View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 6:20 pm Post subject: |
|
|
Με την παράδοση των πρώτων έργων στο Μαλλιακό αρχίζει πιστεύω η χρυσή εποχή του Σουφλιά ως προς τις παραδόσεις έργων γιατί μέχρι στιγμής παραδίδονταν κάποια ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΑ τμήματα της εγνατίας εφόσον ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ άλλα έργα που κατασκευάζονταν πέρα απ'αυτά τα λίγα τμήματα της εγνατίας, δηλ ακολούθησε ένα κενό που μεν δεν ευθυνόταν ο Σουφλιάς αλλά στο τέλος αυτός το επωμίστηκε και φυσικά μιλάω για την απραγία του ΥΠΕΧΩΔΕ 2-3 χρόνια πριν τους ολυμπιακούς αγώνες όπου ασχολούταν μόνο με τα ολυμπιακά έργα και το κενό βγαίνει τώρα. Η παράκαμψη Αγ.Κων/νου-Καμ. Βούρλων αν δεν απατώμαι είναι το πρώτο έργο απ'τη νέα γενιά έργων που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται απ'την αρχή με το Σουφλιά. Και μετά απ'αυτό αμέσως θα παραδωθούν κάποια τμήματα στην εγνατία και τους κάθετους. Μέχρι να δοθούν αυτά θα μπει το 2008 και μέχρι να αρχίσουν να παραδίδονται τα πρώτα τμήματα απ'τους δρόμους ανάπτυξης θα απασχολούμαστε με την εγνατία που θα παραδίδεται με το τσουβάλι καθώς και άλλα έργα όπως η παράκ. ¶ρτας, άλλα έργα στο Μαλλιακό, το Σχηματάρι-Χαλκίδα, Παραδείσια-Τσακώνα κα. Μετά με το καλό να δούμε να παραδίδονται πραγματικά νέα έργα όπως ιόνια οδός, Κόρινθος-Πάτρα κα. Με τους προηγούμενους που εύχομαι να παραμείνουν για πάντα προηγούμενοι χάσαμε πολύ χρόνο. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 7:28 pm Post subject: |
|
|
καλα ρε beethoven δεν ειναι και ολα τοσο ροδινα.. παντως τελεια τα νεα για την υπογραφη της συμβασης για τον Ε-65 και το αγ. μαρινα-ραχες σο πεταλο..το οτι δεν γινονταν πολλα εργα στη χωρα μεταξυ 2002-2004 οφειλεται στην κατασκευη των ολυμπιακων εργων..οι εταιρειες δεν μπορουσαν να τα κατασκευασουν ολα μαζι..παντως ο σουφλιας ειναι ο καλυτερος υπουργος αυτης της κυβερνησης πολυ τον παω τωρα που ανεφερες το σχηματαρι -χαλκιδα περασα το σαββατο και τα εργα εχουν σταματησει εκτελουνται σε ενα πολυ μικρο τμημα...ο εργολαβος ειναι για τα μπαζα..παει για κλεισιμο..στο πεταλο ολες οι εργολαβιες υπογραφηκαν επι ημερων σουφλια,εκτος απο τις παρακαμψεις αγ,κων/νου και καμμενων βουρλων τον απριλιο του 2003 |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 7:57 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους κάτι αρχίζει να κινείται και στο πολύπαθο τμήμα Θεσσαλονίκης-Γαλάτιστας της ΕΟ Θεσσαλονίκης Πολυγύρου.
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=5/12/2007&page=19
Αυτή τη στιγμή ο δρόμος από Θέρμη μέχρι Γαλάτιστα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Μιλαμε για πραγματική σκοτώστρα. Απ' ότι λέει στο ρεπορτάζ ο δρόμος θα ξεκινάει από τον κόμβο Πανοράματος της περιφερειακής, θα παρακάμπτει Θέρμη, Ραιδεστό κλπ και θα φτάνει μέχρι τα Βασιλικά με διατομή 2+2 και νησίδα στη μέση. Από κει και πέρα μέχρι τη Γαλάτιστα θα είναι κλασσική ΕΟ χωρίς νησίδα δηλ και με ΛΕΑ (όπως δηλ είναι το υφιστάμενο τμήμα Γαλάτιστας-Πολυγύρου) το οποίο όμως δεν ξέρω κατά πόσο αρκεί σε βάθος χρόνου.
Καλά για τους Δήμους Πανοράματος, Θέρμης ό,τι και να πεις είναι λίγο... ΝΤΡΟΠΗ! |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 11:01 pm Post subject: |
|
|
Για τους δημους Πυλαιας και Πανοραματος θα συμφωνησω και γω. Οσο για το Πεταλο του Μαλιακου καλα τα εργα που γινονται αλλα οπως και να το κανουμε...αλλιως ειναι η υποθαλλασια σηραγγα... Ειναι πολλα τα χιλιομετρα που θα γλιτωνουμε, περιπου 70 αν δεν κανω λαθος  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 12:12 am Post subject: |
|
|
Με την υποθαλλάσια ζεύξη στο Μαλλιακό όπως τη σχεδιάσανε τελευταία θα γλιτώναμε 40 χλμ που λίγα δεν είναι. Αλλά...με μια διπλή ζεύξη του Μαλλιακού μέσω Εύβοιας θα γλιτώναμε όντως γύρω στα 70 χλμ. Δε νομίζω να μην εξεταστεί στο άμεσο μέλλον αυτή η λύση, τα χιλιόμετρα είναι πολλά. |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 8:21 am Post subject: |
|
|
Παντως απο οσο θυμαμαι καποια περιοδο ειχε πεσει σαν ιδεα.. Αλλα και μονο με την ιδεα οι κλασσικοι και γραφικοι πλεον οικολογοι ειχαν ξεσηκωθει  |
|
Back to top |
|
 |
NiMos Full Member

Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 4:37 pm Post subject: |
|
|
De nomizw oti einai k toso xrhsimo ena toso megalo, poluploko k akribo ergo...
Gia diplh zeu3h xreiazontai 2 gefures (mia 5-6 xiliometrwn kai mia 3-4 xiliometrwn) kai pi8anws shragges sto kommati ths boreias euboias, ka8ws einai polu oreino...Kai ola auta gia na glutwseis 60km (70km to 'petalo' - 10km h diplh zeu3h)
An h8elan na meiwsoun to mhkos ths diadromhs A8hnas-8essalonikhs, mporoun sto neo E65, na kanoun mia diakladwsh sto upsos tou Neou Monasthriou (meta to Domoko) pros Farsala - Larissa, kai na sunanta ton PATHE sto upsos ths Nikaias...
Apaitei mono enan autokinhtodromo mhkous 50km, se paneukolo edafos (kampos) kai etsi ousiastika 8a 'ekobe' dromo apo Lamia pros Larissa, xwris na kanei ton kyklo gurw apo ton O8ry...
Lamia-Larissa mesw Pathe: 145km
Lamia-Larissa mesw Domokou-Farsalwn: ~90km
Ara 55km kerdos me kostos mono 50km aplou autokinodromou (~150-200 mil.euros)
H diplh zeu3h 8a kostize minimum 2xgefyres Riou-Antiriou, ara 1,2-1,5 billion euros (sxedon dekaplasio kostos).... |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 11:37 am Post subject: |
|
|
Ε ρε δουλειά που θα έχουμε του χρόνου τέτοια εποχή από ανταποκρίσεις από όλη την Ελλάδα... Για να μοιράζουμε τις περιοχές ευθύνης του καθενός  |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 11:37 am Post subject: |
|
|
πω πω!απιστευτα πραγματα! δηλαδη πριν το καλοκαιρι θα εχουν υπογραφει και οι δυο τελευταιες συμβασεις παραχωρησης?? τελεια! μαλλον θα εχουμε εκλογες το φθινοπωρο..καλα,για τον αξονα κορινθος-πατρα-τσακωνα δεν εχουν γινει προσφυγες????αυτην την εντυπωση ειχα..ή ενωθηκαν παλι οι δυο κοινοπραξιες?( οπως στο μαλιακος-κλειδι )
Υ.Γ. τα οδικα εργα αττικης πανε μετα τις εκλογες ε?
δεν θα μειωθει η διαδρομη μεσω συνδεσης του Ε-65 και ΠΑΘΕ στην λαρισα,αφου παραχωρηθηκε το τμημα ΜΑΛΙΑΚΟΣ-ΚΛΕΙΔΙ..επισης ο Ε-65 εχει πολυ δυτικη χαραξη..μεσω αναβρας αγραφων...αρα δεν βολευει..  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 1:31 pm Post subject: |
|
|
http://www.ouranos.gr/27032007.htm
Κάποιες πληροφορίες από τα πρακτικά της Βουλής την ημέρα υπογραφής της ιονίας οδού. (δεν είναι το επίσημο κείμενο αλλά φαντάζομαι δεν θα 'χει πολλές διαφορές). Πέρα απ'το ότι καταλάβαμε ότι η προηγούμενη ηγεσία δεν έκανε κάτι παραπάνω απ'την ανορθόδοξη προεπιλογή των ομίλων για τους 6 μεγάλους άξονες, για την ιόνια οδό το 2004 υπήρχε μόνο μια αναγνωριστική μελέτη για το τμήμα Αντίριο-Αγρίνιο η οποία δεν ακολουθήθηκε για τεχνικούς λόγους εφόσον δεν είχαν γίνει μελέτες που να πλησιάζουν κάπως το φυσικό αντικείμενο. Δηλ στην Παλιοβούνα προβλεπόταν σήραγγα η οποία ακυρώθηκε επειδή δε γινόταν να κατασκευαστεί και θα γίνει ανοιχτή οδοποιία. Λίγο πιο πριν στο ύψος της Μακύνειας για την προστασία του αρχαιολογικού χώρου προβλεπόταν παράκαμψη ενώ τώρα προβλέπεται σήραγγα. Επίσης με λεγόμενα του Σουφλιά που δεν τα βρήκα μεσ'το κείμενο που δε διάβασα όλο, για τον άξονα ¶κτιο-Αμβρακία είχε πει ο Σουφλιάς παλαιότερα ότι οι μελέτες του έργου θα τελειώσουν τέλη 2007 αρχές 2008 αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί αν θα χρηματοδοτηθεί απ'το Δ ΚΠΣ. Τώρα ενώπιον της Βουλής βεβαιώνει ότι οι μελέτες θα τελειώσουν τότε και το έργο θα δημοπρατηθεί τον Αύγουστο 2008 και θα χρηματοδοτηθεί απ'το Δ ΚΠΣ. Μια ιστορία που συνέβη βέβαια και με τα 6 μεγάλα έργα όταν μας έλεγε ότι το νότιο τμήμα της Ιονίας οδού δεν γνωρίζει καν αν θα κατασκευαστεί και με τι πόρους και 2,5 χρόνια μετά είμαστε ένα βήμα πριν την υπογραφή του άξονα αυτού Ο δρόμος ¶κτιο-Αμβρακία προβλέπεται με βάση λεγόμενα του Σουφλιά να είναι δρόμος 2+2 με ανισόπεδους κόμβους!!! μήκους 50 χλμ(?). Λέει αρκετά μέσα το κείμενο είναι και τεράστιο καλή δουλειά. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 8:12 pm Post subject: |
|
|
Ορμώμενος από μια συζήτηση στο skyscrapercity.com θα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό ως προς την άμεση κατασκευή του Ε-65 (Λαμία-Παναγιά).
Και ο προβληματισμός έχει να κάνει σε σχέση με το γεγονός ότι ξεκινα΄η κατασκευή αυτού του δρόμου την ώρα που μόλις σήμερα μαθαίνουμε ότι τελικά ξεμπλέκει το Μαλιακός-Κλειδί (απείρως μεγαλύτερης σημασίας), την ώρα που παραμελήσαμε τη ζεύξη του Μαλιακού (απείρως μεγαλύτερης σημασίας) την ώρα που το Κόρινθος-Πάτρα ακόμα έχει θολό μέλλον (απείρως μεγαλύτερης σημασίας) και την ώρα που κατά τη γνώμη έμεινε λανθασμένα εκτός σχεδιασμού αυτοκινητοδρόμων το πολύ σημαντικό Λαμία-Αντίρριο. Ειδικά βλέποντας την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ "νεα" παράκαμψη Ναυπάκτου αναρωτιέμαι για ποιο λόγο ο πολύ σημαντικός αυτός δρόμος δεν προβλέπεται να γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος κι αν τελικά έχει μικρότερη σημασία από τον Ε-65 (που ίσως να είχε περισσότερη σημασία αν δεν υπήρχε ΠΑΘΕ και χρησιμοποιούνταν το τμήμα Λαμία-Δομοκός ως ΠΑΘΕ με επέκταση στη Λάρισα και επίσης με επέκταση του Ε-65 μέχρι το Βόλο) Την ίδια ώρα που για την πρόσβαση από Αθήνα στα Γιάννενα και στην Ήπειρο θα υπάρχει η ολοκαίνουρια Ιόνια οδός. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 9:07 pm Post subject: |
|
|
Μα ο δρόμος αυτός δε γίνεται πρωτίστως για να έχουν απέυθείας σύνδεση τα Γιάννενα με την Αθήνα! Γίνεται για να έχουν οι Θεσσαλικές πόλεις πρόσβαση στην υπόλοιπη Ελλάδα! Εχεις δει τους δρόμους που συνδέουν τα Τρίκαλα με την Καρδίτσα και τη Λαμία; Ξέρεις πόσα ατυχήματα γίνονται στην εθνική οδό Καλαμπάκας-Τρικάλων και τί απίστευτη κίνηση έχει πάντα;; Ξέρεις πόσο πολύ θα διευκολύνει ο δρόμος αυτός την πρόσβαση προς Κοζάνη, Γρεβενά, Φλώρινα και Καστοριά; Δηλαδή η ζεύξη του Μαλιακού, η οποία απλά θα συντόμευε τη διαδρομή προς θεσσαλονίκη και αντίστροφα είναι πιό σημαντικό έργο; Αφού στην τελική αυτοκινητόδρομος γίνεται πάλι! Δηλαδή να σκοτονώμαστε εμείς στη Θεσσαλία για να γλιτώνουν οι άλλοι 20 λεπτά δρόμο; Μπρίτς!
Το ότι κάποια άλλα έργα κολλήσανε για διάφορους λόγους δε σημαίνει ότι άλλες περιοχές της Ελλάδας πρέπει να αφήνονται στο περιθώριο. Μιλάμε για ένα δρόμο που διασχίζει την καρδιά της χώρας και συνδέει πάρα πολλές περιοχές μεταξύ τους. Μη βλέπετε πάντα το τέλος και την αρχή της διαδρομής. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 9:32 pm Post subject: |
|
|
Κοίταξε Γιάννη, ελπίζω να μην παρεξηγήθηκαν αυτά που έγραψα, ασφαλώς και δεν εννοώ ότι δεν χρειάζεται αυτός ο δρόμος. ¶λλωστε κι εμένα η καταγωγή μου από Καρδίτσα είναι και ξέρω πάρα πολύ καλά πόσο άθλιοι είναι οι δρόμοι στη Θεσσαλία (εκτός ΠΑΘΕ και του βελτιωμένου τελευταία Λάρισα-Τρίκαλα) Απλώς αναρωτιέμαι για ποιο λόγο μπήκε αυτός ο δρόμος ως προτεραιότητα σε σχέση με άλλα έργα. Κι εκείνο που κυρίως με ενοχλεί είναι ο αποκλεισμός του Λαμία-Αντίρριο τον οποίο τον θεωρώ πολύ σημαντικό άξονα για να παραπέμπεται στις καλένδες και να συζητείται αορίστως η γενική του βελτιώση.
Όσο για την ζεύξη του Μαλιακού, θα διαφωνήσω, θεωρώ ότι είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, διότι οτιδήποτε συντομεύει έστω και λίγο τον πιο επιβαρυμένο ελληνικό άξονα είναι τεράστιο κέρδος και σε χρόνο και σε λεφτά και σε ανθρώπινες ζωές και για το περιβάλλον. |
|
Back to top |
|
 |
NiMos Full Member

Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 10:19 pm Post subject: |
|
|
Το λαθος με τον Ε-65 ηταν οτι δεν περιελαβαν το κομματι Λαμια-Αντιρριο.
Θα μπορουσαν να τον ειχαν σχεδιασει σαν ολοκληρωμενο αυτοκινητοδρομο απο Αντιρριο-Λαμια-Τρικαλα-Εγνατια, και μαζι με το καθετο αξονα Σιατιστα-Καστορια-Ιεροπηγη, θα ηταν πραγματικα αυτοκινητοδρομος Κεντρικης Ελλαδας και θα αποτελουσε γεωγραφικα την ραχοκοκκαλια του Εθνικου Δικτυου. Ο Ε-65 φαινεται μικρης σημασιας, ομως συνδεει ολη τη Δυτικη Μακεδονια και Δυτικη Θεσσαλια με τη Νοτια Ελλαδα. Και με το τμημα Ιεροπηγη-Καστορια-Σιατιστα, ολη η κινηση της Αλβανιας (κ δυτικης ΠΓΔΜ μεσω Νικης-Κοζανης-Εγνατια) θα περνα απο Ε-65 για νοτια Ελλαδα.
Για τη ζευξη Μαλλιακου τα ειπα παραπανω, νομιζω οτι δεν επειγει, και τα λεφτα που απαιτουνται για να κατασκευαστει, ισοδυναμουν με το κοστος ενος αυτοκινητοδρομου 300-500km... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 11:26 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με τη ζεύξη και την επιλογή χάραξης αυτοκ/μου Λαμία-Δομοκό-Λάρισσα, η ίδια η ΠΑΘΕ δε θα σχεδιάστηκε τυχαία όπως είναι σήμερα δεδομένου ότι ο βασικός άξονας αυτός πρέπει να εξυπηρετήσει και την 5η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας το Βόλο. Απ'τις μεγάλες πόλεις που συνδέονται αυτή τη στιγμή με την Αθηνών-Θεσνίκης η μικρότερη είναι η Λαμία που όπως έχει συνδέεται όχι με τον καλύτερο τρόπο με τη Λάρισσα. Οπότε η ζεύξη θα εξυπηρετούσε πάλι τις μεγαλύτερες πόλεις από Αθήνα μέχρι Θεσ/νίκη και ιδίως το Βόλο που είναι κάπως στην άλλη άκρη. Και φυσικά δε θα εξυπηρετούσε μόνο το Βόλο αλλά όλη την ευρύτερη περιοχή που τυγχάνει μεγάλης σημασίας αλλά και την Εύβοια που θα ανοίξει άλλους ορίζοντες για το νησί. Βέβαια δεν το συζητώ στην παρούσα φάση πολύ σημαντικότερος είναι ο άξονας Αντίριο-Λαμία που πολύ κακώς δεν προβλέπεται τίποτα ιδιαίτερο. Είναι το μεγαλύτερο κενό που προκύπτει στον οδικό χάρτη της χώρας, ο οποίος δρόμος είναι απ'τους χειρότερους στην Ελλάδα. Έκανα ένα υπολογισμό παλιότερα και υπολόγισα ότι απ'τη σημερινή διαδρομή που το μήκος της είναι περ. 160 χλμ. με ένα αυτοκ/μο που θα κόβει τις ατελείωτες στροφές και τις διαγραφές όοολων των παραλιών του Κορινθιακού περνώντας λίγο πιο ορεινά (στο δορυφορικό χάρτη που το έκανα δεν είδα να χρειάζονται απαιτητικά τεχνικά αλλά δεν είμαι σε θέση να το κρίνω αυτό και ούτε δεν είμαστε σε θέση να τα φτιάξουμε) ο αυτοκ/μος θα είναι συντομότερος έως και κατά 50 χλμ. Δηλ ένας αυτοκ/μος γύρω στα 100 χλμ δε νομίζω ότι είναι και τόσο απαιτητικό έργο για την Ελλάδα. Τουλάχιστον φτιάξτε αυτοκ/μο σε Α φάση αν και αυτό θυμίζει πλέον Αλβανία ή παλιές κακές εποχές στην Ελλάδα. Με προβληματίζει που σκέφτηκαν να κάνουν οποιαδήποτε ζεύξη Μαλλιακού και για τον Αντίριο-Λαμία ουδέποτε ακούστηκε τίποτα. Δεν είναι δυνατόν να ξεμπερδέψουμε με μια βελτίωση της οδού τη στιγμή που στο δακτύλιο του Αμβρακικού προβλέπεται άνετος δρόμος που αγγίζει τις προδιαγραφές αυτοκ/μου ή επίσης για το Λάρισσα-Κοζάνη. Θα μπορούσαν πχ να βελτιώσουν το δρόμο Ελευσίνα-Θήβα και να κοιτάξουν να κάνουν κάτι πιο σοβαρό για τον Αντίριο-Λαμία.
Last edited by Beethoven on Tue Jun 05, 2007 1:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Giorgos Kollias New Member


Joined: 04 Jun 2007 Posts: 14
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 12:37 am Post subject: |
|
|
Τα έργα για τη μετατροπή της υφιστάμενης οδού Θεσσαλονίκης - Κιλκίς (εντός του νομού Κιλκίς) σε αυτοκινητόδρομο, συνεχίζονται. Στην οδό Θεσσαλονίκης - Σερρών (από Λητή μέχρι Λαχανά), υπάρχει πρόθεση για μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο;
Τα έργα για τη μετατροπή της εθνικής οδού Χαλάστρα - ¶γιος Αθανάσιος - Πολύκαστρο σε αυτοκινητόδρομο, ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;;; Η οδός αυτή έχει μείνει απείραχτη από το 1973. Τι να πουν κι οι δύστυχοι Πελοποννήσιοι που έχουν τη νέα εθνική οδο Κορίνθου - Πατρών στην ίδια κατάσταση τα τελευταία 38 χρόνια (από το 1969). Ας μη μιλήσουμε για τα στενά των Τεμπών που είναι στην ίδια κατάσταση από το 1959 (τότε πέρναγαν το πολύ εκατό αυτοκίνητα τη μέρα - αν πετύχετε πλάνα σε ελληνικές ταινίες της δεκαετίας του '60, θα πάθετε πλάκα!). Ο ΟΣΕ έχει τη σήραγγά του, οι αυτοκινητιστές δε δικαιούνται κάτι αντίστοιχο;;; |
|
Back to top |
|
 |
nikolasarta New Member

Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 7:54 am Post subject: |
|
|
Symfwnoi kai mh ksexname omws kai thn kahmenh thn Hpeiro pou prin thn egnatia o pio platis dromos htan san thn odo Liosiwn sthn Athina.......... |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 8:01 am Post subject: |
|
|
Γιώργο το Θεσσαλονίκη -Σέρρες - Προμαχώνας είναι σίγουρο ότι θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο γιατί θεωρείται κάθετος άξωνας της εγνατίας. Για το Λητή - Κιλκίς πρώτη φορά το ακούω ότι θα γίνει αυτοκινητόδρομος. Νομίζω ότι γίνονται έργα διαπλάτυνσης απλά για να γίνει πιο ασφαλής.
Για τα άλλα που γράφεις (Κόρινθος - Πάτρα και Τέμπη) περιμένουμε μέσα στο καλοκαίρι τις αναθέσεις.
Όσο για το Αγ. Αθανάσιος - Πολύκαστρο μάλλον θα το εντάξουν μαζί με άλλον αυτοκινητόδρομο διότι από μόνος του δε συμφέρει σε καμιά εταιρεία να το αναλάβει, μια και η κίνηση στο κομάτι αυτό δεν είναι αξιόλογη και δεν αποφαίρει πολλά από την είσπραξη διοδίων. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 8:08 am Post subject: |
|
|
Giorgos Kollias wrote: | Στην οδό Θεσσαλονίκης - Σερρών (από Λητή μέχρι Λαχανά), υπάρχει πρόθεση για μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο;
Ο ΟΣΕ έχει τη σήραγγά του, οι αυτοκινητιστές δε δικαιούνται κάτι αντίστοιχο;;; |
Πρόκειται για κάθετο το της Εγνατίας με προδιαγραφές εξολοκλήρου αυτοκινητόδρομου.
Οπότε αργά ή γρήγορα θα γίνει.
Εντός του Ιουνίου αναμένεται να υπογραφούν και οι συμβάσεις παραχώρησης για τους Οδικού άξονα Ράχες Μαλιακού - Κλειδί Ημαθίας που περιλαμβάνει τις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμόνα.
Με πρόλαβε ο φίλος corfu  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 11:20 am Post subject: |
|
|
Για τον δρόμο του Κιλκίς ήδη κατασκευάζεται το κομμάτι Νέα Σάντα - Κιλκίς (δείτε και φωτογραφίες που πόσταρα αρκετά μηνύματα πίσω) και μένει το κομμάτι 'Λητή' - Νέα Σάντα για κατασκευή. Βασικά δεν θα ξεκινάει από Λητή, αλλά κάπου στην οδό προς Σέρρες, στο ύψος περίπου του Δρυμού. |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 4:09 pm Post subject: |
|
|
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 102/Α/14-05-2007 ο Νόμος 3559 που αφορά την 'Κύρωση σύμβασης παραχώρησης του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη'.
Όποιος θα ήθελα να διαβάσει το -αρκετά τεχνικοοικονομικό είναι η αλήθεια- έγγραφο αυτό, ας μου στείλει pm. |
|
Back to top |
|
 |
speed Visitor

Joined: 03 May 2007 Posts: 7
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 5:36 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζοντας ότι αυτή τη φορά δεν θα ανοίξω κατά λάθος καινούργιο topic, αλλά και θέλοντας να διευρύνω λίγο τη συζήτηση.
Τα μεγάλα έργα υποδομής έχουν, πιστεύω, δυο στόχους: α) να υποστηρίξουν και να βελτιώσουν τον ήδη υπάρχοντα αναπτυξιακό χάρτη και β) να δημιουργήσουν έναν νέο αναπτυξιακό χάρτη, νέες κατευθύνσεις και διαδρόμους ανάπτυξης. Επειδή στην Ελλάδα οι σύγχρονες υποδομές μόλις τώρα δημιουργούνται (με καθυστέρηση 40 – 50 ετών) είναι φυσικό να υποτάσσονται στη λογική της υποστήριξης και βελτίωσης του ήδη υπάρχοντος αναπτυξιακού χάρτη. Πράγματι, όλα τα μεγάλα οδικά έργα ακολουθούν στην ουσία τους παλιότερους άξονες υποδομής, κάτι απόλυτα λογικό που όμως αναπαράγει τη σύγχρονη ελληνική αναπτυξιακή πραγματικότητα. Σήμερα, αυτό που απαιτείται είναι και η επαναχάραξη της ίδιας της γεωγραφίας της ανάπτυξης, η ενσωμάτωση νέων περιοχών στον αναπτυξιακό χάρτη μέσα από σύγχρονα έργα υποδομής. Μερικά τέτοια έργα (έχω υπόψη και άλλα) θα μπορούσαν να είναι:
Α) Ο (ας τον ονομάσουμε ενδεικτικά) Βόρειος Μακεδονικός ¶ξονας. Ένας οριζόντιος άξονας ο οποίος μπορεί να συνδέει τους νομούς Καστοριάς – Φλώρινας – Πέλλας – Κιλκίς – Σερρών – Δράμας – Καβάλας και ο οποίος μπορεί να ενισχύσει τα μέγιστα τις περιφερειακές συναλλαγές, την ανάπτυξη και την ευθεία αλληλεξάρτηση μιας σχετικά ομοιογενούς οικονομικά περιοχής και να αναδείξει νέα κέντρα υπερτοπικής εμβέλειας (εγώ βλέπω τουλάχιστον δυο – την Έδεσσα και το Κιλκίς). Σίγουρα η Εγνατία είναι ένας τεράστιας σημασίας άξονας, οι κάθετοι άξονες είναι αναγκαίοι γιατί θέλουμε το εμπόριο των βορείων γειτόνων μας να περνάει μέσα από την Ελλάδα, αλλά δεν πρέπει να θέλουμε ολόκληρη η παραγωγική και μεταφορική υποδομή της Βόρειας Ελλάδας να εξαρτάται από την Εγνατία και κατά προέκταση από τη Θεσσαλονίκη γιατί έτσι ουσιαστικά αναπαράγουμε ένα αθηνοκεντρικό μοντέλο ανάπτυξης έστω και σε μικρότερη κλίμακα. Πιστεύω, ότι θα πρέπει να θέλουμε πολλαπλούς αναπτυξιακούς άξονες που συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής.
Β) Ο (ας τον ονομάσουμε πάλι) ¶ξονας της Χαλκιδικής, ένας άξονας από τα Μουδανιά μέχρι την Ιερισσό που θα παρακάμπτει τις κατοικημένες περιοχές (και θα τις αφήσει να ανασάνουν και να γίνουν πιο ανθρώπινες), θα λύσει μεταξύ άλλων και το γνωστό πρόβλημα με τα φανάρια στην είσοδο της Κασσάνδρας και θα ενσωματώσει νέες περιοχές στον αναπτυξιακό χάρτη ενός νομού, ο οποίος (χάρτης) «γέρνει» υπερβολικά προς τα δυτικά και σίγουρα χρειάζεται νέες κατευθύνσεις ανάπτυξης.
Γ) Η παράκτια Ιόνια Οδός, ένας άξονας από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Μεσολόγγι που διέρχεται από μια αρκετά πλούσια γεωργική και γρήγορα αναπτυσσόμενη τουριστικά περιοχή, με αναπτυσσόμενα κέντρα υποδομής (Πρέβεζα, λιμάνι Αστακού) που εν δυνάμει μπορούν να συμπληρώσουν τις κύριες δυτικές εισόδους της χώρας Πάτρα και Ηγουμενίτσα.
Δ) Η Παράκτια Μεσσήνια Οδός, ένας άξονας που θα διατρέχει παραλιακά ολόκληρη τη Μεσσηνιακή Χερσόνησο. Για όσους δεν το γνωρίζουν, αυτή τη στιγμή στην περιοχή της Γιάλοβας – Πύλου – Μεθώνης υλοποιείται η μεγαλύτερη τουριστική επένδυση που έγινε ποτέ στην Ελλάδα (σύγχρονα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, ολοκληρωμένες τουριστικές περιοχές κλπ.), ύψους 2,5(;) δις ευρώ, αλλά το οδικό δίκτυο της περιοχής είναι επιεικώς άθλιο.
Αναφερόμενος σε τέτοιου είδους άξονες δεν μιλάω υποχρεωτικά για αυτοκινητόδρομους. Ίσως σε ορισμένους κόμβους να απαιτηθούν ανισόπεδες διαβάσεις ή σε άλλους κυκλικές διασταυρώσεις (κάτι πολύ διαδεδομένο στην Ευρώπη, αλλά ελάχιστα στην Ελλάδα). Σίγουρα όμως μιλάω για ολοκληρωμένους οδικούς άξονες (και όχι απλά διαπλάτυνση των ήδη υπαρχόντων), με μια εντελώς νέα λογική σχεδιασμού, βασισμένη στην παράκαμψη και αποσυμφόρηση των οικισμών, τη χωροταξική ενσωμάτωση και διέξοδο οικιστικών, βιομηχανικών, βιοτεχνικών και εμπορικών περιοχών και φυσικά την πρόβλεψη ενσωμάτωσης του μελλοντικού κυκλοφοριακού φόρτου που θα επιφέρει η ανάπτυξη αυτών των περιοχών. Πρέπει κάποτε σ’ αυτή τη χώρα η πολιτική των μεγάλων δημοσίων έργων να προτρέχει της ανάπτυξης, να την οριοθετεί και να την ορθολογικοποιεί. |
|
Back to top |
|
 |
|