View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 2:05 pm Post subject: |
|
|
Corfu αν το πρόβλημα είναι η γέφυρα Κατούνας και όχι η πρόσβασή της μήκους 5,9 χλμ κατασκευή νέου δρόμου που ανέλαβε ο Ευκλείδης με την καινούρια εργολαβία τότε δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί εδώ που τα λέμε τι κάνει απ'το 2004 σκάβει την Τ8?? Και μέχρι τον Αύγουστο είναι έξι μήνες δεν έληξε ακόμα η εργολαβία ελπίζω υπάρχει αρκετός χρόνος. Αν γίνεται corfu φέρε και καμιά φωτό από γέφυρα Αράχθου να δούμε τι γίνεται κι εκεί
Με το τμήμα στο Νέστο η κουβέντα γίνεται πάντα για τα πρώτα 10 χλμ?? Τα υπόλοιπα 5 από κει σε τι τύχη βρίσκονται?? Αυτή η γέφυρα Νέστου έχει τελικά όντως 960μ μήκος? γιατί η προκήρυξη της εγνατίας λέει γέφυρες 1700 στο περίπου μονού κλάδου για το όλο το τμήμα Χρυσούπολη-Βανιάνο συμπ. και τη γέφυρα Νέστου κι εδώ που τα λέμε από φωτό που ποστάρατε κάποιοι τελευταία Νέστος είναι αυτό το ρυάκι που περνάει μπροστά απ'τη σήραγγα?? |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 2:13 pm Post subject: |
|
|
ο Νέστος δεν ειναι ρυάκι, είναι ένας φυσιολογικός μεγάλος ποταμός. Το θέμα είναι ότι η τοποθεσία δεν ενδεικνύεται για απλά μπαζώματα . |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 2:26 pm Post subject: |
|
|
Το ξέρω ρε corsakia θέλω να πω ο Νέστος είναι αυτό το διατομής σχεδόν καναλιού όπως φαίνεται σε φωτό στις προηγούμενες σελίδες που περνάει μπροστά απ'τη σήραγγα έστω ότι είναι και καλοκαίρι ή υπάρχει και συνέχεια πιο κάτω? Όταν λες για μπαζώματα προφανώς θα φτιάξουν γέφυρα μεγάλου μήκους για να αποφύγουν τα επιχώματα για αισθητικούς και περιβαλ/ους λόγους.  |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 2:38 pm Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα με το Νέστο δεν είναι το ίδιο το ποτάμι (εξάλλου η παλιά γέφυρα είναι καμιά 200 μέτρα) όσο το παραποτάμιο δάσος που στο σημείο που θα περάσει είναι αρκετά εκτεταμένο και δεν γίνονται μπαζώματα για τις διαβάσεις των πτηνών κ.λ.π. .Γιαυτό και η γέφυρα θα είναι τόσο μεγάλη. Εδώ παλιά λέγαν να γίνει υπόγειο τούνελ.Πάντως αν κρίνω απο τοεργοτάξιο της Ιόνιος το έχουν πάρει ζεστά .
Όσο για το Πεδινή -Δρίσκος η απάντηση είναι μία ......ΑΕΓΕΚ.
Αρε κατακαημένο μετρό Θεσσαλονίκης . |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 2:44 pm Post subject: |
|
|
Το έχουν πάρει ζεστά τι σημαίνει έχουν αρχίσει και τα βάθρα??
μια φωτό που συνόδευε το άρθρο για τη σήραγγα Δρίσκου πιο πάνω
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/1052driskos.jpg
αυτή είναι η γέφυρα Κατούνας?? Αυτό που μπροστά λείπει ένα ολόκληρο βάθρο και οι θεμελιώσεις είναι καλό?  |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 4:36 pm Post subject: |
|
|
Όντως jimmara για διευκρίνησέ το λίγο περισσότερο...
η κατασκευή της γέφυρας του Νέστου πάει καλά; Έχεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες; Μακάρι αν μπορούσαμε να είχαμε κάποιες φωτογραφίες! |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 8:07 pm Post subject: |
|
|
Περνώ συχνά απο την περιοχή και έχω δει πολλά φορτηγά για χωματουργικά της ΙΟΝΙΟΣ και σκαπτικά βαρέως τύπου .Τώρα πρέπει να γίνεται η θεμελίωση των πρώτων βάθρων. Η γέφυρα είναι μακριά αλλά ήπια χαμηλή.
Όταν ξαναπεράσω θα τραβήξω φωτό. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 2:28 am Post subject: |
|
|
Γεια σας παιδιά!
Μετά από 4 χρόνια σαν απλώς αναγνώστης αποφάσισα να γίνω μέλος του forum! Εγκαινιάζω την παρουσία μου με ένα post στο αγαπημένο μου topic, αυτό των οδικών έργων.
Πρώτα απ' όλα θερμά συγχαρητήρια σε όλους για τις τόσο λεπτομερείς πληροφορίες που παρέχετε στο κοινό! Πραγματικά πιστεύω ότι αν μερικοί από δω μέσα είχαν θητεία στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ σε οποιαδήποτε θέση οι υποδομές στη χώρα μας θα ήταν πολλά χρόνια μπροστά!
Beethoven ιδιαιτέρως σε σένα πολλά respect, πάντα περιμένω τα ταξίδια σου πέρα δώθε στην εγνατία με μεγάλη αγωνία
Και τώρα στο θέμα μας (μην βγει και το post εκτός θέματος και φάω καμιά καμπάνα από κανέναν admin ακόμα δεν ήρθα )
Σε όλες τις ανακοινώσεις για τον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρας-Κορίνθου αναφέρεται σαν διατομή το 3 λωρίδες ανα κατέυθυνση. Απο τη στιγμή που οι προδιαγραφές ενός αυτοκινητοδρόμου απαιτούν ΛΕΑ και στα υπόλοιπα κομμάτια του βόρειου άξονα Πελλοπονήσου αναφέρεται καθαρά ότι θα είναι διατομής 2+ΛΕΑ ανα κατέυθυνση τι συμβαίνει τελικά με αυτό το κομμάτι?
Θα έχει 3+ΛΕΑ ή θα έχει 2+ΛΕΑ? Παίζουν με τις λέξεις μου φαίνεται λόγω των αντιδράσεων που υπήρξαν στην αρχική χάραξη που προέβλεπε 2+ΛΕΑ...  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 2:59 am Post subject: |
|
|
AUGalos 4 χρόνια πολύ το άργησες επίσης την εγνατία δεν την έχω πατήσει ακόμη Καλή αρχή λοιπόν
Το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα όπως είπαμε και παραπάνω θα κατασκευαστεί με διατομή 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση ΧΩΡΙΣ ΛΕΑ γι'αυτό άλλωστε και τα 26,5μ αντί των 24μ για διατομή 2+ΛΕΑ όπως θα συμβεί απ'την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα. Απλά θεώρησαν ότι έπρεπε να αυξήσουν τις προδιαγραφές του τμήματος αυτού γιατί τα επόμενα χρόνια δεν θα επαρκεί λόγω αυξημένου φόρτου. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 3:11 am Post subject: |
|
|
Quote: | επίσης την εγνατία δεν την έχω πατήσει ακόμη |
χαχα! κοίτα να δεις που είμουνα σίγουρος ότι την έχεις πατήσει και μάλιστα με το παραπάνω... Θα φταίνε οι πολλές φωτό που έχω δεί να postaρεις μάλλον  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 12:34 pm Post subject: |
|
|
Η aegek έκανε ενημέρωση
http://www.aegek.gr/gre/index-gr.html
έχει ωραίες φωτό απ'τα έργα της και μεταξύ αυτών και αρκετές απ'το τμήμα Ιωάννινα-Άραχθος όπως και απ΄τη γέφυρα Αράχθου . Σε μια φωτό απ'το Ιωάννινα-Άραχθος πρέπει να είναι η πρόσβαση της σήρ. Δρίσκου απ'την πλευρά του Αράχθου που απ'ότι φαίνεται είναι μεγάλη δηλ 1,7 χλμ αν θυμάμαι καλά όπως λέει και η aegek. Ευχάριστο ότι έχουν αρχίσει και φορείς στη γέφυρα Αράχθου.
 |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 12:47 pm Post subject: |
|
|
Δρόμοι... αγνώστου πατρός
ΓΙΑ 700 χλμ. οδικών αξόνων στο Λεκανοπέδιο «ψάχνουμε» τον υπεύθυνο φορέα
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=40606012
Μιλαμε για απιστευτα τραγελαφικα πραγματα. Το ειχαμε ξανασυζητησει το θεμα παλιοτερα, αλλα δεν περιμενα η κατασταση να ειναι τοσο μπαχαλο.
Επισης
Είμαστε οι μόνοι στην Ε.Ε. χωρίς αρχείο δρόμων
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=46329532
Σημαντικη λεπτομερεια απο το αρθρο:
"...και αποκαλύπτει μιαν άλλη, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, πτυχή του θέματος: ο χαρακτηρισμός ενός δρόμου ως εθνικού, επαρχιακού, δημοτικού, αγροτικού κ.λπ. έχει σοβαρή επίδραση στους όρους δόμησης. Ισως και γι' αυτό το λόγο να μην έχει προχωρήσει η κατηγοριοποίηση." |
|
Back to top |
|
 |
JIMMARAS Junior Member


Joined: 11 Sep 2006 Posts: 153 Location: kavala
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 2:34 pm Post subject: |
|
|
Παρακαλώ λίγες διευκρινήσεις στο site της ΑΕΓΕΚ.
Στο έργο του Δρίσκου (περισσότερες φωτό )
Η πρώτη φωτό είναι άνω διάβαση για που Η δεύτερη είναι ο ΑΚ Παμβώτιδος και η τελευταία η έξοδος του Δρίσκου για Άραχθο.  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 3:33 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνα με το αρθρο του in.gr "Αυξήσεις έως και 20% στους πόρους των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων" ο υφυπουργος Εσωτερικων δηλωσε:
«Αφενός, κατά το 2004 οι Νομαρχίες αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν στην κάλυψη των λειτουργικών τους αναγκών, ενώ σήμερα αυτές καλύπτονται με άνεση. Αφετέρου, ότι σε όλες τις Νομαρχίες της χώρας αντιστοιχούσαν τότε συνολικά 6.000.000 € για την κάλυψη των επενδυτικών τους αναγκών και τη συντήρηση του οδικού δικτύου και σήμερα έχουν στη διάθεσή τους 240.800.000 €».
Αν οντως ισχυει αυτη η τεραστια αυξηση δεν υπαρχει πια καμια δικαιολογια. Πρεπει επιτελους να δουμε βελτιωση των δρομων μας. Βεβαια αν δεν ξεκαθαριστει ποιο δρομοι ανηκουν στη δικαιοδοσια των νομαρχιων μαλλον παλι δε θα γινει τιποτα.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=783546&lngDtrID=244 |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 6:19 pm Post subject: |
|
|
προς jimmara
Παρακαλώ λίγες διευκρινήσεις στο site της ΑΕΓΕΚ.
Στο έργο του Δρίσκου (περισσότερες φωτό )
Η πρώτη φωτό είναι άνω διάβαση για που Η δεύτερη είναι ο ΑΚ Παμβώτιδος και η τελευταία η έξοδος του Δρίσκου για Άραχθο.
Η άνω διάβαση στην πρώτη φωτό είναι για τα χωριά Πλατανιά,Ηλιόκαλη κλπ ανατολικά της Εγνατίας.
Στη δεύτερη είναι ΑΚ Ιωαννίνων(Πεδινής)που λειτουργεί προσωρινά μισός και με φανάρια(Εγνατία-ΕΟ Ιωαννίνων-Αντιρρίου)
Και στις δύο τελευταίες η έξοδος Δρίσκου για Αραχθο |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 8:58 pm Post subject: |
|
|
Παίδες γειά σας.
Σας γράφω από Νιγρίτα.
Την Κυριακή θα τρίβετε τα μάτια σας.
'Εχω βγάλει φώτο από σήραγγα
θαλασσιάς (πρόσβαση Νέστου από Ξάνθη), γέφυρα Νέστου, Κρήνη-Ξεριά,
σύραγγα Συμβόλου.
Κάνετε όλοι υπομονή |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 10:24 pm Post subject: |
|
|
Γεια σου παίδα. Πολύ μου αρέσει αυτό το ανακοινωθέν. Είναι σαν Pre-Game Show. Περιμένουμε εναγωνίως να τελειώσουν οι διαφημίσεις!  |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 11:50 pm Post subject: |
|
|
φίλε corfu μιας και οι μέρες μέχρι την Κυριακή είναι πολλές, πες μας τουλάχιστον τι είδες... θα μας φάει η αγωνία  |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 12:48 am Post subject: |
|
|
Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει ένα 38σέλιδο κείμενο όσον αφορά τα κόστοι κατασκευής έργων (δρόμων , γεφυρών ,συράγγων,..) στην Ελλάδα.
Πιστεύω πως αξίζει να του ρίξουμε μια ματιά και να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.
http://www.idate.gr/el/llspeech.pdf |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 1:14 am Post subject: |
|
|
Corfu δε βλέπω το λόγο και την ώρα να τρίβουμε τα μάτια μας ... γράψε ρε κάτι τι θα κάνουμε εμείς να μην κοιμηθούμε το βράδυ?? Έχεις και γέφυρα Νέστου?? Δηλ μπορούμε να τρελαθούμε???
Stavros86 καταλάβαμε είσαι από ανατ. Πελοπόννησο. Τέλεια νομίζω έκλεισε έγκαιρα ο κύκλος θα είσαι ο ανταποκριτής μας για τον αυτοκ/μο Τρίπολη-Καλαμάτα . Η σήραγγα Αρτεμησίου η από κει μεσ'τη βλάστηση είναι...δε θα χρειαστεί να κάνουν και έργα αποκατάστασης του περιβάλλοντος. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 12:02 pm Post subject: |
|
|
Ναι από την Πελοπόννησο είμαι και συγκεκριμένα από Σπάρτη.
Το συγκεκριμένο σημείο χρειάζεται πολύ δουλεία!!
Όχι μόνο έργα αποκατάστασης του περιβάλλοντος χρειάζονται αλλά και ριζική ανακαίνιση του κλάδου που λείτουργεί τώρα, αλλά και των εξωτερικών χώρων.
Κακά τα ψέματα παιδιά τούνελ έχει αφεθεί στην τύχη του, δεν υπάρχει καμία συντήρηση χρόνια τώρα... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 1:09 pm Post subject: |
|
|
Stavros86 τα τελευταία 2-3 χρόνια άνοιξε ένας καινούριος δρόμος που ξεκινάει νομίζω απ'το Δαφνί μετά τη Σπάρτη προς Γύθειο και βγαίνει ανατολικά της Σκάλας, ισχύει αυτό? Πώς είναι ο δρόμος αυτός? Προβλέπεται να φτάσει μέχρι τη Μονεμβασιά? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 3:19 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που έγινε είναι η αναβάθμιση ενός χιλιομέτρου της εθνικής οδού Σπάρτης-Γυθείου (Ε.Ο. 39) σε οδό ταχείας κυκλοφορίας και ο ανισόπεδος κόμβος της με την εθνική οδό προς Μονεμβάσια (Ε.Ο. 86). Από τον κόμβο και μετά η διάνοιξή της εθνικής οδού προς Μονεμβάσια έγινε με καινούρια χάραξη η οποία προσπερνά δυτικά το Δαφνί και ανατολικά τις Κροκεές. Το κομάτι αυτό παραδόθηκε πριν ένα περίπου χρόνο και πρόκειτε για δρόμο με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση χωρίς νησίδα στη μέση και έρεισμα.
Αυτή την περίοδο κατασκευάζεται η παράκαμψη Μακρυνάρας η οποία παρακάμπτει τα πέταλα της περιοχής! (όποιος έχει περάσει ξέρει τι μανίκι είναι!!)
Επιπροσθέτως κατασκευάζονται η παράκαμψη Γυθείου και η παράκαμψη Σελλασίας η οποία αρχίζει από το πέρας του τμήματος που είχε ανακατασκευαστεί το 1997 στο Μονοδέντρι μέχρι και τη γέφυρα της Κελεφύνας λίγο έξω από τη Σπάρτη.
Τέλος θα κατασκευαστεί η μεγάλη παράκαμψη Σπάρτης η οποία θα αρχίζει από το τέλος του αυτοκινητόδρομου Λεύκτρο-Σπάρτη και θα τελειώνει στον ανισόπεδο κόμβο Μονεμβάσιας, θα είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση με έρεισμα (όπως το πέταλο του Μαλιακού).
Ο χάρτης των έργων:
http://img169.imageshack.us/my.php?image=lakoniaub1.jpg
Πιστεύω να σε κάλυψα Beethoven  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:18 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλός ο χάρτης μπράβο, δηλ ο δρόμος απ'το Δαφνί-Κροκεές δεν καταλήγει στη Σκάλα σταματάει στις Κροκεές?? και μετά τι γίνεται επαρχιακή οδός? Πέρα απ'τα τμήματα που κατασκευάζονται προβλέπονται κι άλλα? γιατί όλος ο δρόμος όπως τουλάχιστον φαίνεται στο χάρτη είναι στο μαύρο του το χάλι, δρόμος προς το Γύθειο? Εντωμεταξύ όταν λες μία λωρίδα με ερεισμα σαν το Μαλλιακό δεν υπάρχει ΛΕΑ? κι αν όχι είναι γενικά άνετος δρόμος με καλή χάραξη? (θυμάμαι είδα μια κοιλαδογέφυρα στην αρχή του τμήματος προς Κροκεές όταν πήγαινα Γύθειο ) |
|
Back to top |
|
 |
|