View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 2:07 pm Post subject: |
|
|
^Για να είναι στο Μin.Ι.Τ. μάλλον πάτρα σπουδάζει και από ότι φαίνεται Η/Μ. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 4:56 pm Post subject: |
|
|
Πήρα το Βήμα το οποίο συνοδευόταν από το ντοκυμαντέρ.
Το παρακαλούθησα και απλά ... καταστράφηκα !!!
Διάρκεια 45-50'
Μερικές διαπιστώσεις. Με συγχωρείτε αν κάποιος άλλος τις έχει ήδη αναφέρει.
- Η κατασκευή της γέφυρας ήταν μεταφορικά και κυριολεκτικά ένας ΠΟΛΕΜΟΣ με τους εξής αντιπάλους:
Κόστος (Απορύφθηκαν κυρίως για αυτό το λόγο άλλοι τύποι γεφυρών)
Σεισμός
Βάθος (60 μέτρα)
Πυθμένας (Δεν ήταν στέρεος αλλά κάτι μεταξύ άμμου και βούρκου)
Αέρας
Χρόνος (Έπρεπε να ολοκληρωθεί μέχρι τους Ο.Α.)
Αστάθμητοι παράγοντες (Αναγκάστηκαν να την χτίσουν σε μικρή απόσταση μακριά από εκεί που είχαν υπολογίσει στο σχεδιασμό. Αναθεώρησαν την κατασκευή στη πορεία αφού ενίσχυσαν πάρα μα πάρα πολύ το πάνω σημείο των πυλώνων - κάτι που δεν προέβλεπε το σχέδιο )
Μία σύντομη ιστορική αναδρομή
Η σύνθεση του εδάφους μέχρι και 50-70 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του πυθμένα είναι άμμος και βούρκος. Αναγκάστηκαν να καρφώσουν στο πυθμένα μακριούς σωλήνες στο σημείο που θα πατούσαν τα "πέδιλα" των πυλώνων. Απο πάνω έριξαν τόνους από βότσαλα και πέτρες ώστε να σταθεροποιήσουν τον πυθμένα. (Μιλάμε για κοσμογονία τώρα ! )
Τα κυκλικά τσιμεντένια πέδιλα των πυλώνων που ελάχιστοι είδαν με τα μάτια τους, έχουν διάμετρο μιάμιση φορά το γήπεδο ενός ποδοσφαίρου και φτιάχτηκαν στην ακτή Λόγω χαμηλής ροής του σκυροδέρματος ανάμεσα από τον οπλισμό έφτιαξαν κάτι σαν αεροαναδευτήρι ώστε να μην δημιουργούνται θύλακες αέρα. Στη συνέχεια επειδή τα πέδιλα είχαν τη μορφή μίας κούπας μπήκαν στη θάλασσα και "πλεούμενα" έφτασαν (με GPS) στο σημείο που θα τα τοποθετούσαν. Εδώ είναι το πιο απίστευτο τμήμα της κατασκευής !! Άρχιζαν να τους προσθέτουν το σκυρόδερμα και τα σίδερα χτίζοντας τους πυλώνες πάνω στα πέδιλα, ενώ όλο αυτό το συνοθύλευμα υλικών επέπλεε στη θάλασσα γιατί ήταν κούφιο. Φανταστείτε ένα τύπο να παίρνει ένα κομμάτι πηλού και να αρχίζει να φτιάχνει ένα αγγείο προσθέτοντας σταδιακά πηλό για να το κάνει κούφιο και ταυτόχρονα μακρόστενο προς τα πάνω. Όλα αυτά όμως δεν γίνονταν σε κάποια βάση αλλά ενώ η κατασκευή επέπλεε. Όσο πρόσθεταν υλικά, το ύψος του πυλώνα αυξανόταν αλλά ταυτόχρονα αυξανόταν και το βύθισμα του. Με αποτέλεσμα οι περαστικοί να νομίζουν ότι η πρόοδος του έργου ήταν εξαιρετικά αργή αφού στην επιφάνεια φαινόταν σχεδόν πάντα ο ίδιος όγκος. Η πρόοδος σε αυτή τη περίπτωση γινόταν υποβρυχίως και προς τα κάτω
Εδώ έρχεται ένα κορυφαίο απρόοπτο. Αφού πλέον ένας από τους πυλώνες κοντεύει να ακουμπήσει στο πυθμένα, προσπαθούσαν να τοποθετήσουν( επιτρεπόμενο σφάλμα 10 εκ.) το πυλώνα και να τον κεντράρουν στο σημείο που έχουν ρίξει τα βότσαλα και τις πέτρες. Εκεί λόγω κακών συνθηκών τους ξεφεύγει ο πυλώνας και πάει και καταποντίζεται με απόκλιση(30 εκ- μη επιτρεπτό). Τότε αποφάσισαν ότι το κόστος της ανέλκυσης και του εκ νέου καταποντίσματος(στο σωστό σημείο) θα ήταν τεράστιο, οπότε - άκουσον άκουσον - ξανάρχισαν μετρήσεις της περιοχής ώστε να υπολογίσουν νέα χάραξη της διεύθυνσης από τον οποίο θα περνάει η γέφυρα. Άλλαξαν δηλαδή κατά κάποιο ελάχιστο μήκος την τοποθεσία που θα καταποντίζονταν οι άλλοι πυλώνες.
Αφού τελείωσε λοιπόν αυτό το στάδιο, θέλησαν να καρφώσουν τους πυλώνες(στέρεα θέση) όσο το δυνατό πιο κάτω στα βότσαλα που είχαν στρώσει, ώστε όταν θα βάλουν την υπόλοιπη ΒΑΡΙΑ κατασκευή με τα καλώδια να μην βυθιστούν περεταίρω οι πυλώνες και δημιουργηθεί πρόβλημα στην κατασκευή. Τι έκαναν ; Γέμισαν με νερό μέχρι επάνω τους κούφιους πυλώνες (έβαλαν νερό στο "αγγείο") , οπότε οι τόνοι του βάρους του θαλασσινού νερού ανάγκασαν τους πυλώνες να χωθούν μέσα στο υπόστρωμα βοτσάλων-κατακόρυφων σωληνών, σε τέτοιο σημείο που δεν ήταν δυνατή η περαιτέρω βύθιση τους.
Μετά άδειασαν το νερό .
Κάποιος μπορεί να κατέβει στο πυθμένα της θάλασσας χρησιμοποιώντας το κούφιο των πυλώνων, κατεβαίνωντας 500 σκαλιά.
Μετά διαπίστωσαν ότι κοντά στο σημείο που βρίσκονταν οι "ανεστραμένες πυραμίδες" των πυλώνων υπήρχε περίπτωση να σπάσει ο πυλώνας σε περίπτωση σεισμού και αποφάσισαν(αλλάζοντας τον αρχικό σχεδιασμό) να ενισχύσουν το σημείο με επιπλέον τόνους σκυροδέρματος και οπλισμού.
Ενόσω έριχναν φρέσκο σκυρόδερμα στις 4 λεπτές κολώνες του κάθε πυλώνα, είχαν βάλει υποστηρίγματα για τη περίπτωση που γίνει σεισμός.
Κάτι που βέβαια έγινε και ευτυχώς δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα αφού τα υποστηρίγματα που αλληλοστήριζαν αυτές τις γερτές κολλώνες άντεξαν.
Για να κουνιέται η γέφυρα αριστερά δεξιά σε περίπτωση σεισμού αλλά να μην κουνιέται καθόλου σε περίπτωση δυνατού αέρα, τοποθέτησαν αναρτήσεις. Οι αναρτήσεις έχουν κάποιου είδους σχετικά λεπτή ασφάλεια(ας πούμε ένα σχετικά λεπτό πείρο), οπότε όσο η γέφυρα δέχεται ανέμους η ασφάλεια αντέχει και οι αναρτήσεις δεν φορτίζονται-αποφορτίζονται. Αν όμως γίνει σεισμός πάνω από κάποια όρια τότε οι ασφάλειες(όπως προβλέπεται) σπάνε και αρχίσει η φόρτιση και αποφόρτιση των αναρτήσεων που κάνουν την αντισεισμική βρωμοδουλειά, ώστε το οδόστρωμα να μην χτυπήσει στους πυλώνες.
Σε περίπτωση σεισμού, τα πέδιλα μπορεί να σέρνονται και να μετακινηθούν πάνω στο στρώμα βότσαλων-σωληνών μέχρι και δύο μέτρα χωρίς να πάθει κάποια ζημιά η κατασκευή που βρίσκεται στην επιφάνεια.
Έχει ακόμα πολλά σημαντικά στοιχεία που αναφέρονται στο ντοκυμαντέρ αλλά ... δεν αντέχω άλλο γράψιμο . |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 5:02 pm Post subject: |
|
|
Pelops ναι Πάτρα σπουδάζω
Δεν σου απάντησα πριν γιατί δεν είχα διασταυρώσει ακόμα την πληροφορία. Η μελέτη πρέπει να έγινε από κάποιον στο γραφείο του κ Αγορή. Από ότι θυμάμαι τις μέρες μετά το χτύπημα του κεραυνού κάποιοι καθηγητές του τμήματος είχαν μεταβεί στη γέφυρα για να εξετάσουν από κοντά το σύτημα προστασίας της γέφυρας αλλά δεν θυμάμαι ποιοί ήταν. Το μάθημα που αναφέρομαι είναι το Προστασία από Υπερτάσεις- Αλεξικέραυνα του 5ου έτους που το κάνει η Πυργιώτη. Πολλές από τις πληροφορίες που σας γράφω προέρχονται από την ίδια μια που είναι στο εργαστήριο Υψηλών Τάσεων μαζί με τον Αγορή και ήξερε τα γεγονότα από πρώτο χέρι... Γενικά αν σε ενδιαφέρει το θέμα μπορείς να παρακολουθήσεις τα μαθήματα:
Προστασία από Υπερτάσεις- Αλεξικέραυνα 5έτος
Εξοπλισμός Υψηλών Τάσεων-Μονώσεις 4έτος |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 10:14 am Post subject: |
|
|
Ας προσθέσω μερικά στοιχεία ακόμη.
Στο Τέξας μία παρόμοια καλωδιωτή γέφυρα(πολύ μικρότερου μήκους) είχε πρόβλημα και καταστρεφόταν. Αναλυτικότερα, στις ενώσεις των μεταλλικών μερών, εκεί δηλαδή που βρίσκονται οι εργοστασιακές "ηλεκτροσυγκολλήσεις", με το πέρασμα του καιρού εμφανίζονταν "σπασίματα" .
Διαπίστωσαν στην πράξη και μετά από άπειρους πειραματισμούς σε μοντέλα προσομοίωσης, ότι όταν πέφτει ψιλόβροχο το νερό κυλάει πάνω και προς τη διεύθυνση των καλωδίων. Αυτό δεν ήταν τίποτα από μόνο του, ωστόσο σε συνδοιασμό με συκεκριμένης κατεύθυνσης και έντασης άνεμο δημιουργούσε καταστροφικές ταλαντώσεις των καλωδίων που τελικά προκαλούσαν σπάσιμο των βάσεων των καλωδίων.
Η καινοτομία της γέφυρας Ρίου-Αντιρίου ήταν ότι τα καλώδια δεν ήταν λεία και μονοκόματα σαν σωλήνες νερού αλλά αποτελούνταν από περιστρεφόμενα ελάσματα μετάλλου που τελικά σχημάτιζαν το καλώδιο. Αυτή η περιστρεφόμενη μορφή των ελασμάτων μετάλλου δημιουργούσε σπειροειδή αυλάκωση που ανάγκαζε το νερό να μην κυλλάει κατακόρυφα μόνο αλλά ταυτόχρονα να περιστρέφεται.
Αυτό το τελευταίο ήταν που χαλούσε το σενάριο καταστροφής που οδήγησε την γέφυρα του Τέξας σε περιπέτειες.
Άλλο ένα που θυμήθηκα είναι ότι Γάλλοι Αλπινιστές(που έχουν σύμβαση με τους κατασκευαστές) σε τακτά χρονικά διαστήματα, αφού ανοίξουν μία τρύπα στο σκυρόδερμα με κρουστικό δράπανο(στη οροφή των πυλώνων) και βάλουν ούπα με ορειβατικό κρίκο, δένουν σχοινιά και αιωρούνται φτάνοντας στα πιο απόμακρα σημεία της γέφυρας για να επιθεωρήσαν τα μεταλλικά μέρη που κανένας αισθητήρας δεν μπορεί να ελέγξει. Κουβαλάνε μαζί τους (δετά πάνω τους) υλικά μόνωσης σε περίπτωση που διαπιστώσουν ότι κάπου υπάρχει οπή που μπορεί να οδηγήσει το νερό σε θύλακες που θα προκαλέσουν σκουριά. Μάλιστα σε κάποιες λήψεις φάνηκε ότι περνούσαν ένα πράγμα σαν τροχαλία(δεμένη πάνω τους) στα καλλώδια της γέφυρας και οι Αλπινιστές κινούνταν παράλληλα με τα καλλώδια και αιωρούμενοι σαν να βρίσκονταν σε καλάθι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν οι καλόγεροι στα μοναστήρια των Μετεώρων για να ανεβοκατεβάζουν προμήθειες.
Αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα επανέλθω. |
|
Back to top |
|
 |
Pelops Junior Member

Joined: 05 Jul 2005 Posts: 199
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 12:00 pm Post subject: |
|
|
AUGale σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες Παρεπιπτόντως είναι λυπηρό που ο Αγορής δεν υπάρχει πια , είχα ακούσει ότι ήταν πολύ καλός καθηγητής.
Σκέφτομαι να ρθω καμιά μέρα στο μάθημα , θα σου στείλω pm μήπως και βρεθούμε. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 1:32 pm Post subject: |
|
|
Όντως ήταν ένας πολύ δραστήριος και ικανός καθηγητής και καλός άνθρωπος... Εγώ πλέον είμαι 6ο έτος και δεν παρακολουθώ κάποιο από τα 2 αλλά αν χρειαστείς κάτι στείλε μου P.M. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri May 25, 2007 2:37 pm Post subject: |
|
|
Να μας ζήσει!
Αισθάνομαι υπερήφανος που είμαι πολίτης αυτής της χώρας. Δώσαμε το όνομα ενός μεγάλου πατριώτη σε ένα μεγάλο έργο, δήλωσε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, αμέσως μετά την τελετή απόδοσης του ονόματος «Χαρίλαος Τρικούπης» στην γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri May 25, 2007 4:11 pm Post subject: |
|
|
Το dvd το είδα και μιλάμε σκέτη ανατριχίλα!!! Απίστευτο δέος και πληροφορίες και εικόνες που μέχρι στιγμής δεν είδαμε. Τρομακτικό το ταξίδι-κατάβαση μέσα στους πυλώνες και κάθε στάδιο της κατασκευής ειδικά στην υγρά δεξαμενή η καθ'ύψος κατασκευή στη θάλασσα δίπλα στο Αντίρριο είναι κορυφαίο. Πολύ δουλειά και στην εξυγείανση του πυθμένα να καρφώνουν ένα ένα το σωλήνα και πολύ έξυπνη μέθοδο με τη χρήση της Lisas A για να στρώσουν τα διάααφορα χαλίκια που έφτιαχναν στην ξηρά. Πέρναγα με το καράβι και άκουγα την άμμο που έριχναν μέσα στους σωλήνες και χανόταν ο ήχος μεσ'το βάθος της θάλασσας και έμεινα με το στόμα ανοιχτό Καλά και το National Geografic νομίζω ότι έκανε πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά ώστε να αφήσει κάγκελο στην καρέκλα το θεατή για ένα έργο που είναι ούτως ή άλλως τεράστιο αλλά σαν απλός θεατής της γέφυρας δεν μπορεί να συλλάβει το μέγεθος μη γνωρίζοντας και τις αντιξοότητες κατά την κατασκευή. Θέλω να το ξαναδώ.
Losada ωραία η περίληψη σου. |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 2:35 pm Post subject: |
|
|
PAVEL_13 wrote: | Έβγαλα αυτή τη φωτό και τη ποστάρω μόνο και μόνο για να δείτε το ρόλο που διαδραματίζει η γέφυρα στο τοπίο.
|
σωστός!!! nice! |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 3:23 pm Post subject: |
|
|
Κακό στο τοπίο??? Πιστεύω ότι ο φωτισμός της γέφυρας είναι απίστευτα πετυχημένος, και μακάρι να φωτιζόταν έτσι συνέχεια (έχω μεινει λιγο πίσω όπου την φωτιζαν μονο τα σ/κ, ακομα έτσι ειναι?) |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 4:33 pm Post subject: |
|
|
Σαν ιδέα φωτισμού είναι καλή. Δηλαδή το οτι ήθελαν το καταστρωμα να φαίνεται ότι αιωρείται. Τώρα προσωπικά δε μου αρέσει ο συνδιασμός μπλε κιτρινο γιατί είναι παρα πολύ έντονος. Τόσο έντονος που κουράζει.
Πχ, κιτρινο κατάστρωμα ασπροι πυλώνες θα ήταν πιο ήπιο και ξεκούραστο.
Αλλά περί ορέξεως.
Απλά σκεφτείτε πόσο επιβάλλεται στο τοπίο και μάλιστα βίαια. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Dec 21, 2007 5:38 pm Post subject: |
|
|
Εγω συμφωνω για τα δυο χρωματα ( μπλε και κιτρινο ) γιατι απο μακρια φαινονται τα χρωματα της χωρας μας ( το κιτρινο γινεται ασπρο )  |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 11:46 am Post subject: |
|
|
Καθαρη ληστεια  |
|
Back to top |
|
 |
fkxan New Member

Joined: 04 Feb 2007 Posts: 45 Location: Ξάνθη
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 6:46 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!
Ε όχι και ληστεία βρε P.A.O. Μην ξεχνάς ότι η αναπροσαρμογή των διοδίων τόσο στην ΕΛΕΣΣ όσο και στην υπερθαλάσσια ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης (υπάρχει και στις 2 συμβάσεις σχετικός τύπος). Είναι δικαίωμα του παραχωρησιούχου να αναπροσαρμόζει το διόδιο, σε χρονικά διαστήματα που καθορίζονται στη σύμβαση παραχώρησης. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 8:19 pm Post subject: |
|
|
11,20 Ευρώ είναι 3816 παλιές καλές ελληνικές δραχμές. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 9:38 pm Post subject: |
|
|
Μην ξεχνάμε και το κόστος κατασκευής... Σίγουρα ακούγονται πολλά (και είναι πολλά) τα 11,20 για μια διέλευση, αλλά πόσα επένδυσε η εταιρεία; Υπάρχουν και τα πλοία με την μισή τιμή καθώς επίσης αν δεν κάνω λάθος και κάποιες κάρτες με τον μήνα για τους συχνούς "πελάτες". Οπότε.... Εμένα περισσότερο με ξυνίζει η σκέψη ότι όοοοοταν γίνουν τα τούνελ στα τέμπη, θα έχουν διόδια και τα τούνελ και ο παλιός (τωρινός) δρόμος, που πραγματικά θα είναι κλεψιά μετά... |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 11:41 pm Post subject: |
|
|
Χμμ πριν ήταν 10,90 .. δηλαδή 3714 δραχμές. Τώρα πήγε 11,20 ... δηλαδή 3816 δραχμές. Μιλάμε για μια αύξηση 100 δραχμών. Δεν το βρίσκω ληστεία από μόνο του. Τώρα αν 10,90 ευρώ είναι κλεψιά ή όχι, αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση! |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 12:11 am Post subject: |
|
|
Το αντίτιμο των διοδίων δεν ικανοποιεί μονάχα τον όρο "πέρνα τη γέφυρα" και μετά τελειώσαμε. Υπάρχει και μια πανάκριβη και διαρκής συντήρηση στη μέση, που -προφανώς- δεν αφορά μόνο στο οδόστρωμα (αυτό είναι το λιγότερο). Όσοι έχουμε δει το σχετικό δισκάκι του Discovery channel για το οποίο μιλούσαμε λίγες σελίδες πριν, καταλαβαίνουν για τι πράγμα μιλάμε.
Από κει και πέρα, μικρότερο διόδιο θα σήμαινε αποπληρωμή του έργου κατά τον 22ο αιώνα και ξέρουμε πως οι κοινοπραξίες δεν χρηματοδοτούν με αυτήν τη λογική τα μεγάλα έργα.
Θεωρώ πως 11 ευρώ για να σιγουρέψω την ασφαλή διάβασή μου αλλά κυρίως για να ξενοιάσω από τις μόνιμες ουρές των φέρρυ, τα συχνά απαγορευτικά απόπλου λόγω καιρικών συνθηκών, τη συνεπακόλουθη διανυκτέρευση μέσα στο αυτοκίνητο για ένα -τουλάχιστον- βράδυ, και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, ισοφαρίζουν τα λίγα ευρώ διαφοράς που προκύπτουν από την έτσι κι αλλιώς πληρωμή της διαδρομής με το φέρρυ, έστω κι αν το αντίτιμο ήταν μικρότερο.
Προφανώς δεν θα με χάλαγε μια πιο εκλογικευμένη τιμολογιακή πολιτική, κυρίως λόγω των ανεπαρκών προσβάσεων εκατέρωθεν της γέφυρας, αλλά σε κάθε περίπτωση, προσωπικά δεν αξιολογώ εν γένει όλη αυτήν την πολιτική ως κλεψιά. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 1:37 am Post subject: |
|
|
ποιο είναι το αντίσοιχο ποσό για το καράβι της γραμμής? |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 1:38 am Post subject: |
|
|
5 Ευρώ |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 1:59 am Post subject: |
|
|
Το μειώσανε, ε? Γιατί εγώ ήξερα 7,5 ευρώ, που μετά γίνανε 6,6.
Πάντως επιμένω πως δεν τίθεται θέμα κλεψιάς, για όλους τους λόγους που έχουν αναλυθεί διεξοδικά.
Και μόνο που έχεις την εναλλακτική της παντόφλας, κανείς δεν σε υποχρεώνει να περάσεις τη γέφυρα. Απλώς θα ξοδέψεις 40 λεπτά από τη ζωή σου (φόρτωσε, ξεφόρτωσε συν διάπλους), συν την αναμονή μέχρι να γίνει το δρομολόγιο, συν το σουβλάκι που θα φας στην αναμονή (άρα πάει περίπατο η διαφορά της τιμής ), πράγμα που στην τελική σημαίνει πως την ώρα που κάποιος θα είναι ακόμα στο Ρίο νομίζοντας πως κάνει οικονομία, εγώ θα έχω φτάσει στας Μεσολόγγας, που λέει και το ανέκδοτο!  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jan 08, 2008 1:57 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με Υ, είναι απλό θέμα κόστους-ωφέλειας. Αν κάποιος θεωρεί ότι 1 ώρα από τη ζωή του αξίζει περισσότερο από €6,20 (διαφορά τιμής γέφυρας-παντόφλας), χρησιμοποιεί τη γέφυρα. Αν όχι, χρησιμοποιεί την παντόφλα. It's that simple. |
|
Back to top |
|
 |
koeman Junior Member

Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 10:25 am Post subject: |
|
|
Το ΣΚ αποφάσισα να κάνω μια εκδρομή στη Ναύπκατο, οπότε χρησιμοποίησα για πρώτη φορά τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Παραθέτω τις εντυπώσεις-φωτογραφίες μου.
Πλησιάζοντας τη Γέφυρα ερχόμενος από Αθήνα.
Είσοδος της Γέφυρας.
Ανεβαίνοντας.
Κάτω από έναν από τους πυλώνες.
Φτάνοντας στα διόδια που είναι στο τέλος της Γέφυρας για όσους έρχονται από Αθήνα/Πάτρα. Αυτή τη στιγμή το κόστος διέλευσης είναι €11,20.
Φτάνοντας στη Γέφυρα ερχόμενος από Ναύπακτο.
Πλησιάζοντας τα διόδια.
Ανεβαίνοντας τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» όπως πληροφορεί η φωτεινή επιγραφή.
Η εντυπωσιακή κατασκευή των πυλώνων με τα συρματόσχοινα αγκυρωμένα.
Έξοδος προς Αθήνα/Πάτρα.
Δυστυχώς οι νυχτερινές φωτογραφίες απέτυχαν... |
|
Back to top |
|
 |
|