View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
road352 New Member

Joined: 08 May 2006 Posts: 50 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 12:08 am Post subject: |
|
|
Κάποιος που δεν γνωρίζει τον κυκλοφοριακό φόρτο των δρόμων της Θεσσαλονίκης σίγουρα δεν μπορεί να καταλάβει τι θα επιφέρει η κατασκευή της υποθαλάσσιας. Δεν θέλω να δώσω παράδειγμα με δρόμο της Αττικής γιατί θα ειναι ατυχές καθώς δεν γνωρίζω πολλά απο την Πρωτεύουσα.
Απλά θα το δείτε και μόνοι σας, σε 4-5-6 χρόνια όταν με το καλό τελειώσει, θα πέσει το "γέλιο της αρκούδας" στην Ανθέων και τους γύρω δρόμους. Από την άλλη όμως φαίνεται να δουλεύει καλά για την κίνηση από Ανατολικά προς Δυτικά. Το θέμα είναι οτι δεν πρέπει να είμαστε απαξιωτικοί και θα συμφωνήσω εν μέρει με τον gm στο ρητορικό του ερώτημα:
"Θέλετε να έχει έρθει το 2010 και να μην έχει πέσει ούτε μια φτιαριά;"
Ας ελπίσουμε οτι μετά την πρώτη φτυαριά θα πέσουν και οι επόμενες. Και απο το ύψος της Πέτρου Συνδικα να ξανά αρχίζει η υπογειοποίηση να βγάζει τουλάχιστον στη σχολή δικαστών στο Φοίνικα(μετά το γήπεδο της Μίκρας).
Να ρωτήσω και εγώ κάτι? Ο Δήμαρχος έχει κλείσει το πλακόστρωτο της παραλιακής απο το Ποσειδώνιο μέχρι την Μπότσαρη. Για τα γνωστά θεματικά πάρκα. Δηλαδή αν γίνουν τα πάρκα μέσα στην τετραετία, θα έρθει η υποθαλάσσια και θα τα ξηλώσει????? Μου θυμίζει λίγο απο την "καταπληκτική συνεννόηση" των ΕΥΑΘ - ΔΕΗ - ΟΤΕ τωρα και ΔΕΠΑ.
Ευτυχώς προχωράει η εξωτερική περιφερειακή που πιστεύω οτι θα φέρει ΜΕΓΑΛΗ αλλαγή - ανακούφιση στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Αλήθεια που είδατε οτι θα είναι 3+ΛΕΑ? Στο site της Εγνατίας μόνο την χάραξη εχουν δώσει.
http://www.egnatia.gr/flash/images/progressmap/PS_DECEMBER_2006_GR.jpg |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
dimi Full Member


Joined: 08 May 2004 Posts: 319 Location: Leuven Belgium
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 7:23 am Post subject: |
|
|
Και εγώ θα συμφωνήσω με το post του gm. Βέβαια έχουν κάποιο δίκαιο αυτοί που ανησυχούν για το τί θα γίνει στην Ανθέων. Το πρόβλημα ωστόσο για μένα δεν είναι η διατομή (πλάτος) της Ανθέων, αλλά τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα που γίνεται ολοένα και χειρότερο. Θυμάμαι πριν απο μερικά χρόνια ότι δεν υπήρχαν καθόλου παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο δεξί άκρο της Μ. Αλεξάνδρου πρίν από το Μακεδονία Παλλάς.
Διαπιστώνω με ..φρίκη ότι σήμερα πλέον έχει γίνει καθημερινή πρακτική το πρκάρισμα πάνω στη Μ. Αλεξάνδρου (που θεωρείται και ταχείας κυκλοφορείας). Το πρόβλημα λοιπόν έχει να κάνει με τις θέσεις πάρκινγκ στην περιοχή της Ανθέων και όχι με το μποτιλιάρισμα στην Ανθέων λόγο περιορισμένου πλάτους της. Άλλωστε και η Βασ. Όλγας / Βασ. Γεωργίου που έχει την αντίθετη ροή δεν είναι πολύ φαρδύτερη. |
|
Back to top |
|
 |
kostya Full Member

Joined: 10 Jun 2004 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 7:55 am Post subject: |
|
|
Η δημοτική αστυνομία δεν είναι υπεύθυνη για τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα κλπ? Απ'ότι έχω δει κάνουν καλά την δουλειά τους στην Παυλου Μελά π.χ (που όποτε περνάω πάντα υπάρχει αυτοκίνητο της δημοτικής αστυνομίας ) αντίθετα στην Μεγ. Αλεξάνδρου απ'ότι φαίνεται δεν πολυ-ενδιαφέρονται. Πραγματικά όταν αδειάζουν οι δρόμοι(15αυγουστο κλπ) η πόλη φαίνεται πολύ διαφορετική. Πιστεύω πως μερικά πάρκινγκ σε συγκεκριμένα σημεία και περισσότερος έλεγχος(τροχαία? - δημοτική αστυνομία?) αρκούν.
Η υποθαλάσσια σαν έργο δεν με ενθουσιάζει ούτε εμένα, ίσως επειδή συνέχεια διαβάζουμε για τα αρνητικά της. Πάντως εδώ που φτάσαμε δεν βλέπω να υπάρχει λύση. Αφού δεν φροντίσαμε έγκαιρα να προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις δεν υπάρχει νόημα να γκρινιάζουμε τώρα. Και όπως είπαν τα παιδιά πιο πάνω, δεν θέλω να φτάσει το 2010 και να μην δουμε ούτε ένα έργο στην πόλη μας. Φυσικά καμία μελέτη δεν είναι τέλεια αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:53 am Post subject: |
|
|
Καταδαφιστέα κτήρια για την υποθαλάσσια:
Είναι δυο κτήρια δίπλα στον χώρο του λιμανιού (στο στενάκι του Ερυθρού Σταυρού)
--------------
Η δημοτική αστυνομία δουλεύει για τον Παπαγεωργόπουλο. Πριν τις εκλογές μπορούσες να παρκάρεις όπου ήθελες. Είχα παρκάρει 12 το μεσημέρι στην Τσιμισκή επι τουλάχιστον 30 λεπτά και αστυνομικός δεν εμφανίστηκε. Πάντως χθες ανακοινώθηκε ότι από τις 15 Ιανουαρίου θα τους αμολύσουν στους δρόμους και όποιον ΄πάρει ο χάρος).
--------------
Θα συμφωνήσω με τους προλαλίσαντες ότι η υποθαλάσσια θα φέρει περισσότερα προβλήματα. Το μόνο που θα καταφέρει είναι να μετακομίσει το μποτιλιάρισμα από το Βαρδάρη στην Ανθέων.
Βέβαια ο αγαπημένος Σουφλιάς είπε ότι αφήστε να γίνει το έργο και μετά θα δούμε πως θα λύσουμε τα προβλήματα που θα προκύψουν.
Άσχετο αλλά στην Ανθέων έχει αρχίσει η κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ που προβλέπεται χρόνια τώρα.
--------------
Τα παρκάκια στην παραλία. Ίσως να θυμάστε ότι τα είχαν ανακαινίσει ξανά λίγο πριν και κατά την διάρκεια της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας (97), οπότε πάλι πεταμένα χρήματα δίνουν. Τα παρκάκια βέβαια δεν έχουν καμιά σχέση με την υποθάλασσια. Μόνο στο ύψος του Μακεδονία Παλάς δεν θα γίνει το πάρκο μέχρι να τελειώσει η υποθαλάσσια.
--------------
Η ΔΕΠΑ είναι η δημόσια επιχείρηση αερίου και φέρνει το άεριο στην Ελλάδα από την Αλγερία και την Ρωσία. Οι κατά τόπους ΕΠΑ (Εταιρεία Παροχής Αερίου) είναι υπεύθυνες για την κατασκευή των δικτύων και την παροχή αερίου. |
|
Back to top |
|
 |
gorgo New Member


Joined: 02 Jul 2005 Posts: 25 Location: kerkyra
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 10:20 am Post subject: |
|
|
παιδια πραγματικα η κατασταση στους δρομους της θεσ/νικης ειναι τραγικη.
εγω ειμαι απο κερκυρα αλλα ανεβαινω πολυ συχνα.
ο σοβαροτερος λογος που δεν ερχομαι πανω για μονιμη εγκατασταση ειναι το κυκλοφοριακο.δεν παλευεται με τιποτα η κατασταση.
και αυτος ο περιφερειακος τι καρμανιολα ειναι.ιδιως εκει που ειναι η συραγγα πριν την εξοδο για τουμπα.πολυ επικινδυνο σημειο. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 11:07 am Post subject: |
|
|
Η υποθαλάσσια για να έχει πραγματικό αντίκτυπο στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης πρέπει να κατασκευαστεί η συνέχειά της μέχρι του σημείου να ξανασυναντήσει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Είναι έγκλημα να χυθεί η κίνηση μιας οδού ταχείας κυκλοφορίας μέσα στον αστικό ιστό. Από δυτικά οκ η υποθαλάσσια θα συνδέεται κατ' ευθείαν με τον ΠΑΘΕ. Από ανατολικά όμως;
Η μόνη λύση είναι από εκεί που θα τελειώνει ο δρόμος ταχείας κυκλοφορίας να υπάρξει σύνδεση με τον πιο κοντινό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Δηλαδή να βρεθεί τρόπος σύνδεσης από το Ποσειδώνιο μέχρι την ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών. Γίνεται;; Οκ σήμερα όλα γίνονται, αλλά το βλέπω κομματάκι δύσκολο στην επόμενη 30ετία να βρεθεί τρόπος να γίνει μέσα από μια τόσο πολύ πυκνοκατοικημένη περιοχή όπως η Καλαμαριά δρόμος ταχείας κυκλοφορίας. Αν βρουν τέτοια λύση, καλοδεχούμενη και η υποθαλάσσια. Αλλιώς ΔΕΝ είναι λύση δυστυχώς. Και περισσότερα προβλήματα θα φέρει. |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 1:58 pm Post subject: |
|
|
Γιατι να παει μεχρι την Εθνικη Οδο. Αν συνδεθει στον κομβο του Φοινικα Αι Γιαννη με την εσωτερικη περιφερειακη ειναι νομιζω ενταξει |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 2:17 pm Post subject: |
|
|
Αν γίνει ανισόπεδος κόμβος στον Φοίνικα βέβαια.
Πολλά πρέπει να γίνουν και ας ελπίσουμε ότι όσοι έχουν την δύναμη να τα κάνουν θα τα κάνουν. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 2:56 pm Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση οτι η δημιουργία της υποθαλάσσιας όπως προβλέπεται από τα τωρινά σχέδια δημιουργεί ένα αξε['εραστο τετελεσμένο, και αυτό ακριβώς είναι που προβληματίζει τους θεσσαλονικείς (γιατί δεν αντιδρούν μόνο 20 άτομα). Έγω δέν μπορώ να καταλάβω γιατί ο σχεδιασμός δεν προβλέπει μεγαλύτερο μήκος κάτω από την θάλασσα (ίσως μέχρι την καλαμαριά όπως πρότεινε μια μελέτη του ΑΠΘ), ώστε να αποδοθεί και η Μ. Αλεξάνδρου στο κοινό, και να αποφευχθεί το μποτιλιάρισμα στα ανατολικά και την Ανθέων, (η οποία σήμερα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη κατα τις 12 και χωρίς τον επιπλέον φόρτο από τα δυτικά, φανταστείτε τί έχει να γίνει σε δέκα χρόνια!)
Και τέλος συγνώμη για τα ορθογραφικά (σε αυό και σε άλλα Post) αλλά πήρα καινούριο φορητό και δεν μπορώ να συνηθίσω ευκολα την μικρότερη "διαδρομή" τψν πλήκτρων |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 4:05 pm Post subject: |
|
|
Τι να την κανει το κοινο την Μεγ.Αλεξανδρου εδω τα παρκακια της παραλιας ειναι μονιμως αδεια. Κατα τα αλλα ο ΒαςΠαπ μας εχει ταραξει στις αναπλασεις |
|
Back to top |
|
 |
xristos_skg Junior Member

Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 4:24 pm Post subject: |
|
|
Καλά το να πεζοδρομηθεί η Μεγ. Αλεξάνδρου είναι προχωρημένη προτάση... αλλά σίγουρα το να γίνει δρόμος διπλής κατεύθυνσης θα είναι καταστροφή. Ένας δρόμος υπάρχει με ανεκτό επίπεδο εξυπηρέτησης σήμερα στην πόλη (Μεγ. Αλεξάνδρου) και θα καταστραφεί κι αυτός! |
|
Back to top |
|
 |
skylinearth Full Member


Joined: 30 Dec 2005 Posts: 238 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 4:25 pm Post subject: |
|
|
tonibest24 wrote: | Τι να την κανει το κοινο την Μεγ.Αλεξανδρου εδω τα παρκακια της παραλιας ειναι μονιμως αδεια. Κατα τα αλλα ο ΒαςΠαπ μας εχει ταραξει στις αναπλασεις |
Τον χειμώνα είναι άδεια. Το καλοκαίρι και γενικά τις ζεστές ημέρες του έτους σφύζουν απο κόσμο. Τώρα άμα έχει 7 μποφώρ Βοριά και χιονίζει η βρέχει δεν έιναι και ότι ευχάριστο για πολλούς να κάθονται εκεί. |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 4:46 pm Post subject: |
|
|
ίσως ένας από τους λόγους που (φαινονται να) είναι άδεια να είναι και οι 6 λωρίδες κυκλοφορίας που τα χωρίζουνα από την πόλη... |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 4:52 pm Post subject: |
|
|
Ok ειμαι λιγο υπερβολικος αλλα κακα τα ψεματα ο βλαχοελληνας αμα δεν υπαρχει τραπεζοκαθισμα να κατσει να πιει το φραπεδομοκαεσπρεσοτσινο του και να του τα παρει ο μαγαζατορας δεν καταλαβαινει απο Δημοσιο χωρο. Για να γινει η Μεγ Αλεξανδρου ηπιας κυκλοφοριας πρεπει να αντικατασταθει απο υπογεια λεωφορο ταχειας κυκλοφοριας οποιος εχει παει Βαρκελωνει καταλαβαινει τι εννοω (Barceloneta). Ή να κυρυχθει η Θεσσαλονικη aytomobile free πραγμα μη ρεαλιστικο.
Οποτε Υπομονη να γινει η πρωτη φαση του εργου της Υποθαλλασιας και μετα βλεπουμε τι επεμβασεις θα χρειαστουν Ο ΓΣ νομιζω εχει δικιο σε αυτο.
Αλλωστε και στην Αθηνα οταν τελειωσε Η Δυτ. Περιφερειακη Υμητου στην αποληξη της ειχε μποτιλιαρισμα.
Και κατι τελευταιο το οτι το εργο εχει σχεδιαστει αρκετα χρονια πριν δεν ειναι απαραιτητως κατι κακο σε ολα τα οργανωμενα κρατη οι σχεδιασμοι γινονται σε οριζοντα δεκαετιων. Ακομα και τα Σπατα ειχαν σχεδιαστει απο το 70. Και οταν ωριμασουν οι συνθηκες τοτε τα εργα κατασκευαζονται. |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 5:56 pm Post subject: |
|
|
Άσε φίλτατε Tony, στην Αθήνα... παραωρίμασε το πράγμα... παραλίγο να σαπίσει το φρούτο στο δέντρο μιλάμε... άσε...  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 10:06 pm Post subject: |
|
|
Στην Αθήνα ήταν ψιλοαπαράδεκτο το γεγονός ότι άφησαν έτσι μισοτελειωμένη την Περιφ.Λεωφ.Υμηττού. Το μποτιλιάρισμα που έφερε στους γύρω δήμους (Ηλιούπολη,Αργυρούπολη,κλπ) ήταν φοβερό. Τα πράγματα εξομαλύνθηκαν μεν, αλλά η επέκταση προς Ελληνικό/Γλυφάδα είναι - κατά την ταπεινή μου γνώμη - απαραίτητη.
Για τη Θεσ/νίκη, αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν υπάρχει μελέτη για τη συνέχεια της υποθαλάσσιας. Μπορώ να το καταλάβω να θέλουν να κάνουν το δρόμο σε δυο δόσεις για διάφορους οικονομικούς λόγους. Αλλά να βγουν να παρουσιάσουν στο πολίτη τη συνέχεια του έργου. Να έχουν έτοιμη μια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ μελέτη. Δεν είμαι συγκοινωνιολόγος αλλά καταλαβαίνω ότι θα δώσουμε τόσα εκατομμύρια ευρώ για να μεταφέρουμε το μποτιλιάρισμα μερικά χιλιόμετρα μακαρύτερα. Διακρίνω μια κάποια αντιστοιχία με το concept της ημιτελούς περιφερειακής Υμηττού που υπάρχει στην Αθήνα, αλλά τουλάχιστον εδώ μας έχουν τάξει (από την αρχή) ότι θα την επεκτείνουν όσο πρέπει. Εκεί σε εσάς τι γίνεται???
edit: Α και .. πράγματι κι η δική μου εντύπωση είναι ότι αν δεν υπάρχει μπουζουκομάγαζο, καφετέρια, ταβέρνα, αναψυκτήριο, μπαράκι, κλαμπάκι ή κάτι αντίστοιχο, ο Έλληνας δεν θα κουνηθεί να επισκεπτεί το χώρο, όσο πράσινο ή θάλασσα κι αν έχει. Αυτό βέβαια δεν είναι απόλυτα αλήθεια καθώς όταν επισκέπτομαι τους λίγους ελεύθερους χώρους της Αθήνας, βλέπω κόσμο - όμως όχι τόσο πολύ όσο πχ στα πάρκα του Λονδίνου. Βέβαια, άλλος αριθμός κατοίκων, άλλη προσφορά υποδομών, άλλη νοοτροπία κατοίκων εκεί .... απλά υπάρχει κι εδώ μια μειοψηφία (?) που αντιστέκεται.  |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 10:21 pm Post subject: |
|
|
Δέν υπάρχει μελέτη για επέκταση της υποθαλάσσιας. Και δεν νομίω οτι είναι εφικτό να υπάρξει, δεδομένης της ιδιαιτερότητας του εργου. Όπως είπες θα είναι μια μετατόπιση του μποτιλιαρίσματος, με μόνο κέρδος την απελευθέρωση της παλιάς παραλίας (την οποία φυσικά θα καταλάβουν τα τραπεζοκαθίσματα, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση). |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 10:32 pm Post subject: |
|
|
Να θυμισω ομως και το αλλο . Οταν παραδοθηκε το πρωτο κομματι της Αττικης οδου σε συνδυασμο με το ανοιγμα του νεου αεροδρομιου ολοι μα ολοι γκρινιαζανε για την Μεσογειων οτι θα πηξει, οτι δεν αντεχει το φορτο των νεων μετακινησεων και τα λοιπα. Μαλιστα ο Λαλιωτης ειχε βγαλει και χαρτες με διαδρομες γαι τα Σπατα με χρονους φαναρια και τα λοιπα. Συσσωμη η τοτε αντιπολιτευση και ολος ο τυπος ζητουσαν επειγοντα μετρα υπογειοποιηση της Μεσογειων και αλλα. Τελικα μετα απο μερικους μηνες η κατασταση ομαλοποιηθηκε πληρως και πλεον ολα αυτα κανεις δεν τα θυματε.
Πιο ειναι το διδαγμα οτι αν ενα εργο δεν ενταχθει πληρως στη ζωη της Πολης δεν μπορουμε να το απαξιωνουμε και να το λοιδωρουμε. Τι κανει λοιπον η τραγικη ηγεσια της Θεσσαλονικης αντι να συζηταει το αυριο με ηρεμια και να ζηταει το αυτονοητο (μελετες,περαιτερω σχεδιασμους, συμπληρωματικα εργα.
Ας τους παρουμε εναν εναν
Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ ψωμιαδης λεει να μην γινει καθολου το εργο (ποναει χερι κοψει κεφαλι)
Ο ΒασΠαπ κανει αναπλαση στα παρκα της παραλιας τα οποια θα ξηλωθουν παλι οταν διαπλατυνθει η Μεγ. Αλεξανδρου.
Και ο χειροτερος ολων ο γελοιος ο Βουγιας λεει οτι νομιζε οτι η Υποθαλασια θα φτανει στην Καλαμαρια καλα ρε Βουγια τοοοοσο δυσκολο ηταν να βρεις το pdf της παρουσιασης που εδειχνε οτι βγαινει στο Μακεδονια Παλλας. Εγω ας πουμε το εχω απο το 2003 εσυ που εχεις κανει και Υπουργος δεν ηξερες τιποτε και τα ανακαλυπτεις ολα μια μερα πριν πεσουν οι Υπογραφες....
Αν ειναι ετσι χιλιες φορες τις αποφασεις να τις παιρνει ο Σουφλιας αυτος τουλαχιστον εχει και μια συνεπεια σε αυτα που λεει... |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 12:06 pm Post subject: και τραμ στη θεσσαλονίκη |
|
|
δεν το έκανα επίτηδες...απλά καινούργιος στο site κάπου μπερδεύτηκα...τώρα ελπίζω να είναι σωστό...
λοιπόν έλεγα τις προάλλες ότι στη Θεσσαλονίκη επιβάλλεται λόγω αυξημένης ατμοσφαιρικής ρύπανσης και λόγω του ό,τι το Μετρό θα φάει χρόνια...να παρθούν άμεσα μέτρα για το κυκλοφοριακό...για ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας ζωής...
Ο Μπουτάρης ήταν ο μόνος που μίλησε και για τραμ...Μπράβο του!... του άξιζε να εκλεγεί...είμαι βέβαιος ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτούσε την ποιότητα του κρασιού του...
οι άλλοι...γαλάζιοι και πράσινοι κωφεύουν...Μετρό σού λέει... σε μια δεκαετία και υποθαλάσσια για να ενθαρρύνουν το ΙΧ...μ'αυτά τα μυαλά πεθάναμε!
Αλλωστε, έστησαν εκεί κάτι μπουλντόζες για το θεαθήναι...να ξαναβγεί ο "φτερωτός"...σαν αθλητή τον εκτιμούσα...και μετά πάπαλα! Κοροϊδεύουν τον κόσμο...οι εργασίες για το Μετρό δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει και ουδείς γνωρίζει πότε...
Τραμ αδέλφια! να σωθεί η πόλη...όπως γίνεται έξω όμως...με μέτρα γενναία για το κυκλοφοριακό...να φύγουν τα ΙΧ από το κέντρο να γίνουν πεζόδρομοι και ποδηλατόδρομοι...να αναστηθεί η αγορά...να νοιώσουμε άνθρωποι ξανά...με τη βαλίτσα εύκολα από τον Λευκό Πύργο στη Μίκρα...
το τραμ της Αθήνας πήγαν να το φάνε...με πολλά ζόρια έχει βελτιωθεί αισθητά...και έπεται συνέχεια...  |
|
Back to top |
|
 |
thessa Visitor

Joined: 07 Jan 2007 Posts: 1
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 7:39 pm Post subject: |
|
|
πρωτα, εχω μαγαλωσει στο εξχτερικο so συγνωμη για ορθογραφικα και γραμματικα λαθη.
συμφωνω, η εξωτερικη περιφερειακη ειναι πιο σπουδαιο εργο. θα ηταν τοσο καλυτερο εαν περναμε τα λεφτα που ειναι σχεδιασμενα για την συραγγα και να τα χρεισημοποιουσαμε για ενα ΠΛΗΡΕΣ μετρο που αρχιζει απο το κορδελιο στη δυση και παει μεχρι το τελος της αστικης περιοχης στην ανατολη. βορεια αρχηζει απο οραιοκαστρο. και βεβαια θα επρεπε να ηταν πανω απο μια γραμμη γελια. και επιπλεον να υπηρχε και ενα προαστιακο που ειχε εκτασεις απο σινδο εως τα ανατολικα προαστια μεχρι την επανομη νοτια, και βασιλικα προς ανατολη, με σχεδια για επεκτασεις εως το σταυρο/ασπροβαλτα/χαλκιδικη/κιλκις.
μπορει να φαινοντε για μακρινες αποστασεις αλλα ειμαι απο νεα υορκη και οι αποστασεις του μετρου και προαστιακου μας εδω ειναι πολυ μεγαλητερες. και οι δρομοι που μοιαζουν με την παραλιακη συραγγα ειναι παντα μποτιλιαρισμενες και το χαος αυτοκινητων στο κεντρο της πολης ειναι τεραστιο, που τωρα εδω μιλανε να χρεωνοντε τα αυτοκινητα για να μπενοθνε στην πολη.
η αληθεια ειναι οτι μεχρι ενα σημειο μπορεις να βαλεις και αλλα αυτοκινητα σε ενα σημειο αλλα μετα εαν συνεχισουμε ετσι θα πρεπει να εχουμε δυοροφους και τριοροφους δρομους. ειδη το δημοτικο παρκιγκ ειναι απο τα ψυλοτερα κτιρια στον δυμο. το κτιριο για το αυτοκινητο ειναι πιο ψυλο απο αυτα για τοθς ανθρωπους. δεν το βρισκετε λιγο παραλογο;
η πολη χρειαζετε να γινει πιο ανθροπινη και να εχει πεζοδρομια διχως αυτοκινητα επανω τους, δρομους που οι ηλικιωμενοι και οι ανπηροι μπορουν να χρησιμοποιουν, και ποδηλατοδρομους, μονο για αρχη.
μετα μηλαμε για την αρχιτεκτονικη κατασταση. |
|
Back to top |
|
 |
tonibest24 Junior Member


Joined: 13 Oct 2005 Posts: 130 Location: London
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 8:57 pm Post subject: |
|
|
Καλως ηρθες φιλε thessa.
Tα λεφτα για την υποθαλλασια δεν τα βαζει το Δημοσιο αλλα ο κατασκευαστης. Δεν τιθεται ζητημα μεταφορας πορων. |
|
Back to top |
|
 |
lefterisvry New Member

Joined: 05 Jan 2007 Posts: 14
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 12:02 am Post subject: για τον thessa |
|
|
καλό το Μετρό στη Νέα Υόρκη, αλλά όπως λέει ο φίλος δεν έλυσε εκεί κανένα κυκλοφοριακό γιατί το ΙΧ παραμένει ανενόχλητο...το ίδιο και στο Παρίσι...γι'αυτό μπήκε και τραμ...
στο Αμέρικα του Μπους με τα πετρέλαια υπάρχουν χοντρά συμφέροντα με τα ΙΧ που μποτιλιάρονται στα χάιγουέις...
όσο για πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους...συμφωνούμε απόλυτα...
στο Ελλάντα του Βαρδή...επίσης δεν θέλουν να θίξουν το ΙΧ...πετρέλαιο είναι αυτό...φόρους από τις βενζίνες παίρνουν...και ο Ρωμιός δανείζεται και πλερώνει...ως πότε;
η πλάκα είναι ότι ο Σουφλιάς απαγορεύει τα πετρελαιοκίνητα νέας γενιάς με καταλύτες, φίλτρα μικροσωματιδίων και δε συμμαζεύεται που ρυπαίνουν πιο λίγο κι από τα βενζινοκίνητα μιας και καίνε κατά 30% λιγότερο καύσιμο και επιτρέπει στα παλαιά ταξί, λεωφορεία και στις νταλίκες να ξερνούν αιθάλη στα μούτρα μας!!! Κι άμα τού πεις για τραμ...αυτό δεν το γράφουν τα λεξικά...Κορυφαίος οικολόγος ο τύπος...με τέτοιους η χώρα θα πάει σίγουρα μπροστά! Περιμένετε μετρό παιδιά! ...σε καμιά εκατοστή τέρμινα... |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 12:30 pm Post subject: |
|
|
Για εμένα η υποθαλάσσια δεν είναι τίποτα παραπάνω απο μια βελτιωμένη Νίκης.
Μην περιμένετε να λύσει το κυκλοφοριακό απο μόνη της.Ίσως μαζί με το μετρό και την εξωτερική περιφεριακή να καταφέρουν να το φθάσουν σε πολύ καλό επίπεδο. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 7:57 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, απλά και μόνο εάν μπορέσει και πεζοδρομηθεί η παραλιακή, θα αξίζει η υποθαλάσσια, πέρα από οτιδήποτε κυκλοφοριακά πλεονεκτήματα μπορεί να έχει. Στην Αθήνα, η πεζοδρόμηση της Δ. Αεροπαγείτου πραγματικά άλλαξε την ζωή στην πόλη όσο και αυτό να ακούγεται υπερβολικό: δείτε τις χιλιάδες κατοίκους (και τουρίστες) που πάνε βόλτα εκεί χειμώνα - καλοκαίρι.
Και επειδη κάποιος γκρίνιαξε γι αυτό προηγουμένως, καλά θα κάνουν να βάλουν καφετέριες και τραπεζάκια εκεί - εάν δεν έχει καφετέριες σε τέτοια όμορφα μέρη και πλατείες, που στο καλό να έχει?? Και άλλωστε εσυ και εγώ θα καθόμαστε στις καφετέριες αυτές - συμπολίτες μας και τουρίστες. Τραπεζάκια βάζουν γιατί υπάρχει ζήτηση από τον κόσμο. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι θα πρέπει να τους επιτρέψει ο δήμος να το παρακάνουν, αλλά ούτε υπερβολικές κραυγές για πλήρη περιορισμό / κατάργηση των.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, αντί να φωνάζουν για την κατάργηση της, καλύτερα οι Θεσσαλονικείς να:
1) Πάρουν υποσχέσεις και να ξεκινήσουν τις μελέτες (έστω και εάν μείνουν στο συρτάρι για 10 χρόνια) για την επέκταση της υποθαλάσσιας.
2) Να πιέσουν και να βεβαιωθούν ότι την ολοκλήρωση της θα ακολουθήσει η πεζοδρόμηση της παραλιακής. Από περιέργεια υπάρχει κάποια κυκλοφοριακή και αρχιτεκτονική μελέτη για την πεζοδρόμηση αυτή (και πως θα δένει με την υποθαλάσσια)? Αυτο πρέπει να κάνει η δημοτικες/νομαρχιακές αρχές παρά να φωνάζουν λαικιστικά για την κατάργηση της υποθαλάσσιας. |
|
Back to top |
|
 |
|