View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Thu May 31, 2007 1:13 pm Post subject: |
|
|
Έχω ξαναγράψει παλαιότερα για το σταθμό του tube Canary Wharf που τον θεωρώ από τους ωραιότερους που έχω δει. Αυτό έχει να κάνει κυρίως με την απέραντη άπλα του και την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει σε αντίθεση με τους περισσότερους υπόγειους σταθμούς.
Δεν τον συγκρίνω σε καμιά περίπτωση με τον αντίστοιχο του DLR παρόλη τη φοβερή θέα ανάμεσα στα κτίρια. |
|
Back to top |
|
 |
SOUL_13 Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004 Posts: 722 Location: Birmingham-UK
|
Posted: Thu May 31, 2007 2:21 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Μην Ξεχνάς ότι το S-Bahn είναι προαστιακός σιδηρόδρομος και το U-Bahn είναι μετρό |
Vasika sthn Ellada exoume bleksei to Metro me ton Ypogeio (Underground). To Metro einai o Mhtropolitikos Sudirodromos mias polhs to an einai upogeios h' upergios den exei diafora (kedriko xarakristiko h Hlektrokinish kai h suxnothta twn dromologiwn). Vasika paizei rolo h morfologia ths polhs, stis Voreioeurwpaikes poleis megalo meros tou Metro einai upergeio logo ths araihs domishs, p.x. to Metro tou Liverpool exei 6 upogious stathmous (sto kedro) kai kamia 60aria upergeious. Kai o Hlekrikos pou leme Ellhnisth Metro einai. |
|
Back to top |
|
 |
paul_agg Visitor

Joined: 22 May 2007 Posts: 3
|
Posted: Thu May 31, 2007 2:55 pm Post subject: |
|
|
Αλήθεια στους νέους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα έχουν προβλεφθει λεωφορεία που θα ξεκινούν απο κεί?Γιατί στο ΜΕΤΡΟ του Αιγάλεω όλοι βγαίνουν έξω και ψάχνονται απο που θα πάρουν λεωφορείο για κάπου...αλήθεια σήμερα είδα σε 1 στάση κοντά στο σταθμο στο Αιγάλεω (στη Θηβών πρώτη στάση μετά την Ιερά οδο) οτι θα βάλουν κάποια καινούργια λεωφορεία τα οποία θα είναι Χαιδάρι - Σταθμος ΜΕΤΡΟ Αιγάλεω κτλ...αλλά όσο και αν έψαξα δεν έχω δει τίποτα ακόμα.Αλλά αφού αυτές οι νέες γραμμές δεν λειτουργούν...γιατί τις τοποθέτησαν πάνω στις στάσεις? |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 3:47 am Post subject: |
|
|
paul_agg wrote: | Αλήθεια στους νέους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ στην Αθήνα έχουν προβλεφθει λεωφορεία που θα ξεκινούν απο κεί?Γιατί στο ΜΕΤΡΟ του Αιγάλεω όλοι βγαίνουν έξω και ψάχνονται απο που θα πάρουν λεωφορείο για κάπου...αλήθεια σήμερα είδα σε 1 στάση κοντά στο σταθμο στο Αιγάλεω (στη Θηβών πρώτη στάση μετά την Ιερά οδο) οτι θα βάλουν κάποια καινούργια λεωφορεία τα οποία θα είναι Χαιδάρι - Σταθμος ΜΕΤΡΟ Αιγάλεω κτλ...αλλά όσο και αν έψαξα δεν έχω δει τίποτα ακόμα.Αλλά αφού αυτές οι νέες γραμμές δεν λειτουργούν...γιατί τις τοποθέτησαν πάνω στις στάσεις? |
Σήμερα το πρωί (1/6/2007) στις 10:00 θα πάει ο Λιάπης στην πλατεία Εσταυρωμένου, να ανακοινώσει τις νέες γραμμές λεωφορείων με αφετηρία τον σταθμό Αιγάλεω.
Αν και δεν έχει βγει αναλυτικό δελτίο τύπου στο oasa.gr ή στο yme.gr, οι νέες γραμμές έχουν ήδη καταχωρηθεί (χωρίς όμως ακόμα αναλυτικά δρομολόγια, αυτά μάλλον από αύριο) στο site oasa.gr στην αναλυτική κατάσταση με τις γραμμές. Ενδεικτικά σε παραπέμπτω στη γραμμή 807 που εξυπηρετεί τον Κορυδαλλό, αν κάνεις κλικ στην στάση "ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ" θα σου εμφανιστεί παραθυράκι με όλες τις γραμμές που περνάνε από εκεί.
Όσες γραμμές έχουν στον τίτλο τους "ΣΤΑΘ.ΑΙΓΑΛΕΩ" είναι καινούριες, είναι όλες κυκλικές και εξυπηρετούν περιοχές όπως το Χαϊδάρι, η Αγ. Βαρβάρα, ο Κορυδαλλός, το Κερατσίνι και ο Ασπρόπυργος!
Τα Τ.Ε.Ι. Πειραιά πλέον θα εξυπηρετούνται από τουλάχιστον δύο γραμμές προς τους νέους σταθμούς και απέχουν μόνο 4-5 στάσεις από αυτούς.
Ελπίζω οι χρονοαποστάσεις να είναι λογικές (λιγότερο από 10' οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας), αν και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο συνεχίζουν να υπάρχουν όλες οι γραμμές που πάνε Αιγάλεω από πλατεία Κουμουνδούρου και από Ομόνοια... |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 9:26 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν, συνεχίζω στα προηγούμενα που έχω γράψει:
Οι νέες γραμμές είναι 5 είναι κυκλικές και έχουν αφετηρία:
837 Αγ. Βαρβάρα
866 Ασπρόπυργος
806 Κορυδαλλός
807 Άνω Κορυδαλλός
852 Νεάπολη
Διέρχονται όλες από τον Εσταυρωμένο (στάση μετρό Αιγάλεω) που είναι και επιστρέφουν στην αφετηρία τους κυκλικά.
Απ'ό,τι είδα έχουν δρομολόγια από τις εκάστοτε αφετηρίες 2-3 φορές την ώρα, το οποίο σε συνδιασμό με τις υπόλοιπες 9 γραμμές που διέρχονται από το σημείο προς τους ίδιους προορισμούς (με αφετηρία την Ομόνοια/Ζήνωνος και την πλ.Κουμουνδούρου) θα δημιουργούν, πιστεύω, μία καλή σύνδεση με τις παραπάνω περιοχές και έναν λογικό χρόνο αναμονής στις στάσεις...
Π.χ. για Κορυδαλλό υπάρχουν εναλλάξ δρομολόγια του Α17/Β17 από Ζήνωνος 2-3 την ώρα έκαστο, που σημαίνει 5 δρομολόγια την ώρα για Κορυδαλλό συν 2-3 έκαστο το 806/807. Οπότε συνολικά θα υπάργουν 10 δρομολόγια την ώρα περίπου συνολικά για τον Κορυδαλλό από τον σταθμό Αιγάλεω που είναι πολύ καλά!
Θυμάμαι ότι κάποτε πήγαινα στην πλ.Ελευθερίας που εξυπηρετείται και από τις δύο γραμμές και από Ομόνοια είχαμε κάνει βράδυ χωρίς κίνηση με το λεωφορείο να γκαζώνει τέρμα στην Ιερά Οδό, τουλάχιστον 35 λεπτά! |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 10:49 am Post subject: |
|
|
Ο Προαστιακός φτάνει στον Πειραιά την Δευτέρα!
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070601&nid=4869831
Βασικά στοιχεία: ανοίγουν οι 4 από τους 5 σταθμούς (Ρουφ, Ρέντης, Λεύκα, Πειραιάς), ο πέμπτος σταθμός στον Ταύρο έρχεται αργότερα.
Θα γίνονται δύο δρομολόγια την ώρα από Πειραιά, εναλλάξ για αεροδρόμιο και Κόρινθο (βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης σχετικά με την Κόρινθο με 1 δρομολόγιο ανά ώρα από Αθήνα, έως τώρα ήταν ανά δύο ώρες).
Το Κιάτο ανοίγει τέλη Ιουνίου, τα έργα στο ΣΚΑ τελειώνουν τέλη του έτους, με μείωση του χρόνου για Κόρινθο κατά 20-30 λεπτά (!!!)
Ο ΟΣΕ και ο δήμος Αθηναίων συζητούν υπογειοποίηση από Ρουφ έως Τρεις Γέφυρες και γι'αυτό δεν έγινε και ο σταθμός που θα συνδέει τη γραμμή 3 με τον προαστιακό στον Κεραμεικό (η έξοδος του σταθμού είναι 10 μέτρα από τις γραμμές στην Κωνσταντινουπόλεως)...
Βέβαια το ότι φτιάχνουν τώρα τις καινούριες (υπέργειες αποβάθρες) στο σταθμό Λαρίσης και αν αποφασίσουν υπογειοποίηση θα πρέπει να το ξανακάνουν από την αρχή, δεν το σχολιάζω...
Πάντως κάτι πρέπει να γίνει στο τμήμα αυτό καθώς υπάρχουν πολλές ισόπεδες διαβάσεις με κεντρικούς δρόμους, σίγουρα θυμάμαι, με Ιερά Οδό, μετά κοντά στο σταθμό Λαρίσης (με την Ανδρομάχης πώς την λένε τέλος πάντων), μετά σε κάτι στενά μόλις βγαίνουμε από τον σταθμό Λαρίσης προς Βορρά... Αφήστε που οι κάτοικοι της περιοχής περνούν άρδην μέσα από τις γραμμές ελλείψη: 1. υπέργειων διαβάσεων, 2. περίφραξης στη γραμμή και 3. λόγω της ύπαρξης (άκουσον άκουσον) διαβάσεων που έχει κατασκευάσει ο ίδιος ο ΟΣΕ μέσα στις γραμμές από προπολεμικές εποχές...
Άντε τώρα που πήρανε μπρος στο Τρεις Γέφυρες-ΣΚΑ, ας βρούνε μια λύση και στο Ρουφ-Τρεις Γέφυρες, να τελειώνει η υπόθεση! |
|
Back to top |
|
 |
fisherboy Visitor

Joined: 15 Mar 2007 Posts: 6
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 11:30 am Post subject: |
|
|
Μία ερώτηση:
Έχω ακούσει ότι υπάρχει ένα τηλέφωνο το οποίο καλείς όταν βλέπεις ότι το λεωφορείο που περιμένεις καθυστερεί αδικαιολόγητα. Τους λες σε ποια στάση είσαι και αργότερα σε παίρνουν τηλέφωνο αυτοί. Το ξέρει κανείς; |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 3:55 pm Post subject: |
|
|
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η διαπίστωση ότι στο ΦΕΚ 218/ΑΑΠ/29-05-2007 που δημοσιεύθηκε χθες υπάρχει απόφαση απαλλοτρίωσης ακινήτου για την κατασκευή του σταθμού 'Φιλοθέη' της βόρειας επέκτασης της γραμμής 3.
Ουσιαστικά, ο σταθμός αυτός ανήκει στην περίφημη γραμμή-U την οποία επιθυμεί ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ να χρηματοδοτήσει μέσω τιτλοποίησης μελλοντικών εσόδων της Αττικής Οδού, αφού αυτή επιστρέψει στο Ελληνικό Δημόσιο.
Είχα την εντύπωση ότι το έργο αυτό δεν είχε ωριμάσει αρκετά, ώστε να συζητάμε για απαλλοτριώσεις. Ίσως από την άλλη, ο σκοπός είναι να δεσμευθούν τα οικόπεδα με καταβολή τμήματος του τιμήματος για να είναι στη διάθεση του Δημοσίου για ένα ορίζοντα λίγων ετών. |
|
Back to top |
|
 |
UWG Senior Member

Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
|
Back to top |
|
 |
NiMos Full Member

Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 5:08 pm Post subject: |
|
|
Ερωτηση,
ο νεος σταθμος του Προαστιακου στον Πειραια συνδεεται απεθευθειας με τον σταθμο του ΗΣΑΠ (με καποια υπογεια ή επιγεια διαβαση) ή οι επιβατες πρεπει να βγουν απο το σταθμο και να ξαναμπουν στον ΗΣΑΠ απο το πεζοδρομιο της Ακτης Ποσειδωνος ?? |
|
Back to top |
|
 |
MINOANLINES Visitor

Joined: 09 May 2007 Posts: 7 Location: Athens
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 9:32 am Post subject: |
|
|
Να κάνω και εγώ μια ερώτηση .Ξέρει κανένας πότε θα μεταφερθούν τα ΚΤΕΛ και στο σταθμό του ελαιώνα?Υπάρχει περίπτωση να συγχωνευτούν τα κτελ του Κηφισού με αυτά στη Λιοσίων |
|
Back to top |
|
 |
costas1908 New Member

Joined: 07 Jun 2006 Posts: 10 Location: Athens
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 4:57 pm Post subject: |
|
|
Βρε παιδιά υποτίθεται ότι οι 3 νέοι σταθμοί του μετρό θα εξυπηρετούσαν γύρω στα 80.000 άτομα καθημερινά αν δεν κάνω λάθος..και μου φαίνεται και λογικό καθώς το Αιγάλεω είναι μια σχετικά πυκνοκατοικημένη περιοχή της πρωτεύουσας. Όμως όσες φορές το πάρω από Μοναστηράκι προς Πλακεντίας το βλέπω σχεδόν άδειο...και μου κάνει εντύπωση καθώς διαφημίστηκε αρκετά αυτή η επεέκταση από τα ΜΜΕ...τι να πω?...
Υ.Γ. Υπάρχει καμία περιπτωση να μπει νυχτερινή γραμμή Αιγάλεω - Πλακεντίας που να καλύπτει την γραμμή 3 του μετρό? |
|
Back to top |
|
 |
christos New Member


Joined: 08 Sep 2006 Posts: 31 Location: Athens
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 6:03 pm Post subject: |
|
|
Ναι, δίκιο έχεις, αλλά νομίζω είναι μέχρι να το μάθουν (ανταποκρίσεις με λεωφορεία κλπ).
Και στον Αγ.Αντώνιο το ίδιο γινόταν θυμάμαι, το 2005.Τώρα έχει πάρα πολύ κόσμο. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 9:07 am Post subject: |
|
|
Πάντα χρειάζεται ένας χρόνος προσαρμογής για να ενσωματωθεί κάθε νέα επέκταση του Μετρό στο συγκοινωνιακό ιστό.
@ Minoanlines
Υποτίθεται ότι η κατασκευή του νέου σταθμού θα διαρκέσει 17 μήνες, αλλά το πότε θα ξεκινήσει είναι άγνωστο. Πάντως νομίζω ότι όλοι οι σταθμοί και αφετηρίες των ΚΤΕΛ θα μεταφερθούν εκεί. Δηλαδή όχι μόνο οι σταθμοί του Κηφισού και της Λιοσίων, αλλά και οι αφετηρίες στο Πεδίο του Άρεως, ατα Κάτω Πατήσια και αλλού. |
|
Back to top |
|
 |
acaliptos New Member


Joined: 05 Oct 2006 Posts: 16 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Nikolis_Efentis New Member


Joined: 27 Oct 2005 Posts: 61 Location: athens - toronto - paris
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 2:23 pm Post subject: |
|
|
άρθρο της ελευθεροτυπίας (στο γνωστό ξινισμένο ύφος της - αν και φανατικός αναγνώστης της το άδικο δεν το μπορώ ) κάνει αυτοψία στους 3 καινούριους σταθμούς του μετρό
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=13.06.2007,id=32036852
΄
πολύ ενδιαφέρον είναι το κομμάτι που αφορά το σταθμό Γεωπονική που δεν έγινε ποτέ:
Quote: | Από την επέκταση του μετρό από το Μοναστηράκι ώς το Αιγάλεω λείπει ένας σταθμός, που επρόκειτο να φέρει το όνομα Βοτανικός. Θα κατασκευαζόταν σε χώρο μέσα στη Γεωπονική Σχολή, η οποία όμως είχε εκφράσει φόβους για την ενόχληση που θα προκαλούσε η κατασκευή του έργου. Το αίτημα των πρυτανικών αρχών έγινε δεκτό πριν από χρόνια από την «Αττικό Μετρό». Ετσι, η σχολή έμεινε χωρίς σταθμό και σήμερα το έχει μετανιώσει. |
καλά να πάθει που το χει σκυλομετανιώσει !!! καλά τόσοι πανεπιστήμονες εκεί μέσα, τόσοι πνευματικοί άνθρωποι, δε μπόρεσε να πρυτανεύσει η διορατικότητα και η λογική;;;
ξέρει κανείς πόσο και αν βολεύει ο σημερινός σταθμός του βοτανικού για τη γεωπονική;;
κάτι τέτοια να τα ακούν οι θεσσαλονικείς ή όσοι δε θέλουν σταθμό (μέσα; ) στο αριστοτέλειο  |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:31 pm Post subject: |
|
|
Αν δεν κάνω λάθος η ξυνίλα αφορά το εξωτερικό των σταθμών (κάτι που έχει επισημανθεί πολλές φορές και εδώ). Για τα εσωτερικά των σταθμών το άρθρο είναι μάλλον επαινετικό. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:17 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ξέρει κανείς πόσο και αν βολεύει ο σημερινός σταθμός του βοτανικού για τη γεωπονική;; |
Εγώ μένω Αιγάλεω και σπουδάζω στο Γεωπονικό.
Δεν βολέβει καθόλου,απέχει 1 km απο τον Ελαιώνα και περίπου 800 μέτρα απο τον Κεραμεικό.Εγώ ακόμα πηγαίνω με λεωφορείο.
Όσο για τον σταθμό του Γεωπονικού,θα ήταν ιδανικό να γίνει, αφού είναι περίπου στην μέση των 2 άλλων σταθμών και η απόσταση τους είναι μεγάλη.
Η πρόταση υπήρχε επι ΠΑΣΟΚ,αλλά ο τότε πρύτανης είναι ο σημερινός Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας Καραμάνος.
Δεν ξέρω πόσο έπαιξε αυτό τον ρόλο,το βέβαιο πάντως είναι ότι αν τότε ήταν η ΝΔ θα έκανε μόνος του πρόταση για σταθμό. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 7:45 pm Post subject: |
|
|
Έχω γράψει και αλλού για το γεγονός ότι σταθμοί ανάλογοι του... Canary Wharf (βλέπε σταθμό Χαλανδρίου, αν και του Κεραμεικού δεν πάει πίσω...) καταλήγουν στη μέση αστικών προαστείων καλού μεν βιωτικού επιπέδου αλλά όχι και τρελλά πράγματα, με αποτέλεσμα, αντί μιας δικαιολογημένης εικόνας ολοκληρωμένων αστικών υποδομών, να εμφανίζεται μια ημιτελής αστικότητα η οποία μεν κάτω του εδάφους καλά πάει καλή τη τύχη μας, αλλά άνω της επιφάνειας του εδάφους... πάπαλα...
Παρόλα αυτά όμως, δέχομαι το ότι από κάπου πρέπει να αρχίσουμε... Ο Ελαιώνας ΣΗΜΕΡΑ μπορεί να είναι στη... μέση του πουθενά... Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μελλοντικά τα πράγματα δεν θα αλλάξουν, και πως δεν θα υπάρξουν αλλαγές στην περιοχή. Ναι, ίσως στην επιφάνεια η "Ε" μπορεί να έχει κάποιο δίκιο. Δυστυχώς, στην Αθήνα έχει καταντήσει η κακή αισθητική να είναι "mainstream" και η καλή αισθητική στην κυριολεξία "underground".
Από κάπου πρέπει να αρχίσουμε... Η Αθήνα μας πάει καλά και αν δεν είχαμε τη μαλάκυνση εγκεφάλου που έχουμε, θα πήγαινε ακόμα καλύτερα... |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 11:49 pm Post subject: |
|
|
vag3721 wrote: | Δεν βολέβει καθόλου,απέχει 1 km απο τον Ελαιώνα και περίπου 800 μέτρα απο τον Κεραμεικό. |
kala 800 metra einai polu?? 8-10 lepta me perpatima einai. Edw doukisis plakentias pou menw konta dianuw tetoies apostaseis mono apo to simeio pou parkarw gia na parw metro merikes fores. Den einai tipota 8 lepta perpatima. Mia xara einai.
Gia to an volevei omws merikous eksartatai kai apo to pou menoun. Auto einai kati to apoluta logika. Mporei diladi se kapoious na min allazei ta plana tous to gegonos tis egkeniasis twn stathmwn alla se allous na einai swtiria. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 9:35 am Post subject: |
|
|
Όντως 800 μέτρα δεν είναι τεράστια απόσταση. Το ζήτημα όμως είναι ότι για μία ακόμα φορά οι τοπικοί φορείς/κάτοικοι δεν φάνηκαν προνοητικοί. Ας ελπίσουμε ότι ούτε εδώ θα έχουμε κατάληξη Αγίας Παρασκευής. |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 3:16 pm Post subject: |
|
|
Ναι,όντως στους αρχικους χαρτες για την επεκταση της γραμμης 3 προς Αιγαλεω υπήρχε ο σταθμός Γεωπονική.
Όμως δεν ξέρω τι κίνηση θα ειχε ο σταθμος την περιοδο που το πανεπιστήνιο θα ηταν κλειστο.
Αυτο που θα μπορουσαν να κανουν θα ηταν να γιναι ο σταθμος στην γωνια της Γεωπονικης με την Σπύρου Πατση για να μαζευει επιβατες και απο την περιοχη εκεινη.Βεβαια θα ηταν κοντα οι δυο σταθμοι (Κεραμεικος-Γεωπονικη).
Παντως απο Κεραμεικο μεχρι Ελαιωνα η αποσταση είναι μεγαλη και με πιανει άγχος,αν συμβεικκ κατι ποιος βγαινει απο εκει μεσα  |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 9:33 pm Post subject: |
|
|
Αν από Κεραμεικό μέχρι Ελαιώνα η απόσταση είναι μεγάλη, τότε από Εθνική Αμυνα μέχρι Χαλάνδρι τι είναι βρε παιδιά; |
|
Back to top |
|
 |
Red Adder New Member

Joined: 24 Jun 2004 Posts: 54 Location: Athens
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 12:28 am Post subject: |
|
|
Τα έκαναν γυαλιά καρφιά στο Κεραμεικό
15/6/2007
Πρώτη φορά και γω ο αποβιβάστηκα στις 20:00 στον καινούργιο σταθμό του μετρό στον Κεραμεικό. Φανταστικός σταθμός. Ο καλύτερος και με διαφορά από τους υπόλοιπους του δικτύου. Το τραγικό όμως ήταν όταν ανέβηκα στο προτελευταίο επίπεδο, λίγο πριν την πλατεία, να βλέπω σχεδόν όλους του υαλοπίνακες σπασμένους, συνθήματα συμπαράστασης προς τους συλληφθέντες γραμμένα στους τοίχους και διαλυμένα ακυρωτικά μηχανήματα. Μόλις τα είχαν σπάσει. Στην είσοδο στο Γκάζι δεν ήταν παραπάνω από 15 άτομα με κράνη. Μηχανάκια τους περίμεναν. Πρόσεξα και άτομα που άλλαζαν μπλούζες για να μην σταμπάρονται. Όλα οργανωμένα.
Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά. Υπάρχουν σχέδια για την νέα γραμμή με σταθμό στα Εξάρχεια. Είμαι προβληματισμένος κατά πόσο θα είναι δυνατό να γίνει και να λειτουργήσει σταθμός σε αυτήν την “ευαίσθητη” περιοχή. Ναι ξέρω ότι θα εξυπηρετεί χιλιάδες επιβάτες και κατοίκους της περιοχής. Είχα διαβάσει παλαιότερα άρθρο, το οποίο δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω, για επεισόδια που είχαν γίνει στα Εξάρχεια εναντίον γεώτρησης της αττικό μετρό. Μακάρι οι φόβοι μου να μην βγουν αληθινοί. Η ιδεολογία όμως που είναι συνυφασμένη με την πλατεία δεν ταιριάζει με την έως τώρα εικόνα του Μετρό της Αθήνας. Το ταίριασμα Μετρό με Πλατεία μου φαντάζει αδύνατο. Δεν θα έμπαινα προσωπικά ποτέ στον κόπο να προσπαθήσω να τα ταιριάξω με το ζόρι. |
|
Back to top |
|
 |
|