View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 11:07 am Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
kounoupis wrote: | ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΤΡΑΙΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΠΗΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ 50-60 ΕΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΝ ΚΟΠΑΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΜΕ ΚΡΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΣΟΠΟΤΗΡΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ (ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ).ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΗΤΑΝΕ.ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΠΕΣΕ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ(ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ).ΕΧΕΙ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΝΕ?ΒΓΑΖΑΝΕ ΜΑΤΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΥΤΟΙ. |
|
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:11 pm Post subject: |
|
|
Ποια δεκα χιλιομετρα?Ουτε 4 χλμ δεν ειναι.Νερατζιωτισσα-κηφισιας ειναι 1χλμ αλλο 1χλμ και κατι για πεντελης μετα πλακεντιας 3.5 χλμ αντε 4.Εχει σχεδον με το σκα καλωδια ρευματος αλλα ειναι τοσο ηλιθιοι που δεν καναν μια διακλαδωση στη νερατζιωτισσα να εξυπηρετειται και ο σταθμος του ηρακλειου απο τα ηλεκτρικα τρενα που κανουν το δρομολογιο αεροδρομιο-νερατζιωτισσα-αεροδρομιο.Το ιδιο δηλαδη ερχεται περιμενει 6 λεπτα και φευγει.Το κενα στο ηρακλειο αναμεσα 20'17 και 21'08 που δεν περναει τρενο που το πας?Γιατι δεν εχει 20'36 αθηνα-αεροδρομιο δεν μπορω να καταλαβω?δεν εχουν τα τρενα πετρελαιο.(απο αθηνα εχει καθε μιση ωρα προαστιακο ειτε παει αεροδρομιο ειτε κορινθο).Η που παει 23'06 αθηνα-αεροδρομιο το τελευταιο και γυρναει το ιδιο και ανοιγει στις 6'48 απο αεροδρομιο επειδη γινεται το ιδιο.απο αθηνα για κορινθο εχει 22'11 και το αντιστροφο το ιδιο ενω εχει αεροδρομιο-κορινθο 23'05.Εντελως ηλιθιο προγραμμα δρομολογιων.
Υπενθυμίζω ότι, σύμφωνα με τον Κανονισμό, πρέπει να αποφεύγεται η παράθεση πολλαπλών συνεχόμενων posts. Αντί αυτού, πρέπει να πραγματοποιείται επεξεργασία (edit) του αρχικού post και προσθήκη του νέου σχολίου σε αυτό.
Admin
Τα εργα ηλεκτροδοτησης αρχισαν απο το σεπτεβρη του 2005 και ΟΧΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ.Γι αυτο μειωθηκε το ωραριο λειτουργιας μεχρι τις 21'10 τελευταιο τρενο για σταθμο λαρισης.Υπομονη μεχρι το 2008-2009 να γινει το σκα και να χει σοβαρα δρομολογια και διαδρομες οχι οπως τωρα που αθηνα-κορινθο παει κηφισιας για αλλαξει γραμμη.Ως τοτε το μονο που μπορουμε να περιμενουμε ενα να παρουν κανα βαγονακι και να ισορροπησουν τα δρομολογια προς ολες τις διαδρομες.Ας μειωναν και λιγο τις τιμες καλα θα ταν αθηνα-παλληνη 3 ευρω,αθηνα-αεροδρομιο 6 ευρω,αθηνα-κορωπι το ιδιο.Απο κηφισιας-παλληνη 1 ευρω ενω απο νερατζιωτισσα.εντελως ηλιθιο.Γιατι που συμφερει πιο πολυ ενα κορινθιο να παρει τον προαστιακο για αεροδρομιο με 8 ευρω παρα ενα αθηναιο με 6.Αλλα και το μετρο δεν παει πισω.Απο δουκισσης πλακεντιας για παλληνη-καντζα θελει 1 ευρω,για κορωπι 2 ευρω ενω απο αλλους σταθμους 3 ευρω δηλαδη συμφερει να παω με μετρο δουκισσης πλακεντιας με 80 λεπτα και αλλο 1 ευρω στη παλληνη π.χ συνολο 1.80 και οχι 3ευρω αν εχει κατευθειαν. |
|
Back to top |
|
 |
kikoman Junior Member


Joined: 08 Nov 2005 Posts: 117 Location: Athens
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 9:29 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Από μεταφορά
kounoupis wrote: | ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΤΡΑΙΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΠΗΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ 50-60 ΕΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΝ ΚΟΠΑΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΜΕ ΚΡΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΣΟΠΟΤΗΡΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ (ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ).ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΗΤΑΝΕ.ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΠΕΣΕ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ(ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ).ΕΧΕΙ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΝΕ?ΒΓΑΖΑΝΕ ΜΑΤΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΥΤΟΙ. |
|
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα ασφάλειας επειδή κάποιοι μεθυσμένοι επιβιβάστηκαν σε συρμούς και δεν εντοπίστηκαν από την ασφάλεια!!! Μια βόλτα στο μετρό του Λονδίνου θα σε πείσει ότι είναι ένα καθημερινό φαινόμενο. Προσωπικά δε νομίζω ότι δημιουργεί κάποιο πρόβλημα ασφάλειας και από τη στιγμή που η συμπεριφορά τους δεν ξεπερνά τα όρια δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος ώστε για να τους μπαγλαρώσουν αλλά ακόμα και να έθεταν οι συγκεκριμένοι κάποιον κίνδυνο, έ αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες "οικογένειες" και δεν νομίζω ότι πρέπει να το γενικεύουμε. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 2:55 am Post subject: |
|
|
Στον ηλεκτρικο και στον προαστιακο ομως δεν θα συνεβαινε αυτο.Δεν ειπα να τους μπαγλαρωσουν αλλα να μην τους επιτρεπoυν την εισοδο(αυτοι μπηκαν με τα μπουκαλια και τα ποτηρια φατσα φορα).Τα σεκιουριτι τοτε τι δουλεια κανουν? Να κλεινουν τους σταθμους? |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:36 pm Post subject: |
|
|
ayto einai sosto....boukalia den epitreponte se pollous stathmous diethnos. Edo ston ISAP me stamatisan otan etroga croissant.....! |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
|
Back to top |
|
 |
panakosXX New Member

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 64
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 9:10 pm Post subject: |
|
|
ΠΟΤΕ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΝΗΞΕΙ Ο "ΠΕΝΤΕΛΗΣ";;; |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 6:24 pm Post subject: |
|
|
Ο ΣΣ Πεντέλης είναι καθ' όλα έτοιμος αλλά μάλλον πρέπει να οργανωθεί το σχετικό ταρατατζούμ με τον Μισέλ.
Στο ΣΚΑ σε κρίσμο σημείο της απευθείας γραμμής Αθήνα - Κόρινθος έχουν βρεθεί αρχαίοι τάφοι και καταλαβαίνετε...
Η ηλεκτροκίνηση έχει φτάσει μέχρι το ΣΚΑ εκτός από το τμήμα του ΣΣ Μεταμόρφωσης όπου θα γίνουν οικοδομικές εργασίες και κρίθηκε σκόπιμο να μην μπουν ακόμα τα καλώδια. ΣΚΑ - Αθήνα ξεχάστε το μέχρι να τελειώσουν τα εργα στους Αγ. Αναργύρους (cut and cover 1800m) και στον ΣΣ Λαρίσης.
ΣΚΑ - Κόρινθος - Κιάτο υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και φυσικά ενστάσεις. Εκτίμηση λειτουργίας το 2009. Πρώτα θα δούμε Desiro EMU's στο Λάρισα - Θεσ/νίκη.
Τα Desiro είναι 20 οπότε φτάνουν προς το παρόν |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 2:25 am Post subject: |
|
|
Tα desiro δεν φτανουν αν παρατηρησες καλα καθε 2 ωρες υπαρχει ενα μισαωρο κενο απο νερατζιωτισσα προς κηφισιας η προς πλακεντιας-αεροδρομιο π.χ 13'20,13'50,15,20,15'50 κλπ αλλα και απο 20'35 εως 21'05 το ιδιο ισχυει απο κηφισιας προς νερατζιωτισα 19'42,20'12 κλπ η που στο ηρακλειο απο 20'17 εως 21'08 δεν περναει καποιο τρενο προς κηφισιας η δουκ πλακεντιας που το πας αυτο.Γιατι δεν εκαναν μια διακλαδωση στο ηρακλειο.Δεν βολευαν τα δρομολογια? Ας καθυστερουσαν 5 λεπτα την αναχωρηση απο αθηνα η κορινθο.Τοσο βλακες ειναι.Τι εννοεις το ταρατατζουμ με τον μισελ?Τον λιαπη δηλαδη?Επειδη ειπε αρχες φεβρουαριου για την πεντελης φεβρουαριου πρεπει να τον δωσουν απο πεμπτη και μετα?Παντως μονο στη ελλαδα εκλεισε μια γραμμη τρενου 3 μιση ωρες νωριτερα λογω εργων(με προρισμο το αεροδρομιο το παλιο και το νεο ωραριο).Λες και μετα τις 12 αν κανανε τα εργα θα τους πληρωναν διπλο μισθο τους εργατες αν αρχιζαν τα εργα απο τις 12 και μετα.Ουτε ηλεκτρομαγνητικες γραμμες να βαζανε 1 χρονο και 3 μηνες.Και τα εργα δεν αρχισαν μετα το τελος των ολυμπιακων αλλα 1 χρονο μετα.Φανταστειτε μυαλο.Λες και τοτε το ειχε(2004-2005) ειχε πιο πολυ αναγκη ο κοσμος τον προαστικο απο τωρα η θα υπηρχαν αντιδρασεις του τυπου τωρα το εγκαινιασανε μετα απο 2 μηνες το κλεισανε.Στην Ελλαδα ειμαστε. ΕΡΓΟΣΕ=Εδω Ραθυμα(τεμπελικα) Γινονται Οι Σιδηροδρομικες Εργασιες.Μεχρι και με τα αρχικα κανεις πλακα με αυτους. Καλο? |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 12:54 pm Post subject: περί αρχαίων τάφων |
|
|
Στους αρχαίους τάφους (του προαστιακού) οι... αρχαίοι σκελετοί -αν μπορούσαν- θα ξεκαρδίζονταν στα γέλια με τα χάλια των...νέων.
διότι οι μεν έχτιζαν Παρθενώνες οι δε...άθλιες τσιμεντουπόλεις |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 3:49 pm Post subject: |
|
|
Το κενό στα ηλεκτροκίνητα δρομολόγια κάθε μιάμιση ώρα οφείλεται στο ότι το Αεροδρόμιο - Νερατζίωτισσα επεκτείνεται μέχρι Κόρινθο και αντίστροφα οπότε πρέπει να είναι ντήζελ. Επομένως 2-3 desiro EMU's φτάνουν και περισσεύουν
Τα έργα τη νύχτα περιλάμβαναν και την αντικατάσταση πολλών στρωτήρων με άλλους για αντιτροχιές στις θέσεις όπου τυχόν εκτροχιασμός θα προκαλούσε μεγάλη καταστροφή (περιοχές γεφυρών, υποστηλωμάτων σταθμών κλπ.) οπότε δεν μπορούσαν να κυκλοφορούν οχήματα τοποθέτησης ηλεκτροκίνησης ταυτόχρονα... |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 1:06 am Post subject: |
|
|
Πως και τα ξερεις τοσο καλα? στην εργοσε δουλευεις?Η γνωστο θα εχεις δεν εξηγειται αλλιως?
Υπενθυμίζω ότι, σύμφωνα με τον Κανονισμό, πρέπει να αποφεύγεται η παράθεση πολλαπλών συνεχόμενων posts. Αντί αυτού, πρέπει να πραγματοποιείται επεξεργασία (edit) του αρχικού post και προσθήκη του νέου σχολίου σε αυτό.
Admin
Παντως οτι θα επρεπε να υπαρχει σταθμος ανεφοδιασμου ντηζελ στο αεροδρομιο.Δεν μπορει 20'36 να μην υπαρχει αναχωρηση απο σταθμο λαρισης.Εκτος αν καναν γκαφα με τα δρομολογια.Γιατι το τελευταιο αθηνα αεροδρομιο 23'06 δηλαδη φτανει αεροδρομιο 23'44 και γυρναει το ιδιο Ειναι αισχος.Ανοιγει και πιο αργα απο ολα τα μεσα 6'48 απο αεροδρομιο και 5'57 απο σταθμο λαρισης.Καποιος που δουλευει αεροδρομιο νωριτερα και μενει κοντα σε σταθμο γιατι να ταλαιπωρειται με λεωφορεια?
Η νυχτερινη γραμμη γραμμη 500 περναει παρασκευη σαββατο και κυριακη απο πειραιως και ΟΧΙ απο ασωματων ερμου και αθηνας.Εχω ρωτησει οδηγο για απολυτη σιγουρια.Κυριακη γιατι δεν μπαινει μοναστηρακι? αφου δεν εχει κοσμο ουτε μποτιλιαρισμα.Η δευτερα ειναι εργασιμη.Ειναι πολυ χαζοι στον οασα τελικα.Και το καλοκαιρι που ολα τα club θα πανε παραλια θα ξαναπερναει ερμου τα παρασκευοσαββατοκυριακα?Αν το κανουν θα ναι χαζοι. |
|
Back to top |
|
 |
Mika Stadium Expert


Joined: 17 May 2005 Posts: 771 Location: London, UK
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:17 am Post subject: |
|
|
Μια χαρα πηχτρα ειναι το Μοναστηρακι και την Κυριακη κι ας ειναι η Δευτερα εργασιμη |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 1:18 am Post subject: |
|
|
Ας ειχαν παρακαμπτηρια γραμμη σαν παρκινγκ αναμεσα πεντελης και κηφισιας για να μην υπηρχε κενο καθε μιαμιση ωρα.Αλλα και να το καναν αυτο θα υπηρχαν βαγονια να βαλουν???Μαλλον οχι.Αρα δεν φταιει ο σχεδιαμος του εργου φταινε και οι υποδομες που δεν προβλεφτηκαν.Σωστα?
Υπενθυμίζω ότι, σύμφωνα με τον Κανονισμό, πρέπει να αποφεύγεται η παράθεση πολλαπλών συνεχόμενων posts. Αντί αυτού, πρέπει να πραγματοποιείται επεξεργασία (edit) του αρχικού post και προσθήκη του νέου σχολίου σε αυτό.
Admin
Δεν νομιζω 12'15 ειχα φυγει πριν 2 βδομαδες ελαχιστα ατομα κυκλοφορουσαν ,ελαχιστος κοσμος στις καφετεριες κλπ
Ποσο μαλλον για αμαξια.Μια ημερα σαν ολες τις αλλες καθημερινες ειναι η κυριακη.Σαν να ειχαν ριξει βομβα ητανε. Ο σταθμος της πεντελης θα παραθωδει τον απριλιο του κιατο μαιο και της μεταμορφωσης το νοεμβριο.Του κιατου το κοβω για καλοκαιρι αυγουστο εκει.Εκτος αν τον δωσουν μισοτελειωμενο οπως τον σταθμο των μεγαρων.Μου στειλε ο προαστιακος σχετικα e-mail γιατι η εργοσε και που χει mail δεν το κοιταει ποτε.Αισχος για εταιρια κατασκευης σιδηροδρομικου εργου.Η διαφημιση τους μαρανε |
|
Back to top |
|
 |
marin Stadium Expert

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 1414 Location: London
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 11:52 am Post subject: |
|
|
Από τα σημερινά ΝΕΑ. Πάλι χωρίς παρκινγκ οι νέεοι σταθμοί Μετρό και Προαστιακού. Φαίνεται ότι είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως τελικά. Πότε θα καταλάβουμε ότι οι πρόχειρες λύσεις μόνο προβλήματα δημιουργούν σε βάθος χρόνου;
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18754&m=N16&aa=1 |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Feb 01, 2007 6:04 pm Post subject: |
|
|
Φαίνεται ότι οι νεοέλληνες είμαστε μαζόχες, έτσι μας αρέσει να ταλαιπωρούμαστε, δεν εξηγείται αλλοιώς... |
|
Back to top |
|
 |
acaliptos New Member


Joined: 05 Oct 2006 Posts: 16 Location: athens
|
Posted: Fri Feb 02, 2007 11:45 pm Post subject: |
|
|
Επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου έως το Ξυλόκαστρο εως το 2009.
Καποια site αναφερουν σε 1 ωρα και 15 λεπτα και καποια αλλα σε 1 και 30...απο Αθηνα,προφανως με ηλεκτροκινηση αναφερεται ο υπουργος γιατι 1 και 20 +5 λεπτα καθημερινη καθηστερηση κανει τωρα για Κορινθο. |
|
Back to top |
|
 |
GEO New Member

Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 11:30 am Post subject: |
|
|
Αυτό το θέμα των parking σε σταθμούς μετρό σε πολλούς δεν είναι τόσο προφανές.Πρώτα από όλα δεν είναι σίγουρο οτι μπορεί να γίνει.
Στο Αιγάλεω ας πούμε εκτάσεις να βρεις δεν ειναι ευκολο.Αρα θα κάνεις κατι ακριβό –κατασκευή δηλ υπόγειο ας πούμε. Μετα θα χρεώνεις τί ? Αν βάζεις το αναλογούν κόστος το βλέπω άδειο. Αν το αφήσεις δωρεάν γεμίζεις και επιδοτείς αυτόν που θέλει την χρήση του ΙΧ με τεράστια ποσά –εκτός του εισιτηρίου των ΜΜΜ πού ήδη επιδοτείται.
Κατόπιν προκαλείς αύξηση της ζήτησης των μετακινήσεων με ΙΧ στην περιοχή,και σε λίγο όσες θέσεις parking και να έχεις απλά δεν θα φτάνουν.Τώρα σε περιοχές απομακρυσμένες μπορεί τα πράγματα να είναι διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση η τροφοδότηση των σταθμών με λεωφορεία κάθε μεγέθους μοιάζει πιο ασφαλής και για την ηρεμία της περιοχής αλλά και για έναν από τους στόχους των ΜΜΜ –δηλ των περιορισμό των μετακινήσεων με ΙΧ. Τώρα βέβαια αν ένα μέσο μαζικής μεταφοράς θα προκαλεί καθυστερήσεις στα αυτοκίνητα όπως λέει ο «αρμόδιος» του δήμου Πειραιά αυτό κι αν θέλει κουβέντα για τι πόλη θέλουμε κlπ.κλπ Προφανώς αυτό το υπόδειγμα πόλης που λέγεται Πειραιάς είναι πράγματι κρίμα να καταστραφεί από την λειτουργία του προαστιακού που μεταξύ των άλλων δεν φροντίζει για το parking – των χρηστών του. Η κουβέντα μπορεί να πάρει έκταση -υπάρχουν σίγουρα και πλεονεκτήματα το να έχεις θέσεις στάθμευσης - αλλά σε μένα τόσο αυτονόητο ότι τα parking είναι λύση με βάθος χρόνου δεν είναι..
Κλείνοντας κάτι για τον φίλο gm2263 –με χιουμοριστική διάθεση.Στον σεβαστό αγώνα που κάνεις για τα ύψη στην Αθήνα θέσε και κάνα επιχείρημα του τύπου –Θέλουμε ύψη για τεράστια parking για τα αυτοκίνητα μας .Μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα από τα αποτελέσματα ... |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 12:50 pm Post subject: |
|
|
GEO wrote: | Προφανώς αυτό το υπόδειγμα πόλης που λέγεται Πειραιάς είναι πράγματι κρίμα να καταστραφεί από την λειτουργία του προαστιακού |
(Μα που είναι το smiley με τον τύπο που χτυπιέται στο πάτωμα όταν το χρειάζεσαι?? )
Ξέρω ότι αστειεύεσαι, αλλά ακούστηκε πολύ πετυχημένο το σχόλιο. Η αλήθεια πάντως -σε περίπτωση που μας ακούει κάποιος που δεν ξέρει τι σημαίνει Πειραιάς- είναι ότι το αχούρι αυτό δύσκολα διορθώνεται αν δεν αλλάξει πλήρως η νοοτροπία των τοπικών αρχών αλλά και των κατοίκων.
Πάντως για να μη φύγω απ'το θέμα, πάρκινγκ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπάρχει σε όλους τους περιφερειακούς/τερματικούς σταθμούς και μάλιστα με χαμηλές (ή μηδενικές) τιμές- για να μπορεί κάποιος να πάρει το αυτοκίνητό του και να το παρκάρει στα όρια του αστικού ιστού ώστε να μην επιβαρύνει την Αθήνα-μεγαλούπολη σε ρύπους και κίνηση. Προφανώς πάρκινγκ στο σταθμό της Ομόνοιας, του Συντάγματος, και άλλων ομοειδών σταθμών και μάλιστα δωρεάν, θα ήταν μέτρο αυτοκτονίας... |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Sat Feb 03, 2007 5:05 pm Post subject: |
|
|
GEO wrote: |
Κλείνοντας κάτι για τον φίλο gm2263 –με χιουμοριστική διάθεση. Στον σεβαστό αγώνα που κάνεις για τα ύψη στην Αθήνα θέσε και κάνα επιχείρημα του τύπου –Θέλουμε ύψη για τεράστια parking για τα αυτοκίνητα μας .Μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα από τα αποτελέσματα ... |
Γεια σου ρε GEO φίλε και καραμπουζουκλή.
Εν τάχει εκτός θέματος: Τα μεγάλα κτιριακά συγκροτήματα γραφείων σε όλο τον κόσμο έχουν και μεγάλα πάρκινγκ και σε μια έκταση, πες κάποιων στρεμμάτων όπου θα ήταν το μπαχαλοειδές Ελληνικό μοντέλο των γυάλινων τριώροφων του Παραδείσου Αμαρουσίου και των παρόδων της Συγγρού όπου γίνεται ΚΟΛΑΣΗ τις ώρες αιχμής, στην ίδια έκταση αν είχαμε πολυώροφα οικοδομήματα, θα είχαμε και πάρκινγκ για πιο πολλά αυτοκίνητα και κατ' αυτό τον τρόπο θα ήταν καλύτερα διευθετημένη και η κίνηση των αυτοκινήτων, έτσι ώστε να μειώνονται οι μετακινήσεις και οι περιφορές για να βρεις πάρκινγκ, εφόσον βέβαια το πάρκινγκ του "γυάλινου συγκροτήματος γραφείων" δεν επαρκεί κακά-καλά για τους εργαζόμενους, πόσο μάλλον για τους προμηθευτές, πελάτες και τρέχα-γύρευε. Κλασικό παράδειγμα το κατάστημα "πλαίσιο" Ψυχικού του οπίου η τοποθεσία είναι ΛΑΘΟΣ και έχει μόνο μια δυο θέσεις για πελάτες (ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΗΛΛΕΙΜΕΝΕΣ) και πάει λέγοντας. Ενώ ο πελάτης του αντίστοιχου "πλαισιου" στο the mall θα βρει θέση με μόνο πρόβλημα (που λύνεται με ένα πτυσσόμενο καροτσάκι) πως θα μεταφέρει την κεντρική μονάδα του υπολογιστή του αν χρειαστεί.
Πάμε παρακάτω στο θέμα πριν μας ανασκολοπίσει ο admin.
Πρέπει να ομολογήσω ότι η ανάλυση σου για τα πάρκινγκ των σταθμών σιδηροδρόμων - Μετρό έχει κάποια σωστή βάση. Προσοχή όμως. Οι συνθήκες που επιβάλλουν την κατασκευή πάρκινγκ αλλάζουν από σταθμό σε σταθμό. Και εξηγούμαι:
1. Αν πάρουμε σαν case study το σταθμό "Εθνική Άμυνα" εκεί όπου είναι το υπουργείο συγκοινωνιών, εκεί και αν χρειαζόταν ένα τετραώροφο υπόγειο Πάρκινγκ που θα εξυπηρετούσε και το ΥΠΕΘΑ, και το υπουργείο συγκοινωνιών, και το Νοσοκομείο "Γεννηματάς" όπου υπάρχει πληθώρα περιπτώσεων που απαιτείται η μετακίνηση με ΙΧ. Ας μην λάβουμε φυσικά υπόψη μας το γεγονός ότι με την εμπλοκή στην κατασκευή των σταθμών νομισματοκοπείο, Χολαργός και Αγ. Παρασκευή, είναι λογικό ότι ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί αυτό το σταθμό σαν τερματικό εφόσον ο σταθμός του Χαλανδρίου είναι στου... διάόλου τη μάνα. Κάθε περίπτωση λοιπόν είναι διαφορετική.
2. Συμφωνώ ότι είναι λίγο οξύμωρο να θέλουμε πάρκινγκ σε κάθε σταθμό μετρό. Το πρόβλημα με την Αθήνα είναι ότι η κάλυψη του δικτύου μετρό της είναι ανεπαρκής. Υπάρχουν περιοχές που ΔΕΝ καλύπτονται (ΠΧ Λαμπρινή που μένουν κάτι ξαδέρφια μου). Η μετακίνηση τους με το, λεωφορείο προς τον πλησιέστερο σταθμό είναι a joke, και θα συνεχίσει να είναι μέχρι να τελειώσει η νέα σχεδιαζόμενη γραμμή μετρό (5 με 10 χρόνια νάμαστε μέσα). Τι θα κάνουν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι;
Το ίδιο ισχύει και για όλες τις περιπτώσεις κατοίκων που μένουν σε μεγάλη απόσταση από το υπάρχον δίκτυο;
3. Η διαφορά των σταθμών του μετρό της Αθήνας (και η φιλοσοφία τους εν προκειμένω) δεν είναι η ίδια με εκείνη των σταθμών του Βερολίνου ή του Λονδίνου ή του Παρισιού. Σε εκείνες τις πόλεις, λόγω της υπερπληθώρας σταθμών και της πυκνής κάλυψης του δικτύου , το να υπάρχουν μεγάλα πάρκινγκ σε κάθε σταθμό θα ήταν ηλίθιο.
Στην Αθήνα από την άλλη, ναι, σε κάποιους πρωτεύουσας σημασίας σταθμούς εκτός κέντρου θα έπρεπε να είχαν προβλεφθεί πάρκινγκ, κακά τα ψέματα. Το δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς της ΑΘήνας δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να φθάσει την πυκνότητα άλλων Ευρωπαϊκών δικτύων οπότε η κατασκευή σταθμών πάρκινγκ σε μερικές περιπτώσεις ενδέχεται να είναι και μονόδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 1:17 am Post subject: |
|
|
Δυστυχως δεν ειναι φωτο αλλα μακετες
ΥΠΟΜΟΝΗ λιγους μηνες ελπιζω |
|
Back to top |
|
 |
acaliptos New Member


Joined: 05 Oct 2006 Posts: 16 Location: athens
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 10:39 am Post subject: |
|
|
Την Κυριακή 11/02/2007 και ώρα 14:00, συμβολική κατάληψη της γραμμής στον Σταθμό Παλλήνης του προαστιακου εξαγγέλλει η Κίνηση Πολιτών,επειδη μεταξυ αλλων στα λόγια έμειναν οι δεσμεύσεις Λιάπη για τα κόμιστρα στα Μεσόγεια
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=8011&subid=2&pubid=89282
Για μια ακομη φορα ακουστηκε μια εξαγγελια απο τα χειλη του πλεον αρμοδιου για τον προαστιακο η οποια ηταν απλα λογια για τις καμερες..
οπως και διαφορες αλλες υποσχεσεις: χρονοδιαγραμματα παραδοσης νεων σταθμων,ωραριο πρωινης λειτουργειας,desiro πετρελαιοκινητα κ.τ.λ.... |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 3:20 am Post subject: |
|
|
Ετσι του(ς) αξιζει.Στο πιο ηλιθιο μεταφορικο μεσο.Που ταξιδευεις για κορινθο ορθιος ειδικα στο κορινθος-αεροδρομιο.Που η μαγουλα ειναι πιο κοντα στην αθηνα απο την παλληνη,που ανοιγει στις 6 ενω τα αλλα μεσα 5 και το μετρο 5'30.Που σου εκαναν επικυρωση με το χερι στο νεους σταθμους νεα περαμο-κορινθο μεχρι να μπουν τα μηχανηματα.Που στους φωτεινους πινακες δεν γραφει τα δρομολογια που πανε κηφισιας και γυρνανε πισω.Που δεν εχουν βαγονια.Που 20'20 εως 21'08 δεν περναει τραινο απο το σταθμο ηρακλειο και καθε 2 ωρες υπαρχει μισαωρο κενο.Που εκανε τελευταιο δρομολογιο 19'50 απο νερατζιωτισσα για αεροδρομιο 16 μηνες.Που τωρα ειναι 23'20 απο νερατζιωτισσα για αεροδρομιο για να γυρισει το ιδιο στις 23'50.Επειδη δεν εχει σταθμο ανεφοδιασμου στο αεροδρομιο.Που ο σταθμος πεντελης θα δωθει τελικα τον απριλιο.Που τα μηχανηματα βγαζουν μονο για την γραμμη αεροδρομιου και οχι για την γραμμη κορινθου.Που για να πας με τρενο μετα την κορινθο σου δινουν 2 εισητηρια και κανεις μπρος-πισω στα εξαμιλια.Τι αλλο να πω.Προ ΑΣΤΕΙΑΚΟΣ. |
|
Back to top |
|
 |
costas1908 New Member

Joined: 07 Jun 2006 Posts: 10 Location: Athens
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 12:48 am Post subject: |
|
|
Βρε παιδιά πόση ώρα κάνει το μετρό από Δουκ.Πλακ. μέχρι Παλλήνη?
Ο προαστιακός κάνει 4 λεπτά. Στο site του ΟΑΣΑ λέει κάτι για 9 λεπτά!!
Και κάτι άλλο..υπάρχει περίπτωση να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων προς αεροδρόμιο? Γιατί να περιμένει κανείς μισή ώρα σε εναν απο τους 4 σταθμούς (παλλήνη-κάντζα-κορωπί-αεροδρόμιο) είναι πάρα πολύ! |
|
Back to top |
|
 |
|