stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 152, 153, 154  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu May 08, 2008 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Beethoven wrote:
... η εταιρεία «Ολυμπία Οδός», θα πραγματοποιήσει εργασίες τοποθέτησης νέου αντιολισθητικού τάπητα στα σημεία – καρμανιόλες του δρόμου Πατρών – Κορίνθου, υιοθετώντας μάλιστα μια τεχνολογία που για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην Ελλάδα και αποκαλείται «μεταλλοβολή».

Η ποια εταιρεία?? Shocked Να το εκλάβουμε ως τυπογραφικό λάθος και όχι ως copy paste από παλαιότερα δημοσιεύματα που θέλουν να ξεκινάει ο δρόμος μέσ'το Μάιο. ... Τι είναι μεταλλοβολή?

Η "Άπιον Κλέος" που ξέραμε έγινε "Ολυμπία Οδός Αυτοκινητόδρομος Α.Ε."

Σχετικά με τη "μεταλλοβολή" (ή "σφαιροβολή"), από το http://www.imeranews.gr/detail.php?id=47888 :

Στις 31 Μαρτίου 2008, η Κοινοπραξία Κατασκευής εφάρμοσε πειραματικά την τεχνική της σφαιροβολής (ένα ειδικό μηχάνημα πετάει με μεγάλη πίεση μικροσκοπικές χαλύβδινες σφαίρες στο οδόστρωμα και κάνει αδρή την επιφάνεια της ασφάλτου) στο τμήμα ανάμεσα στα χιλιόμετρα 173 – 174, στην κατεύθυνση προς Κόρινθο. Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ θα εφαρμόσει –για πρώτη φορά στην Ελλάδα– την τεχνική της σφαιροβολής στα «μαύρα σημεία» του αυτοκινητοδρόμου, το διάστημα μεταξύ 5 Μαΐου και 30 Ιουνίου 2008, βελτιώνοντας έτσι τις αντιολισθητικές ιδιότητες του οδοστρώματος στα επικίνδυνα σημεία, σε περίπου 30 χιλιόμετρα στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα.

Agg3los wrote:
Μολις πήγα και ήρθα κιατο απο την νεα εθνικη. Πολλα μερη είχαν φρεσκια, λαχταριστη, μαυρη ασφαλτο, ολοκληρα κομματια και όχι μικρα μπαλωματα!

Καλά, η περιγραφή σου δεν παίζεται Exclamation Laughing


Last edited by PinkFloyd on Thu May 08, 2008 2:02 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu May 08, 2008 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

Σε λιγο θα μας τρεχουν τα σαλια με κατι τετοια,.....(τι να την κανεις τη σοκολατα ,αν έχεις κατι τετοιες απολαυσεις... ..... Laughing Laughing Cool Cool
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Thu May 08, 2008 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε να πέσει και η υπόλοιπη σοκολάτα.... εεε, συγνώμη, άσφαλτος ήθελα να πω, Wink στον κόμβο (Κ1) της εθνικής οδού με την Περιμετρική της Πάτρας. Ξέρει κανείς πότε προβλέπεται να τελειώσει;
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 767
Location: Greece

PostPosted: Thu May 08, 2008 3:30 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν μάλιστα κάνει ζέστη μυρίζει πιο έντονα, τύφλα να χει το προφιτερόλ, βιάστηκαν να μη φύγει το καλοκαίρι και χάσουμε τη ζέστη.
Pink Floyd: Ουάουυ!!! Και μετά ρίχνουν άσφαλτο από πάνω ή το αφήνουν έτσι? Αν το αφήνουν έτσι δεν θα κάνει πολύ θόρυβο στην οδήγηση?
Έβαλαν και πινακίδες??? Shocked Shocked Ε τότε τα πράγματα πάνε πολύ καλά, εκτός και είναι πινακίδες "Προσοχή κίνδυνος για τα επόμενα 3 χλμ". Μήπως μπορείς να σκίσεις λίγο τη σακούλα και να μας πεις τι είναι?
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Thu May 08, 2008 3:46 pm    Post subject: Reply with quote

Είναι σε ένα συγκεκριμενο κομματι ,εκει κυριως που είναι οι τεραστιες πινακιδες κινδυνου.Είναι μικρες πινακιδες ,κανονικου μεγεθους(σαν τις ασπρομαυρες των αποτομων στροφων..) αλλα φασκιωμενες με σακουλα σκουπιδιων και ταινια.Ενω έτρεχα με 120 δεν νομιζω να μπορουσα να σκισω καμια σακουλα.. Wink Laughing Laughing Cool
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Thu May 08, 2008 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

PinkFloyd wrote:
Beethoven wrote:
... η εταιρεία «Ολυμπία Οδός», θα πραγματοποιήσει εργασίες τοποθέτησης νέου αντιολισθητικού τάπητα στα σημεία – καρμανιόλες του δρόμου Πατρών – Κορίνθου, υιοθετώντας μάλιστα μια τεχνολογία που για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην Ελλάδα και αποκαλείται «μεταλλοβολή».

Η ποια εταιρεία?? Shocked Να το εκλάβουμε ως τυπογραφικό λάθος και όχι ως copy paste από παλαιότερα δημοσιεύματα που θέλουν να ξεκινάει ο δρόμος μέσ'το Μάιο. ... Τι είναι μεταλλοβολή?

Η "Άπιον Κλέος" που ξέραμε έγινε "Ολυμπία Οδός Αυτοκινητόδρομος Α.Ε."

Σχετικά με τη "μεταλλοβολή" (ή "σφαιροβολή"), από το http://www.imeranews.gr/detail.php?id=47888 :

Στις 31 Μαρτίου 2008, η Κοινοπραξία Κατασκευής εφάρμοσε πειραματικά την τεχνική της σφαιροβολής (ένα ειδικό μηχάνημα πετάει με μεγάλη πίεση μικροσκοπικές χαλύβδινες σφαίρες στο οδόστρωμα και κάνει αδρή την επιφάνεια της ασφάλτου) στο τμήμα ανάμεσα στα χιλιόμετρα 173 – 174, στην κατεύθυνση προς Κόρινθο. Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ θα εφαρμόσει –για πρώτη φορά στην Ελλάδα– την τεχνική της σφαιροβολής στα «μαύρα σημεία» του αυτοκινητοδρόμου, το διάστημα μεταξύ 5 Μαΐου και 30 Ιουνίου 2008, βελτιώνοντας έτσι τις αντιολισθητικές ιδιότητες του οδοστρώματος στα επικίνδυνα σημεία, σε περίπου 30 χιλιόμετρα στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα.

Agg3los wrote:
Μολις πήγα και ήρθα κιατο απο την νεα εθνικη. Πολλα μερη είχαν φρεσκια, λαχταριστη, μαυρη ασφαλτο, ολοκληρα κομματια και όχι μικρα μπαλωματα!

Καλά, η περιγραφή σου δεν παίζεται Exclamation Laughing

αν μπορούμε να βρουμε πηγες για αυτή τη νέα τεχνολογια...
Back to top
View user's profile Send private message
starlet
New Member
New Member


Joined: 29 Mar 2007
Posts: 23
Location: Athens / Corfu

PostPosted: Thu May 08, 2008 9:36 pm    Post subject: Εγνατια Οδος Reply with quote

Στην επιστροφη απο Κερκυρα για Αθηνα μετα το Πασχα δεν αντεξα στον πειρασμο και αποφασισα να κανω ενα δωρο στον εαυτο μου με ενα γρηγορο περασμα απο καποια εργοταξια της Εγνατιας στην Ηπειρο την προηγουμενη Κυριακη. Δυστυχως ο μεγαλος χρονος του ταξιδιου, και η πολλή κίνηση της επιστροφης, δεν αφηνε περιθωρια για μια πληρη αποτυπωση της καταστασης σε ολα τα ανοικτα μετωπα. Γι΄αυτο μερικα κενα θα τα συμπληρωσω με περιγραφες μόνο.

Α/Κ Νεοχωριου - Κρυσταλλοπηγη - Σκαλα Παραμυθιας (Κατασκευη απο Παντεχνικη)
Το σκαψιμο στο βουνο απο την εξοδο της Σ. Νεοχωρίου και μεχρι τη Γ4 (η γεφυρα με τον μεταλλικο φορεα που μας εχει μλησει ο Corfu) ειναι πια σε πληρη αναπτυξη. Η προωθηση των μεταλλικων δοκων της Γ4 τελειωσε, τοποθετειται ο οπλισμος του καταστρωματος και γινεται η σκυροδετηση του. Στις φωτογραφιες εχω προσθεσει και μερικες που εβγαλα τον Μαρτιο (στα σημεια αυτα δεν εχουν γινει θεαματικες αλλαγες) για να εχετε μια ολοκληρωμενη εικονα του τμηματος.

Ο δεξιος κλαδος της ΕΟ μετα την Γεφ. Κρυσταλοπηγης. Ο αριστερος τρεχει μεσα στη Σηρ Νεοχωριου. Στη τριτη φωτο βλεπετε το ανατολικο στομιο της σηραγγας. (Μαρτιος). Οι ογκοι του χωματος που εχουν συσσωρευθει θα χρησιμοποιηθουν για το επιχωμα του τμηματος που ακολουθει.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008012.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008010.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008011.jpg

Προς τη σηραγγα Κρυσταλοπηγης και τα δυτικα στομια της Σηραγγας. Οι κλαδοι του δρομου θα ειναι ανισουψεις. Εδω γινονται και οι εργασιες αντιμετωπισης υπογειων υδατων απο την Εδραση. Φαινεται το γεωτρυπανο.
Ο δεξιος κλαδος
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008009.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008007.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008013.jpg
Ο αριστερος κλαδος
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008015.jpg
Στομια σηραγγας
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008014.jpg
Κατω διαβαση τοπικης οδου.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008032.jpg

Ανατολικη εξοδος Σηρ Κρυσταλοπηγης, Γεφ. Κρυσταλοπηγης και τμημα προς Γ4
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008016.jpg
Οι δοκοι της ημγεφυρας στο δεξιο κλαδο στη θεση τους
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008020.jpg
Ο αριστερος κλαδος στη εξοδο της σηραγγας. Δεν γνωριζω τι προβλεπουν για την καλυψη του κενου.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008030.jpg
Τοιχεια διαχωρισμου των κλαδων
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008021.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008017.jpg

Προς τη Γ4 και το δυτικο ακρο της γεφυρας
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008025.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008023.jpg

Πανω στη Γεφυρα Γ4
Στον αριστερο κλαδο εχει σχεδον τελειωσει η σκυροδετηση, στο δεξιο ολοκληρωνεται το σιδερωμα
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008026.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008027.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008028.jpg
Απο κατω φαινεται το τμημα του δεξιου κλαδου που απομενει να καλυφθει με πλακες του καταστρωματος
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008033.jpg

Το ανατολικο ακρο της Γ4 και η συνεχεια του δρομου προς Σ2 και Σ3 στη Σκαλα Κρυσταλλοπηγης
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008034.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008035.jpg

Ο δρομος απο Γ4 μεχρι τη Σκαλα εχει κατασκευασθει, απομενει η τελικη ασφαλτοστρωση. Παρατηρησα οτι στο μεγαλυτερο τμημα το διαχωριστικο Jersey ειναι μονο. Στις σηραγγες Σ2 και Σ3 λειπουν τα πυροσβεστικα και οι ανεμιστηρες. Εχει δημιουργηθει και σταθμος αποχιονισμου.

Α/Κ Σελλων - Σ3 (Κατασκευαστης η Ακτωρ)
Εχουν ξεκινησει καποιες εργασιες για την ολοκληρωση της περιλαλητης Σ3. Ειδα ενα γεωτρυπανο να εργαζεται στην κορυφη της σηραγγας προς Τυρια (δυτικα)

Α/Κ Ιωαννινων - Δρισκος - Μπαλντουμα (Κατασκευστης η ΑΕΓΕΚ)
Τμημα απο Πεδινη μεχρι C&C πριν το Δρισκο διαγραμμισμενο, κουκλιστικο, αλλος κοσμος. Αλλη η αισθηση να το οδηγεις σε σχεση με το χαλι στο Μιτσικελι. Αναρτουσαν πινακα φωτεινων μηνυματων, εκαναν την τελικη ισοπεδωση του χωματος πριν το Δρισκο. Τη Κυριακη δουλευαν αρκετοι τεχνιτες στο σημειο της Γεφυρας της Κατουνας. Στο σημειο αυτο με σταματησαν και δεν μπορεσα να μπω στο Δρισκο και να περασω στη Μπαλντουμα.

Μπαλντουμα - Γεφυρα Αραχθου (Κατασκευαστης η ΑΕΓΕΚ)
Ησυχια, μην ενοχλειται την πανιδα. Δεν ειδα κινηση, ουτε καμμια φωναχτη εξελιξη σε σχεση με το επικο οδοιπορικο των Corfu-Beethoven-Tassos.

Σηραγγες Τ6 - Τ8, Τμημα Τ8 - Α/Κ Περιστεριου (Κατασκευαστης η Ακτωρ)
Γινοταν της μουρλης. Τα φορτηγα του ΑΚΤΩΡA ανεβοκατεβαιναν ασταματητα, τα μηχανηματα δουλευαν σε ολα τα σημεια.

Κατασκευη επιχωματος για την παραλλαγη της Εθνικης Ιωαννινων - Μετσοβου ωστε να δημιουργηθει ο χωρος για το επιχωμα μεταξυ Τ6 και Τ8. Δειτε τη κλιση στο αναχωμα που φτιαχνεται μεσα στο γκρεκο.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008036.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008038.jpg
Τα ανατολικα στομια της Τ6
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008037.jpg

Ανατολικα στομια της Τ8 και το κενο που θα γεφυρωθει απο τις Τ9 και Τ11. Μηχανηματα δουλευαν για τη θεμελιωση των βαθρων.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008041.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008044.jpg
Μπορουν οι ειδικοι να μας εξηγησουν τι ειναι αυτοι οι αγωγοι που βγαινουν απο το εδαφος
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008043.jpg

Χωματουργικα πριν την Τ10 (γεφυρα πανω απο το Μετσοβιτικο), οι πυλωνες της γεφυρας (7 ανα κλαδο) και κοντινες φωτο με το πρωτο σταδιο ανεγερσης πυλωνων. Μεγαλη προοδος σε σχεση με τη φωτογραφιες του Μαρτιου στο φορουμ.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008039.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008046.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008048.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008047.jpg

Απο την αλλη πλευρα το Μετσοβιτικου προς ΑΚ Περιστεριου, εντατικη δουλεια σε ολο το μηκος.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008049.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008050.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008052.jpg

Γεφυρα Μετσοβιτικου (Κατασκευαστης η Ακτωρ)
Οι φωτογραφιες απο τη πλευρα του Μετσοβου. Στο βαθος τα στομια της Σηρ Ανηλιου. Πολυ κοσμος πανω στη γεφυρα και τη Κυριακη.
Προχωραει καλα και ο δεξιος κλαδος.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008053.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008054.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008060.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008061.jpg

Στον αριστερο κλαδο μενουν ο ενωσεις με τα ακροβαθρα. Εδω το ακροβαθρο προς τη Σηρ. Αγ Νικολαου.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008056.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008057.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008059.jpg

Και οι πανοραμικες απο τον αυχενα της Καταρας της γεφυρας του Μετσοβιτικου, των βουνων, της κοιλαδας και των οικισμων. Φανταστειτε αυτο το τοπιο το βραδυ με τη γεφυρα φωτισμενη. θα ειναι ενα υπεροχο θεαμα.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008062.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008063.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008064.jpg

Μετσοβο - Παναγια (Κατασκευαστης η Ακτωρ)
Και εδω τα εργοταξια σε πληρη δραση. Δεν με αφησαν αν μπω λογω κινησης μεγαλων οχηματων.

Τραβηξα κανα δυο κατεβαινοντας τη Καταρα προς Θεσσαλια. Η πρωτη μου φαινεται οτι ειναι πριν τη Σηρ. Κωσταρακου
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008065.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008066.jpg

Κοντινες πηρα μονο της γεφυρας πριν της εισοδο της Σηρ Παναγιας.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008067.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008068.jpg

Τελειωνοντας για αυτη τη φορα, πανοραμικη της γεφυρας που ενωνει την Σηρ. Παναγιας με τη Σηρ. Συρτου. Η φωτογραφια ειναι απο την Εθνικη προς Καλαμπακα. Και αυτ η γεφυρα θα δωσει πολυ ωραιες φωτογραφιες στο μελλον.
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008069.jpg
http://i202.photobucket.com/albums/aa293/starletara/Egnatia%20Ipiros%20May%202008/EOMay2008070.jpg

Ουφ κουραστηκα. Απο αυτα που ειδα σχηματισα την εντυπωση οτι εχουν βαλει τα δυνατα τους να δωσουν αρκετα δυσκολα τμηματα πριν τα τελη του ετους. Ο Ακτωρας φορτσαρει παντού, η Παντεχνικη φαινεται οτι θα παραδωσει τη Κρυσταλοπηγη στους προσεχεις μηνες (οι ντοπιοι μιλανε για δυο μηνες). Το ερωτηματικο ειναι η ΑΕΓΕΚ με τον Αραχθο. Αλλα εχω μια καβαντζα οτι εκει κοντα ειναι η Ακτωρ που παραμονευει να το γραπωσει. Το Πεδινη - Μπαλντουμα μολις ανοιξει θα δειξει με το πιο αισθητο τρόπο την ανατροπη που φερνει ο αξονας της Εγνατιας στις μεταφορες στην Ηπειρο
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 493
Location: Kerkyra

PostPosted: Thu May 08, 2008 10:29 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά φίλε σολάρισες για άλλη μια φορά συγχαρητήρια. Και μάλιστα είχα να δω κάποια σημεία πριν ένα μήνα και βλέπω πως υπάρχουν αισθητές αλαγές.
Μετά την σήραγγα Κρυσταλοπηγής είναι η γέφυρα Γ2 η οποία αν θυμάστε από τον Μάρτιο με το αεροπλάνο είχαν μπει μόνο οι δοκοί, τώρα βλέπω έχει σκυροδετηθεί πλήρως όλο το κατάστρωμα.
Στον άλλο κλάδο στο σημείο αυτό θα γίνει όρυγμα.
Καλά η Γ4 πάει σφαίρα. Από την δυτική πλευρά πρέπει να γίνει το πάνω μέρος του ακρόβαθρου απ' ότι καταλαβαίνω το άφησαν για τελευταίο για να γίνει η προώθηση της μεταλικής ανοδωμής.
Στο τμήμα αυτό το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι τα Η/Μ των σηραγγών αλλά για να δούμε στο επόμενο τρίμηνο τι θα γίνει.

Στο επόμενο τμήμα θα μου επιτρέψεις να κάνω μια μικρή διόρθωση. Η σήραγγα με το πρόβλημα είναι η Σ2 και όχι η Σ3. Εδώ από έγκυρες πηγές στην καλύτερη περίπτωση το τμήμα αυτό θα είναι έτοιμο σε ένα χρόνο από τώρα.

Η Τ10 στο Μετσοβίτικο πάει καταπληκτικά. Έχουν ξεπεραστεί όλα τα προβλήματα γεωστατικότητας όχι όμως και στην Τ9 & Τ11.

Στο Μέτσοβο - Παναγιά πολύ σωστά είπες ηπρώτη είναι η σήραγγα Κωσταράκου και στη δεύτερη φώτο σε πρώτο πλάνο είναι η σήραγγα Μαλακασίου Β'.

Στάρλετ για άλλη μια φορά συγχαρητήριακαι μπράβο σου. Τελικά Αθήνα πήγες μέσω Καλαμπάκας. Καλό το κουράγιο σου.
Back to top
View user's profile Send private message
Beethoven
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 10 Oct 2005
Posts: 767
Location: Greece

PostPosted: Fri May 09, 2008 2:17 am    Post subject: Reply with quote

Starlet είσαι star πολύ ωραίες φωτογραφίες, τελικά το επίχωμα μεταξύ Τ6 και Τ8 έχει όντως ξεκινήσει και δουλεύεται, οι Τ9 και Τ11 από πολύ καιρό δείχνουν τώρα παρατημένες. Στις δύο φωτό από παράκαμψη Μετσόβου η μία είναι η είσοδος της Κωσταράκου και η άλλη η είσοδος της Μαλακασίου Β, και απ'ότι βλέπουμε καθαρά απ'την οδοποίια που προηγείται πριν 2 μήνες δεν υπήρχε τίποτα, αλλά γιατί πλάτωμα εκεί, είναι τα διόδια του Μετσόβου? Επίτηδες το κάνανε μετά τη στροφή στη Γ7 να κόψει ο άλλος, να τα σκάσει στα διόδια, καπάκι να μπει στο τούνελ και να επιταχύνει πάλι απ'την Παναγιά γιατί πριν έχει στροφιλίκι. Πολύ δουλειά, καλή εντύπωση που μας δίνει ελπίδες έχουμε μάλλον απ'τον ανατολικό τομέα, Νέστο και μεσόγεια, γιατί από δυτικό μάλλον παλεύουν κατ'αρχήν να δώσουν τα πεπαλαιωμένα τμήματα όπως Νεοχώρι και Ιωάννινα-Μπαλτούμα και μετά βλέπουμε. Δεν το κάνατε ρε παιδιά 2009 γιατί τώρα 2008 λίγο δύσκολο. Αυτή η Αράχθου γιατί σ'αυτό το χάλι? Ρε μήπως έχει μακρύνει και δεν την πρόσεξες καλά?
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Fri May 09, 2008 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Με λιγα λογια...

Τα σεβη μου -> !
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Fri May 09, 2008 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Ωραίος ο Starlet! Δηλαδή όταν τελειώσει όλο το κομμάτι από Γιάννενα μέχρι Γρεβενά πόση ώρα θα το κάνουμε με το αυτοκίνητο? Καμιά ωρίτσα η λιγότερο?
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 493
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri May 09, 2008 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

Πενήντα λεπτά νομίζω πως θα είναι αρκετά.

Με την απεργία των φορτηγών ξανασταμάτησαν οι εργασίες στο τμήμα Πεδινή - Μπαλντούμα, διότι δεν μπορούν να μεταφέρουν ασφαλτικά υλικά αλλά και μπετόν στο σημείο. Τα νεύρα μου. Evil or Very Mad
Πάντως ο υπεύθυνος της εγνατίας μου είπε με το που θα τελειώσει η απεργία σε 10 μέρες θα το παραδώσουν.

Τον ρώτησα και για τον αριστερό κλάδο στη Γ2 μετά τη σήραγγα Κρυσταλοπηγής και μου είπε πως θα κατασκευαστεί οπλισμένο επίχωμα. Μάλιστα μου είπε να μην ανησυχώ,και πως είναι δουλειά 10 ημερών για να κατασκευαστεί το τοιχείο. Πρώτα θέλουν να τελειώσουν το τοιχείο της ανισοσταθμίας όπως το είδαμε και στις φώτο του Starlet μετά τη Γ2 και μετά θα το πιάσουν αυτό. Πάντως το τμήμα αυτό ολοκληρομένο και έτοιμο για παράδοση θα το δούμε για τέλος Αυγούστου.
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Fri May 09, 2008 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

Που ακριβώς είναι η Μπαλντούμα και η Πεδινή ρε παιδιά;;;;
Για ποσα χιλιόμετρα μιλάμε;;;; Embarassed Question
Back to top
View user's profile Send private message
corfu
Senior Member
Senior Member


Joined: 10 Sep 2006
Posts: 493
Location: Kerkyra

PostPosted: Fri May 09, 2008 11:06 pm    Post subject: Reply with quote

Η Πεδινή είναι το χωριό νότια των Ιωαννίνων στο σημείο που βρίσκεται ο Α/Κ Ιωαννίνων και η Μπαλντούμα είναι το χωριό στην ΕΟ Ιωαννίνων - Μετσόβου, όπου διασταυρώνεται με την Εγνατία οδό. Μιλάμε για 20 χλμ.

Kαι νέο ατύχημα στη γέφυρα Βενέτικου στα Γρεβενά.
http://www.giapraki.com/news.php?extend.5327
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sat May 10, 2008 9:23 am    Post subject: Reply with quote

Ο χάρτης παρακάτω που δείχνει ποια σημεία της Εγνατίας είναι έτοιμα και ποια όχι...είναι σωστός;;;;
http://img80.imageshack.us/img80/74/egnatiadh1.png
Back to top
View user's profile Send private message
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 114
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sat May 10, 2008 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Όχι,
δεν είναι αξιόπιστος όπως όλη η χάρτες τις michelin,
τους σχεδιάζει η κυρια Goudie από το Παρίσι με την οποια έχω επικοινωνήσει αρκετές φορες διά τηλεφώνου
και πάντα αγχώνομαι,
παρουσιάζει πόλους ελληνικούς αυτοκινητοδρομους σαν Ταχείες Οδούς με το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν Emergency phones,
γενικά λείπουν στον χαρτί αρκετά σημεία που είναι έτοιμα,
λείπουν τα σημεία από Μέτσοβο ως Γηράκη, επίσης είναι έτοιμη από Λιμάνι Ηγουμενίτσας έως το 23+564m (Τούνελ Νεοχωρίου). αλλα εδώ κάνω πάσο και προτείνω απάντηση από τον ειδικό τις Εγνατίας : Corfu.

Γενικά θα ήθελα να πω ακόμα ότι η δρόμοι μας ψάχνουν κάτι παρόμοιο στην βόρεια και κεντρική Ευρώπη και είναι απόλυτα ανταγωνίσιμη και ίσος πολύ καλύτερη σε γενικές γραμμές.
Η Α8 στην Γερμανία λειτουργεί ως σήμερα 2+2 χωρίς LEA, τώρα την επεκτείνουν, και μην συγκρίνουμε την μεγάλη κυκλοφορία που έχει, ενώνει Στουτκάρδη με Μοναχο.
Η Α36 Mulhouse-Dijon 2+2 χωρίς LEA,
Η A4 Τωρινό-Μιλάνο έχει σημεία που δεν υπάρχουν λουρίδες επιταχύνσεις.

Φιλί μου έχουμε ένα δίκτυο το οποιο ανήκει στα καλύτερα,
με μόλις 5.200.000 Αυτοκίνητα, 12.000.000 Πληθυσμό και τέτοια Γεωφυσικά δεδομένα ας μου δείξει κάποιος κάποιο παρόμοιο πυκνό και ποιοτικό δίκτυο (εκτος Ελβετία) στην Ευρώπη.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat May 10, 2008 1:08 pm    Post subject: Reply with quote

Νομιζω ότι όταν με το καλο ολοκληρωθουν όλοι οι δρομοι(2011-2013),τοτε θα ισχυει απολυτα αυτο που λεςθα εχουμε το καλυτερο δικτυο στην ευρωπη,αλλα τωρα μεγαλο σχετικα κομματι είναι παλιων προδιαγραφων και με μονο μια λωριδα ανα κατευθυνση αρκετα κομματια(πατρων κορινθου πχ)Δεν εχουμε και το ευκολο αναγλυφο της απεραντης πεδιαδας που εχει η βορεια ευρωπη...Οι καινουριοι δρομοι μας παντως (αττικη οδος,εγνατια,μαλιακος,περιμετρικη πατρων,δρομοι κοντα σε αθηνα και θεσσαλονικη είναι κλυτερες και πιο συγχρονες και ασφαλεις απο την δυτικη ευρωπη-εχουμε πχ παντου διπλα τουνελ ,ενω στην ευρωπη εχουν εθνικες με μονα...)
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat May 10, 2008 5:41 pm    Post subject: Reply with quote

Εμείς όμως έχουμε τεράστιο πρόβλημα με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο(επαρχιακοί δρόμοι,μικρότεροι δρόμοι στα κέντρα των πόλεων) που είναι και το πιο δύσκολο να φτιαχτεί γιατί είναι πάρα πολλά χιλιόμετρα σε κάθε πόλη και ακόμα κι όταν φτιάχνεται ένας δρόμος τον χαλάνε μετά από λίγο καιρό λόγω έργων(ΟΤΕ,ΔΕΗ κλπ).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Draminos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Jan 2008
Posts: 114
Location: Cologne - Asprovalta

PostPosted: Sat May 10, 2008 7:13 pm    Post subject: Reply with quote

ρε παιδιά με όλο τον σεβασμό και απευθύνομαι σε όλους που έχουν παράπονο. πιστεύετε ότι αλλου είναι καλύτερα?
έχουμε πρόβλημα μέσα στα αστικά κέντρα, χτίσαμε πόλις μικρές στενές και ψιλές γιατί πιστεύαμε μετά την ανταλλαγή 1923 ότι θα αυξηθούμε γρηγορότερα από ότι συνέβη και δεν θα έχουμε χορό να ζήσουμε και χριζόμασταν πεδιάδες για την αγροτική ελλάδα.

Το ότι αφορά το επαρχιακό δίκτυο και κύριος τις εθνικές οδούς είναι καλές , ειλικρινά καλές , αν το αμφισβητείται συγκρίνετε με δρόμους, ιταλία, βέλγιο, λατινοαμερικι, η δρόμοι τον ηνωμένων πολιτειών θυμίζουν ποιο πολύ χωράφι από ότι δρόμο!!!
για γερμανία το έχω τονίσει και άλλη φορα καν δεν μπαίνω σε συζήτηση , 45.000.000 Αυτοκίνητα και 12000km αυτοκινητόδρομοι. Η κολωνία είναι μόνιμος φρακαρισμένη κάνω 90 λεπτά για μια διαδρομή 32km στην δουλειά (30,4km σε αυτοκινητόδρομο) κάνω κάθε πρωί το πρωινό μου μέσα στο αυτοκίνητο με την ησυχία μου αφού δεν κινείται και πολύ η κυκλοφορία.

Πάντως βελτιώθηκε και βελτιώνεται συνεχώς το οδικό δίκτυο στην χωρα μας. Αυτό που δεν βελτιώνεται είναι το παράπονο.

Παρατηρήστε από την εποχή 1990 έως σήμερα ποσο έχει αλλάξει η ελλάδα, με τι τεράστιους ρυθμούς.
πηγαίνω σήμερα λαμία-καρπενήσι και περνάω μεγάλη σήραγγα,
από αλεξανδρούπολη για ορεστιάδα ένας δρόμος με σχετικά πολύ χαμηλή κυκλοφορία και ωραίος φαρδύς και σε πολλά σημεία με ανισόπεδους κόμβους και φαρδιά λεωφόρος έκτακτης ανάγκης,
τους σερραίους τους έχουν ανανέωση σχεδόν όλους τους δρόμους, φλώρινα-γιαννιτσά και και και.....

πάντα θα συγκρίνουμε δρόμο σε αναλογια ποσοστό κυκλοφορίας !
δεν μπορώ να απαιτώ ο μεγαλόκαμπος στην Δράμα να έχει αυτοκινητόδρομο για τα 400 αυτοκίνητα που τον περπατάνε ημερησίως.
Στην πολωνια χάλασα τον άξονα γιατί ποιο συνηθισμένες είναι η λακκούβες παρα η άσφαλτο, στην ολλανδία φανταστικό δίκτυο, βεβαια, αγοράζεις δυο σακιά τσιμέντο και έκανες δρόμο , όλο πεδιάδα είναι. η γάλλοι κάνουν μια γέφυρα και την διαφημίζουν συνεχώς ( και ειλικρινά , καμια σύγκριση με ριο-αντίρριο που είναι κατασκευασμένη με ένα θαυμάσιο σύστημα μέσα στην θάλασσα) δηλαδή τι να γίνει άλλο,

ζητάνε γέφυρα στον μαλιακό !
το κόστος συντήρησης όλον αυτόν τον έργον είναι τεράστιο και με προβληματίζει προσωπικά περισσότερο από ότι κάθε κατασκευή!
γιατί αύριο αν αυξήσουνε τα διόδια όλη θα παραπονιούνται!

και μην πιστεύουμε ότι κάποια έργα "καλιπτουντε" με διόδια, γιατί αν ήτανε έτσι θα είχαμε γέφυρες από Κρήτη για Πειραιά, το κράτος πάντα θα πληρώνει μεγάλο ποσοστό,
αυτοχρηματοδότηση δεν υπάρχει,
όχι στην ελλάδα ,
στην χωρα με τα περισσότερα βουνά στην ευρώπη

κάθε χιλιόμετρο στην ελλάδα είναι πολύ ακριβότερο σε σχέση με κάθε άλλη ευρωπαϊκή χωρα.
το örezund και το belt στην δανία ενώνει χώρες και όχι περιφέρειες,
το eurochanel dover-calais ενώνει χώρες και όχι περιφέρειες.

η ελλάδα πριν τελειώσει έναν μεγάλο δρόμο (A1 A2 A6) ξεκινάει με άλλους Α3 A5 A7, παρόλο που είχαμε μόλις ολυμπιακούς άγονες.

το ότι αφορά τα αστικά κέντρα, δεν αλλάζει,
εκτος τον napoleon κανεις δεν κατεδαφίζει μια πολύ για να την χτίσει καινούργια,
εκεί βοηθάνε μονο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

παρόλα ταύτα η ελλάδα έχτισε μια Α6 μέσα στην Αθηνα κατσκευάζει την λεωφόρος λαγκαδας μέσα στην θεσσαλονίκη κατεδαφίζοντας οικοδομές.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat May 10, 2008 7:49 pm    Post subject: Reply with quote

Άντε ,να ακουγονται και αυτα για να πεφτει λιγο η ξενομανια μας ,της "τελειας" ευρωπης,μπραβο...
Back to top
View user's profile Send private message
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Sat May 10, 2008 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

Μα εγώ δεν είπα ότι δεν έχουν γίνει πολλά οδικά έργα στην Ελλάδα, ούτε ότι στην Ευρώπη είναι όλα τέλεια.
Απλά ήθελα να τονίσω ότι σε δρόμους μικρότερης κλίμακας η κατάσταση είναι πολύ άσχημη. Δεν μιλάω για το αν έχουν σχεδιαστεί σωστά ή αν θα έπρεπε να είχαν διαπλατυνθεί, αλλά για τις αμέτρητες λακούβες, κακό οδόστρωμα κλπ.

P.S Η Ευρώπη είναι πολύ μπροστά από εμάς(κανείς δεν είπε ότι είναι τέλεια) και αυτό πρέπει να το παραδεχτούμε και να μας κάνει να θέλουμε να βελτιωθούμε κι εμείς σε πολλά πράγματα(άσχετα από τα οδικά έργα). Το να ψάχνουμε να βρούμε που κάνουνε λάθος και που είναι χειρότεροι από εμάς δε το θεωρώ καθόλου σκόπιμο..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sat May 10, 2008 8:17 pm    Post subject: Reply with quote

Οι επαρχιακοι δρομοι μας εχουν καλο οδοστρωμα παντος.Αυτοι που είναι κοντα στις πολεις είναι φθαρμενοι λογω μεγαλης κινησης.Οι κλασσικη παλαια εθνικη ,οι επαρχιακοι δρομοι,και στα βουνα και στις πεδιαδες ,εχουν μια χαρα οδοστρωμα συνηθως(καλυτερο απο της νεας εθνικης πολλες φορες!) αν τις παρατηρησετε...Τα προβληματα είναι στο περιαστικο και αστικο δικτυο και στους αυτοκινητοδρομους,εκει είναι οι χειροτερες λακουβες και κακοτεχνιες...
Back to top
View user's profile Send private message
corsakias
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 422
Location: kavala

PostPosted: Sun May 11, 2008 10:27 am    Post subject: Reply with quote

πράγματι, όσα οδωστρώματα στους επαρχιακούς δρόμους είναι κάποιον χρόνων, πάνω απο δεκαετία, και ο φόρτος κυκλοφορίας είναι μικρός είναι πολύ καλύτερα απο τους καινούργιους και πολυσύχναστους.
Καμία σχέση με τα αστικα κέντρα με τα πολυπληθή μπαλώματα!
Παντως έχω παρατήρήσει ότι σε όποιους δρόμους, παλιους, αρχισαν να κυκλοφορούν φορτηγά έχουν αρχίσει να "καταρρέουν" λογαριθμικά. Ετσι ίσως είναι απαραίτηο οι εταιρίες που αναλαμβάνουν να φτιάξουν κάποια οδο ( πχ εγνατία) και κυκλοφορούν στο επαρχιακό δίκτυο για να εξυπηρετησουν τα έργα πρέπει μετά να επιληφθούν τις καταστάσεως και να διορθώσουν τις βλάβες.
Back to top
View user's profile Send private message
pilotos
Junior Member
Junior Member


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 184
Location: Λάρισα

PostPosted: Sun May 11, 2008 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Πολύ σωστή παρατήρηση, συχνά με τα μεγάλα έργα των αυτοκινητοδρόμων οι διπλανοί σε αυτούς οδοί που χρησιμοποιούνται απο τα φορτηγά αφήνονται σε κακά χάλια.

Πάντως γενικά οι παλαιότεροι δρόμοι ήταν μάλλον πιο ανθεκτικοί, και υποθέτω λόγω του πολύ χαλικιού στην άσφαλτο, ή ίσως δεν ήταν καν άσφαλτος παρά κάποιο μίγμα τσιμέντου, ας μας διαφωτίσει κάποιος ειδήμων.
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Sun May 11, 2008 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

Απλα ισχυει ,μεγαλα(δημοσια) εργα ,δρομοι κλπ ,μεγαλες μιζες και κακοτεχνιες/μικρα εργα τοπικα μικροτερες μιζες ,καλυτερη δουλεια και μικροτερη κινηση.Στα βουνα της κορινθιας πχ που είχα παει ,φρεσκοι ασφαλτοστρ. δρομοι ,ακομα έχουν λιγοτερες λακουβες και μπαλωματα (που εχουν τις βροχες και τα χιονια αλλα πιο μικρη κινηση ) απο την πατρων -Κορινθου σε αρκετα σημεια(χθες ηρθα απο Κιατο και ζαλιστηκα απιστευτα τρεχοντας με 120 με την ασφαλτο κυματιστη (απο τα φορτηγα,ιδιαιτερα το καλοκαιρι ) ! Ελπιζω ο νεος δρομος που θα ξεκινησει τωρα, απο μεγαλες εταιριες της ευρωπης, να βαλουν καλες προδιαγραφες για τα φορτηγα...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 152, 153, 154  Next
Page 153 of 154

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr