View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
el_greco Junior Member

Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 9:24 pm Post subject: |
|
|
@Dimiskour δεν είναι και τόσο δύσκολο να πεις Hochgeschwindigkeitszug, μη σε τρομοκρατεί που έχει πολλούς φθόγγους... είναι κάπως σαν "χοχγκεσβιντιχκαιτσ-τσουγκ". Έχει πολλέεεεες δυσκολότερες και μεγαλύτερες λέξεις η γερμανική  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 10:38 pm Post subject: |
|
|
μπα ιδέα σου...τώρα τι προωθείται πιο γρήγορα η σιδ. εγνατία ή ο δυτικός σιδ. άξονας το ίδιο παραμελημένα είναι και τα δύο. Μόνο ότι πρόκειται αν κατασκευαστούν να είναι μονές γραμμές καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται να ανταγωνιστούν τον αυτοκ/μο ειδικά ο δυτικός άξονας με τα...καραβάκια στο Αντίρριο. Το 2020 που πιθανόν να είναι έτοιμος λέμε τώρα κανείς δεν θα ξαναπάρει καραβάκι. Και πολύ αμφιβάλλω αν θα πάρει το τρενάκι που θα πηγαίνει με 100 χλμ την ώρα. Πάντως αυτό το πράγμα δεν το έχω συναντήσει αλλού σύγχρονη σιδ. γραμμή υψηλών ταχυτήτων μονής γραμμής, στην Αυστρία τουλάχιστον και τα χωριά με διπλή ηλεκτροκινούμενη συνδέονται, δεν έχουμε εξάλλου τα πολλά χιλιόμετρα σε σιδηρόδρομο, Αθήνα-Θεσ/νίκη και ούτε τι το θέλετε αφού δε σας θέλει βλέπετε αφήστε το να πάει στα κομμάτια τελειώστε εκεί τους δρόμους κι από 2050 βλέπουμε. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 12:11 am Post subject: |
|
|
καλα,ειναι σιγουρο πως πριν το 2020 δεν θα εχει φτιαχτει τιποτα.. σιγα μην δεχθουν οι παραχωρησιουχοι της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ και του Ε-65 να φτιαχτει τρενο ανταγωνιστικο προς τους δρομους μετα αμα μποτιλιαρουν βλεπουμε... |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 5:52 pm Post subject: |
|
|
Ποιό TGV έκανε το ΡΕΚΟΡ και πιο ήταν(αριθμός)  |
|
Back to top |
|
 |
PredyGr New Member

Joined: 23 Jun 2005 Posts: 60
|
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 12:34 am Post subject: |
|
|
Thank you...!  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 2:35 pm Post subject: |
|
|
Από το αμαξοστάσιο της Μενεμένης στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχω δει κανένα από αυτά να κυκλοφορούν... |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 5:40 pm Post subject: |
|
|
Αυτά κυκλοφορούν στον PROASTIAKOS από ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ μέχρι ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ και το ΑΝΤΙΘΕΤΟ...Έχω ταξιδέψει μ΄'αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 7:27 pm Post subject: |
|
|
Και στην Θεσσαλονίκη τι κάνουν; Τα φέρνουν το βράδυ για να τα παρκάρουν;  |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 10:07 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Τα φέρνουν το βράδυ για να τα παρκάρουν; |
Eeeee.......  |
|
Back to top |
|
 |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 10:55 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Και στην Θεσσαλονίκη τι κάνουν; Τα φέρνουν το βράδυ για να τα παρκάρουν;  |
Καλό!!!
Και εγώ εκει τα βλέπω συνέχεια. Αλλα τα εχω δει 2 φορές στα Διαβατά και στη Σίνδο. |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 10:59 pm Post subject: |
|
|
Στη Σίνδο????????? |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 11:03 pm Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: | Και στην Θεσσαλονίκη τι κάνουν; Τα φέρνουν το βράδυ για να τα παρκάρουν;  |
Ο ΟΣΕς έχει 20 τέτοια.Τα 12-13 απ'αυτά τα έχει στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ,τ' άλλα τα 'χει στην ΕΙΔΟΜΕΝΗ και 4 είναι στην ΑΘΗΝΑ, όπου και εκεί κατασκευάστηκαν.
Μέσα έχουν μιά πινακιδίτσα που λέει: SIEMENS Hellenic Shipyards SKARAMNGA YARD S.A.  |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 5:38 pm Post subject: |
|
|
Το ρεκόρ τον Απρίλιο θα το κάνει το TGV POS 4402 ή το 4403;
Απ' ότι βλέπω στο Railpictures.net θα το κάνει το 4402  |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 11:20 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Τους πηρε 17 ολοκληρα χρονια να σπασουν το ρεκορ και τωρα θελουν να το ξανακαταρριψουν μεσα σε δυο μονο μηνες; Γιατι περασε τοσος πολυ χρονος; Εγινε καποιο σημαντικο τεχνολογικο επιτευγμα προσφατα που τους επετρεψε να κανουν το νεο ρεκορ; |
Auto den itan rekor akribos.Tous bgike pano sto test pou ekana gia to rekor tou apriliou. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 1:36 am Post subject: |
|
|
@ panakosXX: Θα σε παρακαλέσω πολύ να τηρείς τον Κανονισμό του forum. Ειδικότερα αναφέρομαι στο εδάφιο 7α (συνεχόμενα posts). Ευχαριστώ. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 6:28 am Post subject: |
|
|
Προφανώς κάποιοι προσπαθούν να εφτελίσουν τον ΟΣΕ για να τον ιδιωτικοποιήσουν ευκολότερα.
Δείτε και στο site κάτι που ανέβασαν σχετικά με το πως ιδιώτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο του ΟΣΕ
http://www.ose.gr/Documents/dilosi_diktiou2007.pdf |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 1:37 pm Post subject: |
|
|
Ρε συ chr.04, τι λες τώρα; Τα conspiracy theories θα μας φάνε σε αυτήν την χώρα…
Ο ΟΣΕ είναι εντελώς ευτελισμένος από μόνος του, από την ανικανότητα της δημόσιας διοίκησης, την διαφθορά κτλ.
Και καλά θα κάνουν να επιτρέψουν ιδιωτικές εταιρίες να έχουν τρένα στις γραμμές.
1. Ελπίζουμε ότι ιδιωτικές επιχειρήσεις θα είναι λιγότερο μπάχαλο. Για την ακρίβεια, ακόμα και μια νέα κρατική επιχείρηση (χωρίς την σαβούρα του ΟΣΕ) θα είναι καλύτερη. Δείτε την διαφορά μεταξύ ΟΤΕ και COSMOTE.
2. Από την μία θέλουμε να ενισχύσουμε τις επενδύσεις σε ΜΜΜ και από την άλλη, όχι μόνο αποθαρρύνουμε αλλά και απαγορεύουμε τις ιδιωτικές επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα το οποίο είναι παράλογο.
3. Ο ΟΣΕ, με τις αγκυλώσεις του και τα τεράστια χρέη, προφανώς δεν είναι σε θέση να βάλει αρκετά τραίνα στις γραμμές που έχει (πχ. Προαστιακός, Θεσσαλονίκη κτλ). Αυτό και εάν είναι ηλίθειο: να πληρώνουμε δις για τις γραμμές αυτές και μετά να μένουν ανεκμετάλευτες… |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 3:11 pm Post subject: |
|
|
Υποτίθεται ότι το κράτος (το ΚΑΘΕ κράτος παρακαλώ - όχι μόνο το ελληνικό) δεν είναι ικανό να διαχειριστεί έργα και υποδομές - ούτε βέβαια έχει την τεχνογνωσία να τα κατασκευάσει αυτά. Η λογική υπαγορεύει κατασκευή και διαχείριση από τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ σε συνεργασία βέβαια με το ίδιο το κράτος το οποίο οφείλει να ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ και να ΕΛΕΓΧΕΙ.
Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ. Το κράτος -ιδίως το ελληνικό- είναι ανίκανο να κατασκευάσει στην ώρα του τα απαραίτητα έργα, είναι επίσης ανίκανο να αξιοποιήσει σωστά την περιουσία και τις υποδομές του ΟΣΕ (& του κάθε οργανισμού) και τέλος αδυνατεί να συντονίσει το συκγκοινωνιακό έργο της χώρας. Γιατί δεν το αφήνουν όλο σε ιδιώτες και να κρατήσουν το ρόλο εκείνο που θα τους πήγαινε καλύτερα, δηλαδή του ελεγκτή?
Οι ιδιώτες προσβλέπουν στο μέγιστο κέρδος ενώ το κράτος υποτίθεται ότι προσβλέπει στις καλύτερες δυνατές συνθήκες για τον πελάτη-πολίτη. Το κράτος θα πρέπει να θεσπίσει κανόνες και αυστηρές προδιαγραφές αναγκάζοντας έτσι τον ιδιώτη ΠΡΩΤΑ να παρέχει υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών) και ΜΕΤΑ να προσπαθήσει να μεγιστοποιήσει το κέρδος του αφού πρώτα διαφανεί ότι πληροί αυτές ακριβώς τις αυστηρές προδιαγραφές.
Τώρα γιατί όλο αυτό μου φαίνεται ουτοπία στην Ελλάδα .. δε ξέρω. Ίσως να ξύπνησα στραβά σήμερα... |
|
Back to top |
|
 |
sisotiris Visitor

Joined: 02 Mar 2007 Posts: 3 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:15 am Post subject: |
|
|
kalimera se olous pragmatika poli eksipno na ginei ena forum gia na antalasontai apopseis k nea giro apo thn kathimerinotita. kapou diavasa oti tha erthoun tgv? alithevei afto? o theos na valei to heri etsi k ginei!!!!!!!! afto pou me entiposiase pantws einai ta nea desiro nomiza oti eimoun se alli hwra alla mono gia 20 lepta, prwti fora eida treno na prosperna aftokinita me tosi anesi!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:31 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα και καλώς ήρθες. Μιας και φαίνεται ότι έχεις την τεχνική δυνατότητα, καλό θα ήταν να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες. Είναι κάτι που προτιμάται σε τούτο το φόρουμ.
Όσο για τα TGV ομολογώ ότι το ακούω για πρώτη φορά Έχεις μήπως περισότερες λεπτομέρειες, θυμάσαι πού το διάβασες; Φαντάζομαι θα ενδιαφέρει αρκετούς από εδώ μέσα να ψάξουν για σχετικές αναφορές. |
|
Back to top |
|
 |
sisotiris Visitor

Joined: 02 Mar 2007 Posts: 3 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 3:24 pm Post subject: |
|
|
Τελικα βρηκα πως αλλαζουν τη γλωσσα,εδω το διαβασα κ μου εκανε εντυπωση, αληθεια ψεματα δεν ξερω. |
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 5:05 pm Post subject: |
|
|
Εγώ έχω γράψει για τα TGV. Δεν είπα πώς θα πάρουμε, αλλά πώς έχω ακούσει μόνο...  |
|
Back to top |
|
 |
|