View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 10:02 pm Post subject: |
|
|
Για την Νικης προβλεπεται πεζοδρομηση απο το λιμανι μεχρι Πυργο και των καθετων στενων επισης. Το στοιχημα ειναι να μην παραδοθει και αυτη η πεζοδρομηση βορα στα τραπεζοκαθισματα. Και για να ξεκαθαρισω τη θεση μου. Τα τραπεζοκαθισματα και γενικοτερα τα καθε ειδους διασκεδαστηρια ειναι πολλες φορες χρησιμα και υπαρχουν πολλα παραδειγματα οπου εχουν αναβαθμισει περιοχες (λαδαδικα).
Το προβλημα ειναι οτι πολλες περιοχες που πραγματικα αξιζουν επισκεψης ειναι μονιμος αδειες μεχρι να ερθει ο χ ψ καταστηματαρχης να ανοιξει το μαγαζακι του. Και αυτο ειναι κυριως προβλημα νοοτροπιας.
Επισης η υπαρξη τους καταπινει σε πολλες περιπτωσεις το δημοσιο χωρο που τα περιβαλει βλεπε Αριστοτελους |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 11:40 pm Post subject: |
|
|
Διαβαζω τις δηλωσεις του Σουφλια για την Υποθαλασσια στις 31-10-06 οπου αναφερει ως πλεονεκτημα το εξης:
"Απελευθερώνει την πόλη από τα αυτοκίνητα. Από όλες τις κυκλοφοριακές μελέτες από το 1997 έως το 2005 προκύπτει ότι το έργο αυτό ανακουφίζει καθοριστικά τη Θεσ/νίκη από το μόνιμο κυκλοφοριακό της έμφραγμα: Απομακρύνει με την έναρξη λειτουργίας του, πάνω από 80.000 αυτοκίνητα την ημέρα από το Κέντρο της Πόλης. Μετατρέπει δε σε ήπιας κυκλοφορίας τις αρτηρίες Τσιμισκή και Β. Όλγας στις οποίες προβλέπεται μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου σε ποσοστό 40-50%."
Τι λετε, στεκουν αυτα που λεει;
Οσον αφορα την εξοδο στα ανατολικα, σημειο στο οποιο απ'ο,τι εχω καταλαβει φοβαστε οτι θα επελθει εμφραγμα, δεν φαινεται να ανησυχει:
"Για την έξοδο και τη διαφυγή των αυτοκινήτων έχει γίνει η γενική κυκλοφοριακή μελέτη. Όμως όπως γίνεται σε όλες τις σοβαρές περιπτώσεις πρέπει να γίνει και μια μελέτη για τα συγκεκριμένα κυκλοφοριακά μέτρα, για τις λεγόμενες κυκλοφοριακές παρεμβάσεις. Δεν θα είναι έργα, είναι σημάνσεις, είναι μονοδρομήσεις, είναι διάφορα πράγματα. Αυτή τη μελέτη την αναθέσαμε στον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης και θα τελειώσει σύντομα. Και φυσικά, βάση της συμβάσεως που υπογράφουμε, έχει υποχρέωση ο παραχωρησιούχος να κάνει και αυτός μια μελέτη, που προφανώς έχει συμφέρον να την κάνει όσο το δυνατόν καλύτερη. Οι τελικές παρεμβάσεις θα εγκριθούν από το ΥΠΕΧΩΔΕ."
Δηλαδη, αν καταλαβα καλα, η συμβαση υπογραφηκε πριν εγκριθουν οι τελικες παρεμβασεις...αρα λογικα δεν θα αποτελεσουν σημαντικο σκοπελο, ετσι; Η'μηπως εχουν υποτιμησει την κατασταση;
http://www.minenv.gr/download/2006-10-31.dilosis.souflia.gia.ypografi.symbasis.ypothalasia.artiria.thessalonikis.doc |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 11:44 pm Post subject: |
|
|
Στην Ελλάδα έχουμε συχνά την νοοτροπία (ίσως λόγω γενικότερου φόβου της ανικανότητας του κράτους) "πονάει χέρι, κόψει χέρι": Πολλές καφετέριες το παρακάνουν με τα τραπεζάκια τους άρα τα απαγορεύουμε εντελώς. Μου φαίνεται πως όλοι συμφωνούμε ότι η προφανής λύση είναι να έχουμε καφετέριες (και τραπεζάκια έξω αλα Σαββόπουλος ) με ξεκάθαρους (και λογικούς) κανόνες και αστυνόμευση. Θα βοηθούσαν να γίνουν και παρτέρια / κολωνίτσες κτλ οι οποίες θα κάνουν σαφές ως που επιτρέπονται τα τραπεζάκια.
Αλλά ακόμη δεν το είδαμε και Γιάννη το βαφτήσαμε! Καθήστε να δούμε τι από όλα αυτά θα γίνει. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 1:11 am Post subject: |
|
|
Αυτό το "Απομακρύνει ... πάνω από 80.000 αυτοκίνητα την ημέρα από το Κέντρο της Πόλης..." δέν το κατάλαβα. Εκτός και αν η Μεγ. Αλεξάνδρου δεν θεωρείται κέντρο. Και άντε οτι τα απομακρύνει, που τα πηγαινει; Και γιατί αυτές οι παρεμβάσεις που εξαγγέλονται δεν γίνονται από τώρα μπας και ανακουφιστεί η έρμη η ανθέων; (και μην ξεχναμε οτι το concept της υποθαλάσσιας στηρίζεται στο οτι αυτοί οι 80.000 θα έχουν την όρεξη να δίνουν από 1,50 ευρώ για 1,3 χιλιόμετρα υποθαλάσσιας διαδρομής. Και αυτοι που δεν θέλουν να τα δίνουν έχουν καμιά εναλλακτική;)
Και από ότι βλέπω εδώένα τμήμα της αρτηρίας θα βγαίνει μπροστά (υπόγεια ελπίζω αλλά όπως και να γίνει το τμήμα αυτό θα κλείσει για αρκετό καιρό λόγω των εκσκαφών) από το Βασιλικό θέατρο και το αγαλμα του Μεγαλέκου και θα συναντά την Μ. Αλεξάνδρου λίγο πιο κάτω δημιουργώντας ένα νέο κόμβο στην πιο "κομβική" θέση της Θεσσαλονίκης |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 2:36 am Post subject: |
|
|
http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=38898100
Υποθαλάσσια. Προσφυγή στο ΣτΕ πριν από την πρώτη «καλημέρα»
Καλή αρχή. Αρχίσαμε τώρα ένας ένας θα παραπονιέται για τις ιδιοκτησίες του. Καλά μελέτες δεν υπήρχαν?? Δε γνώριζαν ότι για το έργο θα κατεδαφιστούν και κτήρια και ποια θα'ναι αυτά?? Και το χειρότερο ότι η προσφυγή θα συζητηθεί τις 2 Μαίου κι αν πάει έτσι το έργο θα τελειώσει σε 10 χρόνια. |
|
Back to top |
|
 |
xristos_skg Junior Member

Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 7:41 pm Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Αρχίσαμε τώρα ένας ένας θα παραπονιέται για τις ιδιοκτησίες του. |
Ποιες ιδιοκτησίες του? Μιλάμε για ιστορικά κτιρία... και για προσφυγή κίνησης πολιτών.  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:55 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει καμιά φωτογραφιούλα από αυτά τα ιστορικά κτίρια για τα οποία τόσος ντόρος γίνεται?  |
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 7:59 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρεται στο "Η Θεσσαλονίκη των ονείρων μας"
exitmusician |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:18 pm Post subject: |
|
|
Πω έπαθα την πλάκα μου σήμερα! Έπρεπε να πάω στην παραλία κοντά στο Μακεδονία Παλλάς για να κάνω κάτι μετρήσεις(άτιμη Γεωδαισία!) και όπως κατεβαίνω απο το 5 βλέπω πίσω μου το 3 και ήταν κάπως διαφορετικό! Ναί ήταν καινούριο 3!!! Ένα Mercedes Citaro!!! τρελάθηκα! μετά πέρασαν άλλα 2-3 καινούρια! Λοιπόν αισθητικά είναι πανέμορφο μοιάζει λιγο μικρότερο απο τα κανονικά αρθρωτά λεωφορεία και μου έδωσε την αίσθηση πως άμα τρακάρει λίγο θα διαλυθεί όλο με τη μία σε σχέση με τα Βολβο. Ρώτησα και έναν οδηγό και μου είπε πως όντως σήμερα μπήκαν 6 Citaro και θα μπούνε και άλλα στις γραμμές 2,3 και 8. Όταν με το καλό τα δείτε και εσείς να πούτε τις απόψεις σας!
Last edited by sdakos on Sat Jan 13, 2007 12:49 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
limito Full Member


Joined: 14 Apr 2005 Posts: 373 Location: Larisa
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 7:32 pm Post subject: |
|
|
sdakos κάτι τέτοιο ήταν το λεωφορείο που είδες; |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 11:50 pm Post subject: |
|
|
Ναι το είδα κι'εγώ σήμερα, απλά φανταστικό παιδιά, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο λεωφορείο!!!
limito wrote: |
sdakos κάτι τέτοιο ήταν το λεωφορείο που είδες; |
Βασικά αυτό είναι:
sdakos wrote: | Λοιπόν αισθητικά είναι πανέμορφο μοιάζει λιγο μικρότερο απο τα κανονικά αρθρωτά λεωφορεία και μοθ έδωσε την αίσθηση πως άμα τρακάρει λίγο θα διαλιθεί όλο με τη μία σε σχέση με τα Βολβο. |
Η κατασκευή είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με τα volvo. |
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 12:55 am Post subject: |
|
|
Ναι αυτό ήταν(το αρθωτό) Απλά μου έκανε τεράστια αίσθηση γιατί ούτε που ήξερα ότι θα μπούνε τέτοια λεωφορεία. Ούτε στο σαιτ του οασθ είχε αναφερθεί ούτε οι συμφορουμίτες είχαν αναφέρει κάτι. Μπράβο στον οασθ και σύντομα ας παραληφθούν και τα επόμενα λεωφορεία. Πάντως είχα διαβάσει πέρσι ότι είχαν παραγγελθεί και 40 κανονικά λεωφορεία και νομίζω ότι θα παραδίδονταν ή μέσα στο 2007 ή το 2008. Άντε να τα δούμε και αυτά. Πάντως άμα μλαθετε τίποτα για νέα λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα ενημερώστε! |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 6:05 am Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά τα λεωφορεία στις γραμμές 3 και 8 καινούρια δεν ήταν?
Φοβερά τα Citaro πάντως  |
|
Back to top |
|
 |
aristidis Stadium Expert


Joined: 04 Feb 2004 Posts: 1448 Location: Πουθενιστάν
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 6:30 am Post subject: |
|
|
Τα ειδα και γω τα καινουρια!!! Πολυ ωραια!!!
Χρωματικα τα ιδια με τα αλλα καινουρια (700-750, 800-830), αλλα ηταν μαυρα στη μερια της πορτας! Το νουμερο του οχηματος ηταν 777, αρα περιμενουμε καπου εκει να ειναι τα αλλα απο 770-790!
Εγω παντως ανυπομονω το 12αρι και το 14αρι να γινουν μονιμα καινουρια!... |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 12:30 pm Post subject: |
|
|
Στην "Ισοτιμία" του Σαββάτου η ΑΕΓΕΚ αναφέρει ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωράει κανονικά. Άντε, να κάνουν και την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για να μην ανησυχούν οι Θεσσαλονικείς (και ο Σουφλιάς). |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 3:00 pm Post subject: |
|
|
Τράβηξα μια φωτογραφία απο τα πολυσυζητημένο Citaro που απέκτησε πρόσφατα ο ΟΑΣΘ, την οποία σας παρουσιάζω:
 |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 11:28 pm Post subject: |
|
|
Πολυ καλα νεα για τις επεκτασεις του Μετρο. Μελετωντας τον πινακα με τα νεα εργα του ΥΠΕΧΩΔΕ παρατηρησα μια εξυπνη τριπλα του Σουφλια. Το μετρο θα παρει χρηματοδοτηση και απο το προγραμμα "πρασινες μεταφορες" και απο το προγραμμα προσπελασιμοτητα. Μια πραγματικα εξυπνη κινηση που εξασφαλιζει την ολοκληρωση του κλαδου προς Καλαμαρια. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:07 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλός ο χάρτης chr 04, θυμίζει Αττική οδό...
ΑΕΓΕΚ: Κανονικά οι εργασίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Ημ: 10/1/2007
Κανονικά εκτελούνται οι εργασίες για το Μετρό Θεσσαλονίκης διαβεβαιώνει η ΑΕΓΕΚ με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι δεν εμφανίζεται δραστηριότητα στους χώρους που έχουν δεσμευθεί για την κατασκευή του έργου, εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας.
http://www.knowhow.gr/ecportal.asp?id=35970&nt=105 |
|
Back to top |
|
 |
dimitris2006 New Member

Joined: 12 Jul 2006 Posts: 38
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 9:23 pm Post subject: |
|
|
emina katapliktos me ta nea gia tin eksoteriki periferiaki odos alla den mporo na vro kapia sxedia to pos tha gini kai to kiriotero pote epitelous tha ksekinisi kai den mporo na vro kapies maketes i fotografies kirios gia tous anisopedous kovous
kai oso gia to metro den anisixo katholou to nero mpike sto avlaki o skopos ine ola auta prepi na teliosoun oso pio grigora mporoun. ine krima na iparxoun kathisterisis.
me ola auta epitelous alazi i ikona tis thessalonikis pou tha imaste kai emis mia antagonistiki poli me tis europaikes.ta teleutea 3 xronia episis iparxi ikonomiki kai touristiki anaptiksi. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 9:29 pm Post subject: |
|
|
Το μυστικό είναι ένα: Μετρό, αεροδρόμιο, δρόμοι. Με ψέμματα δεν γίνονται μητροπολιτικά κέντρα. |
|
Back to top |
|
 |
Nassos Full Member


Joined: 16 Dec 2005 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
 |
sdakos Junior Member


Joined: 06 Oct 2006 Posts: 155 Location: thessaloniki - athens
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 11:04 am Post subject: |
|
|
Κάτι αλίευσα σήμερα :
http://www.oasth.gr/index.php5?Action=newsentry&NewsID=3
Τα 41 αρθρωτά πολύ πιθανό να είναι πάλι Citaro. Η λέτε πάλι να είναι πάλι Volvo; Τα 40 κανονικά δεν νομίζω πως θα είναι μονά Citaro γιατί ο διαγωνισμός ήταν ανεξάρτητος από αυτόν των αρθρωτών. Τελος πάντων θα δούμε απο τον Απρίλη.  |
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 6:55 pm Post subject: |
|
|
ένα ερώτημα είναι τί γίνονται τα λεοφωρεια που αποσύρρονται. Πωλούνται κάπου στο εξωτερικό ή πάνε για ανακύκλωση; - και ελπίζω ότι στην πρέσσα. |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 8:39 pm Post subject: |
|
|
Απ'όσο ξέρω κάποια έχουν πάει στην Μυτιλίνη, ίσως και σε άλλες πόλεις... |
|
Back to top |
|
 |
|