View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 3:34 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλή δουλειά φίλε Beethoven.
Στο σημείο ακριβώς μετά τη γέφυρα Βενέτικου που έχεις την κόκκινη παύλα (χ.θ. 24+540) είναι η άνω διάβαση που πόσταρα τις φώτο.
Το σχόλιό μου είναι πως γενικά απ' το Βενέτικο έως και τον Α/Κ Παναγιάς το ίχνος της εγνατίας δεν παρουσιάζει καμπύλες που σημαίνει ότι στο κομάτι αυτό θα επιτυγχάνονται μεγάλες ταχύτητες.
Αντίθετα από Α/Κ Παναγιάς έως την είσοδο της σήραγγας Μετσόβου ο δρόμος πάει γύρω γύρω, μου θυμίζει λίγο περειφεριακό Καβάλας.
Δεν ξέρω γιατί σχεδιάστηκε έτσι ή αν αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν την παλαιώτερη εργολαβία της μονής χάραξης.
Βέβαια αν συγκρίνουμε τα μήκη των ίδιων σηραγγών (αριστερό με δεξί) θα δούμε ότι δεν είναι ίδια και ίσως στο ΄τμήμα αυτό ο ένας κλάδος σε σχέση με τον άλλον δε θα είναι παράλληλοι αλλά θα έχουν διαφορετική χάραξη και ίσως και υψομετρική διαφορά.
Μεγάλη φαίνεται και η γέφυρα μεταξύ σηρ.Συρτού και σηρ.Αγ.Τριάδος. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 4:01 pm Post subject: |
|
|
Μπορεί να μην είναι και τόσο μεγάλη όσο φαίνεται είναι η Γ2 που τελευταία κάπου το είδα έχει μήκος από 450-550μ δεν θυμάμαι ακριβώς πρέπει να το πόσταρα και τελευταία αλλά θα το ψάξω.Πράγματι στο μεγαλύτερο μήκος και στο δυσκολότερο μάλιστα η χάραξη του τμήματος παρουσιάζει πολύ ομαλές καμπύλες μετά την Παναγιά δε είναι μία ευθεία σε απαράδεκτη αντίθεση με το προηγούμενο τμήμα που θυμίζει όντως Καβάλα. Εντωμεταξύ εκεί στην Καβάλα η μεσόγεια χάραξη θα μπορούσε να συνέχιζε παραπέρα και να έμπαινε στο μικρό λεκανοπέδιο της Καβάλας ακριβώς στο ύψος της Καβάλας χωρίς σήραγγα Συμβόλου κλπ επιτυγχάνοντας μια ατελείωτη ευθεία ως συνέχεια της μεσόγειας χάραξης και παρακάμπτοντας την απαράδεκτη παράκαμψη Καβάλας με τις ατελείωτες στροφές μειώνοντας και την απόσταση αρκετά χλμ δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά θα το ποστάρω μια μέρα τι εννοώ. |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed May 02, 2007 1:17 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίοι οι χάρτες σου BEETHOVEN ...Η χάραξη μετά τον ΑΚ Παναγίας προς Μέτσοβο είναι τόσο προβληματική απλά για να χρησιμοποιηθεί το μονό τούνελ του μετσόβου που δεν είχε προσβάσεις.
Όσο για την χάραξη απο Πιερία κοιλάδα προς Καβάλα μέσω πεδιάδας Φιλίππων μάλλον δεν έγινε γιατί έπρεπε να περάσει μέσα απο την Ελευθερούπολη (όσοι έχουν πάει καταλαβαίνουν τι εννοώ)
Μάλλον το προσεχές διάστημα μόνο με την Εγνατία θα ασχολούμαστε γιατί αν λάβουμε την φρασεολογία του ΠΕΧΩΔΕ μάλλον το καλοκαίρι θα υπάρχει ξεραίλα.
Ήθελα να ξερα γιατί το μαλλιακός κλειδί εμπλέκεται τόσο πολύ και δεν προχωράει. Πάντως αν δεις τους αναδόχους μόνο η ΑΤΤΙΚΑΤ φαίνεται να ναι έξω απο το παιχνίδι, η οποία παίρνοντας τρεις εργολαβίες στην Εγνατία και μία στον Μαλλιακό έχει επενδύσει πολλά στα οδικά και μετα το 2009 θα βρίσκεται εκτός απο όλα τα αυτοχρηματοδοτούμενα. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed May 02, 2007 2:48 pm Post subject: |
|
|
Eτοιμάζουν κι άλλο κάθετο άξονα στην Εγνατία.
«εκτός απ’ τον κεντρικό κάθετο άξονα που φτιάχνουν τα Υπουργεία, οι δυο Νομαρχίες περιμένουν την κοινή απόφαση για τη συνυπογραφή της διόδου απ’ το Σλάτογκραντ προς τις Θέρμες, τον Α. Κωνσταντίνο, που αν υπογραφεί εγκαίρως αυτή η απόφαση, εκτιμούμε ότι μέσα στο 2008 ο δρόμος αυτός θα είναι περαιωμένος. Πρόκειται για έναν δρόμο που βγάζει 30 χιλιόμετρα ανατολικότερα απ’ το Ρούντοζεμ και είναι ένας δρόμος που θα χρησιμοποιηθεί ως τουριστική έξοδος και θα λειτουργεί παράλληλα. Η εταιρία ΕΓΝΑΤΙΑ έχει αναλάβει και έχει δεσμευτεί ότι μέσα στο 2007 θα είναι έτοιμη προς δημοπράτηση.
Όλο εκπλήξεις είναι τα παληκάρια εκεί πάνω. Jimmara δεν πήρες τίποτα χαμπάρι?
http://www.empros.xan.gr/index.php?pg=2&id=366823 |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed May 02, 2007 8:35 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Η χάραξη μετά τον ΑΚ Παναγίας προς Μέτσοβο είναι τόσο προβληματική απλά για να χρησιμοποιηθεί το μονό τούνελ του μετσόβου που δεν είχε προσβάσεις. |
Να ρωτήσω ρε παιδιά για ποιο λόγο η σήραγγα Μετσόβου έχει μονό κλάδο και γιατί έχει τόσο εμφανή διάφορα η χάραξη της Εγνατίας σε σχέση με άλλα εξίσου δύσκολα τμήματα;
Δηλαδή στο σημείο εκείνο δεν θα είναι αυτοκινητόδρομος ή θα κατασκευαστεί και δεύτερος κλάδος.
Καμιά φωτογραφία από αυτή τη σήραγγα υπάρχει; |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu May 03, 2007 2:56 am Post subject: |
|
|
Είναι μονού κλάδου γιατί έχει κατασκευαστεί εδώ και κάτι χρόνια και όταν σχεδιάστηκε οι προδιαγραφές της εγνατίας ήταν για όδο ταχείας κυκλοφορίας και όχι για αυτοκινητόδρομο (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Ο δεύτερος κλάδος ήδη κατασκευάζεται και λογικά θα είναι έτοιμος όταν δωθεί στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου. Όταν παραδοθεί θα είναι κανονικός αυτπκινητόδρομος με 2 λωρίδες + ΛΕΑ και 2 λωρίδες ανα κλάδο της σήραγγας. Για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό θα σε καλύψουν οι γκουρού της εγνατίας Bethooven και Corfu  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu May 03, 2007 9:13 am Post subject: |
|
|
Ο κόμβος των αντιδράσεων
Με κινητοποιήσεις απαντούν οι κάτοικοι της Μάκρης, των Δικέλλων και της Μεσημβρίας στην άρνηση της Εγνατίας Οδού Α.Ε. να ανοίξει και πάλι τον κόμβο που βρίσκεται στην περιοχή. Η απόρριψη του αιτήματος των κατοίκων ήλθε από τα πλέον υπεύθυνα χείλη, δηλαδή από τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας Απόστολο Γούλα, ο οποίος συμμετείχε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στη Νομαρχία Έβρου, υπό την προεδρία του Νομάρχη, παρουσία βουλευτών και κατοίκων των εν λόγω οικισμών.
Οι κάτοικοι εξέφρασαν τους φόβους τους για την πρόκληση σοβαρών ατυχημάτων στην περιοχή και ζήτησαν, πολλές φορές σε έντονο ύφος, να ανοίξει και πάλι ο κόμβος. Ο κ. Γούλας ωστόσο τόνισε ότι η Εγνατία Οδός μελετά εδώ και 4 μήνες τη δυνατότητα δημιουργίας ενός ασφαλούς κόμβου στην υπάρχουσα υποδομή.
«Αυτό που προέκυψε από τη μελέτη αυτή είναι ότι αυτός ο κόμβος δεν είναι δυνατόν να γίνει για λόγους ασφάλειας», ανέφερε, σημειώνοντας ότι η κατασκευή της Εθνικής Οδού, μέρος της οποίας χρησιμοποιείται ήδη τώρα προς μία κατεύθυνση, είναι αρκετή για να ικανοποιήσει, χωρίς κανένα πρόβλημα την κυκλοφορία προς τα Δίκελλα.
http://gnomi-evros.gr/show.cfm?id=15755&obcatid=8
----------------------------------------------
Άσχετο, αλλά υπάρχει κόμβος στην Εγνατία που δεν μπορείς να μπεις και να βγεις σε όλες τις κατευθύνσεις; |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 03, 2007 12:31 pm Post subject: |
|
|
Κομβος όχι ακριβώς, αλλά υπάρχει έξοδος προς τη Καρβάλη, μετά τον Α/Κ ανατολικό της Καβάλας στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Ο οποιός έγινε μετά απο παρέμβαση τοπικού βουλευτή, όταν βρισκόταν σε υπουργική θέση!! |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:00 pm Post subject: |
|
|
chr.04 o κόμβος των Δικέλλων λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια. Το τμήμα Μέστη-Μάκρη ήταν το πρώτο που είχε κατασκευαστεί (περίπου πριν 10 έτη) με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση διαχωριζόμενες με διπλή διαχωριστική γραμμή. Πριν την παράδοση του τμήματος αυτού απαιτούνταν περίπου 1 και 1/2 ώρα από την Κομοτηνή στην Αλεξανδρούπολη. Η Π.Ε.Ο. ήταν απερίγραπτη! Στενά γεφύρια (1 όχημα χωρούσε!), στροφές, μεγάλες κλίσεις (ειδικά εκείνη η κατάβαση προς τη Μάκρη είναι αξέχαστη)... Σήμερα, το τμήμα αυτό Μέστης-Μάκρης είναι υπό αναβάθμιση.
Όσον αφορά τον επίμαχο Α/Κ Δικέλλων, εάν δεις όμως τον χάρτη της Εγνατίας στο http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_FEBRUARY_2007_GR.jpg θα διαπιστώσεις ότι δεν περιλαμβάνεται επίσημος Α/Κ στο ύψος των Δικέλλων. Ενημερωτικά τα Δίκελλα από τη Μάκρη απέχουν 7 χιλιόμετρα, όμως η οδός που συνδέει τα 2 αυτά χωριά είναι σε άσχημη κατάσταση (στενή οδός, γεμάτη στροφές).
Προσωπικά, συμφωνώ με τις διαμαρτυρίες των κατοίκων, μια που ο υφιστάμενος Α/Κ στο ύψος των Δικέλλων εξυπηρετεί την τοπική κυκλοφορία, ενώ θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και η αυξημένη κίνηση στην περιοχή τους θερινούς μήνες.
Η Εγνατία Οδός θα πρέπει να μελετήσει και τρόπο βελτίωσης του κόμβου της Μάκρης, και ιδίως στη συμβολή με την ΕΟ Αλεξανδρούπολης-Μάκρης.
Last edited by fkxan on Thu May 03, 2007 1:09 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:07 pm Post subject: |
|
|
corfu όσον αφορά τον "δεύτερο" κάθετο άξονα στην περιοχή της Ξάνθης δεν έχω ακούσει κάτι. Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που κάποιοι από το νομό θέλουν να κάνουν και 2η δίοδο προς τη Βουλγαρία...Έλεος!
Το μόνο που ξέρω είναι ότι σε συνεργασία με την Εγνατία Οδό θα γίνει περιφερειακή οδός στην πόλη της Ξάνθης. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu May 03, 2007 2:11 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | Κομβος όχι ακριβώς, αλλά υπάρχει έξοδος προς τη Καρβάλη, μετά τον Α/Κ ανατολικό της Καβάλας στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Ο οποιός έγινε μετά απο παρέμβαση τοπικού βουλευτή, όταν βρισκόταν σε υπουργική θέση!! |
Και συμπληρώνω εγώ: ...για να προμηθεύεται εύκολα αυτός και όποιος εποχούμενος θελήσει τους διάσημους κουραμπιέδες Καρβάλης.
Παιδιά δεν είναι πλάκα, έχω ακούσει ότι υπήρξε παρέμβαση από τον Ιακωβίδη τον κουραμπιετζή και κατασκευάστηκε από συμπληρωματική εργολαβία με μελέτη εργολάβου, ενώ δεν προβλεπόταν αρχικά!. Μετά την Καρβάλη, στην Πέρνη, υπάρχει και μια ξεκάρφωτη ράμπα εισόδου στην Εγνατία για όποιον βγήκε νωρίτερα για κουραμπιέδες (η οποία ράμπα της Πέρνης προβλεπόταν για κάποιους λόγους άσχετους με τους κουραμπιέδες Καρβάλης από την αρχική μελέτη) |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu May 03, 2007 2:17 pm Post subject: |
|
|
fkxan ξέχασα ότι είσαι από Ξάνθη. Θα μας ενημερώνεις σχετικά μ' αυτό.
Αν πρόσεξες ο νομάρχης σας αναφέρει αυτή τη δεύτερη οδό ως τουριστική.
Απ' ότι κατάλαβα δεν είσαι και πολύ ενθουσιασμένος. Δε θεωρείς τουρίστες τους Βούλγαρους. Το ίδιο και οι Δραμινοί. Καθυστερούσαν τόσα χρόνια το άνοιγμα του τελωνείου της Εξωχής. Μη νομίζεις όμως τα πράγματα αλάζουν με τα χρόνια.
Ο κόμβος των Δικέλων από Μάκρη είναι 3 χλμ. και όχι 7.
Εγώ δε συμφωνώ με τους κατοίκους των Δικέλων. Η εγνατία οδός χαράκτηκε με κόμβους στη Μάκρη και στη Μέστη. Με την ίδια λογική να ξεσηκωθούν όλα τα χωριά απ' όπου περνά η εγνατία και να διεκδηκήσουν Α/Κ.
Εκτός απ' αυτό όμως απ' ότι είδα το χειμώνα που καθώμουν στην Αλε/πολη, κατασκευάζεται ένας ολοκαίνουργειος παράλληλος προς την εγνατία δρόμος όπου κάλιστα μπορεί να εξυπηρετεί τους κατοίκους των Δικέλων είτε προς Κομοτηνή, είτε προς Αλεξ/πολη.
Αυτή τη στιγμή η κυκλοφορία εκτραίπεται απ' τον Α/Κ Μάκρης και μέσω της παλιάς εθνικής (βόρεια της εγνατίας) ξαναβγαίνει στον κόμβο Δικέλων και συνεχίζει προς Κομοτηνή.
Ο καινούργειος δρόμος βρίσκεται νότια της εγνατίας οδού. Όταν τελειώσει και δωθεί στην κυκλοφορία δε θα 'ναι πρόβλημα η μετάβαση στα Δίκελα ούτε από την Αλεξ/πολη, ούτε και απ' την Κμοτηνή.
Α... και να μην ξεχάσω, ΑΠΑΙΧΤΑ τα καζάντιπί απ' το ζαχαροπλαστείο Βυζάντιο στην Ξάνθη. Σταματάω πάντα και παίρνω καμιά ντουζίνα. Παραμιλάνε όλοι οι φίλοι εδώ στην Κέρκυρα.
Καλό είναι να ανταλάσουμε και καμιά ταξιδιωτική (γαστρονομική) πληροφορία εδώ μέσα.  |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 03, 2007 3:59 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | corsakias wrote: | Κομβος όχι ακριβώς, αλλά υπάρχει έξοδος προς τη Καρβάλη, μετά τον Α/Κ ανατολικό της Καβάλας στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.
Ο οποιός έγινε μετά απο παρέμβαση τοπικού βουλευτή, όταν βρισκόταν σε υπουργική θέση!! |
Και συμπληρώνω εγώ: ...για να προμηθεύεται εύκολα αυτός και όποιος εποχούμενος θελήσει τους διάσημους κουραμπιέδες Καρβάλης.
Παιδιά δεν είναι πλάκα, έχω ακούσει ότι υπήρξε παρέμβαση από τον Ιακωβίδη τον κουραμπιετζή και κατασκευάστηκε από συμπληρωματική εργολαβία με μελέτη εργολάβου, ενώ δεν προβλεπόταν αρχικά!. Μετά την Καρβάλη, στην Πέρνη, υπάρχει και μια ξεκάρφωτη ράμπα εισόδου στην Εγνατία για όποιον βγήκε νωρίτερα για κουραμπιέδες (η οποία ράμπα της Πέρνης προβλεπόταν για κάποιους λόγους άσχετους με τους κουραμπιέδες Καρβάλης από την αρχική μελέτη) |
Αλήθεια για ποιο λόγο φτιάχτηκε αυτή η "ράμπα" στη Πέρνη?
 |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Thu May 03, 2007 5:04 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά καλησπέρα,
Όσον αφορά την Πέρνη, γιατί ο χάρτης της Εγνατίας τον αναφέρει ο Ι/Κ; ο κόμβος στην Πέρνη μήπως κατασκευάστηκε για να διευκολύνει την πρόσβαση στο αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος;
Corfu έχεις δίκιο δεν είμαι και πολύ ενθουσιασμένος με την ιδέα δημιουργίας 2 διόδων προς τη Βουλγαρία. Πάντως είναι γεγονός ότι ο δρόμος που πρότεινε ο νομάρχης μέσω Θερμών μικραίνει την απόσταση της Ξάνθης από τη γειτονική χώρα.
Όσον αφορά τον κόμβο στα Δίκελλα, συμφωνώ με αυτό που λες ότι η Εγνατία χαράχτηκε με κόμβους στη Μάκρη και στη Μέστη, αλλά από την άλλη πλευρά ο Α/Κ στο σημείο αυτό λειτουργεί πάνω από μια δεκαετία. Πράγματι, το κομμάτι της παλιάς εθνικής οδού (το οποίο ανακατασκευάστηκε) που σήμερα χρησιμοποιείται προσωρινά ως παρακαμπτήριος της Εγνατίας στο τμήμα Δίκελλα-Μάκρη μπορεί να εξυπηρετήσει τους κατοίκους.
Δεν γνωρίζω εάν έχεις χρησιμοποιήσει την επαρχιακή οδό Μάκρη-Δίκελλα (απόσταση 7Km), αλλά λόγω του εδάφους και της οικιστικής ανάπτυξης πέριξ της Μάκρης, η οδός όπως έχω ήδη αναφέρει είναι σε μαύρα χάλια. Το καλοκαίρι η περιοχή σφύζει (όλος ο Βόρειος Έβρος πηγαίνει για μπάνια στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης).
Τέλος, όσον αφορά τα γαστρονομικά, το Βυζάντιο κάνει τα καλύτερα καζάντιπι στην Ξάνθη!!! Corfu πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις καριόκες και σαραγλί από τον Παπαρασκευά  |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu May 03, 2007 6:01 pm Post subject: |
|
|
Fxcan, από περιέργεια, ακόμα δεν κατάλαβα ποιο το πρόβλημα με τον δεύτερο δρόμο; Είναι επειδή νομίζεις ότι δεν χρειάζεται και είναι σπατάλη χρημάτων; Η επειδή οι Βουλγάροι είναι κακοί τουρίστες; Η επειδή η προτεινόμενη χάραξη είναι προβληματική; |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu May 03, 2007 6:25 pm Post subject: |
|
|
Οι κουραμπιέδες είναι του Ιωσηφίδη όχι του Ιακωβίδη ..ο χρυσανθίδης προνόησε και έκανε σταθμό στην κάριανη(γειά σου πατρίδα).
Ο κόμβος στην Πέρνη είναι για το αεροδρόμιο και είναι τόσο φαρδύς γιατί σε εκείνο το σημείο θα μανουβράρουν τα αεροσκάφη, η ευθεία που ακολουθεί είναι εφεδρικός διάδρομος προσαπογειώσεων....τσεκαρισμένο.
Σήμερα είδα μηχάνημα ασφαλτόστρωσης για το χρυσούπολη Νέστος.
Όσο για το άξονα της Ξάνθης ας γίνει... αρκεί να μην τον λένε άξονα ένας επαρχιακός δρόμος θα είναι όπως και στην κομοτηνή οπου δεν υπάρχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου στην δημοπράτηση..Πάντως τρεις συνοριακές διαβάσεις σε εκατό χιλιόμετρα είναι πολλές αλλά δεν μας χαλάει κιόλας.
Άσχετο... corfu κερνάμε και τσίπουρο παραγωγής μας... |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Thu May 03, 2007 7:13 pm Post subject: |
|
|
Alkis θεωρώ ότι είναι σπατάλη χρημάτων η δημιουργία και δεύτερης συνοριακής διόδου με τη Βουλγαρία. Όπως λέει και ο JIMMARAS τρεις συνοριακές δίοδοι σε 100 χλμ. είναι αρκετές. Τα χρήματα από την κατασεκυή της 2ης συνοριακής διόδου μπορούν να δοθούν σε άλλα έργα στο νομό, όπως για παράδειγμα στη βελτίωση της οδού Ξάνθης-Σταυρούπολης ή Ξάνθης-Εχίνου. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu May 03, 2007 7:57 pm Post subject: |
|
|
JIMMARAS wrote: | Οι κουραμπιέδες είναι του Ιωσηφίδη όχι του Ιακωβίδη ..ο χρυσανθίδης προνόησε και έκανε σταθμό στην κάριανη(γειά σου πατρίδα). |
Μέχρι να γίνει η μεσόγεια, γιατι μετά βγαίνει και αυτός off
JIMMARAS wrote: |
Ο κόμβος στην Πέρνη είναι για το αεροδρόμιο και είναι τόσο φαρδύς γιατί σε εκείνο το σημείο θα μανουβράρουν τα αεροσκάφη, η ευθεία που ακολουθεί είναι εφεδρικός διάδρομος προσαπογειώσεων....τσεκαρισμένο.
Σήμερα είδα μηχάνημα ασφαλτόστρωσης για το χρυσούπολη Νέστος.
Όσο για το άξονα της Ξάνθης ας γίνει... αρκεί να μην τον λένε άξονα ένας επαρχιακός δρόμος θα είναι όπως και στην κομοτηνή οπου δεν υπάρχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου στην δημοπράτηση..Πάντως τρεις συνοριακές διαβάσεις σε εκατό χιλιόμετρα είναι πολλές αλλά δεν μας χαλάει κιόλας.
Άσχετο... corfu κερνάμε και τσίπουρο παραγωγής μας... |
Τα αεροσκάφη στην Εγνατία οδό που κολλάνε? |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri May 04, 2007 4:17 pm Post subject: |
|
|
corsakias wrote: | Αλήθεια για ποιο λόγο φτιάχτηκε αυτή η "ράμπα" στη Πέρνη?
|
Ας μην επεκταθούμε στο θέμα άλλο. Φτιάχτηκε για κάποιους λόγους και κάποιοι είπαν αφού έγινε που έγινε δεν το κάνουμε ράμπα εισόδου (κι ας έχει κόμβο κανονικό πλήρη σε 1,5 - 2 χλμ.) |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Sun May 06, 2007 12:18 pm Post subject: |
|
|
Διαγραφή λόγω παραβίασης του Κανονισμού. Θυμίζω ότι η παράθεση link προς άλλες σελίδες στο Internet "πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από κάποια ερώτηση ή κάποια γνώμη (το forum δεν είναι πίνακας ανακοινώσεων!)".
Το ξέρω ότι παλαιότερα δεν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα σας παρακαλέσω όμως να προσαρμοστείτε σε αυτή την αλλαγή του Κανονισμού.
Admin |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon May 07, 2007 2:49 pm Post subject: |
|
|
Eυχάριστα νέα για το τμήμα Α/Κ Χρυσούπολης - Κρήνη (Νέστος).
Ύστερα από τηλεφώνημά μου στα τοπικά γραφεία της εγνατίας στο Διαλεκτό, ο υπεύθυνος μηχανικός για την εκεί εργολαβία μου είπε τα εξής:
Μεθ' αύριο ξεκινάνε τα ασφαλτικά και θα διαρκέσουν 120 ημέρες. Στις ημέρες αυτές συμπεριλαμβάνεται και η σήμανση του δρόμου.
Μετά το τέλος της ασφαλτόστρωσης θα χρειαστούν 4 ημέρες για την διαγράμμιση του δρόμου.
Την επόμενη Δευτέρα με Τρίτη τελειώνει και η σκυροδέτηση της γέφυρας Λιθοχωρίου. Ο σιδηροπλισμός έχει ήδη τελειώσει. Οι αρχαιολόγοι συνεχίζουν να εργάζωνται στον παράπλευρο δρόμο αλλά έχουν αποκαταστήσει την κύρια χάραξη της εγνατίας. Συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα απ' αυτούς.
Σε ερώτησή μου πότε θα δωθεί στην κυκλοφορία δε μου έδωσε σαφή απάντηση. Επέμεινε σ' αυτές τις 120 ημέρες. Φαντάζωμαι για ευνόητους λόγους. Να μην εκτεθεί ίσως.
Θέλω να πιστεύω λοιπόν ότι τον Σεπτέμβρη με τα εγκαίνεια της ΔΕΘ θα έχουμε και την παράδοση του τμήματος.
Μου μίλησε και για την απ' εκεί πλευρά του Νέστου. Εδώ μου είπε ότι μέχρι το τέλος του 2007 το τμήμα απ' την σήραγγα Νέστου έως και τον Α/Κ Δυτ. Ξάνθης (Βανιάνου) θα είναι έτοιμος. Όχι όμως και παραδωμένος λόγω της γέφυρας Νέστου όπου θα συνεχίζωνται τα έργα. |
|
Back to top |
|
 |
pilotos Junior Member


Joined: 17 Feb 2007 Posts: 184 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon May 07, 2007 9:30 pm Post subject: |
|
|
Έχει κανείς ιδέα τί γίνεται με το οδικό δίκτυο στην κρήτη, ψάχνωντας το μόνο που κατάφερα να βρώ ήταν ένα έργο καλούμενο ως "οδικός άξονας βορείου κρήτης", και κανένα συγκεκριμένο στοιχείο για αυτό, όποιος γνωρίζει κάτι ας με βοηθήσει  |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon May 07, 2007 11:23 pm Post subject: |
|
|
Googl-αρε "BOAK" (Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης) και θα βρεις αρκετό υλικό  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue May 08, 2007 11:18 am Post subject: |
|
|
O "Πρόεδρος μας'' κ. Beethoven μου έστειλε ένα mail, λέγωντας μου ότι ''δεν είναι και τίποτα σπουδαίο''. Εγώ το βλέπω και το ξαναβλέπω και δε το χορταίνω. Με την άδεια του (πιστεύω να μην έχει κάποιο πρόβλημα), θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.
Είναι η σηνέντευξη του κ. Γούλα στο Κηπουρειό στις 14/4/07. (Που πας ρε μπαγάσα Beethoven και τα ξετρυπώνεις). Λέει για αρχές Καλοκαιριού το Αν. Γρεβενών - Βενέτικος, λέει για Κρανιά - Καλιθέα και τι δε λέει.
http://www.youtube.com/watch?v=UKE901VpmSY |
|
Back to top |
|
 |
|