View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 8:22 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο βρε corsakia μας φώτισες με τις φωτογραφίες σου σε ένα τμήμα που τώρα κατασκευάζεται.
Αυτό το φυλάκιο που ακριβώς βρίσκεται? Δηλαδή βγαίνοντας απ' την εγνατία στην έξοδο του Αγ. Ανδρέα προς τα που πας?
Βλέπω επίσης πως έχουν κατεβεί με τη χάραξη έως τον κόμβο του Αγ. Ανδρέα αλλά μάλλον θα ενωθεί καμιά 300μ. πιο κάτω σωστά? |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 8:42 pm Post subject: |
|
|
Η νέα σύνδεση με ΑΚ Αγ.Ανδρέα θα γίνει ακριβώς 500 μέτρα πιο κάτω (προς Καβάλα)
Στο μέτωπο του Νέστου ρίχνουν δεύτερες στρώσεις.Περνώ σχεδόν καθημερινά και το καμίνι(παραγωγή ασφάλτου) δουλεύει κανονικά.. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 9:37 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
corsakias wrote: | Πολύ όμορφη διαδρομή με ανθισμένα φυτά εκατέρωθεν και αρκετά μεγάλα δένδρα. Άραγε υπάρχουν άλλα αντίστοιχα σημεία στην οδό?
Κόμβος Αγίου Σύλλα
 |
|
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 11:21 am Post subject: |
|
|
Όπως μπορείτε να διαβάσετε στο πλήρες άρθρο παρακάτω:<ένα απόσπασμα εδώ> στόχος των παραχωρησιούχων κοινοπραξιών είναι να ολοκληρώσουν τα έργα εντός των αρχικά καθορισμένων ημερομηνιών, ανεξάρτητα από τον χρόνο έναρξης της κατασκευής....
http://express.gr/index.php?selida_id=102&article=92756&categ=2
Οποτε από ότι φαίνεται θέλουν να κρατήσουν τα χρονοδιαγράμματα....μακάρι.  |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 6:25 pm Post subject: |
|
|
alter100δε συμφέρει και στους παραχωρησιούχους να μην ακολουθήσουν το χορνοδιάγραμμα, εξαιτίας και των ποινικών ρητρών που προβλέπονται στις συμβάσεις παραχώρησης. Ας μην λησμονούμε την ΕΛΕΣΣ-ΔΠΛΥ, το Ρίο-Αντίρριο και το "Ελ.Βενιζέλος", έργα στα οποία σε γενικές γραμμές δεν παρουσιάστηκαν υπερβάσεις στα χρονοδιαγράμματα.
Όσον αφορά τα αστικά έργα Αττικής, που αναφέρονται στο ενδιαφέρον άρθρο της εφημερίδας Εξπρές, για να δούμε ποια τελικά έργα θα ενταχθούν στο πακέτο αυτό...(Τα μελλοντικά οδικά αστικά έργα στην Αττική περιγράφονται στη σύμβαση παραχώρησης της ΕΛΕΣΣ-ΔΠΛΥ-, ορισμένα εκ των οποίων θα υλοποιηθούν στο πακέτο που προωθείται από το ΥΠΕΧΩΔΕ). |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 8:22 pm Post subject: |
|
|
Έστειλα mail σε τοπική εφημερίδα της Κοζάνης σχετικα με την παράδοση του τμήματος Γρεβενά - Βενέτικο και μου απάντησαν μετά από επικοινωνία που είχαν με την Εγνατία οδό ΑΕ πως θα το δώσουν έως τέλος Αυγούστου.
Πολύ διαφωτιστική η εγνατία δεν μπορώ να πω.
Μωρε καλά κάνω και δεν τους παίρνω άλλο στο τηλ. Μ' αρέσει που έλεγε ο Γούλας στο βιντεάκι αν θυμάστε για αρχές καλοκαιριού.
Υπομονή. |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 1:57 pm Post subject: |
|
|
Αλλη μια προταση αποσυμφορησης της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.
Λογικη φαινεται και σωστη, αλλα δεν καταλαβαινω το κομματι που λεει για το διοδια. Εννοει οτι το κοστος θα καλυφθει απο τα ήδη υπάρχοντα διοδια με επέκταση της συμβασης κατά 5 χρονια, ή οτι για να μπεί κανεις στον νεο κομβο θα πρεπει να ξαναπληρωσει διοδια (παραλογοοοο!!)?
το αρθρο απο ΤΑ ΝΕΑ
Έργο με ιδιωτικά κεφάλαια
Δεύτερη υπόγεια Αττική οδό στο τμήμα Δ.Πλακεντίας-Μεταμόρφωση προτείνει η κοινοπραξία
Newsroom ΔΟΛ
ΑΠΕ
Την περασμένη Παρασκευή καταγράφηκε ρεκόρ, με 380.000 οχήματα να χρησιμοποιούν τον αυτοκινητόδρομο
Αθήνα
Μια δεύτερη υπόγεια Αττική οδό στο τμήμα από Δουκίσσης Πλακεντίας ως Μεταμόρφωση, που ήδη εμφανίζει κορεσμό, καθώς και υπόγειες διεξόδους προς κρίσιμους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας, μελετούν να προτείνουν στο ΥΠΕΧΩΔΕ οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας.
http://www.tanea.gr/NewsArticle.aspx?enid=814863 |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 6:28 pm Post subject: |
|
|
ert. Την δυνατότητα επανεξέτασης της χάραξης του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου – Τσακώνας στην ευαίσθητη περιβαλλοντικά περιοχή του Καϊάφα έθεσε χθες στη Βουλή ο Υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θεμ. Ξανθόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του προέδρου του ΣΥΝ Αλέκου Αλαβάνου.
Τι έγινε? Ξαφνικά καταστρέφουμε το Καϊάφα? Μήπως θέλετε να επανεξετάσετε τη σήραγγα στο Λάπιθα? Άντε γιατί μάλλον πολλές περικοπές κάνατε.
Υπεγράφη εχθές στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην Τρίπολη, παρουσία της Γενικής Γραμματέως Περιφέρειας Πελοποννήσου Αγγέλας Αβούρη, η σύμβαση για το έργο «Βελτίωση της Εθνικής Οδού Χάνια-Κροκεές-Μονεμβάσια από το 23,5 χλμ έως το 25,6 και από το 30,5 έως το 35,5 χλμ, 4.907.217,74 ευρώ.
Το έργο εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Πελοποννήσου τον Ιανουάριο του 2007 με συνολικό προϋπολογισμό 8.500.000 ευρώ και στην εργολαβία προβλέπεται η βελτίωση-κατασκευή της Εθνικής Οδού Χάνια-Κροκεές-Μονεμβάσια στα προαναφερόμενα υποτμήματα, συνολικού μήκους 7.060 μέτρων, που αποτελεί βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου με τοπικές παραλλαγές για την ευθυγράμμιση των στροφών.
Επιπλέον, περιλαμβάνεται και η κατασκευή ενός ισόπεδου κυκλοφοριακού κόμβου στην χιλιομερική θέση 33+406,33 που θα εξυπηρετεί τη σύνδεση προς τις βόρειες περιοχές (Απιδέα, Νιάτα κλπ).
Στα υπό δημοπράτηση οδικά τμήματα της Εθνικής Οδού, εφαρμόζεται διατομή με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 11,50 μέτρα και ασφαλτοστρωμένο πλάτος κυκλοφορίας 9,50 μέτρα, ενώ στον κλάδο του κόμβου εφαρμόζεται διατομή προσαρμοσμένη στον υφιστάμενο δρόμο σύνδεσης.
Οι εργασίες του έργου θα ολοκληρωθούν σε 600 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Αγγέλα Αβούρη μιλώντας για το έργο αυτό δήλωσε: «Η υλοποίηση στόχων που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών είναι προτεραιότητα της πολιτείας και συνάδουν απόλυτα με την επιδίωξη μας για σύγχρονες υποδομές».
Για το συγκεκριμένο έργο η Γενική Γραμματέας είπε ότι είναι ένα έργο ουσίας για τη Νότια Λακωνία και έχει ως στόχο τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας του δρόμου, του οποίου τα υπάρχοντα γεωμετρικά χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα δυσμενή.
Η κ. Αβούρη πρόσθεσε ότι με την ολοκλήρωση του έργου, επιτυγχάνεται η ασφαλής και ταχύτερη μετακίνηση των πολιτών, αλλά και των επισκεπτών προς τα θέρετρα και τους αρχαιολογικούς χώρους της Νότιας και Ανατολικής Λακωνίας.
Παράλληλα, θα υπάρξει σημαντική ωφέλεια για τον αγροτικό πληθυσμό της περιοχής, όσον αφορά στη διακίνηση των προϊόντων τους προς τις αστικές αγορές.
Ας σημειωθεί δε, ότι με το ήδη χρηματοδοτούμενο και κατασκευαζόμενο τμήμα της παράκαμψης της Μακρυνάρας, αποδίδεται μία σημαντική οδική παρέμβαση 12 χιλιομέτρων στη Νότια και Ανατολική Λακωνία, η οποία συμβάλλει αποφασιστικά στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξή της».
Μπράβο, απ'τα 70 χλμ στο σύνολο κατασκευάζονται τα 12 και άλλα 10-15 είναι έτοιμα. Άντε να πάμε και λίγο μπροστά σ'αυτόν τον τόπο με το μαλακό πάντα. Πάντως 9,5μ διατομή είναι πολύ ικανοποιητικό έργο, αν και οι καμπύλες είναι κι αυτές καλές τότε οι προδιαγραφές είναι πολύ καλές.
Admin σε παρακαλώ κάνε το κείμενο ένα link γιατί δε μου βγαίνει. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 10:02 pm Post subject: |
|
|
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Εγνατίας Οδού:
Απόδοση σε κυκλοφορία συνδετήριου δρόμου με την Εγνατία Οδό
Την Τρίτη 3 Ιουλίου 2007, δόθηκε στην κυκλοφορία από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., ο συνδετήριος κλάδος της Εγνατίας , από τον Ανισόπεδο Κόμβο Λαγκαδά μέχρι τον ισόπεδο Κόμβο Κιλκίς, της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης - Σερρών - Κιλκίς.
Στο εξής, η κυκλοφορία των οχημάτων από Θεσσαλονίκη για Σέρρες και Κιλκίς και αντίστροφα θα γίνεται από το δρόμο αυτόν, παρακάμπτοντας τον οικισμό της Λητής και αποσυμφορίζοντας την κατοικημένη περιοχή.
Επίσης, με το τμήμα αυτό, διευκολύνεται η διέλευση των οχημάτων και συντομεύει ο χρόνος του ταξιδιού, μεταξύ των παραπάνω πόλεων. http://www.egnatia.gr/flash/news_press92_gr.html
Περί τίνος ακριβώς πρόκειται αν μπορεί να μας πει κάποιος που ``περπάτησε´´ τον δρόμο....  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 10:19 pm Post subject: |
|
|
Δεν τον περπάτησα αλλά απ' ότι κατάλαβα δόθηκε ο κόμβος του Λαγκαδά προς Κιλκίς - Σέρρες. Αν θυμάσαι καλά για να πας Σέρρες υπήρχε ο παλιός κόμβος 300μ πριν (ερχόμενος από Θεσ/νίκη) όπου έκανες το φανάρι της Λητής και γενικώς κόλαγες στην εκεί κίνηση.
Πολύ καλό αυτό, όμως δεν κατάλαβα πως και που προσωρινά ενώνεται με την εθνική οδό για Σέρρες. Κάπου μάλλον στο φανάρι του Κιλκίς, Δοιράνη. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 1:46 am Post subject: |
|
|
Πρόκειται δηλ για ΑΚ με συνδετήριο κλάδο προς Κιλκίς ή αποδόθηκε και τμήμα? Αυτός ο κόμβος είναι δηλ ένας πολυκόμβος (σα να λέμε πολυκατάστημα ) που εξυπηρετεί τη σύνδεση της εγνατίας στο ύψος του Λαγκαδά με τον κάθετο άξονα προς Σέρρες και της ΕΟ προς Κιλκίς? Και ποια είναι η εο Θεσ/νίκης-Σερρών-Κιλκίς??? Υπάρχει τέτοιος δρόμος? Εκτός και εννοούν αυτά τα 2-3 πρώτα χιλιόμετρα ξεκινώντας απ'το Λαγκαδά που είναι κοινά και στους δύο άξονες. Πήγε κανένας τελευταία στο δρόμο Θεσ/νίκη-Σερρών-Προμαχώνα?? Τι γίνεται εκεί θα παραδώσουν τίποτα? |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 8:30 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν, κατεβαίνουμε το Δερβένι και φτάνουμε στον κόμβο του Λαγκαδά. (Με άλλα λόγια δεν στρίβουμε δεξιά στον παλιό δρόμο).
Στην έξοδο του κόμβου έχει μια διακλάδωση.
Στα δεξιά βγαίνουμε προς Λαγυνά (τον παλιό δρόμο Θεσ/νίκης - Καβάλας).
Συνεχίζοντας ευθεία πηγαίνουμε προς Σέρρες - Κιλκίς.
Συνεχίζουμε ευθεία, στα αριστερά η Λητή
Και βγαίνουμε στο δρόμο Λητή - Σέρρες, στην διασταύρωση που στρίβουμε προς Κιλκίς
Παρατήρηση, ο δρόμος δεν έχει περίφραξη και είδα τουλάχιστον 5 σκοτωμένα ζωάκία πάνω στον δρόμο... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 9:46 am Post subject: |
|
|
Ορίστε βρε Μπετώβεν. Όταν μιλάμε για stadia.gr έρχεται ο ανταποκριτής και σου λύνει κάθε σου απορία.
Μπράβο chr04 έδρασες αστραπιαία και αποστωμοτικά.
Το φανάρι μόνο πες μας στην τελευταία φώτο αν είναι στην παλιά ΕΟ.
Δηλαδή όπως έβγαλες την φώτο, αριστερά πας Λαγυνά, Λητή. ευθεία πας Κιλκίς και δεξιά προς Σέρρες?
Την έχω ψωνίσει, είμαι τώρα από τον Μάιο που δεν φεύγω από το νησί (και δεν πρόκειται να φύγω μέχρι το Σεπτέμβρη) και το ότι δεν έχω εικόνα των έργων με τρελαίνει. Είμαι σαν τα χαρμάνια σε σύνδρομο στέρησης.
Βέβαια υπάρχουν και χειρώτερα (βλέπε κάποιους σε Αυστρία).
Γι αυτό στέλνεται κάπου κάπου καμιά φωτογραφία, κάνετε καλό στους συνανθρώπους σας (συμφορουμίτες σας). 
Last edited by corfu on Sat Jul 07, 2007 3:17 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 10:07 am Post subject: |
|
|
Το σημείο που βγαίνει ο καινούργιος δρόμος είναι τα φανάρια στον παλιό δρόμο που στρίβουμε για Κιλκίς. Όπως είπες ευθεία πάμε Κιλκίς, δεξιά στρίβουμε πως Σέρρες και αριστερά προς Λητή και Λαγυνά (τον παλιό δρόμο δηλαδή που βγαίνει στο Δερβένι). |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 10:55 am Post subject: |
|
|
Πολύ κατατοπιστικές οι φωτογραφίες φιλε chr.04
Δηλαδή πρόκειται για παράκαμψη της Λιτής στον είδει υπάρχοντα δρόμο.
Aρα δεν πρόκειται για τμήμα της καθετου της Εγνατίας (Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας) που κατασκευάζεται ακριβώς διπλα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 12:13 pm Post subject: |
|
|
Tzinos wrote: | Εννοει οτι το κοστος θα καλυφθει απο τα ήδη υπάρχοντα διοδια με επέκταση της συμβασης κατά 5 χρονια, ή οτι για να μπεί κανεις στον νεο κομβο θα πρεπει να ξαναπληρωσει διοδια (παραλογοοοο!!)?
|
Εννοεί ότι θα επεκτείνουν τη σύμβαση για μια 5-ετία - όχι έξτρα διόδια, αλλά μην αποκλείεις αύξηση των σημερινών διοδίων. Που σημαίνει ότι η κοινοπραξία θα συνεχίσει να τα "τσεπώνει" από τα διόδια για πολλά χρόνια ακόμα. Που επίσης σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει η γραμμή 4 του μετρό (που ο Σουφλιάς πόνταρε στα έσοδα από τα διόδια της ΑΟ).
Όλα αυτά βέβαια αν το ΥΠΕΧΩΔΕ πει το μεγάλο ναι. Νομίζω όμως ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ θα απορρίψει και πάλι την ιδέα της κοινοπραξίας ... αλλά σε αντίθεση με την προγούμενη πρότασή της, πιστεύω ότι αυτή τη φορά _πρέπει_ να γίνει κάτι γιατί ο κορεσμός της Αττικής Οδού στο τμήμα αυτό αρχίζει και φαίνεται όλο και πιο πολύ, μέρα με τη μέρα ... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 12:24 pm Post subject: |
|
|
Καλά chr.04 μένω έκπληκτος είσαι αστραπή, για πες ο κόμβος αυτός είναι άλλος και λίγο πιο πέρα υπάρχει κι άλλος που θα συνδέει τον κάθετο προς Σέρρες? Δηλ φτιάχνουν ένα νέο δρόμο από Λαγκαδά προς Κιλικίς δηλ τη νέα εο Λαγκαδά-Κιλκίς? (Κατάλαβα μήπως τώρα?)
corfu wrote: | Είμαι σαν τα χαρμάνια σε σύνδρομο στέρησης.
Βέβαια υπάρχουν και χειρώτερα (βλέπε κάποιους σε Αυστρία).
|
Τι έγινε φίλε corfu υποννοούμε κάτι???  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:11 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι είναι κομμάτι από τον δρόμο Θεσσαλονίκη - Σέρρες. Είναι μόνο μια λωρίδα ανά κατεύθυνση! Μάλλον κάτι σαν περιφερειακός της Λητής μου κάνει. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 6:51 pm Post subject: Re: Εγνατία οδός- μεσόγεια χάραξη/ περιοχή Άγιος Ανδρεας |
|
|
corsakias wrote: | ...
Το εργοτάξιο της αναδόχου εταιρίας. Πολύ υποδομή ρε παιδί μου...
... |
να τονίσω ότι πρόκειται για το εργοτάξιο της "ΦΙΛΙΠΠΟΣ". |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:39 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | ert. Την δυνατότητα επανεξέτασης της χάραξης του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου – Τσακώνας στην ευαίσθητη περιβαλλοντικά περιοχή του Καϊάφα έθεσε χθες στη Βουλή ο Υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θεμ. Ξανθόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του προέδρου του ΣΥΝ Αλέκου Αλαβάνου.
Τι έγινε? Ξαφνικά καταστρέφουμε το Καϊάφα? Μήπως θέλετε να επανεξετάσετε τη σήραγγα στο Λάπιθα? Άντε γιατί μάλλον πολλές περικοπές κάνατε.
Υπεγράφη εχθές στα γραφεία της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην Τρίπολη, παρουσία της Γενικής Γραμματέως Περιφέρειας Πελοποννήσου Αγγέλας Αβούρη, η σύμβαση για το έργο «Βελτίωση της Εθνικής Οδού Χάνια-Κροκεές-Μονεμβάσια από το 23,5 χλμ έως το 25,6 και από το 30,5 έως το 35,5 χλμ, 4.907.217,74 ευρώ.
Το έργο εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Πελοποννήσου τον Ιανουάριο του 2007 με συνολικό προϋπολογισμό 8.500.000 ευρώ και στην εργολαβία προβλέπεται η βελτίωση-κατασκευή της Εθνικής Οδού Χάνια-Κροκεές-Μονεμβάσια στα προαναφερόμενα υποτμήματα, συνολικού μήκους 7.060 μέτρων, που αποτελεί βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου με τοπικές παραλλαγές για την ευθυγράμμιση των στροφών.
Επιπλέον, περιλαμβάνεται και η κατασκευή ενός ισόπεδου κυκλοφοριακού κόμβου στην χιλιομερική θέση 33+406,33 που θα εξυπηρετεί τη σύνδεση προς τις βόρειες περιοχές (Απιδέα, Νιάτα κλπ).
Στα υπό δημοπράτηση οδικά τμήματα της Εθνικής Οδού, εφαρμόζεται διατομή με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 11,50 μέτρα και ασφαλτοστρωμένο πλάτος κυκλοφορίας 9,50 μέτρα, ενώ στον κλάδο του κόμβου εφαρμόζεται διατομή προσαρμοσμένη στον υφιστάμενο δρόμο σύνδεσης.
Οι εργασίες του έργου θα ολοκληρωθούν σε 600 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Αγγέλα Αβούρη μιλώντας για το έργο αυτό δήλωσε: «Η υλοποίηση στόχων που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών είναι προτεραιότητα της πολιτείας και συνάδουν απόλυτα με την επιδίωξη μας για σύγχρονες υποδομές».
Για το συγκεκριμένο έργο η Γενική Γραμματέας είπε ότι είναι ένα έργο ουσίας για τη Νότια Λακωνία και έχει ως στόχο τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας του δρόμου, του οποίου τα υπάρχοντα γεωμετρικά χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα δυσμενή.
Η κ. Αβούρη πρόσθεσε ότι με την ολοκλήρωση του έργου, επιτυγχάνεται η ασφαλής και ταχύτερη μετακίνηση των πολιτών, αλλά και των επισκεπτών προς τα θέρετρα και τους αρχαιολογικούς χώρους της Νότιας και Ανατολικής Λακωνίας.
Παράλληλα, θα υπάρξει σημαντική ωφέλεια για τον αγροτικό πληθυσμό της περιοχής, όσον αφορά στη διακίνηση των προϊόντων τους προς τις αστικές αγορές.
Ας σημειωθεί δε, ότι με το ήδη χρηματοδοτούμενο και κατασκευαζόμενο τμήμα της παράκαμψης της Μακρυνάρας, αποδίδεται μία σημαντική οδική παρέμβαση 12 χιλιομέτρων στη Νότια και Ανατολική Λακωνία, η οποία συμβάλλει αποφασιστικά στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξή της».
Μπράβο, απ'τα 70 χλμ στο σύνολο κατασκευάζονται τα 12 και άλλα 10-15 είναι έτοιμα. Άντε να πάμε και λίγο μπροστά σ'αυτόν τον τόπο με το μαλακό πάντα. Πάντως 9,5μ διατομή είναι πολύ ικανοποιητικό έργο, αν και οι καμπύλες είναι κι αυτές καλές τότε οι προδιαγραφές είναι πολύ καλές.
Admin σε παρακαλώ κάνε το κείμενο ένα link γιατί δε μου βγαίνει. |
Proto mou post!Signomi gia ta greeklish alla exo provlima me to pc! To parapano ergo pou anaferetai ftaxnetai edo kai xronia stadiaka. Exei ginei to komati apo tin ethini odo Spartis Githeiou (komvos dafniou) mexri tin stefania peripou. O komvos me tin ethniki odo einai anisopedos. O dromos exei kalo platos alla exei arketes anapidiseis. Exoun ginei k arketoi isopedoi komvoi me diagrammisi gia ta giro xoria.
To kommati tis makrinaras einai se athlia katastasi. Polles strofes k stenos dromos. To pasxa pou perasa apo ekei eskavan oste na kopsoun kapoies strofes. Genika fainotan pos proxorage to ergo. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:38 pm Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες φίλε Λάκωνα. Όντως το κομμάτι από τον κόμβο του Δαφνίου μέχρι λίγο πριν τη διασταύρωση με τη Στεφανιά (καμιά 10αριά χιλιόμετρα) έχει αναβαθμιστεί αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα είναι και στην τελική χάραξη με αυτή τη μορφή. Εξάλλου νομίζω (και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) ότι αυτή η ανακατασκευή είναι με χρήματα της περιφέρειας και όχι στο πλαίσιο των έργων για την Εθνική Οδό.
Εκείνα τα δύο μικρά κομμάτια στα Χάνια που αναφέρεται ότι θα βελτιωθούν πού περίπου βρίσκονται; Δε μπορώ να θυμηθώ ακριβώς. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:55 pm Post subject: |
|
|
Εγώ δεν βλέπω το λόγο να βελτιώσουν τα τμήματα στο κομμάτι Χάνια - Κροκεές. Αυτό κομμάτι είναι ας το πούμε παλία εθνική οδός (86) προς Μονεμβάσια.
Με την κατασκευτή του κόμβου Δαφνίου και με το καινούριο τμήμα μέχρι πριν τη Στεφανια, δεν χρεισιμοποιείται πλέον το προηγούμενο κομμάτι από την "βαριά κυκλοφορία", εξηπηρετεί μόνο την τοπική κίνηση η οποία είναι ελάχιστη.
Τώρα όπως είπε και ο Balantis7 το έργο στη περιοχή της Μακρυνάρας ήδη κατασκευάζεται με ολοκαίνουρια χάραξη χωρίς στροφές.
Λογικά αυτή η σύμβαση περιλαμβάνει και τη μεγάλη παράκαμψη Σκάλας & Βλαχιώτη όπου δεν παλεύεται η κατάσταση!!! |
|
Back to top |
|
 |
balantis7 Junior Member

Joined: 06 Jul 2007 Posts: 76 Location: Sparti - Chania
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 3:11 pm Post subject: |
|
|
Ta tmimata afta einai sto kommati Tis palias ethnikis odou pou xrisimopoihto prin ginei o komvos Dafniou. Ta xania einai ligo meta ton komvo dafniou opos pame pros Githio pano stin ethniki odo. Apo ekei ksekinouse to palio kommati tou dromou gia monemvasia pou omos den xrisimopoieitai meta din anakataskevi tis parakampsis dafniou afou olo to varos tis kinisis apo voreia peloponiso pros monemvasia pernaei pleon apo ekei. Einai ligo anousia i veltiosi tou en logo tmimatosafou sigoura exoun alla pragmata proteraiotita.
Opos eipe k o Stavros86 einai megalis simasias i parakampsi tid Skalas k tou Vlaxioti afou o dromos pernaei mesa apo tin katoikimeni perioxi, i kinisi einai megali k sixna pikna ginontai atiximata.
An endiaferestai me tin voithia tou Stavrou86 mporoume na feroume fotos apo tin perioxi tora pou tha katevoume gia diakopes!  |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 3:33 pm Post subject: |
|
|
Και το ρωτάς βρε Βαλάντη; Θές να σε μαλώσουνε οι πορωμένοι με αυτό το τόπικ;
Εδώ γίνεται πάρτι κάθε φορά που κάποιος φέρνει φωτογραφίες απο κάποιο εργοτάξιο
Πόσο μάλλον που απ΄οτι φαίνεται υπάρχει και έντονο ενδιαφέρον για το κομμάτι αυτό . |
|
Back to top |
|
 |
|