View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 9:30 pm Post subject: |
|
|
Αν θυμάστε πριν αρκετό καιρό υπήρχαν σε δύο-τρια σημειά μέσα στην σύραγγα του μετρό κάποιες διαφημήσεις που για να παρουσιαστούν στο θεατή εκμεταλλεύονταν την κίνηση του τρένου.
Δεν ξέρω αν τις έχουν καταργήσει.Ήταν πάντως ωραία ιδέα. |
|
Back to top |
|
 |
panos81c New Member

Joined: 14 Nov 2006 Posts: 36 Location: Αθήνα (Μαρούσι) - Λονδίνο (Enfield Town)
|
Posted: Fri Dec 22, 2006 9:30 am Post subject: |
|
|
Ναι, οι διαφημίσεις αυτές καταργήθηκαν αν και νομίζω ότι οι ψηφιακές οθόνες είναι ακόμα στην θέση τους.
Εν τω μεταξύ η Γραμμή 3 άρχισε να λειτουργεί και το βράδυ μέχρι τις 23:30 περίπου προς το αεροδρόμιο, όχι όμως ο Προαστιακός. |
|
Back to top |
|
 |
PAPAGIO New Member

Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 9:44 pm Post subject: |
|
|
Λειτουργια του προαστιακου σιδηροδρομου και το βραδυ. Απο την Τεταρτη 3/1/2007 ξεκινανε τα νεα δρομολογια τα οποια θα ειναι τα εξης:
ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ
ΠΡΩΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 7:20 7:05
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 23:50 23:05
ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΠΡΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ
ΠΡΩΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 5:57 6:06
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 23:06 22:06
ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΠΡΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
ΠΡΩΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 5:30 7:05
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ 22:11 21:05 |
|
Back to top |
|
 |
panos81c New Member

Joined: 14 Nov 2006 Posts: 36 Location: Αθήνα (Μαρούσι) - Λονδίνο (Enfield Town)
|
Posted: Wed Jan 03, 2007 9:43 am Post subject: Σε υπηρεσία τα ηλεκτρικά Desiro του Προαστιακού |
|
|
Από σήμερα κυκλοφορούν τα Siemens Desiro Electric σε δρομολόγια Νερατζιώτισσας - Αεροδρομίου του Προαστιακού, αφού ολοκληρώθηκε η ηλεκτροδότηση της γραμμής από Πλακεντίας μέχρι Νερατζιώτισσα.
Έτσι ενώ στις 8:25 περίμενα στην Νερατζιώτισσα το μονό Stadler Railbus των 2 βαγονιών (ενάμισι ουσιαστικά αφού είναι μικρά) και προετοιμαζόμουν για το πώς θα μπουκάρω μέσα να πιάσω θέση πρωτού αρχίσει το στριμωξίδι στην πόρτα... βλέπω στο βάθος να έρχεται ένα τρένο με πολύ πιο καμπύλο σχήμα στην πρόσοψη και από πάνω να ξεχωρίζει ένας παντογράφος... Ώπα λέω...
Το στριμωξίδι στην πόρτα δεν το γλυτώσαμε καθώς οι περισσότεροι επιβάτες, συνηθισμένοι από τα Stadler, δεν είχαν συνειδητοποιήσει ότι έχουν άλλο τόσο και βάλε πλέον χώρο στη διάθεσή τους. Πολλοί μάλιστα, βλέποντας διαφορετικό τρένο από αυτό που ήξεραν, ρωτούσαν αν πάει αεροδρόμιο (και δεν μιλάμε για τους νευρόσπαστους που βαριούνται να κοιτάξουν πάνω τις πληροφοριακές πινακίδες, αλλά και για τακτικούς επιβάτες που τους βλέπω σχεδόν κάθε μέρα να χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο δρομολόγιο). Μπαίνω μέσα και κάθομαι. Το εσωτερικό διαφέρει από αυτό των αντίστοιχων diesel, όλο το δάπεδο είναι υψώμένο εκτός από τις πόρτες, όπου είναι στο ίδιο ύψος με την πλατφόρμα (οι πλατφόρμες κτίστηκαν με μέτρο αυτά τα τρένα κι όχι τα Stadler) και λείπουν οι ξύλινες επενδύσεις. Τα καθίσματα είναι ίδια όσον αφορά την κατασκευή τους με των Stadler, όμως η επένδυσή τους είναι μωβ και τα προσκέφαλα μολυβί, αντί για το τυρκουάζ που έχουν τα Stadler. Εξωτερικά ο χρωματισμός είναι κυρίως πολύ ανοιχτό γκρι, σχεδόν άσπρο, στο μεγαλύτερο μέρος και μωβ κάτω. Δεν υπάρχει το γκρι γύρω από τα παράθυρα που είχαν τα Desiro diesel.
Κυκλοφορούν δύο τέτοια τρένα στο κύκλωμα και υπάρχει ένα επιπλέον σαν εφεδρικό στην Δουκίσσης Πλακεντίας. Τα φέρνει νωρίς το πρωϊ μια ντηζελομηχανή και τα τρία μαζί, καθώς η γραμμή δυτικά του Ηρακλείου δεν έχει ηλεκτροδοτηθεί ακόμα.
Τα Stadler Railbus που απελευθερώθηκαν από τα δρομολόγια Αεροδρομίου-Νερατζιώτισσας προστέθηκαν σε αυτά του δρομολογίου Αεροδρόμιο - Κόρινθος, που πλέον έχει Stadler σε διπλή ζεύξη.
Η επιτάχυνση, επιβράδυνση και κύλιση των τρένων αυτών φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με αυτή των Stadler. Επίσης η διαδρομή είναι πολύ πιο ήσυχη και άνετη, λόγω του ηλεκτρικού κινητήρα, της καλλίτερης ηχομόνωσης και της ανάρτησης. Στο τμήμα Παιανία/Κάντζα - Κορωπί που υπάρχει μεγάλη απόσταση χωρίς ενδιάμεσο σταθμό πιάνουν τα 160. Ακόμα βέβαια οι οδηγοί δεν τα έχουν συνηθίσει, κάτι που φαίνεται κυρίως στην πέδηση όπου το τρένο επιβραδύνει κλιμακωτά, σαν να "βήχει".
Εκτός από τα νέα Desiro, από σήμερα το ωράριο του Προαστιακού επεκτείνεται. Θα ξεκινά 2 ώρες νωρίτερα το πρωϊ και θα σταματά 3 ώρες αργότερα το βράδυ. |
|
Back to top |
|
 |
acaliptos New Member


Joined: 05 Oct 2006 Posts: 16 Location: athens
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 3:09 pm Post subject: Re: Σε υπηρεσία τα ηλεκτρικά Desiro του Προαστιακού |
|
|
panos81c wrote: |
Εκτός από τα νέα Desiro, από σήμερα το ωράριο του Προαστιακού επεκτείνεται. Θα ξεκινά 2 ώρες νωρίτερα το πρωϊ και θα σταματά 3 ώρες αργότερα το βράδυ. |
συμφωνα με την ανακοινωση τις Προαστιακος Α.Ε το πρωι ξεκιναν κανονικα οπως και πριν, εκτος το 1ο δρομολογιο απο Κορινθο που φευγει
στις 5:30(41 λεπτα νωριτερα) και το 1ο δρομολογιο για αεροδρομιο απο Στ.Λαρισης που φευγει 9 λεπτα νωριτερα...
μακαρι στο μελλον να ξεκινανε πιο νωρις....θα το ηθελα παρα πολυ... |
|
Back to top |
|
 |
GEO New Member

Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:06 pm Post subject: |
|
|
Κάτι για τα Desiro επειδή σε αυτό το forum πλην του φίλου παραπάνω δεν είδα κίνηση..
Αυτά τα νέα ηλεκτροκίνητα τρένα που δρομολογήθηκαν σε αυτό το πολύ μικρό τμήμα είναι ΑΛΛΟ πράγμα. Δεν έχει σχέση με αυτά που ξέρατε μέχρι σήμερα.
Είναι βγαλμένα από μια Ελλάδα ονείρων . Σας συνιστώ να τα δοκιμάσετε για να δείτε τι εστι σύγχρονος σιδηρόδρομος.
Ειδικά η διαδρομή Κάντζα-Κορωπί είναι εμπειρία. Μόνο που μετά θα σας πιάσει το παράπονο.. Θα αρχίσετε να σκεφτόσαστε ένα σωρό ΑΝ.. Τι εικόνα θα είχε ο προαστιακός ΑΝ έφταναν μέχρι την Κόρινθο (ούτε σε 2 χρόνια από σήμερα ), ΑΝ θα έφταναν στο Λιμάνι .ΑΝ.. , ΑΝ..
Τα Desiro που ήδη έχουν συμπληρώσει 2 χρόνια ακινησίας θα μπορούσε να είναι η είσοδος των μέσων σταθερής τροχιάς σε μια νέα εποχή ..
Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε ακόμη αρκετά..
Τέλος πάντων το χρησιμοποίησα στην διαδρομή Νερατζιώτισσα-Αεροδρόμιο…
Για όσους είναι μακριά ένα φτωχό βιντεάκι της διαδρομής Kάντζα- Κορωπί που φαίνονται τα αυτοκίνητα της Αττικής Οδού
. Η μάλλον φαίνονται κατά την εκκίνηση .. Μαντέψτε τι έγινε μετά..
http://video.google.com/videoplay?docid=-4636653160484858928
Στην επιστροφή είχα ένα βαγόνι μόνος μου –φώτο με κινητό εδώ…
http://picasaweb.google.com/GEO.Hellas/DesiroE/photo#5017333826729464658
Μετά έφτασα Νερατζιώτισσα και το όνειρο τελείωσε –πολύ σύντομα . Όπως λέει και ο συγγραφέας ήταν πολύ καλό για να κρατήσει.. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:44 pm Post subject: |
|
|
Την τελευταία φορα που πήρα τον προαστιακό, τα αυτοκίνητα στην Αττική Οδό μας πέρναγαν - όχι με μεγάλη ταχύτητα, αλλά μας πέρναγαν. Αυτό τώρα που είδα, ήταν πως να το πω, ένα σοκ.
Να προλάβω να πω ότι δεν είναι η ταχύτητα που με εντυπωσιάζει - έχω μπει σε ευρωπαικά τρένα που πάνε με 200 Km/h ++. Δεν είναι το γεγονός ότι ένα τρένο περνάει ένα σετ από αυτοκίνητα που βρίσκονται σε αυτοκινητόδρομο υψηλών προδιαγραφών (άρα και ταχυτήτων). Είναι απλά ότι όλο αυτό έγινε σε μια χώρα που το τρένο το έχουν καταδικάσει να πηγαίνει πιο αργά και από το ΚΤΕΛ. Μακάρι αυτό να γίνει η απαρχή για μια νέα τάξη πραγμάτων στα ΜΜΜ της χώρας (στην αρχή η γραμμή αεροδρομίου, μετά όλος ο προαστιακός, μετά η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και τέλος η χώρα όλη).
Επίσης πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου. Τα τρένα έχουν ένα άρωμα Ευρώπης (βλέπε σύγκριση με κλασσικά παλιά τρένα του ΟΣΕ ), αλλά εσωτερικά και τα ντιζελοκίνητα ήταν ΟΚ.
Αυτό που σίγουρα θέλω να κρατήσω όμως είναι το videάκι σου. Μπορείς να το ανεβάσεις στο rapidshare? Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease?  |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:56 pm Post subject: |
|
|
Paidia tha synexisw legontas pws proxtes pernousa apo A.odo gia aerodromio pigenontas me 130 otan pros megali mou ekplixi to treno tou proastiakou, oxi mono me perase, alla I ate its dust!!!
Ade k eis anwtera!!! |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 12:12 am Post subject: |
|
|
bravo!!
και σύντομα η διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες με υποηχητική ταχύτητα.  |
|
Back to top |
|
 |
GEO New Member

Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 5:00 pm Post subject: |
|
|
Τελικά αυτή είναι και η μεγαλύτερη διαφήμιση για τον προαστιακό. Σκεφτείτε να τρώνε σκόνη -καλή ώρα Τzinos - ακόμη και αυτοί που ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να τον χρησιμοποιήσουν . Και πού στην Αττική οδό με τα 250.000 αυτοκίνητα την μέρα .. Ολοι θα λένε καλά πως πάει το %$#@ ?
Nameless Εχω την εντύπωση οτι μπορείς να το κατεβάσεις. Επειδή πρώτη φορά τα δοκίμασα αυτά τα κόλπα αν τελικά δεν μπορείς η αν το θέλεις με καλύτερη ανάλυση με μεγάλη μου χαρά να στο δώσω αρκεί να μου πεις πώς . |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 7:16 pm Post subject: |
|
|
Σίγουρα είναι διαφήμηση, αλλά από μόνη της δεν αρκεί. Ο προαστιακός χρειάζεται συχνά δρομολόγια, λογικότερες τιμές, χώρους στάθμευσης στους σταθμούς, σύνδεση με τα άλλα ΜΜΜ, άμεση επέκταση του δικτύου, ηλεκτροκίνηση σε όλο το δίκτυο κ.ο.κ
GEO, μπορώ να το κατεβάσω σαν αρχείο που παίζει μόνο σε Google Video player (ή κάτι τέτοιο). Υπάρχει τρόπος conversion -νομίζω- αλλά ενδιαφερόμουν για το ίδιο το αρχείο που τράβηξες με το κινητό σου (3GP, MP4?) για να αποφύγω το ενδιάμεσο format. Το http://www.rapidshare.com σου επιτρέπει να ανεβάσεις άμεσα ότι αρχείο θες (μέχρι 100 mb), χωρίς να χρειάζεται να φτιάξεις account. Αφού ανεβεί επιτυχώς το αρχείο στους server τους, σου δίνει ειδικό link για να μπορεί κάποιος τρίτος να κατεβάσει το αρχείο και ένα ακόμη link για διαγραφή του αρχείου απ'τους servers τους. Νομίζω αξίζει μια δοκιμή - είναι καλό για προσωρινό hosting μεγάλων αρχείων!  |
|
Back to top |
|
 |
GEO New Member

Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 11:25 pm Post subject: |
|
|
Nameless έκανα μια προσπάθεια έλεγξε τα μηνύματά σου για το σχετικό pm.. |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 10:59 pm Post subject: desiro electric |
|
|
τα έχω δεί μόνο από μακριά...στη Γαλλία πριν από 20 χρόνια χρησιμοποιούσα το TGV...σε 2 ώρες 500 χλμ!!! ΄Παρίσι - Λυών...Πριν από 20 χρόνια...
αλήθεια γιατί η όμορφη Ελλάς είναι τόσο άτυχη; να μην χαίρεται εδώ ο κόσμος το κάλλιστο μέσο μεταφοράς, το τραίνο...
Ενεκα συμφερόντων πιστεύω...ΚΤΕΛ και νταλίκες πιέζουν και πετυχαίνουν...
μονάχα ο Βερελής πήγε να κάνει κάτι...τραμ, προαστιακός, εκσυγχρονισμός του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη...δεν πρόλαβε...
ήρθε ο Λιάπης και η ΝΔ, μονάχα δημόσιες σχέσεις και παχιά λόγια ο εν λόγω...η ηλεκτροδότηση στο σύνολο του προαστιακού έχει μπεί στος καλένδες...το τραμ το ίδιο...τρία χρόνια και δεν έχουν κάνει τίποτα!
Ατυχία! ο Σημίτης έπρεπε να είχε μείνει άλλη μια τετραετία...αυτοί είναι εντελώς άχρηστοι και κοροϊδεύουν τον κόσμο με στημένα γκάλοπ...και ο ελληνικός λαός που δεν ξέρει τι θα πεί ευρωπαϊκό τραίνο και ποιότητα ζωής τους ψηφίζει...τους άχρηστους...γιατί απλά δεν έχει απαιτήσεις...δεν έχει μέτρο σύγκρισης με το πώς ζούν οι Ευρωπαίοι... |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 12:11 am Post subject: |
|
|
Δεκτές οι απόψεις σου περί της μη ανάπτυξης των σιδηροδρόμων αλλά να λείπουν οι πολιτικές απόψεις, που από ό,τι διαβάζω δεν περιορίζονται στους σιδηρόδρομους. Εδώ και 3 χρόνια δεν έχουμε τσακωθεί για πολιτικά σε αυτό το φόρουμ και δεν προτιθόμαστε να το κάνουμε τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:15 pm Post subject: απάντηση |
|
|
δεν σκοπεύω να τσακωθώ με κανέναν για πολιτικά. Απλά, παραθέτω αδιαμφισβήτητα γεγονότα. Η επισήμανση ότι μονάχα την τετραετία που προηγήθηκε των ΟΑ έγινε μία προσπάθεια για το τραίνο συνολικά -ίσως να βοήθησε και η συγκυρία- πιστεύω ότι είναι δεκτή από όλους. Επομένως, δεν επιβραβεύω συνολικά το ΠΑΣΟΚ, αφού αυτό έμεινε 20 χρόνια και για το τραίνο έγιναν έργα μονάχα στα 4. Καλό να τα θυμίζουμε αυτά κάπου κάπου και να δούμε τι μπορεί να γίνει από 'δώ και μπρός. Το να μοιρολογούμε μόνο για την κατάντια της χώρας μας στο εν λόγω θέμα δεν αποτελεί είδηση. Δυστυχώς είναι θέμα των πολιτικών που ασκούνται είτε από το ένα κόμμα είτε από το άλλο.  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:44 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι το post σου εννοεί ότι ο Σημίτης έπρεπε να μείνει άλλη μια τετραετία επειδή είχε έργο να κάνει στους σιδηροδρόμους, ότι "οι άλλοι" είναι εντελώς άχρηστοι επειδή δεν αναπτύσσουν τους σιδηροδρόμους και ότι τα γκάλοπ με τα οποία "κοροϊδεύουν τον κόσμο" αφορούν τους σιδηροδρόμους. Πολιτική συζήτηση είναι, την οποία όπως είπα δεν προτιθόμαστε να συνεχίσουμε στο φόρουμ. |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 1:53 pm Post subject: |
|
|
Δεν χρειάζονται άτομα να μας θυμίζουν τι και πως έγινε. Γεμίσαμε νταντάδες μου φαίνεται...  |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 4:03 pm Post subject: απάντηση |
|
|
Αν εξέφρασα απόψεις που "ενόχλησαν" απλά έπρεπε να αντικρουστούν με επιχειρήματα. Πρόθεσή μου δεν ήταν να ανοίξω πολιτική συζήτηση. Δημοκρατία υπάρχει (ευτυχώς) ο καθείς έχει τα πιστεύω του...ωστόσο η "απολιτική" προσέγγιση βασικών θεμάτων της ζωής μας όπως οι σύγχρονες μεταφορές που η χώρα μας στερείται, πιστεύω ότι είναι λάθος.
Οσοι αγαπούν το σιδηρόδρομο και έχουν ζήσει στο εξωτερικό, το αντιλαμβάνονται καλύτερα.  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 4:24 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει η "απολιτίκ" προσέγγιση των θεμάτων που συζητούνται στο φόρουμ, που φυσικά και δεν είναι στόχος μας, και η καθαρά πολιτική συζήτηση που δεν σχετίζεται με τα θέματα του φόρουμ. Αυτή η τελευταία προσέγγιση δεν είναι επιθυμητή. Δεν λέω ότι το έκανες σκόπιμα αλλά από αυτό και τα 2 προηγούμενα post μου νομίζω ότι γίνεται κατανοητός ο διαχωρισμός του τι είναι αποδεκτό στο φόρουμ και τι όχι.
Επιπλέον, η συζήτηση περί σιδηροδρόμων δεν ανήκει σε αυτό το topic οπότε θεωρώ ότι έχει λήξει. |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 4:58 pm Post subject: απάντηση |
|
|
σέβομαι τη γνώμη σου, απλά είπα τη δική μου...αναφερόμουν σε τραμ και προαστιακό που ανήκουν στη θεματολογία του forum αυτού και υπάγονται στον σιδηρόδρομο. Επομένως, δεν ήμουν εκτός θέματος.
Ωστόσο, αν κατάλαβα καλά το πνεύμα σου, επιθυμία του forum είναι οι συζητήσεις να γίνονται πιο χαλαρά. Δεκτόν!  |
|
Back to top |
|
 |
Droulas13 Junior Member


Joined: 24 Jul 2004 Posts: 79 Location: Keira Knightley RULEZ
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 7:51 pm Post subject: |
|
|
Prospernwntas ta asteia peri atuxias gia ti mi sunexeia tis dunasteias simiti kai twn stimenwn gkalop(elafros sxoliasmos, eidallws na eixate diagrapsei kai ta asxeta komatia ),
Simera ekatsa 30 lepta(katevika epitides apo to treno pou idi imoun ) stin neratziwtisa isa isa gia 2 staseis mexri plakentias na dokimasw to desiro.
Me liga logia kamia sxesi me ta proigoumena. Polu megalo, gurw stis 300 theseis gia tous kathismenous, apisteuti epitaxunsi kai epibradunsi, athoruvo, panw katw opws idi ta eixate pei.
Yparxei xronodiagramma gia to pote tha oloklirwthei i trofodotisi me revma kai tis upoloipis diadromis mexri to stathmo larissis kai pote mexri tin korintho? Episis, sunolika posa desiro exoume agorasei? Yparxei provlepsi gia agora merikwn akomi?
Euxaristw gia to xrono sas! |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 4:09 pm Post subject: |
|
|
Ο σταθμός του Μετρό "Βοτανικός" σε ποιές ,ακριβώς, οδούς βρίσκεται?
Όπως το βλέπω στον χάρτη του Μετρο πρέπει να είναι πίσω απο την Τεχνόπολη.
Επίσης:Ποιά είναι η τελευταία ενημέρωση που υπάρχει για εγκαίνια των 3 νέων σταθμών(Βοτανικός-Ελαιώνας-Αιγάλεω)??? |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Thu Jan 18, 2007 4:20 pm Post subject: |
|
|
Ελπίζουμε να είναι τον Απρίλιο , πάντως στο σταθμό ''Αιγάλεω'' έχουν τοποθετήσει τις κυλιόμενες σκάλες κια το μεγαλύτερο μέρος από τα πλακάκια των τοίχων.
Βέβαι στην πλατεία Εσταυρωμένου (Αιγάλεω) το εργοτάξιο δεν θα απομακρυνθεί πλήρως γιατί θα ξεκιν'ησουν τα έργα για του υπόγειο σταθμό στάθμευσης 450 περίπου θέσεων.
Αντε να ανασάνουν και λίγο τα δυτικά προάστια. |
|
Back to top |
|
 |
kounoupis Junior Member

Joined: 04 Jan 2007 Posts: 76
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 6:12 am Post subject: |
|
|
Οποιος θελει να παει στον ισθμο παιρνει προαστιακο ως την κινετα και μετα παει στην εξοδο της εθνικης απο αθηνα προς κορινθο.Περιμενει εκει καποιο λεωφορειο του κτελ κορινθιας(ειναι τα μονα που κοβουν ταχυτητα)που παει κορινθο,κιατο,ξυλοκαστρο,νεμεα,λουτρακι)Αυτα που πανε λουτρακι,νεμεα,κορινθο σταματανε σε μια σταση 50 μετρα μετα την εξοδο της εθνικης.θα δει καποιο ελεγκτη να περιμενει σιγουρα |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 9:50 am Post subject: ποιά ηλεκτροδότηση; |
|
|
από την τελευταία διαφήμιση του ΟΣΕ καταλαβαίνει κανείς ότι ζει σε εικονική πραγματικότητα...αερογέφυρες, τούνελ, υπερτραίνα πάνω από το Αιγαίο!!
κάποιος που δεν γνωρίζει ασφαλώς την πραγματικότητα, ή που θέλει να την αγνοεί...
αυτή είναι η νέα ηλεκτροδότηση του προαστιακού από Πλακεντίας έως Νερατζιώτισσα!!! Χρειάστηκαν 3 χρόνια για ούτε 10 χιλιόμετρα...με το ίδιο σκεπτικό η γραμμή έως Κόρινθο, αλλά 70 χιλιόμετρα δηλαδή θα ηλεκτροδοτηθεί μετά από 21 χρόνια!!!
αλήθεια τις διαφημίσεις ποιός τις πληρώνει; Οι αποδέκτες λογιζόμενοι ως "κάφροι" ασφαλώς...  |
|
Back to top |
|
 |
|