 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:28 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικό πόστ, πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες και οι φωτογραφίες
Καιρό είχαμε να σε δούμε... |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:29 pm Post subject: |
|
|
Στρυμόνας – Αγ.Ανδρέας
Η Γέφυρα του Στρυμόνα, και ο υπό κατασκευή δεξιός κλάδος της.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/49_Gefira_Strimona.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/50_Gefira_Strimona.jpg
Το τεχνικό κάτω από το οποίο περνάει ο δρόμος προς το λιοντάρι της Αμφιπόλεως και προς Νιγρίτα, ακριβώς πριν τη γέφυρα, είναι έτοιμο από την προηγούμενη εργολαβία.
Σύμφωνα με το χάρτη της Εγνατίας, πριν το ποτάμι προβλέπεται επίσης κόμβος (Κερδυλλίων), αλλά ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω πως (και αν) θα κατασκευαστεί γιατί δεν υπάρχει χώρος. Εκτός και αν έχει μόνο μερικές κατευθύνσεις. Τέλος πάντων.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/51_Gefira_Strimona.jpg
Στις 2 παρακάτω φωτογραφίες, φαίνεται η γέφυρα. Έχουν κατασκευαστεί τα 2/3 της (το πρώτο και το τρίτο, για την ακρίβεια). Στο βάθος, φαίνεται μια άνω διάβαση, η οποία ήταν του κόμβου που πηγαίνει προς Δράμα. Τώρα η έξοδος έκλεισε (μετά το ποτάμι πήγαινες δεξιά) και έσκαψαν το μέρος για να γίνει η …προέκταση της άνω διάβασης για να περνάει και ο δρόμος της νέας γέφυρας.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/52_Gefira_Strimona.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/53_Gefira_Strimona.jpg
Το κατασκευασμένο τμήμα της γέφυρας:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/54_Gefira_Strimona.jpg
Πως έγινε αυτό μέχρι τώρα? Αρχικά μπαζώνεις το ποτάμι και από τις δύο άκρες του, ώστε να κατασκευάσεις τα βάθρα (5 ή ) στις δύο άκρες. Δείτε 2 φωτογραφίες τραβηγμένες τον προηγούμενο Σεπτέμβριο από την απέναντι άνω διάβαση πάει προς Δράμα που σας έλεγα προηγουμένως.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN5353.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/DSCN5355.jpg
Μετά μπαίνουν οι έτοιμες οριζόντιες δοκοί. Και τώρα, ξεμπαζώνουν το προηγούμενο …μπάζωμα, και μπαζώνουν το μεσαίο τμήμα του ποταμού (από Ελληνικά σκίζω)!
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/55_Gefira_Strimona.jpg
Οπότε θα γίνει και εκεί άλλο ένα βάθρο (άντε δύο, αν και μου φαίνεται ότι ένα μόνο λείπει, και τελειώνει η γέφυρα.
Αυτό είναι το φαγωμένο τμήμα που σας έλεγα , που θα είναι φυσικά και μέρος του Α/Κ Στρυμόνα.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/56_Gefira_Strimona.jpg
Η έξοδος κλεισμένη και μπήκε μπαριέρα στο μέσον για να αποφύγουν αρκετοί τον πειρασμό να στρίψουν (εγκληματικά όπως είχε πει ένας φίλος παλαιότερα) αριστερά γλιτώνοντας 5 χιλιόμετρα μέχρι η Τούζλα (και άλλα τόσα πίσω από την παλιά εθνική οδό) για όσους κατευθύνονται προς Δράμα, Αμφίπολη, Σέρρες.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/57_AK_Strimona.jpg
Αμέσως μετά, τα απαραίτητα χωματουργικά για το διπλασιασμό του δρόμου.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/58_Strimonas.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/59_Strimonas.jpg
Και από δω και πέρα τι? Μεσόγεια κυρίες και κύριοι.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/60_Ergo_mesogeias.jpg
Αρχικά, υπάρχει στον παλιό το δρόμο μια μεγάλη ευθεία. Αυτή θα διατηρηθεί, απλά θα διπλασιαστεί. Αρχικά από τη κάτω πλευρά (όπως φαίνεται στις προηγούμενες φωτογραφίες) και λίγο αργότερα από την πάνω, όπως φαίνεται από τις …αμυγδαλιές που αποξηλώθηκαν στην παρακάτω φωτογραφία. Στην ίδια φωτογραφία θα δείτε πως στο βάθος ο δρόμος θα πηγαίνει προς τα αριστερά (πίσω από το βουνό) ακολουθώντας πλέον τη μεσόγεια χάραξη, ενώ ο υπάρχων πηγαίνει δεξιά προς την υπάρχουσα παραλιακή Εγνατία. Επίσης μπορείτε να θαυμάσετε το οδόστρωμα που τόσο έχει περιγραφεί εδώ μέσα κατά καιρούς (και να φανταστείτε ότι σε αυτό το σημείο είναι σχετικά καλά).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/61_Eutheia_prin_Touzla.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/62_Eutheia_prin_Touzla.jpg
Εδώ είναι λίγο πιο κάτω πριν το φανάρι της Τούζλας. Θα γίνει μια άνω διάβαση για να καταργηθεί το φανάρι. Πληροφοριακά σας λέω ότι στο παραλιακό κομμάτι, γίνεται το ίδιο λίγο παρακάτω στη Κάριανη, όπου είχε μια επικίνδυνη διασταύρωση, και αρκετά πιο κάτω στη Νέα Πέραμο, για να καταργηθεί το φανάρι. Επίσης φτιάχνεται λίγο λίγο το οδόστρωμα. Τίποτα εξαιρετικό, μη νομίζετε, αλλά τι μας νοιάζει? Σε 2 χρόνια ποιος θα περνάει από κει?
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/63_Touzla.jpg
Ένας δρόμος που θα ενώνει τον υπό κατασκευή Α/Κ Τούζλας (στην καινούρια Εγνατία πλέον, όχι αυτό που έλεγα παραπάνω), με την Τούζλα (φωτογραφία 63 από αριστερά).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/64_Touzla.jpg
Και εδώ πλέον είναι στην απέναντι μεριά της φωτογραφίας 61 (φαίνεται και ο χώρος που έχει αποψιλωθεί δίπλα στον υπάρχοντα δρόμο). Εδώ θα είναι ο Α/Κ Τούζλας.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/65_AK_Touzlas.jpg
Μια μικρή παράκαμψη στην παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/66_AK_Touzlas.jpg
Και κοιτώντας δεξιά από το ίδιο σημείο, τσουπ:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/67_AK_Touzlas.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/68_AK_Touzlas.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/69_AK_Touzlas.jpg
Αυτό έχει γίνει εδώ και κανένα εξάμηνο, όπως και τα περισσότερα τεχνικά της Μεσόγειας που θα δείτε παρακάτω, καθώς το πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις δεν εμπόδισε την εργολαβία από το να φτιάξεις τα τεχνικά εδώ και κει.
Αμέσως μετά χαραγμένο ένα τμήμα του δρόμου:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/70_AK_Touzlas.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/71_AK_Touzlas.jpg
Πίσω από το βουναλάκι που φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία, είναι ο δρόμος που πάει προς το χωριό Οφρύνιο. Η άνω διάβαση της Εγνατίας είναι εντελώς ολοκληρωμένη, αλλά κατά λάθος δεν την έβγαλα. Δίπλα ακριβώς είναι ένα πέρασμα από ένα ποταμάκι.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/72_Ofrinio.jpg
…και πίσω από το βουναλάκι που φαίνεται:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/73_Galipsos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/74_Galipsos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/75_Galipsos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/76_Galipsos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/77_Galipsos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/78_Galipsos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/79_Galipsos.jpg
Είναι το σημείο που περνάει η Εγνατία πάλι κάτω από την Π.Ε.Ο. πηγαίνοντας προς τον κάμπο, ακριβώς στους πρόποδες της οροσειράς του Συμβόλου. Δε γνωρίζω αν θα γίνει εδώ και ο Α/Κ Γαληψού (που προβλέπεται στο χάρτη), γιατί η Γαληψός απέχει 3-4 χιλιόμετρα από κει. Θα δείξει. Ας γίνει ο δρόμος τουλάχιστον, για να αποφεύγουμε …τέτοιες καταστάσεις:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/80_Galipsos.jpg
Μετά ακολουθεί ένα μεγάλο κομμάτι, που ο δρόμος γίνεται σε μεγάλη απόσταση από την Π.Ε.Ο. ο οποίος είναι όλο λοφίσκους. Να πω την αλήθεια, δε φαινόταν για αρκετό διάστημα τίποτα, εκτός από μερικά σημεία:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/81_Mesogeia.jpg
Κάποια τεχνικά πάντως από δω και από κει τα είδα.
Λίγο αργότερα ο δρόμος είναι εντελώς στον κάμπο. Στη ξεφτίλα που λένε θα γίνει η χάραξη, απλά το πρόβλημα είναι ότι είναι πολλά τα χιλιόμετρα.
Μπήκα σε αρκετούς κάθετου δρόμους (ξέρω τη περιοχή πολύ καλά).
Αρχίζουμε με τον Α/Κ Μουσθένης (από εδώ αρχίζει και η δεύτερη εργολαβία της μεσόγειας). Γίνεται μια πολύ μεγάλη άνω διάβαση για τον κόμβο. Προφανώς από το πλάι θα περνάει και ο παράπλευρος δρόμος που από ό,τι ξέρω σύμφωνα με το τεύχος δημοπράτησης θα υπάρχει.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/82_AK_Mousthenis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/83_AK_Mousthenis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/84_AK_Mousthenis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/85_AK_Mousthenis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/86_AK_Mousthenis.jpg
Αμέσως μετά υπάρχει μισό χιλιόμετρο δρόμος. 200 μέτρα νοτιότερα από το δρόμο έχουμε κάτι ανενεργά χωράφια γαμώτο. Το τσαφ την έχασα την απαλλοτρίωση!!
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/87_AK_Mousthenis.jpg
Πάρετε και μια φωτογραφία από το Παγγαίο.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/88_AK_Mousthenis_Paggaio.jpg
Αυτό είναι κάτω από το χωριό Μελισσοκομείο. Προφανώς θα γίνει και κάτι αντίστοιχο από την απέναντι μεριά του δρόμου.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/89_Mesogeia_Melissokomeio.jpg
Τα επόμενα είναι κάτω από το χωριό Μεσιά. Είναι άνω διάβαση ίδια με τη Γαληψό και τη Μουσθένη, μόνο που δε θα υπάρχει Α/Κ εδώ.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/90_Mesogeia_Mesia.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/91_Mesogeia_Mesia.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/92_Mesogeia_Mesia.jpg
Εδώ είναι από τον Α/Κ Ελευθερούπολης (δίπλα στη σήραγγα Συμβόλου) κοιτώντας προς τα Δυτικά (δεξιά το Παγγαίο).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/93_AK_Eleutheroupolis.jpg
Και μερικά τεχνικά.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/94_AK_Eleutheroupolis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/95_AK_Eleutheroupolis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/96_AK_Eleutheroupolis.jpg
Η Δυτική είσοδος της σήραγγας Συμβόλου. Ρώτησα κάποιον υπεύθυνο εκεί και μου είπε ότι από τα 1150 και 1120 μέτρα των δύο κλάδων, έχουν ανοίξει τα 500 και 300 αντίστοιχα.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/97_AK_Eleutheroupolis_Siragga_Simvo.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/98_AK_Eleutheroupolis_Siragga_Simvo.jpg
Μετά ανέβηκα προς Πέραμο. Κάπου μετά τη διασταύρωση που πάει προς Ελευθερές μπήκα στο δρόμο του εργοταξίου για να δω την ανατολική έξοδο της ίδιας σήραγγας. Για άλλο μπήκα, και άλλο είδα. Καταρχάς η έξοδος ήταν περίπου 3 χιλιόμετρα από εκεί και παραλίγο να χαθώ μέχρι να τη βρω.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/99_Siragga_Simvolou_Anatoliki_eisod.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/100_Siragga_Simvolou_Anatoliki_eiso.jpg
Η έκπληξη όμως που είδα είναι ότι από εκεί, μέχρι και το σημείο που θα βρει ο δρόμος τον παραλιακό (στον Αγ.Ανδρέα), τα τελευταία 5 χιλιόμετρα αν θυμάστε που δημοπρατήθηκαν μετά τη δημοπράτηση και της μεσόγειας, γίνεται πραγματικός οργασμός. Δεν ήξερα καν ότι είχαν αρχίσει. Πραγματικός χαμός. Το τμήμα είναι αρκετά δύσκολο. Όλο σε βουνό, αλλά έχουν πέσει με τα μούτρα. Ο δρόμος πάει πίσω από τον Αγ.Ανδρέα και βρίσκει την Εγνατία, πάνω από τον τωρινό κόμβο Αγ.Ανδρέα (300 μέτρα περίπου πιο πάνω).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/101_Tmima_ews_Ag.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/102_Tmima_ews_Ag.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/103_Tmima_ews_Ag.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/104_Tmima_ews_Ag.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/105_Tmima_ews_Ag.jpg
Εν κατακλείδι. Η μεσόγεια μπορώ να πω ότι πηγαίνει μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αν και εύκολη στη κατασκευή, είναι πάνω από 40 χιλιόμετρα και όσο να ναι, θέλει το χρόνο της. Τώρα, αν με ρωτάτε αν θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2008, θα σας πω πιθανότατα όχι, όχι πως αποκλείεται κιόλας βέβαια. Βάλτε κανένα εξάμηνο ακόμη για σιγουριά, δηλαδή σε δύο χρόνια από τώρα. Τώρα πάλι αν με ρωτήσετε αν με ενοχλεί αυτό, θα σας πω ΚΑΘΟΛΟΥ, κατηγορηματικά. Μιλάμε για τη μεσόγεια χάραξη. Τόσα χρόνια μας είχαν μάθει “βολεύεστε εκεί στη Καβάλα με τη παραλιακή, η μεσόγεια θα γίνει με το Δ ΚΠΣ, και αν γουστάρουμε”. Το να έχουν γίνει μελέτες, δημοπράτηση, και κατασκευή μέχρι το 2009, προσωπικά το θεωρώ θαύμα, και ας θέλουν κάποιοι να πουν οτιδήποτε άλλο.
Χρυσούπολη-Νέστος
Αρχικά δύο από τις χαραδρογέφυρες της παράκαμψης της Καβάλας:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/106_Xaradogefira_parakampsi_Kavalas.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/107_Xaradogefira_parakampsi_Kavalas.jpg
Λίγο πιο κάτω, για να μη ξεχνάμε και που βρισκόμαστε το δημοτικό (πλέον) στάδιο Καβάλας “Ανθή Καραγιάννη” και το νέο κλειστό κολυμβητήριο που υπάρχει ακριβώς από πίσω, εξαιρετικά αφιερωμένο στον Admin.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/108_Stadio_Kavalas_kai_kolimvitirio.jpg
Αρκετά πιο κάτω λίγο πριν την έξοδο του Α/Κ Χρυσούπολης, η μεγάλη ευθεία που προβλέπεται να χρησιμοποιείται σε έκτακτη ανάγκη και σαν αεροδιάδρομος (έχει γίνει σχετική συζήτηση). Και ενώ ακριβώς στον κόμβο υπάρχουν τα περίεργα φωτιστικά πάνω ακριβώς στη μπαριέρα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/110_AK_Xrisoupolis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/111_AK_Xrisoupolis.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/112_AK_Xrisoupolis.jpg
…λίγο νωρίτερα έχει 1-2 πινακιδάρες (με το συμπάθιο) που πολύ περίεργος είμαι να δω πως θα τις αποφύγει το …φτερό!!!
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/109_AK_Xrisoupolis.jpg
Μετά μπήκε σε όλες τις άνω διαβάσεις των χωριών που υπάρχουν στη περιοχή.
Από τον Γέρακα προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/113_Gerakas_pros_Kavala.jpg
…και προς Ξάνθη.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/114_Gerakas_pros_Xanthi.jpg
Από Ξεριά προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/115_Xerias_pros_Kavala.jpg
…και προς Ξάνθη.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/116_Xerias_pros_Xanthi.jpg
Από Αβραμηλιά προς Καβάλα (στο βάθος φαίνεται μια γέφυρα που είχε δείξει ο corfu παλαιότερα). Τώρα έχει τελειώσει, το είδα από τον δρόμο αλλά δε μπόρεσα να το βγάλω.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/117_Avramilia_Pros_Kavala.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/118_Avramilia_Pros_Kavala.jpg
…και προς Ξάνθη. Φαίνεται ότι το στρώμα πίσσας που έχει πέσει στη μια μεριά είναι το πρώτο, και έπεται και άλλο.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/119_Avramilia_Pros_Xanthi.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/120_Avramilia_Pros_Xanthi.jpg
Από Διαλεκτό προς Καβάλα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/121_Dialekto_pros_Kavala.jpg
…και προς Ξάνθη.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/122_Dialekto_pros_Xanthi.jpg
Η (προσωρινή προφανώς) έξοδος πριν το χωριό Παράδεισος, μιας και το πέρασμα του Νέστου αργεί ακόμα.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/123_Eksodos_Pros_Xanthi.jpg
Η απόσταση από το σημείο αυτό μέχρι τη σήραγγα Θαλασσιάς φαίνεται στη παρακάτω φωτογραφία:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/124_Nestos.jpg
Αρχικά από κει έχει κάτι έργα για ένα πέρασμα ενός αρδευτικού καναλιού που υπάρχει στη περιοχή.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/125_Nestos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/126_Nestos.jpg
Μετά είναι ο χώρος που θα γίνει η γέφυρα του ποταμού. Για την ώρα δεν είδα μεγάλη πρόοδο από τις τελευταίες φωτογραφίες που είδαμε από τον corfu. Γίνεται (όπως μου είπε κάποιος από το εργοτάξιο) αποστράγγιση του εδάφους, μάλλον για να μπουν τα βάθρα της γέφυρας (εντάξει, δεν ήταν και ο πιο περιγραφικός άνθρωπος του κόσμου).
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/127_Nestos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/128_Nestos.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/129_Nestos.jpg
Τα πολλά τεχνικά περάσματα που είχαμε δει και παλαιότερα, από τη μεριά της σήραγγας Θαλασσιάς.
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/130_Nestos_apo_siragga_Thalassias.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/131_Nestos_apo_siragga_Thalassias.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/132_Nestos_apo_siragga_Thalassias.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/133_Nestos_apo_siragga_Thalassias.jpg
Και η σήραγγα:
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/134_Siragga_Thalassias_Ditiki_eisod.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z74/Amozart1/135_Siragga_Thalassias_Ditiki_eisod.jpg
Αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:55 pm Post subject: |
|
|
αγαπητέ mozart καταρχήν έδωσες ρεσιτάλ!!
Κάπου αναφέρεσαι στο ότι σε δύο χρόνια ποιος θα χρησιμοποιεί τους κόμβους που φτιάχνονται στη Ν. Πέραμο, Κάριανη και Τούζλα μιας και θα έχει φτιαχτεί η Εγνατία οδός. Μην ξεχνάς τους λουόμενους απο τους όμορους νομούς και περιοχές, που κατακλύζουν κατα χιλιάδες τις παραλίες της περιοχής.
Σε κάποιες φωτογραφίες απο τη περιοχή Τούζλας φαίνονται κάτι "μουσαμάδες "στο έδαφος κάτω απο τα χώματα. Αυτά τι είναι?
Στον Αγιο Ανδρέα θα φτιαχτεί νέος κόμβος εκεί που συγκλίνουν το παλιό και το νέο κομμάτι? Τελικά ο δρόμος περνάει πίσω απο το ΠΘΑ Αγίου Ανδρέα? |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 1:03 pm Post subject: |
|
|
Ναι για τη παραλιακή γνωρίζω. Από τη περιοχή είμαι. Στην υπερβολή του το ανέφερα έτσι.
Γενικά πρέπει να φοριέται πολύ ο μουσαμάς. Και στο κόμβο της Τούζλας στη παραλιακή είχε (όπου παλιά ήταν έλος) και στο διπλασιασμό μετά τη γέφυρα του Στρυμόνα είχε.
Ο ρόλος του ακριβώς δε γνωρίζω ποιος είναι.
Ναι, ο δρόμος περνάει πάνω από τον Αγ.Ανδρέα, και θα συγκλίνει για να φανταστείς, όπως έρχεσαι από Πέραμο, και περνάς τον τωρινό κόμβο, υπάρχει μια δεξιά στροφή που σε βγάζει πάνω από την Ηρακλείτσα. Ε, εκεί ακριβώς που τελειώνει η στροφή αυτή. Προφανώς πρόκειται για νέο κόμβο.
Θα το δεις στη λεπτομέρεια (στο μπλε κομματι) του χάρτη:
http://i207.photobucket.com/albums/bb120/Amozart/xartis.jpg |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:58 pm Post subject: |
|
|
Πολύ κατατοπιστικό το οδοιπορικό του Mozart!!!!!!!
corsakias wrote: |
Σε κάποιες φωτογραφίες απο τη περιοχή Τούζλας φαίνονται κάτι "μουσαμάδες "στο έδαφος κάτω απο τα χώματα. Αυτά τι είναι? |
Αν δεν κάνω λάθος νομίζω ότι τους μουσαμάδες αυτούς τους βάζουν για να μην περνούν (φυτρώνουν) τα....χόρτα στη άσφαλτο.....
Φαίνεται ότι δεν θα σαπίζουν (οι μουσαμάδες) αν και...μέσα στην γη!!!! |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 4:08 pm Post subject: |
|
|
Κατ' αρχήν όχι απλά ρεσιτάλ αλλά δουλεια για όσκαρ. Μην ξεχνάμε ότι είσαι και ο author αυτού του τόπικ.
Λοιπόν σχόλια:
Για τις λίμνες δηστυχώς ο επαρχιακός δρόμος περνάει χαμηλότερα σε ύξος απότην εγνατία κι έτσι αδικείται ο φωτογράφος. Είναι και ο λόγος που κι εγώ εδώ δεν τράβηξα ποτέ. Πάντως στο σημείο που περιγράφεις 1-1.5χλμ. που το πιάσανε τελευταίο, το βλέπω αρκετά πίσω και δεν ξέρω αν για το Σεπτέμβρη θα είναι έτοιμο. Κατά τα άλλα είναι προχωρήμένα και όλα οκ για τον Σεπτέμβρη.
Στο Στρυμώνα οι αθεόφοβοι έβαλαν τελικα διαχωριστικό. Ποιος ξέρει πόσοι την έκαναν ανάστρωφα.
Από την φώτο 61 επιτέλους κάποιος μπορεί να καταλάβει τη χάραξη της εγνατίας και που ακριβώς διαχωρίζεται με την παραλιακή.
Η εκπληξη από τη μεσόγεια είναι πως προχωρούν τα τεχνικά και μάλιστα σε πολύ καλό βαθμό. Άντε Μπετώβεν πήρες την απάντηση σου ότι στην Μεσόγεια δεν γίνεται τίποτα Αν τελειώσουν τα τεχνικά έγκαιρα νομίζω πως δεν είναι τίποτα να μπαζώσουν και να τα συνδέσουν μεταξύ τους.
Αλλά το πιο ωραίο το κράτησες για το τέλος. Στο Χρυσούπολη - Νέστος.
Μιλάμε πως είναι πολύ μπροστά. Δηλαδή για Αύγουστο το βλέπω σίγουρα.
Εκεί στη γέφυρα Λιθοχωρίου λίγο έχουν σκοντάψει αλλά νομίζω πως είναι θέμα ημερών να γίνει η ασφαλτόστρωση και πάνω στη γέφυρα.
Και στο Νέστο βλέπω προχώρησε η θεμελίωση.
Η φώτο 126 κατάλαβα που είναι και τηθεωρώ πολύ σημαντική. Φαντάσου πως θα γίνουν κι άλλα τέτοια μέχρι την κοίτη. Είναι το πρώτο βάθρο άπό την πλευρά του Παράδεισου.
Φίλε πάρα πολύ καλή δουλειά και πάλι συγχαρητήρια.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο στα γραφεία της εγνατίας στην Κοζάνη και η μηχανικός εκεί δεν ήθελε με τίποτα να μου πει την μέρα παράδοσης του κόμβου Πολύμυλου. ''Δεν είναι δική μου δουλειά να σας αναφέρω ημερομηνία παράδοσης, θα εκδοθεί δελτίο τύπου από την εταιρεία'' μου είπε. Λες και θα μου έλεγε τα μυστικά του κράτους. Τι να πω.
Το ίδιο και τα γραφεία της εταιρείας στα Γρεβενά για την ημερομηνία παράδοσης στο Γρεβενά - Βενέτικο. Δεν τους παίρνεις λέξη.
Υ Π Ο Μ Ο Ν Η. Μόνο που και αυτή έχει τα οριά της.  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 10:23 pm Post subject: |
|
|
Mozart πάνω που σε είχαμε χάσει και σε επιθυμήσαμε εκεί χτυπάς δριμύτατος πάρα πολύ καλή η δουλειά σου και πολύ κατατοπιστική. Στη μεσόγεια είχα την εντύπωση ότι τελείωσαν τουλάχιστον τα τεχνικά αλλά βλέπω ότι οι μεγάλες διαβάσεις κατασκευάζονται ακόμα. Mozart απ'ότι καταλαβαίνουμε υπάρχουν κάποια μικρά έστω τμήματα κανονικής οδοποιίας τα οποία ήδη κατασκευάζονται και δεν είχαν πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις? (στην αρχή του τμήματος από Στρυμώνα μεριά κα). Το τμήμα από Σύμβολο μέχρι Αγ. Ανδρέα Παναγία μου φαίνεται δύσκολο μορφολογικά πολύ έντονο ανάγλυφο. Κοντεύει να περάσει ένας χρόνος από τότε που παραδώθηκε το τελευταίο τμήμα στην εγνατία αν εξαιρέσουμε τα 5 χμ στη Μάκρη και τα 7 στην Αγ. Αναστασία που θα ξανακλείσουν για επισκευές, είναι το μεγάλο κενό και ταυτόχρονα το σημείο γέφυρα (όχι Αράχθου ) όπου ξεκινούν να παραδίδονται οι καινούριες εργολαβίες που ξεκίνησαν απ'το 2004, αν και το τμήμα που υπολείπεται στη Βόλβη έπρεπε να είχε παραδωθεί. Έρχονται μεγάλα τμήματα προς παράδοση αλλά όχι ακόμα απαιτητικά σε δυσκολία. Δεν ξέρω τι να πω για τη μεσόγεια, όντως θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι έστω και το 2009 αλλά είναι το γαμώτο γιατί να κολλήσει στις απαλλοτριώσεις γιατί είναι πολλά τα χιλιόμετρα. Αν το πλακώσουν στις μπουλντόζες φυσικά και μπορούν να το τελειώσουν έγκαιρα αλλά μήπως χρειαστούν να πληρώσουν παραπάνω εργάτες. Πέρα απ'αυτό δεν έχω ακόμα ένα σαφές ποσοστό εξέλιξης όσον αφορά τις εργασίες κατασκευής. Mozart δηλ έχει ξεκινήσει πλέον η κατασκευή των χωματουργικών?? (ξερίζωμα αμυγδαλιών και λοιπών φυτών?? )
Corfu δοκίμασε το βασανιστήριο με κερί για να μιλήσουν μπορεί να πιάσει  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 8:54 am Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
exitmusician
radja wrote: | Nα δωσω και εγω μερικες πληροφοριες για το τμημα Μεστη- Μακρη απο
το οποιο περασα την περασμενη Πεμπτη.
1. Υποτμημα Μεστη - Συκοραχη ετοιμο και παραδομενο
2. Υποτμημα Συκοραχη - Δικελα: Δεν εχει πεσει τσαπια. Μάλιστα προβλεπω
να αργησει η διαπλατυνση λογω υπαρξης πρανους απο την μια μερια του δρομου και μικρης χαραδρας απο την αλλη.
3. Υποτμημα Δικελα - Mακρη : Τελειωνει η ασφαλτοστρωση του ρευματος καθοδου και θα ακολουθησει και της ανοδου . Υπολογιζω σε ενα μηνα να ειναι ετοιμη η διαπλατυνση .
Παντως γενικα παρατηρειται πολυ μεγαλη καθυστερηση σε αυτο το τμημα
χωρις να υπαρχει καποια δικαιολογια.. Θυμιζω οτι κανονικα επρεπε να ειχε
παραδοθει απο τον Δεκεμβριο του 2006!
ΥΓ. Συγχαρητηρια Mozart !! |
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 10:42 am Post subject: |
|
|
Η Εγνατία ΑΕ ανακοίνωσε κλείσιμο του τμήματος Βέροια - Πολύμυλος για τεστ στα συστήματα ασφαλείας.
Πιστεύω πως από την Παρασκευή που τελοιώνουν τα τεστ θα παραδώσουν και τον κόμβο Πολύμυλου μαζί πακέτο.
http://www.giapraki.com/efimerides/xronos.htm
Όσο για το Μέστη - Μάκρη, θα δώσουν όπως είπες σε κανα μήνα το Μάκρη - Δίκελλα και μετά θα πιάσουν το Δίκελα - Συκοράχη. Κατά το διάστημα εργασιών στο πιο πάνω τμήμα η κυκλοφορία θα εκτραίπετε στον παράλληλο νότια απ' την εγνατία. |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:31 am Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους,
Κατ'αρχήν συγχαρητήρια για τη φοβερή δουλειά του Mozart! Και εις ανώτερα!
Όσον αφορά το τμήμα Δίκελλα-Συκορράχη θα καθυστερήσει λίγο ακόμη. Πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν τα έργα βελτίωσης οδού που θα χρησιμοποιηθεί ως παρακαμπτήριος (για όσους κατευθύνονται προς Αλεξανδρούπολη είναι στα δεξιά τους) και μετά θα ξεκινήσουν οι εργασίες στον κυρίως άξονα.
Στο τμήμα από σήραγγα Θαλασσιάς έως Α/Κ Βανιάνου τι ακριβώς γίνεται; Προχωρούν οι εργασίες;
Τέλος, οι Α/Κ Βαϊοχωρίου και Παλιού δεν θα δωθούν ποτέ στην κυκλοφορία; |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:47 am Post subject: |
|
|
Προς Mozart
Η ταινία με τον Μπακιρτζή λεγόταν "Ας περιμένουν οι γυναίκες"(καλός ο τίτλος,δεν παθαίνουν και τίποτε...) και μαζί με το "όλα είναι δρόμος" του Βούλγαρη είναι μια καλή ευκαιρία για να θυμόμαστε όλα εκείνα τα μέρη που πολύ σπάνια θα επισκεπτόμαστε μόλις ολοκληρωθεί η Εγνατία(αφού ...λυσσάξαμε εδώ μέσα.Εγώ προσωπικά την πρωτάκουσα το 1985,ήμανε νιος και γέρασα!)
Από δω και πέρα πάντα για κάτι θα βιαζόμαστε και από τον παλιό δρόμο θα πάμε την άλλη φορά...
Ομως θα μπορούμε επιτέλους να έχουμε επιλογή και όποιος πηγαίνει από τους επαρχιακούς θα είναι μόνος του και θα περνάει πιο ωραία... |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 1:45 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | ... απ'ότι καταλαβαίνουμε υπάρχουν κάποια μικρά έστω τμήματα κανονικής οδοποιίας τα οποία ήδη κατασκευάζονται και δεν είχαν πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις? (στην αρχή του τμήματος από Στρυμώνα μεριά κα). . |
Από τη μεριά της σήραγγας του Συμβόλου μέχρι το χωριό Κηπιά (3-4 χλμ) έχει χαραχτεί (τώρα σε ποιο σημείο από πλευράς στρώσεων, χώματος, χαλικιού κλπ κλπ, βρίσκονται, δε μπορώ να ξέρω, και να ήξερα, δε θα καταλάβαινα και πολλά!! ). Από κει και πέρα γύρω από τον ΑΚ Μουσθένης έχουν χαράξει περίπου 1 χλμ, και μετά ό,τι σας έδειξα στο τέλος.
Απλά να προσθέσω τα εξής. Είπα ότι από Γαληψό μέχρι περίπου Πλατανότοπο, είναι όλο λόφοι και δεν φαίνεται τίποτα από το δρόμο. Στη πραγματικότητα γυρνώντας είδα σε μια πλαγιά καθαρότατα 4-5 τεχνικά στη σειρά ΕΤΟΙΜΟΤΑΤΑ (αυτό που είπες, ότι δηλαδή μετά μένει μόνο το μπάζωμα, που για τους εργάτες πρέπει να είναι και το πιο ευχάριστο κομμάτι). Δεν αποκλείεται λοιπόν και σε άλλα σημεία (που όντως δεν υπάρχει οπτική πρόσβαση) να ισχύει το ίδιο. Δε μπήκα δυστυχώς σε κανένα εργοτάξιο όμως στα σημεία εκείνα.
fkxan
Μετά τη Θαλασσιά δε πήγα, αλλά από ό,τι είχαμε δει πριν μήνες πρέπει να τελειώνει όπου να ναι, απλά δεν έχει και τόσο σημασία αν δε τελειώσει το πέρασμα του Νέστου πρώτα.
tasosGR
Πες μου ότι θυμάσαι μια στιχομυθία μεταξύ Ζουγα-Μπακιρτζή σχετικά με τον Ίβιτς να πέφτει για πέναλτι στη Τούμπα, και κατά πόσο μπορεί να το καταπιεί ο Ζουγανέλης! Απίστευτο γέλιο (το μόνο που μου έμεινε από τη ταινία). |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 3:01 pm Post subject: |
|
|
Welcome back Mozart!! Σε χάσαμε αλλά ευτυχώς σε ξαναβρήκαμε! Αλήθεια πόσο ωραία μπορούμε να αισθανόμαστε όταν πριν από 2 και 3 χρόνια είχμε σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης για τη μεσόγεια χάραξη και τώρα βλέπουμε μέρα με τη μέρα να γίνεται πραγματικότητα; Ένα μικρό θαύμα είναι για μένα αυτό που γίνεται και η ώρα που θα διασχίζουμε την κοιλάδα μεταξύ Παγγαίου και Συμβόλου μέσω Εγνατίας δεν θα αργήσει! Ευχαριστούμε γαι όλες τις φωτογραφίες, το ρεπορτάζ είναι καταπληκτικό!!! |
|
Back to top |
|
 |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 3:21 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικό tour de force από το Mozart. Έχω μια απορία μιας και αυτό το κομμάτι της Εγνατίας δεν το έχω περάσει ποτέ και δεν έχω ιδέα από τα γεωγραφικά της περιοχής. Η μεσόγεια χάραξη γιατί ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα εφόσον η περιοχή δεν φαίνεται τουλάχιστον, να είναι από τις πολύ δύσβατες της Εγνατίας;
Επίσης η γέφυρα του Στρυμωνα είναι αυτό που αρχίζει να φαίνεται στα δεξιά του υπάρχοντος δρόμου, μια κατασκευή από μπετόν που κάποια στιγμή θα πάρει σχήμα γέφυρας; |
|
Back to top |
|
 |
Giorgos Kollias New Member


Joined: 04 Jun 2007 Posts: 14
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 3:25 pm Post subject: |
|
|
Μα, σε ποιους ακριβώς αναφέρεσαι;
Τώρα ζήλεψα κι εγώ όμως! Έχω φωτογραφίες από την Αθηνών - Θεσσαλονίκης (τακτικός χρήστης τα τελευταία χρόνια). Το πέταλο του Μαλιακού είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο, κάθε φορά που περνάω διαπιστώνω όλο και νέα έργα (θεμελιώσεις γεφυρών, προετοιμασίες για κατασκευή νέων Α/Κ, εκτροπές της κυκλοφορίας κλπ). Τι λέτε; Υπάρχει ενδιαφέρον στην ομάδα και για τα έργα αυτά; Αν ναι, να προχωρήσω πάραυτα... |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 3:59 pm Post subject: |
|
|
φυσικά και υπάρχει ενδιαφέρον. Το παρών τοπικ έχει θεματολογία οδικά έργα. Αρα συμπεριλαμβάνονται όλα τα οδικά έργα. Το ότι οι αναφορές για την Εγνατία είναι πολυπληθείς είναι επειδή έχουμε περισσότερους ανταποκριτές και απεσταλμένους κατα μήκος της οδού.  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 4:03 pm Post subject: |
|
|
Τι εννοείς φίλε Γιώργο μπορείς να μας πεις? αν θέλουμε φωτογραφίες απ'το Μαλλιακό??? Αααα θα σε μαλώσουμε  |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 4:52 pm Post subject: |
|
|
Giorgos Kollias wrote: |
Μα, σε ποιους ακριβώς αναφέρεσαι;
Τώρα ζήλεψα κι εγώ όμως! Έχω φωτογραφίες από την Αθηνών - Θεσσαλονίκης (τακτικός χρήστης τα τελευταία χρόνια). Το πέταλο του Μαλιακού είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο, κάθε φορά που περνάω διαπιστώνω όλο και νέα έργα (θεμελιώσεις γεφυρών, προετοιμασίες για κατασκευή νέων Α/Κ, εκτροπές της κυκλοφορίας κλπ). Τι λέτε; Υπάρχει ενδιαφέρον στην ομάδα και για τα έργα αυτά; Αν ναι, να προχωρήσω πάραυτα... |
Και βέβαια να προχωρήσεις, το ρωτάς;;;
Ότι έχει κανείς καλοδεχούμενο!!  |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:06 pm Post subject: |
|
|
marin wrote: | Πραγματικό tour de force από το Mozart. Έχω μια απορία μιας και αυτό το κομμάτι της Εγνατίας δεν το έχω περάσει ποτέ και δεν έχω ιδέα από τα γεωγραφικά της περιοχής. Η μεσόγεια χάραξη γιατί ήταν τόσο μεγάλο πρόβλημα εφόσον η περιοχή δεν φαίνεται τουλάχιστον, να είναι από τις πολύ δύσβατες της Εγνατίας;
Επίσης η γέφυρα του Στρυμωνα είναι αυτό που αρχίζει να φαίνεται στα δεξιά του υπάρχοντος δρόμου, μια κατασκευή από μπετόν που κάποια στιγμή θα πάρει σχήμα γέφυρας; |
To κομμάτι αυτό marin δεν συμπεριλήφθηκε στον αρχικό σχεδιασμό της Εγνατίας επειδή η τωρινή χάραξη της εθνικής οδού ήταν σχετικά καινούρια (δεκαετία του 80) με διατομή κλασσικής εθνικής οδού και με σχετικά καλά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα. Όταν λοιπόν αποφασίστηκε να γίνει η Εγνατία, αποφάσισαν να φτιάξουν όλο το δρόμο με διατομή κλασσικής εθνικής οδού (ταχείας κυκλοφορίας) και ο υπάρχων δρόμος ήταν οκ.
Όταν όμως αποφασίστηκε να γίνει τελικά αυτοκινητόδρομος το κομμάτι αυτό ήταν ανεπαρκές. Επειδή όμως ήταν το σχετικά καλύτερο απ' όλα άργησε υπερβολικά να γίνει η μελέτη και να παρθεί η απόφαση κατασκευής αυτοκινητοδρόμου από τη μεσόγεια πλευρά της περιοχής. Έιχαν προτεραιότητα άλλα τμήματα όπου η υπαρχουσα εθνική οδός ήταν άθλια. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 6:12 am Post subject: |
|
|
Quote: | Επειδή όμως ήταν το σχετικά καλύτερο απ' όλα. |
Με ένα οδόστρωμα που το παρίσι-ντακαρ μπροστά του φαντάζει απλώς χωματόδρομος και διαρκείς καταλισθήσεις από το βουνό.
Φανταστείτε τα άλλα πως ήταν... |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:26 am Post subject: |
|
|
Giorgos Kollias wrote: |
Μα, σε ποιους ακριβώς αναφέρεσαι;
Τώρα ζήλεψα κι εγώ όμως! Έχω φωτογραφίες από την Αθηνών - Θεσσαλονίκης (τακτικός χρήστης τα τελευταία χρόνια). Το πέταλο του Μαλιακού είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο, κάθε φορά που περνάω διαπιστώνω όλο και νέα έργα (θεμελιώσεις γεφυρών, προετοιμασίες για κατασκευή νέων Α/Κ, εκτροπές της κυκλοφορίας κλπ). Τι λέτε; Υπάρχει ενδιαφέρον στην ομάδα και για τα έργα αυτά; Αν ναι, να προχωρήσω πάραυτα... |
Ίσως αναφέρεται και σε εμένα Δυστυχώς όμως ο ηλ@#$ς server μου δεν μου επιτρέπει να δω φωτό από το photobucket και έτσι δεν μπόρεσα να δω καμιά από αυτές που ανέβασε ο μαέστρος Αν κάποιος μπορεί αυτές με σήμανση να τις ανεβάσει αλλού π.χ. imageshack ή σε κάποιο άλλο μέρος όπως κάνει ο corfu θα ήμουν ευγνώμων.
Χτες που ήμουνα στην περιοχή Λαμίας επισκέφτηκα την άνω διάβαση του ΠΑΘΕ που κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ πάνω από τη νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας . Τα 22 βάθρα του δεξιού κλάδου είναι έτοιμα και τον επόμενο μήνα φτάνουν τα χαλύβδινα δοκάρια του φορέα που ήδη κατασκευάζονται κάπου στο Βόλο. Αυτό γίνεται για λόγους ταχύτητας κατασκευής. Πάντως η παράκαμψη Αγ. Κων/νου - Καμ. Βούρλων θέλει ένα τρίμηνο τουλάχιστον για να ολοκληρωθεί. Λείπουν οδοστρωσίες σε τμήματα, πινακίδες, ηλεκτροφωτισμοί, το cut and cover στα Καμ. Βούρλα είναι στα μπετά ακόμα... |
|
Back to top |
|
 |
primus Visitor

Joined: 20 Jun 2007 Posts: 8 Location: Αθήνα, Τρίκαλα
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 10:27 am Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σ'όλα τα παιδιά του forum.
Το ενδιαφέρον μου για τα οδικα έργα μετρά κάτι χρόνια και χαίρομα ιδιαίτερα που υπάρχουν κι άλλοι τρελλοί σ'αυτό το τόπο.
Παρακολουθώντας μέρες τα σχόλιά σας για τα οδικά έργα ανά την Ελλάδα είπα κι εγώ να κάνω το μεγάλο βήμα και γράφηκα μέλος.
Επί τη ευκαιρία θα 'θελα να ρωτήσω κάποια πράματα έχοντας ταξιδέψει πρόσφατα από Βόλο προς Αθήνα:
α) Τι έργα κατασκευάζονται στο κομμάτι ανάμεσα στον μελλοντικό Α/Κ Ροδίτσας και Α/Κ (?) Θερμοπυλών? Τα βἀθρα που στήνονται θα εξυπηρετούν τον αυτοκινητόδρομο ή τον ΟΣΕ? Κοντολογίς τι θα περνά από πάνω, ο ΟΣΕ ή ο δρόμος?
β) Τι πρόκειται να περατωθεί εντός 2007 στην ΠΑΘΕ? Τα τούνελ στον Α.Κων/νο και Κ.Βούρλα μου φαίνεται δύσκολο να παραδοθούν έτοιμα τον Ιούλη. Λείπουν αρκετά πράματα ακόμα κι η ελληνική εμπειρία δείχνει πως παρά τις καλοπροαίρετες εξαγγελίες θα μας πάρει λίγο χρόνο παραπάνω να δούμε περατωμένες τις σήραγγες.
γ) Στην Εγνατία τι προβλέπεται να δοθεί φέτος? Θα δούμε επιτέλους τη σήραγγα Δρίσκου έτοιμη?
Να 'στε καλά, Κώστας
Ευχαριστώ |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:15 pm Post subject: |
|
|
Καλά στο επόμενο διάστημα θα πέσει πολύ γέλιο θα τσακώνονται ο Σαρακατσάνος με τον Γιωργάκη για ποιανού είναι η Εγνατία ..Το καλό είναι ότι θα μάθουμε κανα νέο γιατί αν περιμένεις απο τον Γούλα κάηκες.
Το αστείο είναι ότι ενώ όσοι ασχολούνται πιστεύουν ότι γίνεται δουλειά, αυτές οι πρόωρες παραδόσεις χαλάνε όλη την εικόνα...
Αγαπητέ primus αν και επαναλαμβάνομαι οι σίγουρες παραδόσεις είναι:
1.Χρυσούπολη Παράδεισος έως τον Σεπτέμβρη(τα ασφαλτικά πάνε πολύ καλά)
2.Μικρή -Μεγάλη Βόλβη έως τον Σεπτέμβρη. Η ΑΒΑΞ έχει σχεδόν τελειώσει και τα ασφαλτικά και τώρα ασχολούνται κύρια με τα πρανή .Η ΒΙΟΤΕΡ είναι πιο πίσω υπάρχει γύρω στο 1,5 χιλ που έιναι πιο πίσω αλλά στα πρώτα χιλιόμετρα έχει τελειώσει και τα ασφαλτικά.
3.Πολύμυλος εντός των ημερών
4.Ανατολικός Γρεβενών-Βενέτικος ίσως και πριν τις εκλογές
Για τα υπόλοιπα παρακαλώ τους Δυτικούς |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:52 pm Post subject: |
|
|
Για τα υπόλοιπα άσε καλύτερα. Μόλις είδα τις φώτο του Τάσου απ' τα Γιάννενα στο τμήμα Δροσοχώρι - Κατούνα. Είναι για να κλαίνε μανούλες και όλοι οι συμφορουμίτες μαζί. Ούτε τέλος του χρόνου, μάλλον με λίγη καλή θέληση (βλέπε ΑΕΓΕΚ) ίσως τα Χριστούγεννα να περνάμε το Δρίσκο.
Καλά μου τα έλεγε ο αντιπρόεδρος της εγνατίας στα Γιάννενα πριν τρεις μήνες. Αν θυμάστε ο κ. Ιωάννου μου είχε πει προς το τέλος του χρόνου.
Καλά λες Jimmara, αν περιμένουμε απ' τον Γούλα, αυτός είναι ικανός να σου πει πως σε 3 μήνες έχει τελειώσει και το Παναγιά - Γρεβενά.  |
|
Back to top |
|
 |
Giorgos Kollias New Member


Joined: 04 Jun 2007 Posts: 14
|
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|