View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 5:51 pm Post subject: |
|
|
Αλλαγή κλίματος για να μοιραστώ μαζί σας μερικές φωτογραφίες που έβγαλα από την προηγούμενη επίσκεψή μου στην ΑΘήνα. Πρόκειται για την ευρηματική εγκατάσταση του Stephen Antonakos στον σταθμό των Αμπελοκήπων. Έβγαλα τις φωτογραφίες κυρίως για να δοκιμάσω τις ικανότητες της φωτογραφικής σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού, και με έμφαση στην προοπτική και τις φυγές που δημιουργούν η αρχιτεκτονική και τα έργα.
Ελπίζω να σας αρεσουν. Θα έβγαζα περισσότερες (μέσα στους σταθμούς) αλλά ένας σεκιουριτάς άρχισε να με κοιτά κάπως και την έκανα στα γρήγορα... |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 6:44 pm Post subject: |
|
|
Αρκετά μοντέρνα εικόνα!
 |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 6:49 pm Post subject: |
|
|
Ωραίο σκηνικό, θυμίζει κάπως 80s  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 8:50 am Post subject: |
|
|
Αντιγράφω από το ρεπορτάζ του Σπορ FM για την έναρξη των εργασιών στο Βοτανικό:
"Όπως έγινε γνωστό, στις 21 Απριλίου θα ξεκινήσουν δοκιμαστικές διαδρομές του μετρό στη στάση που θα βρίσκεται στη συμβολή Αγίας Άννης και Ιεράς Οδού και μία εβδομάδα αργότερα θα είναι στη διάθεση του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με τους υπευθύνους, η στάση του μετρό θα απέχει τρία λεπτά… ποδαρόδρομο από το αθλητικό κέντρο."
Άρα αρχές Μαΐου θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια τουλάχιστον προς Ελαιώνα και, φαντάζομαι, προς Αιγάλεω. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 8:59 am Post subject: |
|
|
Άλλη μια Eξαίρετη συλλογή φωτόργαφιών από τον φίλτατο Luke. Ευγε!!!  |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 11:24 am Post subject: |
|
|
plati wrote: | sdakos wrote: | Παίδες ξέρουμε τι παίζει για την επέκταση προς Αιγάλεω? Λέγανε Απρίλη και σήμερα που ρώτησα μια υπάλληλο (η οποία όμως μπορεί και να μην ήξερε) μου έδωσε να καταλάβω ότι θα αργήσει ακόμα!
. |
μήπως μάθαμε κάποιο νέο για την παράδοση του έργου ;
ίσως αν είχαμε κάποια πληροφορία εκ των έσω ... |
Στις 21 Απριλίου θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά οι διαδρομές του μετρό, ενώ στις 28 του μήνα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία.
Το Πάσχα το πέρασα στην Ισπανία και παρατήρησα κάποια πράγματα στο Μετρό της Μαδρίτης(στις 3 γραμμές που χρησημοποίησα).
1)Οι αποβάθρες είναι μικρές σε μήκος,υπολογίζω γύρω στα 2/3 του μετρό της Αθήνας.
3) Η συχνότητα των δρομολογίων ήταν 3 λεπτά,και τις 4-5 φορές που πήγα.Και το πρωί και το μεσημέρι και στις 9 το βράδυ,ακόμα και την ημέρα του Πάσχα.
4)Μπαίνεις στον σταθμό μόνο αν έχεις εισιτήριο,επειδή υπάρχουν τουρνικέ.
Μάλιστα σε κάποιον σταθμό αντί για τουρνικέ υπήρχε πλεξι-γκλάς,ψηλό,και ήταν αδύνατο για τον τζαμπατζή να περάσει-πηδήξει πάνω απο τα τουρνικέ.
5)Το κανονικό εισητήριο κοστίζει 1 ευρώ.Υπάρχει εισητήριο 10 διαδρομών που κοστίζει 6,5 ευρώ,και μπορεί να χτυπηθεί απο διαφορετικά άτομα.
Εμείς που ήμασταν 5 άτομα,πηγαίναμε και επιστρέφαμε με αυτό το εισιτήριο. |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 1:57 pm Post subject: |
|
|
Μετά τα μεσάνυχτα να παίρνετε λεωφορεία
«Πάρτε το λεωφορείο», απαντά η εταιρεία λειτουργίας του μετρό της Αθήνας σε όσους είχαν ζητήσει τη μεταμεσονύκτια λειτουργία του σημαντικότερου συγκοινωνιακού μέσου της πρωτεύουσας.
Σε απάντησή του προς το βουλευτή της Ν.Δ. Δ. Κωνσταντάρα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας (της ΑΜΕΛ) Αλέξ. Σταυρόπουλος σημειώνει ότι το ωράριο λειτουργίας του μετρό έχει ήδη παραταθεί από την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων (σ.σ. από τις 5.30 το πρωί ώς τις 12.15 τα μεσάνυχτα) και δεν υπάρχει δυνατότητα περαιτέρω επέκτασής του. Ως βασικό επιχείρημα η εταιρεία επικαλείται την ανάγκη συντήρησης των γραμμών, των σταθμών και των συρμών και την εκτίμηση ότι οποιαδήποτε περαιτέρω μείωση του χρόνου συντήρησης θα αύξανε κατακόρυφα τις δαπάνες της εταιρείας.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=7868468
Ενταξει ρε παιδια, καθημεριναειναι κατανοητο, αλλα Παρασκευη/Σαββατο θα ηταν τοσο εξωφρενικο αν εκαναν 1-2 δρομολογια την ωρα απο 00.15-05.15?? |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
|
Back to top |
|
 |
UWG Senior Member

Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 3:57 pm Post subject: Proastiakos |
|
|
Xeri kanis pote tha apofasisoun tin xaraxsi tou proastiakou pros Labrio; Exei edi arxisisi e meleti e oxi; |
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 4:12 pm Post subject: |
|
|
χθες στο site της Εrgose εμφανίσθηκαν για πρώτη φορά οι σχεδιασμοί διακηρύξεων για το 2007 (μελέτες και έργα) και ανάμεσα στις μελέτες υπάρχουν τόσο η δεύτερη φάση της μελέτης προαστιακού προς Λαύριο όσο και η πρώτη φάση της μελέτης προς Ραφήνα.... |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 10:12 pm Post subject: |
|
|
Quote: | η πρώτη φάση της μελέτης προς Ραφήνα.... |
Επιτελους  |
|
Back to top |
|
 |
UWG Senior Member

Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 6:33 pm Post subject: Proastiakos |
|
|
Elpizo ta simia pou tha baloun tous sthathmous tou Proastikou gia Markopou, Kalibia... na einai se simia pou na diefkolinoun tous katikous tis perioxis kai oxi opos ton stathmo tou koropiou pou einai stin mesi tou pouthena. |
|
Back to top |
|
 |
Panagiotis-7 Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Tue May 01, 2007 11:28 am Post subject: |
|
|
Αναγκαστικα αυτος ο σταθμος οπως και οι υπολοιποι επρεπε να γινει εκει που ειναι η Αττικη οδος και οχι καπου αλλου. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed May 02, 2007 11:37 am Post subject: |
|
|
Καλό μήνα σε όλους!
Η μελέτη για την επέκταση του προαστιακού από τον σταθμό Κορωπίου προς το Λαύριο έχει αρχίσει εδώ και 1 χρόνο. Σχετικά άρθρα έχουν άλλωστε δημοσιευτεί κατά καιρούς. Ενημερωτικά σας λέω ότι η γραμμή εγκαταλείπει την Αττική Οδό μετά το Κορωπί και ακολουθεί την γενική πορεία της παλιάς γραμμής που έχει θεσμοθετηθεί και με το Ρυθμιστικό της Αττικής. Μέχρι σήμερα έχει συνταχθεί επικαιροποιημένη προκαταρτική μελέτη χάραξης (η μελέτη του 1997 είναι ανεπίκαιρη γιατί αφορούσε μονή γραμμή με ταχύτητα που τοπικά έπεφτε στα 80 ή και 60 χαω, με ισόπεδες διαβάσεις, ενώ αγνοούσε και τα οδικά, υδραυλικά και λιμενικά έργα που έχουν εντωμεταξύ γίνει). Η μελέτη θα συζητηθεί με τους δήμους, ενώ εκπονείται και η περιβαλλοντική μελέτη.
Πρόβλημα υπάρχει στο Μαρκόπουλο, όπου το ΥΠΕΧΩΔΕ σχεδιάζει την αναβάθμιση της περιμετρικής οδού σε ταχείας κυκλοφορίας με αερογέφυρες αγνοώντας το τρένο, ενώ υπάρχει μελέτη στα συρτάρια του για επέκταση της Αττικής Οδού ευθεία προς τα Καλύβια με νέα χάραξη. Γενικά οι Δήμοι αποδέχονται τη διέλευση από τη ζώνη της παλιάς γραμμής αλλά στα κεντρικά τμήματα π.χ. στα Καλύβια και την Κερατέα μπορεί να γίνουν υπόγεια τμήματα. Υπογειοποίηση στο Μαρκόπουλο είναι δύσκολη και επικίνδυνη επειδή η ζώνη διέλευσης πλημμυρίζει συχνά χωρίς να επιδέχεται εύκολη λύση. Άγνωστο τι θα γίνει με τις εκτεταμένες αρχαιότητες στο Θορικό. |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:14 pm Post subject: |
|
|
Καλά νέα! Η κύρια επέκταση προγραμματίζεται να γίνει μέχρι το 2015 το οποίο είναι σχετικά λογικό εάν βέβαια τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα αυτό (που δεν πρόκειται).
Αν και προσωπικά πιστεύω ότι περισσότερη προτεραιότητα από την επέκταση του ΗΣΑΠ στα βόρεια, θα έπρεπε να έχει η περίφημη πια γραμμή στην Λ.Κηφισίας, καθώς ίσως και μια επέκταση του ΗΣΑΠ στα Νότια προς τη Δραπετσώνα και πέρα, να καλύψει τόσο τις ανάγκες του φτωχότερου πληθισμού που είναι περισσότερο πιθανό να χρησιμοποιήσει το τραίνο από την Εκάλη και την Ν. Ερυθραία, αλλά και να φέρει το δίκτυο του μετρό στο επιχειρηματικό κέντρο που σχεδιάζουν εκεί (αν και έχω καιρό να ακούσω κάτι γι αυτό, ελπίζω να μην πέθανε η ιδέα ήδη). |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:16 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά καλησπέρα,
Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το έργο της κατασκευής του νέου σταθμού υπεραστικού λεωφορείων (ΚΤΕΛ) στον Ελαιώνα; Περίπου πότε αναμένεται η έναρξη λειτουργίας του; |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu May 03, 2007 2:53 pm Post subject: |
|
|
Θα συμφωνησω με τον Αλκη.
Φυσικά και χαιρομαι κ πεταω την σκουφια μου για την επεκταση του ΗΣΑΠ, αλλα οπως εχω ξανα-μανα-γραψει, οι αναγκες των Δημων του Πειραια (Δρατσα, Κερατσινι, Περαμα κτλ) για μεσο σταθερης τροχιας ειναι και πιο λογικες και πιο επικαιρες απ'οτι αυτες των υπερ-ΒΠ Ανοιξης, Αγ.Στεφανου, Δροσιας και Τατοιου!! Κακα τα ψεματα!! Εκει αναμεσα σε 2 στασεις, ζητημα να ειναι 10 σπιτια με τις αυλαρες και τους κηπους τους!!! Οι αναγκες του μονιμως μποτιλιαρισμενου ευρητερου Πειραια ειναι σαφως πιο σημαντικες απο αυτες των Β.Π. χωρις αυτο να σημαινει πως κατακρινω το εργο εε!! Μην τρελαθουμε κιολλας!
Το Ναυτηλιακο Κεντρο τωρα μπορει να μην εχει ξεκινησει ακομα να λαμβανει σαρκα κ οστα, αλλα λαμβανουν οι υποδομες γυρω απο αυτο. Ο αυτοκινητοδρομος (οτι εχει περισσεψει δηλαδη, πριιιιιν απο τους Ολυμπιακους) τελειωνει με γοργους ρυθμους και ηδη φαινονται οπως προφητικα ειχα πει τα πρωτα προβληματα πριν καν τελειωσει....Οι εξοδοι προς Κερατσινι (Ιχθυοσκαλα) καθε μερα μπλοκαρει ασχημα μιας και τα 2-3 ρευματα κυκλοφοριας, γινονται κυριολεκτικα ΜΙΣΟ σε καθε κατευθυνση ΧΩΡΙΣ διαζωμα. Και εκει συνωστιζονται νταλικες αυτοκινητα βανακια κ.α, προσπαθόντας μεσω ενός τετραπλου ζικ-ζακ να βγουν στα φαναρια της Λ. Δημοκρατιας.
Θεωρητικά υπαρχει διεξοδος κατεφθείαν στην Λ.Σχιστου και απο εκει Ασπροπυργο και Ε.Ο, αλλα τα δυο ρευματα της και το διαζομα ειναι μονιμως "πιασμενα" απο σταματημενα φορτηγα που περιμενουν να παραλαβουν και να παραδωσουν κοντεινερς στο εμπορικο λιμανι.....Οσες φορες το εχω επιχειρησει εχω απλα βλαστιμησει την ωρα κ την στιγμη...Οποτε αν δεν γινει κατι, αυτος ο δρομος θα εχει αξια προσβασης μονο μεταξυ 0200-0530 !!
Ελπιζω τουλαχιστον προς την μερια του Πειραια να γινει κατι...
Αλλα νοειται σχεδιασμος -και καλα- τετοιου επιχειρηματικου κεντρου χωρις υποδομη για μετρο ή ΗΣΑΠ?? Να σε τι χωρα αχταρμα ζουμε παιδια! Ολα στο αρπα-κολλα! |
|
Back to top |
|
 |
Kalashnikov Senior Member


Joined: 26 Feb 2004 Posts: 597 Location: Brussels
|
Posted: Thu May 03, 2007 3:59 pm Post subject: |
|
|
De nomizw pws stoxos einai oi katoikoi twn outws i allws araiokatikoimenwn B.P. allla mallon i e3ypiretisi twn ergazomenwn pou doulevoun se parakeimenes tis e8nikis odou etairies/viomixanies. Afti ti stigmi epivarynetai apokleistika k mono o kifissos k en synexeia i e8niki.
Oso gia ta proasteia tou peiraia...den mporousa na symfwnisw perissotero... |
|
Back to top |
|
 |
Aquis Granum Senior Member

Joined: 27 Feb 2004 Posts: 541 Location: Aachen/Germany
|
Posted: Thu May 03, 2007 9:47 pm Post subject: |
|
|
Ήθελα να σχολιάσω το άρθρο που παρέθεσα το πρωί, αλλά δεν πρόλαβα.
Βλέπω τώρα οτι λίγο πολύ τις ίδιες απόψεις έχουμε.
Το οτι γίνεται προσπάθεια επέκτασης του μέσου, είναι θετικό! Τα ερωτήματα που τίθενται όμως είναι:
1) κατα πόσο χρειάζεται ο ηλεκτρικός σε περιοχές όπως η Εκάλη, το Καστρί κτλ. Πόσοι απο τους "βιοπαλαιστές" κατοίκους των περιοχών αυτών θα αφήσουν το SUV ή το Cabrio σπίτι τους και θα πάρουν τον ηλεκτρικό για να κατέβουν Αθήνα;
2) Οι κάτοικοι πχ του Αγ. Στεφάνου θα πάρουν τον ΗΣΑΠ για να πάνε στο κέντρο, κάνοντας 60-70 λεπτά; Γιατί απ΄οσο γνωρίζω εξυπηρετούνται ήδη απο τον ΟΣΕ, με τα τρένα του οποίου σε 33 λεπτά φτάνουν σταθμό Λαρίσης!
3) Τους υπόγειους σταθμούς, τι τους χρειάζονται οι περιοχές αυτές; Τόσο μας περισσέυουν τα χρήματα; Ή μήπως δε μας φτάνει ο χώρος να γίνουν οι γραμμές και οι σταθμοί υπεργειοι;
4) Μήπως κάποιες άλλες περιοχές της Αττικής να έχουν μεγαλύτερη ανάγκη απο ενα μέσο σταθερής τροχιάς; Και ορθώς αναφέρατε τις υποβαθμισμένες περιοχές του Πειραιά, την Δραπετσώνα, το Πέραμα, ακόμα και την Ελευσίνα (γεια σου Υ )
Έχω όμως και μια ένσταση στις απόψεις που ακούστηκαν.
Alkis wrote: | Καλά νέα! Η κύρια επέκταση προγραμματίζεται να γίνει μέχρι το 2015 το οποίο είναι σχετικά λογικό εάν βέβαια τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα αυτό (που δεν πρόκειται).
|
Μα είναι δυνατόν να θεωρούμε σχετικά λογικό, να χρειάζονται 7 χρόνια (minimum) για να κατασκευαστεί μια γραμμή 6,85χμ; Το θεωρό απαράδεκτο!
Τόσο μας έχουν κακομάθει πλέον, που όταν για ένα τόσο ευκολο σχετικά έργο, απαιτούν 7 χρόνια και μας φαίνεται νορμάλ; Έλεος πια σ΄αυτη την χώρα ! |
|
Back to top |
|
 |
fisherboy Visitor

Joined: 15 Mar 2007 Posts: 6
|
Posted: Mon May 07, 2007 8:42 am Post subject: |
|
|
Χαίρετε παιδιά!
Ξέρει κανείς πότε θα παραδοθεί η επέκταση προς Αιγάλεω; Υπάρχουν νέα; |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Mon May 07, 2007 1:34 pm Post subject: |
|
|
Όπως πάντα εντός χρονοδιαγραμμάτων , κάποτε λέγανε 2004 μετα το πήγανε 2005 και τελικά Απρίλιο 2007 και ακόμη δεν... |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon May 07, 2007 10:57 pm Post subject: |
|
|
Προχθές πάντως διάβασα κάτι για "μέσα στον Μάιο". Ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό βέβαια. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Tue May 08, 2007 8:12 am Post subject: |
|
|
για 10 μαιου ειχε πει ο σουφλιας στην δοκιμαστικη διαδρομη που εγινε προσφατα.. βαλε 10 μερες ακομα..  |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Tue May 08, 2007 6:04 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα, η Αττικό Μετρό παλεύει να παραδώσει το τμήμα Μοναστηράκι-Αιγάλεω σε κυκλοφορία στα τέλη Μαϊου. Ο ανάδοχος ζήτησε και πέτυχε τη διακοπή των δοκιμαστικών δρομολογίων προς Αιγάλεω για την τοποθέτηση της οροφής στο σταθμό του Ελαιώνα. Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
 |
|