View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun May 27, 2007 11:17 pm Post subject: |
|
|
Να και η δική μου κατάθεση στο skyscrapercity:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=13400647#post13400647
...και μια ερώτηση κρίσεως: όσοι έχετε πάει, δε σας φαίνεται λιγάκι μικρός ο σταθμός του Ελαιώνα για το "βάρος" που πρόκειται να σηκωσει, δηλαδή γραφεία (και ενδεχόμενα και ουρανοξύστες... λέμε τώρα), το εμπορικό του Βωβού (πιό μεγάλο από το "Μωλλ"), και φυσικά το γήπεδο του ΠΑΟ; αν και βέβαια, δεν τη γνωρίζω καλά την περιοχη... |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Mon May 28, 2007 12:26 am Post subject: |
|
|
Εμενα μου ηρθε αλλη απορια, οχι τοσο απορια του στυλ να λυσω ενα μυστηριο, αλλα απορια, ελλειψη πληροφοριων...
Σε ποσο βαθος γινεται ενας σταθμος του Μετρο;
Παρατηρησα οτι ελεγε οτι ο σταθμος του Ελαιωνα (κανονικα ο σταθμος "Βοτανικος" δεν ονομαζοταν; ) εχει 26 μετρα βαθος και ειναι ο... βαθυτερος! (!) Ομως με προχειρους υπολογισμους πχ στον σταθμο του Συνταγματος, που η μια γραμμη ειναι τερμα κατω και απο την αλλη, θυμαμαι οτι κατεβαινα πολλες κυλιομενες και πολλα μετρα κατω απο τη γη για να φτασω στην πλατφορμα...
Λιγοτερα απο 26 μετρα ειναι αυτα;;
Και το "βαθος" των σταθμων της Θεσσαλονικης ποσο θα ειναι; |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Mon May 28, 2007 12:34 am Post subject: |
|
|
Ο Βοτανικός είναι ο βαθύτερος απο τους 3 που παραδόθηκαν απο ότι έχω διαβάσει. Όχι δηλαδή ο βαθύτερος του συστήματος. Λογικά ο πιο βαθύς είναι αυτός του Συντάγματος.
Τα τούνελ της Θεσσαλονίκης απο όσο ξέρω θα έχουν βάθος απο 10 έως κάπου 25 μέτρα. Μάλλον κάπου εκεί θα κυμαίνονται και οι σταθμοί! |
|
Back to top |
|
 |
Vas New Member

Joined: 17 Mar 2006 Posts: 14
|
Posted: Mon May 28, 2007 2:49 am Post subject: |
|
|
Να κάνω μια ερώτηση.
Βλέπω στα μελλοντικά σχέδια του Μετρό να μιλάνε για την γραμμή 4 (σχήμα U). Η απορία μου είναι γιατί δεν το κάνουν κυκλικό? Αν θέλει να πάει κάποιος από το Μαρούσι στο Γαλάτσι (και ανάποδα) θα πρέπει να περνάει και από τις 22 στάσεις! Η απόσταση Γαλάτσι – Μαρούσι σε ευθεία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 4-5 χιλιόμετρα!
Έχω την εντύπωση ότι αν ήταν κυκλικό θα εξυπηρετούσε πολλοί περισσότερο κόσμο! |
|
Back to top |
|
 |
Sinodiporos New Member


Joined: 14 Apr 2007 Posts: 20
|
Posted: Mon May 28, 2007 7:38 am Post subject: |
|
|
gm2263 wrote: |
...και μια ερώτηση κρίσεως: όσοι έχετε πάει, δε σας φαίνεται λιγάκι μικρός ο σταθμός του Ελαιώνα για το "βάρος" που πρόκειται να σηκωσει, δηλαδή γραφεία (και ενδεχόμενα και ουρανοξύστες... λέμε τώρα), το εμπορικό του Βωβού (πιό μεγάλο από το "Μωλλ"), και φυσικά το γήπεδο του ΠΑΟ; αν και βέβαια, δεν τη γνωρίζω καλά την περιοχη... |
Μελλοντικά θα εξυπηρετεί το νέο σταθμό του ΚΤΕΛ με τον οποίο μάλιστα θα συνδέεται με υπόγεια σήραγγα που είναι έτοιμη, το χρηματιστήριο και το Τζαμί!!! |
|
Back to top |
|
 |
profitis Junior Member

Joined: 21 Aug 2004 Posts: 109
|
Posted: Mon May 28, 2007 10:13 am Post subject: |
|
|
Kοιτώντας τον παρακάτω χάρτη μου γεννήθηκε η εξής απορία...Απο το Αιγάλεω ως τον Πειραιά είναι υπο κατασκευή όπως εμφανίζει ο χάρτης;Γιατί εγώ τόσο καιρό νόμιζα οτι δεν έχει καν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση...Σε πόσα χρόνια δηλαδή θα ειναι ready αυτη η επέκταση;
http://www.ametro.gr/main/project/description/zoom/map_big_downgr.jpg |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Mon May 28, 2007 10:27 am Post subject: |
|
|
Aν προσεξεις καλυτερα ειναι "υπο δημοπρατηση"
Ομορφοι οι νεοι σταθμοι,βλεπω οτι δημιουργησαν εντυπωση σε οσους τους επισκεφτηκαν.Θα κανω ενα off topic σχολιο.Στιςπολυ καλες φωτογραφιες ολα καλα οσο ημαστε στο θεμα "σταθμος",επιπεδο ευρωπαικης μεγαλουπολης.Οταν βγουμε εξω απο το σταθμο...καλωδια της ΔΕΗ και γενικα επιπεδο Αγρινιου... Το ειπα...  |
|
Back to top |
|
 |
fisherboy Visitor

Joined: 15 Mar 2007 Posts: 6
|
Posted: Mon May 28, 2007 10:38 am Post subject: |
|
|
Vas wrote: | Να κάνω μια ερώτηση.
Βλέπω στα μελλοντικά σχέδια του Μετρό να μιλάνε για την γραμμή 4 (σχήμα U). Η απορία μου είναι γιατί δεν το κάνουν κυκλικό? Αν θέλει να πάει κάποιος από το Μαρούσι στο Γαλάτσι (και ανάποδα) θα πρέπει να περνάει και από τις 22 στάσεις! Η απόσταση Γαλάτσι – Μαρούσι σε ευθεία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 4-5 χιλιόμετρα!
Έχω την εντύπωση ότι αν ήταν κυκλικό θα εξυπηρετούσε πολλοί περισσότερο κόσμο! |
Δεν έχεις άδικο! Πιστεύω, όμως, ότι θα ήταν καλύτερο να περνάει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Περισσό, και μετά να συνεχίζει τουλάχιστον προς Νέα Φιλαδέλφεια και Άγιους Ανάργυρους, όπου και θα συνδέεται με τον προαστιακό. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon May 28, 2007 10:49 am Post subject: |
|
|
Μένω στο Αιγάλεο 3,5 χρόνια(κοντά στον σταθμό),και έχω ζήσει τα έργα του μετρό απο την πρώτη τους μέρα.Γνωρίζω καλά την περιοχή,και βλέπω ένα μεγάλο πρόβλημα που δημιουργείται.Παρκάρισμα.
Μέχρι τώρα τα πράγματα ήταν καλά απο παρκάρισμα,πολύ δύσκολα να μην υπήρχε θέση γύρω απο το σπίτι σε απόσταση 30-40 μέτρων,ακόμα και τις πιο δύσκολες ώρες.
Ο σταθμός λόγω της θέσης του εξυπηρετεί όλα τα δυτικά προάστια κάτω απο το Περιστέρι και πάνω απο το Πειραιά.Δηλαδή:Χαιδάρι,Κορυδαλλός,Αγία Βαρβάρα,Νίκαια και Ρέντης.Φανταστείτε πόσο κόσμο εξυπηρετεί και πόσα αυτοκίνητα θα ψάχνουν καθημερινά θέση parking.
Όσο για τα λεωφορία,υπάρχουν αρκετές γραμμές που εξυπηρετούν αυτούς τους δήμους,αλλά νομίζω ότι απο Σεπτέμβρη πρέπει να μπούν περισσότερες γραμμές.Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τουλάχιστον 10 γραμμές που πηγαίνουν παράλληλα με τους νέους σταθμούς,και καταλήγουν είτε Ομόνοια είτε Πλατεία Κουμουνδούρου.Νομίζω ότι πρέπει να μείνουν 2 χρήσιμες γραμμές,η 856-ΑΙΓΑΛΕΩ-ΥΜΗΤΤΟΣ-ΔΑΦΝΗ,και η 813-ΑΒΕΡΩΦ-ΠΡΟΥΣΣΗΣ,και μια γραμμή Αιγάλεο-Ομόνοια,μέσω Ιεράς Οδού.
Και με τα διαθέσιμα λεωφορία και οδηγούς που θα περισέψουν μπορούν να πυκνώσουν τις γραμμές προς τους άλλους δήμους. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon May 28, 2007 11:20 am Post subject: |
|
|
assotos yios wrote: | Aν προσεξεις καλυτερα ειναι "υπο δημοπρατηση"
Ομορφοι οι νεοι σταθμοι,βλεπω οτι δημιουργησαν εντυπωση σε οσους τους επισκεφτηκαν.Θα κανω ενα off topic σχολιο.Στιςπολυ καλες φωτογραφιες ολα καλα οσο ημαστε στο θεμα "σταθμος",επιπεδο ευρωπαικης μεγαλουπολης.Οταν βγουμε εξω απο το σταθμο...καλωδια της ΔΕΗ και γενικα επιπεδο Αγρινιου... Το ειπα...  |
Αστο φίλε Άσσοτε μην ξύνεις πληγές... Απλά ελπίζουμε ότι η δυναμική των σταθμών του Μετρό θα αποτελέσει τη βάση μιας νεας αστικότητας, πράγμα το οποίο θα αρχίσει να διαφαίνεται...
Χώρια το γεγονός ότι η μάχη της ανάπλασης δεν έχει χαθεί... Ελαιώνας πχ. Αυτο που μου αρέσει στο Μετρό είναι ότι δίνει το μέτρο σε πολλά πράγματα. ΠΧ στον Κεραμεικό, η κατάσταση μετά από την έναρξη λειτουργίας του νέου σταθμού δεν θα είναι ποτέ η ίδια.
Συμφωνώ επίσης με τον φίλο vag3721. Είναι αδιανόητο οι λεωφορειακές γραμμές να ακολουθούν την ακτινωτή διάταξη των σταθμών του μετρό. Αν συνέδεαν σταθμούς μεταξύ τους με κυκλική διάταξη, τα πράγματα θα ήταν πιό λογικά. Να λέιτουργούν συμπληρωματικά δηλαδή και όχι ανταγωνιστικά (όσο μπορούν να το κάνουν αυτό...) στο δίκτυο του Μετρό |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon May 28, 2007 8:06 pm Post subject: |
|
|
Αρκετές φωτογραφίες από τους τρεις νέους σταθμούς στο flickr Εδώ
Εντυπωσίακοί οι σταθμοί, έχουν ένα ενδιαφέρον στυλ, ιδιαίτερα αυτός του Κεραμεικού και το Αιγάλαιω. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon May 28, 2007 8:54 pm Post subject: |
|
|
Πάρα πολύ καλές οι φωτογραφίες, εύχομαι σύντομα να αποκτήσουμε και τρένα της προκοπής (πλήρως κλιματιζόμενα δηλαδή) για να δικαιολογηθεί κάπως καλύτερα και η γενικότερη χλίδα του δικτύου.
Και επίσης, σταθμούς για τα αυτοκίνητα που να ανοίγουν ταυτόχρονα με τους σταθμούς τού μετρό (αν δεν σας είναι πολύ δύσκολο).
Απορία: Ποιού καλλιτέχνη είναι το πολύ ωραίο έργο του σταθμού στον Κεραμεικό?
Ερώτηση: Γιατί πρέπει να περιμένουμε έναν ολόκληρο χρόνο για να γεμίσουν οι προθήκες με τα αντίγραφα των αρχαιολογικών ευρημάτων?
Σχόλιον: Οι βαμμένοι κόκκινοι, εμφανείς σωλήνες εξαερισμού στις αποβάθρες του Κεραμεικού είναι μια εξαίρετη λύση, πολύ ενδιαφέρουσα εικαστικά, και προφανώς φθηνότερη από το να καλύπτονταν η σήραγγα από ψευδοροφές. (Μπωμπούρ γίναμε εδώ μέσα! )
Μπηχτή (καλοπροαίρετη): Τελικά οι Έλληνες αρχιτέκτονες είναι καλύτεροι κάτω από την επιφάνεια της γης, απ' ό,τι πάνω απ' αυτήν!
Σε αναμονή πέντε ακόμα σταθμών, λοιπόν, σε 18 μήνες από σήμερα (Χαϊδάρι, Χολαργός, Αγ. Παρασκευή, Περιστέρι, Ανθούπολη) και ενός ακόμα (Νομισματοκοπείο) ως το τέλος αυτής της χρονιάς! Μια χαρά δηλαδή, και ακολουθεί κατά πόδας η επέκταση προς Ελληνκό που είδα πως προχωράει κανονικά!
Διερωτώμαι πότε θα σκεφθούν οι υπεύθυνοι και τη λύση ενός μικρού εναέριου μετρό, που φτιάχνεται απείρως πιο γρήγορα και είναι και πιο φθηνό.
Προφανώς υπάρχουν εγγενείς χωροταξικές δυσκολίες για κάτι τέτοιο σε μια πόλη σαν την Αθήνα, αλλά για συγκεκριμένα σημεία ειδικού ενδιαφέροντος είναι ιδανική λύση.
Πχ Πειραιώς που έχει γεμίσει Μουσεία και Ιδρύματα παντός είδους, όλη η πνευματική-καλλιτεχνική δραστηριότητα της πόλης μετατοπίζεται εκεί κάτω, και κακά τα ψέμματα, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πας εκεί εκτός απ' τα λεωφορεία. Καθόλου πρακτική λύση για ένα σωρό λόγους (κατακερματισμός αφετηριών, μποτιλιάρισμα, κάποιες στάσεις που συνήθως δεν πλησιάζονται τη νύχτα για λόγους ασφαλείας, κλπ κλπ).
Στη φωτό, τμήμα του εναέριου μετρό της Κοπεγχάγης που διατρέχει σημαντικό τμήμα της πόλης (χωρίς να ενοχλεί το υπόγειο δίκτυο) και φτάνει ως το αεροδρόμιο.
 |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon May 28, 2007 9:15 pm Post subject: |
|
|
To εργο τέχνης στον σταθμο του Κεραμεικού είναι του Γιάννη Μπουτέα. Και έχεις δίκιο για τους κατακόκκινους σωλήνες στις αποβάθρες. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue May 29, 2007 9:25 am Post subject: |
|
|
Μου αρεσουν οι νεοι 3 σταθμοι , ιδιαιτερα του Κεραμεικου  |
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue May 29, 2007 10:03 am Post subject: |
|
|
Ypsilon: Το εναεριο τρενο ειναι αυτο ακριβως που θα προτιμουσα στη Θεσσαλονικη. Με το σχημα της πολης και τις 3 κεντρικες οδους που την διασχιζουν απο ακρη σε ακρη ειναι οτι πιο ιδανικο |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Wed May 30, 2007 12:54 am Post subject: |
|
|
To καλυτερο για το εναεριο Μετρο στη Θεσνικη θα ηταν να ξεκινουσε απο Νεα Ελβετια, εκει που θα τελειωνει δηλαδη το υπογειο και να πηγαινε μεχρι Αεροδρομιο.. Οπως της Αθηνας πχ που εξυπηρετειται απο το σιδηροδρομο του Προαστιακου...
Να ρωτησω κατι, στο Αιγαλεω, η μεγαλη κλιση που εχουν οι συρραγγες οπου περναει ο κοσμος (μεγαλη κλιση εννοω οτι ειναι σαν ελλειψη, με χαμηλο "ταβανι", αν καταλαβατε) ειναι εσκεμμενη; Διευκολυνει μηπως για το βαθος που ειναι φτιαγμενος ο σταθμος; |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Wed May 30, 2007 1:33 pm Post subject: |
|
|
Μαθαίνω πως ο "Σωτήρης Νίνης" έσκασε μύτη σήμερα στο Ελληνικό αρκετά νωρίτερα από το αναμενόμενο (κάτι για 16 μέρες νομίζω πως πήρε τ' αυτί μου), έχοντας κατασκευάσει 400 μέτρα σήραγγας.
Ευτυχώς το συγκεκριμένο τμήμα δεν φαίνεται να έχει προβλήματα υπεδάφους ή αρχαιολογικών ευρημάτων.
Τις επόμενες μέρες ξεκινάει για Αργυρούπολη και αν συνεχιστούν οι ρυθμοί-ρεκόρ, όλη η σήραγγα θα είναι έτοιμη σε 15 μήνες από σήμερα, και η επέκταση της συγκεκριμένης γραμμής θα είναι η πρώτη που θα δοθεί στην κυκλοφορία εντός χρονοδιαγράμματος (το 2009).
Συνολικά ανεβαίνουμε στους 10 νέους σταθμούς μέσα στην επόμενη διετία. Pas mal!  |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed May 30, 2007 3:36 pm Post subject: |
|
|
Χαρμοσυνα νεα μας φερνεις , Υ
Η μητερα του "Σωτηρη Νινη" θα ειναι πολυ περηφανη  |
|
Back to top |
|
 |
Eosforum New Member


Joined: 03 Aug 2004 Posts: 13 Location: London
|
Posted: Wed May 30, 2007 6:14 pm Post subject: |
|
|
gm2263 wrote: | Τώρα βέβαια δεν έχω δεί τους σταθμούς του RER στη La Defence (Παρίσι) ή του Underground στο Canary Wharf (Λονδίνο). Παρόλα αυτά, επειδή γνωρίζω ότι ο Ypsilos όταν λέει κάτι, κάτι ξέρει και συνήθως δεν υπερβάλλει ακόμα και όταν χρησιμοποιεί υπερθετικό λόγο, λέω για κάτσε να πάω να δώ τι παίζει.
Οπότε τα ξαναλέμε. |
Έχω πάει για ένα meeting σέ ένα από τα κτίρια του La Defence... Το περιβάλλον έξω αρκετά καλό αλλά ο σταθμός δεν πρέπει να μου έκανε καμμιά ιδιαίτερη εντύπωση γιατί δεν τον θυμάμαι... Γενικά το μετρό του Παρισιού μου προκαλεί απέχθεια... βρώμικες και κλειστοφοβικές στοές, βρώμικες πλατφόρμες και τραίνα, επιβάτες σαν όρθιες σαρδέλλες στα βαγόνια χωρίς χειρολαβές (!), επιβάτες που πηδούν πάνω από τα τουρνικέ κ.λ.π.
Στη βρώμα όμως το ξεπερνά το μετρό των Βρυξελλών (ήμουν εκεί στις αρχές του μήνα)...
Στο σταθμό του Canary Wharf, που είναι σχετικά καινούριος, έχω πάει. Στις πλατφόρμες του Docklands Light Railway (DLR) μπορώ να πω ότι είναι ωραία, με τη γύρω θέα και βρισκόμενος κάτω από το σύμπλεγμα ουρανοξυστών. Επίσης, το εμπορικό κέντρο (που βρίσκεται ανάμεσα στο σταθμό του London Underground (tube) και το σταθμό του DLR και μέσα στο κτίριο του Canary Wharf) είναι πολύ ωραίο και εκεί βρίσκονται οι είσοδοι για το σταθμό του London Underground. Αυτόν το σταθμό δεν τον πολυθυμάμαι οπότε πρέπει να είναι σαν τυπικός σταθμός στην επέκταση της γκρι γραμμής Jubilee, δηλαδή γκρι τσιμέντο και γκρι σιδερένιοι σωλήνες και ψηλές κυλιόμενες σκάλες...
Όσο για το θόρυβο... όποιος έχει ακούσει τα τραίνα της Central Line να στριγγλίζουν καθώς έρχονται και φεύγουν από το σταθμό Bank (sto City) λόγω των τοξοειδών γραμμών και πλατφόρμας θα μπορέσει να κάνει μια δικαιότερη σύγκριση με το Αθηναϊκό μετρό μιας και δεν θυμάμαι να έχω ακούσει κάτι ανάλογο στην Αθήνα... Παρόμοια "στριγγλίσματα" ακούγονται και σε άλλους σταθμούς με μη ευθείες πλατφόρμες αλλά και σε συγκεκριμένες διαδρομές ανάμεσα στους σταθμούς (π.χ. ανάμεσα σε Baker Street και Regent's Park, ανάμεσα στα terminals 4 & 1,2,3 του αεροδρομίου Heathrow, κ.λ.π.)
Γενικά, το μετρό της Αθήνας δεν συγκρίνεται με τα παραπάνω. 'Οταν πρόκειται να το χρησιμοποιήσω δεν νοιώθω ούτε την αηδία που ένοιωθα στις Βρυξέλλες, ούτε την απέχθεια που ένοιωθα στο Παρίσι, ούτε σκέφτομαι - όπως κάνω στο Λονδίνο - μήπως είναι καλύτερα να πάρω λεωφορείο (ειδικά σε μικρές διαδρομές 3-4 σταθμών) λόγω του μεγάλου περπατήματος και ανεβο-κατεβάσματος μέχρι τις πλατφόρμες και της αφόρητης ζέστης μέσα στα βαγόνια και τους σταθμούς (no air conditioning) ακόμα και όταν έξω έχει δροσιά.
Το μόνο που νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερο στην Αθήνα είναι ομορφότερα τραίνα (και ίσως ηλεκτρονικό έλεγχο εισητηρίων στις θύρες). |
|
Back to top |
|
 |
gmmour Junior Member

Joined: 10 Jul 2004 Posts: 103
|
Posted: Thu May 31, 2007 12:10 am Post subject: |
|
|
@Eosforum: Καλώς ή κακώς ήταν απόφαση των μελετητών στο μετρό της Αθήνας να εφαρμοστεί το ανοιχτό σύστημα ελέγχου εισιτηρίων, οπότε δεν προβλέπεται ηλεκτρονικός έλεγχος εισιτηρίων στην είσοδο, παρά μόνο δειγματοληπτικοί έλεγχοι από ελεγκτές. Την απόφαση την είχαν δικαιολογήσει ότι ταιριάζει καλύτερα αυτός ο τρόπος στον ελεύθερο χαρακτήρα του Έλληνα... Το μετρό Θεσσαλονίκης έχει προβλεφθεί να έχει ηλεκτρονικό έλεγχο εισιτηρίων κατά την είσοδο (όπως στο Λονδίνο).
Για τους νέους σταθμούς τώρα. Είναι πράγματι πολύ όμορφοι. Ιδιαίτερα ο Ελαιώνας που έχει μία spooky διάθεση! Επίσης παρατηρήστε ότι αν στέκεσαι κάτω από τους θόλους και εντός του κύκλου που σχηματίζεται στο δάπεδο από τα πλακάκια τότε δημιουργείται ένα πολύ ενδιαφέρον φαινόμενο αντίλαλλου το οποίο το ακούει κανείς μόνο όταν είναι μέσα στον κύκλο του δαπέδου, ενώ κάποιος που είναι απ'έξω δεν καταλαβαίνει καθόλου τον αντίλαλο!
Να σημειώσω ότι σε αυτή την επέκταση όπως και στην επέκταση Σεπόλια-Αγ.Αντώνιος, για κάποιο λόγο που μάλλον έχει να κάνει με την γεωμετρία των συράγγων ή με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα πέδιλα των σιδηροτροχιών, προκαλείται αισθητά πολύ περισσότερος θόρυβος από ό,τι στα παλιά κομμάτια του μετρό. Παραδόξως η επέκταση Εθν. Άμυνα-Πλακεντία δεν κάνει τόσο θόρυβο όσο στο Σεπόλια-Αγ.Αντώνιος και στο Μοναστηράκι-Αιγάλεω όπου ο θόρυβος είναι πραγματικά εκκωφαντικός!
Πολύ ωραία διαδρομή πάντως και ήδη το Γκάζι αρχίζει να αποκτά νέα δυναμική ως περιοχή με την έλευση του σταθμού! |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Thu May 31, 2007 11:23 am Post subject: |
|
|
Πολύ σημαντικό να επεκταθεί το Mετρο στο λεκανοπέδιο αφού είναι τόσο πυκνοκατοικημένο που μονο.... υπογειος μπορούμε κάτι να κάνουμε!!!
Και μια μικρή σύγκριση και λόγο πληθυσμού (Aθηνα-Βερολίνο) που θα μας ψιλό στεναχωρήσει...το ξέρω!!!
Εδώ παραθέτω έναν χάρτη με το Mετρο του Βερολίνου που με πληθυσμό 3,5 εκατομμύρια έχει 335 σταθμούς!!!!και 475 χιλιόμετρα μήκος!!!
http://www.vbbonline.de/download/pdf/liniennetze/su_berlin.pdf
Και για του λόγου το αληθές...επειδή τα νούμερα μοιάζουν ..απίστευτα!!!!Μονο στα Γερμανικά δυστυχώς. (όπου U-Bahn το υπόγειο Μετρο και S-Bahn το επίγειο)
http://de.wikipedia.org/wiki/U-Bahn_Berlin
http://de.wikipedia.org/wiki/S-Bahn_Berlin
Εντάξει είμαστε στον σωστό δρόμο.
Σουφλιά γερά πάρτους τα...μυαλά!!!
Last edited by alter100 on Thu May 31, 2007 12:16 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu May 31, 2007 12:13 pm Post subject: |
|
|
Μην Ξεχνάς ότι το S-Bahn είναι προαστιακός σιδηρόδρομος και το U-Bahn είναι μετρό  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu May 31, 2007 12:22 pm Post subject: |
|
|
gmmour wrote: | @Eosforum: Καλώς ή κακώς ήταν απόφαση των μελετητών στο μετρό της Αθήνας να εφαρμοστεί το ανοιχτό σύστημα ελέγχου εισιτηρίων, οπότε δεν προβλέπεται ηλεκτρονικός έλεγχος εισιτηρίων στην είσοδο, παρά μόνο δειγματοληπτικοί έλεγχοι από ελεγκτές. Την απόφαση την είχαν δικαιολογήσει ότι ταιριάζει καλύτερα αυτός ο τρόπος στον ελεύθερο χαρακτήρα του Έλληνα... Το μετρό Θεσσαλονίκης έχει προβλεφθεί να έχει ηλεκτρονικό έλεγχο εισιτηρίων κατά την είσοδο (όπως στο Λονδίνο). |
giati sti thessaloniki den ehoun elefthero haraktira? i mipos epidi o plithismos einai mikroteros?
asheto elenkti ehei dei pote kaneis?
Last edited by billy8181 on Thu May 31, 2007 12:25 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Thu May 31, 2007 12:23 pm Post subject: |
|
|
Προαστιακόςς σιδηρόδρομος που περνάει από όλες τις γειτονιές της πόλης και από το κέντρο θα πόλης!!!
Που φτάνει και μέχρι τις λίμνες έξω από την πόλη (π.χ.Wannsee) Μια στάση στην λίμνη....παρακαλώ!!!!
Τέλος πάντων πολλά είπαμε για το Βερολίνο το θέμα μας είναι η Ελλάδα!!! |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu May 31, 2007 12:41 pm Post subject: |
|
|
billy8181 wrote: | asheto elenkti ehei dei pote kaneis? |
Πολύ συχνά. |
|
Back to top |
|
 |
|