View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 12:02 pm Post subject: |
|
|
Στο τέλος του 2008 λήγει το Γ' ΚΠΣ -
Μάλλον αυτός είναι και ο λίγος που θα πρέπει να τελειώσουν πολλά έργα (και η Εγνατία με τις καθετους) μέχρι τότε μια και δεν μπορούμε να τα μεταφέρουμε στο Δ ΚΠΣ´.
Όχι ότι μας χαλάει δηλαδή....
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=3055 |
|
Back to top |
|
 |
tunneling Visitor


Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 2:45 pm Post subject: Υπογραφή σύμβασης έργου: Μαλιακός - Κλειδί |
|
|
Επιτέλους! Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...
ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ ΗΜΑΘΙΑΣ
Συγκεκριμένα, η παραχωρησιούχος κοινοπραξία αποτελείται από τους ομίλους Hochtief, Vinci, Ελληνική Τεχνοδομική – Άκτωρ, J&P Άβαξ – Αθηνά και ΑΕΓΕΚ. Το σχήμα αυτό διασφαλίζει την έγκαιρη και ποιοτικά άρτια ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου.
Βάσει της προσφοράς του αναδόχου, το συνολικό κόστος του έργου, ανέρχεται σε 1,15 δισ. ευρώ σε παρούσα αξία. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 173 εκατομμύρια ευρώ σε παρούσα αξία, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ωστόσο, προβλέπονται και ενδιάμεσες αποκλειστικές προθεσμίες:
α. Πρώτη Αποκλειστική προθεσμία :12 μήνες
Ολοκλήρωση κατασκευών στην Υφιστάμενη Εθνική Οδό στο Τμήμα Ευαγγελισμός- Σκοτίνα
β. Δεύτερη Αποκλειστική προθεσμία: 15 μήνες
Ολοκλήρωση Κατασκευών τμημάτων Ράχες-Ευαγγελισμός και Σκοτίνα-Κατερίνη
γ. Τρίτη Αποκλειστική προθεσμία : 36 μήνες
Ολοκλήρωση εργασιών διάνοιξης σηράγγων και κατασκευών τμήματος Κατερίνη-Κλειδί
δ. Τέταρτη Αποκλειστική προθεσμία : 46 μήνες
Ολοκλήρωση εργασιών Πολιτικού Μηχανικού για τις Σήραγγες και τις Γέφυρες του έργου
Βασικά στοιχεία του έργου
Ο αυτοκινητόδρομος Ράχες ΜΑΛΙΑΚΟΥ - ΚΛΕΙΔΙ Ημαθίας έχει συνολικό μήκος 230 χλμ. Στις υποχρεώσεις της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνονται:
α) Η κατασκευή νέου αυτοκινητοδρόμου Τέμπη (Ευαγγελισμός) – Σκοτίνα, συνολικού μήκους 25 χιλιομέτρων, που στο μεγαλύτερο μέρος του θα αποτελείται από γέφυρες και σήραγγες.
β) Η εκτέλεση επεμβάσεων βελτίωσης στα υφιστάμενα τμήματα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 205 χιλιομέτρων, από τις Ράχες Μαλιακού μέχρι το Κλειδί, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να προσφέρει στους οδηγούς εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου.
γ) Στο υφιστάμενο τμήμα της Εθνικής Οδού από τα Τέμπη (Ευαγγελισμός) μέχρι Σκοτίνα, συνολικού μήκους 27 χιλιομέτρων που θα είναι σε χρήση μέχρι να ολοκληρωθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος τίθενται σε απόλυτη προτεραιότητα
δ) Ανάπτυξη Κέντρων Λειτουργίας και Συντήρησης Αυτοκινητοδρόμων και υποχρέωση του παραχωρησιούχου να διαθέσει κτίρια στέγασης της Πυροσβεστικής και της Τροχαίας και το σχετικό εξοπλισμό.
Προβλέπεται η κατασκευή έξι (6) Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) και πέντε (5) Κέντρων Εκμετάλλευσης και Συντήρησης. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 12:57 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα ο προθυπουργός βρίσκεται στην Κέρκυρα και αύριο αναμένεται στα Ιωάννινα όπου θα επιθεωρήσει και τα έργα στην εγνατία οδό.
Για να δούμε μπας και βγάλουμε κάνα λαβράκι απ' όλα αυτά. Θα 'ναι και ο Σουφλιάς παρέα για να τον ξεναγήσει και πιστεύω μαζί τους και ο Γούλας που τα ''παραδίνει όλα'' τον επόμενο μήνα!!!
ο κ. Καραμανλής θα φτάσει στην Ηγουμενίτσα στις δέκα το πρωί, θα παραμείνει για λίγο στην περιοχή και στην συνέχεια θα διασχίσει τον μεγάλο οδικό άξονα και αναμένεται να φτάσει μέχρι την σήραγγα του Δρίσκου, όπου οι εργασίες ολοκληρώνονται μέσα στο επόμενο δίμηνο. Στις επισκέψεις αυτές θα συνοδεύεται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Σουφλιά και από άλλους παράγοντες της Ηπείρου.
http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=7535 |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 3:49 pm Post subject: |
|
|
αναβληθηκε η επισκεψη του πρωθυπουργου και του υπουργου ΠΕΧΩΔΕ στα γιαννενα λογω της μεγαλης φωτιας στην παρνηθα ( αχρηστοι,ουτε τον δρυμο δεν μπορεσατε να προστατεψετε ) |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:00 pm Post subject: |
|
|
χαιρομαστε για τις τζιφρες...εγω το μονο που εχω να πω ειναι πως 2 λωριδες ανα κατευθυνση ειναι λιγες.το οδικο δικτυο ειναι ηδη βεβαρυμενο και σε 5 χρονια απο τωρα θα χρειαζομαστε ουτως ή αλλως 3 λωριδες...τοτε να δω τι θα λεμε και πως θα τα φτιξουμε...αρε ελλαδισταν μια ζωη κανεις εργα με χρονικο οριζοντα 2 ετων...  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 6:50 pm Post subject: |
|
|
Καλά ρε παιδιά ας μην είμαστε υπερβολικοί... Εδώ στη κεντρική ευρώπη και μεγάλοι οδικοί άξονες που συνδέουν πόλεις όπως το Μόναχο, τη Βιέννη και τη Ζυρίχη και έχουν 2 λωρίδες στο μεγαλύτερο μέρος τους και εδώ συζητάμε για δρόμο μεταξύ Λαμίας και Τρικάλων.... Μια χαρά είναι οι 2 λωρίδες αρκεί να μάθουν επιτέλους οι Έλληνες οδηγοί ότι υπάρχει και άλλη λωρίδα στο δρόμο εκτός από την αριστερή Κατά τη γνώμη μου 3 λωρίδες δρόμος επιβάλετε μόνο στα όρια των μεγάλων αστικών κέντρων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) και στο κομμάτι του βόρειου οδικού άξονα πελοππονήσου από Πάτρα μέχρι Κόρινθο γιατί θα εξυπηρετεί το λιμάνι της Πάτρας αλλά και ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα (Από Γιάννενα μέχρι Πύργο). Επιπλέον μην ξεχνάμε ότι με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης των σιδηροδρόμων ένα μεγάλο κομμάτι της επιβάτικής κίνησης θα μεταφερθεί προς τα εκεί. |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 7:24 pm Post subject: |
|
|
περνα μια βολτα απο δω ακομα και μια τυχαια μερα του χειμωνα κι ελα να μου πεις μετα αν δε χρειαζεται
οταν σε δυο λωριδες, η μια ειναι μονιμως κατειλημμενη απο νταλικες,και μαλιστα κανουν και προσπερασεις μεταξυ τους,τοτε καταλαβαινεις πως θα ειναι η κατασταση σε 5-10 χρονια.η αποψη μου ειναι οτι η εθνικη θα καταστει ξεπερασμενη και ανεπαρκης σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα...
στις αλλες χωρες που αναφερεις,οι δρομοι ειναι ετσι σε ολο σχεδον το εθνικο δικτυο.στην Ελλαδα εχουμε μονο την εθνικη και την εγματια,οποτε αναγκαστικα διοχετευεται εκει ολη η κινηση.εφοσον αδιαφορουν για ολο το υπολοιπο δικτυο,καλο θα ηταν να δωσουν ιδιαιτερη βαρυτητα στους δυο αυτους αξονες.
πιστευω να συμφωνησεις μαζι μου τωρα  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 8:19 pm Post subject: |
|
|
Σ'ένα αστικό κέντρο όπως η Αθήνα στις εξόδους δε φτάνουν όχι οι 3 λωρίδες αλλά ούτε οι 10. Πρέπει να είναι και λίγο φιλοσοφία των προδιαγραφών των ευρωπαϊκών αυτοκ/μων ότι πέρα των άλλων δρόμος πλατύτερος των 4 λωρίδων ανά κατεύθυνση δεν προβλέπεται. Τουλάχιστον απ'όσους δρόμους έχω δει στην Ευρώπη. Εντύπωση μου κάνουν οι αυτοκ/μοι της Τουρκίας οι οποίοι δείχνουν να μην τσιγκουνεύονται το πλάτος, ο δρόμος Κων/λη-Άγκυρα σε μήκος ίσα με τον Αθήνα-Θεσ/νίκη είναι όλος με 3+ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, οδικά τμήματα στη νότια Τουρκία, και απ'όση εντύπωση έχω αποκομίσει οι Τούρκοι σχεδόν ότι αυτοκ/μο έχουν κατασκευάσει τον έχουν ως 3+ΛΕΑ. Για να μην πάμε σε δρόμους της Αμερικής ή Καναδά με 5-6 και λωρίδες ανά κατεύθυνση. Το θέμα δεν πρέπει να είναι αν εξυπηρετεί μεγαλύτερες πόλεις σε πληθυσμό αλλά και πώς λειτουργούν συγκοινωνιακά αυτές οι πόλεις. π.χ. η Αθήνα ή η Κων/λη δεν μπορούμε να πούμε ότι λειτουργούν τόσο περίφημα τουλάχιστον όχι όπως το Τορόντο που έχει κι αυτό τουλάχιστον 5 εκατ. κόσμο και το διατρέχουν αυτοκ/μοι με 6-7 λωρίδες ανά κατεύθυνση και πλούσιο παράλληλο οδικό δίκτυο όπως ο 401. Η αττική οδός αν και πολύ σύγχρονος δρόμος και ως ο μοναδικός αξιόλογος άξονας με τον Κηφισού που υπάρχουν στην αττική είναι λίγος και ήδη φαίνεται. Τώρα αν ο Ε65 χρειάζεται πραγματικά 4 λωρίδες ανά κατ. δεν ξέρω, αλλά το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα πολύ το σκέφτηκαν για να το κάνουν εξάιχνο, θα 'πρεπε να ήταν ήδη δεδομένο. Πράγματι πολλές φορές οι 2 λωρίδες είναι λίγες αν η μία είναι διαρκώς πιασμένη από αργοκίνητα οχήματα οπότε και πιάνεις την αριστερή και τελειώνεις. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 6:39 pm Post subject: |
|
|
Χθες το πρωί (9:30) μια νταλίκα έχασε την πορεία της στο 8ο τουνελ από Κοζάνη προς Θεσσαλονίκη. Από ότι άκουσα μάλλον κοιμήθηκε στο τιμόνι. Κανένας δεν έπαθε τίποτα, ούτε ο οδηγός, αλλά λόγω της ανατροπής της νταλίκας έκλεισε η Καστανιά. |
|
Back to top |
|
 |
futuro New Member


Joined: 07 Mar 2004 Posts: 40 Location: Chicago, Paris, Μεσσηνία
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 7:36 pm Post subject: |
|
|
ΗΠΑ και Καναδάς: Αυτοκινητόδρομοι με 3+ λωρίδες ανά κατεύθυνση υπάρχουν μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα, ή μεταξύ δυο κοντινών μεγαλων αστικών κέντρων (π.χ. New York-Philadelphia, Chicago-Milwaukee, Toronto-Hamilton). 4-5 λωρίδες βρίσκονται μόνο στους πιο βασικούς αστικούς αυτοκινητόδρομους (ή σε βασικό τμήμα αυτοκινητόδρομου μερικές φορές) των μεγαλητερων πολεων. Αυτά τα αστικά κέντρα έχουν μεγαλήτερη έκταση από την Αττική, και δεν έιναι πυκνοκατοικημένα σαν το λεκανοπέδιο της Αθήνας (εκτός Manhattan). Μόνο στο Los Angeles είναι πιο συνηθισμένο το 4-5, όπου -σε πολούς αυτοκινητοδρομους- έχουν μετατρέψει τα κράσπεδα σε 4η και 5η λωρίδα, γιατι τα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης είναι πολύ περιορισμένα. |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 1:42 am Post subject: |
|
|
Εχθές περνώντας από την περιοχή των Καμμένων Βούρλων μου γεννήθηκε μια απορία ως αναφορά της σύρραγες cut & cover της περιοχής.
Θα είναι μια ανα κλάδο ή θα κινούνται και τα δύο ρεύματα στην ίδια σύρραγα(το πλάτος των οποιών μου φαίνεται πολύ μικρό ;
Και άλλη μια ερώτηση στην παράκαμψη του Αγ. Κωνσταντίνου ,ο δρόμος περνάει πίσω απο το βουνο ή μέσα από σύραγγες ;
Αυτά ,απαντήσεις ευπρόσδεκτες. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 2:35 am Post subject: |
|
|
Να κινούνται και τα δύο ρεύματα στην ίδια σήραγγα αποκλείεται, ως αυτοκ/μος. Εκτός πια κι οι αθεόφοβοι παραδώσουν κανα μονό κλάδο επειδή δεν πρόλαβαν να τελειώσουν κάποιο τμήμα προκειμένου να εγκαινιάσουν το έργο πιο γρήγορα (βλέπε Ιωάννινα-Άραχθος σε κυκλοφορία χωρίς το πρώτο cut and cover, το επίχωμα που προηγείται, τον ένα κλάδο της γέφυρας Κατούνας και τον ένα κλάδο της σήραγγας Δρίσκου. Δηλ το 50% του έργου). Η διατομή των σηραγγών μη σου φαίνεται μικρή. Απατάσαι έχουν πλάτος τουλάχιστον 10μ και διαθέτουν 2 λωρίδες και πεζοδρόμια. Η παράκ. Αγ. Κων/νου περνάει πίσω και μέσα απ'το βουνό με 4 σήραγγες μήκους γύρω στα 4 χλμ διπλού κλάδου αν θυμάμαι καλά. Η παράκ. Κ.Βούρλων τυγχάνει συμπληρωματικής σύμβασης που κανονικά λήγει το Σεπτέμβρη. Τελικά όπως βλέπω τόσα χλμ ήθελαν να δώσουν και στην εγνατία και στο Μαλλιακό γύρω στον Ιούλιο αλλά όλα από Σεπτέμβρη πάνε... Άντε έδωσαν τον Πολύμυλο. Αν οι πιο πρόσφατες εργολαβίες της εγνατίας όπως καφέ αρκούδα (καλά τη μεσόγεια βγάλτε τη απ'έξω) αντιμετωπίσουν προβλήματα όπως οι παλαιότερες πχ Ιωάννινα-Άραχθος τότε την κάτσαμε γιατί θα την εγκαινιάσουμε μαζί με την ιονία .(τώρα έγινα κακός). |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 10:35 am Post subject: |
|
|
Ερώτηση προς όσους γνωρίζουν:
Cut & cover, ξέρουμε τι είναι. Το έχουμε δει στα οδικά έργα πολλές φορές.
Cover & cut, τι ακριβώς είναι? Το έχω ακούσει κατά καιρούς, αλλά δε ξέρω πως γίνεται. Για παράδειγμα, οι σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης στην Εγνατία, κάπου διάβασα ότι θα κατασκευαστούν με αυτή τη μέθοδο. Τι σημαίνει αυτό? Δε θα υπάρχει το κλασικό κουβούκλιο των σταθμών στη μέση της Εγνατίας? Μπορεί κανείς να μας εξηγήσει τη μέθοδο?
(το γράφω σε αυτό το τόπικ, γιατί πιθανότατα εδώ θα το διαβάσουν περισσότερα άτομα που ίσως γνωρίζουν). |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 10:40 am Post subject: |
|
|
Οι σταθμοί του μετρό για να υπάρχει η λιγότερη δυνατή όχληση θα κατασκευαστεί πρώτα το ταβάνι τους (προφανώς το cover), και μετά θα αρχίσουν να κατασκευάζουν το εσωτερικό τους (προφανώς το cut). (οπότε από πάνω ο δρόμος θα είναι κλειστός και αυτοί θα σκάβουν από κάτω)
Με άλλα λόγια στην Αθήνα οι σταθμοί κατασκευάστηκαν από κάτω προς επάνω, ενώ στην Θεσσαλονίκη από πάνω προς τα κάτω. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 3:31 am Post subject: |
|
|
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για τον οδικό άξονα Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος- Τσακώνα, που αναμένεται εντός της εβδομάδας. Ταυτόχρονα, μέσα στο καλοκαίρι, αναμένονται οι ανακοινώσεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά για τον προγραμματισμό των επεκτάσεων της Αττικής Οδού.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4666&subid=2&pubid=315261
Θα σκάσουμε μέχρι να το δούμε να υπογράφεται κι αυτό το έργο. Καλά μέσα σε 2 βδομάδες θα υπογραφούν 2 συμβάσεις και θα κατατεθεί μία στη Βουλή. Αρκετή δουλειά. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 11:12 am Post subject: |
|
|
Ερώτηση ίσως αφελής??? μπορεί να υπογραφεί σύμβαση μόνο με προσωρινό ανάδοχο χωρίς να κυρηχθεί οριστικός(ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΠΑΤΡΑ ΤΣΑΚΩΝΑ) |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 1:31 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Ερώτηση ίσως αφελής??? μπορεί να υπογραφεί σύμβαση μόνο με προσωρινό ανάδοχο χωρίς να κυρηχθεί οριστικός(ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΠΑΤΡΑ ΤΣΑΚΩΝΑ) |
οριστικος γινεται ο αναδοχος οταν υπογραφει τη συμβαση και εχουν αποσυρθει ολες οι προσφυγες  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 1:45 pm Post subject: |
|
|
Η κωσταράκου δεν είναι? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 2:14 pm Post subject: |
|
|
Corfu η σήραγγα πρέπει να είναι κάποια απ'αυτές τις σήραγγες στο τμήμα μετά τη σήραγγα Μετσόβου, όχι απαραίτητα επειδή είναι μονή, αλλά νομίζω είναι η έξοδος της σήραγγας Μετσόβου προς Παναγιά γιατί το είδα μια μέρα στο google earth και αν θυμάμαι καλά αυτή πρέπει να είναι. |
|
Back to top |
|
 |
speed Visitor

Joined: 03 May 2007 Posts: 7
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 2:33 pm Post subject: |
|
|
Μου φαίνονται λίγο περίεργα τα χρονοδιαγράμματα για όλο το έργο του άξονα Κόρινθος - Πάτρα - Τσάκωνα.
Στο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα: Εάν τα έργα αρχίσουν (στην καλύτερη περίπτωση λόγω εκλογών) το 2008 θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2010; Η σύμβαση προβλέπει παράδοση του έργου στις αρχές του 2011, αλλά σε μένα τουλάχιστον αυτό φαίνεται πολύ αισιόδοξο. Το έργο είναι πολύ δύσκολο να τελειώσει μέσα σε τρία χρόνια αφου σύμφωνα με τα γραφόμενα της Ημερησίας "προβλέπεται αλλαγή χάραξης σε πολλά σημεία και θα κατασκευαστούν σήραγγες και υπόγεια τμήματα συνολικού μήκους 13,8 χλμ., 61 γέφυρες, συνολικού μήκους 4,5 χλμ. 13 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και 135 ανισόπεδες διαβάσεις".
Στο τμήμα Πάτρα - Τσάκωνα: ενώ εδώ το έργο θα είναι πολύ ευκολότερο (ο άξονας θα περνά σχεδόν μόνο απο πεδιάδες) η παράδοση προβλέπεται να γίνει το 2013, δηλαδή μετά απο πέντε - έξη χρόνια. Αυτό είναι πολύ για έναν σχετικά "εύκολο" έργο.
Μια εξήγηση μπορεί να είναι οτι θα δοθεί προτεραιότητα στο τμήμα Πάτρα - Κόρινθος και αφού αυτό ολοκληρωθεί θα ξεκινήσει το τμήμα Πάτρα - Τσάκωνα. |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 3:04 pm Post subject: |
|
|
speed wrote: | αφου σύμφωνα με τα γραφόμενα της Ημερησίας "προβλέπεται αλλαγή χάραξης σε πολλά σημεία και θα κατασκευαστούν σήραγγες και υπόγεια τμήματα συνολικού μήκους 13,8 χλμ., 61 γέφυρες, συνολικού μήκους 4,5 χλμ. 13 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και 135 ανισόπεδες διαβάσεις".
|
Όσον αφορά το Κόρινθος-Πάτρα, σύμφωνα με παλιότερο δημοσίευμα των Νέων ο δρόμος ουσιαστικά θα διπλασιαστεί, ενώ μόνο σε ορισμένα σημεία θα υπάρξει αλλαγή της χάραξης, όπως στην Παναγοπούλα.
Νέα εξολοκλήρου χάραξη θα έχει το τμήμα Πάτρα-Πύργος, όπως και σε αρκετά σημεία το Πύργος-Τσακώνα. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 3:33 pm Post subject: |
|
|
Λογικό μου φαίνεται να τελειώσει νωρίτερα το Κόρινθος - Πάτρα για διάφορους λόγους
1. Αυτό που λέει ο φίλος fkxan είναι αλήθεια, σχεδόν ολόκληρη η χάραξη του δρόμου παραμένει η ίδια εκτός από την Παναγοπούλα που θα κατασκευαστούν σήραγγες και μερικά άλλα σημεία που θα υπάρχξουν μικρές αποκλίσεις (σε μερικά σημεία το ίχνος είναι απαράδεκτο και οι κλίσεις άστα να πάνε).
2. Σχεδόν ολόκληρο το κομμάτι Πάτρα - Τσακώνα είναι σε εντελώς καινούργια χάραξη και όπως καταλαβαίνετε πρέπει να γίνουν ένα σωρό επιχωματώσεις, απαλλοτριώσεις και τεχνικά έργα που γενικά τρώνε χρόνο.
3. Το κομμάτι Κόρινθος - Πάτρα είναι 120km ενώ το Πάτρα - Τσακώνα 163,5km
4. Τέλος πιστεύω ότι το βάρος αρχικά θα πέσει στο κομμάτι Κόρινθος - Πάτρα λόγω αναγκαιότητας αλλά και επειδή από εκεί θα εισπράτει και η εταιρία τα πιο πολλά φράγκα... Θυμηθείτε ότι το κομμάτι Πάτρα - Τσακώνα ήταν μέρος της Ιονίας Οδού αλλά επειδή τα έσοδα από τα διόδια θα είναι χαμηλά είναι οικονομικά ασύμφορο για κάποια εταιρία να το αναλάβει με σύμβαση παραχώρησης. Για αυτό το λόγο θα κατασκευαστεί μαζί με το Κόρινθος - Πάτρα
Όσο για τη σήραγγα της φωτογραφίας συμφώνω με τον Beethoven ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι ο ένας κλάδος της Μετσόβου. Δύο τινά συμβαίνουν, ή η φωτογραφία είναι παλιά πριν αρχίσουν τα έργα στο δεύτερο κλάδο ή η είσοδος του δεύτερου κλάδου είναι στα δεξιά της φωτογραφίας και δεν φαίνεται λόγω των δέντρων |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 7:35 pm Post subject: Εγνατία οδός- μεσόγεια χάραξη/ περιοχή Άγιος Ανδρεας |
|
|
κινητό συνεργείο της jp avax.
τεχνικά έργα, μάλλον παράκαμψη, στη τομή της οδού με την επαρχιακή οδό Ακροβούνι-Αγιος Ανδρέας.
Το εργοτάξιο της αναδόχου εταιρίας. Πολύ υποδομή ρε παιδί μου...
τεχνικά έργα στο βάθος, πίσω απο το εργοτάξιο
αποξήλωση ακριβώς δίπλα σε φυλάκιο της περιοχής.
σημείο που θα γίνει η σύνδεση με την υπάρχουσα χάραξη της Εγνατίας οδού.
 |
|
Back to top |
|
 |
|