stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 420, 421, 422  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

Θυμάμαι ότι κάποιος είχε γράψει πως θα είναι αρκετά πλατιές... Λέτε να είναι σαν της κακιάς σκάλας? Κανονικά αφού ο δρόμος προβέλεπεται να γίνει 3+1 στο μέλλον πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση


Για κοιτάξτε λίγο τη φωτογραφία , δε μου φαίνεται για τόσο μεγάλο άνοιγμα, ίσως 2+1 ?

Καλή αρχή! Smile

http://img18.imageshack.us/img18/9161/olympiaodostunnel1.jpg

Η φωτογραφία είναι από το τμήμα μετά την Ακράτα, μάλλον στον Πλάτανο πρέπει να είναι αν θυμάμαι καλά.
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

γεια χαρα!ευχαριστουμε πολυ για την φωτογραφια Very Happy εμενα μου φαινονται ιδιες με αυτες της αττικης οδου και της κακιας σκαλας παντως Cool αυτο φιλε pelops ειναι απο το εργοταξια του ΑΚΤΩΡ στον πλατανο αν δεν κανω λαθος,ετσι?η χαραξη της νεας σιδηροδρομικης γραμμης περναει παραλληλα?
πολυ καλο νεο η αναθεση υπεργολαβιων για Ε-65,ΟΛΥΜΠΙΑ και τα υπολοιπα εργα!δυστυχως μονο η ιονια οδος δεν εχει ξεκινησει Confused οποιοι συμφορουμιτες μπορουν ας ανεβασουν φωτος απο εργοταξια,σηραγγες κτλ Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 7:23 pm    Post subject: Reply with quote

Καλη αρχη Ολυμπία! Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Pindos τώρα που το Ανήλιο έχει δρόμο δίπλα του, άντε να τελειώσει και το χιονοδρομικό (που σε έργα έχει εμπνευστεί από το κοντινό γεφύρι της Άρτας). Εσύ μήπως ξέρεις σχετικά με το ζήτημα.

Ο δρόμος στην Βασιλίτσα πρέπει να είναι σε υψόμετρο 1888μέτρα, αν θυμάμαι καλά, (αρκετά ψηλά) και είναι όντως πέρασμα μιας και ενώνει τα Γρεβενά με την Κόνιτσα.

Ωραίο διάλλειμμα πάντως αυτό που άνοιξες Pindos με μικρούς δρόμους που μην ξεχνάμε είναι απαραίτητοι και αυτοί.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 7:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ξαναβαζω τα στοιχεια των τουνελ της Ολυμπιας οδου απο αυτη τη σελιδα

http://www.tunnelbuilder.com/
δειτε στο archive countries greece και για άλλα εργα..

Quote:
Peloponnese - gr/33
Highway
The Apion Kleos consortium led by VINCI (36%) is the preferred bidder for Greece's biggest highway concession contract between Athens, Corinth, Patras, Pyrgos and Tsakona, in southwest Peloponnese. VINCI's partners are its affiliates VINCI Concessions and VINCI Construction Grands Projets, Hochtief, and Greek companies Elleniki Technodomiki, Aktor, J&P-Avax, and Athina. The project consists in the design, building, financing and operation (DBFO) of 365 kilometres, most of it along the Peloponnese's northern and western coast. The highway will run through the Rion-Antirion bridge, built and operated by VINCI.
The project involves the handover of the operation of the highway from Elefsina, west of Athens, to Corinth (64 km) and the Patras ring road (18 km), and the reconstruction and rerouting of national roads into highway on the Corinth-Patras section (120 km). This stretch from Corinth to Patras includes tunnels totalling 17 km, 61 bridges and 13 flyovers. The 30-year concession contract also requires 163 km of new construction between Patras and Tsakona. Most of the project will be new highway (283.7 km) and the rest (81 km) improvements to the existing infrastructure. It is to have two or three lanes in each direction, allowing speeds of up to 120 km throughout. The EUR2.1 billion highway is to be delivered over six years. Visit www.vinci.com 07/07.

The Apion Kleos consortium, led by VINCI with 36%, signed in end July the contract with the Greek government for the Athens-Tsakona motorway, the country's biggest motorway concession project. The contract has yet to be ratified by the Greek parliament. The expected start of the concession is April 2008. The other members of the consortium are Hochtief of Germany (25%) and three Greek companies, namely Elliniki Technodomiki-Aktor (18%), J&P-Avax (18%) and Athena (3%). The project calls for the financing, design, construction and/or repair of 365 km of toll motorway between Athens and Tsakona in the southwest of the Peloponnese, via Corinth and Patras. This breaks down into 82 km of existing motorway, 120 km to repair and widen, and 163 km to build. The project also calls for operating the motorway for 30 years. Visit www.vinci.com, www.hochtief-construction.de, www.etae.gr and www.jp-avax.gr
The project includes nine tunnels: Xylokastro (163 m /158 m), Derveni (655 m / 645 m), Mavra Litharia (1,224 m / 1,225 m), Akrata (839 m / 305 m), Platanos (1,932 m / 1,605 m), Panagopoula (five tunnels of 338 m, 132 m, 556 m, 4,018 m and 3,182 m), Aghios Georgios (386 m / 352 m), Koliri (348 m / 296 m) and Elia (238 m / 187 m). The tunnels of less than 600 metres will be 12.75 m wide at their base and 7.5 m high to the crown. The tunnels of more than 600 metres will be 10.25 m wide at the base and 7 m high to the crown. Drilling and blasting will be used as per the NATM principles. Rock haulage will be done by trucks. Click here for more info on the tunnels. Work is scheduled to commence in September 2008. The estimated cost of the tunnels amounts to EUR203 million for civil works and EUR46 million for E&M equipment (value 2006, design and ground investigation not included). 46/07.

Olympia Odos, the concession company led by VINCI Concessions (36%), in partnership with Hochtief PPP Solutions (25%) and three Greek construction companies, Aktor Concessions (18%), J&P-Avax (18%) and Athena (3%), has just completed with a consortium of 19 banks the financing arrangements for the concession contract for the Athens-Corinth-Patras-Tsakona motorway, the largest ever won by VINCI outside France. This financing agreement, in addition to the equity contributions of the partners in Olympia Odos and a subsidy from the Greek government, amounts to EUR1.6 billion, of which EUR990 million is senior debt with a 13-year maturity and EUR200 million is a loan from the European Investment Bank (EIB). The project involves the financing, construction and repair, as well as the operation over 30 years, of 365 kilometres of toll motorways linking Athens to Tsakona in the southwest of the Peloponnese, via Corinth and Patras. Of the total, 82 kilometres already exist, 120 kilometres need to be renovated and widened, and 163 kilometres of new motorway will be built over a period of six years. They include the construction of 19 kilometres of tunnels. The construction will be carried out by a consortium consisting, in particular, of VINCI Construction Grands Projets and its German and Greek partners. The total cost of the project is EUR2.8 billion. The concession came into force on 4th August, 2008. Click gr/33. 34-35/08.



έτσι ομως που γραφει τα τουνελ δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι μονα και ποια διπλα..στην Παναγοπουλα πχ σιγουρα θα ειναι και τα δυο ρευματα σε σηραγγες ή το ενα ρευμα θα ειναι η σημερινη εθνικη..?
απο τα πλατη των τουνελ που λεει,καταλαβαινω οτι θα ειναι αναμεσα στα απλα(8 μετρων πλατος)της Εγνατιας πχ και της κακιας Σκαλας που ειναι 3+1,.. μαντευω τα στενα και μακρια θα ειναι 2+1, και τα πλατια και κοντα 3 σκετα...

δειτε εδω και τα τουνελ της κακιας σκαλας για συγκριση με την παραπανω φωτογραφια

http://img412.imageshack.us/img412/8420/kakiaskalatunnel2.jpg

http://img18.imageshack.us/img18/9161/olympiaodostunnel1.jpg


Last edited by Agg3los on Sat Apr 25, 2009 1:17 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Εάν όντως το ωφέλιμο κατάστρωμα είναι 10.5 μετρα έχουμε:

Με την διαμόρφωση της οδού που έχει επιλεγεί θα είναι 3.75 + 3.50 + 2.20 = 9,45 δηλαδή δύο λωρίδες και έρεισμα και περισευει και 1.05 για λωρίδες καθοδηγησης κλπ.

Μεθάυριο (2020 ας πουμε) όταν θα αποφασιστεί να γίνει μια λωρίδα κυκλοφορίας ακόμα, η σήραγγα θα μείνει ως έχει, απλώς θα αλλάξει η διαηγράμμιση της και οι λωρίδες κυκλοφορίας θα γίνουν τρεις χωρίς έρεισμα δηλαδή 3.5+3+3+1 με το ένα μέτρο να κατανέμεται στις λωρίδες καθοδήγησης.

Πάλι καλά που αποφάσισαν να το κάνουν έτσι και υπάρχει η δυνατότητα για αναβάθμιση της οδού αργότερα. Πάντως οι σήραγγες θα είναι ελαφρώς μικρότερες της Κακιας Σκάλας αφού εκεί υπάρχουν 3 λωρίδες και έρεισμα (ΛΕΑ).
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 115
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 10:11 pm    Post subject: Reply with quote

Αν στην τελική του μορφή το τούνελ δεν είναι ποιο βάθη στο έδαφος από ότι φαίνεται δεν νομίζω να χωράνε τρις λουρίδες.
Αν υπολογιστή ότι 4,20 πρέπει να είναι το χαμηλότερο υψόμετρο στις λουρίδες μικραίνει και η διάσταση αρκετά. Έκανα ένα σχεδιάγραμμα στο οποιο το τράβηξα την φωτογραφία μονο στο φάρδος κατά 15% γιατί και η φωτογραφία βγήκε περίπου όπως φαίνεται 15 μοίρες πλάι από την ευθεία.
Αν βαθαίνει η επιφάνεια στην οποια θα μπούνε η λουρίδες τότε υπάρχει και μεγαλύτερο περιθώριο.

http://niba.de/html/unbenannt3.html

Ένα με κάνει σκεπτικό!
Στην παλιά εθνική από Αθηνα για Θεσσαλονίκη κατασκευάσανε στα περισσότερα σημεία έναν παρόμοιο διπλανό δρόμο και κατασκευάσανε επάνω στον παλιό τρις λουρίδες οποτε εύκολο να συμβεί το ίδιο στην Α8 από Κόρινθος ως Πάτρα εφόσον είναι η υπάρχουσα οδός αρκετή για 3+1 Λουρίδες.
Αλλα βεβαια όλα είναι μονο θεωρίες.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Fri Apr 24, 2009 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

μολις εδειξαν τα τουνελ της φωτογραφιας στον Πλατανο στην Ετ1. με δηλωσεις και όλα!

Very Happy Very Happy Very Happy Cool

για εναν δρομο που ήταν ανεγγιχτος εδω και 40 κοντα χρονια,αυτες ειναι ιστορικες στιγμες... Very Happy

Όταν ολοκληρωθει αυτος ο αιματοβαμμενος-στοιχειωμενος δρομος ειμαι σιγουρος πολλες ψυχες θα αναπαυθουν... Sad Smile Crying or Very sad

αληθεια τα εκκλησακια λετε να ξυλωθουν όλα? Question


excel αρχειο με πληροφοριες των τουνελ πιο λεπτομερεις


http://www.tunnelbuilder.com/Athens-Tsakona_List-tunnels.xls


απο αυτο βγαινει ότι...τα Δερβενιου και Ακρατας θα ειναι διπλά συνεχη προς Αθηνα,ενω της Παναγοπουλας θα ειναι απο της πλευρα της Πατρας
θα ειναι ενα 4χιλ προς Αθηνα και μετα 3 μικρα,και προς Πατρα ενα 3 χιλ και ο υπολοιπος θα ειναι πανω στη σημερινη εθνικη...
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 9:07 pm    Post subject: Reply with quote

Αν και θα αποτελουσε ειδηση δεν εγινε και τοσος ντορος... Ο περιφεριακος του Βολου δωθηκε επιτελους στην κυκλοφορια και εξυπηρετει ετσι ολο το πολεοδομικο συγκροτημα.Μενει να παραδωθει το τουνελ και η κοιλαδογεφυρα που περναει πανω απο την ΑΓΕΤ για να τελειωσει ετσι το εργο ολοκληρωμενο.Παραθετω μερικες φωτο απο το τελευταιο κομματι...







O##########################O
Τελευταία επεξεργασία από Losada
Back to top
View user's profile Send private message
agriniotis
New Member
New Member


Joined: 11 Dec 2008
Posts: 53

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 10:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ο Πρωθυπουργός μεταβαίνει αύριο στην Καστοριά. Μήπως εγκαινιάσει κάποιο κομμάτι από τον ΄καθετο άξονα ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΙΕΡΟΠΗΓΗ;

γνωρίζει κάποιος πότε θα ολοκληρωθεί αυτός ο άξονας; και ποιά είναι η πρόοδος στον άξονα ΘΕΣ/ΝΙΚΗ -ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ;

υπάρχει και κάποιό πρόσφατο φωτορεπορταζ;
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Sat Apr 25, 2009 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

Κι εγώ το άκουσα, μάλιστα διάβασα το πρόγραμμα επίσκεψης πως στις 11.30 θα μεταβεί στον κάθετο άξονα της εγνατίας και συγκεκριμένα στο τμήμα Βογατσικό - Κωσταράζι, αλλά δε λέει τίποτα για παράδοση τμήματος.

Orlando πολύ καλές οι φώτο σου.
Απ' ότι βλέπω, είναι ενός κλάδου ο περειφεριακός έτσι?
Back to top
View user's profile Send private message
Stavros86
Senior Member
Senior Member


Joined: 24 Jan 2007
Posts: 422

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 12:36 am    Post subject: Reply with quote

Ευχαριστούμε για τη πρώτη φωτογραφία από τη Κορίνθου-Πατρών Pelops.
Άντε, καλή αρχή!!! Very Happy

----------------------------------------------------------------------------------------

Orlando ωραίες οι φωτογραφίες σου. Cool
Αν θέλεις, πες μας λίγα λόγια τη περιμετρική Βόλου.
Αν και μέσω του Google Earth φαίνονται κάποια πράγματα, η παλαιότητα των φωτογραφιών (2004) δεν δίνουν καθόλου πληροφορίες για το τμήμα που φωτογράφισες.
Back to top
View user's profile Send private message
TooTall
New Member
New Member


Joined: 02 Nov 2008
Posts: 59

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 1:11 am    Post subject: Reply with quote

corfu wrote:
Απ' ότι βλέπω, είναι ενός κλάδου ο περειφεριακός έτσι?

Το τουνελ ειναι σιγουρα μονο, αν δεν κανω λαθος και η γεφυρα μετα. Ομως αυτο το κομματι ειναι ουσιαστικα το τελευταιο κομματι του περιφερειακου (προς Αγρια για οσους ξερουν απο τα μερη μας), ολος ο υπολοιπος ειναι κανονικα δυο κλαδοι χωρισμενοι ειτε με τζερσεϊ, ειτε μπαριερες.
Back to top
View user's profile Send private message
el_greco
Junior Member
Junior Member


Joined: 06 Sep 2006
Posts: 91
Location: Athens/Volos

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Καλημέρα σας Smile Μιας και διέτρεξα αρκετές φορές ολόκληρο τον Περιφερειακό του Βόλου κατά τις διακοπές του Πάσχα (παραδόθηκε ολόκληρος τη Μ. Παρασκευή), ας σας "διαφωτίσω"...

Ο Περιφερειακός του Βόλου αυτή τη στιγμή ξεκινάει από τον Α/Κ Λαρίσης, που βρίσκεται στην έξοδο της πόλης προς Βελεστίνο/Λάρισα (κοντά στο ΚΤΕΟ), και ακολουθεί βορειοανατολική σχετικά πορεία μέχρι τον Α/Κ του Πανθεσσαλικού Σταδίου. Από εκεί και πέρα οι κόμβοι είναι σηματοδοτούμενοι και ισόπεδοι, οπότε δυστυχώς δε μπορούμε να μιλάμε για ελεύθερη λεωφόρο προς το παρόν, αν και έχει 2 με 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση οι οποίες χωρίζονται με jersey. Συγκεκριμένα υπάρχουν ισόπεδοι κόμβοι προς Μελισσιάτικα, Φυτόκο, οδό Ιωλκού (δρόμος προς Πορταριά κλπ, αυτός είναι ο πρώτος κόμβος με προτεραιότητα ανισοπεδοποίησης) και στη συνέχεια ανατολικά προς τη Νέα Δημητριάδα και τη σήραγγα της Γορίτσας, η οποία είναι όντως μονή και μένουν μόνο τα έργα ασφαλτόστρωσης από όσο ξέρω, καθώς και η σύνδεση με την κοιλαδογέφυρα πίσω από το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ και το οδικό δίκτυο της Αγριάς.

Αν και σε κάποια σημεία υπάρχουν πεζογέφυρες, προς το παρόν ο δρόμος κόβει κάποιες συνοικίες του πολεοδομικού συγκροτήματος στα δύο χωρίς πρόβλεψη για επανασύνδεσή τους, και για αυτό το λόγο το όριο ταχύτητας έχει οριστεί (ελπίζω προσωρινά) στα 50 Km/h, μιας και υπάρχει σημαντική κίνηση πεζών εκατέρωθεν του δρόμου.

Η επόμενη φάση του δρόμου είναι η παράκαμψη των παραλιακών οικισμών του Παγασητικού (Αγριά, Λεχώνια) και η σύνδεση με την ΕΟ Βόλου - Τσαγκαράδας στο Μαλάκι, καθώς και η επέκταση του δρόμου από την αρχή του προς τα νοτιοδυτικά, δηλαδή από Α/Κ Λαρίσης μέχρι Α/Κ (?) Αθηνών, στην είσοδο της πόλης από Μικροθήβες/Αθήνα στο ύψος των Αλυκών. Βέβαια από μελέτες άλλο τίποτα... προς το παρόν υπάρχει ακόμη διάσταση απόψεων σχετικά με την επέκταση προς Μαλάκι, εάν θα πρέπει να ακολουθηθεί πεδινή χάραξη (ουσιαστικά διαπλάτυνση και αναβάθμιση του υπάρχοντος δρόμου), είτε εξ ολοκλήρου νέα ημιορεινή χάραξη που θα παρακάμπτει τους οικισμούς.

Ο δρόμος δεν είχε δοθεί ολόκληρος στην κυκλοφορία, αν και από το 2004 ήταν έτοιμος εκτός από 700 m, στα οποία βρέθηκε ένας μυκηναϊκός τάφος κατά την κατασκευή του δρόμου, οπότε απαιτήθηκε νέα χάραξη - και δυστυχώς επεδείχθη τρομακτική ολιγωρία από πλευράς ΥΠΕΧΩΔΕ και εργολάβων από εκεί και πέρα, μιας και δουλειά λίγων ημερών ουσιαστικά έγινε σε αρκετούς μήνες. Η κίνηση στο δρόμο ακόμα δεν είναι αυτή που θα μπορούσε να είναι, αφού ουσιαστικά είναι ακόμα "τυφλός" στο ένα άκρο του, πριν τη σήραγγα, και όλη η κυκλοφορία διοχετεύεται από τον Ι/Κ της οδού Αλκίππης στη συνοικία της Ν. Δημητριάδας. Αναμένεται το καλοκαίρι να παραδοθεί σε λειτουργική μορφή τόσο η σήραγγα, όσο και η κοιλαδογέφυρα που είναι αμέσως μετά από αυτή, ώστε η κίνηση από και προς παραλιακό Πήλιο, καθώς και τα βαρέα οχήματα της ΑΓΕΤ να διοχετευθεί υποχρεωτικά στην Περιφερειακή Λεωφόρο.

Επειδή βρίσκομαι εκτός Ελλάδος αυτή τη στιγμή, υπόσχομαι να παραθέσω το χάρτη του έργου, μαζί με τις επεκτάσεις του, μόλις επιστρέψω Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Orlando
Junior Member
Junior Member


Joined: 10 Feb 2006
Posts: 100
Location: Volos

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Γεια σου ρε el greco καιρο ειχαμε να ακουσουμε νεα σου!!!Με προλαβες με αυτα που γραφεις αλλα θα σε προλαβω εγω τωρα... Laughing

εδω φαινεται πως ειναι η χαραξη του δρομου , με κοκκινο ειναι το υπαρχον κομματι και με πρασινο το μελλοντικο(δε νομιζω να γινει συντομα)
http://i666.photobucket.com/albums/vv28/michaniko/dromos-2.jpg
http://i666.photobucket.com/albums/vv28/michaniko/dromos.jpg

το ζουμαρισμενο κομματι ειναι αυτο απτις φωτογραφιες που ανεβασα χθες.
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Τι σας έχω τι σας έχω Very Happy

Έκανα ένα ταξιδάκι από Πάτρα προς Αθήνα και στα διόδια μου έδωσαν ένα φυλλαδιάκι της Ολυμπίας Οδού το οποίο περιέχει νέα και πληροφορίες για το έργο και μερικές φωτογραφίες. Το σκανάρισα και σας το προσφέρω

Voila:







Παιδιά συγχαρητήρια για τις φωτό από όλα τα μέτωπα, άντε το σπάσαμε το ρόδι και στην Πατρών Κορίνθου Wink

Πολύ καλά τα νέα και από την περιφεριακή του Βόλου! Πάρα πολύ σημαντικό έργο για την πρωτεύσουσα της Μαγνησίας, κυριολεκτικά φρακάρει η πολή τα καλοκαίρια από τους τουρίστες του Πηλίου...
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 5:32 pm    Post subject: Reply with quote

μπραβο που διαφημιζουν τα εργα για ηρεμισει ο κοσμος και να πιστεψει οτι πιανουν τοπο τα λεφτα που δινει!

το φυλλαδιο ειναι απλα το newsletter στο site της Ολυμπιας Οδου..



http://www.olympiaodos.gr/uploads/files/170.pdf

μπραβο όμως για τον κοπο σου να το σκαναρεις! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
kostis
Junior Member
Junior Member


Joined: 14 Nov 2008
Posts: 92

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 8:50 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με τον κάθετο Σερρών που έγινε ερώτηση παραπάνω έχω εικόνα μόνο από το πρώτο τμήμα. Είχαν κατασκευαστεί τα μικρά τεχνικά μέχρι την έναρξη του χειμώνα και μετά για μήνες απραξία. Τον τελευταίο μήνα άρχισαν πάλι με χωματουργικά και επικάλυψη των τεχνικών αλλά οι ρυθμοί είναι εξαιρετικά αργοί και δεν βλέπω και καμία κίνηση για την κατασκευή του κόμβου με εγνατία.
Back to top
View user's profile Send private message
medphys
Visitor
Visitor


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 6

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

agriniotis wrote:
Ο Πρωθυπουργός μεταβαίνει αύριο στην Καστοριά. Μήπως εγκαινιάσει κάποιο κομμάτι από τον ΄καθετο άξονα ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΙΕΡΟΠΗΓΗ;

γνωρίζει κάποιος πότε θα ολοκληρωθεί αυτός ο άξονας; και ποιά είναι η πρόοδος στον άξονα ΘΕΣ/ΝΙΚΗ -ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ;

υπάρχει και κάποιό πρόσφατο φωτορεπορταζ;

ο Καραμανλής δεν ήρθε για παράδοση δυστυχώς. το τμημα νεάπολη -Κωσταράζι μηκους 11 χλμ αναμένεται να παραδοθεί το καλοκαίρι (αν βιαστουν βέβαια γιατί ακόμη σε κάποια σημεία μόλις άρχισε). Μετα την ολοκλήρωση του ,θα ειναι έτοιμο ολο το κομμάτι Σιάτιστα-κορομηλια περίπου 70 χλμ. Απο την Κορομηλιά ως την ιεροπηγή ακόμη δεν έχει ξεκινησει κάτι, δεν ξέρω καν εαν έχει βρεθεί χρηματοδότηση του εργου
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Sun Apr 26, 2009 9:36 pm    Post subject: Reply with quote

Δηλώνεται γενικώς ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, το έργο είναι σε φάση μελέτης, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί απ' όσο γνωρίζω πότε αναμένεται η ολοκλήρωση της μελέτης και η δημοπράτηση του τελευταίου κομματιού προς την Ιεροπηγή. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να κατασκευαστεί νέος μεθωριακός σταθμός και με συμφωνία με την αλβανική κυβέρνηση να κατασκευαστεί και να αναβαθμιστεί ο δρόμος προς Κορυτσά.

Προσωρινά μπορεί να εκτρέπεται η κυκλοφορία με ένα δρόμο που μελετάται από την Ιεροπηγή προς την Κρυσταλλοπηγή. Πάντως η καθυστέρηση στην κατασκευή του τμήματος Κορομηλιά-Ιεροπηγή οφείλεται κατά την γνώμη μου κυρίως στην αδιαφορία των τοπικών αρχόντων που δεν προσπαθούν να πιέσουν για την δημοπράτηση του έργου και μαλώνουν για άλλα υποδιαίστερα έργα (όπως η σήραγγα της Κλεισούρας -Βασιλειάδα-Βαρικό- για ταχύτερη σύνδεση της Καστοριάς με την Πτολεμαϊδα)
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Έκανα ένα ταξίδι αστραπή από Λάρισα για Γίαννενα. Πρώτη φορά ταξίδεψα στην εγνατία στο κομάτι της ηπείρου. Οι εντυπώσεις από την εγνατία άριστες, το ταξίδι έγινε πάρα πολύ άνετο (από την στιγμή που πιάνεις εγνατία στην Παναγία), γρήγορο και ξεκούραστο. Πλέον αφού παρακάμφθηκε και η κατάρα, η δυσκολία της διαδρομής είναι στο Καλαμπάκα-Παναγία που έχει αρκετες στροφές και είναι αρκετά στενός ο δρόμος σε κάποια σημεία. Χρόνος διαδρομής Λάρισα-Γιάννενα; 2:30 ωρες!!! Απίστευτος χρόνος με βάση τα δεδομένα που ίσχυαν μέχρι πριν κάποια χρόνια. Και μια ερώτηση αν γνωρίζει κανένας. Παρατήρησα σε πολλά σημεία, δούλευαν κάτι σήραγγες άσχετες με την πορεία του δρόμου, ενός κλάδου και στενότερης διατομής. Π.χ. μία σήραγγα που βγαίνει κάθετα στον δρόμο ανάμεσα στις σήραγγες Μαλακασίου α και Κωσταρα (κάπως έτσι πρέπει να ήταν το όνομα της σήραγγας, ίσως κάνω λάθος) και που είδα να μπαινοβγαίνουν φορτηγα. Γνωρίζει κανείς τι είναι;
Back to top
View user's profile Send private message
medphys
Visitor
Visitor


Joined: 13 Oct 2008
Posts: 6

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 12:53 am    Post subject: Reply with quote

τελικα ο καραμανλης δήλωσε οτι το τμήμα Αλιάκμων -κωσταράζι θα είναι έτοιμο στο μεγαλύτερο μέρος του (!!!) το καλοκαίρι. Προφάνως εννοει το τμήμα Κωσταράζι - βογατσικο (expotan ) περίπου 7 χλμ. Απομένουν μετά 4 χλμ, στο κομμάτι που βρήκαν πρόσφατα λίρες μέσα σε βλήματα....
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 494
Location: Kerkyra

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 1:06 am    Post subject: Reply with quote

Σημερινό φωτορεπορτάζ στο τμήμα Βογατσικό - Κωσταράζι από ξάδερφό μου που κατάγεται από το Κωσταράζι.

Κάτω διάβαση στο ύψος του Βογατσικού.

Εδώ κινήται στην ΕΟ Κοζάνης - Καστοριάς δεξιά η εγνατία.







Εδώ η Κ/Δ στο Κωσταράζι. 150 μ. παρακάτω βρίσκεται ο Α/Κ Κωσταραζίου.

Από τον Α/Κ Κωσταραζίου και μέχρι την Κορομηλιά ο κάθετος αυτοκινητόδρομος είναι δωσμένος στην κυκλοφορία. Εδώ τμήμα αμέσως μετά τον Α/Κ Κωσταραζίου προς Καστοριά.

Από εδώ επιστρέφει πίσω μέχρι τον Αλιάκμωνα.








Και τέλος μπαίνει στον κάθετο στο ύψος του Αλιάκμωνα και κινήται προς Σιάτιστα.



Κι εδώ απόσπασμα από την ομιλία του στην επίσκεψη του πρωθυπουργού στο εργοτάξιο.

Εδώ, το οδικό έργο Αλιάκμων - Νέο Κωσταράζι είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα που κατασκευάζουμε στο νομό της Καστοριάς. Είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος μήκους 12 χλμ, το μεγαλύτερο τμήμα του οποίου παραδίδεται στην κυκλοφορία το καλοκαίρι που μας έρχεται. Είναι τμήμα του κάθετου άξονα Σιάτιστα - Κρυσταλοπηγή της Εγνατίας Οδού, ένα έργο που οι κυβερνήσεις του χθες το είχαν παραμελήσει παντελώς.
Σήμερα, για το εναπομείναν κομμάτι, το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει κάνει νέα χάραξη, έχει εξασφαλίσει κοινοτικούς πόρους από το ΕΣΠΑ και πρόκειται να δημοπρατήσει το έργο αυτό στις αρχές του 2010. Με την ολοκλήρωσή του, η διαδρομή Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή θα συντομευθεί κατά περισσότερο από μία ώρα.
Και αυτός ο αυτοκινητόδρομος είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, που θα συντελέσει ιδιαίτερα στην αναπτυξιακή ώθηση και του νομού Καστοριάς, αλλά και της Δυτικής Μακεδονίας γενικότερα".
Back to top
View user's profile Send private message
heavyg
Visitor
Visitor


Joined: 25 Apr 2009
Posts: 8
Location: Ioannina

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

prevezanos wrote:


Ο δρόμος στην Βασιλίτσα πρέπει να είναι σε υψόμετρο 1888μέτρα, αν θυμάμαι καλά, (αρκετά ψηλά) και είναι όντως πέρασμα μιας και ενώνει τα Γρεβενά με την Κόνιτσα.

Ωραίο διάλλειμμα πάντως αυτό που άνοιξες Pindos με μικρούς δρόμους που μην ξεχνάμε είναι απαραίτητοι και αυτοί.


Γεια χαρά στο forum.
Το πέρασμα στη Βασιλίτσα είναι στα 1780 μ. και μιας και στο forum αρέσουν οι φωτογραφίες, δέστε εδώ τη σημερινή εικόνα του περάσματος από webcam (πατήστε στην Ελιμεία) καθώς και τις τρέχουσες μετεωρολογικές συνθήκες από το σταθμό του Αστεροσκοπείου Αθηνών που είναι δίπλα.
Back to top
View user's profile Send private message
Engineer
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 23 Jul 2007
Posts: 761

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Και μια που το έφερε η κουβέντα.

Ο δρομος Κονιτσα Βασιλιτσα Γρεβενα εχει ασφαλτοστρωθει πλήρως? Περασα απο εκει καλοκαιρι του 2004 και το ενδιαμεσο τμημα Διστρατο - Παδες αν θυμαμαι καλα τα εκατερωθεν χωρια, ήταν χωμα με κατι κοτρωνες τοσες (με το συμπαθιο). Καπου εκει ήταν και η διασταυρωση για την Σαμαρινα. Μου ειπαν οτι πλεον παει ασφαλτος μεχρι και τη Σαμαρινα. Ισχύει?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 420, 421, 422  Next
Page 78 of 422

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr