View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue May 08, 2007 11:21 am Post subject: |
|
|
pilotos wrote: | Έχει κανείς ιδέα τί γίνεται με το οδικό δίκτυο στην κρήτη, ψάχνωντας το μόνο που κατάφερα να βρώ ήταν ένα έργο καλούμενο ως "οδικός άξονας βορείου κρήτης", και κανένα συγκεκριμένο στοιχείο για αυτό, όποιος γνωρίζει κάτι ας με βοηθήσει  |
Με τη βοήθεια και του Google Earth μπορείς να ακολουθήσεις τον ΒΟΑΚ σε μεγάλο μήκος και να δεις τα χαρακτηριστικά του. Ο ΒΟΑΚ (εθνική οδός 90 η ΠΕΟ , 90α η ΝΕΟ) έχει κατασκευαστεί τμηματικά από τη δεκαετία του 1960 ως τυπική "Νεά Εθνική Οδός" διατομής Γ δηλ γύρω στα 11μ πλάτος (1 λωρίδα ανά κατέυθυνση με ΛΕΑ) και ταχύτητα μελέτης γενικά 80 χαω.
Τα παλιότερα τμήματα (π.χ. Σούδα - Ρέθυμνο) είναι αρκετά προβληματικά με πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις και πολλές παράνομες συνδέσεις κάτι σαν το Πάτρα - Πύργος δηλαδή. Σε μερικά (Σούδα - Καλύβες, Αγ. Πελαγία - Λινοπεράματα η ταχύτητα είναι 40 - 60 χαω!
Από τα 350 χλμ μόνο το 10% έχει ενδιάμεσο στηθαίο και 2+2 λωρίδες με ή χωρίς ΛΕΑ (παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου). Τα πρόσφατα τμήματα είναι κλειστές οδοί (Χανιά - Κολυμπάρι, Γούρνες - Χερσόνησος - Σταλίδα) με ανισόπεδους κόμβους. Τώρα κατασκευάζονται τμήματα που έλειπε η ΝΕΟ, όπως τα Μάλια - όρια Ηρακλείου - Λασιθίου, Άγ. Νικόλαος - Καλό Νερό, Αυχένας - Αγκαθιάς - Σκοπή Σητείας. Ακόμα απομένουν μερικά δύσκολα τμήματα στο Λασίθι και η παράκαμψη Καστελίου Κισάμου. Δυστυχώς ο δρόμος έχει κορεστεί και είναι αδύνατο να προσπεράσεις με ασφάλεια. Εκπονούνται κατά τμήματα μελέτες για μετατροπή και άλλων τμημάτων σε αυτοκινητόδρομο.
Αυτόν τον καιρό κατασκευάζονται?αναβαθμίζονται και κάποιοι κάθετοι άξονες όπως από Ηράκλειο προς Πεζά - Αρκαλοχώρι - Βιάννο (επαρχιακή οδός που αναβαθμίζεται με νέα χάραξη, ανισόπεδους κόμβους κλπ.), Ηράκλειο - Μοίρες (εθνική οδός 97, το τμήμα Αγ. Βαρβάρα - Άγ. Δέκα περιλαμβάνει κοιλαδογέφυρες και δυο σήραγγες, ολοκληρώνεται το τμήμα Σίβα - Αυγενική - Αγ. Βαρβάρα), Βρύσες - Σφακιά (επαρχιακή οδός βελτιώνεται με μικρή σήραγγα στο φαράγγι Ίμπρου0, Ταυρωνίτης - Παλιόχωρα (επαρχιακή βελτιώνεται στο τμήμα Κάντανος - Παλιόχωρα). Από μελέτες προχωράνε του ΝΟΑΚ δηλ. του Νότιου οδικού άξονα που από το Καστέλι Κισάμου θα φτάνει στη Σητεία με διακοπή από Σούγια μέχρι Σφακιά λόγω εθνικού δρυμού Σαμαριάς. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue May 08, 2007 1:33 pm Post subject: |
|
|
Αν και δεν έχω πάει ποτέ στην Κρήτη πιστεύω ότι οι Κρητικοί δεν πρέπει να απαιτήσουν τίποτα λιγότερο από έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο με χαρακτηριστικά Εγνατίας για τον ΒΟΑΚ. Όλα τα υπόλοιπα μεγάλα νησιά της Μεσογείου διαθέτουν κλειστούς αυτοκινητοδρόμους, δεν μπορεί η Κρήτη να παραμένει με σχεδιασμό δρόμου ΝΕΟ. (Κύπρος, Σικελία, Σαρδηνία) |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue May 08, 2007 3:00 pm Post subject: |
|
|
Σωστός, αλλά όσο η Κρήτη ήταν πράσινη εδώ και 20 χρόνια το ΠΑΣΟΚ δεν έκανε ένα πραγματικά μεγάλο έργο (και σε εποχές που όλος ο υπόλοιπος Ελληνικός χάρτης πλην αθηνών και πάτρας γινόταν μπλε). Να δω τώρα τι θα κάνει η ΝΔ στο προπύργιο του αντίπαλου κόμματος (όχι ότι η ΝΔ έχει κάνει κανένα έργα της προκοπής στα δικά της "άντρα").
Τους έφτιαξε ένα δρόμο από τα Χανιά στον Κίσσαμο και έχουν να το λένε. Ήμαρτον ρε σεις. |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Tue May 08, 2007 4:22 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | pilotos wrote: | Έχει κανείς ιδέα τί γίνεται με το οδικό δίκτυο στην κρήτη, ψάχνωντας το μόνο που κατάφερα να βρώ ήταν ένα έργο καλούμενο ως "οδικός άξονας βορείου κρήτης", και κανένα συγκεκριμένο στοιχείο για αυτό, όποιος γνωρίζει κάτι ας με βοηθήσει  |
Με τη βοήθεια και του Google Earth μπορείς να ακολουθήσεις τον ΒΟΑΚ σε μεγάλο μήκος και να δεις τα χαρακτηριστικά του. Ο ΒΟΑΚ (εθνική οδός 90 η ΠΕΟ , 90α η ΝΕΟ) έχει κατασκευαστεί τμηματικά από τη δεκαετία του 1960 ως τυπική "Νεά Εθνική Οδός" διατομής Γ δηλ γύρω στα 11μ πλάτος (1 λωρίδα ανά κατέυθυνση με ΛΕΑ) και ταχύτητα μελέτης γενικά 80 χαω.
Τα παλιότερα τμήματα (π.χ. Σούδα - Ρέθυμνο) είναι αρκετά προβληματικά με πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις και πολλές παράνομες συνδέσεις κάτι σαν το Πάτρα - Πύργος δηλαδή. Σε μερικά (Σούδα - Καλύβες, Αγ. Πελαγία - Λινοπεράματα η ταχύτητα είναι 40 - 60 χαω!
Από τα 350 χλμ μόνο το 10% έχει ενδιάμεσο στηθαίο και 2+2 λωρίδες με ή χωρίς ΛΕΑ (παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου). Τα πρόσφατα τμήματα είναι κλειστές οδοί (Χανιά - Κολυμπάρι, Γούρνες - Χερσόνησος - Σταλίδα) με ανισόπεδους κόμβους. Τώρα κατασκευάζονται τμήματα που έλειπε η ΝΕΟ, όπως τα Μάλια - όρια Ηρακλείου - Λασιθίου, Άγ. Νικόλαος - Καλό Νερό, Αυχένας - Αγκαθιάς - Σκοπή Σητείας. Ακόμα απομένουν μερικά δύσκολα τμήματα στο Λασίθι και η παράκαμψη Καστελίου Κισάμου. Δυστυχώς ο δρόμος έχει κορεστεί και είναι αδύνατο να προσπεράσεις με ασφάλεια. Εκπονούνται κατά τμήματα μελέτες για μετατροπή και άλλων τμημάτων σε αυτοκινητόδρομο.
Αυτόν τον καιρό κατασκευάζονται?αναβαθμίζονται και κάποιοι κάθετοι άξονες όπως από Ηράκλειο προς Πεζά - Αρκαλοχώρι - Βιάννο (επαρχιακή οδός που αναβαθμίζεται με νέα χάραξη, ανισόπεδους κόμβους κλπ.), Ηράκλειο - Μοίρες (εθνική οδός 97, το τμήμα Αγ. Βαρβάρα - Άγ. Δέκα περιλαμβάνει κοιλαδογέφυρες και δυο σήραγγες, ολοκληρώνεται το τμήμα Σίβα - Αυγενική - Αγ. Βαρβάρα), Βρύσες - Σφακιά (επαρχιακή οδός βελτιώνεται με μικρή σήραγγα στο φαράγγι Ίμπρου0, Ταυρωνίτης - Παλιόχωρα (επαρχιακή βελτιώνεται στο τμήμα Κάντανος - Παλιόχωρα). Από μελέτες προχωράνε του ΝΟΑΚ δηλ. του Νότιου οδικού άξονα που από το Καστέλι Κισάμου θα φτάνει στη Σητεία με διακοπή από Σούγια μέχρι Σφακιά λόγω εθνικού δρυμού Σαμαριάς. |
Το είχα ξανακοιτάξει και με το GE άλλα δεν είχα εντωπίσει κάποιον "αυτοκινητόδρομο" με όλη τη σημασία της λέξης, το έψαξα πάλι όμως και το μόνο που κατάφερα να βρώ ήταν 3 κομμάτια με χαρακτηριστικα "αυτοκινητοδρόμου" ένα στα Χανιά με μήκος 8Km, ένα στο Ρέθυμνο με μήκος 7Km, και ένα στο Ηράκλειο μήκους περίπου 25 Km.
Παρ'όλα αυτά οι φωτογραφίες της κρήτης στο GE είναι απο το 2005(μόνο η σούδα έχει του 2007:!: ), άρα εχει γίνει καποιο νέο έργο στο μήκος του ΒΟΑΚ η ακόμα όλα είναι όπως πρίν;
Το ερωτηά μου λοιπόν είναι υπάρχει κάποιο σχέδιο για κατασκευή πλήρους αυτοκινητοδρόμου κατά μήκος της κρήτης; |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Tue May 08, 2007 5:57 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να κάνω 3 ερωτήσεις.
1ον Στον ΒΟΑΚ έχει παραδοθεί ολόκληρο το τμήμα πέριξ του Ηρακλείου; Στο διαδίκτυο διάβασα ότι σχετικά πρόσφατα δημοπρατήθηκε ο Α/Κ Παπαναστασίου (μήπως ξέρει κανείς που είναι; ). Στη συμβολή του ΒΟΑΚ με τη λεωφόρο Κνωσσού έχει κατασκευαστεί Α/Κ; Η Ιεράπετρα δε θα συνδέεται με αυτοκινητόδρομο με τον ΒΟΑΚ;
2ον Αυτές τις ημέρες διάβασα σε εφημερίδα πανελλαδικής κυκλοφορίας για το οδικό δίκτυο της Κέρκυρας (είχε συναντηθεί η κα Γκερέκου με κάποιον αρμόδιο). Υπάρχουν μελέτες για την κατασκευή οδικού άξονα βορρά-νότου; Θα ξεκινάει από τη Λευκίμμη και θα καταλήγει στο Σιδάρι; Τι διατομή θα έχει; Προσωπικά, πιστεύω ότι το οδικό δίκτυο στο νότο, όπως και κάποια κομμάτια στο βορρά, όπως κοντά στην Κουλούρα για παράδειγμα, χρήζουν άμεσης βελτίωσης.
3. Τα έργα στο τμήμα Σχηματάρι-Χαλκίδα προχωρούν;
Last edited by fkxan on Tue May 08, 2007 6:05 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue May 08, 2007 6:01 pm Post subject: |
|
|
Kαι η φωτογραφία στο Κολυμπάρι είναι πρόσφατη του 2006.
Τώρα κατασκευάζεται στηθαίο στην παράκαμψη Ρεθύμνου και στο τμήμα ΚΤΕΟ - Αεροδρόμιο στο Ηράκλειο. Δημοπρατήθηκε για 5η φορά ο ΑΚ Παπαναστασίου στο Ηράκλειο. Κατασκευάζεται μια κλιτυογέφυρα (δηλ παράλληλα με την πλαγιά) κάτω από το χωρίο Χαμέζι, πριν τη Σητεία (η μεγαλύτερη γέφυρα στην Κρήτη ~800 μέτρα!). Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει εκπονήσει κάποια στάδια μελετών και τώρα αναθέτει τα υπόλοιπα για αναβάθμιση σε αυτοκινητόδρομο όλο το Σούδα - Ρέθυμνο και Ρέθυμνο - Λινοπεράματα και Γούρνες - Χερσόνησος. Πιθανόν και το Χερσόνησος - Αγ. Νικόλαος. Τα υπόλιπα τμήματα προς τα άκρα έχουν μικρότερη κίνηση. Κάποια στιγμή έπεσε και η ιδέα ευρείας παράκαμψης Ηρακλείου νοτίως της Κνωσσού! Στο patris.gr με αναζήτηση μπορεί κανείς να βρεί πολλά άρθρα για τον ΒΟΑΚ (προσοχή όχι με λατινικά!) κλπ. Ομοίως και στο σαιτ της Περιφέρειας Κρήτης και στο ΤΕΕ Δυτ. Κρήτης κάποια άρθρα σε συνέδρια. |
|
Back to top |
|
 |
KPHTH Rulez Guest
|
Posted: Tue May 08, 2007 6:10 pm Post subject: |
|
|
fkxan wrote: | ...
1ον Στον ΒΟΑΚ έχει παραδοθεί ολόκληρο το τμήμα πέριξ του Ηρακλείου; Στο διαδίκτυο διάβασα ότι σχετικά πρόσφατα δημοπρατήθηκε ο Α/Κ Παπαναστασίου (μήπως ξέρει κανείς που είναι; ). Στη συμβολή του ΒΟΑΚ με τη λεωφόρο Κνωσσού έχει κατασκευαστεί Α/Κ; Η Ιεράπετρα δε θα συνδέεται με αυτοκινητόδρομο με τον ΒΟΑΚ;
... |
Δεν έχει παραδοθεί το τμήμα ΚΤΕΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ και το τμήμα ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ-ΓΕΦΥΡΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ.
Ο Α/Κ Παπαναστασίου θα γίνει στη συμβολή της εθνικής οδού με την λεωφόρο Παπαναστασίου.Είναι στο νότια του κέντρου,το σημείο με τα φανάρια στην Εθνική Οδό.Επίσης να προσθέσω ότι πλέον η Παπαναστασίου ΔΕΝ θα είναι μία από τις εισόδους της πόλης,όπως είναι τώρα.Η είσοδος θα μεταφερθεί 200 μέτρα ανατολικά,δηλαδή πριν τη Γέφυρα Γερμανού με τις καινούριες ράμπες που κατασκευάζονται(Ράμπες Κνωσσού).
Δεν υπάρχει συμβολή ΒΟΑΚ και λεωφόρου Κνωσσού.Η Κνωσσού περνάει κάτω από τον ΒΟΑΚ(γέφυρα Γερμανού). |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Tue May 08, 2007 6:33 pm Post subject: |
|
|
KPHTH Rulez ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις.
Ζητώ συγνώμη για το λάθος μου, μπέρδεψα την Παπαναστασίου με την Κνωσσού. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Γνωρίζει κανείς πότε περίπου θα ολοκληρωθούν τα έργα στα τμήματα του ΒΟΑΚ πέριξ του Ηρακλείου; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue May 08, 2007 11:48 pm Post subject: |
|
|
Αν μέχρι στιγμής έχουν τρυπηθεί όπως λέει ο mr Γούλας όλες οι σήραγγες της εγνατίας μέχρι την Καλιθέα που τώρα είδα πού πέφτει αυτή, τότε ουσιαστικά έχουν διανοιγεί όλες οι σήραγγες στο τμήμα Παναγιά-Γρεβενά γιατί οι δύο τελευταίες Συρτού και Παναγιάς που είναι εξάλλου οι μεγαλύτερες θα έχουν διανοιγεί μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2007. Πολύ ευχάριστο αυτό γιατί έχουν μεγάλο χρονικό περιθώριο να τελειώσουν όλες οι σήραγγες εγκαίρως. Πάντως αν το καλοσκεφτούμε φαίνεται πολύ μεγάλο να διανοιχθούν όλες οι σήραγγες μέσα σε 2 χρόνια. Αλλά πολύς λόγος για το τμήμα μέχρι την Καλλιθέα, μετά τι?? Ελπίζω ότι γίνεται λόγος διότι εκεί βρίσκεται ο κόμβος Αγ. Παρασκευής ή επειδή εκεί τελειώνει η δυτ. Μακεδονία ή ο σχετικός δήμος. Corfu δεν μπορούμε να περιμένουμε να επιβεβαιώσεις πάλι ότι το τμήμα Γρεβενά-Βενέτικος θα παραδωθεί αρχές καλοκαιριού και γενικά δε βλέπουμε την ώρα και τη στιγμή που θα πεταχτείς πάλι για ένα καφέ στην Αλεξανδρούπολη . |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed May 09, 2007 12:30 am Post subject: |
|
|
Beethoven κατά πάσα πιθανότητα το ταξίδι θα το κάνω για το τριήμερο των Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης διότι εδώ στην Κέρκυρα είναι αργία.
Δυστηχώς δε θα το κάνω αρχές Καλοκαιριού για να το περπατήσω κιόλας.
Έχει ο Θεός.
Πάντως ρε φίλε 25μ. τη βδομάδα δεν είναι πολλά για τη γέφυρα Βενέτικου?
Εντυπωσιακό ακούγεται. Αν είναι έτσι και η Κατούνα στο δεύτερο κλάδο γρήγορα θα τελειώσει.
Κι εγώ σήμερα είδα που πέφτει η Καλιθέα, είναι 12 χλμ. από την Κρανιά. Δεν άκούγεται καθαρά όμως στο βίντεο πότε θα είναι έτοιμο το τμήμα αυτό. Εννοώ από τον Α/Κ Βενέτικου έως την Καλιθέα. Και από 'κει ξέρετε μέχρι την Κρανιά είναι χωματόδρομος. Πιστεύω πως θα ασφαλτοστρωθεί.
fkxan ο άξωνας βορά νότου στην Κέρκυρα ακούγεται εδώ και πολές δεκαετίες αλλά ποτέ δεν είδαμε μπουλντόζες επί το έργον. Οι μελέτες πάντως υπάρχουν. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
tunneling Visitor


Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
Posted: Wed May 09, 2007 1:39 pm Post subject: Σήραγγα Συμβόλου |
|
|
Γειά σας. Παρακολουθώ αρκετό καιρό τις συζητήσεις και αποφάσισα να γραφτώ και να ποστάρω.
Θέλω να πω από την αρχή πως βλέπω με μεγάλο ενδιαφέρον τα θέματα και τις φωτος που παρουσιάζετε και αν και δεν συμφωνώ απόλυτα με κάποιες θέσεις - απόψεις, παρόλα αυτά θα συμμετέχω με καλή και ειλικρινή διάθεση.
Αρχικά θα σας δείξω κάποιες φωτος από τη Σήραγγα Συμβόλου της Εγνατίας Οδού στην περιοχή της Καβάλας. Συγκεκριμένα από το στόμιο εξόδου το οποίο όπως είδα δεν έχει φωτογραφήσει κανείς.
Κάποια στοιχεία της σήραγγας αρχικά:
Η σήραγγα Συμβόλου είναι διπλού κλάδου με μήκος ανά κλάδο 1,2 χλμ. περίπου και το μέγιστο υπερκείμενο είναι 187 μέτρα περίπου. Η σήραγγα σύμφωνα με τη μελέτη αναμένεται να διατρήσει κυρίως γνευσίους και γνευσιακούς σχιστόλιθους διαφορετικού βαθμού κερματισμού, αποσάθρωσης και σχιστοποίησης. Αναμένεται επίσης η ύπαρξη ζωνών ρηγμάτων και κατά τόπους η ύπαρξη φακών μαρμάρων.
Η διάνοιξη της σήραγγας γίνεται με τη συμβατική μέθοδο [χρήση διατρήσεων και ανατινάξεων (drill+blast) και μηχανικών μέσων (εκσκαφείς υπογείων)], ενώ τα τεχνικά εισόδου και εξόδου της σήραγγας θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover). Επίσης, στη σήραγγα προβλέπεται η κατασκευή δύο συνδετηρίων διαδρόμων.
Προβλέπεται αποστράγγιση και στεγάνωση της σήραγγας εσωτερικά και εξωτερικά. Η αποχέτευση του οδοστρώματος της σήραγγας θα περιλαμβάνει την κατασκευή ρείθρου σχισμής. Η σήραγγα θα έχει τον απαραίτητο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Η/Μ μελέτη. Για το σκοπό αυτό θα κατασκευασθούν όλες οι απαραίτητες εσοχές εντός της σήραγγας και τα απαραίτητα κτίρια στην περιοχή των στομίων.
Ακόμα πιο πρόσφατες πληροφορίες:
Απο το συνολικό μήκος διάτρησης που είναι 2250μ έχουν ολοκληρωθεί στην ά φάση εκσκαφής τα 1100μ. Η ημερήσια προχώρηση είναι 10-12μ. Το έργο κατασκευάζει η εταιρία J&P-Αβαξ.
Αυτά για αρχή κ τα λέμε...
 |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed May 09, 2007 1:55 pm Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες! Εξυπακούεται ότι ο διάλογος εδώ μέσα είναι πολύπλευρος και ανοιχτός, και σε καμία περίπτωση δεν έχει στόχο στο να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες θέσεις και απόψεις. Γιαυτό όλες οι γνώμες είναι ευπρόσδεκτες, αρκεί να εκφράζονται μέσα στα πλαίσια του Κανονισμού Λειτουργίας. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed May 09, 2007 2:54 pm Post subject: Re: Σήραγγα Συμβόλου |
|
|
tunneling wrote: | Γειά σας. Παρακολουθώ αρκετό καιρό τις συζητήσεις και αποφάσισα να γραφτώ και να ποστάρω.
Θέλω να πω από την αρχή πως βλέπω με μεγάλο ενδιαφέρον τα θέματα και τις φωτος που παρουσιάζετε και αν και δεν συμφωνώ απόλυτα με κάποιες θέσεις - απόψεις, παρόλα αυτά θα συμμετέχω με καλή και ειλικρινή διάθεση.
Αρχικά θα σας δείξω κάποιες φωτος από τη Σήραγγα Συμβόλου της Εγνατίας Οδού στην περιοχή της Καβάλας. Συγκεκριμένα από το στόμιο εξόδου το οποίο όπως είδα δεν έχει φωτογραφήσει κανείς.
... |
Αν μας έλεγες και σε ποιο σημείο είναι η έξοδος θα ήταν ακόμη καλύτερα  |
|
Back to top |
|
 |
tunneling Visitor


Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
Posted: Wed May 09, 2007 3:53 pm Post subject: Re: Σήραγγα Συμβόλου |
|
|
Η έξοδος (όπως έχει αναφερθεί και σε άλλο ποστ) είναι στην ορεινή περιοχή πριν τον Αγ. Ανδρέα (περίπου 7 χλμ πρίν την υφιστάμενη εγνατία στην έξοδο Περάμου) |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed May 09, 2007 4:03 pm Post subject: |
|
|
Kαλώς ήρθες tunneling κι από εμένα.
Ωραίες οι φώτο σου περιμένουμε κι άλλες. Τα 1100 μ. διάτρυσης μέχρι τώρα είναι σε έναν μόνο κλάδο ή παράλληλα προχωρούνε και στους δύο?
Εν το μεταξύ σήμερα έλαβα mail από ξάδερφο στην περιοχή της Δράμας και σας το μεταφέρω όπως μου γράφτηκε. (Σημειοτέον ο ξάδερφος παρακολουθεί το forum).
κλεισανε την εξοδο για Δραμα-Νιγριτα-Σερρες
στον Στρυμωνα-λογω προβληματων στηριξης/εργων επισκευης ταπητα/
συνδεσης με νεα γεφυρα ;
το προβλημα ειναι οτι πρεπει η
α)να κανεις στα 200 μ αναστροφη σε μια αλανα-
για την εξοδο Καβαλα-Δραμα
β)να φτασεις μεχρι τα φαναρια Οφρυνιου και να πας αριστερα στον παλιο
δρομο ξανα για διασταυρωση Στρυμωνα-Αμφιπολη.
γ)να πας εως εξοδο Ελευθερουπολης-Αγ. Ανδρεα -καλαμπακι-Δραμα.
(πολυ τραβηγμενο).
Ενοεί βέβαια την κίνηση που έρχεται από Θεσσαλονίκη.
Παρακαλώ οι φίλοι Καβαλιώτες να το επιβεβαιώσουν.
Tελικά βρήκα σχτικό αρθρο σε τοπική εφημερίδα.
http://www.myserres.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=14844 |
|
Back to top |
|
 |
tunneling Visitor


Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
Posted: Wed May 09, 2007 4:44 pm Post subject: |
|
|
@ corfu
Τα 1100μ διάτρησης (600+500) είναι το συνολο των 2 κλάδων και των 2 μετώπων. Δηλαδή η σήραγγα "δουλεύεται" και από την μεριά της Εξοχής (μέτωπο εισόδου), και από την μεριά του Αγ. Ανδρέα (Μέτωπο εξόδου).
Σχετικά με το ότι έκλεισαν την εξοδο για Δραμα-Νιγριτα-Σερρες
στον κόμβο Στρυμόνα, ΝΑΙ έτσι ακριβώς είναι.
Ο λόγος είναι ότι ξεκινάει η κατασκευή του νέου ανισόπεδου κόμβου Στρυμόνα και θα πρέπει (αρχικά τουλάχιστον για κάποιους μήνες 3-4 μέχρι να δοθεί παράκαμψη που θα τέμνει την ΕΟ θεσ/κης - καβάλας και θα ενώνεται διαγώνια με την ΠΕΟ θεσ/κης - καβάλας) να φτασεις μεχρι τα φαναρια Οφρυνιου και να πας αριστερα στον παλιο δρομο ξανα για διασταυρωση Στρυμονα-Αμφιπολη.
Σύνολο περιπορείας <4χλμ
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η άλλη λύση(εις) είναι επικίνδυνες έως θανατηφόρες!! Άσε που από Δευτέρα θα υπάρχει ΚΑΙ τροχαία στο σημείο!
Φυσικά το να πας εως εξοδο Ελευθερουπολης-Αγ. Ανδρεα -καλαμπακι-Δραμα είναι όχι απλά πολυ τραβηγμενο αλλά και ανούσιο!
(Όντως τέλος, αφορά στην κίνηση που έρχεται από Θεσσαλονίκη.) |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed May 09, 2007 4:52 pm Post subject: |
|
|
KPHTH Rulez wrote: |
Δεν έχει παραδοθεί το τμήμα ΚΤΕΟ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ και το τμήμα ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ-ΓΕΦΥΡΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ.
Ο Α/Κ Παπαναστασίου θα γίνει στη συμβολή της εθνικής οδού με την λεωφόρο Παπαναστασίου.Είναι στο νότια του κέντρου,το σημείο με τα φανάρια στην Εθνική Οδό.Επίσης να προσθέσω ότι πλέον η Παπαναστασίου ΔΕΝ θα είναι μία από τις εισόδους της πόλης,όπως είναι τώρα.Η είσοδος θα μεταφερθεί 200 μέτρα ανατολικά,δηλαδή πριν τη Γέφυρα Γερμανού με τις καινούριες ράμπες που κατασκευάζονται(Ράμπες Κνωσσού).
Δεν υπάρχει συμβολή ΒΟΑΚ και λεωφόρου Κνωσσού.Η Κνωσσού περνάει κάτω από τον ΒΟΑΚ(γέφυρα Γερμανού). |
Καλωσορίζω και γω τον tunneling.
Να διευκρινίσω τα εξής από όσο βέβαια ξέρω ή έχω παρατηρήσει (δεν δουλεύω και στον ΒΟΑΚ ):
Η Λεωφ. Κνωσσού ακολουθεί την ανατολική όχθη μιας κοιλάδας. Για τη διέλευση της ΝΕΟ κατασκευάστηκε αρχές του 1980 μια κοιλαδογέφυρα μονού κλάδου μήκους περί τα 250μ. και ύψους γύρω στα 20μ, γνωστή ως Γέφυρα Μπεντεβή. (το Γεφυρα Γερμανού δεν το έχω ξανακούσει αν και Κρητικός). Επρόκειτο για μια πολύ σημντική γέφυρα για την εποχή της. Ο ισόπεδος σηματοδοτούμενος κόμβος της Παπαναστασίου βρίσκεται αμέσως δυτικά της γέφυρας αυτής. Μέχρι τότε ο κατευθυνόμενος από Χανιά προς Λασίθι έβγαινε από τη ΝΕΟ προς την Παπαναστασίου κατηφόριζε αρκετά και σηναντούσε την Κνωσού, έστριβε νότια, έφτανε στο ύψος της ΝΕΟ όπου με προσωρινή ανηφορική ράμπα ξαναέμπαινε στη ΝΕΟ προς τα ανατολικά. Η ράμπα αυτή καταργήθηκε όταν ολοκληρώθηκε η γέφυρα. Γυρω στο 2004 κατασκευάστηκε και ο 2ος κλάδος της γέφυρας. Τώρα κατασκευάζονται δυο ημικόβοι. Ο πρώτος θα είναι είσοδος έξοδος από Λ. Κνωσού προς τα ανατολικά (τύπου "μισό διαμάντι") και ο δεύτερος είσοδος έξοδος από Λ. Παπαναστασίου προς τα δυτικά.
Μια άλλη παρατήρηση τώρα: Ενώ το τμήμα Γάζι - Λινοπεράματα - Αεροδρόμιο έχει άνετη χάραξη για 100-120 χαω (όταν δεν έχει κίνηση και αν αγνοήσουμε τα έργα που δεν έχουν ολοκληρωθεί) το τμήμα μέχρι Γούρνες διαπλατύνθηκε ως είχε η ΝΕΟ χωρίς ΛΕΑ και με ταχύτητα 70 - 80 χαω. Είναι πολύ επικίνδυνο και απορώ γιατί δεν έγινε σωστή μελέτη αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο με βελτίωση χάραξης, αφού εκατέρωθεν έχει μόνο βράχια. Αν αναβαθμιστεί έτσι όλος ο ΒΟΑΚ καλύτερα να μείνει όπως είναι σήμερα |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed May 09, 2007 8:18 pm Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση οτι το παρακάτω εντάσσεται εδώ. Αν όχι ας επιληφθούν οι mods.
"Απόφαση του ΣτΕ «ξηλώνει» τις διαφημιστικές πινακίδες από τους δρόμους
Το Α' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας αναίρεσε αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, που απέρριψαν αιτήσεις του δικηγόρου Αθ.Τσιώκου-Πλαπούτα, ... το παιδί του κ. Τσιώκου-Πλαπούτα σκοτώθηκε, έπειτα από πρόσκρουση του αυτοκινήτου το οποίο οδηγούσε σε διαφημιστική πινακίδα στη συμβολή των οδών Πίνδου και Κοκκινοπούλου..."
Καίρος ήταν να συμμαζευτεί αυτό το χάλι που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed May 09, 2007 8:35 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ αν και κάτοικος Παπάγου, ΑΠΟΛΥΤΑ με το πνέυμα της απόφασης ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ο τραγικός νεαρός δεν παρεξέκλινε της πορείας του λόγω μέθης ή άλλου είδους επίρρειας ουσιών. Διότι -και γιατι νa το κρύψωμεν άλλωστε- ΤΡΕΧΟΥΝ οι νεανίες, ενίοτε μεθυσμένοι και μαστουρωμένοι.
Εάν κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, τότε βαράτε στο κεφάλι, αν και 28 και κάτι εκατ Ευρώ σύνολο (δηλαδή $40 εκατ) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ και εάν είχε πεθάνει το παιδί μου εγω, από τη συντριβή μου ΔΕΝ θα τα ζητούσα. Just making a point..
Σκανδαλίζομαι. Κατα τα άλλα, βαράτε και θα σας πω και άλλα για το Δήμαρχο μας in due time...  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 10, 2007 1:35 am Post subject: |
|
|
Με βάση τα 24μ που επεκτείνεται η γέφυρα Βενέτικου προκύπτει ότι δουλεύοντας 3 βάθρα καλουπώνονται από τις 2 πλευρές του κάθε βάθρου τμήματα των 4μ απ'όσα έχω διαβάσει οπότε 6 τμήματα σε 6 πλευρές των 3 βάθρων. Βέβαια επειδή στις μοναδικές φωτογραφίες που έχουμε της γέφυρας απ'τον corfu δεν διακρίνεται κάποιο 5ο βάθρο (για να μην το φωτογράφησε ο corfu θα είχε τους λόγους του ) δεν είναι γνωστό αν δουλεύεται και ένα 4ο βάθρο απ'τα 3 που φαίνονται να δουλεύονται στις τελευταίες φωτογραφίες. Αλλά μ'αυτά τα νούμερα προκύπτει ότι ότι πχ για τη γέφυρα Μετσοβίτικου δύο βάθρων προχωρώντας όσο κι η Βενέτικου 4μ σε κάθε πλευρά του κάθε βάθρου δηλ για τη Μετσοβίτικου 16μ τη βδομάδα ανά κλάδο η γέφυρα θα έχει τελειώσει σε 7 μήνες, που δεν είναι καθόοολου κακό . Και η γέφυρα Αράχθου με τα 6 βάθρα μπορεί στο φόρτε της να προχωράει 48μ τη βδομάδα που σημαίνει ότι ο φορέας μπορεί να τελειώσει σε... 5 μήνες...???  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 10, 2007 5:41 am Post subject: |
|
|
Να ξαναεπισημάνω μια ακόμα φορά ότι αφού γίνονται τα έργα στην γέφυρα του Στρυμόνα πρέπει να κάνουν κάτι και για τον δρόμο της Αμφίπολης. Αν δεν μπορούν να κάνουν διάνοιξη λόγω των αρχαίων τουλάχιστον ας ρίξουν καινούργια άσφαλτο στον ήδη υπάρχοντα δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 10, 2007 8:13 am Post subject: |
|
|
Στην αμφίπολη πρέπει να γίνει κάτι και γρήγορα.
Δεν είναι δρόμος αυτά τα 3-4km. Ούτε απο ποιότητα, ούτε απο χάραξη, τίποτα! Ένας δρόμος που έμεινε πίσω κατα 20χρόνια +  |
|
Back to top |
|
 |
tunneling Visitor


Joined: 08 May 2007 Posts: 6
|
Posted: Thu May 10, 2007 11:55 am Post subject: |
|
|
Το κακό είναι ότι αυτό το κομμάτι δεν είναι στην αρμοδιότητα της Εγνατίας η οποία θα μπορούσε να δώσει μια εντολή στην J&P-Αβαξ που κατασκευάζει το κομμάτι της Μεσόγειας, να βελτιώσει το υφιστάμενο τμημα.
Είναι αρμοδιότητα της Νομαρχίας...
Πάντως βλέπω να υπάρχουν κάποιες ελπίδες μιας και έχω μάθει πως στο άμεσο χρονικό διάστημα (1 μήνα περίπου) θα δημοπρατηθεί η γέφυρα της Μεσολακκιάς, που είναι πολύ κοντά στο επίμαχο σημείο.
Έτσι ελπίζω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (J&P-Αβαξ ή εργολάβος γέφυρας Μεσολακκιάς) να βελτιώσουν το υφιστάμενο τμημα.  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 10, 2007 12:54 pm Post subject: |
|
|
Άλλο χάλι αυτή η γέφυρα, από τα χρόνια του Κολοκοτρώνη. Κάτι να γίνει και να πέσει κόβεται όλη η περιοχή από οδική συγκοινωνία. |
|
Back to top |
|
 |
|