 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Quote: |
Θυμάμαι ότι κάποιος είχε γράψει πως θα είναι αρκετά πλατιές... Λέτε να είναι σαν της κακιάς σκάλας? Κανονικά αφού ο δρόμος προβέλεπεται να γίνει 3+1 στο μέλλον πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση |
Για κοιτάξτε λίγο τη φωτογραφία , δε μου φαίνεται για τόσο μεγάλο άνοιγμα, ίσως 2+1 ?
Καλή αρχή!
http://img18.imageshack.us/img18/9161/olympiaodostunnel1.jpg
Η φωτογραφία είναι από το τμήμα μετά την Ακράτα, μάλλον στον Πλάτανο πρέπει να είναι αν θυμάμαι καλά. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 4:52 pm Post subject: |
|
|
γεια χαρα!ευχαριστουμε πολυ για την φωτογραφια εμενα μου φαινονται ιδιες με αυτες της αττικης οδου και της κακιας σκαλας παντως αυτο φιλε pelops ειναι απο το εργοταξια του ΑΚΤΩΡ στον πλατανο αν δεν κανω λαθος,ετσι?η χαραξη της νεας σιδηροδρομικης γραμμης περναει παραλληλα?
πολυ καλο νεο η αναθεση υπεργολαβιων για Ε-65,ΟΛΥΜΠΙΑ και τα υπολοιπα εργα!δυστυχως μονο η ιονια οδος δεν εχει ξεκινησει οποιοι συμφορουμιτες μπορουν ας ανεβασουν φωτος απο εργοταξια,σηραγγες κτλ  |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 6:23 pm Post subject: |
|
|
Καλη αρχη Ολυμπία!  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 6:24 pm Post subject: |
|
|
Pindos τώρα που το Ανήλιο έχει δρόμο δίπλα του, άντε να τελειώσει και το χιονοδρομικό (που σε έργα έχει εμπνευστεί από το κοντινό γεφύρι της Άρτας). Εσύ μήπως ξέρεις σχετικά με το ζήτημα.
Ο δρόμος στην Βασιλίτσα πρέπει να είναι σε υψόμετρο 1888μέτρα, αν θυμάμαι καλά, (αρκετά ψηλά) και είναι όντως πέρασμα μιας και ενώνει τα Γρεβενά με την Κόνιτσα.
Ωραίο διάλλειμμα πάντως αυτό που άνοιξες Pindos με μικρούς δρόμους που μην ξεχνάμε είναι απαραίτητοι και αυτοί. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 6:46 pm Post subject: |
|
|
Ξαναβαζω τα στοιχεια των τουνελ της Ολυμπιας οδου απο αυτη τη σελιδα
http://www.tunnelbuilder.com/
δειτε στο archive countries greece και για άλλα εργα..
Quote: | Peloponnese - gr/33
Highway
The Apion Kleos consortium led by VINCI (36%) is the preferred bidder for Greece's biggest highway concession contract between Athens, Corinth, Patras, Pyrgos and Tsakona, in southwest Peloponnese. VINCI's partners are its affiliates VINCI Concessions and VINCI Construction Grands Projets, Hochtief, and Greek companies Elleniki Technodomiki, Aktor, J&P-Avax, and Athina. The project consists in the design, building, financing and operation (DBFO) of 365 kilometres, most of it along the Peloponnese's northern and western coast. The highway will run through the Rion-Antirion bridge, built and operated by VINCI.
The project involves the handover of the operation of the highway from Elefsina, west of Athens, to Corinth (64 km) and the Patras ring road (18 km), and the reconstruction and rerouting of national roads into highway on the Corinth-Patras section (120 km). This stretch from Corinth to Patras includes tunnels totalling 17 km, 61 bridges and 13 flyovers. The 30-year concession contract also requires 163 km of new construction between Patras and Tsakona. Most of the project will be new highway (283.7 km) and the rest (81 km) improvements to the existing infrastructure. It is to have two or three lanes in each direction, allowing speeds of up to 120 km throughout. The EUR2.1 billion highway is to be delivered over six years. Visit www.vinci.com 07/07.
The Apion Kleos consortium, led by VINCI with 36%, signed in end July the contract with the Greek government for the Athens-Tsakona motorway, the country's biggest motorway concession project. The contract has yet to be ratified by the Greek parliament. The expected start of the concession is April 2008. The other members of the consortium are Hochtief of Germany (25%) and three Greek companies, namely Elliniki Technodomiki-Aktor (18%), J&P-Avax (18%) and Athena (3%). The project calls for the financing, design, construction and/or repair of 365 km of toll motorway between Athens and Tsakona in the southwest of the Peloponnese, via Corinth and Patras. This breaks down into 82 km of existing motorway, 120 km to repair and widen, and 163 km to build. The project also calls for operating the motorway for 30 years. Visit www.vinci.com, www.hochtief-construction.de, www.etae.gr and www.jp-avax.gr
The project includes nine tunnels: Xylokastro (163 m /158 m), Derveni (655 m / 645 m), Mavra Litharia (1,224 m / 1,225 m), Akrata (839 m / 305 m), Platanos (1,932 m / 1,605 m), Panagopoula (five tunnels of 338 m, 132 m, 556 m, 4,018 m and 3,182 m), Aghios Georgios (386 m / 352 m), Koliri (348 m / 296 m) and Elia (238 m / 187 m). The tunnels of less than 600 metres will be 12.75 m wide at their base and 7.5 m high to the crown. The tunnels of more than 600 metres will be 10.25 m wide at the base and 7 m high to the crown. Drilling and blasting will be used as per the NATM principles. Rock haulage will be done by trucks. Click here for more info on the tunnels. Work is scheduled to commence in September 2008. The estimated cost of the tunnels amounts to EUR203 million for civil works and EUR46 million for E&M equipment (value 2006, design and ground investigation not included). 46/07.
Olympia Odos, the concession company led by VINCI Concessions (36%), in partnership with Hochtief PPP Solutions (25%) and three Greek construction companies, Aktor Concessions (18%), J&P-Avax (18%) and Athena (3%), has just completed with a consortium of 19 banks the financing arrangements for the concession contract for the Athens-Corinth-Patras-Tsakona motorway, the largest ever won by VINCI outside France. This financing agreement, in addition to the equity contributions of the partners in Olympia Odos and a subsidy from the Greek government, amounts to EUR1.6 billion, of which EUR990 million is senior debt with a 13-year maturity and EUR200 million is a loan from the European Investment Bank (EIB). The project involves the financing, construction and repair, as well as the operation over 30 years, of 365 kilometres of toll motorways linking Athens to Tsakona in the southwest of the Peloponnese, via Corinth and Patras. Of the total, 82 kilometres already exist, 120 kilometres need to be renovated and widened, and 163 kilometres of new motorway will be built over a period of six years. They include the construction of 19 kilometres of tunnels. The construction will be carried out by a consortium consisting, in particular, of VINCI Construction Grands Projets and its German and Greek partners. The total cost of the project is EUR2.8 billion. The concession came into force on 4th August, 2008. Click gr/33. 34-35/08.
|
έτσι ομως που γραφει τα τουνελ δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι μονα και ποια διπλα..στην Παναγοπουλα πχ σιγουρα θα ειναι και τα δυο ρευματα σε σηραγγες ή το ενα ρευμα θα ειναι η σημερινη εθνικη..?
απο τα πλατη των τουνελ που λεει,καταλαβαινω οτι θα ειναι αναμεσα στα απλα(8 μετρων πλατος)της Εγνατιας πχ και της κακιας Σκαλας που ειναι 3+1,.. μαντευω τα στενα και μακρια θα ειναι 2+1, και τα πλατια και κοντα 3 σκετα...
δειτε εδω και τα τουνελ της κακιας σκαλας για συγκριση με την παραπανω φωτογραφια
http://img412.imageshack.us/img412/8420/kakiaskalatunnel2.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/9161/olympiaodostunnel1.jpg
Last edited by Agg3los on Sat Apr 25, 2009 12:17 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 8:09 pm Post subject: |
|
|
Εάν όντως το ωφέλιμο κατάστρωμα είναι 10.5 μετρα έχουμε:
Με την διαμόρφωση της οδού που έχει επιλεγεί θα είναι 3.75 + 3.50 + 2.20 = 9,45 δηλαδή δύο λωρίδες και έρεισμα και περισευει και 1.05 για λωρίδες καθοδηγησης κλπ.
Μεθάυριο (2020 ας πουμε) όταν θα αποφασιστεί να γίνει μια λωρίδα κυκλοφορίας ακόμα, η σήραγγα θα μείνει ως έχει, απλώς θα αλλάξει η διαηγράμμιση της και οι λωρίδες κυκλοφορίας θα γίνουν τρεις χωρίς έρεισμα δηλαδή 3.5+3+3+1 με το ένα μέτρο να κατανέμεται στις λωρίδες καθοδήγησης.
Πάλι καλά που αποφάσισαν να το κάνουν έτσι και υπάρχει η δυνατότητα για αναβάθμιση της οδού αργότερα. Πάντως οι σήραγγες θα είναι ελαφρώς μικρότερες της Κακιας Σκάλας αφού εκεί υπάρχουν 3 λωρίδες και έρεισμα (ΛΕΑ). |
|
Back to top |
|
 |
Draminos Junior Member

Joined: 17 Jan 2008 Posts: 115 Location: Cologne - Asprovalta
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 9:11 pm Post subject: |
|
|
Αν στην τελική του μορφή το τούνελ δεν είναι ποιο βάθη στο έδαφος από ότι φαίνεται δεν νομίζω να χωράνε τρις λουρίδες.
Αν υπολογιστή ότι 4,20 πρέπει να είναι το χαμηλότερο υψόμετρο στις λουρίδες μικραίνει και η διάσταση αρκετά. Έκανα ένα σχεδιάγραμμα στο οποιο το τράβηξα την φωτογραφία μονο στο φάρδος κατά 15% γιατί και η φωτογραφία βγήκε περίπου όπως φαίνεται 15 μοίρες πλάι από την ευθεία.
Αν βαθαίνει η επιφάνεια στην οποια θα μπούνε η λουρίδες τότε υπάρχει και μεγαλύτερο περιθώριο.
http://niba.de/html/unbenannt3.html
Ένα με κάνει σκεπτικό!
Στην παλιά εθνική από Αθηνα για Θεσσαλονίκη κατασκευάσανε στα περισσότερα σημεία έναν παρόμοιο διπλανό δρόμο και κατασκευάσανε επάνω στον παλιό τρις λουρίδες οποτε εύκολο να συμβεί το ίδιο στην Α8 από Κόρινθος ως Πάτρα εφόσον είναι η υπάρχουσα οδός αρκετή για 3+1 Λουρίδες.
Αλλα βεβαια όλα είναι μονο θεωρίες. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Apr 24, 2009 10:33 pm Post subject: |
|
|
μολις εδειξαν τα τουνελ της φωτογραφιας στον Πλατανο στην Ετ1. με δηλωσεις και όλα!
για εναν δρομο που ήταν ανεγγιχτος εδω και 40 κοντα χρονια,αυτες ειναι ιστορικες στιγμες...
Όταν ολοκληρωθει αυτος ο αιματοβαμμενος-στοιχειωμενος δρομος ειμαι σιγουρος πολλες ψυχες θα αναπαυθουν...
αληθεια τα εκκλησακια λετε να ξυλωθουν όλα?
excel αρχειο με πληροφοριες των τουνελ πιο λεπτομερεις
http://www.tunnelbuilder.com/Athens-Tsakona_List-tunnels.xls
απο αυτο βγαινει ότι...τα Δερβενιου και Ακρατας θα ειναι διπλά συνεχη προς Αθηνα,ενω της Παναγοπουλας θα ειναι απο της πλευρα της Πατρας
θα ειναι ενα 4χιλ προς Αθηνα και μετα 3 μικρα,και προς Πατρα ενα 3 χιλ και ο υπολοιπος θα ειναι πανω στη σημερινη εθνικη... |
|
Back to top |
|
 |
Orlando Junior Member


Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 8:07 pm Post subject: |
|
|
Αν και θα αποτελουσε ειδηση δεν εγινε και τοσος ντορος... Ο περιφεριακος του Βολου δωθηκε επιτελους στην κυκλοφορια και εξυπηρετει ετσι ολο το πολεοδομικο συγκροτημα.Μενει να παραδωθει το τουνελ και η κοιλαδογεφυρα που περναει πανω απο την ΑΓΕΤ για να τελειωσει ετσι το εργο ολοκληρωμενο.Παραθετω μερικες φωτο απο το τελευταιο κομματι...
O##########################O
Τελευταία επεξεργασία από Losada |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 9:40 pm Post subject: |
|
|
Ο Πρωθυπουργός μεταβαίνει αύριο στην Καστοριά. Μήπως εγκαινιάσει κάποιο κομμάτι από τον ΄καθετο άξονα ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΙΕΡΟΠΗΓΗ;
γνωρίζει κάποιος πότε θα ολοκληρωθεί αυτός ο άξονας; και ποιά είναι η πρόοδος στον άξονα ΘΕΣ/ΝΙΚΗ -ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ;
υπάρχει και κάποιό πρόσφατο φωτορεπορταζ; |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 10:40 pm Post subject: |
|
|
Κι εγώ το άκουσα, μάλιστα διάβασα το πρόγραμμα επίσκεψης πως στις 11.30 θα μεταβεί στον κάθετο άξονα της εγνατίας και συγκεκριμένα στο τμήμα Βογατσικό - Κωσταράζι, αλλά δε λέει τίποτα για παράδοση τμήματος.
Orlando πολύ καλές οι φώτο σου.
Απ' ότι βλέπω, είναι ενός κλάδου ο περειφεριακός έτσι? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Apr 25, 2009 11:36 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για τη πρώτη φωτογραφία από τη Κορίνθου-Πατρών Pelops.
Άντε, καλή αρχή!!!
----------------------------------------------------------------------------------------
Orlando ωραίες οι φωτογραφίες σου.
Αν θέλεις, πες μας λίγα λόγια τη περιμετρική Βόλου.
Αν και μέσω του Google Earth φαίνονται κάποια πράγματα, η παλαιότητα των φωτογραφιών (2004) δεν δίνουν καθόλου πληροφορίες για το τμήμα που φωτογράφισες. |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 12:11 am Post subject: |
|
|
corfu wrote: | Απ' ότι βλέπω, είναι ενός κλάδου ο περειφεριακός έτσι? |
Το τουνελ ειναι σιγουρα μονο, αν δεν κανω λαθος και η γεφυρα μετα. Ομως αυτο το κομματι ειναι ουσιαστικα το τελευταιο κομματι του περιφερειακου (προς Αγρια για οσους ξερουν απο τα μερη μας), ολος ο υπολοιπος ειναι κανονικα δυο κλαδοι χωρισμενοι ειτε με τζερσεϊ, ειτε μπαριερες. |
|
Back to top |
|
 |
el_greco Junior Member

Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 12:05 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα σας Μιας και διέτρεξα αρκετές φορές ολόκληρο τον Περιφερειακό του Βόλου κατά τις διακοπές του Πάσχα (παραδόθηκε ολόκληρος τη Μ. Παρασκευή), ας σας "διαφωτίσω"...
Ο Περιφερειακός του Βόλου αυτή τη στιγμή ξεκινάει από τον Α/Κ Λαρίσης, που βρίσκεται στην έξοδο της πόλης προς Βελεστίνο/Λάρισα (κοντά στο ΚΤΕΟ), και ακολουθεί βορειοανατολική σχετικά πορεία μέχρι τον Α/Κ του Πανθεσσαλικού Σταδίου. Από εκεί και πέρα οι κόμβοι είναι σηματοδοτούμενοι και ισόπεδοι, οπότε δυστυχώς δε μπορούμε να μιλάμε για ελεύθερη λεωφόρο προς το παρόν, αν και έχει 2 με 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση οι οποίες χωρίζονται με jersey. Συγκεκριμένα υπάρχουν ισόπεδοι κόμβοι προς Μελισσιάτικα, Φυτόκο, οδό Ιωλκού (δρόμος προς Πορταριά κλπ, αυτός είναι ο πρώτος κόμβος με προτεραιότητα ανισοπεδοποίησης) και στη συνέχεια ανατολικά προς τη Νέα Δημητριάδα και τη σήραγγα της Γορίτσας, η οποία είναι όντως μονή και μένουν μόνο τα έργα ασφαλτόστρωσης από όσο ξέρω, καθώς και η σύνδεση με την κοιλαδογέφυρα πίσω από το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ και το οδικό δίκτυο της Αγριάς.
Αν και σε κάποια σημεία υπάρχουν πεζογέφυρες, προς το παρόν ο δρόμος κόβει κάποιες συνοικίες του πολεοδομικού συγκροτήματος στα δύο χωρίς πρόβλεψη για επανασύνδεσή τους, και για αυτό το λόγο το όριο ταχύτητας έχει οριστεί (ελπίζω προσωρινά) στα 50 Km/h, μιας και υπάρχει σημαντική κίνηση πεζών εκατέρωθεν του δρόμου.
Η επόμενη φάση του δρόμου είναι η παράκαμψη των παραλιακών οικισμών του Παγασητικού (Αγριά, Λεχώνια) και η σύνδεση με την ΕΟ Βόλου - Τσαγκαράδας στο Μαλάκι, καθώς και η επέκταση του δρόμου από την αρχή του προς τα νοτιοδυτικά, δηλαδή από Α/Κ Λαρίσης μέχρι Α/Κ (?) Αθηνών, στην είσοδο της πόλης από Μικροθήβες/Αθήνα στο ύψος των Αλυκών. Βέβαια από μελέτες άλλο τίποτα... προς το παρόν υπάρχει ακόμη διάσταση απόψεων σχετικά με την επέκταση προς Μαλάκι, εάν θα πρέπει να ακολουθηθεί πεδινή χάραξη (ουσιαστικά διαπλάτυνση και αναβάθμιση του υπάρχοντος δρόμου), είτε εξ ολοκλήρου νέα ημιορεινή χάραξη που θα παρακάμπτει τους οικισμούς.
Ο δρόμος δεν είχε δοθεί ολόκληρος στην κυκλοφορία, αν και από το 2004 ήταν έτοιμος εκτός από 700 m, στα οποία βρέθηκε ένας μυκηναϊκός τάφος κατά την κατασκευή του δρόμου, οπότε απαιτήθηκε νέα χάραξη - και δυστυχώς επεδείχθη τρομακτική ολιγωρία από πλευράς ΥΠΕΧΩΔΕ και εργολάβων από εκεί και πέρα, μιας και δουλειά λίγων ημερών ουσιαστικά έγινε σε αρκετούς μήνες. Η κίνηση στο δρόμο ακόμα δεν είναι αυτή που θα μπορούσε να είναι, αφού ουσιαστικά είναι ακόμα "τυφλός" στο ένα άκρο του, πριν τη σήραγγα, και όλη η κυκλοφορία διοχετεύεται από τον Ι/Κ της οδού Αλκίππης στη συνοικία της Ν. Δημητριάδας. Αναμένεται το καλοκαίρι να παραδοθεί σε λειτουργική μορφή τόσο η σήραγγα, όσο και η κοιλαδογέφυρα που είναι αμέσως μετά από αυτή, ώστε η κίνηση από και προς παραλιακό Πήλιο, καθώς και τα βαρέα οχήματα της ΑΓΕΤ να διοχετευθεί υποχρεωτικά στην Περιφερειακή Λεωφόρο.
Επειδή βρίσκομαι εκτός Ελλάδος αυτή τη στιγμή, υπόσχομαι να παραθέσω το χάρτη του έργου, μαζί με τις επεκτάσεις του, μόλις επιστρέψω  |
|
Back to top |
|
 |
Orlando Junior Member


Joined: 10 Feb 2006 Posts: 100 Location: Volos
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 4:14 pm Post subject: |
|
|
Τι σας έχω τι σας έχω
Έκανα ένα ταξιδάκι από Πάτρα προς Αθήνα και στα διόδια μου έδωσαν ένα φυλλαδιάκι της Ολυμπίας Οδού το οποίο περιέχει νέα και πληροφορίες για το έργο και μερικές φωτογραφίες. Το σκανάρισα και σας το προσφέρω
Voila:
Παιδιά συγχαρητήρια για τις φωτό από όλα τα μέτωπα, άντε το σπάσαμε το ρόδι και στην Πατρών Κορίνθου
Πολύ καλά τα νέα και από την περιφεριακή του Βόλου! Πάρα πολύ σημαντικό έργο για την πρωτεύσουσα της Μαγνησίας, κυριολεκτικά φρακάρει η πολή τα καλοκαίρια από τους τουρίστες του Πηλίου... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 4:32 pm Post subject: |
|
|
μπραβο που διαφημιζουν τα εργα για ηρεμισει ο κοσμος και να πιστεψει οτι πιανουν τοπο τα λεφτα που δινει!
το φυλλαδιο ειναι απλα το newsletter στο site της Ολυμπιας Οδου..
http://www.olympiaodos.gr/uploads/files/170.pdf
μπραβο όμως για τον κοπο σου να το σκαναρεις!  |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 7:50 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τον κάθετο Σερρών που έγινε ερώτηση παραπάνω έχω εικόνα μόνο από το πρώτο τμήμα. Είχαν κατασκευαστεί τα μικρά τεχνικά μέχρι την έναρξη του χειμώνα και μετά για μήνες απραξία. Τον τελευταίο μήνα άρχισαν πάλι με χωματουργικά και επικάλυψη των τεχνικών αλλά οι ρυθμοί είναι εξαιρετικά αργοί και δεν βλέπω και καμία κίνηση για την κατασκευή του κόμβου με εγνατία. |
|
Back to top |
|
 |
medphys Visitor

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 6
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 8:25 pm Post subject: |
|
|
agriniotis wrote: | Ο Πρωθυπουργός μεταβαίνει αύριο στην Καστοριά. Μήπως εγκαινιάσει κάποιο κομμάτι από τον ΄καθετο άξονα ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΙΕΡΟΠΗΓΗ;
γνωρίζει κάποιος πότε θα ολοκληρωθεί αυτός ο άξονας; και ποιά είναι η πρόοδος στον άξονα ΘΕΣ/ΝΙΚΗ -ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ;
υπάρχει και κάποιό πρόσφατο φωτορεπορταζ; |
ο Καραμανλής δεν ήρθε για παράδοση δυστυχώς. το τμημα νεάπολη -Κωσταράζι μηκους 11 χλμ αναμένεται να παραδοθεί το καλοκαίρι (αν βιαστουν βέβαια γιατί ακόμη σε κάποια σημεία μόλις άρχισε). Μετα την ολοκλήρωση του ,θα ειναι έτοιμο ολο το κομμάτι Σιάτιστα-κορομηλια περίπου 70 χλμ. Απο την Κορομηλιά ως την ιεροπηγή ακόμη δεν έχει ξεκινησει κάτι, δεν ξέρω καν εαν έχει βρεθεί χρηματοδότηση του εργου |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 8:36 pm Post subject: |
|
|
Δηλώνεται γενικώς ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, το έργο είναι σε φάση μελέτης, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί απ' όσο γνωρίζω πότε αναμένεται η ολοκλήρωση της μελέτης και η δημοπράτηση του τελευταίου κομματιού προς την Ιεροπηγή. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να κατασκευαστεί νέος μεθωριακός σταθμός και με συμφωνία με την αλβανική κυβέρνηση να κατασκευαστεί και να αναβαθμιστεί ο δρόμος προς Κορυτσά.
Προσωρινά μπορεί να εκτρέπεται η κυκλοφορία με ένα δρόμο που μελετάται από την Ιεροπηγή προς την Κρυσταλλοπηγή. Πάντως η καθυστέρηση στην κατασκευή του τμήματος Κορομηλιά-Ιεροπηγή οφείλεται κατά την γνώμη μου κυρίως στην αδιαφορία των τοπικών αρχόντων που δεν προσπαθούν να πιέσουν για την δημοπράτηση του έργου και μαλώνουν για άλλα υποδιαίστερα έργα (όπως η σήραγγα της Κλεισούρας -Βασιλειάδα-Βαρικό- για ταχύτερη σύνδεση της Καστοριάς με την Πτολεμαϊδα) |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 11:14 pm Post subject: |
|
|
Έκανα ένα ταξίδι αστραπή από Λάρισα για Γίαννενα. Πρώτη φορά ταξίδεψα στην εγνατία στο κομάτι της ηπείρου. Οι εντυπώσεις από την εγνατία άριστες, το ταξίδι έγινε πάρα πολύ άνετο (από την στιγμή που πιάνεις εγνατία στην Παναγία), γρήγορο και ξεκούραστο. Πλέον αφού παρακάμφθηκε και η κατάρα, η δυσκολία της διαδρομής είναι στο Καλαμπάκα-Παναγία που έχει αρκετες στροφές και είναι αρκετά στενός ο δρόμος σε κάποια σημεία. Χρόνος διαδρομής Λάρισα-Γιάννενα; 2:30 ωρες!!! Απίστευτος χρόνος με βάση τα δεδομένα που ίσχυαν μέχρι πριν κάποια χρόνια. Και μια ερώτηση αν γνωρίζει κανένας. Παρατήρησα σε πολλά σημεία, δούλευαν κάτι σήραγγες άσχετες με την πορεία του δρόμου, ενός κλάδου και στενότερης διατομής. Π.χ. μία σήραγγα που βγαίνει κάθετα στον δρόμο ανάμεσα στις σήραγγες Μαλακασίου α και Κωσταρα (κάπως έτσι πρέπει να ήταν το όνομα της σήραγγας, ίσως κάνω λάθος) και που είδα να μπαινοβγαίνουν φορτηγα. Γνωρίζει κανείς τι είναι; |
|
Back to top |
|
 |
medphys Visitor

Joined: 13 Oct 2008 Posts: 6
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 11:53 pm Post subject: |
|
|
τελικα ο καραμανλης δήλωσε οτι το τμήμα Αλιάκμων -κωσταράζι θα είναι έτοιμο στο μεγαλύτερο μέρος του (!!!) το καλοκαίρι. Προφάνως εννοει το τμήμα Κωσταράζι - βογατσικο (expotan ) περίπου 7 χλμ. Απομένουν μετά 4 χλμ, στο κομμάτι που βρήκαν πρόσφατα λίρες μέσα σε βλήματα.... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 12:06 am Post subject: |
|
|
Σημερινό φωτορεπορτάζ στο τμήμα Βογατσικό - Κωσταράζι από ξάδερφό μου που κατάγεται από το Κωσταράζι.
Κάτω διάβαση στο ύψος του Βογατσικού.
Εδώ κινήται στην ΕΟ Κοζάνης - Καστοριάς δεξιά η εγνατία.
Εδώ η Κ/Δ στο Κωσταράζι. 150 μ. παρακάτω βρίσκεται ο Α/Κ Κωσταραζίου.
Από τον Α/Κ Κωσταραζίου και μέχρι την Κορομηλιά ο κάθετος αυτοκινητόδρομος είναι δωσμένος στην κυκλοφορία. Εδώ τμήμα αμέσως μετά τον Α/Κ Κωσταραζίου προς Καστοριά.
Από εδώ επιστρέφει πίσω μέχρι τον Αλιάκμωνα.
Και τέλος μπαίνει στον κάθετο στο ύψος του Αλιάκμωνα και κινήται προς Σιάτιστα.
Κι εδώ απόσπασμα από την ομιλία του στην επίσκεψη του πρωθυπουργού στο εργοτάξιο.
Εδώ, το οδικό έργο Αλιάκμων - Νέο Κωσταράζι είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα που κατασκευάζουμε στο νομό της Καστοριάς. Είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος μήκους 12 χλμ, το μεγαλύτερο τμήμα του οποίου παραδίδεται στην κυκλοφορία το καλοκαίρι που μας έρχεται. Είναι τμήμα του κάθετου άξονα Σιάτιστα - Κρυσταλοπηγή της Εγνατίας Οδού, ένα έργο που οι κυβερνήσεις του χθες το είχαν παραμελήσει παντελώς.
Σήμερα, για το εναπομείναν κομμάτι, το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει κάνει νέα χάραξη, έχει εξασφαλίσει κοινοτικούς πόρους από το ΕΣΠΑ και πρόκειται να δημοπρατήσει το έργο αυτό στις αρχές του 2010. Με την ολοκλήρωσή του, η διαδρομή Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή θα συντομευθεί κατά περισσότερο από μία ώρα.
Και αυτός ο αυτοκινητόδρομος είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, που θα συντελέσει ιδιαίτερα στην αναπτυξιακή ώθηση και του νομού Καστοριάς, αλλά και της Δυτικής Μακεδονίας γενικότερα". |
|
Back to top |
|
 |
heavyg Visitor

Joined: 25 Apr 2009 Posts: 8 Location: Ioannina
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 12:05 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: |
Ο δρόμος στην Βασιλίτσα πρέπει να είναι σε υψόμετρο 1888μέτρα, αν θυμάμαι καλά, (αρκετά ψηλά) και είναι όντως πέρασμα μιας και ενώνει τα Γρεβενά με την Κόνιτσα.
Ωραίο διάλλειμμα πάντως αυτό που άνοιξες Pindos με μικρούς δρόμους που μην ξεχνάμε είναι απαραίτητοι και αυτοί. |
Γεια χαρά στο forum.
Το πέρασμα στη Βασιλίτσα είναι στα 1780 μ. και μιας και στο forum αρέσουν οι φωτογραφίες, δέστε εδώ τη σημερινή εικόνα του περάσματος από webcam (πατήστε στην Ελιμεία) καθώς και τις τρέχουσες μετεωρολογικές συνθήκες από το σταθμό του Αστεροσκοπείου Αθηνών που είναι δίπλα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Apr 27, 2009 12:18 pm Post subject: |
|
|
Και μια που το έφερε η κουβέντα.
Ο δρομος Κονιτσα Βασιλιτσα Γρεβενα εχει ασφαλτοστρωθει πλήρως? Περασα απο εκει καλοκαιρι του 2004 και το ενδιαμεσο τμημα Διστρατο - Παδες αν θυμαμαι καλα τα εκατερωθεν χωρια, ήταν χωμα με κατι κοτρωνες τοσες (με το συμπαθιο). Καπου εκει ήταν και η διασταυρωση για την Σαμαρινα. Μου ειπαν οτι πλεον παει ασφαλτος μεχρι και τη Σαμαρινα. Ισχύει? |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|