View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 3:38 pm Post subject: Σιδηρόδρομοι - Σιδηροδρομικοί Σταθμοί |
|
|
Ws filos twn meswn statherhs troxias, tha me endiefere na suzhthsoume sxetika me tis prooptikes twn sidhrodromwn sthn Ellada.....kai genika gia to sidhrodromo. Skepseis kai nea sxetika me th sidhrodromikh Egnatia, ton sidhrodromiko PATHE kathws kai ta perifereiaka diktya!
Mias kai o Calatrava sxedon monopwlei th koubenta mas, idou o sid. stathmos "oriente" ths Lisabonas

Last edited by Giannis on Sun Apr 04, 2004 2:22 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Nikolas Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 4:28 pm Post subject: |
|
|
Mπραβο φιλε Γιαννη,χαιρομαι που το ανοιξες αυτο το τοπικ,ειναι σημαντικο
(ηθελα και εγω να το ανοιξω αλλα εκανα το κοροιδο καθως εχω
ανοιξει αρκετα...)
Καταρχην ο σταθμος της Λισσαβονας ειναι εκπληκτικος
<<Τολμησα>> να κανω μια συγκριση με τον αντιστοιχο δικο μας(Λαρισης)
και κοντεψα να παθω εφραγμα...Καμμια σχεση,καμμια συγκριση
Αν και ευτυχως γινανε κατι ψιλοβελτιωσεις στον σταθμο Λαρισης,εντουτοις παραμενει αρχαιος και ανεπαρκης για μια χωρα σαν την Ελλαδα...Ας ελπισουμε να ξεκινησει συντομα ο νεος μητροπολιτικος σταθμος που προβλεπεται
Οσον αφορα τον εκσυγχρονισμο των γραμμων μας εχουν γινει καποια σημαντικα βηματα ηλεκτροκινησης και υποδομης
Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι οτι το 1995 η διαδρομη Αθηνας-Θεσσαλονικης γινοταν σε 6 ωρες και 20 λεπτα και σημερα, 9 χρονια μετα σε 4.30'
Ελπιζω μεχρι το 2008 να εχει παει κατω απο 3.30'
Ωστοσο και παλι ο ΟΣΕ δεν ειναι ανταγωνιστικος και υπαρχουν μεγαλα περιθωρια βελτιωσης
Σημαντικα βηματα γινονται τωρα τελευταια και στο τροχαιο υλικο,το οποιο και αυτο παιζει σημαντικο ρολο στην αναβαθμιση και την αξιοπιστια των σιδηροδρομων
Προσφατα παρουσιαστηκαν νεες αμοξοστοιχιες
Ιδου μερικα δειγματα
Εκτος απο την σημασια για την υποδομη των γραμμων,οφειλουμε να δειξουμε προσοχη και στη φυλαξη των διαβασεων οι οποιες ειναι εγκαταλελλειμενες σε αρκετες περιοχες και ευθυνονται για πολλους αδικους θανατους
Παρακατω φωτογραφια του προσφατα εγκαινιασμενου τουνελ στον Πλαταμωνα :P
ΣΑΙΤ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΣΕ
http://www.yme.gov.gr/mot/greek/press_office/07/full_html?dr_url=%2Fmot%2Fdocrep%2Fdocs%2Fpress_kits%2F09 |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 7:20 pm Post subject: |
|
|
Apo arthro twn "NEWN", Oktwbrios 2003, sxetika me to dytiko sid. a3ona.
 |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 8:33 pm Post subject: |
|
|
ki emena mou aresei to sygekrimenoi topic kai to vriskw poly endiaferon episis...otan mila me gia sidirodromo,pisteuw pws to katalilotero paradeigma pou prepei na fernoume sto myalo mas einai o Agglikos sidirodromos...einai to megalytero diktyo( analogika nomizw) se olon ton kosmo...ta atoma exoun kanei treli douleia kai panta frontizoun na exoun oles tis kainouries texnologies!
sta dika mas twra: i siragga twn tmpwn einai etoimi kai idi xrisimopoieitai an den kanw lathos...i siragga ston platamwna den nomizw na einai akoma etoimi( teleutaia fora pou tin eida vevaia itan to kalokairi...)  |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 9:51 pm Post subject: |
|
|
Ριο Αντίρριο πως θα το περνάει το στενό? με καραβάκια? ΟΙΜΕ!!!  |
|
Back to top |
|
 |
jortheo Full Member


Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 10:53 pm Post subject: |
|
|
ael wrote: | ki emena mou aresei to sygekrimenoi topic kai to vriskw poly endiaferon episis...otan mila me gia sidirodromo,pisteuw pws to katalilotero paradeigma pou prepei na fernoume sto myalo mas einai o Agglikos sidirodromos...einai to megalytero diktyo( analogika nomizw) se olon ton kosmo...ta atoma exoun kanei treli douleia kai panta frontizoun na exoun oles tis kainouries texnologies!
sta dika mas twra: i siragga twn tmpwn einai etoimi kai idi xrisimopoieitai an den kanw lathos...i siragga ston platamwna den nomizw na einai akoma etoimi( teleutaia fora pou tin eida vevaia itan to kalokairi...)  |
Το Βρετανικο δικτυο ειναι χαλια και ΔΕΝ εχουν υιοθετησει καμια καινουργια τεχνολογια. Μαλλον για τους Γαλλους πρεπει να μιλησουμε. |
|
Back to top |
|
 |
PatraTasos Senior Member


Joined: 22 Mar 2004 Posts: 427 Location: Hellas /U.K.
|
Posted: Sat Apr 03, 2004 11:47 pm Post subject: |
|
|
an to aggliko diktio ine xalia.... emis prepi na imaste akoma stin paleolithiki epoxi ke se kamia xiliaria xronia na anakaliptoume ton troxo... |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 12:52 am Post subject: |
|
|
To kalutero, pyknotero kai pio...dikaio tha elega ( se kathe polh kai xwrio), einai to diktyo ths Elbetias. Den yparxei pio pykno, ftanei mexri kai tous pagetwnes...blepe glacier express. Me poly pykna kai syxna dromologia se shmeio pou oi misoi Elbetoi ergazontai se geitonikes poleis. Apo apopsh taxuthtas de xepernoun ta 150-170 km/wra, oxi logw texnologias alla logw diamorfwsh tou edafous ( polla bouna) alla kai logw kontinwn apostasewn. Apo apopsh taxuthtas, ta pio grhgora trena ta exei h Ispania ( ta kainouria AVE, syntoma 360 km/h) kai h Gallia ( TGV, 350km/h) alla kai h Germania ( ICE, 330km/h) kai alles xwres. |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 1:05 am Post subject: |
|
|
file jortheo,ypothetw pws exeis paei Agglia...an exeis paei loipon,den katalavainw pws xaraktirizeis xalia to aggliko diktyo...sorry kiolas alla poly ypervolikos mou fainesai...osa xronia eimai edw,ta panta einai APSOGA!!apo trena mexri stathmous kai dromologia...akoma kai ta topika(gia na min pw gia ta trena tis virgin) exoun aneseis...aeroplanou!!kai einai pentakathara kai sxetika kainouria.oso gia to diktyo,i poli pou menw exei 5-6 (fantastikous,an kai oxi apo apopsi arxitektonikis,oso leitourgikotitas)stathmous kai einai peripou san ti Thessaloniki...  |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 1:17 am Post subject: |
|
|
Ispania
Gallia
Germania
 |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 2:09 am Post subject: |
|
|
To problhma sthn Agglia einai h epidomh, upodomh ( palies rages) kai shmatodothsh...exoun polla mikroatyxhmata kai kathusterhseis, oxi se oles tis perioxes. To eurostar, otan ftanei agglia ( apo Gallia) kobei arketh taxuthta |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 2:28 am Post subject: |
|
|
PAVEL_13 wrote: | Ριο Αντίρριο πως θα το περνάει το στενό? με καραβάκια? ΟΙΜΕ!!!  |
Kathws eimaste pronohtikos laos...frontisame na ftia3oume th gefyra xwris meleth gia sidhrodromo. Proteinoun loipon na xrhsimopoihthoun eidika ploia "trenofora" (yparxoun....alla tha xanetai polus xronos) h na ftia3oun ypothalassio tunnel ( otan tha exei kai h Araxwba metro.....)
Last edited by Giannis on Sun Apr 04, 2004 1:13 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 8:06 am Post subject: |
|
|
μαρεσε το "Η αράχωβα θα έχει μετρό " πετυχιμένο .....
όσο για το τρένο απο παλία την είχα κάνει την ερώτηση και η απάντηση ήταν ότι γίνετε να περναέι το τρένο απλά θα κόπσουνε τα δύο πεζοδρόμια και 8α περάσουνε τις ράγες στη μέση!
ΤΟ θέμα είανι οτι ανάγκη για τα επόμενα 15 χρόνια δεν υπάρχει διότι δεν τπάρχει ακόμη σχέδιο για ιόνια σηδηροδρομική γραμμή! απλά τα συζητάνε ακόμα!!!!
Ζείσε Μαί μου και φάε τρυφίλλι!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 1:13 pm Post subject: |
|
|
Sxedio gia dytiko sid. a3ona yparxei ( blepe panw) edw kai xronia, exei egrithei to ergo ( ws dieurwpaiko diktyo) kai anamenetai (!!!???) na 3ekinhsei to 2006....gia na teleiwsei to 3006????  |
|
Back to top |
|
 |
Nikolas Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 1:41 pm Post subject: |
|
|
Ένας φιλος πριν ειπε οτι δεν εχει παραδοθει η συραγγα του Πλαταμωνα..Θελω να τον ενημερωσω οτι το εργο παραδοθηκε το Ιανουαριο και ετσι η αποσταση Αθηνας-Θεσσαλινικης μικρυνε κατα 30'
Εγω νομιζω οτι απο πλευρας πυκνοτητας και λειτουργικοτητας πρεπει να εχουμε σαν παραδειγμα την Αγγλια , απο πλευρας ταχυτητας τους ΙΑΠΩΝΕΣ(μην γελατε!!!,καποτε θα το καταφερουμε) και απο πλευρας design ους Γαλλους
Απο πλευρας ασφαλειας ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!
(ασχετο αλλα καποτε θα ηθελα να κανω την θρυλικη διαδρομη του Υπερσιβηρικου!!!) |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 1:49 pm Post subject: |
|
|
Αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα ρεαλιστικά, σιδηροδρομικός άξονας που να συνδέει απευθείας τα Γιάννενα με την Καλαμάτα είναι πλέον μια μεγάλη ουτοπία, για να μην πω μια μεγάλη πολυτέλεια. Πολύ περισσότερο που σε 2-3 χρόνια θα κλείσουν οι κρουνοί της χρηματοδότησης από την Ε.Ε μέσω των ΚΠΣ.
Επιπλέον, το να γίνει δεύτερη γέφυρα για τρένα στο Ρίο, είναι κάτι επίσης ανέφικτο, με δεδομένες τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετώπισε η κατασκευή της πρώτης, λόγω σεισμικότητας και βάθους. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τρένα, που τα φορτία που θα δεχόταν μια τέτοια γέφυρα θα ήταν πολλάπλάσια.
Βεβαίως κάτι τέτοιο θα το ευχόμασταν όλοι, αλλά αν δεν μπορεί να γίνει, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, εξίσου νοικοκυρεμένοι.
Να αναβαθμισθεί δηλαδή το λιμάνι του Αιγίου και να γίνει διαμετακομιστικός κόμβος αγαθών από και προς δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησο (εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και την εμπορευματική κίνηση των τρένων από τις δυο μεριές του κόλπου), και όσο για τους επιβάτες, νομίζω ότι αρκεί μια απλή διάβαση της γέφυρας με επιβίβαση σε τρένα που θα έχουν ανταπόκριση για τον τελικό προορισμό τους.
Ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας λοιπόν, σε συνδυασμό με την Ιονία Οδό, την αναβάθμιση όποιου λιμανιού κριθεί σκόπιμη, και την μετατροπή του Άραξου (επιτέλους) σε κανονικό αεροδρόμιο, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο για την ουσιαστική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, και κυρίως, μέσα στα πλαίσια του εφικτού. |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 4:37 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνω οτι ο σιδηροδρομος ειναι σιγουρα το καλυτερο επιγειο μεσο μεταφορας.Στη δικη μας περιπτωση ειναι και ενα εθνικο απωθημενο...Νομιζω οτι ο στοχος πρεπει να ειναι υψηλου επιπεδου υπηρεσιες στο υπαρχον δικτυο ,με μικρες τοπικες επεκτασεις.Αν ξαφνικα αρχισουν να βρεχουν ευρω απο Βρυξελλες (χλωμο) ισως ειναι σκοπιμο να χρησιμοποιηθουν σε αλλες υποδομες |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 5:59 pm Post subject: |
|
|
file Nicola sorry gia tin lathos pliroforia pou edwsa gia tin siraga tou Platamwna alla opws egrapsa,exw na erthw Ellada apo to kalokairi pou itan kai i teleutaia fora pou perasa apo kei...  |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
Nikolas Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Sun Apr 04, 2004 11:50 pm Post subject: |
|
|
Πωπω πολυ πυκνο δικτυο,πρεπει να ειναι πολυ εξυπηρετικο
Και τα τρενα τους πολυ ωραια!!
Ειμαστε πολλα χρονια πισω,ειδικα στους σιδηροδρομους
Σε μια φωτογραφια εχει παρα πολλα καλωδια
Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΝ!!!  |
|
Back to top |
|
 |
jortheo Full Member


Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 3:13 am Post subject: |
|
|
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/3340135.stm
Quote: |
In February the BBC revealed 100 train services a day were to go to make the network more reliable.
To save money it was announced maintenance of rural rail routes would be cut back and more spent on busy lines.
Network Rail, which has now taken over the track from Railtrack, spent the year trying to cope with its exploding budget and disappointing maintenance record.
And so this autumn the company took the surprise decision to scrap the whole system of private track maintenance contracts and do the work itself.
The hope is that this will raise standards and save money. We shall see.
It was also the year when the man in charge of regulating the railways finally decided how much a better train service would cost us.
After weeks of midnight negotiations Tom Winsor emerged to blearily present us with the bill - an extra £7bn over the next five years.
His forthright style has put several noses out of joint, but more money for trains should lead to a better service in future.
|
Η Railtrack χρεωκοπησε, η νεα υπερταχεια της Δυτικης Ακτης θα γινει πιο αργη και το Αγγλικο μερος του EuroStar ακομα τωρα απεκτησε την πληρη ταχυτητα ως το βορειο Kent. Το υπολοιπο κομματι μεχρι το St Pancras φτιαχνετε τωρα και θα τελιωσει το 2007. Ολα αυτα οταν οι Γαλλοι πανε με 350 km/h (και βαλε) και οι Αγγλοι της GNER (που εχει τα γρηγοροτερα τρενα στο Η.Β.) πανε με 200 km/h.
Αν τωρα συγκρινεις την Ελλαδα με το Η.Β. τοτε το Η.Β. ειναι μια χαρα. |
|
Back to top |
|
 |
jortheo Full Member


Joined: 24 Mar 2004 Posts: 259
|
Posted: Tue Apr 06, 2004 3:23 am Post subject: |
|
|
Βρηκα αυτη την σελιδα http://www.o-keating.com/hsr/ukrail.htm.
Το σημαντικο κομματι ειναι αυτο Quote: | The only high speed line planned for the UK is the channel tunnel rail link, 68 miles (108km) of line from London to the Channel Tunnel. However financial problems exist; the Eurostar isn't providing enough profit to finance the line, and Eurotunnel is charging large fees for trains running through the Channel Tunnel to try pay off debts much larger than predicted. However the government has committed £1.5billion, enough to build 2/3rds of the planned route, but not the tunnels under London. A full £3.5 billion would be needed for the whole thing. This would be the first major new railway in the UK for over 100 years. |
|
|
Back to top |
|
 |
Lalas Junior Member


Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
Posted: Wed Apr 07, 2004 9:42 pm Post subject: |
|
|
Η σήραγγα του Πλαταμώνα είναι έτοιμη λειτουργικά για να δεχθεί αμαξοστοιχίες για αυτό και ήδη χρησιμοποιείται, λοίπουν κάποια λίγα ηλεκτρομηχανολικά μέρη.Η χρησιμότητα της μεγάλη διότι δεν διέρχεται τρένο μέσα από τον Πλαταμώνα (υπήρχε σχεδόν κάθε χρόνο και ένα σοβαρό ατύχημα σε αυτήν την περιοχή) που έχει και τουρισμό μεγάλο μάλιστα.Λόγω αυτής της σήραγγας μάλιστα μετακινήθηκε και ο σταθμός και πήγε στους Νέους Πόρους (ένα χωριό πριν).Η σήραγγα του Πλαταμώνα και αυτή των Τεμπών (μάλιστα σε αυτή την σήραγγα δούλεψα και αρκετό καιρό ελπίζω κάποια στιγμή να σας δείξω και φωτογραφίες-σήραγγα μήκους 4km η βασική και άλλες τρεις μικρές των 300μ η κάθε μία) έχει δώσει μεγάλη ανάσα στον ΟΣΕ αφού έγινε και ποιο ελκυστικός.
Την προηγούμενη Κυριακή είχα την εμπειρία ενός μικρού ταξιδίου με το νέο τραίνο Desiro που έχει ο ΟΣΕ.Η μέρα με την νύχτα σε σχέση με τα παλιά.Μεγάλα φιμέ παράθυρα για καλύτερη επαφή με το περιβάλλον, με πολύ λιγότερο θόρυβο και έλλειψη του ενοχλητικού ήχου από τις ράγες, πιο γρήγορα στην διαδρομή και μεγάλο χώρο για όρθιους-μου θύμισαν λίγο λεωφορεία.Μάλλον η σχεδίαση τους υπακούει στην δυτικοευρωπαϊκή λογική, όπου λέει ότι δεν χρειάζεται να μένω στην Αθήνα επειδή η δουλειά μου είναι στην Αθήνα αλλά μπορώ να μένω κάλιστα στην Χαλκίδα αφού το τραίνο κάνει μόνο 1 ώρα.Για το λόγω το αληθές πριν 6 μήνες ήμουν στην Νυρεμβέργη για δουλειά (όχι τρομερή πόλη για τα μεγέθη της Γερμανίας) και ο σιδηροδρομικός σταθμός είχε 22 αποβάθρες!!!! |
|
Back to top |
|
 |
wise Junior Member


Joined: 12 Feb 2004 Posts: 117
|
Posted: Wed Apr 07, 2004 10:10 pm Post subject: |
|
|
Η Ελλάδα δεν προσφέρεται γεωγραφικα αλλα και λογω κατανομης πληθυσμου να αναπτυξει δικτυο σε τρενα. Ηδη οι υπηρεσιες ειναι χαμηλου επιπεδου και οι τιμες ανεβαινουν. Τωρα αν ο ΟΣΕ χρεωκοπησει καλο ειναι να κλεισει ολοκληρο το δικτυο μια και καλη. Αν γινεται να υπαρξει κερδοφορα γραμμη π.χ μεταξυ Αθηνας-θεσσαλονικης να την κρατησουν. Βασικα δεν με ενδιαφερει τι θα κανει ο ΟΣΕ απο την στιγμη που δεν επιβαρυνεται ο φορολογουμενος.  |
|
Back to top |
|
 |
|