stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Sat Dec 17, 2005 2:13 pm    Post subject: Reply with quote

Διαβάζω μια έκθεση της ICAP (Greece in Figures, μπορείτε να τη βρείτε στο site της εταιρίας, www.icap.gr) και παρατήρησα τα εξής ανησυχητικά στον κλάδο των μεταφορών:

στοιχεία ισολογισμών 2004

ΟΣΕ: ζημιές 576.000.000 €
(με κύκλο εργασιών 89 εκ € !!!) Shocked

πώς γίνεται βρε παιδιά μια εταιρεία να έχει ζημιές μεγαλύτερες από τις πωλήσεις?

επίσης:

Αττικό ΜΕΤΡΟ: ζημιές 42.000.000 €
(με κύκλο εργασιών 62 εκ €)

ΗΣΑΠ: ζημιές 75.000.000 €
(με κύκλο εργασιών 41 εκ €)

ΤΡΑΜ: ζημιές 7.000.000 €
(με κύκλο εργασιών 1.5 εκ €)

ΗΛΠΑΠ: ζημιές 56.000.000 €
(με κύκλο εργασιών 20 εκ €)

ΕΘΕΛ: ζημιές 167.000.000 €
(με κύκλο εργασιών 106 εκ €)

Εντάξει, μπορούμε να δεχτούμε (και δικαίως ίσως), ότι το κοινωνικό και οικονομικό όφελος των αστικών συγκοινωνιών υπερτερεί της ζημιογόνου χρήσης τους. Επίσης είναι πιθανόν ορισμένες από τις εταιρείες αυτές να προσπαθούν να εξοφλήσουν ακόμα τις τεράστιες αποσβέσεις των έργων υποδομής. Αυτός ο ΟΣΕ όμως? Τι καυτό κάστανο είναι αυτο?

Από την άλλη

ΑΤΤΙΚΗ οδός: ζημίες μόλις 1,5 εκ € επί κύκλου εργασιών 160 εκ €
GEFYRA: κέρδη 1 εκ € επί κύκλου 16,5 εκ €
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Sun Dec 18, 2005 8:57 am    Post subject: Reply with quote

Νέος σχεδιασμός για τις συγκοινωνίες

...
*Είναι προφανές ότι για να επιτευχθεί η μεταστροφή απαιτείται πληθώρα ενεργειών εντός -αλλά και εκτός- του συστήματος αστικών συγκοινωνιών, που πρέπει να προσφέρει υπηρεσίες τόσο στη σωστή ποσότητα (συχνότητα, συντονισμός και ανταπόκριση δρομολογίων) όσο και στη σωστή ποιότητα (αξιοπιστία χρόνου διαδρομής, καθαριότητα, εξεύρεση θέσης καθημένου). Είναι ανάγκη οι επιβάτες να αναγνωρίζονται και να αντιμετωπίζονται ως «πελάτες» και όχι ως «αιχμάλωτοι» ενός συστήματος στο οποίο δεν έχουν επιλογές.
...

Idea κάποτε λέγαμε για παιδεία.......
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=671984&lngDtrID=244

Τα σχέδια για τις μεταφορές
Επέκταση του προαστιακού σε Λαύριο και Πειραιά υπόσχεται ο Μιχάλης Λιάπης


Quote:
...το αργότερο σε ένα οκτάμηνο, θα έχει επεκταθεί ο προαστιακός μέχρι τον Πειραιά



...μη λες μεγάλα λόγια Λιάπη, μη...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
onassis78
New Member
New Member


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 44

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 9:19 pm    Post subject: Reply with quote

ax auta ta sxedia!!!!!!
i ellada mono sxedia kai tha ine.
erga den vlepo. kai opos ipe kai o filos
Giannis
Quote:
μη λες μεγάλα λόγια Λιάπη, μη...
Back to top
View user's profile Send private message
Panagiotis-7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 948
Location: Athens

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Παντου σε ολο τον κοσμο οι μεταφορες ειναι κοινωνικο αγαθο και ολες ειναι ζημιογονες.

Αν ειναι δυνατον να θελουμε στην Ελλαδα να ειναι κερδοφορες...
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Καλά, ο προαστιακός θα φτάσει κάποια στιγμή στον Πειραιά...αλλά δε μπορώ να φανταστώ ότι αυτό θα γίνει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Εδώ η γραμμή προς Κόρινθο είχε σχεδόν τελειώσει από το 2003...Αν δείτε πως είναι οι γραμμές και οι σταθμοί από Αθήνα μέχρι Πειραιά θα καταλάβετε γιατί. Και εν πάσει περιπτώσει, ο Πειραιάς δεν έχει και κανέναν σταθμό της προκοπής (που να χωρέσει προαστιακο και λοιπές αμαξοστοιχείες...). Θέλει μπόλικη δουλειά για να προλάβουν μέσα σε 8 μήνες...

Ενας προαστιακός που θα φτάνει Πειραιά μπορεί κατά τη γνώμη μου να λειτουργήσει σωστά μόνο αν τελειώσει το ΣΚΑ και η γραμμή από ΣΚΑ μέχρι Πειραιά εξυπηρετεί μόνο τον προαστιακό και όχι άλλα τρένα.

Αν και εγώ θα προτιμούσα ώς κεντρικό ΣΣ έναν μεγάλο και ανακαινισμένο στη θέση του υπάρχοντος Σ. Λαρίσης.


Quote:

i ellada mono sxedia kai tha ine
.

Αχ ρε Onassi....κάτι παράξενους θείους μου μετανάστες μου θυμίζεις...πλάκα κάνω ε! Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Tue Dec 20, 2005 12:00 am    Post subject: Reply with quote

Οχι, να τα πει ρε Γιαννη, για να εκτεθει σε ολο τον κοσμο οταν ερθει η ωρα. Αν και μερικες εξαγγελιες οπως της επεκτασης του τραμ και του προαστιακου ηταν λιγο γενικοτητες μιας και ευχεται το ενα, ευχεται το αλλο.... Cool

Τωρα για το τραμ στον Πειραια....χμμμ....εχω ξαναεκφρασει την θεση μου. Δεν διαφωνω ριζικα, αλλα εχω τις ενστασεις μου.
Confused
Καθε νεο μεσο σταθερης τροχιας ειναι καλο για πολλους και διαφορους λογους, αλλα η επεκταση του μετρο μεχρι την Μαρινα Ζεας, και του ΗΣΑΠ τουλαχιστον μεχρι το Κερατσινι, αν οχι το Περαμα, πιστευω πως θα πρεπει να ειναι προτεραιοτητα. Αυτο οχι για κανεναν αλλο λογο, αλλα επειδη μιας και βρισκομαστε (μεχρι ποσο;Wink σε περιοδο ισχνων αγελαδων, δηλαδη yok para efendi (sic) τα χρηματα για τις μεταφορες θα πρεπει να δαπανηθουν με καποια λογικη. Μακαρι να υπηρχαν λεφτα να γινονταν ολα...Αλλα....(μετα απο 3 πακετα, 35% απορροφητικοτητα...ουτε τα παμπερς να ητανε Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message
worldofjustice
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Sep 2004
Posts: 983
Location: Zurich

PostPosted: Tue Dec 20, 2005 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Panagiotis-7 wrote:
Παντου σε ολο τον κοσμο οι μεταφορες ειναι κοινωνικο αγαθο και ολες ειναι ζημιογονες.

Αν ειναι δυνατον να θελουμε στην Ελλαδα να ειναι κερδοφορες...


Οι μεταφορές είναι μεν κοινωνικό αγαθό, αλλά όχι απαραίτητα ζημιογόνες. Όπως δείχνουν τα παραδείγματα της Αττικής Οδού και της Γέφυρας. Οι σιδηροδρομικές μεταφορές, θα συμφωνήσω εδώ μαζί σου, είναι κατα κανόνα ζημιογόνες. Το ερώτημα μου είναι το εξωφρενικό της ζημίας (πολλαπλάσια των πωλήσεων). Δηλαδή καλύτερα να στέλνουμε τους επιβάτες του ΟΣΕ, με λεφτά του κράτους, αεροπορικά, παρά να πληρώνουμε τα χρέη του (έτσι θα γλυτώναμε και την Ολυμπιακή ... Razz )

Για να μην μιλάω στον αέρα θα σου δώσω κάποια στοιχεία από μια αναφορά για
THE ROLE OF GOVERNMENT IN EUROPEAN RAILWAY INVESTMENT AND FUNDING
πολύ πρόσφατη (Sept 2005)



κοίτα τώρα που είναι η Ελλάδα και βγάλε τα συμπεράσματα σου για την καυτή πατάτα του ΟΣΕ και για τις υπόλοιπες υπερ-ζημιογόνες δημόσιες υπηρεσίες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Panagiotis-7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 948
Location: Athens

PostPosted: Tue Dec 20, 2005 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Τα ξερω ολα αυτα ειδικα με τον ΟΣΕ το κακο εχει παραγινει...
Back to top
View user's profile Send private message
SpyroTheDragon
Full Member
Full Member


Joined: 04 Jun 2004
Posts: 249
Location: Chicago - Ilioupolis

PostPosted: Fri Dec 30, 2005 8:05 pm    Post subject: Reply with quote

Prosfata otan hmoun sthn Ellada eida na ginete kapio megalo ergo (Parking?) dipla ston stathmo ths kokkinhs grammhs "Alekos Panagoulias" sthon Agio Dimitrio / Dafnh. Gnorizei kanis ti ginete ekei; Poso megalo tha einai to parking; O xoros einai poli megalos kai anaratieme an tha ginei kai xoros prasinou, magaziz ktl...
Ti gnorizete;
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Πάντως στο www.ametro.gr που αναφέρει τους σταθμούς πάρκινγκ που κτίζονται ή σχεδιάζονται δεν λέει τίποτα για Αγ Δημήτριο / Παναγούλιας και συνήθως το site αυτό είναι καλά ενημερωμένο...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SpyroTheDragon
Full Member
Full Member


Joined: 04 Jun 2004
Posts: 249
Location: Chicago - Ilioupolis

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

Endiaferon... thanks gia thn apandisi...
Xmmm... pandos kati megalo eitmazete ekei... milame gia terastio oikopedo... htan kapia ergostasia ekei palia...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

2 ερωτήσεις. μήπως μπορείτε να βοηθήσετε;

1)αληθεύει πως στο metro δε βάλανε air condition(τσιγκουνεύτηκαν) ενώ έχει κλιματισμό;

2)τι θα γίνει με τον ΗΣΑΠ και την ανακαίνιση; δε θα κάναν κάτι αλλαγές στους συρμούς για να μικρύνουν τον χρόνο της διαδρομής;
Back to top
View user's profile Send private message
Droulas13
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jul 2004
Posts: 79
Location: Keira Knightley RULEZ

PostPosted: Thu Jan 05, 2006 1:21 am    Post subject: Reply with quote

Kai dipla sto stathmo tis doukisis plakentias ftiaxnoun kati polu megalo me megalo ..vathos
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 1:39 am    Post subject: Reply with quote

Η Αττικό Μετρό ΑΕ προκήρυξε διαγωνισμό, προϋπολογισμού 5,5 εκατ. ευρώ, για την εγκατάσταση 168 μονάδων κλιματισμού σε 14 συρμούς του δικτύου του μετρό της Αθήνας.

Επίσης, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2006 προχωρά, κατόπιν απόφασης του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γιώργου Σουφλιά, η δημοπράτηση της κατασκευής του υπόγειου χώρου στάθμευσης ΙΧ στον Κεραμεικό, με προϋπολογισμό 8,3 εκατ. ευρώ.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=676104&lngDtrID=244
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Πρέπει να ρώτησε και κάποιος άλλος τώρα σύντομα, αλλά θυμάται κανείς πότε ήταν να αλλάξουν τις ράγες σε όλο το δίκτυο του ΗΣΑΠ, και να βάλουν αυτές με τσιμεντένιες βάσεις όπως του μετρό, που και αθόρυβες είναι, και μεγαλύτερες ταχύτητες μπορεί να αναπτύξει το τρένο, και πιο ασφαλείς φυσικά.
Λέγανε ότι θα κλείνουν ολόκληρα τμήματα για μήνες σταδιακά αλλά δε θυμάμαι πότε θα άρχιζαν.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 10:58 am    Post subject: Reply with quote

εγώ το είχα ρωτήσει αυτό, και θυμάμαι πως είχαν πει δεκέμβριο θα άρχιζαν και θα κράταγε όλη η υπόθεση 5-6 μήνες....η κάνω λάθοςαυτό βεβαια το λέγανε κάπου τον μάρτιο.. Confused
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Thu Jan 12, 2006 2:08 pm    Post subject: Reply with quote

Άσε, σκόνταψε μάλλον στο τρίγωνο του διαβόλου. "Δε μιλιούνται" (τι περίεργο - tell us news Laughing - σαν τα πεισμωμένα νήπια του δημοτικού) οι Σουφλιάς, Λιάπης, Αλογοσκούφης οπότε πάπαλα...
Back to top
View user's profile Send private message
billy8181
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005
Posts: 3759
Location: London-UK

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

διάφοροι καλαίσθητη σταθμοί metro του κόσμου, ανάμεσα τους και σύνταγμα-ακρόπολη.

Ο καλλωπισμός ποτε δε βλάπτει..
Smile


http://www.mic-ro.com/metro/metroart.html
Back to top
View user's profile Send private message
g3orge
Full Member
Full Member


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 333
Location: Middlesbrough

PostPosted: Wed Jan 18, 2006 1:46 pm    Post subject: Reply with quote

Αύξηση των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών, αναμένεται να αποφασίσει την Τετάρτη η αρμόδια Διυπουργική Eπιτροπή, με στόχο τη μείωση των ελλειμμάτων των συγκοινωνιακών φορέων.

Όπως σημειώνει η Ημερησία, η φιλοδοξία του κ. Aλογοσκούφη ξεπερνά την απλή -μικρή ή μεγάλη- αναπροσαρμογή της τιμής των εισιτηρίων.

Eτσι, θα επιδιώξει ώστε η Διυπουργική Eπιτροπή να λάβει κατ' αρχήν μια σαφή πολιτική απόφαση επαναπροσδιορισμού του ποσοστού του λειτουργικού κόστους των συγκοινωνιακών φορέων που θα καλύπτεται από τον προϋπολογισμό.

Στον OAΣA, για παράδειγμα, το εισιτήριο των 0,45 ευρώ καλύπτει μόλις το 30% του λειτουργικού κόστους του Oργανισμού, ενώ το υπόλοιπο 70% χρηματοδοτείται, άμεσα ή έμμεσα, από τον κρατικό προϋπολογισμό. Στην EE το εισιτήριο καλύπτει το 50% του λειτουργικού κόστους.

H ανακατανομή της χρηματοδότησης στα ευρωπαϊκά επίπεδα θα οδηγούσε σε αύξηση του εισιτηρίου στα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ κατά 66%, από τα 45 λεπτά που είναι σήμερα, στα 75 λεπτά. Ωστόσο, μια τέτοια αύξηση θα προκαλούσε ισχυρές κοινωνικές αντιδράσεις.

Mε βάση αυτό το μοντέλο επαναπροσδιορισμού του κόστους που θα επωμίζεται το Δημόσιο και ο επιβάτης, το υπουργείο Oικονομίας φέρεται να προτείνει την αναπροσαρμογή της τιμής του εισιτηρίου κατά 33% στα 60 λεπτά.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η πρόταση αυτή προσκρούει στις ισχυρές αντιδράσεις του υπουργού Mεταφορών M. Λιάπη, που προτείνει μικρότερες αυξήσεις της τάξης του 11%, στα 50 λεπτά.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=677626&lngDtrID=251
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Thu Jan 19, 2006 2:33 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
ενώ το υπόλοιπο 70% χρηματοδοτείται, άμεσα ή έμμεσα, από τον κρατικό προϋπολογισμό.


ΜΟΝΟ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης επιδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό (ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ).

Τα αστικά ΚΤΕΛ των υπολοίπων πόλεων (Λάρισσα,Πάτρα,Ηράκλειο,Βόλος,Καβάλα ,Ιωάννινα κτλπ ) ΦΥΤΟΖΩΟΥΝ φορτωμένα με τεράστια χρέη και σαραβαλιασμένα λεωφορεία.

ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ???????? ΓΙΑΤΙ ?


Ισότητα για όλους τους πολίτες , η να καταργηθεί η επιδότηση ή να ισχύει για όλους.
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Sat Jan 21, 2006 10:24 pm    Post subject: Reply with quote

Σαββατιάτικη βολτούλα στη Κόρινθο, οπότε πάρτε μερικές φωτογραφίες που σχετίζονται με τον προαστειακό Cool .


Εργασίες στην αποβάθρα του σταθμού της Κινέτας από εκσκαφέα . Cool



Έπιβεβαιώνω ότι ο σταθμός των Αγίων Θεοδώρων είναι έτοιμος (εκφράζω επιφυλλάξεις για τις ράγες).


Επίσης δείτε τις προδιαγραφές σήμανσης και κατασκευής που έχουν οι ράγες.




Φωτογραφίες από το σταθμό Νέας Περάμου δεν έχω αλλά σας μεταφέρω τουλάχιστον ότι εξωτερικά φαίνεται ττελειωμένος.
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Sun Jan 22, 2006 4:00 am    Post subject: Reply with quote

Losada ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες , μήπως έχεις από τον σταθμό της Κορίνθου?

Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ξαναρωτήσω (μιας και σε προηγούμενες ερωτήσεις μου κανείς δεν απάντησε ) , πόσο ακριβώς είναι η διαδρομή Σταθμό Λαρίσσης - Κόρινθος?
Γιατί το τρένο από το σταθμό Λαρίσσης αντί να πάει αριστερά πηγαίνει δεξιά στη νερατζιώτισσα?

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν για Πελοπόννησο που αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν τους συρμούς του προαστιακού , πως εξασφαλίζεται η θέση τους? (με δεδομένο ότι υπάρχουν λιγοστά καθίσματα στα τρενάκια του προαστιακού ).

Αν τελικά πληρώνει κάποιος 6 ευρώ , κάνοντας πάνω από μια ώρα (και αν είναι άτυχος στο όρθιο για αρκετά χιλιόμετρα) για ένα έργο που κόστισε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ και ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ , πιο το πραγματικό όφελος?
Back to top
View user's profile Send private message
GEO
New Member
New Member


Joined: 22 Jan 2006
Posts: 50
Location: Athens

PostPosted: Sun Jan 22, 2006 9:07 pm    Post subject: Προαστιακός ... Reply with quote

Χαιρετίσματα κι ευχες σε ολους (Πρωτο μου post)
Η διαδρομή Αθηνα -Κόρινθος ειναι 75-80 λεπτά περίπου.Θέση ΔΕΝ εξασφαλίζεται.Θεωρητικά οταν παραδοθεί πλήρως το ΣΚΑ ο συρμός δεν θα πιάνει Νερατζιώτισσα αλλά θα κόβει κατευθείαν για Αθήνα και η διαδρομή θα ειναι περιπου 60 λεπτά με προοπτική περαιτέρω μείωσης με την χρηση ηλεκτροκίνησης και των συρμών που τωρα ειναι ακινητοι στην θεσσαλονίκη και εξυπηρετουν μονο τις καλλιτεχνικές ανησυχίες καποιων.(Ζωγραφική κλπ Evil or Very Mad ) .Ομως ακόμη κι αν γίνει αυτο πιστευω οτι θα ηταν σωστό να παραμείνει ετσι οπως εχει η κατάσταση καθ οτι με την κατασκευή του Μall τα δεδομένα εχουν αλλάξει.
Η Νερατζιώτισσα εχει μετατραπεί σε τεράστιου μεγέθους κόμβο με προοπτική αυξησης οταν θα γίνει κάποια εκμεταλευση του Ολυμπιακού Σταδίου.Ο χρονος Κόρινθος - Νερατζίώτισσα ειναι 57 λεπτά και απ' οτι εχω δει μεχρι τωρα ο περισσότερος κόσμος του Προαστιακού επιβιβάζεται και αποβιβάζεται εκεί.Αρα νομίζω οτι ακόμη και οταν οι τεχνικοί λόγοι εκλέιψουν-μάλλον θα εξακολουθεί να πιάνει Νερατζιώτισσα πριν πάειι Αθήνα .Τελικά φίλε Pelops πιστεύω οτι το εργο εχει ακόμη προοπτικές που θα πρέπει δυστυχως να περιμένουμε.Πρέπει να περιμένουμε την ηλεκτροκίνηση και τους συρμόυς των 300 θέσεων (καθήμενων) . Αλλά και ετσι οπως ειναι σήμερα τα πράγματα -κι επειδή το χρησιμοποιώ συχνά η εικόνα των αδειων αρχικά συρμών ειναι πολύ σπάνια.Δεν παύει βέβαια να ειναι ενα εργο γνήσιο "Ελληνικο" (με καθυστερήσεις με αυξημενο κόστος κλπ) που ομώς πιστεύω οτι θα ερθει η ωρα του -απλά (λίγη) υπομονή...
Back to top
View user's profile Send private message
Pelops
Junior Member
Junior Member


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 199

PostPosted: Sun Jan 22, 2006 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Να σαι καλά Γεώ ευχαριστώ και καλώς ήλθες στο forum. Smile
Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σου μιας και είσαι χρήστης του προαστιακού.
γενικά συμφωνώ με αυτά που γράφεις.
Σε ότι αφορά το σταθμό Λαρίσσης που κάπως τον υποβάθμισες , κάποια στιγμή θα κατασκευαστεί εκεί ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ σιδηροδρομικός σταθμός της Αθήνας (που θα είναι και ο μεγαλύτερος στην Ελλάδα με 11 γραμμές και γιγάντιο τερματικό σταθμό ).
Επιπλέον ο σταθμός Λαρίσσης είναι σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της Αθήνας και έχει και σύνδεση μετρό.
Πιστεύω λοιπόν και ελπίζω ότι μόνο προσωρινα βλέπουμε το κουφό τα τρένα που πάνε κόρινθο να πηγαίνουν δεξιά και μετά αριστερα.

Για το εμπορικό κέντρο στη νερατζιώτισσα πιστεύω ότι θα ξεφουσκώσει όπως ξεφούσκωσαν (λιγότερο η περισσότερο) και άλλα παρομοίου είδους πολυδιασκεδαστήρια/πολυκαταστήματα.
Και εν πάσει περιπτώσει δεν έχει σχέση ένα εμπορικό κέντρο όσο μεγάλο και αν είναι με τον κοσμάκι που πάει στην καλαμάτα,την τρίπολη, τον πύργο και την πάτρα.

Quote:
Πρέπει να περιμένουμε την ηλεκτροκίνηση και τους συρμόυς των 300 θέσεων (καθήμενων)


Πολύ σωστά , αμήν και πότε.
Σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε ποιος έχει πάρει το έργο και ποιο το χρονοδιάγραμμα.
Για την ώρα δεν έχω δει ούτε ένα πυλώνα από το σκα για κόρινθο .

Και μια άλλη ερώτηση που κανείς δεν απάντησε στο παρελθόν , μήπως ξέρεις εσύ γεώ τι γίνεται με το νέο σταθμο της αθήνας? Ποιος είναι ο ανάδοχος του έργου? Θυμάμαι τις μελέτες της εργοσέ πριν 2 χρόνια. Από τότε έγινε τίποτα?
Στο κομμάτι τρεις γέφυρες -σταθμός λαρίσσης πως προχωράνε τα έργα? Μπήκαν οι πυλώνες? τι θα γίνει με τις περιοχές που θα κόβει στα δύο (π.χ. σεπόλια)
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 88, 89, 90  Next
Page 60 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr