View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 12:11 pm Post subject: |
|
|
Είχα την τύχη να περάσω το προηγούμενο ΠαρασκευοΣαββ-κο στην Θεσσαλονίκη την οποία και επισκεπτόμουν πρώτη φορά. Οι εντυπώσεις μου ήταν κάτι παραπάνω από θετικές μπορώ να πω, μου έδωσε την αίσθηση μιας μεγάλης πόλης με έντονο χρώμα και ιστορία και με πολλή ενέργεια.
Το μεγάλο μείον της πόλης είναι σίγουρα το κυκλοφοριακό χάος απ΄όσο μπόρεσα να διαγνώσω στη μικρή παραμονή μου εκεί. Με τους Θεσσαλονικιούς φίλους μιλήσαμε για την υποθαλάσσια και το Μετρό. Η αίσθηση που αποκόμισα είναι ότι η υποθαλάσσια είναι πολύ μικρή για να εξυπηρετήσει τις μεγάλες ανάγκες της πόλης. Το Μετρό από την άλλη όσο μικρό και να είναι σίγουρα πάντα μπορεί να επεκταθεί και σίγουρα θα βοηθήσει πάρα πολύ. Επίσης η δημιουργία δημόσιων πάρκινγκ είναι επιτακτική ανάγκη.
Σαν υστερόγραφο να προσθέσω ότι Κυριακή βράδυ γύρω στις 7 με 8 και ενώ η παλιά παραλία έσφιζε από κόσμο και αυτοκίνητα πάνω στο πεζοδρομημένο κομμάτι με μηχανή χωρίς κράνος ανάμεσα στους πεζούς και αντίθετα με τη ροή των αυτοκινήτων απολάμβανε τη βόλτα του ο συμπαθής και γραφικός νομάρχης Κος. Ψωμιάδης. Είχε και δεύτερη μηχανή από πίσω να τον ακολουθεί (φρουρά). Μ΄αρεσουν τα παραδείγματα που δίνει η πολιτική ηγεσία της χώρας.... |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 3:44 pm Post subject: |
|
|
Μηπως έχει κάποιος φωτογραφίες από τα σχέδια της υποθαλάσσιας ή λινκς γι αυτά; |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 4:56 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Σαν υστερόγραφο να προσθέσω ότι Κυριακή βράδυ γύρω στις 7 με 8 και ενώ η παλιά παραλία έσφιζε από κόσμο και αυτοκίνητα πάνω στο πεζοδρομημένο κομμάτι με μηχανή χωρίς κράνος ανάμεσα στους πεζούς και αντίθετα με τη ροή των αυτοκινήτων απολάμβανε τη βόλτα του ο συμπαθής και γραφικός νομάρχης Κος. Ψωμιάδης. Είχε και δεύτερη μηχανή από πίσω να τον ακολουθεί (φρουρά). Μ΄αρεσουν τα παραδείγματα που δίνει η πολιτική ηγεσία της χώρας.... |
Τι παραπονιεσαι
Αφου θελει να τον βλεπουν για να τον ψηφιζουν μονιμως
Ε ρε πανουργε βρηκες το "κουμπι" τους  |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 5:25 pm Post subject: |
|
|
jackoharas. Δυο - τρείς σελίδες πίσω να γυρίσεις θα βρείς αρκετό υλικό από εμένα και άλλους...
Marin
Καλώς μας ήρθες! Όσο για το ......που οι Θεσσαλονικείς εξέλεξαν για νομάρχη τους, νομίζω οτι είναι μια αυτόεπιβεβαίωση του τσαμπουκα-ανδρισμου-μαγκιας που πιστεύουν οτι εκφράζει και τους ίδους. "Πώ-πω κοίτα τον το μεγάλο, με τη μηχανάρα του, στ' @@ του όλα, πολύ τον γουστάρω..." |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 5:43 pm Post subject: |
|
|
Lucretius
εννοώ τα αυθεντικά σχέδια, σε κάποια ανάλυση ωστε να ξεχωρίζουν και κάποια πράμματα |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 8:39 am Post subject: |
|
|
Σε μερικά πράγματα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Ακούω κάτι τύπους που μόλις μπήκαν στο χώρο του ιντερνετ να ζητάνε από το google earth να βλέπουν on-line την κίνηση του περιφερειακού της Θεσσαλονίκης. Έλεος δηλαδή.
Μερικά 'πράμματα' όσο και να θέλουμε δεν μπορούμε να τα βρούμε στο internet.
---------
Ο Ψωμιάδης (δείχνει ότι είναι δίπλα στον απλό κόσμο. Αντίθετα ο δήμαρχος Vasipap το παίζει 'μαρία αντουανέτα' και είναι απόμακρος. Όμως και οι δύο εκλέγονται! Οπότε το βλέπω καθαρά κομματικά ότι η Θεσσαλονίκη ψηφίζει ΝΔ και τίποτα παραπάνω. |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 2:24 pm Post subject: |
|
|
Αν υπάρχουν τα δεδομένα (αν γίνονται δηλαδή μετρήσεις) και καταγράφονται ηλεκτρονικά δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο τεχνικό πρόβλημα στο να γίνει το παραπάνω.
Τα μόνα ερωτήματα είναι τα εξής:
-Θα δώσει η υπηρεσία/δήμος/πανεπιστήμιο τα δεδομένα online?
-Θα κάτσει κανείς να σχεδιάσει το πρόγραμμα που θα κάνει τη δουλειά?
http://www.transport.ntua.gr/map/en/
και υπάρχει πολλά χρόνια (>5) |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 11:40 pm Post subject: |
|
|
marin wrote: |
Το μεγάλο μείον της πόλης είναι σίγουρα το κυκλοφοριακό χάος απ΄όσο μπόρεσα να διαγνώσω στη μικρή παραμονή μου εκεί. Με τους Θεσσαλονικιούς φίλους μιλήσαμε για την υποθαλάσσια και το Μετρό. Η αίσθηση που αποκόμισα είναι ότι η υποθαλάσσια είναι πολύ μικρή για να εξυπηρετήσει τις μεγάλες ανάγκες της πόλης. Το Μετρό από την άλλη όσο μικρό και να είναι σίγουρα πάντα μπορεί να επεκταθεί και σίγουρα θα βοηθήσει πάρα πολύ. Επίσης η δημιουργία δημόσιων πάρκινγκ είναι επιτακτική ανάγκη.
|
Καλως μας επισκεπτηκες!!!
Δεν εχω παρα να συμφωνησω σε αυτα!
Η υποθαλασσια οχι μονο ειναι μικρη, αλλα με τη πεζοδρομηση της Νικης και την μονοκατευθυνση (ουλπ!) της Ανθεων ( ? ) δεν νομιζω να εξυπηρετησει! Απλα εγω γουσταρω να γινει γιατι θα ειναι και γ**ω τα εργα!!!
Το μετρο οντως, μονο με επεκτασεις θα ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ χρησιμο!
Οσο για το κυκλοφοριακο... Πλεον η Θεσνικη ειναι η πιο μολυσμενη πολη της Ευρωπης (αποτι θυμαμαι ειναι Νο1 απο επισημα στοιχεια) |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Feb 05, 2007 2:15 pm Post subject: |
|
|
jackoharas
Ένα powerpoint με μερικά σχέδια και φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε εδώ. Δυστυχώς δεν θυμάμαι από πού το κατέβασα αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι από κάποια επίσημη παρουσίαση. |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 8:52 am Post subject: |
|
|
molis kitaksa to metro tis athinas pouthena sxedon den iparxoun xori stathmeusis mipos se mas tha ine kati paromio den exo akousi na lene kati tetio. stin europi kathe stathmos iparxi parking akoma kai gia podilata emis???? |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 9:05 am Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω αν στην πόλη από όπου κατάγεσαι "κάθε σταθμός Μετρό έχει και parking" αλλά τουλάχιστον στις ευρωπαϊκές πόλεις που έχω ταξιδέψει (και δεν είναι καθόλου λίγες) σε σχετικά λίγες περιπτώσεις έχω δει σταθμό και parking και ποτέ μέσα στο κέντρο. Αν είναι σε κάθε σταθμό να φτιάχνεται και parking, τότε σε τι χρησιμεύει το Μετρό;  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 2:27 pm Post subject: |
|
|
Τι θέλει να πει ο ποιητής;
http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/02/09/1299773.htm
ΥΠΕΧΩΔΕ: Οι όροι της σύμβασης για την υποθαλάσσια δεν εμποδίζουν τα έργα του Μετρό
...
1. Στα 5 πρώτα χρόνια από την έναρξη της παραχώρησης, δηλαδή από τον Μάρτιο του 2007 (και όχι από την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας) μπορούν να λειτουργούν 12 χιλιόμετρα ΜΕΤΡΟ. Όπως σημειώνεται, σήμερα κατασκευάζονται 9,6 χιλιόμετρα ΜΕΤΡΟ στη Θεσσαλονίκη τα οποία θα ολοκληρωθούν το 2012. Επομένως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
2. Μετά τα 5 χρόνια, δηλαδή μετά τον Μάρτιο του 2012, μπορούν να λειτουργούν 20 χιλιόμετρα ΜΕΤΡΟ. Δηλαδή μπορούν να λειτουργήσουν και οι επεκτάσεις προς Σταυρούπολη και Καλαμαριά που δεν ξεπερνούν τα 10 χιλιόμετρα.
3. Μετά τα 10 χρόνια, δηλαδή μετά τον Μάρτιο του 2017, μπορούν να λειτουργούν 30 χιλιόμετρα ΜΕΤΡΟ.
|
|
Back to top |
|
 |
el_greco Junior Member

Joined: 06 Sep 2006 Posts: 91 Location: Athens/Volos
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:34 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς θα είναι κάποιες "ασφαλιστικές δικλείδες" από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρίας της υποθαλάσσιας... αν ως εκ θαύματος το μετρό της Θεσσαλονίκης έφτανε στα 30 χιλιόμετρα δικτύου μέσα σε λίγα χρόνια, τότε προφανώς οι μετακινήσεις με την υποθαλάσσια θα ήταν ασύμφορες. Ενώ έτσι, υπολογίζεται με κάποιο μοντέλο η αύξηση των οχημάτων στη Θεσσαλονίκη για τα επόμενα χρόνια, με σκοπό να είναι κερδοφόρα η εκμετάλλευση της υποθαλάσσιας μακροπρόθεσμα... |
|
Back to top |
|
 |
ioannis31 Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004 Posts: 762 Location: Suburbia
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:34 pm Post subject: |
|
|
Η σύμβαση για την παραχώρηση θα κυρωθεί εντός του Μαρτίου του 2007. Από τους όρους της σύμβασης, μέχρι το Μάρτιο του 2012, επιτρέπεται η λειτουργία δικτύου Μετρό (=ανταγωνιστικού Μ.Μ.Μ.) μήκους 12 χιλιομέτρων. Το δίκτυο που θα λειτουργήσει μέχρι τότε είναι ~9.6 χιλιόμετρα, άρα δεν τίθεται θέμα με τους όρους της σύμβασης.
Αντίστοιχα από τον Μάρτιο του 2012 μέχρι τον Μάρτιο του 2017, επιτρέπεται η λειτουργία δικτύου Μετρό μήκους 20 χιλιομέτρων. Το δίκτυο που θα λειτουργήσει μέχρι τότε είναι 9.6 χιλιόμετρα + 10 χιλιόμετρα από τις επεκτάσεις, άρα και πάλι δεν τίθεται θέμα με τους όρους της σύμβασης.
Από τον Μάρτιο του 2017 και μετά επιτρέπεται η λειτουργία δικτύου Μετρό μήκους 30 χιλιομέτρων. Οι νέες επεκτάσεις, όταν και εφόσον μελετηθούν, εγκριθούν, χρηματοδοτηθούν και προχωρήσουν θα πρέπει να έχουν μήκος έως 10.4 χιλιόμετρα, οπότε 9.6+10+10.4 = 30 χιλιόμετρα που ορίζει η σύμβαση. |
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:42 pm Post subject: |
|
|
diladi mexri to telos tis simvasis (alithia pote einai?) to diktuo metro thesalonikis den mporei na kseperasei ta 30 xiliometra?
kai auto isxuei kai gia grammes pou den einai amesa antagonistikes tis upothalasias? |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 9:03 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλό το post σου Supera
Ενδιαφέρον όλα τα επιχειρήματα των "πολιτών κατά της υποθαλάσιας" αλλά γενικά δεν είναι πολύ πειστικά. Παρόμοια παραδείγματα οδών ταχείας κυκλοφορίας μπορείτε να δείτε σε Βοστώνη - Storrow Drive και Σικάγο - Lake Shore Drive. Και στις δύο πόλεις έχει διαμορφωθεί ποιοτικός χώρος πρασίνου μεταξύ του θαλάσσιου μετώπου και του δρόμου που αποτελεί πόλο έλξης των κατοίκων. Επίσης η πρόσβαση γίνεται και εκεί με αερογέφυρες ή τούνελ πεζών που δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα.
Το μόνο ερωτηματικό για μένα αποτελεί η κατάληξη της αρτηρίας στην Ανθέων. Ωστόσο υπάρχει το επιχείρημα ότι (μεγάλο ) μέρος της κίνησης θα έχει απορροφηθεί ήδη νωρίτερα σε άλλες γειτονιές από τις οποίες περνά η αρτηρία.
Και να αναφέρω κάτι σχετικά με το μποτιλιάρισμα στην Αττική οδό για το οποίο παραπονιέται ο φίλτατος PAO κατά τις πρωινές ώρες.
Δυστυχώς, με την αύξηση των αυτοκινήτων και την άυξηση της μετακίνησης χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητο, θα πρέπει σιγά σιγά να συνηθίζουμε στην ιδέα του rush hour. Δηλαδή υπάρχουν κάποιες ώρες στη διάρκεια της μέρας όπου ακριβώς επιδή όλοι μετακινούνται προς και από τη δουλειά τους, οι οδικές αρτηρίες όσο φαρδιές και εάν είναι θα είναι μποτιλιαρισμένες. Και αυτό θα συμβεί και στην Αττική οδό και στη Θεσσαλονίκη, ανεξάρτητα από το πόσοι δρόμοι θα γίνουν.
Είναι καλύτερο να το έχεις αυτό στο νού σου και να προγραμματίζεις ανάλογα τη διαδρομή σου και το χρόνο σου, παρά να αγχώνεσαι και να εκνευρίζεσαι. Και καμμιά φορά υπάρχει η ευχάριστη έκπληξη να βρίσκεις το δρόμο ελεύθερο και να φτάνεις νωρίτερα από ότι υπολόγιζες (δε συμβαίνει συχνά, αλλά συμβαίνει) |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 10:33 pm Post subject: |
|
|
Πολλα απο αυτα που λενε εχουν βαση.
Αλλα ρε παιδια ειναι ιδεα μου ή διακρινω μια εμπαθεια?
Δηλαδη ας πουμε η μητροπολεως δεν εχει κινηση τωρα? Χαμος γινεται ολες τις ωρες της ημερας. Επισης οι λεωφορειοδρομοι που θα γινουν δεν ειναι κατι θετικο? |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:11 pm Post subject: |
|
|
Μια παρατήρηση. Προχθές βρέθηκε στην θεσσαλονικη μετά απο προσκληση του τμηματος αρχιτκτονων ο Joseb A. Acebillo, διευθυντής Πολεοδομίας, Υποδομών και Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Βαρκελώνης. Στην διάλεξη του (πολύ ενδιαφέρουσα πάρα τις δυσκολίες του χώρου), μας έδειξε πως αντιμετώπισαν το πρόβλημα της ύπαρξης μια οδού ταχείας κυκλοφορίας στο παραλιακό τους μέτωπο. Την υπογειοποίησαν πλήρως (όπως και άλλους δρόμους στο κέντρο της πόλης πχ Diagonal) και στην επιφάνεια δημιούργησαν πάρκα πεζόδρομους ενοποιώντας τηνπόλη με την θάλασσα. Και από ότι μας είπε, δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει και στην θεσσαλονίκη. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 11:17 pm Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα όμως εδώ είναι ότι η υπογειοποίηση αφορά μόνο το κομμάτι της παλιάς παραλίας. Έτσι στη νέα παραλία θα υπάρχει οδός ταχείας κυκλοφορίας υπέργεια.
Πάντως κι εγώ βρίσκω υπερβολικές κάποιες από τις ενστάσεις της κίνησης Πολιτών, όμως δεν παύω να πιστεύω ότι η υποθαλάσσια είναι εντελώς αμφιλεγόμενο έργο τις συνέπειες του οποίου ακόμα δεν έχουμε υπολογίσει ακριβώς. Σήμερα άκουσα μια συνέντευξη ενός υπευθύνου του έργου στο Ράδιο Θεσσαλονίκη που παραδέχτηκε ότι όντως στην ανατολική απόληξη της υποθαλάσσιας (Ανθέων) θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα και ότι είναι απαραίτητη η επέκταση της μέχρι τον Κ13 (διασταύρωση περιφερειακής και δρόμου αεροδρομίου στον Φοίνικα). Όμως όπως είπε για τέτοια επέκταση δεν υπάρχει ούτε καν μελέτη!!! |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 7:56 am Post subject: |
|
|
Εμένα με ανησυχεί αυτό που είπε ο Σουφλιάς όταν έκανε επίδειξη του έργου στην Θεσσαλονίκη. Λίγο πολύ ας την κάνουμε και μετά θα λύσουμε ότι προβλήματα προκύψουν.
Κάτι σαν τον κόμβο στα ΚΤΕΛ δηλαδή, πήγαν και το έκτισαν εκεί χωρίς να ρωτήσουν κανένα και γίνεται το μπάχαλο όταν έχει κίνηση. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 10:42 pm Post subject: |
|
|
Superas
Αυτό λέω και εγώ. Οτι τα προβλήματα θα ήταν πολύ λιγότερα αν ήταν πλήρως υπόγεια (και η Μ.Αλεξάνδρου) και σημαντικά...μακρύτερη. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 3:20 pm Post subject: |
|
|
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι όταν κάτι γίνεται λάθος από την αρχή ή απλά απαιτείται ανάπλαση βρε αδερφέ, μην τρελλαινόμαστε, τότε λογικό είναι ότι θα υπάρχουν ενστάσεις ότι και να γίνει.
Παρόλα αυτά, και εξ' αποστάσεως και χωρίς να έχω βρεθεί ποτέ μου στην Θεσσαλονικη, από τα σχέδια και μόνον θεωρώ ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να μην γίνει μια υποθαλλάσια αρτηρία στο σημείο που πάει να γίνει. Το θέμα είναι βέβαια ότι καλό θα ήταν είτε να υπογειοποιηθεί η Μ. Αλεξάνδρου, είτε να βελτιστοποιηθεί η πρόσβαση στην παραλία, ενδεχόμενα με επιπλέον επιχωματώσεις και υπόγειους ανισόπεδους κόμβους (dream on babe ).
...δυστυχώς όμως ισχύει η αρχαία ρήση "δει δη χρημάτων ώ άνδρες Αθηναίοι...", ή μάλλον... Θεσσαλονικείς για την περίσταση . |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 5:54 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω οτι είναι πρόβλημα τα χρήματα Γρηγόρη, αντίθετα μάλιστα, χρήματα υπάρχουν, δεν υπάρχει όραμα και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός. Το άκουσες και εσύ:"...ας τελειώσει με το καλό και μετά βλέπουμε πως θα διορθωθεί η κατάσταση στην Ανθέων..." |
|
Back to top |
|
 |
|