View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 6:15 pm Post subject: |
|
|
Σιγά μην δεν ενδιαφέρονταν. Είναι πολύ καλό κομμάτι. Απλά ελπίζω να μην κολλήσει σε τίποτα <φτου κακα> προσφυγές </φτου κακά>.
Έφτιαξα και έναν κατάλογο με τις προβλεπόμενες χρονικές περιόδους παράδοσης των έργων ΜΜΜ της Αττικής βασισμένος σε δημοσιεύματα εφημερίδων (τα οποία όλοι ξέρουμε πόσο αξιόπιστα είναι):
Quote: |
Αρχές 2007 ΤΡΑΜ: Βούλα
Μέσα 2007 ΜΕΤΡΟ: Αιγάλεω (Bοτανικός -Eλαιώνας - Aιγάλεω)
Μέσα 2007 ΜΕΤΡΟ: Χολαργός και Νομισματοκοπείο
Τέλος 2007 ΠΡΟΑΣ: Σταθμός Λαρίσης - Πειραιάς
Τέλος 2007 ΠΡΟΑΣ: ΣΚΑ - Κόρινθος (όλοι οι ενδιάμεσοι σταθμοί)
Τέλος 2007 ΠΡΟΑΣ: Μέγαρα
Αρχές 2008 ΜΕΤΡΟ: Αγ. Παρασκευή
Αρχές 2008 ΜΕΤΡΟ: Περιστέρι και Ανθούπολη
Μέσα 2008 ΜΕΤΡΟ: Χαϊδάρι
Τέλος 2008 ΠΡΟΑΣ: Κόρινθος - Κιάτο (όλοι οι ενδιάμεσοι σταθμοί)
Τέλος 2008 ΠΡΟΑΣ: Κιάτο και Χαλκίδα
Τέλος 2009 ΜΕΤΡΟ: Hλιούπολη, Άλιμος, Aργυρούπολη και Eλληνικό
2010 ΠΡΟΑΣ: Ραφήνα και Λαύριο
2010 ΤΡΑΜ: Πειραιάς (κάποτε έλεγαν τέλος 2008, αλλά δεν το βλέπω)
2012-13 ΜΕΤΡΟ: Aγία Bαρβάρα, Kορυδαλλός, Nίκαια, Ταμπούρια, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο και Eυαγγελίστρια |
Απλά για να βρίσκεται σαν σημείο αναφοράς για τις μελλοντικές καθυστερήσεις...  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 4:16 pm Post subject: |
|
|
Nέα στάση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου με την ονομασία «Πύργος Bασιλίσσης» τίθεται από σήμερα σε δοκιμαστική λειτουργία μεταξύ των σταθμών «Λαρίσης» και «Hρακλείου».
Εεε ..? Ομολογώ με αιφνιδίασαν ...
Το link από το site του Προαστιακού:
http://www.proastiakos.gr/news.asp?action=2&id=68 |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 6:28 pm Post subject: |
|
|
Ναι, το άκουσα στο ραδιόφωνο. Πού είναι αυτός ο "πύργος Βασιλίσσης" ρε παιδιά; Ακου να δείς, ντροπή, θα έιναι κανένα γνωστό μέρος και δεν θα το ξέρω...  |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 12:16 am Post subject: |
|
|
απο οτι ξερω ειναι καπου στους αγ.αναργυρους προς το υπο κατασκευη ΣΚΑ.
παντως οσον αφορα τα χρονοδιαγραμματα των εργων πιο πανω,οι σταθμοι νομισματοκοπειο και χολαργος θα παραδοθουν το 2008 και της αγ.παρασκευης το 2009(καλα να παθουν που διαμαρτυροντουσαν κιολας )
επισης το τμημα του προαστιακου ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΚΙΑΤΟ περιλαμβανει μονο εναν σταθμο,του κιατου φυσικα θα παραδοθει στα μεσα του 2007 και η επεκτασεις προς ραφηνα και λαυριο αγνωστο..παντως για μετα το 2010,μαλλον το 2012 ή και ποτε  |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 12:06 pm Post subject: |
|
|
αυτός είναι ο σταθμός ANGEL στο λονδίνο....θυμίζει κάτι το πάτωμα ; πρόσφατα πέρασε από ανακαίνιση αλλα δε το θυμάμαι πως ήταν πριν...τώρα ποιος εμπνεύστηκε ποιον?
 |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 12:58 pm Post subject: |
|
|
gouperman
Thanks. Πάντως πλάκα-πλάκα ο προαστειακός λειτουργεί και σαν γραμμή μετρό. Σφιχτήκανε πριν τους Ολυμπιακούς αλλά σιγά-σιγά τους βγαίνει το χαρτί του προαστιακού... Αχ, να είχαμε και άλλους Ολυμπιακούς το 2010...
billy
Καλά αγόρι μου εσύ θα μας τρελλάνεις!!!  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 9:13 am Post subject: |
|
|
Με προλαβες ατιμε
Βεβαια για χρηματοδοτηση τιποτα...Αλλα, αν κ το συγκεκριμενο σχεδιο περιλαμβανεται στην Αθηνα των ονειρων μου, θα προτιμουσα για αρχη η προταιρεοτητα να ηταν η επεκτασεις στον Πειραια, ειτε προς Περαμα μεσω Δρα/τσας-Κερατσινιου, ειτε προς Χ''κειο.
Αλλα ας μην παραπονιομαστε, κ αυτο κατι ειναι, θα διευκολυνει και την εξαπλωση προς βοραν!!
Ελπίζω, βεβαια, η επεκταση αυτη να γινεται και με γνομωνα την κατασκευη του Τεχνολογικού Παρκου που οριοθετειται μεταξυ Καπανδριτιου και Αγ.Στεφανου. Ελπίζω επισης, ο νεος αυτος σταθμος του ΗΣΑΠ οταν τελειωσει, να εχει χωροθετηθει ενιαια με τον ηδη υπαρχοντα σταθμο του ΟΣΕ στον Αγ.Στεφανο, και οχι πχ στην ααααλλη ακρη του χωριου (βλεπε Κορινθος!!)
Last edited by Tzinos on Thu Oct 12, 2006 10:21 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 10:07 am Post subject: ! |
|
|
Αναπάντεχο! Πολύ καλά νέα!
Το μόνο όμως που ποτέ δεν καταλαβαίνω είναι για ποιό λόγο πάντα χρειάζονται 10 χρόνια για να γίνουν 5 στάσεις...ακόμη κι αν η μελέτη διαρκέσει 5! Ειδικά όταν μιλάμε για μια επέκταση σε αραιοκατοικημέμη περιοχή! Θα μου πεις, εδώ υπέργεια επέκταση 700 μέτρων του τραμ προς Βούλα δεν έχει τελειώσει και πάνε τόσα χρόνια από τους ολυμπιακούς...
Είμαστε λίγο αργοί, η αλήθεια να λέγεται!
Η μάλλον είμαι εγώ αθεράπευτα ανυπόμονος...
Κάθε μέρα από μια τέτοια έκπληξη!  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 11:12 am Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι η επέκταση θα είναι υπόγεια all the way, οπότε η δυσκολία και ο χρόνος κατασκευής αυξάνεται. Πάντως ακόμα και σε αυτό το στάδιο προμελέτης που βρίσκεται η επέκταση, 12 χρόνια παραείναι πολλά. Φαντάζομαι ότι αν μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις χρηματοδοτικές πηγές θα καταλάβουμε γιατί τόσο αργά. |
|
Back to top |
|
 |
PAPAGIO New Member

Joined: 22 Feb 2006 Posts: 27
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 12:57 pm Post subject: |
|
|
Να σας ρωτησω ξερετε ποτε ο προαστιακος θα ξεκινησει να πηγαινει πειραια και κιατο; Η νεα σταση πυργος βασιλησης που λεει οτι σταματαει ειναι η παλια σταση ή εχουν φτιαξει καινουρια; |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 10:11 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει κάποιος χάρτης με την προτεινόμενη χάραξη της επέκτασης να τον δούμε και να χαρούμε (γιατί μέχρι το 2018 ... ζήσε Μάη μου) ??? |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 11:53 pm Post subject: |
|
|
δεν είμαστε αργοί σε όλα, στο metro πάμε γρήγορα σε κάποια που δε μπορώ να εξηγήσω και σε αλλα όπου αργούν να τα βρούνε αργούνε. Το metro θεσσαλονίκης για 5-6 χρονια είναι ok. Η προγραμματισμένες επεκτάσεις στην αθηνα είναι ok. Η νέες γραμμές είναι αστείες....
μια θα γίνουν μια δε θα γίνουν, και άμα γίνουν θα είναι σε 4-5 χρονια....
Παράδειγμα στη Ρώμη 4 στάσεις φτιάχνουν και ανακοίνωσαν ...5 χρονια! e ίσος φταίει ότι έχουν καιρό να δουλέψουν σε υπόγεια έργα...
αυτή την επέκταση του ΗΣΑΠ την ονειρεύομαι από το 1995 όταν πήγαινα σε κάτι φίλους με λεωφορείο και έκανα μια ώρα από μαρούσι-κηφισιά(όταν ήταν area και τα λεωφορεία τα παλιά....). Έλεγα πως έστω tram πρέπει να βάλουν!
Τώρα επιτέλους βλέπω αυτό το σπουδαίο έργο.....αλλα και μια ημερομηνία από άλλο πλανήτη!!! 2018?!?!?!  |
|
Back to top |
|
 |
acaliptos New Member


Joined: 05 Oct 2006 Posts: 16 Location: athens
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 12:40 pm Post subject: |
|
|
PAPAGIO wrote: | Να σας ρωτησω ξερετε ποτε ο προαστιακος θα ξεκινησει να πηγαινει πειραια και κιατο; Η νεα σταση πυργος βασιλησης που λεει οτι σταματαει ειναι η παλια σταση ή εχουν φτιαξει καινουρια; |
ειναι η παλια σταση, χωρις να λειτουργει το κτηριο(ειναι εγκατελημενο και κλειστο χωρις προσβαση λογο εργων)
θυμηζει σταση λεωφοριου καθως εχει μερικα καθησματα με καλυμμα.. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 2:48 pm Post subject: |
|
|
Σχετικά με την επέκταση του ΗΣΑΠ που συζητήθηκε παραπάνω και τα υπόλοιπα έργα που επεξεργάζεται το υπουργείο:
Στην υπογειοποίηση του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου στον σταθμό Φαλήρου, προκειμένου να διέρχεται από πάνω το τραμ, προτίθεται να προχωρήσει το υπουργείο Mεταφορών.
Γιατί τηρούν σιγή ιχθύος για τις επεκτάσεις Πειραιάς - Σχολή δοκίμων ή Πειραιάς - Πέραμα? Με ορίζοντα το 2018-20 νομίζω ότι είναι εφικτές. Βασικά είμαι υπέρ της δεύτερης. Η πρώτη προτείνω να γίνει με διακλάδωση του τραμ.
Tο έργο, το οποίο αναμένεται να κοστίσει περίπου 30 εκατομμύρια ευρώ, θα είναι το πρώτο μιας ολόκληρης σειράς έργων, τα οποία περιλαμβάνουν επέκταση του μέσου προς την Eθνική Oδό και τον Aγιο Στέφανο. Hδη στο υπουργείο έχουν κατατεθεί οι προμελέτες, οι οποίες αναφέρουν ενδεικτικό αρχικό προϋπολογισμό ύψους περίπου 750 εκατομμυρίων ευρώ.
... μιας ολόκληρης σειράς έργων ε? Θα μπορούσαν τουλάχιστον να τα αναφέρουν! Πάντως πρώτος στόχος Κηφισιά - Ε.Ο το 2014.
Σύμφωνα με αυτές, αρχικώς θα υπογειοποιηθεί ο σταθμός Kηφισιάς και θα κατασκευαστεί υπόγεια γραμμή από την Kηφισιά ως τον κόμβο της Eθνικής Oδού. H γραμμή θα περνά από τη λεωφόρο Tατοϊου, τη Nέα Eρυθραία και το Kαστρί, ενώ προβλέπεται να δημιουργηθούν πέντε στάσεις με μέση ημερήσια επιβατική κίνηση 100.000 ατόμων.
Αυτό μέχρι το 2014 ...
Σε δεύτερη φάση προτείνεται η επέκταση προς τον Aγιο Στέφανο και η σύνδεσή του με το δίκτυο του OΣE και του Προαστιακού έως το 2018.
.. κι αυτό μέχρι το 2018. Συνολικό κόστος γύρω στα 750-900 εκατ.ευρώ ή και παραπάνω (!). Θα ήθελα πολύ να είχα στα χέρια μου αυτήν την προμελέτη ....
Μήπως είχε πάρει κανείς το χθεσινό "Βήμα" ? Μπας και είχε κάποιον χάρτη της προτεινόμενης/ενδεχόμενης χάραξης ...
Πηγές:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=68245
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=88314852 |
|
Back to top |
|
 |
GEO New Member

Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 3:27 pm Post subject: |
|
|
Το link με το άρθρο του Έθνους γράφει «Εκτιμώμενη κίνηση για τους 5 νέους σταθμούς 100.000 ημερησίως». Μάλιστα 100.000 !! . Σήμερα όλη η γραμμή του ΗΣΑΠ έχει 400-450 χιλιάδες – ας διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος .
Οπότε οι 5 σταθμοί στην πιο πυκνοκατοικημένη (!!) και πιο φτωχη (!!) περιοχή των Αθηνών θα μας δώσουν 100.000. Χωρίς να το κάνω ταξικό το θέμα πιστεύω δεν υπάρχει τόσο δυναμικό στην περιοχή αυτή-ακόμη και αν όλοι παρατήσουν τα διάφορα 4χ4 και το ρίξουν στον ΗΣΑΠ.
Άρα πριν κάποιος διαθέσει τα 750 εκατομμύρια που αναφέρει το άρθρο να σκεφτεί αν κάτι αυτά μπορούν να πάνε σε άλλα έργα που θα αποδώσουν καλύτερα.
Όλη η Δυτικά Αθήνα , ο Πειραιάς ,Κυψέλη, Γαλάτσι κλπ είναι χωρίς μετρό και θα έχουμε στάση Καστρί !
Ας έρθει το 2015 να ξανεκτιμήσουμε την κατάσταση και αν αξίζει το κάνουμε τότε ....
Σημ . Μην υποτιμάτε επίσης το ΣΣ του Αγίου Στεφάνου που βολεύει τα Προάστια
αυτά. Ο οποίος και πολύ κόσμο έχει , και που θα έχει πάρα πολύ περισσότερο αν τελειώσουν τα έργα και μπει στον Προαστιακό με συχνότερα δρομολόγια. Για σκεφτείτε ΑΓ. Στέφανο –Πειραια 40 περίπου λεπτά.(και λιγότερο..) Δεν είναι και άσχημα… |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:33 pm Post subject: |
|
|
sportime.gr :
Δύο νεκροί και περισσότεροι από 100 τραυματίες είναι ο προσωρινός απολογισμός της σύγκρουσης δύο τρένων στο μετρό της Ρώμης.
Οι νεκροί είναι πιθανότατα ο μηχανοδηγός και μία γυναίκα ηλικίας 30 ετών. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, η σύγκρουση σημειώθηκε στο σταθμό Πιάτσα Βιτόριο, κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης Τέρμινι. Το ένα τρένο ήταν σταθμευμένο και κατέβαιναν οι επιβάτες, όταν έφθασε από πίσω το δεύτερο και προσέκρουσε στο τελευταίο βαγόνι, ευτυχώς με μειωμένη ταχύτητα.
Η σύγκρουση οφείλεται σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις σε βλάβη του ηλεκτρικού συστήματος σήμανσης. Τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν στοιχεία για τρομοκρατική ενέργεια.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ο οδηγός του δεύτερου συρμού παραβίασε κόκκινο σηματοδότη, ενώ ένας ηλεκτρικός πίνακας εξερράγη αμέσως μετά τη σύγκρουση.
Ο νεότερος απολογισμός κάνει λόγο για τουλάχιστον 50 σοβαρά τραυματίες. Σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία, υπάρχουν ακόμη παγιδευμένοι άνθρωποι σε βαγόνια.
Αξιωματικός της πυροσβεστικής υπηρεσίας δήλωσε ότι τα σωστικά συνεργεία καταβάλλουν προσπάθειες για να απεγκλωβίσουν ανθρώπους. "Αυτή τη στιγμή ο στόχος μας είναι να σώσουμε ζωές", είπε.
 |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 10:52 am Post subject: |
|
|
Από το 2007 κλιματιστικά στους ΗΣΑΠ
Υπεγράφει η σύμβαση μεταξύ ΗΣΑΠ και ΘΕΡΜΟΣΕΡΒΙΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε για την εγκατάσταση κλιματισμού στα βαγόνια του ΗΣΑΠ. Θέλω να ελπίζω ότι αυτή τη φορά η εξαγγελία θα γίνει πράξη και ότι τα πράγματα το καλοκαίρι του 2007 θα είναι αισθητά βελτιωμένα σε σύγκριση με το καλοκαίρι που μας πέρασε. Φυσικά το έργο θα ολοκληρωθεί το 2008 ... το καλοκαίρι του 2007 θα έχουν τελειώσει τα έργα μόνο στα μισά βαγόνια.
Btw, ξέρει κανείς αν υπάρχει καμια εξέλιξη στο θέμα του κλιματισμού βαγονιών του μετρό ?
Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_18/10/2006_201855 |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 12:08 pm Post subject: |
|
|
Σχέδιο του ΗΣΑΠ για συγχώνευση με το ΜετρόΗΜΕΡΗΣΙΑ 23/10/2006
Της Μαρίας Μόσχου
Eπεκτάσεις γραμμών, ανανέωση του στόλου των τρένων, εκσυγχρονισμό της υφιστάμενης γραμμής, ανανέωση της ηλικιακής σύνθεσης αλλά και μία σειρά παρεμβάσεων για να γίνεται πιο ελκυστική η μεταφορά επιβατών με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, προγραμματίζεται από τη διοίκηση του HΣAΠ προκειμένου να μειώσει τα λειτουργικά του ελλείμματα και να γίνει η συγχώνευσή του με το μετρό.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=4667&subid=2&pubid=261118 |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 1:51 pm Post subject: |
|
|
Ποτε θα μπουν στεγαστρα στους σταθμους του Προαστιακου  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 4:56 pm Post subject: |
|
|
Holy molly ...
Περί της υπογειοποίησης του σταθμού Φαλήρου:
Tην υπογειοποίηση του σταθμού «Φαλήρου» του HΣAΠ αποφάσισε το υπουργείο Mεταφορών με στόχο να διευκολυνθεί η είσοδος του τραμ στην πόλη του Πειραιά.
H διοίκηση του HΣAΠ έχει ήδη πάρει εντολή για να καταρτίσει τις σχετικές μελέτες ενώ οι πρώτες εκτιμήσεις προσδιορίζουν τη σχετική δαπάνη σε 25-30 εκατ. ευρώ. Nα σημειωθεί ότι για την είσοδο του τραμ στον Πειραιά έχουν κατατεθεί τρεις προτάσεις, οι οποίες έχουν ως αφετηρία την υπογειοποίηση του σταθμού.
Πηγή: Ημερήσια, Σάββατο, 14 Οκτωβρίου 2006.
Last edited by Nameless on Tue Oct 24, 2006 5:29 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Kalashnikov Senior Member


Joined: 26 Feb 2004 Posts: 597 Location: Brussels
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 5:12 pm Post subject: |
|
|
anaferetai sto ar8ro oti exei idi ginei provlepsi gia dimiourgia megalou parking.
Perasan xronia k xronakia....alla telika to piran to minima merikoi  |
|
Back to top |
|
 |
NiMos Full Member

Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 7:18 pm Post subject: |
|
|
Auto pou xreiazetai einai ypogeiopoihsh olhs ths grammhs apo to Sta8mo Falhrou mexri to sta8mo Peiraia, kai dhmiourgia mias lewforou pou na bgainei kateu8eian sto limani dipla sto sta8mo tou Hsap.
Etsi, apo paraliakh/Khfiso kai Peiraiws 8a bgaineis kateu8eian limani xwris na kollas sta monima mplokarismena stena k th Gounarh...
Me auton ton tropo 8a enwnontan kai oi basikoi a3ones (Khfisos - Paraliakh) me ton perifereiako Aigalew mesw Akths Kondylh- Hetiwnos-Drapetswnas....
H lysh einai profanhs ama ri3ete mia matia sto Google Earth,
kai 8a elyne kata megalo ba8mo to kykloforiako tou limaniou k tou Peiraia genikotera... |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 9:04 pm Post subject: |
|
|
Μα δεν είναι μόνο προφανής η λύση ... αλλά είχε δοθεί προ πολλού:
Ελεύθερη Λεωφόρος Ποσειδώνος - Λεωφορος Τροχιοδρομων (γέφυρα Κεράνη) - Γέφυρα Κόνωνος - ΟΛΠ - Περιφερειακή Δραπετσώνας - Λεωφόρος Σχιστού - Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω - Ελεύθερη Λεωφόρος Ελευσίνας/Σπάτων
Ένα σύνολο δρόμων χωρίς φανάρια που θα ένωνε την Αττική Οδό (Κόμβος ΔΠΛ Αιγάλεω)με την Εθνική Οδό (Κηφισός). Γιατί δεν έγινε?
α) Κάπου σκάλωσε η ιστορία με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ (μεταξύ Φαλήρου-Πειραιά) και προτίμησαν να φτιάξουν το δρόμο στην παρούσα του μορφή με 2+2 λωρίδες (2+3 κατά μια αφηρημένη εκδοχή)
β) Η γέφυρα που θα ένωνε την Τροχιοδρόμων με τον ΟΛΠ δεν έγινε, όχι γιατί δεν υπήρχαν κονδύλια, αλλά γιατί ξεσηκώθηκαν οι Πειραιώτες ότι θα χάλαγε λέει τη θέα του λιμανιού...Και η πεζογέφυρα που έγινε επίσης χαλάει τη θέα λένε τα ίδια άτομα ...
γ) Ένα μέρος της Περιφερειακής Δραπετσώνας έγινε και δόθηκε στη κυκλοφορία, αλλά υπήρξαν κάποια προβλήματα στις απαλλοτριώσεις και νομίζω ακόμα (?) παιδεύονται μ'αυτό ...
δ) Η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω έχει πολύ μεγάλη ιστορία και δε θα πλατιάσω με τη διήγηση. Αυτή έχει κολλήσει προς το τέλος στον ανισόπεδο με την εθνική στη λίμνη Κουμουνδούρου με κάποιο πρόβλημα απαλλοτριώσης (αν θυμάμαι καλά εδώ κολλάει το μικρό σπίτι στο λιβάδι).
Απλά για να μη λέμε ότι δεν σκέφτονται οι υπεύθυνοι. Στην υλοποίηση ΜΟΝΙΜΩΣ κολλάνε τα πράγματα. Από ιδέες ένα σωρό ...... |
|
Back to top |
|
 |
NiMos Full Member

Joined: 14 Feb 2004 Posts: 211 Location: Paros GR / Newcastle UK
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 11:53 pm Post subject: |
|
|
Mporei na einai profanes, na eginan erga, alla lysh de do8hke...
Gi'auto lew pws mono me ypogeiopoihsh ths grammhs Falhrou-Peiraia 8a yparxei xwros gia mia kleisth lewforo...
Etsi opws einai shmera, apo Peiraiws pros limani exei 1 lwrida kykloforias ana kateu8unsh kai apo paraliakh 2 stenes lwrides pou otan exei ntalikes ginetai 1...
O de isopedos kombos Konwnos, Pallados, Gounarh einai monima mplokarismenos...
yg. gia na mhn pw oti se ligo kairo 8a milame kai gia ypogeiopoihsh ths grammhs tou Hsap apo Attiki ews Hrakleio... Me Pathsiwn k Khfisias monima kollhmenes, de 8a yparxei allh lush apo to na epanaferoun th lewforo Iwnias opws htan prin ftia3oun th grammh tou Hsap (H Iwnias htan apo tis megalyteres lewforous ths A8hnas, mazi me Khfisias k Syggrou) |
|
Back to top |
|
 |
|