View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nightcrawler New Member


Joined: 01 Apr 2004 Posts: 38 Location: Ηράκλειο
|
Posted: Fri Aug 13, 2004 10:15 am Post subject: |
|
|
Quote: | Αλλιώς την περίμενα τη σημερινή μέρα... |
Εεμμ
Πλάκα-πλάκα δεν έχει άδικο ο "paparazzi" του contra α'αυτά που λέει  |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri Aug 13, 2004 5:09 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει ρε παιδιά τι περιμένουμε .... λίγο πολύ έχουμε γίνει αυτό που επικρίνουμε.... πιόνια των χορηγών και του διεθνούς StarSystem. Δεν είναι άσχημο να μας αρέσουν οι διασημότητες αλλά σε μερικές περιπτώσεις πρέπει να υπάρχει σεβάσμός σε κάποιους θεσμούς !
Τέλος πάντων συνεχίζω
13-8-04
Καλιμάρμαρο
Σύνταγμα
Σου χρωστάμε πολλά !!
Αστεροσκοπείο Αθηνών
Πνύκα
Ακρόπολη
Λυκαβητός
Ηρώδου Αττικού
Πατησίων
Σύνταγμα

Last edited by losada7 on Sat Aug 14, 2004 2:31 pm; edited 5 times in total |
|
Back to top |
|
 |
smarg Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1156
|
Posted: Fri Aug 13, 2004 6:54 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγο έδειξε την τελευταία λαμπαδηδρόμο πριν η φλόγα οδηγηθεί στο ΟΑΚΑ. Όλα τα παιδιά του 2004 που ακολούθούσαν τόσο καιρό τη φλόγα (με τα πορτοκαλί μπλουζάκια) είχαν γίνει ένα τσούρμο πίσω από τη λαμπαδηδρόμο και έκαναν "ολε" Τα αυτοκίνητα της πομπής κόρναραν όλα ενώ αρκετά από τα παιδιά είχαν βουρκώσει καθώς η λαμπαδηδρομία έφτασε στο τέλος της.... Μου έκανε εντύπωση που ένας νεαρός πρόλαβε και μπήκε στο τζιπ για να μην τον δουν που έκλαιγε... Mόλις ρύθμισα και το video.... Σε 1 ωρα αρχίζει το show
KAΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ
 |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 12:12 am Post subject: |
|
|
Δείτε το ιστορικό της τριήρους "Ολυμπιας" από τη κατασκευή της μέχρι την χρησιμοποίηση της στους ολυμπιακούς αγώνες.
πηγή : www.hellenicnavy.gr
----------------------------------------------------------
Σύντομο Ιστορικό Τριήρους ΟΛΥΜΠΙΑΣ
Η τριήρης 'ΟΛΥΜΠΙΑΣ' ξεκίνησε να κατασκευάζεται στην Ελλάδα τον Μάιο του 1985 και περατώθηκε τον Ιούλιο του 1987. Τα σχέδια για την κατασκευή της παρασχέθηκαν από το 'Trireme Trust' της Βρετανίας, ενώ τα απαραίτητα κονδύλια διατέθηκαν από το ΠΝ. Τα πρώτα έτη η τριήρης χρησιμοποιήθηκε για πλόες στα πλαίσια πειραματικής αρχαιολογίας, δηλαδή στα πλαίσια εκτέλεσης δοκιμών ώστε να καθοριστούν τα χαρακτηριστικά πλεύσης της (ταχύτητα, ελικτικά στοιχεία, κλπ. ), η αντοχή της, να γίνουν κατανοητές οι συνθήκες διαβίωσης του προσωπικού της, καθώς επίσης και να κατανοηθεί πληρέστερα η τακτική που χρησιμοποιείτο κατά την μάχη.
Λεπτομέρειες επί του ιστορικού της κατασκευής και των δοκιμών που ακολούθησαν περιγράφονται σε σχετικό άρθρο του Αντιπλοιάρχου (Μ) Σ. ΠΛΑΤΗ Π.Ν που έχει δημοσιευθεί στο τεύχος 458 της Ναυτικής επιθεώρησης. Πρόσθετες πληροφορίες υπάρχουν στο βιβλίο ' The Trireme Trials 1988, Report on the Anglo - Hellenic Sea Trials of Olympias by J.F. Coates , S.K. Platis , J.T. Shaw ' της εκδοτικής εταιρείας Oxbow Books .
Λόγω της συχνής χρήσης της τριήρους, της πλεύσης της σε γλυκά ύδατα όταν μεταφέρθηκε στην Βρετανία το 1993 στα πλαίσια εκδηλώσεων για τα 2.500 χρόνια από τη γέννηση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα, και του τρόπου σχεδίασης και κατασκευή της, προκλήθηκαν σημαντικές φθορές στο σκάφος αυτής. Από το θέρος του 1995 μέχρι το φθινόπωρο του 1996 εκτελέστηκαν μεγάλης έκτασης επισκευές και αποκαταστάθηκαν όλα τα ευρήματα που είχαν παρουσιαστεί. Το 1997 το ΑΝΣ αποφάσισε την χρήση της μόνο σαν έκθεμα και όχι για πλόες. Η τριήρης μεταφέρθηκε στο πάρκο ναυτικής παράδοσης στο Τροκαντερό όπου παρέμεινε ως έκθεμα. Το 1998 διαπιστώθηκε η ύπαρξη νέων ευρημάτων στο σκάφος της τριήρους, ενώ το 1999 διαπιστώθηκε ότι η έκταση των φθορών είχε μεγαλώσει.
Το 2002 τα Ναυπηγεία Ελευσίνας (ΝΒΕΕ) προσεφέρθησαν να αναλάβουν την επισκευή της Τριήρους άνευ κόστους. Το Π.Ν. απεδέχθη την προσφορά και η Τριήρης μεταφέρθηκε στους χώρους των Ναυπηγείων. Στα πλαίσια της επισκευής αντικαταστάθηκε το σύνολο της ξυλείας των υφάλων του πλοίου και προστέθηκαν ενισχύσεις ώστε να αυξηθεί η ακαμψία του. Για τη σύνδεση και στεγανοποίηση της ξυλείας ακολούθησαν σύγχρονες μέθοδοι κατασκευής ξύλινων πλοίων, προκειμένου να εξασφαλισθεί η μακροβιότητα της κατασκευής. Επιπρόσθετα αντικαταστάθηκε η ξυλεία στο 01 κατάστρωμα και επισκευάσθηκαν οι ιστοί και τα πηδάλια.
Η Τριήρης καθελκύστηκε την 14 Μαΐου του 2004 και παρέμεινε στα ΝΒΕΕ επί δέκα ημέρες για έλεγχο στεγανότητας. Παράλληλα το ΠΝ εξόπλισε την Τριήρη και εκτέλεσε ελέγχους ευστάθειας. Εν συνεχεία το πλοίο παραδόθηκε στο Δήμο Πειραιά που την επανδρώσε και προετοίμασε κατάλληλα για την μεταφορά της Ολυμπιακής Φλόγας.
--------------------
Φωτογραφίες:
1
2
3 |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 10:11 am Post subject: |
|
|
Να κάνω μια ερώτηση; Μια τριήρης 'Κερύνεια' τι έχει γίνει;
Θυμάμαι οτι η Μελίνα Μερκούρη είχε κάνει την καθέλκυση σε μια τριήρη και είχαν ρίξει νερό και κρασί πάνω στο καράβι, η 'Ολυμπιάς' να ήταν; |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 10:50 am Post subject: |
|
|
Εσύ λογικά λες για ένα πλοίο το οποίο είχε ανακαλυφθεί στην κατεχόμενη Κύπρο(Κερύνεια) και το οποίο ήταν εμπορικό(μεταγωγικό) και έμοιαζε περίπου σαν τεράστιο τρεχαντήρι
Το πλοίο που λες ήταν σύγχρονο δημιούργημα και το είχαν ονομάσει Κερύνεια ΙΙ , γιατί ήταν αντίγραφο του αρχαίου (Κερύνεια Ι)
To σύγχρονο Κερύνεια ΙΙ |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 11:43 am Post subject: |
|
|
Αν αναρωτιέστε τι έγινε ο βωμός του 2000. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 12:55 pm Post subject: |
|
|
Ίσως ότι πιο κακόγουστο έχω δει. Σαν ΟΥΦΟ που χάνει λάδια είναι. Μπράβο τους!!! |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 9:45 pm Post subject: |
|
|
H EOE αποφάσισε ότι η Μαρία Ναυπλιώτου θα είναι η πρωθιέρεια για την Ολυμπιακή Φλόγα του Πεκίνου.
Επίσης η Μαρία Χόρς (έφτασε τα 90 πλέον) αποσύρθηκε από την επιμέλεια της τελετής.
Χρέη χορογράφου αναλαμβάνει Άρτεμις Ιγνατίου
 |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 9:42 pm Post subject: |
|
|
H Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, σήμερα, με θέμα «Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία Πεκίνο 2008», ανακοίνωσε το όνομα του πρώτου και του τελευταίου λαμπαδηδρόμου επί ελληνικού εδάφους.
Πρώτος λαμπαδηδρόμος θα είναι ο ασημένιος Ολυμπιονίκης της Αθήνας στο τεκβοντό, Αλέξανδρος Νικολαΐδης.
Η Φλόγα θα φτάσει στο Παναθηναϊκό Στάδιο στις 30 Μαρτίου, στα χέρια της Πηγής Δεβετζή, που ήταν ασημένια Ολυμπιονίκης στο άλμα εις τριπλούν, στην Αθήνα το 2004.
Το προηγούμενο βράδυ, θα διανυκτερεύσει στον Ιερό βράχο της Ακρόπολης, όπου το βωμό θα ανάψει η αρχηγός της Εθνικής ομάδας γυναικών στο πόλο που κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς της Αθήνας, Βούλα Κοζομπόλη. Το πρωί της Κυριακής η Φλόγα θα ξεκινήσει από την Ακρόπολη την πορεία της προς το Παναθηναϊκό Στάδιο, στα χέρια του διεθνή μπασκετμπολίστα της Εθνικής ομάδας μπάσκετ, Δημήτρη Διαμαντίδη.
http://www2.hoc.gr/HOC/EL/article.aspx?articleid=573 |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 10:02 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικές επιλογές! Μένει να δούμε τι εικόνα θα παρουσιάζει η Ολυμπία. Πολύ φοβάμαι ότι θα ξαναγίνουμε ρεζίλι. |
|
Back to top |
|
 |
|