stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Formula 1
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Το "αθλητικό" κλουβί με τους τρελούς
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Giorgos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 1059
Location: Peiraias

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Η Ferrari φταιει για όλα!!!! Twisted Evil Laughing Razz
Παρεπιμπτόντως τους πρότειναν επισης,να μπουν ν'αλλαξουν λάστιχα με την αντιστοιχη ποινή βεβαια..
Οταν δεν είναι μία η εταιρεία ελαστικών,κανοντας συμφωνια με μια απ'τις δύο ξέρεις οτι άλλες φορές θα ευνοηθείς άλλες θα αδικηθείς!Η ferrari αμφιβάλει κανείς οτι εχει χάσει βαθμούς φετος εξ'αιτίας της Bridgestone??(τους επεστρεψε σήμερα μαζεμένους κ με το παραπάνω.. Very Happy )
Η πλακα είναι οτι τωρα η ferrari σκαρφάλωσε 2η!!! Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004
Posts: 800
Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

Μα η μεγαλη διαφορα εκει ειναι στα ελαστικα. Ειναι πασιφανες οτι τα Bridgestone ειναι εμφανως καλυτερα στις γρηγορες στροφες με πολλα χιλιομετρα και στο βρεγμενο, αλλα πεστε μου ποσα GP εχουν γρηγορες στρογες (για να μην ψαξουμε να θυμηθουμε ποτε εγινε το τελευται GP υπο βροχη...).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 2:43 am    Post subject: Reply with quote

parakolouthw f1 apo mikro paidi...

auto to karagioziliki kai t otheatro tou paralogou den exei ksanaginei...

apo tin stigmi pou ena chicane tha voithouse na mpenoun stin 13 me mikri taxitita ta autokinita...

giati den egine dekti i protasi tis fia apla na mpainoun me mikroteri taxitita ta michelin??

diladi thelane marker gia na to kanoun?

apo tin stigmi pou to thema auto einai ksekathara performance-related issue ti provlima tha upirxe...
opws kata tous agones exoume odigous na prostateuoun kinitires ktl pou upopsiazontai oti tha astoxisoun...

telos pantwn... krima...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
chris21
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Nov 2004
Posts: 97

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 4:26 am    Post subject: Reply with quote

oi 7 omades ekanan ekviasmo sti FIA gia na kanoun to diko esto kai an itan ektos kanonismon, einai tromero pou yparxoun anthropoi pou katigoroun ti ferrari gia ta simerina xalia
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 9:43 am    Post subject: Reply with quote

Ισχυρότατο πλήγμα για το γόητρο του αθλήματος αποτέλεσε για τη Formula 1 η άρνηση επτά ομάδων να λάβουν μέρος στο Grand Prix της Ινδιανάπολης μετά την απόρριψη από τη FIA του αιτήματός τους για λήψη ειδικών μέτρων ασφαλείας στη στροφή 12/13 της πίστας, όπου τα ελαστικά «Michelin» αντιμετώπιζαν πρόβλημα.

Οι περίπου 130.000 θεατές που βρέθηκαν στις εξέδρες για να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα καταβάλλοντας κατά μέσο όρο αντίτιμο 100 δολαρίων εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκειά τους για το γεγονός πως το Grand Prix εξελίχθηκε σε φαρσοκωμωδία αποδοκιμάζοντας έντονα τους διοργανωτές, κάνοντας χειρονομίες και πετώντας αντικείμενα στην πίστα, ενώ πολλοί από αυτούς συγκέντρωσαν υπογραφές μετά το τέλος του αγώνα για να απαιτήσουν την επιστροφή των χρημάτων τους. Η απάντηση του Τόνι Τζορτζ, προέδρου της πίστας της Ινδιανάπολης απέναντι στο εξαγριωμένο πλήθος, ήταν να τους παραπέμψει στη Michelin και τη FIA και τον Μπέρνι Έκλστοουν, ισχυρό άνδρα της Formula 1.

Όσο για το μέλλον του αθλήματος στις ΗΠΑ, μάλλον δεν είναι ευοίωνο. Η προσπάθεια των ιθυνόντων του πρωταθλήματος να προσελκύσουν τους Αμερικανούς που είναι μυημένοι σε άλλα σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού (NASCAR, IndyCar κλπ.) με την καθιέρωση του εν λόγω Grand Prix τα τελευταία πέντε χρόνια, φαίνεται πως μετά από την τελευταία εξέλιξη πάει στράφι. «Αυτό που έγινε ήταν η απόλυτη καταστροφή για τη Formula 1 στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Νικ Χάιντφελντ, πιλότος της Williams, που ήταν μια από τις επτά ομάδες που μποϋκοτάρισαν τον αγώνα, ενώ ο πρόεδρος της ομάδας, Φρανκ Ουίλιαμς, είπε: «Το άθλημα ‘τραυματίστηκε’ ανεπανόρθωτα στη Βόρεια Αμερική».

Οι επτά «αντάρτες» που δεν δέχτηκαν να αγωνιστούν στο πρωτάθλημα της Formula 1 εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία δικαιολογούν τη στάση τους και απολογούνται στους θεατές που πλήρωσαν τις συνέπειες. Η ανακοίνωση την οποία υπογράφουν οι Renault, McLaren, BAR, Williams, Red Bull, Toyota και Sauber.

«Μετανιώνουμε για τη θέση στην οποία βρισκόμαστε και θα θέλαμε να απολογηθούμε στους θεατές, τους τηλεθεατές, τους φίλους του αθλήματος και τους χορηγούς επειδή δε μπορέσαμε να τρέξουμε στο Grand Prix της Ιντιανάπολις.
Μετά το ατύχημα που είχε το πρωί της Παρασκευής ο Ραλφ Σουμάχερ, η Michelin μας ενημέρωσε πως δεν θα ήταν φρόνιμο να χρησιμοποιήσουμε τα ελαστικά, αν δε μειωνόταν η ταχύτητα στη στροφή 13. Χωρίς αυτή τη παράμετρο, η εταιρία δε μπορούσε να εγγυηθεί την ασφάλεια των πιλότων. Όλες οι ομάδες έχουν εμπιστοσύνη στην γαλλική εταιρία και τις προτροπές της, καθώς ξέρουμε ότι είναι υπεύθυνη και ικανή, οπότε αποφασίσαμε πως δεν θα τρέχαμε αν δεν γίνονταν οι απαραίτητες αλλαγές. Τελευταία ενημέρωση από τη Michelin είχαμε στις 06:30 το πρωί της Κυριακής, όταν και έγινε ξεκάθαρο πως δεν ήταν δυνατόν να δοθούν εγγυήσεις. Έπειτα, έγιναν συζητήσεις επί συζητήσεων και εξετάστηκε κάθε πιθανή λύση ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί δίχως πρόβλημα. Η μόνη πρακτική λύση ήταν η εγκατάσταση ενός σικέιν στη στροφή 13 και εννέα από τις δέκα ομάδες ήταν διατεθειμένες να συμφωνήσουν, ακόμη κι αν δεν έπαιρναν πόντους στο τέλος ή αν χρειαζόταν οι ομάδες που δεν χρησιμοποιούν Michelin να περάσουν πρώτες στη σειρά κατάταξης.

Δυστυχώς, όλες οι προτάσεις απορρίφθηκαν από τη Παγκόσμια Ομοσπονδία. Η ασφάλεια είναι πάντα η πρώτη προτεραιότητα κάθε ομάδας και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας. Δυστυχώς όμως, οι πληγείσες ομάδες έπρεπε να ακολουθήσουν τις εντολές της Michelin και να μην τρέξουν. Γνωρίζουμε απόλυτα πως οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι μία εξαιρετικά σημαντική αγορά για τη Formula 1 και είναι υποχρέωση του σπορ να παρουσιάζεται με πιο επαγγελματικό τρόπο. Είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να προβάλλουμε τη Formula 1 σήμερα, όπως θα θέλαμε».

Για την ιστορία και μόνο, νικητής στο Grand Prix της ντροπής που κανείς δεν θα θέλει να θυμάται αναδείχθηκε για πρώτη φορά φέτος ο Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ τον ακολούθησε ο ομόσταυλός του στη Ferrari, Ρούμπενς Μπαρικέλο. Την εξάδα που… έτρεχε μόνη της συμπλήρωσαν οι Τιάγκο Μινέιρο, Ναράιν Καρθικεγιάν, Κρίστιαν Αλμπερς και Πάτρικ Φρίζαχερ.


Quote:
oi 7 omades ekanan ekviasmo sti FIA gia na kanoun to diko esto kai an itan ektos kanonismon, einai tromero pou yparxoun anthropoi pou katigoroun ti ferrari gia ta simerina xalia


Ti les file mou pas kala, meta to atuxhma tou Ralf sta dokimastika kai me thn Michelin na vgazei anakoinosh oti exei dwsei ellatomatika elastika ta opoia meta apo 10 gurous spane se strofh sthn opoia to meso monothesio bainei me 300 xiliometra....apo tis 10 omades oi 9 dwsane thn sugatathewsh tous (2 apo tis 3 alles pou foragane Bridgesatone) h FIA nomize alliws....ta apotelesmata fenode parapanw.

Se oti exei na kanei me thn meiwsh ths taxuthtas apporrifthike apo olous gia duo logous: 1. H Michelin den edine egguhseis gia to poia taxuthta einai h minimum katalhlh kai deuteron kati tetoio den borouse na ginei gia logous asfalias apo thn stigmh pou uphrxan monothesia xwris provlhma ta opoia tha trexane full speed.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 10:01 am    Post subject: Reply with quote

Να το δουμε απο την οπτικη γωνια της FIA?Αν στο επομενο GP η Michelin συνεχιζει να εχει αντιστοιχο προβλημα θα μετατρεψει και την επομενη πιστα?Αν μετα ερθει η Bridgestone και ανακαλυψει οτι μπορει να βγαλει καινουργιο μιγμα το οποιο να ειναι ανταγωνιστικο αλλα θα σκαει στους 20 γυρους?Η βλακεια της FIA ειναι οτι μονη της δημιουργησε τη παντοκρατορια των εταιριων ελαστικων.Αντι για αυτοκινητα τωρα βλεπουμε να συναγωνιζονται ...λαστιχα Evil or Very Mad

Last edited by assotos yios on Mon Jun 20, 2005 10:47 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 11:06 am    Post subject: Reply with quote

H FIA tha prepei na teleiwsei amesa to sumvolaio me thn Minchelin einai aparadekto na vgainh h etairia elastikwn kai na leei oti den eixe testari ta elastika sthn sugekrimenh pista. Sto ITV edeikse mia mini sunedeuksh tou Bernie Ecclestone kai pragmatika o tupos zouse se allo kosmo, na leei oti oi omades tha paroune kanonika meros kai alla eutrapela kai na tou lei o dhmosiografos tou Itv oti prin apo5 lepta milousame me tous ekproswpous ths Michelin, kai tous idioktites twn perissoteron omadwn kai eipane den tha treksoune. Teleutaia stigmh apofasise na sunexisei h Jordan kai akolouthise h Minardi (h opoia meta ton agwna evgale anakoinwsh kata ths Jordan kai ths apofashs ths).....
Back to top
View user's profile Send private message
KPHTH Rulez
Guest





PostPosted: Mon Jun 20, 2005 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

Πωπω ρε παιδιά,τι είναι αυτά τα καραγκιοζιλίκια;
Πιστεύω ότι είναι καιρός η FIA να καταργήσει τον κανονισμό σχετικά με την αλλαγή ελαστικών.Αν και δεν θα έπαιζε πολύ ρόλο όσον αφορά το χθεσινό πιστεύω ότι πλέον το αγώνισμα επηρεάζεται περισσότερο από τα ελαστικά,παρά από αεροδυναμική,οδηγικές ικανότητες και κινητήρα...

Αλήθεια,οι Ferrari πήραν τελικά το 1-2; Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
chris21
Junior Member
Junior Member


Joined: 07 Nov 2004
Posts: 97

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

re si soul giati i ferrari na pei ok stin alagi ton kanonon otan afto einai eis baros tis ?????

diladi katigoroume tin ferrari pou tirise tous kanones ???
oi 7 omades eprepe na treksoune kai na pigenoun pio arga afou eixan problima kai meta eprepe na "skisoun" tin Michelin pou tous edose problimatika lastixa
Back to top
View user's profile Send private message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Se oti exei na kanei me thn meiwsh ths taxuthtas apporrifthike apo olous gia duo logous: 1. H Michelin den edine egguhseis gia to poia taxuthta einai h minimum katalhlh kai deuteron kati tetoio den borouse na ginei gia logous asfalias apo thn stigmh pou uphrxan monothesia xwris provlhma ta opoia tha trexane full speed.


την άκουσα και εγώ αυτή την άποψη...

η οποία είναι αστεία...να λες ότι δεν ξέρεις πόσο να μειώσεις την ταχύτητα και να προτείνεις ενα chicane το οποίο σκοπεύει ακριβώς σε αυτό ... στο να μειώσει την ταχύτητα σε ένα δεδομένο επίπεδο... Smile
όσο για την διαφορά ταχύτητας με τους υπόλοιπους...απλά αστείο...σε κάθε αγώνα υπάρχουν τέτοιες ανάγκες...
άσε που η FIA πρότεινε και μια τρίτη λύση (εκτός από αργές ταχύτητες και είσοδο στα πιτς για αλλαγή ελαστικών η ακομα και σε κάθε γύρο για αποφυγή της 13 all together)...
πρότεινε λοιπόν να φορέσουν τα ελαστικά που ήρθαν από γαλλία και να τρέξουν και μετά να παραλάβουν τις αντιστοιχες τιμωρίες...

αλλά όοοοχι...έπρεπε να αλλάξει η πίστα με το έτσι θέλω την τελευταία στιγμή για να αξιοθούν να προσφέρουν το πολυπόθητο θέαμά τους οι αξιότιμες ομάδες...

ναι να αναγκαστούν και όσοι δεν φταίνε και μπορούσαν να πάνε flat out, να πάνε αργά...απλά διότι αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να μην φανεί ότι στην συγκεκριμένη πίστα τα bridgestones υπερτερούν.


Last edited by villsugar on Mon Jun 20, 2005 4:07 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Egw den kathgoro thn Ferrari (h opoia apousiaze apo tis sunomilies twn allwn 9). To thema einai pou sthrixtike h apofash ths FIA wste (enw eixe ton aparaithto xrono) arnithike na parei mia apofash pou tha vohthouse na ginei upo upofertes sunthikes o agonas kai proteimise na afisei na ginei auto pou egine.(kati pou opws anaferoune shmera ta Eurwpaika praktoria eidhsewn tha kostisei para ma para polla dis sthn FIA)

Quote:
οποία είναι αστεία...να λες ότι δεν ξέρεις πόσο να μειώσεις την ταχύτητα και να προτείνεις ενα chicane το οποίο σκοπεύει ακριβώς σε αυτό ... στο να μειώσει την ταχύτητα σε ένα δεδομένο επίπεδο...


to chicane ektos apo thn meiwsh ths taxhthtas tha allaze kai thn eisodo sthn strofh wste na meiwnei thn piesh sto eksoteriko tuxoma tou aristerwn elastikwn (logo ths foras hs sugekrimenis strofh) pou prokalouse to spasimo.

Quote:
όσο για την διαφορά ταχύτητας με τους υπόλοιπους...απλά αστείο...σε κάθε αγώνα υπάρχουν τέτοιες ανάγκες...


Oi anages pou anafereis se kathe agwna exoun na kanoun epi to pliston me periptwshs pros to telos tou agwna otan exoun anoiksei oi diafores metaksi ton autokiniton, paromoia periptwsh sthn ekkinhsh tou agwna kai stous prwtous gurous thewreite para ma pata polu apikindinh.

Quote:
άσε που η FIA πρότεινε και μια τρίτη λύση (εκτός από αργές ταχύτητες και είσοδο στα πιτς για αλλαγή ελαστικών η ακομα και σε κάθε γύρο για αποφυγή της 13 all together)...


Auta ta eipane ston Jackie Stuart kai gelage o anthropos poia alagh elastikwn otan h etairia anefere oti to elastiko tha espage se mia xronikh periodo 5- me 15 gurous (kai otan to elastiko tou Ralf eixe spasei mono se enan) as eimaste sto elaxisto sovaroi....

Quote:

ναι να αναγκαστούν και όσοι δεν φταίνε και μπορούσαν να πάνε flat out, να πάνε αργά...απλά διότι αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να μην φανεί ότι στην συγκεκριμένη πίστα τα bridgestones υπερτερούν.


Enw twra pou oi 7 den peiran kan meros ston agona swthike h aksioprepia ths Michelin kai den egine 10 fores perissotero roba. Kai telos padwn tha mou eksigisei kapoios ti zwri travage h FIA na kanei auto to alteration otan oi 9 stis 10 omades (suberilamvanomenwn twn 2 apo tous 3 pou foragane bridgestone) htan sumfones wste na ginei o agwnas??

Kai min krivomaste pisw apo to daxtilo mas otan vgainoune zwdana sto ITV ta megalutera sthn Istoria ths formula (apo odigoi mexri mixanikoi kai kataskeustes ) kai lene epi leksei oti gia na ginei esto me kapoies normal sunthikes o agwnas prepei na ginei to chicane kai meta apo ligo vgainei enas Ecclestone se maura xalia kai thumizei Gagatsi na tou kanoun erwtisei kai na poulaei pneuma tote


Last edited by SOUL_13 on Mon Jun 20, 2005 4:53 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 4:49 pm    Post subject: Reply with quote

dilosi tis FIA

"Formula One is a sporting contest. It must operate by clear rules. These cannot be negotiated each time a competitor brings the wrong equipment to a race.

"At Indianapolis we were told by Michelin that their tyres would be unsafe unless their cars were slowed in the main corner. We understood and among other suggestions offered to help them by monitoring speeds and penalising any excess.

"However the Michelin teams refused to agree unless the Bridgestone runners were slowed by the same amount. They suggested a chicane. The Michelin teams seemed unable to understand that this would have been grossly unfair as well as contrary to the rules. The Bridgestone teams had suitable tyres. They did not need to slow down.

"The Michelin teams' lack of speed through turn 13 would have been a direct result of inferior equipment, as often happens in Formula One."


http://f1.racing-live.com/en/index.html

paidia ta pragmata einai apla...min ta mperdeuoume...
i f1 einai mia viomixania disekatomuriwn kai i michelin apla den itan dinaton na parousiasei proion pou tha anagaze osous to xrisimopoiousan na pigenoun san kotes enw osoi xrisimopoiousan proion antagonistwn na min antimetopizan provlimata...

oso gia to chicane...kai tin allagi foras tis klisis...h protasi itan gia prin tin 13 oxi panw tis...opote opoia allagi foras tha ginotane sto euthi tmima anamesa se 12 kai 13... den tha meiwne tin ekthesi stin klisi tis 13 alla tha prosethete mia antitheti prin apo auti...ase pou kaneis den eixe upologisei tin simperifora ton autokinitwn se auti tin periptwsi...

gia ta pit stops... as mpenane se kathe giro kai as kanane parakampsi...an kai afou tou ralf astoxise ston prwto guro...pws epitrepsane qualif...?ara eixe kapoia sxesi me durability...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ase ti leei h FIA autoi to kefalh tous theloun na swsoun meta apo to strapatso kai ta dis pou tha xasoune.

Anakoinwsh Michelin:

Quote:
All 14 Michelin runners withdrew at the start of the race after being told that the safety of their tyres could not be guaranteed unless the circuit was altered to slow the approach to turn 13.

The FIA refused to accede to Michelin’s request for a chicane at the flat-out corner.

“It is regrettable that our pre-race suggestions, agreed in conjunction with our partner teams, were not adopted,” said the Michelin statement.

“Had our ideas been followed, we could have guaranteed driver safety, the participation of our teams and added interest for the public.”

The seven Michelin teams had offered to accept penalties if the track was altered to alleviate their tyre concerns.

They would have been willing to race without being eligible for points, or for the Bridgestone cars to be put to the front of the grid.
Instead, as the FIA refused to provide a chicane, the Michelin runners carried out their threat to withdraw from the race.

The tyre company insisted that they had to put driver safety above any other consideration.

“Michelin is very disappointed about the way the United States Grand Prix turned out today, for the public, the drivers and the teams," said the statement.

“Michelin is sorry that the tyres it ran in free practice and qualifying were not suitable for use in racing conditions this weekend, but driver safety is always a priority.

“Michelin will never change its stance on this principle.”


p.s.Auto pou den eksigh h anakoinwsh ts FIA einai giati oi 2 apo tis 3 omades pou forousane Bridgestone dhlwsane arnish sto na paroun meros ston agwna.

Quote:
gia ta pit stops... as mpenane se kathe giro kai as kanane parakampsi...an kai afou tou ralf astoxise ston prwto guro...pws epitrepsane qualif...?ara eixe kapoia sxesi me durability...


Na bainoune se kathe gurw gia pit stop??Diladi apo tragwdia na ton kanane komwdia ton agwna (kai meta den tha petragane boukalia mesa oi Amerikanoi kotronia tha petagane)...


Last edited by SOUL_13 on Mon Jun 20, 2005 5:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Giorgos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 1059
Location: Peiraias

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 5:04 pm    Post subject: Reply with quote

Τωρα ειλικρινα βρε soul,αν γινόταν τελικά αυτό,θα ήταν δίκαιο???Ενταξει θα γλιτώναμε τον εξευτελισμό,αλλα αν τις εταιρίες τις ενδιεφερε πραγματικά αυτό θα μπορούσαν κ αυτές να κάνουν ένα συμβιβασμό και να δεχθούν καποια πρόταση της FIA..
Η τοποθετηση ενος προχειρου σικέιν την ημερα του αγώνα κ χωρις να εχουν προηγηθεί δοκιμές είναι εξίσου επικινδυνο!

Εγω προτείνω στο επόμενο grand prix αν έχει βροχή,(οπου είναι γνωστό οτι υπερεχει η Bridgestone) να βγουν οι ομαδες της Michelin να πουν οτι δεν εγγυονται την ασφάλεια των οδηγών και να απαιτησουν να μπει σικέιν σε όλες τις γρηγορες στροφες!! Twisted Evil Razz Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

duo teleutaia pragmatakia...gia na kanoume kai tipota allo... Confused

den nomizw oti se auti tin fasi kai me tetoio lathos i michelin endiaferotan kai gia points!!! apla na kerdisei pisw kapoies apo tis xamenes entipwseis ithele...

an itan toso uperanw simferontwn...giati den treksane me ta lastixa pou proteinane na feroun apo gallia kai as lamvanane antistoixes pines... tha pernane kai 1-2 vathmous etsi... alla einai thema antipwsewn...

i allithia einai oti tha protimousan kapoies theseis pio psila... logika 8/10 prwtes thesis kai midenismo...para 7 kai 8 thesi...well... Embarassed

oso gia to thema tou stodard kai tis jordan... profanws kai ksereis ti simvenei me to aneksartito prwtathlima kai tin kontra me fia...politics...

den einai agia i FIA... to 2003 sto interlagos eixe kanei mia patata eis varos tis michelin alla auti tin fora den nomizw oti ekane lathws
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SOUL_13
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 28 Apr 2004
Posts: 722
Location: Birmingham-UK

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Na ti leei kai to afediko ths Minardi (mia apo tis treis omades me Bridgestone elastika)

Quote:
Paul Stoddart says his Minardi team is only competing in the United States Grand Prix because their main rivals Jordan decided not to join the Michelin teams’ boycott of the event.

Seven of the ten teams pulled straight into the pits at the end of the formation lap after the authorities refused to agree to Michelin’s request for a chicane at turn 13.

Minardi had been expected to join the boycott, but instead the cars of Christijan Albers and Patrick Friesacher lined up on the grid with the Ferraris and Jordans.

“Nine teams agreed not to race today unless there was a chicane added to allow the Michelin teams to run,” Stoddart told ITV.

“The reason my cars are out there is simple – it’s because one of those teams decided not to honour that commitment, and that was the only team we’re racing in the championship, which is Jordan.

“So while the Jordan cars continue to circulate, we have no choice.”

Jordan’s new sporting director Adrian Burgess said his team chose to compete for the sake of the American fans.

“All these people have paid a lot of money and they’re not going to be happy, but there are six cars out there and we’re trying to put on a bit of a show,” Burgess told ITV’s Louise Goodman.

“We want to help, we want to race.

“The people above us need to make the decisions.”

Minardi and Jordan both stand to benefit from the Michelin teams’ boycott, as the back-of-the-grid teams are suddenly able to fight for the podium.

But Stoddart said that he was “not in the slightest bit interested” in the race, even though it could deliver Minardi’s best ever result.
He warned that the Indianapolis farce could have dire consequences for Formula 1.

“F1 has done some crazy things lately, but this one will have far reaching implications,” he said.

“All this talk about stupid regulations, all the interference in the sport, it needs to stop now.

“If it doesn’t stop, what we’re seeing here this afternoon is exactly where F1 is heading.”

Huge swathes of the crowd have already left the circuit, many demanding refunds, while those who have stayed have begun booing and pelting the circuit with beer cans and rubbish.

“I don’t blame people for stamping their feet,” said Stoddart.

“The most important thing today is that a race should have gone ahead, but this is not a race, this is a farce.”


Poianou ta sumferoda prostateuse h FIA me auth ths thn apofash?Ta dika tis??(baaa), twn triwn omadwn pou forousan Bridgestone??(Oi duo apo autes dilwsane oti thelane to chicane), ths Bridgestone???(polles pithanothtes), ths Ferrari (kai ekei polles pithanothtes).
Borouse o agwnas na ginei asfalhs kai na min apotelh parodia xwris chicane???? OXI
Tote pou sthrixthke auth h apofash ths FIA???

Quote:
alla auti tin fora den nomizw oti ekane lathws


Den borw na katalavw pws boreis na uposthrizeis oti borouse na ginei xwris chicane o agwnas otan den uparxei enas pou na upostirizei to aditheto apo this omades, tous mixanikous, tous odhgous, prwhn odigous, sxoliastes (mono h FIA dilwse kati aditheto).
Back to top
View user's profile Send private message
villsugar
Full Member
Full Member


Joined: 04 Feb 2004
Posts: 231
Location: London

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Tote pou sthrixthke auth h apofash ths FIA???


sto oti ola ta athlimata exoun kanones pou prepei na einai sevastoi...

makari panta i fia na eixe auti tin stasi...den tha imastan edw simera...

alla den mporw kai na dextw to skeptiko ase re kaimene tous kanones...na prosferoume show... opoios thelei apla show pigenei sto tsirko...o athlitismos exei kai alles parametrous kai isonomia kai ksekatharoi kanones prepei na einai vasikotatoi

agwnas mporouse na ginei...mapa tha itan pali...alla tha eixe 20 autokinita...
alla tha itan polu pio katharo oti oi euthines tha pigenan oles stin michelin
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
jortheo
Full Member
Full Member


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 259

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Με αυτο ξεκινησε το τελος της F1 κατω απο την εποπτεια της FIA. Οι κανονες υπαρχουν για να τηρουνται αλλα στο χωρο της F1 η ασφαλεια ειναι το παν. Το γεγονος οτι ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ δεν δεχτηκε να γινει μια αλλαγη προς οφελος του θεαματος και της ασφαλεια λεει πολλα για το μελλον της F1. Αυτη η ομαδα ειναι η ΜΟΝΗ ομαδα που εχει συνεσφερει μερικες απο τις πιο βρωμικες στιγμες στην F1: π.χ. Οδηγιες της τελευταιας στιγμης.

Δεν θυμαμε ποτε λιγει η υφισταμενη Συμφωνια Ομονοιας μεταξυ των ομαδων αλλα δεν βλεπω την Ferrari να βρισκει φιλους μεταξυ των αλλων ομαδων.
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

Σωστα, η ασφαλεια πανω απ΄ολα...Υποκρισια.Εδω εχουμε μια και μοναδικη υπευθυνη,αρχικα.Την Michelin που επελεξε να δωσει σημασια στις επιδοσεις και οχι στην αξιοπιστια.Οταν τα λιωμενα ελαστικα του Ραικονεν τον εγκατελειπαν ενω ετρεχε με 270 χλμ στο Νuerburgring ηταν επειδη η Michelin εβαζε πανω απ΄ολα την ασφαλεια?...
Θα θεωρουσα πιο εντιμο να μη δωθει αδεια απο την εταιρια για οποιοδηποτε αγωνα.Αντ΄αυτου επιλεχθηκε η μια και μοναδικη οδος που θα εφερνε τη FIA σε αδιεξοδο.Τη ομοσπονδια που ασφαλως εχει ευθυνες.Αλλα να καταληξουμε να δινουν μαθηματα αθλητικου πνευματος ο Μπριατορε και οι λοιπες Μωρες Παρθενες?

Οσο για τη Φερραρι,δε συμπαθω ιδιαιτερως ουτε τον Τοντ ουτε τον Σουμαχερ.Αλλα η ιστορια της ομαδας δεν αποδεικνυει καμμια ιδιαιτερη συνεισφορα στις "βρωμικες στιγμες" της F1.Τις οδηγιες προς τους πιλοτους αλλοι τις εγναινιασαν...Γι΄αυτο λεω, υποκρισια.
Back to top
View user's profile Send private message
jortheo
Full Member
Full Member


Joined: 24 Mar 2004
Posts: 259

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 7:57 am    Post subject: Reply with quote

Για τον αγωνα του Νuerburgring φερει ακαιραια την ευθυνη η ιδια η Mclaren. Οι κανονισμοι τουςεπετρεπαν αλλαγη αλλα ρισκαραν. Sad

Οι απαγορευσεις τον πολλων δοκιμων, οι αλλαγες στους κανονισμους για τα λαστιχα μεσα στο καταχειμωνο και οι γερουσια που προσεχει την F1 εφεραν την Michelin στην χειροτερη δυνατη θεση. Evil or Very Mad

Ο επομενος αγωνας ειναι στο Magny-Cours, που παρεπιπτωντος ειναι η βαση της Michelen. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 8:18 am    Post subject: Reply with quote

Eφερα σα παραδειγμα το συγκεκριμενο αγωνα γιατι ειναι χαρακτηριστικο το πως τα ελαστικα της Michelin φτανουν τα ορια αντοχης τους πιο γρηγορα,υπαρχουν και αλλα παραδειγματα...Tι εκανε η Mclaren ειναι αλλη υποθεση, τα ελαστικα οφειλουν να διαρκεσουν ολο τον αγωνα.
Οι απαγορευσεις των δοκιμων μονο τη Μιchelin δεν εφεραν σε δυσκολη θεση.Λαβε υπ΄οψην οτι το καιρο που διαρκουσαν οι δοκιμες οι Γαλλοι αντλουσαν δεδομενα απο 7 ομαδες ,εκ των οποιων 4 top team.H Bridgestone ειχε μονο 3 ομαδες ,1 κορυφης.Αρα... Wink
Back to top
View user's profile Send private message
projected
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Jul 2004
Posts: 1172
Location: Rome-Athens

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 9:08 am    Post subject: Reply with quote

H apopsh mou einai h ekshs :


H epikrathsh ths Ferrari thn teleutaia dekaetia, basizomenh sto trinomio :

1)SCHUMI (o opoios apedeikse sthn kariera tou oti me metrio autokinhto "paleuei" enw me kalo autokinhto einai ANIKHTOS....)(enw oloi oi alloi odhgoi me metrio autok. eksafanizontai...)
2)Egguhsh Pitstops
3)Egghush kinhthra

ekane thn organwtikh epitroph ths F1 na pisteuei oti auto "skotwnei" to 8eama........

Apofasisan loipon ALLAZONTAS SUNEXEIA ta teleutaia xronia ton kanonismo, na ek8ronisoun thn Ferrari.....

FETOS TA KATAFERAN , kai anaferw to giati (orismenous apo tous logous) :
-----------------------------------------------------------

I) Hdh h Ferrari apo perusi eixe MEGALO PROBLHMA me ta lastixa BRIDGESTONE, ta opoia eixan xamhles epidoseis kuriws se upshles 8ermokrasies atmosfairas kai asfaltou.

H dunatothta omws pou edine o kanonismos na ALLAZEI OPOIOS 8ELEI lastixa sta pit-stop meiwne drastika to problhma ths Ferrari se sxesh me tis omades Michelin


Fetos, sthn prospa8eia na "xtuphsoun" thn Ferrari, apofasisan oti prepei YPOXREWTIKA na krataei kapoios to idio "group apo lastixa" se olh th diarkeia tou GP.........direct xtuphma dhladh sthn Ferrari


II) An den kanw la8os, apofasisan fetos na meiwsoun to mege8os tou "PISW FTEROU" (den kserw ton texniko oro), anagkazontas thn Ferrari na KSANASXEDIASEI apo to mhden sxedon thn AERODUNANIKH tou autokinhtou , pou eixe ftasei sxedon to "teleio" ta teleutaia xronia.............direct xtuphma dhladh sthn Ferrari


III) To mono 8etiko shmeio tou fetinou kanonismou gia thn Ferrari, (mallon oxi 8etiko , alla MH ARNHTIKO) einai h upoxrewsh na xrhsimopouei kapoios ton idio kinhthra gia 2 sunexomena GP...(an kai auto egine gia thn meiwsh twn eksodwn apo pleuras twn omadwn...) (kuriws gia na mporoun kai mikroteres omades opws h Minardi kai h Jordan na meinoun mesa sto paixnidi)

-----------------------------------

GIATI TA LEW OLA AUTA?

Giati pisteuw oti einai geloio na uposthrizoume oti h Michelin einai se meionektikh 8esh se sxesh me thn Bridgestone......
H Ferrari einai se fobera meionektikh 8esh , kai ENTELWS TUXAIA (la8os ths Michelin) bre8hke eunohmenh apo to teleutaio GP....


Oso anafora thn epilogh ths Ferrari na treksei sto teleutaio GP kai thn epilogh twn allwn omadwn na aposur8oun, nomizw oti den uparxei kamia amfibolia.....to la8os einai 100% ths organwtikhs epitrophs. Gia tous ekshs aplous logous:

1)H Ferrari den ftaiei se tipota. Dexetai edw kai 2 xronia xtuphmata katw apo to trapezi (me tis allages tou kanonismou) kai twra epeidh thrhse ton kanonismo ftaiei?
(as prosexe h Michelin...mesa sto paixnidi einai auta)

2)Den einai dunaton na allazoume thn diadromh tou GP analoga me to an h Michelin exei testarei ta lastixa ths h oxi.....Dhladh an meta apo 15 meres pei h Bridgestone oti "Kuries kai Kurioi den eimai etoimh akoma, as allaksoume ligo auth th strofh" ti 8a ginei?

3)Oi alles omades den mporousan na treksoun giati i)Mikroterh taxuthta shmainei perissoterh asfaleia gi'autous alla oxi gia ta alla autokinhta pou pane me 300Km.... ii)H Michelin den mporouse na problepsei AKRIBWS posous gurous antexan ta lastixa ths (px. o Ralf eixe problhma apo ton 1° guro), opote gia na mhn to kourazw, eprepe na apozhmiwsoun tous 8eates kai etsi 8a kerdizan ton kosmo....


H F1 argo-pe8ainei ta teleutaia xronia......ta software basileuoun , to 8eama einai apaisio (se mia epoxh pou to MOTO GP exei 10 ekatomuria thle8eash ka8e 15 meres sthn Italikh tv.....)

Kai fusika h lush den einai auta ta geloia pou proteinan na gurisoume stis atmomhxxanes tou 500px....
Back to top
View user's profile Send private message
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά απαράδεκτη η απόφαση των ομάδων να μη κατέβουν. Απίστευτα άσχημη εικόνα του αθλήματος προς τα έξω. Για να μη μιλήσω και για τους θεατές δηλαδή.

Κατά τα άλλα όμως, δε μπορώ να δώσω συγχαρητήρια στη Φερράρι για το 1-2. Η σταθερή ανοδική τους απόδοση, επιβεβαιώθηκε!! Cool Καλά εκεί που παραλίγο να τρακάρουν στην έξοδο των πιτ ΜΟΝΟΙ τους, ήταν όλα τα λεφτά. Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pagouras
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Jan 2005
Posts: 528
Location: Γαλάτσι,Αθήνα(¶ντε & λίγο Γιάννινα)

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 11:44 am    Post subject: Reply with quote

Απο οτι ακουσα παμε για εκ νεου αλλαγες στο υπαρχον συστημα!
Back to top
View user's profile Send private message
siakabetis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004
Posts: 1426
Location: patras

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

η απολυτη ξεφτιλα για τη διοργανωση. τελικα σιγα σιγα ολα θα απομυθοποηθουν
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Το "αθλητικό" κλουβί με τους τρελούς All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next
Page 6 of 11

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr