανή που δεν έχει επηρεάσει το οδόστρωμα (η αντιολισθηρή έχει τελειώσει) αλλά αρκετά σοβαρή γιατί τοποθετούν κολώνες πασσάλους υπόγεια πλαί στο οδόστρωμα...για να μην προχωρήσει...
Back to top
View user's profile Send private message
kosimo
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Oct 2008
Posts: 75
Location: Lefkas-Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 10:00 am    Post subject: Reply with quote

Επειδή δεν έχει ανακοινωθεί στη σελίδα της Εγνατίας: το τμήμα από Γρεβενά Ανατολικά μέχρι Κηπουριό-Μαυρανέους είναι κλειστό για ασφαλτόστρωση και η κυκλοφορία διεξάγεται από τον παλιό δρόμο μέσα απο τα Γρεβενα΄.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Wed Jun 17, 2009 10:39 am    Post subject: Reply with quote

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=757897

Το αφήνω, αλλά σε παρακαλώ να είναι η τελευταία φορά. Δεν παραθέτουμε ξερά links.
Admin
Back to top
View user's profile Send private message
superas
Senior Member
Senior Member


Joined: 13 Apr 2004
Posts: 640
Location: Thessaloniki

PostPosted: Sun Jun 21, 2009 9:31 pm    Post subject: Reply with quote

Απλώς να αναφέρω ότι από Θεσσαλονίκη μέχρι Κήπους Έβρου δεν υπάρχει κλειστό τμήμα παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η μεσόγεια (τμήμα Άγιος-Ανδρέας-Στρυμόνας) θα ήταν κλειστή για ασφαλτόστρωση από τις 10 Ιουνίου.

Βεβαίως στο ρεύμα Καβάλα-Θεσσαλονίκη και λίγο πριν τον κόμβο του Αγίου Ανδρέα υπάρχουν καλυμμένα (με τις κλασσικές μαύρες σακούλες σκουπιδιών) σήματα για έργα και μείωση ταχύτητας. Προφανώς τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η ασφαλτόστρωση της αντιολισθηρής στη Μεσόγεια στο ρεύμα από Καβάλα προς Θεσσαλονίκη.
Back to top
View user's profile Send private message
balantis7
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Jul 2007
Posts: 76
Location: Sparti - Chania

PostPosted: Sun Jun 21, 2009 10:39 pm    Post subject: Reply with quote

http://troktiko.blogspot.com/2009/06/10_9087.html

Ξέρει κανείς τι έργα κάνουν? Πολύ μποτιλιάρισμα πάντος. Ελληνικός προγραμματισμός τι περιμένεις...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Jun 22, 2009 12:15 am    Post subject: Reply with quote

γινεται ανακατασκευη οδοστρωματος απο τον παραχωρησιουχο τμηματικα απο κατερινη ως το κλειδι Surprised τα εργα θα τελειωσουν στο τελος του χρονου...ας μην γκρινιαζουμε ..δεν γινεται καθε σαββατοκυριακο να σταματανε τα εργα αφου ο παλιος ταπητας ξηλωνεται..τα ιδια ισχυουν και στη ΝΕΑ ΟΔΟ ειδικα στο σχηματαρι..υπομονη λοιπον Rolling Eyes

Arrow πολυ καλο λινκ της ΑΙΓΑΙΟ ΑΕ για τις προγραμματισμενες εργασιες που μολις εντοπισα! Idea
http://www.aegeanmotorway.gr/dailywork.html
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Jun 22, 2009 2:17 pm    Post subject: Reply with quote

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε κατέβηκα στην Καλαμάτα. Είχα να κατέβω από το Φεβρουάριο. Πολλά από αυτά που είδα στο δρόμο με χαροποίησαν ιδιαίτερα αφού πλέον ο Μορέας έχει ξεκινήσει και εργάζεται συστηματικά και από την Τρίπολη και κάτω. Όμως στο Αθήναιο αλλά και στην Τσακώνα τα πράγματα δεν πάνε και τόσο γρήγορα. Ειδικά για το Αθήναιο το βλέπω να καθυστερεί σε σχέση με τα τέλη Σεπτέμβρη που έχει ανακοινωθεί.
Πάμε να δούμε τις φωτό.
Στη κατηφόρα πριν τα διόδια στο Σπαθοβούνι όπως ερχόμαστε από την Κόρινθο έχει ολοκληρωθεί η διαπλάτυνση και έχουν πέσει και δύο στρώσεις ασφαλτοτάπητα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni-01.jpg
Εδώ οι στρώσεις. Η πρώτη χονδρόκοκη και η δεύτερη λεπτόκοκη. Το μεταλλικό στηθαίο τελικά δεν αντικαθίσταται με τσιμεντένιο τύπου New Jersey.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni-02.jpg
Και εδώ αμέσως μετά τα διόδια έχει ξεκινήσει η αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Spathovouni-03.jpg
Παραπάνω στο λατομείο των Αρχαίων Κλεωνών λίγο πριν τον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας οι εργασίες διαπλάτυνσης συνεχίζονται για πάνω από 6 μήνες αλλά πλέον πλησιάζουν προς το τέλος.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArchaiesKleones-01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArchaiesKleones-02.jpg
Έχει λίγη δουλίτσα ακόμη στο σημείο αυτό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArchaiesKleones-03.jpg
Κατασκευή προστατευτικού τοιχίου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArchaiesKleones-04.jpg
Και το περίπολο του «Μορέα» έτοιμο να βοηθήσει για ότι συμβεί.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/ArchaiesKleones-05.jpg
Ποιο πάνω γίνεται αρκετή δουλειά στον κόμβο της Στέρνας με εξομάλυνση των χαρακτηριστικών της λωρίδας εξόδου. Παλαιότερα εάν δεν ήξερες το σημείο και δεν έδινες σημασία στην πινακίδα του ορίου ταχύτητας, κινδύνευες να πάς για τα πουρνάρια.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Sterna-01.jpg
Φτάνουμε στις σήραγγες μετά τη Στέρνα. Μεγάλης έκτασης εκβραχισμοί στα δεξιά μας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunel-01.jpg
Και εδώ βλέπουμε το ύψος στο οποίο θα φτάσει το μπάζωμα για να γίνει η ράμπα προς τη σήραγγα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/SternaTunel-02.jpg
Στη συνέχεια οι σήραγγες στο Νεοχώρι, και εδώ έχουμε εκβραχισμούς στα δεξιά. Ο δεξιός κλάδος της σήραγγας είναι στα σίδερα για την τελική επένδυση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/NeochoriTunel-01.jpg
Και από την άλλη μεριά με τον αριστερό κλάδο να έχει επενδυθεί μόνιμα από αυτό το μέτωπο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/NeochoriTunel-02.jpg
Στην συνέχεια περνάμε από τη σήραγγα του Αρτεμισίου όπου όμως δεν φαίνεται κάτι ως προς το δεύτερο κλάδο. Συνεχίζουμε προς την Νεστάνη όπου έχουμε εργασίες διαπλάτυνσης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nestani-01.jpg
Και εδώ καινούργιος τάπητας στην ολοκληρωμένη οδό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Nestani-02.jpg
Περνάμε την Τρίπολη και φτάνουμε στο τέλος του αυτοκινητοδρόμου στο Καλογερικό. Γίνεται το «έλα να δεις».
Κάτω διάβαση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-01.jpg
Στη συνέχεια παίρνουμε τον εργοταξιακό δρόμο και φτάνουμε στο μέτωπο της σήραγγας του Καλογερικού. Ολοκληρώνονται και οι εκβραχισμοί στο πλάι δεξιά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-02.jpg
Στα αριστερά μας σε σχέση με την προηγούμενη φωτό τα τρυπάνια δουλεύουν για να «ταπεινώσουν» περαιτέρω το βουνό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-03.jpg
Εδώ οι έτοιμες τρύπες για τα φουρνέλα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-04.jpg
Το μέτωπο της σήραγγας είναι πίσω από αυτό το ανάχωμα που θα απομακρυνθεί.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-05.jpg
Γυρνώντας 180 μοίρες κατευθυνόμαστε προς τη μεριά της Τρίπολης από όπου θα έρχεται ο αυτοκινητόδρομος. Τα συνεργεία του υπεργολάβου δουλεύουν με ταχύτατους ρυθμούς.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-06.jpg
Συνεχίζοντας στην ίδια κατεύθυνση φτάνουμε στην κοιλάδα που θα γεφυρωθεί για να περάσει ο δρόμος. Συνεχίζεται η ανέγερση των πυλώνων.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-07.jpg
Και από το επίπεδο της θεμελίωσης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-08.jpg
Και εδώ σε πλήρη δράση τα φορτηγά ανεβαίνουν στον λόφο για να φορτώσουν όπως είδαμε στη παραπάνω φωτό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-09.jpg
Και ακόμα μια κάτω διάβαση. Πρέπει βέβαια να πω ότι υπάρχει και ένα τμήμα περί τα 1000 μέτρα όπου πρέπει να φτιαχτεί η ράμπα που θα ανεβάσει το δρόμο στο επίπεδο του λόφου από όπου θα περάσει με την κοιλαδογέφυρα απέναντι, όπου προς το παρόν δεν γίνεται τίποτα και είναι η γνωστή ιστορία με τα αρχαία που έχουν βρεθεί. Το παρήγορο είναι ότι τα αρχαία δεν είναι επάνω στο ίχνος του δρόμου άλλα σαφώς ποιο νότια οπότε λογικά δεν θα έχουμε πρόβλημα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-10.jpg
Επιστρέφουμε στην εθνική οδό και βγαίνουμε από την πίσω πλευρά του βουνού και βλέπουμε το δυτικό μέτωπο της σήραγγας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-11.jpg
Και μια κοντινή. Από ότι μου είπε ο φύλακας υπολογίζουν να ξετρυπήσουν και τους δύο κλάδους μέχρι τις 20 Ιουλίου. Μετά το συνεργείο που εργάζεται στο σημείο θα πάει στην Πάτρα στις σήραγγες της Παναγοπούλας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-12.jpg
Στην συνέχεια και κατηφορίζοντας προς το οροπέδιο της Ασσέας έχουν ξεκινήσει τις εργασίες για την πρόσβαση προς το δυτικό μέτωπο της σήραγγας.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-13.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Kalogeriko-14.jpg
Φτάνουμε στο οροπέδιο της Ασσέας. Εδώ μια κάτω διάβαση στη περιοχή όπου θα γίνει ο σταθμός διοδίων.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea-01.jpg
Και μετά την κάτω διάβαση. Το βουνό μπροστά θα «φύγει» ενώ τώρα γίνεται και εργασία για την κάτω διάβαση της γραμμής του τραίνου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea-02.jpg
Ανεβαίνουμε μέχρι τη κορφή του βουνού μπροστά και βλέπουμε από πού θα περάσει ο δρόμος. Οι γεωπροωθητές έχουν καθαρίσει τη βλάστηση και περιμένουμε τα φουρνέλα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea-03.jpg
Γυρνώντας πίσω από τη μεριά που ερχόμασταν βλέπουμε τη σιδηροδρομική γραμμή την κάτω διάβαση, την περιοχή που έχει αρχίσει και μπαζώνεται και τέλος αριστερά ψηλά στη φωτό την περιοχή του Καλογερικού.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea-04.jpg
Και μια κάτω διάβαση λίγο πιο κάτω. Αριστερά στο βάθος φαίνονται τα τσιμέντα στη περιοχή του κόμβου του Αθήναιου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Assea-05.jpg
Και φτάνουμε στο Αθήναιο. Εργασίες για τη διαμόρφωση του κόμβου σε πρώιμο στάδιο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-01.jpg
Εδώ κοιτάμε προς τη Μεγαλόπολη και είναι το τμήμα που υποτίθεται ότι θα δοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη Σεπτέμβρη.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-02.jpg
Και εδώ στο ίδιο σημείο αλλά γυρνώντας την κάμερα προς τη κατεύθυνση της Τρίπολης.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-04.jpg
Προχωράμε 500 μέτρα παρακάτω και μπαίνουμε στο πολύπαθο τμήμα της πρόσβασης της σήραγγας του Ραψωμάτι. Στη φωτό βλέπουμε περί τα 500 μέτρα που είναι σε απογοητευτική κατάσταση από πλευράς προόδου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-05.jpg
Γυρνώντας την κάμερα από την άλλη μεριά τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και είμαστε στο 3Α.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-06.jpg
Ανεβαίνουμε στο χωριό της Μαρμαριάς για να τραβήξουμε κάποιες πανοραμικές. Από την προηγούμενη φορά (Φεβρουάριος 2009) υπάρχει σαφώς πρόοδος πλην όμως πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμο το τμήμα στα τέλη Σεπτέμβρη. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η κοινοπραξία μίλαγε για την ημερομηνία αυτή και όχι μόνο ο υπουργός. Περιμένω να ακούσω τη δικαιολογία που θα μας πούνε αυτή τη φορά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-07.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-08.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-09.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-10.jpg
Η βάση επάνω στην οποία θα πατήσει το New Jersey. Έχουν κατασκευάσει μόλις 200 μέτρα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-11.jpg
Και από τη άλλη μεριά με κατεύθυνση προς τη σήραγγα. Στο σημείο που έχει απομακρυνθεί η χωμάτινη πλαγιά έχει περισσέψει κάτι τις που κάτι βρέθηκε…
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Athinaio-12.jpg
Κατηφορίζουμε για μια ακόμη φορά τις στροφές της Μεγαλόπολης και φτάνουμε στη γέφυρα του Αλφειού. Εδώ η κάτω διάβαση του τραίνου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Alfeios-01.jpg
Στη γέφυρα έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση των προεντεταμένων στοιχείων.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Alfeios-02.jpg
Και από κοντά.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Alfeios-03.jpg
Πάνω από τη γέφυρα με κατεύθυνση προς την Καλαμάτα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Alfeios-04.jpg
Και από την εθνική οδό με κοιτώντας προς Τρίπολη.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Alfeios-05.jpg
Στη συνέχεια το τμήμα Λεύκτρο – Παραδείσια εργάζονται σε όλο το μήκος του. Βέβαια οι εργασίες είναι στην αρχή και θέλουμε 12 μήνες τουλάχιστον μέχρι να δούμε άσφαλτο εδώ.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-03.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-04.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-05.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-06.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Leyktro-07.jpg
Φτάνουμε στα Παραδείσια εκεί που ξεκινήσουμε το κατασκευασμένο τμήμα του δρόμου που κατολίσθησε. Γίνονται εργασίες διαπλάτυνσης και κατασκευάζεται και ο κόμβος στα Παραδείσια. Τα τσιμέντα φαίνονται στη δεύτερη φωτό δίπλα στην άνω διάβαση του τραίνου.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-02.jpg
Μπαίνουμε στο εργοτάξιο της Τσακώνας και βλέπουμε την πρόοδο που έχει γίνει μέσα σε 6 μήνες. Έχουν σηκωθεί μόλις 4 από τους 12 πυλώνες. Συνεπώς άμα θέλουμε ακόμα ένα χρόνο για να σηκώσουμε και τους υπόλοιπους συν να γίνει το κατάστρωμα της γέφυρας συν να γίνει ο δρόμος άντε καλά 2011. Η σύμβαση της εργολαβίας πότε υπογράφηκε ? Το 2005? Και με τι διάρκεια? Εντάξει πρόκειται για καραμπινάτο σκάνδαλο και πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας. Εν τω μεταξύ για να καταλάβετε τι συμβαίνει ο εργοδηγός που με αναλήφθηκε να τραβώ τις φωτό έγινε έξαλλος και παραλίγο να έρθουμε στα χέρια. Και βέβαια προφανώς παραβίασα το στοπ και μπήκα σε περιοχή που απαγορεύεται αλλά και η αντίδραση του δεν δικαιολογείται με τίποτα ειδικά όταν του είπα τι κάνω και ποιος είμαι. Φωτό από την μικρή γέφυρα δεν έχω γιατί αναγκάστηκα να φύγω.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-01.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-02.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-03.jpg
Εδώ οι προεντεταμένοι σφόνδυλοι που θα φτιάξουν το κατάστρωμα.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Paradeisia-04.jpg

Φεύγουμε από εκεί και κατεβαίνουμε τις στροφές της Τσακώνας στην εθνική οδό και βλέπουμε στο πιάτο την ιδιαίτερη πατρίδα με τους απέραντους ελαιώνες!
Στη φωτό βλέπουμε τις φουρκέτες της εθνικής οδού, τον εκτός λειτουργίας αυτοκινητόδρομο καθώς και την ευθεία της εθνικής οδού στον κάμπο η οποία φτάνει στο χωριό της Αλλαγής. Η διάνοιξη του αυτοκινητόδρομου από τον Μορέα έχει ξεκινήσει από το σημείο στο οποίο τελειώνει το προς το παρόν εκτός λειτουργίας τμήμα και συνεχίζεται αριστερά παράλληλα σχεδόν με την τωρινή εθνική οδό και κάπως διαγώνια ως προς αυτή.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-01.jpg
Εδώ με το σχετικό ζουμ για καλύτερη απεικόνιση. Σε αυτή τη φωτό φαίνεται που θα περάσει ο κλάδος του αυτοκινητόδρομου για να συνδεθεί με την Ολυμπία οδό που θα έρθει από το Καλό Νερό. Επίσης φαίνεται που θα κατασκευαστεί ο ανισόπεδος κόμβος της Τσακώνας με την τωρινή εθνική οδό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-02.jpg
Εδώ βλέπουμε το σημείο στο οποίο τελειώνει ο αχρηστευμένος προσωρινά δρόμος και το μηχάνημα που έχει ξεκινήσει τη διαπλάτυνση.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-03.jpg
Και μια κοντινή φωτό. Φαίνεται το παλιό New Jersey.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-04.jpg
Εδώ τα καρότα από τις γεωτρήσεις για της γεωτεχνικές μελέτες.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-05.jpg
Γυρνώντας την κάμερα από την άλλη μεριά βλέπουμε το μηχάνημα που σκάβει για την κατασκευή ενός οχετού μέσα στο κοίλωμα της πλαγιάς.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-06.jpg
Εδώ επιστρέψαμε στην εθνική οδό και βλέπουμε το σημείο που θα γίνει ο κόμβος με την εθνική οδό.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-07.jpg
Εδώ είμαστε ανατολικά μέσα στην νέα χάραξη και είναι το σημείο στο οποίο θα γίνει ο κόμβος της οδού Τρίπολης Καλαμάτα με την οδό Καλού Νερού Τσακώνας (Ολυμπία οδός). Δηλαδή κόμβος των δύο αυτοκινητοδρόμων.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-08.jpg
Έχουν καθαριστεί τα όρια της ζώνης καταλήψεως του αυτοκινητόδρομου ενώ σε κάποια σημεία έχουν ξεκινήσει και οι εργασίες για τις κάτω διαβάσεις.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-09.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-10.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Allagi-11.jpg
Συνοπτικά, τα πράγματα είναι ευχάριστα όσο αφορά τα τμήματα που δουλεύει πρωτογενώς ο Μορέας ενώ τα συνεργεία του έχουν ξεκινήσει τις εργασίες στα 8 πρώτα χιλιόμετρα μέσα στη Μεσσηνία. Όμως όσο αφορά της προσβάσεις της σήραγγας στο Ραψωμάτι αλλά και το Τσακώνα – Παραδείσια μάλλον θα έχουμε καθυστερήσεις με το δεύτερο να δημιουργεί πάρα πάρα πολλά ερωτηματικά.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Mon Jun 22, 2009 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

engineer τελεια ανταποκριση Cool κατα τη γνωμη μου ο ΜΟΡΕΑΣ θα παραδωσει γρηγοροτερα τα τμηματα που κατασκευαζει απο την εργολαβια της ΤΕΡΝΑ.. Rolling Eyes ειναι δυνατον να κατασκευαζεται απο το 2005 τμημα το οποιο δημοπρατηθηκε ως δημοσιο εργο με σκοπο να τελειωσει πιο γρηγορα απο το εργο παραχωρησης Question Evil or Very Mad ελπιζω ο παραχωρησιουχος να πιεσει τα πραγματα και να εχουμε γρηγοροτερη παραδοση..επισης απορω γιατι στο τμημα κορινθος-τριπολη δεν αλλαζουν το μεταλλικο στηθαιο με jersey Rolling Eyes οπως βλεπουμε παρ' ολα τα προβληματα,ο δρομος ειναι ο πιο προχωρημενος απο ολους τους αυτοκινητοδρομους που κατασκευαζονται με συμβαση παραχωρησης Razz


Arrow κυκλοφοριακες ρυθμισεις στην αθηνων-πατρων λογω εργων αρσης της επικινδυνοτητας του δρομου Exclamation
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_22/06/2009_285325
θα γινεται αποκλεισμος του δρομου σε μηκος αρκετων km τις καθημερινες 7-19..οποιος μπορει ας αποφευγει την μετακινηση του οδικως για πατρα Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Mon Jun 22, 2009 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
επισης απορω γιατι στο τμημα κορινθος-τριπολη δεν αλλαζουν το μεταλλικο στηθαιο με jersey



κανονικα πρεπει να βαλλουν ολο τσιμεντενιο και να αλλαξουν ολα τους στυλους φωτισμου που ειναι παλιοι με καινουριους ...Λετε να το κανουν στο τελος?
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Mon Jun 22, 2009 5:40 pm    Post subject: Reply with quote

Engineer,χορταστικο το ρεπορταζ,πολυ ωραια δουλεια αλλα δεν ξερω αν χαιρομαι η λυπαμαι βλεποντας την κατασκευη ενος υπερσυγχρονου αυτοκινητοδρομου να περναει μεσα απο αποκα'ι'δια.Α ρε κατακαμμενη πατριδα με τις υποδομες σου.
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 1:02 am    Post subject: A7 Reply with quote

Φανταστική εργασία Engineer, λεπτομερές και με στοιχεια να μπορούμε να προσανατολιζόμαστε εύκολα.
Έριξες αρκετό χρόνο, 1000 ευχάριστο , μπορούμε να πούμε ότι από Τρίπολη μέχρι και τα 8km μέσα στην Μεσσηνία είναι πλήρες όλος ο δρόμος υπό κατασκευή!

αλλα έχω μια απορία και εύχομαι να μου απάντησης,
είχα περάσει πριν 4-5 χρονια ένα κομμάτι ταχείας οδού (2+2 άνευ λεα) κάπου στην μεγαλόπολη, είναι το κομμάτι που παρουσιάζεις σαν καταστραμμένο η υπάρχει αυτό το τμήμα αλλου ?

και κάτι ακόμα, ο Μορέας είναι εταιρία όπως η Εγνατία A.E. και ταυτοχρόνως και το Όνομα που θα παραμείνει στην A7 ?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 1:43 am    Post subject: Reply with quote

dramine αυτο το κομματι δεν εχει καμια σχεση με τον αυτοκινητοδρομο...ειναι η παρακαμψη της μεγαλοπολης και εχει κατασκευαστει πριν καμια δεκαρια χρονια..ειναι δρομος ταχειας κυκλοφοριας και απο οτι θυμαμαι εχει και μια ανεκδιηγητη-ακρως επικινδυνη- δεξια στροφη στο τερμα της παρακαμψης προς τσακωνα... Evil or Very Mad

Arrow επειδη εχω μπερδευτει,το τμημα λευκτρο-παραδεισια ειναι εργολαβια του δημοσιου(μια θυγατρικη του ακτωρα αν δεν κανω λαθος ηταν..)ακομα??ή διαλυθηκε και την αποπερατωση του κομματιου το ανελαβε ο ΜΟΡΕΑΣ Question
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Engineer σε ευχαριστούμε για το πολυ κατατοπιστικό φωτορεπορταζ.
Να σαι καλά. Βλέπουμε ότι ο Μορέας πάει με 1000, ενώ το ΥΠΕΧΩΔΕ με τον αραμπά.
Το Λεύκτρο-Παραδείσια είναι μέρος της σύμβασης του Μορέα. Ποτέ δεν έγινε κάτι από το δημόσιο. Το ΥΠΕΧΩΔΕ κατασκευάζει το Αθήναιο-Λεύκτρο και το Παραδείσια Τσακώνα (και τα 2 κατασκευάζονται και γκρεμίζονται πάνω από 10 χρόνια!!!!) Δημόσιο βλέπεις.
Η παράκαμψη της Μεγαλόπολης είναι όντως 2+2 αλλά μόνο ταχείας κυκλοφορίας δεν είναι. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ προχειρο-κατασκευή με μια στροφή 90 μοιρών σε πεδινο έδαφος χωρίς σήμανση που έχει δημιουργήσει πολλά ατυχήματα. Καποιος δεν θα έδινε το χωράφι του....

Κρίμα που διαπιστώνουμε ότι και στα 2 κομάτια του ΥΠΕΧΩΔΕ υπάρχουν ήδη καθυστερήσεις.
Τη σήραγγα Ραψωμμάτη τη βλέπω για Νοέμβρη-Δεκέμβρη Sad
Θυμάμαι έλεγαν ότι μέσα στο καλοκαίρι φέτος θα τοποθετούσαν τη μεταλλική τοξωτή γέφυρα στην Τσακώνα. Πριν το καλοκαιρι του 2010 δε βλεπω να παραδίδεται η Τσακώνα- έργο που είχε χαρακτηριστεί επείγον!
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Dramine

Στην είσοδο της Μεγαλόπολης όπως ερχόμαστε από Τρίπολη πηγαίνουμε αριστερά και εκεί ξεκινά η παλιά παράκαμψη της Μεγαλόπολης που κατασκευάστηκε περί το 1986 όταν για τις ανάγκες της ΔΕΗ καταργήθηκε ο παλιος δρόμος που έβγαζε στα Παραδείσια, περνώντας βορειότερα από το σημερινό, εκεί που σήμερα είναι τα ορυχεία της ΔΕΗ. Αυτό το κομμάτι με πλάτος 2+2 χωρίς ΛΕΑ έχει μήκος περί τα 2 Km και καταλήγει στην απαράδεκτη στροφή 90 μοιρών όπως αναφέρει και gouperman. Από το σημείο αυτό και μετά συνεχίζει με 1+1. Εκτός εάν εννοείς το τμήμα Τσακώνα Παραδεισια που κατολίσθησε και το οποίο είναι πιο κάτω.
Μορεας ειναι το όνομα της κοινοπραξιας εταιρειων που έχει αναλαβει την κατασκευη και λειοτυργία και συντηρηση του αυτοκινητοδρομου Κορινθου Τριπολης Καλαματας και του κλαδου Λευκτρου Σπαρτη για τα επόμενα 20 χρονια. Είναι σαν την Αττική Οδο στη Αθηνα.

Gouperman

Το τμήμα Λεύκτρο Παραδεισια κατασκευαζεται απο το μηδεν απο τον Μορεα. Οι προσβασεις της σήραγγας Ραψωμάτι δηλαδή Αθήναιο σήραγγας Ραψωμάτι και από την έξοδο της σήραγγας μέχρι τη γέφυρα στον Αλφειο ήταν αντικείμενο της εργολαβιας που είχει αναλαβει η ΤΟΜΗ ΑΤΕ (θυγατρική του ΑΚΤΩΡ) και η οποία καθυστερησε να ξεκινησει λογω των απαλοτριωσεων κλπ. Εκει που είχαν στήσει εργοτάξιο στην εισοδο της σήραγγας του Ραψωματι, κυματιζουν σήμερα οι σημαιες του Μορεα.
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια Engineer κι από μένα.
Άντε σειρά σας τώρα οι νότιοι για να δούμε κι εμείς τι παίζετε στα εκεί εργοτάξια.
Αν κατάλαβα καλά για τέλος του έτους μόνο το τμήμα στο Κόρινθος - Τρίπολη με τις νέες σήραγγες θα περπατάμε και το Αρτεμίσιο παρέα.
Απο 'κει και κάτω niente.

Arrow Παρεπιπτώντως κάποιος είχε πει από την Καλαμάτα να κατέβω με το πετούμενο για να βγάλουμε καμιά φώτο. Εγώ μέσα παιδιά κάποιο από τα επόμενα Σαββατοκύριακα μπορούμε να το κάνουμε. Το μόνο πρόβλημα είναι πως η Καλαμάτα δεν έχει καύσιμα. Αν το λύσουμε αυτό εγώ ξεκινάω subito Laughing
Στείλτε pm να συνενοηθούμε. Wink

Κι άλλη αρκούδα νεκρή στην εγνατία και μάλιστα στο νέο τμήμα κοντά στη σήραγγα Νίκα.
http://www.giapraki.gr/comment.php?comment.news.6807
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Νομιω ότι στήθηκε αερολεσχη στην Καλαματα. Ισως ένα τηλεφωνο στο αεροδρομιο (οταν αυτο λειτουργει) να μπορεσει να διαφωτισει την κατασταση.
Εδώ το link με τα τηλέφωνα.
http://www.hcaa-eleng.gr/kalamdat.htm
Back to top
View user's profile Send private message
agr-engineer
Full Member
Full Member


Joined: 21 Mar 2008
Posts: 323

PostPosted: Tue Jun 23, 2009 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Οι εργασίες για τη σύνδεση του Πλατυγιαλίου και του Αστακού με την Ιόνια Οδό συνεχίζονται ( τις είδα χθες ). Ήδή κατασκευάζονται τεχνικά, επιχώματα κλπ για την κατα'αρχήν σύνδεση σήραγγας Αγίου Ηλία με Α/Κ Αγίου Ηλία στην Ιόνια. Προσεχώς, απ'ότι λένε, θα δημοπρατηθεί κι άλλο τμήμα για τη σύνδεση του λιμανιού.

Οψόμεθα. Για την ταχύτητα διεξαγωγής των εργασιών γενικότερα δεν παίρνω και όρκο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 12:35 am    Post subject: Reply with quote

Σημερα θα σας παρουσιασω το δρομο που ενωνει το χωριο μου ,Ανθουσα Ασπροποταμου με το Ανηλιο.Ειναι δρομος που ενωνει δυο περιφερειες(Θεσσαλιας-Ηπειρου),ειναι σχετικα καινουργιος(10 μηνες) αλλα δεν βγηκε αλωβητος απο τον πολυ δυσκολο φετεινο χειμωνα.Ξεκιναμε...
Ανθουσα



Εδω μπαινουμε λιγο στο δρομο για Καλλαρυτες

Βλεπουμε τη γεφυρα που κατασκευαζεται και την ενωση του Χαλικιωτικου με τον Ανθουσιωτικο.Ο αρχαιος θεος Αχελωος ξεκιναει το μακρυ και αεναο ταξιδι του

Ξανα πισω

Μην ανησυχειτε δεν προκειται για καπνο αλλα για ομιχλη

Χαλικι

Αρχιζει η ανηφορα στο Περιστερι



Ειμαστε στις ανατολικες πλευρες του Περιστεριου.Στο βαθος φαινεται το Χαλικι

Και φτανουμε στη φοβερη κατολισθηση ,που κρατησε το δρομο κλειστο για 6 μηνες.
Τα συρματοκιβωτια ετοιμαζονται





Συνεχιζουμε λιγο αναβαση ακομα

Μενουμε Ελλαδα.Τα υψιπεδα της Σκωτιας στο Περιστερι

Διαβαση Μαντρα-Χοτζα ,συνορο νομων Ιωαννινων-Τρικαλων,υψομετρο 1650μ. συνορα Ελλαδας-Τουρκιας πριν τους βαλκανικους πολεμους

Ξεκιναει καθοδος και εισοδος στη ζουγκλα με τις οξυες




Ο δρομος στις οξυες ειναι πολυ στενος .Φωτογραφησα το αμαξι για να καταλαβετε


Περναμε το μικρο ρεμα που χυνεται στον μετσοβιτικο και μπαινουμε στην πλευρα του Ανηλιου και στα ελατια


και να η κουκλα μας η ψηλη,η λυγεροκορμη ,φανηκε...



Ανηλιο

Υ.Γ. Μια πληροφορια ασχετη αλλα χρηστικη,μιας και εχει αναφερθει στα προηγουμενα posts και για να μην ταλαιπωρηθουν τα παιδια ,το εστιατοριο μανιταριων στα Γρεβενα "Αυλαις" θα κλεισει αυτη τη βδομαδα και θα ξανανοιξει τελος Αυγουστου


Last edited by pindos10 on Thu Jun 25, 2009 10:59 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 9:42 am    Post subject: Reply with quote

Agr-Engineer, ξέρεις καμιά άλλη πληροφορία για τον δρόμο σύνδεσησ Πλατυγιαλίου?
Χάραξη ή τεχνικά χαρακτηριστικά? Θα έχει 2+ΛΕΑ ή όχι?
Πόσα χλμ θα είναι και που θα καταλήγει?
Back to top
View user's profile Send private message
Aquis Granum
Senior Member
Senior Member


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 541
Location: Aachen/Germany

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Pindos 10, τι να πω.

Μας ταξίδεψες και μας μάγεψες με την παρουσίαση σου. Τι υπέροχα μέρη! Τι παράδεισος! Με έκανες να σκέφτομαι σοβαρά, κατεβαίνοντας με το αυτοκίνητο απο την Γερμανία, αντι να κάνω μια βόλτα απο την Εγνατία, να κάνω και μια ολιγοήμερη στάση στην Πίνδο.

Άσχετο με αυτά, όταν βλέπω αυτον τον καταπράσινο παράδεισο και δίπλα την Εγνατία, αρχίζω και σκέφτομαι για πόσο καιρό αυτά τα μέρη θα παραμείνουν αλώβητα και δεν θα γίνουν θύματα του κάθε καταπατητή και εμπρηστή. Μακάρι να διαψευστώ...
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 11:07 am    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Παρεπιπτώντως κάποιος είχε πει από την Καλαμάτα να κατέβω με το πετούμενο για να βγάλουμε καμιά φώτο. Εγώ μέσα παιδιά κάποιο από τα επόμενα Σαββατοκύριακα μπορούμε να το κάνουμε. Το μόνο πρόβλημα είναι πως η Καλαμάτα δεν έχει καύσιμα. Αν το λύσουμε αυτό εγώ ξεκινάω subito Laughing
Στείλτε pm να συνενοηθούμε.

φίλε corfu εγώ το είχα πει. Το επόμενο ΣΚΔ θα κατέβω Καλαμάτα (μένω Μαρούσι αλλά υπάρχει σπίτι κατω). Εαν μπορέσεις να έλθεις με το αερόπλανο, ευχαρίστως να σε γνωρίσω από κοντά και να σε φιλοξενίσω. Θα μπορουσαμε να κάνουμε φωτο-ρεπορτάζ όχι μονο για τους δρόμους της Πελλοπονήσου αλλά και για το τεράστειο έργο της ΠΟΤΑ της Πύλου. Θα σου στείλω pm με τα στοιχεία μου.
Engineer εσύ μπορείς να ξανακατέβεις να οργανώσουμε mini forumσυνάντηση;
Back to top
View user's profile Send private message
barabakos
New Member
New Member


Joined: 30 May 2009
Posts: 11

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 3:03 pm    Post subject: Reply with quote

Να κάνω κι εγώ ποδαρικό με ένα καλό νέο. Καταργείται ο σταθμός διοδίων της Εγνατίας στο Δροσοχώρι Ιωαννίνων. Στόχος είναι να υπάρχουν σταθμοί μόνο στα όρια των νομών.

http://www.epiruspost.gr/epikairotita/1454-2009-06-24-10-59-29.html
Back to top
View user's profile Send private message
pat-ioa90min
New Member
New Member


Joined: 23 Jun 2009
Posts: 10

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

..ποδαρικού συνέχεια, από άρθρο του Πρωινού Λόγου για τον κομβο της Ιονιας στην Άρτα:
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=11&pid=4977
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Wed Jun 24, 2009 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

barabakos wrote:
Να κάνω κι εγώ ποδαρικό με ένα καλό νέο. Καταργείται ο σταθμός διοδίων της Εγνατίας στο Δροσοχώρι Ιωαννίνων. Στόχος είναι να υπάρχουν σταθμοί μόνο στα όρια των νομών.

http://www.epiruspost.gr/epikairotita/1454-2009-06-24-10-59-29.html

Αυτό ισως πρέπει να το σκεφτούν και για άλλους νομους, που προβλέπεται η τοποθετηση διοδιων εντος τους, χωρις να υπάρχει αξιόλογο εναλλακτικο οδικό δίκτυο!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 420, 421, 422  Next
Page 94 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr