View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 2:54 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει μια σκέψη γραμμής τραμ στο λιμάνι με χάραξη: Ακτή Βασιλειάδη - Ακτή Ποσειδώνος - Ακτή Ξαβερίου. Αυτή θα μπορούσε ομορφότατα να επεκταθεί μέχρι το σχεδιαζόμενο ναυτιλιακό κέντρο της Δραπετσώνας, καθώς χώρος υπάρχει. Αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ μισεί το τραμ ...
Όταν λες υπάρχον σταθμός του ΟΣΕ αναφέρεσε στον σταθμό στον Αγ.Διονύσιο? Καλά, αυτός δεν θα πάψει να είναι σταθμός? Νόμιζα ότι ο χώρος δίπλα στον ΗΣΑΠ θα είναι το τερματικό σημείο του Προαστιακού και αυτό απέχει πάνω απο 2,5 χλμ από τη Δραπετσώνα. Φυσικά σοβαρές σκέψεις για επέκταση ΗΣΑΠ/Μετρό προς Δραπετσώνα δεν υπάρχουν - ή τουλάχιστον δε γνωρίζω εγώ κάτι. (Αλήθεια η μελέτη για επέκταση του ΗΣΑΠ από Πειραιά προς Πέραμα τι απέγινε?). Υπάρχει όμως κάποια αόριστη πρόβλεψη για επέκταση του τραμ προς εκείνη την περιοχή.
Η γραμμή μετρό ΔΕΝ θα πρέπει να πάει προς Δραπετσώνα. Να φτιάξουν παρακλάδι - καμιά αντίρρηση, αλλά όχι αλλαγή χάραξης της υπάρχουσας γραμμής (imho always!). Όσο για monorail, ακούγεται ωραίο σα σκέψη, αλλά δε ξέρω οι υπεύθυνοι τι έχουν κατά νου. Πάντως το τραμ θα έβγαινε φθηνότερο και εξίσου γρήγορο με μετρό στη συγκεκριμένη περίπτωση (κ.Δήμαρχοι, κ.Σουφλιά ακούτε?) |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:02 pm Post subject: |
|
|
Ώπα παιδιά, λίγα-λίγα μην τους συγχίζουμε και πλησιάζουν και εκλογές...  |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 9:23 pm Post subject: |
|
|
Και εγώ συμμερίζομαι τις επιφυλάξεις του Σουφλιά για το Τραμ αλλά στο Λιμάνι του Πειραιά ταιριάζει πολύ (και πρέπει να είναι εναέριο, αλλιώς θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο μπάχαλο με τα αυτοκίνητα που πάνε στα φέρυς και τους χιλιάδες επιβάτες που περιφέρονται εκεί).
Το τραμ αυτό θα συνέδεε όλο το λιμάνι με το ΗΣΑΠ/Μετρό/Προαστιακό, καθώς και της αποβάθρες μεταξύ τους… Αν μπορεί να συνδεθεί με το υπόλοιπο δίκτυο τραμ έχει καλώς αλλά ακόμα και να μην μπορεί, στέκει ως έργο και από μόνο του (σαν τα λεγόμενα Skytrains τα οποία συνδέουν τα διαφορετικά τέρμιναλ σε πολλά αεροδρόμια του εξωτερικού). |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 1:04 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα ξεκίνησε να λειτουργεί (από τον χώρο του μελλοντικού σταθμού στο Ελληνικό) ο μετροπόντικας που θα διανοίξει τη σήραγγα μέχρι το Ελληνικό. Ο μετροπόντικας πήρε και όνομα, όπως οι προηγούμενοι που ονομάζονταν "Περσεφόνη" και "Ιάσων". Ο καινούριος βαφτίστηκε από τον Σουφλιά με το όνομα... "Σωτήρης Νίνης"! |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 3:50 pm Post subject: |
|
|
Ελεος... |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 10:36 am Post subject: |
|
|
?!?! e kala tora...  |
|
Back to top |
|
 |
alekos Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 873 Location: Athens
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 12:02 pm Post subject: |
|
|
Απ'οτι διαβασα αντιπροτεινε ο διευθυντης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ το ονομα "Γιουτσος"... |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 10:15 am Post subject: |
|
|
Πιλοτικά θα επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στο Μετρό
Πλήρες άρθρο: http://www.capital.gr/news.asp?Details=254441
Πιλοτικά θα επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στο Μετρό, έπειτα από την σημερινή συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι κινήσεων φίλων του ποδηλάτου με τη διοίκηση της Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ).
---
Βρε μπας και σήμερα είναι πρωταπριλιά?  |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 5:59 pm Post subject: |
|
|
Πήρατε είδηση τις αντιδράσεις των δήμων και φορέων περιοχής Πειραιά για την επέκταση της γραμμής 3 στη συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου. Έγραψαν πολλές εφημερίδες σχετικά. Ζητήσανε:
1. πυκνότερες στάσεις σε πιο κεντρικά σημεία σε Κορυδαλλό και Νίκαια.
2. διαδρομή μέσω Κερατσινίου και Δραπετσώνας αλλά και μέσω Ρέντη
3. επέκταση προς Πέραμα!
4. επέκταση προς Πειραϊκή - Χατζηκυριάκειο
5. μετατόπιση στάσης Ευαγγελίστριας
Το Πέραμα είχε τραμ, γιατί το ξηλώσανε; Προσωπικά πιστεύω ότι η χάραξη του μετρό είναι καλή, οι αραιοί σταθμοί αυξάνουν την ταχύτητα. Τώρα η Πειραϊκή θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από τραμ στον άξονα Ηρώων Πολυτεχνείου ανταπόκριση με μετρό στο Δημ Θέατρο και την Ευαγγελίστρια και τον ΗΣΑΠ στου Κεράνη και κατάληξη μέσω Καμινίων στην Κοκκινιά (ανταποκριση με προαστιακό στη Λεύκα). Επίσης άλλη γραμμή προς Δραπετσώνα - Κερατσίνι Πέραμα δηλ επαναλειτουργία τραμ Περάματος.
Αλήθεια η δημοπράτηση έγινε χωρίς εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους; Έτσι έπεσε η περιφ. Υμηττού στο ΣτΕ το 1995. Κανένας φορέας πλην ΥΠΕΧΩΔΕ δεν τολμά να εγκρίνει οριστικές μελέτες, κηρύξει απαλλοτριώσεις, δημοπρατήσει χωρίς εγκεκριμένους περιβ. όρους. Αλλά το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι (δημ. έργα και περιβάλλον). |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 6:28 pm Post subject: |
|
|
1. πυκνότερες στάσεις σε πιο κεντρικά σημεία σε Κορυδαλλό και Νίκαια.
Χαζό. Αλλά αν δεν δω τις απαιτήσεις τους ακριβώς δεν μπορώ να πω μετα βεβαιότητος. Το μετρό πάντως δεν "κάνει" για πυκνές στάσεις γιατί χάνει έτσι σε ταχύτητα
2. διαδρομή μέσω Κερατσινίου και Δραπετσώνας αλλά και μέσω Ρέντη
Μεγαλώνει αρκετά τη διαδρομή χωρίς λόγο. Καλύτερα κάποιο παρακλάδι ή τραμ.
3. επέκταση προς Πέραμα!
Να επεκτείνουν τη γραμμή του ΗΣΑΠ ή έστω να κατασκευαστεί ένα παρακλάδι που να καλύπτει Πέραμα-Δραπετσώνα-Κερατσίνι και να συνδέεται με Πειραιά.
4. επέκταση προς Πειραϊκή - Χατζηκυριάκειο
Ευκολότερο-φθηνότερο να γίνει τραμ και να αντικαταστήσει ταυτόχρονα και όλα τα λεωφορεία που διέρχονται από τη Χ"κυριακού και από το κέντρο του Πειραιά.
5. μετατόπιση στάσης Ευαγγελίστριας
Απλά επειδή δε θέλουν να γίνει σταθμός στο προαύλιο του Γηροκομείου. Δεν είμαι σίγουρος για το γιατί. Αντιπρότειναν όμως άλλη -εφικτή- θέση? |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 10:39 am Post subject: |
|
|
Τον Απρίλιο θα αρχίσει να λειτουργεί η γραμμή Μοναστηράκι - Αιγάλεω στο Μετρό
Τον Απρίλιο θα αρχίσει να λειτουργεί η γραμμή του Μετρό Μοναστηράκι-Αιγάλεω, με σταθμούς στον Κεραμεικό, τον Ελαιώνα και το Αιγάλεω. Το μήκος της γραμμής είναι 4,3 χιλιόμετρα και εκτιμάται ότι θα διακινούνται καθημερινά 80.000 επιβάτες.
Όπως αναφέρουν «Τα Νέα», η διαδρομή από το Αιγάλεω έως το Σύνταγμα θα διαρκεί 7 λεπτά, ενώ για Δάφνη, με μετεπιβίβαση και αλλαγή γραμμής στο Σύνταγμα, 13 λεπτά. Oι επιβάτες θα φθάνουν στο αεροδρόμιο σε 40 λεπτά, καθώς η γραμμή από το Αιγάλεω καταλήγει στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
πηγή : http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=785034&lngDtrID=244
Πάντως αν δείτε την φωτογραφία που παρέχει το in.gr για το σταθμό του Αιγάλεω δεν έχει σχέση με την αρχική μακέτα στην οποία έδειχνε την αποβάθρα να είναι στην μέση και οι γραμμές στην άκρη (όπως είναι ο πρώην τερματικοός σταθμός Εθνική Άμυνα).[/img] |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 10:52 am Post subject: |
|
|
Που μπορουμε να βρουμε να δουμε τις πραγματικες φωτογραφιες των ετοιμων σταθμων του Κεραμεικου , του Ελαιωνα και του Αιγαλεω ? |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:15 am Post subject: |
|
|
"Βοτανικός" λέγεται ο σταθμός, όχι "Κεραμεικός". Το όνομα έχει αλλάξει εδώ και 10 χρόνια. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:30 am Post subject: |
|
|
ΟΚ
Που θα βρουμε τις φωτογραφιες ?  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:40 am Post subject: |
|
|
Δεν το λέω για εσένα αλλά για αυτόν που έγραψε το άρθρο στο in.gr. Φωτογραφίες έχει στο site της Αττικό Μετρό αλλά από τη φάση των εργασιών. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 5:01 pm Post subject: |
|
|
1. Ο σταθμός του μετρό στη φωτό του in.gr πιθανότατα δεν είναι το Αιγάλεω. Το Αιγάλεω είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι σαν το Μοναστηράκι με μεσαία αποβάθρα.
2. Σαν να έπιασε το αυτί μου προ καιρού ότι ο σταθμός Βοτανικός ξαναβαφτίστηκε Κεραμεικός... Δουλειά δεν είχε ο διάολος... Η πληροφορία ότι η ονομασία Βοτανικός θα παραπλανούσε τους τουρίστες που θα αναζητούσαν στην περιοχή επισκέψιμο βοτανικό κήπο σε στυλ Kew Gardens του Λονδίνου ή Wilhelma της Στουτγάρδης ελέγχεται ως ανακριβής.  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:31 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι όπως τα λέει ο mike είναι. Ξαναβάφτισαν το σταθμό Κεραμεικό. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή.... |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 7:40 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | 1. Ο σταθμός του μετρό στη φωτό του in.gr πιθανότατα δεν είναι το Αιγάλεω. Το Αιγάλεω είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι σαν το Μοναστηράκι με μεσαία αποβάθρα.
: |
Εσείς πώς πιστεύεται πως είναι καλύερα και λειτουργικότερα για ένα σταθμό μετρό η αποβάθρα να είναι στο κέντρο ή στις άκρες;
Θα μου πείτε βέβαια με την μεσαία αποβάθρα γλυτώνουμε κάποιες επιπλέον κτασκευές και επιπλέον διαδρόμους για να πας από την μια μερια στην άλλη.
Σωστά; |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 1:01 am Post subject: |
|
|
Αν δεν κανω λαθος ο σταθμος ειναι πισω απο το γκαζι δηλαδη ουτε Κεραμεικος ειναι εκει ουτε Βοτανικος...  |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 1:19 am Post subject: |
|
|
Έλα ντε Γιατί δεν τον λένε απλά "Γκάζι"; |
|
Back to top |
|
 |
ATHENIAN Junior Member


Joined: 25 Feb 2007 Posts: 115 Location: ΑΘΗΝΑΙ
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:24 pm Post subject: |
|
|
Ok..den einai toso sovaro....theloun na dosoun mia pio arhaia onomasia,epidi einai konta o keramikos..alloste i perioxi stin arheotita legotan keramikos |
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 5:01 pm Post subject: |
|
|
Δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η λειτουργία της γραμμής του μετρό προς το αεροδρόμιο για να κατασκευαστεί ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής
H κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο έχει προτείνει μια νέα μέθοδο, που προβλέπει την απρόσκοπτη διαξαγωγή των δρομολογίων, σε συνδυασμό με την κατασκευή των έργων κυρίως κατά τις ώρες που δεν θα λειτουργεί η γραμμή. Αυτό σημαίνει επιμήκυνση του χρόνου κατασκευής κατά 8-12 μήνες.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=95055332 |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 8:25 pm Post subject: |
|
|
Καλά νέα. Ετσι και όσοι έχουν οργανώσει τη ζωή τους γύρω από τις επεκτάσεις των ΜΜΜ δεν θα ταλαιπωρηθούν αλλά και οι κάτοικοι της Αγ. Παρασκευής οι οποίοι κατα περίεργο τρόπο μέσω των αντιπροσώπων τους αρνήθηκαν ή αδιαφόρησαν για την κατασκευή σταθμού στην περιοχή τους όταν το θέμα έπαιζε" τελικά θα τον αποκτήσουν.
Μακάρι... |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 10:41 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητέ Γρηγόρη, μην κάνεις το λάθος να εξισώνεις το σύνολο των κατοίκων μιας περιοχής με την υποκρισία και τις "ορέξεις" που διακρίνουν τους ΟΤΑ. Δεν είμαι ΑγιοΠαρασκευιώτης, αλλά κρίνω βλέποντας την κατάσταση σε άλλους δήμους. Άνθρωποι ανίκανοι και πιθανώς επικίνδυνοι διαχειρίζονται το δημόσιο χρήμα με βάση το προσωπικό τους συμφέρον. Δεν λέω ότι όλοι είναι έτσι - δεν θέλω να ισοπεδώσω καταστάσεις - αλλά πραγματικά απ'όσο έχω δει, υπάρχει τεράστια διαφθορά και αναλγησία σε αρκετούς δήμους και νομαρχίες.
Θα μου πεις .. και που ήταν οι ΑγΠαρασκευιώτες που ήθελαν το μετρό? Γιατί δεν έκαναν κάτι? Και ερωτώ, τι να κάνουν? Έχεις δοκιμάσει να πας κόντρα στο "καθεστώς" των τοπικών αρχόντων και της διοικούσας μειοψηφίας? Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχεις πολλά πράγματα μόνος. Και δε μιλάμε για ένα απλό αίτημα του τύπου "φυτέψτε ένα δέντρο στο πεζοδρόμιό μου", όπου εκεί πιθανώς να εισακουστείς μετά από κάποιες νύξεις. Εδώ λέμε για μια εξ'ολοκλήρου αντίθεση με τις επιθυμίες της "εξουσίας".
Δυστυχώς για να αντιμετωπιστεί κάτι τέτοιο απαιτείται συλλογική οργάνωση, χρόνος και χρήμα. Η δυσκολία αυτή οδηγεί πολλούς συμπολίτες μας στην απογοήτευση. Πολλοί πλέον είναι πεπεισμένοι ότι τα πράγματα δεν μπορούν να αλλάξουν σε αυτή τη χώρα, μοιρολατρούν και περιμένουν ήσυχα το τέλος (?!)...
Sorry για το off-topic ... μάλλον ταίριαζε καλύτερα στο σχέσεις κράτους και πολιτών.
ΥΓ. Και κάτι ακόμα. Δε ξέρω πόσοι Αγ.Παρασκευιώτες ήταν υπέρ και πόσοι κατά του μετρό, αλλά να ξέρετε ότι η ουσία αυτού του post παραμένει ... |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 11:30 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ αλλά μου φαίνεται τόσο παράλογο ΚΑΙ αυτο που συνέβη αλλά ΚΑΙ το γεγονός ότι θα έπρεπε να "τιμωρηθούν" και οι δεκάδες χιλιάδες καθημερινα μετακινούμενοι προς τα ΒΠ από τη γραμμή 3, έστω και με τα κολοβά δρομολόγια του προαστιακού που τι να πω, δεν ξέρω. Είναι σωστό αυτό που λες γιατι στου Παπάγου που μένω πρίν απο 15 χρόνια έκαναν τη ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ αυνανία να στενέψουν την οδό Πίνδου που οδηγεί στη Λ. Κατεχάκη για να... αποθαρρύνονται οι οδηγοί και να μην περνάνε από το... χωριό μας (Παπαγιώτης είμαι), με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που έχουν πολλαπλασιαστεί και... επιμένουν να περνάνε τα... ατιμα, να... εγκλωβίζονται και να τιμωρούν έτσι τους χαζούς περίοικους για την αυθαιρεσία τους. Πάλι καλά που δε βάλαμε και διόδια
Απλά, είναι τελείως τρελλό αυτό που συνέβει στην Αγία Παρασκευή (το οποίο δεν είναι και το μόνο περιστατικό από ότι μου έχουν πει). Δε μιλάμε για την παρεμπόδιση των ΙΧ αλλά ενός Μέσου Μαζικής Μεταφοράς και μάλιστα του οικολογικότερου. Για να μην γίνει λέει η πλατεία Αγ. Παρασκευής υπαίθριο πάρκινγκ. Ενώ τωρα δεν είναι...
Ας πάρουν όλες αυτές τις νομαρχίες και διευθύνσεις, ας τις πάνε σε ένα διοικητικό κέντρο 20 ορόφων στο Νομισματοκοπείο (που έχει σταθμό του Μετρό στα τελειώματα) και θα σου πω για πότε αναπνέει ο τόπος εκεί πέρα. Αλλά ξέχασα, οι ΝΙΜΒΥs...
Οταν το γονίδιο είναι στραβό, λύση δε βρίσκεται. ¨Οπως λύση δε γίνεται με ψέμματα και απαγορεύσεις ΙΧ ή οτιδήποτε. Το καλύτερο λοιπόν είναι η μέχρις εμμονής επέκταση του μετρό. Άλλη λύση ΔΕΝ υπάρχει. |
|
Back to top |
|
 |
|