View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 9:55 pm Post subject: |
|
|
Κλείνουν από αυτήν την εβδομάδα τμηματικά Εγνατία και Βενιζέλου
Στα δύσκολα μπαίνει από την προσεχή εβδομάδα η Θεσσαλονίκη, καθώς αρχίζει το κλείσιμο των δρόμων, στο πλαίσιο των πρόδρομων εργασιών κατασκευής του μετρό. Ετσι όσοι διασχίζουν την Εγνατία ή τη Βενιζέλου δε θα αποφύγουν το μποτιλιάρισμα και την ταλαιπωρία...
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/21/2007&page=24 |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 9:54 am Post subject: ερώτημα |
|
|
εδώ επενέβη ο εισαγγελέας για το κυκλοφοριακό...ο Σουφλιάς πού είναι;
έστω μονά ζυγά στη Σαλονίκη δεν επιβάλλεται; ήδη έχει ξεπεράσει τα όρια ρύπων και θορύβου κατά πολύ...
Ετσι όπως το πάνε, μετά από 10 χρόνια ποιός θα ζεί να απολαύσει το Μετρό; |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:50 am Post subject: |
|
|
Τα έργα αυτά πρέπει να γίνουν αργά ή γρήγορα. Βέβαια όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο. Πάντως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ξεχάσανε το τραμ. Όλες οι ευρωπαικες χώρες προσπαθούν να ξαναφέρουν το τραμ στους δρόμους ενω εμείς τα αυτοκίνητα . Είπαμε, πεζόδρομος + τραμ για: Λεωφόρο Νίκης (αφού θα μείνει η υποθαλάσσια βρε ) και γενικά όλη την παραλία, Μητροπόλεως (not sure yet), και Κασσάνδρου/(ή)Ολυμπιάδος/(ή)Αγ.Δημητρίου για να τελειώνουμε . Με επεκτάσεις δυτικά (Νεάπολη, Σταυρούπολη, Εύοσμο, Αμπελόκηπους, Πολίχνη) και ανατολικά (Τούμπα, Καλαμαρία, μέχρι και πάνω στα Κων/πολίτικα και Αγ. Ιωάννη από την άλλη μεριά ). Πρώτα φτιάχνουμε επίγειο μέσω σταθερής τροχιάς και μετά(ή παράλληλα) μετρό!
Αυτά  |
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:16 am Post subject: |
|
|
kales i apopsi sou gia tram file alla tous vazis diskola edo i anaptiksi stin europii ksekinise tin dekatia tou 70 kai emis ksekiname tora kai an teliosoume kapote. |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:28 am Post subject: |
|
|
Όπα, τέτοια να βλέπω, άμεσες απαντήσεις
Δεν νομίζω να τους βάζω δύσκολα αν σκεφτείς πόσο πάει το χιλιόμετρο μετρό στην Ελλάδα και αντίστοιχα στην Ισπανία (που και αυτή δεν είχε υποδομές και τώρα γίνεται χαμός, να πω πόσα χιλιόμετρα τραμ/μετρό έχουν οι: Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μπιλμπάο κλπ.?) μια χαρά θα τους κάτσει να γεμίσουν την πόλη γραμμές τραμ και να ξεχάσουν το μετρό . |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:50 am Post subject: |
|
|
Αχ δεν μπορώ να ανεβάσω έναν χάρτη που έχω με όλες τις προβλέψεις για μέσα μεταφοράς (Πρέπει να είναι του 2001).
ΤΡΑΜ:
Σταθμός ΚΤΕΛ - Λεωφόρος Δενδροποτάμου - Ακριτών - (Δρόμος από Παύλου Μελά προς Πολίχνη) - Διγενή (Νεάπολη) - Επταπυργίου με τέρμα στο Επταπύργιο.
Τσιμισκή - Εθνικής Αμύνης - Αγ. Δημητρίου - Δημητρίου Καραολή - Πλ. Δημοκρατίας - Δωδεκανήσου - Πολυτεχνείου.
Από την προηγούμενη γραμμή:
Αγ. Δημητρίου - Ανατολικής Θράκης - Αναξιμάνδρου.
Σπάει σε 2 διαδρομές μια μέσω του δρόμου προς τα νεκροταφεία της Αναστάσεως βγαίνει ως την Θέρμη.
Η άλλη συνεχίζει δίπλα στην περιφερειακό τάφρο πάνω από τον Φοίνηκα και βγάινει ως το αεροδρόμιο, πηγαίνοντας δίπλα στην θάλασσα. Στα πράσινα φανάρια ξεκινάει προς Θέρμη και ενώνεται με το πρώτο κομμάτι κάνοντας ένα κύκλο. |
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:29 pm Post subject: |
|
|
ne file tous vazis diskola den mporoun na skeftoun etsi. iparxi megali diafora me tin europi.min pas makria ena kalo padigma i perivoiti lagadas to pos itan na gini kai pos ine mes sta maura tis xalia miden petamena lefta lipon xrimatodotite pali to idio ergo kai os sta mesa tou kalokeriou tha teliosi kai ala lefta pou tha ta plirosoume emis. diladi me liga logia den skeftonte to aurio ine opos to sim city 4000 (pexnidi) gremizo ftiaxno oti thelo kano den me endiaferi etsi ine.. efoson ine na gini i epektasi tou metro stin lagada idi eprepe na kanoun kai tous stathmous tou metro diladi tha teliosi i odos lagada kai meta ksana apo tin arxi gia to metro orea ine xoris sxedio kai logiki.tora prepi na ginoun auta. |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 10:41 am Post subject: όλα είναι ζήτημα πολιτικών αποφάσεων |
|
|
Ας δούν και οι πιο κακόπιστοι σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής με βάση το οποίο 5000 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από τα μικροσωματίδια που εκλύονται κυρίως από βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, ταξί κλπ
Πώς τον έλεγαν εκείνον τον τύπο να δείς που αντικατέστησε το τραμ με λεωφορεία;
Εδώ δεν παίρνουν ούτε τα στοιχειώδη μέτρα. Π.χ. μονά ζυγά, απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών και παλαιάς τεχνολογίας οχημάτων στο κέντρο κλπ
Κανείς ποτέ δεν θα απαντήσει στο ερώτημα γιατί η πόλη πρέπει να ανήκει κυρίως στην ιδιωτική αυτοκίνηση και όχι στο τραμ φερειπείν...
Στην Ευρώπη έχουν πόλεις κούκλες και εδώ πανούκλες...λυπάμαι αλλά με νοοτροπίες τύπου Σουφλιά οι 5000 άνθρωποι τον χρόνο δεν θα σταματήσουν να πεθαίνουν από τη ρύπανση...ας ευαισθητοποιηθούν επιτέλους οι πολίτες...είναι η μόνη ελπίδα...
Από την άλλη, το Μετρό είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά...θα πάρει χρόνια...και μετά, γιατί οι παρελάσεις μεταφέρθηκαν από την Εγνατία στην παραλιακή; Για να μην δημιουργούνται κραδασμοί στις πολυκατοικίες από τα τεθωρακισμένα...φαντασθείτε τώρα συρμούς Μετρό βάρους κιλοτόνων ανά πεντάλεπτο με 70 χμ/ώρα στα έγκατα της σαθρής γης τι κραδασμούς θα παράξουν... |
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 1:07 pm Post subject: |
|
|
me tin eksoteriki periferiaki telika tha gini kai pote pragmatika tha ksekinisoun i ergasies?
i tha perasoun kamia 20aria xronia
kamia fotografia pedes apo to ergo tou metro den iparxi ? kai apo tin aerogefira tou oreokastrou |
|
Back to top |
|
 |
werto New Member

Joined: 04 Jun 2005 Posts: 66
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 10:15 pm Post subject: |
|
|
Η εξωτερική περιφεριακή έχει μπει ήδη στο πρόγραμμα της Εγνατίας και μάλιστα αν πας στο site θα δεις ότι η προκύρηξη έχει ήδη πραγματοποιηθεί πριν λίγες μέρες. Από ότι θυμάμαι θα είναι έτοιμη το 2010-2011. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 11:10 am Post subject: |
|
|
Το «πράσινο φως» για την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας έδωσε ο υπουργός ΠΕΧ?ΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, που κατέθεσε χτες στη Βουλή το σχέδιο νόμου, με το οποίο κυρώνεται η σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή του έργου. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα που...
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/26/2007&page=14 |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 2:05 pm Post subject: |
|
|
Quote: | 3 Το ενεργειακό όφελος - ημερήσια και ετήσια μείωση στην κατανάλωση βενζίνης: σύμφωνα με όλες τις κυκλοφοριακές μελέτες, μόνον από το ενεργειακό όφελος, το έργο της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης μπορεί να στηρίξει σημαντικό τμήμα της οικονομικής του απόδοσης. Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι σήμερα η μείωση στην κατανάλωση βενζίνης θα είναι της τάξεως του 20% και σε απόλυτες τιμές περί τα 10 εκατ. λίτρα βενζίνης ετησίως, δηλαδή περί τα 10 εκατ. ευρώ το χρόνο. |
το οικονομικό όφελος ποιος θα το επωφεληθεί? Ο απλός κόσμος?
Λίγο παράλογο μου ακούγεται να το θέτουν ως κέρδος. Απο την κατανάλωση δεν κερδίζει το κράτος (εμμεσοι φόροι κτλ) και όχι απο την οικονομία. Μου διαφεύγει κάτι?  |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:50 pm Post subject: |
|
|
«Παύλου Μελά» Ενα πάρκο μοναδικό, ασυναγώνιστο
Το δικό της μητροπολιτικό πάρκο και μάλιστα στην καρδιά της πιο υποβαθμισμένης περιοχής της, τις δυτικές συνοικίες, έχει πλέον την ευκαιρία να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη.
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/28/2007&page=34
Πολύ καλά νέα! Επιτέλους η Θεσσαλονίκη αποκτάει ένα ωραίο μητροπολητικό πάρκο  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 2:49 pm Post subject: |
|
|
spoudaio akugiete...ala protasi prosopika kratao mikro kalathi. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 8:29 am Post subject: |
|
|
Προβλέπεται η κατασκευή υπόγειο δρόμου που θα ενώνει την Καραολή Δημητρίου (Δημαρχείο Σταυρούπολη) με την ένωση της Δαβάκη και Τσαλδάρη στην Νέαπολη (εκεί που είναι τα ΣΟΑ). |
|
Back to top |
|
 |
aggelos New Member

Joined: 12 Jan 2007 Posts: 15
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 8:34 pm Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: | «Παύλου Μελά» Ενα πάρκο μοναδικό, ασυναγώνιστο
Το δικό της μητροπολιτικό πάρκο και μάλιστα στην καρδιά της πιο υποβαθμισμένης περιοχής της, τις δυτικές συνοικίες, έχει πλέον την ευκαιρία να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη.
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/28/2007&page=34
Πολύ καλά νέα! Επιτέλους η Θεσσαλονίκη αποκτάει ένα ωραίο μητροπολητικό πάρκο  |
Dystyxws ta idia legotan kai gia to Kodra alla exakolou8ei na einai pedio ypoptwn synalagwn kai xeirofrenakidwn. |
|
Back to top |
|
 |
teris3 New Member

Joined: 07 Mar 2006 Posts: 64
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 10:05 am Post subject: |
|
|
Από maftemporiki.gr:
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ τεσσάρων ετών «μπαίνει μπροστά» το έργο της Πολιτείας Αλλατίνη, ένα project ύψους προϋπολογισμού 45 εκ. ευρώ που αφορά στην αξιοποίηση ενός σημαντικού αστικού ακινήτου, του παλιού συγκροτήματος των Μύλων Αλλατίνη. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 10:14 am Post subject: |
|
|
Επιτέλους, αυτή είναι μια καλή είδηση, όσον αφορά την αστική ανάπτυξη της πόλης. Πολύ καλύτερη από το τυπικό Ελληνικό αστείο του "πολυτελούς συγκροτήματος κατοικιών" που βαφτίζεται κάθε νέα πενταώροφη πολυκατοικία που χτίζεται στις Ελληνικές πόλεις.
Κάπου είχα βρεί και φωτό μου φαίνεται...
Α να μην ξεχάσω: Να και η Σελίδα των Θεσαλλονικών ΝΙΜΒΥς
http://www.thessalonikitonpoliton.gr/
καλορίζικοι... να τους χαιρόσαστε 
Last edited by gm2263 on Tue Jan 30, 2007 10:22 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 1:03 pm Post subject: |
|
|
Αντε επιτέλους, καιρός ήταν να γίνει κάτι με αυτό το χώρο. Και η ανάπλαση των παλιών εργοστασίων της θεσσαλονίκης πάει καλά: Το Φιξ απαλλοτριώνεται με απόφαση του ΚΑΣ και η Υφανετ αποκτήθηκε από το ΥΠΠΟ για να στεγάσει το Κρατικό μουσείο Σύγχρονης Τέχνης...πάμε καλά! |
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 3:55 pm Post subject: |
|
|
Από την παραπάνω σελίδα....(κλικ στη φωτογραφία)
Το σχόλιο δικό μου:
Αγωνιζόμαστε για να φύγουν τα αυτοκίνητα από τα πεζοδρόμια. Δώστε τα πεζοδρόμια στους μοτοσυκλετιστές.....  |
|
Back to top |
|
 |
worldofjustice Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004 Posts: 983 Location: Zurich
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 4:48 pm Post subject: |
|
|
Καλά ήρεμα, μπορεί να έβαλε τη μοτοσυκλέτα στο πεζοδρόμιο για να βγάλει την φωτογραφία και να μην εμποδίζει την κίνηση. Μην δαιμονολογούμε χωρίς λόγο.
Κατά δεύτερον αυτή η σελίδα είναι ο χώρος μιας πολιτικής κίνησης (συνασπισμός), αυτό πως δικαιολογεί ότι είναι NIMBYS ? |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 8:04 pm Post subject: |
|
|
Καλά αυτό το συγκρότημα Αλλατίνη έχει κολλήσει από ότι ξέρω εδώ και χρόνια...Και δύσκολα θα ξεκολλήσει.Πάντως είναι σε πολύ καλό σημείο. Άντε να δούμε,μήπως και αλλάξει κάτι... |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 4:16 am Post subject: |
|
|
skylinearth wrote: | Κλείνουν από αυτήν την εβδομάδα τμηματικά Εγνατία και Βενιζέλου
Στα δύσκολα μπαίνει από την προσεχή εβδομάδα η Θεσσαλονίκη, καθώς αρχίζει το κλείσιμο των δρόμων, στο πλαίσιο των πρόδρομων εργασιών κατασκευής του μετρό. Ετσι όσοι διασχίζουν την Εγνατία ή τη Βενιζέλου δε θα αποφύγουν το μποτιλιάρισμα και την ταλαιπωρία...
http://www.agelioforos.gr/archive/article.asp?date=1/21/2007&page=24 |
Εγω γιατι δεν ειδα καθολου κινηση;;;
Θα μου πεις, δεν περασα ουτε απο Εγνατια (κεντρο κεντρο) ουτε απο Βενιζελου , αλλα γενικως δεν ακουσα τιποτα..... |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Jan 31, 2007 10:58 am Post subject: |
|
|
worldofjustice wrote: | Καλά ήρεμα, μπορεί να έβαλε τη μοτοσυκλέτα στο πεζοδρόμιο για να βγάλει την φωτογραφία και να μην εμποδίζει την κίνηση. Μην δαιμονολογούμε χωρίς λόγο.
Κατά δεύτερον αυτή η σελίδα είναι ο χώρος μιας πολιτικής κίνησης (συνασπισμός), αυτό πως δικαιολογεί ότι είναι NIMBYS ? |
Σεβασμός προς ένα κόμμα που εκπροσωπείται στη βουλή, σύμφωνοι. Από την άλλη, αμφιβάλλω αν πείς σε ένα φίλο του "Συνασπισμού" ότι θα χτιστούν ουρανοξύστες κάπου ότι θα κάνουν πάρτι. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Κατα τα άλλα, σεβαστές οι απόψεις τους, μένει στους Θεσσαλλονικείς φίλους εδώ πέρα να τις αντικρούσουν ή όχι. Παρατηρώ όμως τη γνωστή γενική αντίθεση σε οτιδήποτε ξεπερνάει μια απλή παρέμβαση όπως πχ φύτεμα δέντρων ή οτιδήποτε παρόμοιο.
Δυστυχώς, οι πόλεις μας θέλουν γενναίες επεμβάσεις με ορίζοντα 30ετίας όπου θα γίνουν και γκρεμίσματα, και χτισίματα, και ανακατατάξεις. Εκεί δυστυχώς, αν ακολουθήσουμε τις γνωστές θέσεις των αρνητιστων, θα ξανακαταλήξουμε στα δεδομένα του 2000 (προ Μετρό, αναπλάσεων αεροδρομίου και σταδίων) όπου η Αθήνα έμοιαζε με τη Ζιμπάμπουε συγκρινόμενη με σημεία (όχι όλη) της Κωνσταντινούπολης.
Ε, όχι πάλι, δε λέει. Συγκρίνετε απλά τις κεντρικές περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Σμύρνης... Που ναι μεν η δεύτερη είναι κοντά 4 με 5 εκ αλλά έχει και space age αεροδρόμιο, Μετρό, φυσικά ουρανοξύστες, και δε συμμαζεύεται.
Οχι φυσικά εν λευκώ ναι σε κατασκευές που μπορεί να βλάψουν τη συμπρωτεύουσα αλλά όχι και άρνηση σε όλα. Και κυρίως: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. |
|
Back to top |
|
 |
|