View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
futuro New Member


Joined: 07 Mar 2004 Posts: 40 Location: Chicago, Paris, Μεσσηνία
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 8:33 am Post subject: |
|
|
Υπάρχουν πουθενά φωτογραφίες του ΣΚΑ; Πότε θα ολοκληρωθεί; |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 8:44 pm Post subject: |
|
|
Άστο αυτό futuro. Πρέπει να περιμένουμε ακόμα αρκετά. Εδώ σε πλήρως σιδηροδρομικό φορουμ(amnizia) δεν γνωρίζουν πότε θα ολοκληρωθεί. Αυτό σημαίνει πολύ χρόνο ακόμα |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:08 am Post subject: |
|
|
Το ΣΚΑ θα αργήσει να ολοκληρωθεί αφού ένα τμήμα του (η νέα διπλή γραμμή προς Οινόη με σήραγγα κάτω από το Στρατόπεδο) δεν έχει καν ενταχθεί για χρηματοδότηση. Πάντως τα δημοπρατημένα έργα προχωράνε με αργούς ρυθμούς λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων (ευτυχώς μόνο τάφοι - το θέατρο το βρήκανε πιο βόρεια...). Αυτόν τον καιρό κατασκευάζονται οι γραμμές εισόδου από Αθήνα με τη διακλάδωση για Κόρινθο. Αυτό θα δοθεί σε κυκλοφορία εντός του έτους, ίσως χωρίς ολοκληρωμένη σηματοδότηση και θα κόψει πάνω από 15 λεπτά χρόνου διαδρομής προς Κόρινθο. Επίσης η γραμμή προς Οινόη που λειτουργεί εδω και μήνες σε παραλλαγή θα έλθει στην οριστική της θέση. Γι αυτό αναμένονται και άλλες μονογραμμήσεις και ολιγοήμερες περικοπές δρομολογίων. Κάποια στιγμή θα γίνει και ένας απευθείας κλάδος από Κόρινθο προς Οινόη για εμπορικά τρένα. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το ερώτημα πότε θα τελειώσει το ΣΚΑ δεν έχει απλή απάντηση. Φωτογραφίες πρόσφατες δεν υπάρχουν, αν και μόνο από ψηλά μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται. Ίσως από το ελικόπτερο του ΣΚΑΙ... |
|
Back to top |
|
 |
megrem Visitor

Joined: 14 Dec 2006 Posts: 4
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 1:31 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησαν τα έργα για τις σήραγγες στην δυτική Όθρη, λίγα χιλιόμετρα από το Λειανοκλάδι. Δεν πρέπει να έχουν προχωρήσει πάνω από 50-60 μέτρα. |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:34 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά!!!!Ο μεθοριακός σιδηροδρομικός σταθμός της Ειδομένης στο Κιλκίς είναι ντροπή για την χώρα!!!Έστω και οι λίγοι αλλοδαποί ταξιδίωτες όταν διέρχονται από εκει τις απογευματινες και βραδυνές ώρες ,αντικρύζουν το κυλικείο του σταθμού να έχει μετατραπεί σε καφενείο του χωριού και να μαζεύονται όλοι υπό τον ήχο λαικών τραγουδιών...
Φυσικά η εκμετάλλευση του κυλικείου από οποιονδηποτε θα ήταν ασύμφορη αλλά αυτα τα χάλια δεν τα έχω δει σε κανέναν μεθοριακό σταθμό της αλλοδαπής!!! |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:01 am Post subject: |
|
|
Τον θάνατο βρήκε το απόγευμα της Δευτέρας στις 17:37 ένας 70χρονος κάτοικος Δ.Δ Αύρας εν ζωή, όταν την ώρα που προσπάθησε να διασχίσει τις φυλασσόμενες σιδηροδρομικές γραμμές στην είσοδο της Καλαμπάκας πραγματοποιώντας ελιγμό με το τρακτέρ που οδηγούσε παρασύρθηκε από το τραίνο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλαμπάκα - Αθήνα.
http://www.kalabakacity.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=133&Itemid=1
E το τραίνο φταίει ρε παιδιά! Μα να μή φρενάρει!! Εξω από την πόλη τώρα!  |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:43 pm Post subject: |
|
|
Που είναι το κράτος?  |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
|
Back to top |
|
 |
speed Visitor

Joined: 03 May 2007 Posts: 7
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 11:45 am Post subject: |
|
|
Ενα απο τα πιο αδικημένα αλλά και τα πιο όμορφα κομμάτια του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας είναι το κομμάτι Πύργος - Κυπαρισία στην Πελοπόννησο. Περνά μέσα απο πολύ όμορφα τοπία, δίπλα σχεδόν στη θάλασσα σε μια περιοχή που τουριστικά αναπτύσσεται πολύ γρήγορα. Με σχετικά μικρές βελτιώσεις, αποκατάσταση των σταθμών (δεν χρειάζονται μεγαλύτεροι) και νέο υλικό μπορεί να ενταχθεί στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής σαν ένα ήπιο και εύχρηστο μέσο μεταφοράς χαμηλής ταχύτητας που επιτρέπει την ανακάλυψη νέων όμορφων χωριών, παραλιών και να γίνει η ίδια η διαδρομή "τουριστικό αξιοθέατο".
Τέτοιες διαδρομές υπάρχουν πολλές σε όλη την Ευρώπη. Έτσι κι αλλοιώς στα προγράμματα εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ δεν υπάρχει (απ' ότι ξέρω) η ριζική αναβάθμιση της συγκεκριμένης διαδρομής. Ας μείνει λοιπόν μια γραμμή του 19ου αιώνα - αξιοθέατο και τμήμα μιας ευρύτερης τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 11:54 am Post subject: |
|
|
Σαν να μαζεύονται πολλά τα ατυχήματα στον ΟΣΕ.
Πρώτη φορά πρέπει να γίνεται τέτοιο ατύχημα (να κινούνται στην ίδια γραμμή δυο τρένα να συγκρούονται), σωστά;
Κρίμα πάντως που απαξιώνεται έτσι ο σιδηρόδρομος... |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 1:26 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει ωχ-αδερφισμός και στους απλους υπαλληλους...Συγκεκριμένα στον Σ.Σ Θεσ/νίκης ο υπάλληλος βαριόταν να με κόψει συμπλήρωμα για κλινο8εσιο 10 ευρών και φυσικά το πλήρωσα στο τρένο και τα πήραν οι Σκοπιανικοί Σιδηρόδρομοι...Δηλαδή τον χαλούσε να εισπράξει ο ΟΣΕ 10 ευρώ;Αλλά αυτόν τι τον νοιάζει;Μόνιμος υπάλληλος είναι με παχυλό μισθό και ας έχει ο ΟΣΕ έλλειμα από εδώ μέχρι τα νησιά Τόνκα!!!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
PredyGr New Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 3:28 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: |
Πρώτη φορά πρέπει να γίνεται τέτοιο ατύχημα (να κινούνται στην ίδια γραμμή δυο τρένα να συγκρούονται), σωστά;
|
Αν εννοείς για τον προαστιακό, ναι είναι η πρώτη φορα για τον ΟΣΕ, όχι έχει συμβεί και στο παρελθόν. |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 4:25 pm Post subject: |
|
|
petalo wrote: | Μόνιμος υπάλληλος είναι με παχυλό μισθό και ας έχει ο ΟΣΕ έλλειμα από εδώ μέχρι τα νησιά Τόνκα!!!!!!!  |
που τα θυμήθηκες!
Οι 5 αιτίες που τα τρένα εκτροχιάζονται |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 8:12 pm Post subject: |
|
|
@PredyGR
Χθες είπαν στις ειδήσεις του alpha οτι το τελευταίο ανάλογο ατύχημα (δυο τρένα να κινούνται με κατεύθυνση προς σύγκρουση) είχε συμβεί επί δικτατορίαας και μάλιστα την επόμενη μέρα ο Παττακός ζήτησε να εξοπλιστούν όλα τα τρένα και οι σταθμοί με μέσα επικοινωνίας.
Από την άλλη είχα διαβάσει κάπου σχετικά με το τρόπο σήμανσης των γραμμών. Δηλαδή ότι οι γραμμές είναι χωρισμένες σε τμήματα ανά Χ απόσταση. Αν δυο τρένα βρεθούν στο ίδιο τμήμα τότε αυτό που ακολουθεί του ανάβει κόκκινο και σταματά μέχρι να βρεθούν πάλι σε 2 διαφορετικά τμήματα. |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Thu Jul 19, 2007 2:13 pm Post subject: |
|
|
Η ιστοσελίδα του ΟΣΕ είναι ακόμα σε "άλλο κόσμο".
Καμία ενημέρωση για το πως ένας κάτοικος του Πύργου ή της Πάτρας θα πάει Αθήνα με δεδομένο τη λειτουργία του νέου σταθμού στο Κιάτο.
Μιλάνε για μείωση της διαδρομής Πάτρα - Αθήνα 20 λεπτά αλλά πως βγαίνει αυτό?
Ακόμα το τρένο είναι μη ανταγωνιστικό για τον κάτοικο της Πελοποννήσου.
1 ώρα και 45 λεπτά από το Κιάτο στην Αθήνα , είναι κάτι που πρέπει να υπερηφανεύεται ο ΟΣΕ και ο Προαστιακός???
Ο χρόνος είναι απίστευτα μεγάλος.
Και επειδή πολύς κόσμος δεν το καταλαβαίνει ας ξεκαθαρίσουμε πάλι ότι ο προαστιακός απλά εκμεταλεύεται την υποδομή (τη γραμμή) , δεν του ανήκει, η γραμμή μέχρι το Κιάτο είναι τμήμα της νέας διπλής γραμμής υψηλών (!!!) ταχυτήτων Αθήνα--Πάτρα. |
|
Back to top |
|
 |
petalo Senior Member

Joined: 09 Feb 2004 Posts: 597 Location: θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 12:05 am Post subject: |
|
|
Αυτό το ΣΚ ΅τα Νέα΅ έχουν λεύκωμα για τους σιδηροδρομικούς σταθμούς! |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 2:28 pm Post subject: |
|
|
Δείτε τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αριδαίας που σήμερα πλέον λειτουργεί ως μουσείο φυσικής ιστορίας.
Κατασκευάστηκε το 1916 από τις συμμαχικές δυνάμεις και λειτούργησε μέχρι το 1931.
---------------------
Επίσης σε πολλούς χάρτες, όπως αυτός http://www.in.gr/agro/big/florina.jpg φαίνεται ότι η σιδηροδρομική γραμμή συνεχίζει από την Φλώρινα και πάει προς Σκόπια, γνωρίζει κανείς αν λειτουργεί η γραμμή; |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 3:43 pm Post subject: |
|
|
H γραμμή αυτή που λες πήγαινε στο Μοναστήρι (Βitola).
Έχει διακοπή εδώ και αρκετά χρόνια. Ο συνοριακός σταθμός από την ελληνική πλευρά ήταν αυτός του Νέου Καυκάσου, όπου γινόταν ο έλεγχος διαβατηρίων και τελωνειακός αντίστοιχα. |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 5:49 pm Post subject: |
|
|
Υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα.
Από:ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Η υπογειοποίηση της γραμμής θα ξεκινά από την Αγυιά και το τρένο θα κάνει την εμΦάνισή του στο ύψος του κολυμβητηρίου του ΝΟΠ .
Πιο αναλυτικά : κομβικό σημείο θα είναι η οδός Αθηνών . Μετά την συμβολή της με την οδό Μόρνου , και λίγο πριν τη διασταύρωση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής με την οδό Αγίου Κωνσταντίνου , η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα οδεύει σε όρυγμα μήκους 560 μέτρων και στη συνέχεια θα « βυθίζεται ».
H υπόγεια χάραξη θα διέρχεται κάτω από τη σημερινή όδευση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής . Θα διασχίζει υπόγεια τις συνοικίες Έξω Αγυιά , Τερψιθέα , Γλυφάδα για να καταλήξει στο μηχανοστάσιο του ΟΣΕ ( Αγιος Διονύσιος ), όπου πρΟβλέπεται να διαμορφωθεί σε όρυγμα ο νέος σύγχρονος επιβατηγός σταθμός .
Μετά το νέο σταθμό η υπόγεια διέλευση θα βαίνει αρχικά παράλληλα και κάτω από την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου , και στη συνέχεια κάτω από την οδό Όθωνος - Αμαλίας μέχρι τον σημερινό σταθμό του ΟΣΕ στην πλατεία τριών Συμμάχων .
Αφήνοντας το τρένο - κινούμενο υπόγεια - τον σταθμό θα φτάνει μέχρι το φυλάκιο του ΝΟΠ στο ύψος της οδού Σμύρνης . Μετά από αυτό το σημείο η σύνδεση προβλέπεται σε όρυγμα , παράλληλα προς την Ακτή Δυμαίων . Στη συνέχεια το τρένο θα κινείται επίγεια , μέσα στα όρια της ζώνης του Νέου Λιμανιού και παράλληλα με την Ακτή Δυμαίων .
Ο νέος Επιλιμένιος Επιβατικός Σταθμός προβλέπεται να ανεγερθεί μεταξύ των οδών Ανθείας και Αριστογείτονος . Μετά τον Σταθμό l1 η όδευση της σιδηροδρομικής γραμμής διέρχεται από το Γλαύκο και τη . θάλασσα , και με πορεία παράλληλη προς την ακτή θα καταλήγει ακολουθώντας την οδό Σουνίου - στις lτιές . Στη συμβολή των οδών Σουνί και lδομενέως η νέα σιδηροδρομική γραμμή θα συνδέεται με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή προς Πύργο.
ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΜΑΤΙ: ΥΠΟΓΕΙΟ (4.2Km)
Κύκλοι: Νέοι σταθμοί
ΜΠΛΕ: Επιλιμένιος
ΠΡΑΣΙΝΟ:Σημερινός κεντρικός σταθμός
ΚΙΤΡΙΝΟ:ΝΕΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΣ |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 9:03 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδη με τους σταθμους που θα γινουν παραλληλα με την υπογεια χαραξη της γραμμης θα διμιουργηθει ενα ειδος μετρο? Καλη σκεψη! Και απο οτι ειδα στον χαρτη διασχιζει ολη την πολη!! |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 1:31 pm Post subject: |
|
|
Ο.Υ.Σ.Τ. wrote: | Δηλαδη με τους σταθμους που θα γινουν παραλληλα με την υπογεια χαραξη της γραμμης θα διμιουργηθει ενα ειδος μετρο? Καλη σκεψη! Και απο οτι ειδα στον χαρτη διασχιζει ολη την πολη!! |
Τα δρομολόγια των τραίνων δεν θα έχουν όμως την συχνότητα του μετρό ούτε θα έχουν κίνηση μόνο εντός του υπόγειου κομματιού ,απλώς θα διέρχονται από το υπόγειο κομμάτι και θα συνεχίζουν είτε προς Αθήνα είτε προς Πύργο.
Έτσι το φαντάστηκα εγώ ,ίσως και να κανω λάθος. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Aug 07, 2007 2:01 pm Post subject: |
|
|
Αν στον ΟΣΕ το σκεφτουν λιγο σωστα νομιζω οτι μπορουν να διαθεσουν 2-3 συρμους απο τον προαστιακο και να κανουν δρομολογια. Η συραγγα γνωριζει κανεις αν θα κατασκευαστει εξ'αρχης με προοπτικη ηλεκτροκινησης? |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 3:48 pm Post subject: |
|
|
Αύριο και μεθαύριο, από τις 08:30 ως τις 10:30 θα δώσουν ηλεκτρισμό στην εναερία γραμμή του ΟΣΕ που προορίζεται για ηλεκτροκίνηση.
Από το σαββατοκύριακο η ηλεκτροδότηση θα είναι μόνιμη. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 5:39 pm Post subject: |
|
|
Είδα τη διαφήμιση της Εργοσέ για έναρξη από το Σεπτέμβρη της ηλεκτροκίνησης από Θεσ/νίκη.
Δηλαδή θα ξεκινάει η ηλεκτράμαξα από Θεσ/νίκη για Δομοκό και μετά έλξη με ντηζελάμαξα έως Τιθορέα και από 'κει κατευθείαν για Αθήνα και πάλι με ηλεκτράμαξα?
Ξέρει κανείς χρόνους για το Θεσ/νίκη - Δομοκός. Θα έχουμε πανελλήνια σιδηροδρομικά ρεκόρ για την συγκεκριμένη απόσταση? |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 7:07 pm Post subject: |
|
|
oops!
Η ηλεκτροδότηση αφορά το τμήμα Θεσσαλονίκη - Λεπτοκαρυά.  |
|
Back to top |
|
 |
|