stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tο Τραμ της Αθήνας
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 39, 40, 41  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

file mou giannh,mporeis na valeis tis photos? Smile ta link den ta anoigei Confused
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

μια δεύτερη προσπάθεια με τα λινκς από Εσκισεχίρ:



http://www.railfaneurope.net/pix/tr/trams/Eskisehir/Another_car_moving_on_the_Otogar-SSK_line1.jpg


http://www.railfaneurope.net/pix/tr/trams/Eskisehir/Another_Estram_car_heading_Otogar_on_the_move1.jpg


http://www.railfaneurope.net/pix/tr/trams/Eskisehir/Estram_car_going_from_Otogar_to_SSK_Hopsital_car_at_Carsi_station1.jpg
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ael
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 15 Feb 2004
Posts: 1854
Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 11:08 pm    Post subject: Reply with quote

thanks file mou!twra tis anoigei kanonika! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
spiros12345
New Member
New Member


Joined: 24 Jun 2004
Posts: 11

PostPosted: Sat Jan 15, 2005 11:36 am    Post subject: ???? ???? ??????? Reply with quote

?????? ??? ????????? ?? ?????? ?? ???? ???? ???????. ?????? ??? ??? ?? ??????? ??? ??? ?? ????? ?? ????? (?????? ???????) ?

?????? ?? ???? ???? ???? ?? ??????? ??? ??? ????? ??? ???????? ? ?????? ?? ?????? ?? ????? ??? ?????????? ( ????? ? ??? ?????? ???????? ??? ?????? ??? ???????).
________
Indian Recipes


Last edited by spiros12345 on Fri Feb 18, 2011 12:15 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Tzinos
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 993
Location: London

PostPosted: Sun Jan 16, 2005 5:04 am    Post subject: Reply with quote

xmmm.........

Den tha itan katholou kaki idea file mou!!

Apo Faliro tha efevge, kai pernontas eite apo Kastella eite apo Mikrolimano (dyskolo) na kateleige Pasalimani kai meta kentro Peiraia.

Alla pera apo ta oneira (eilikrina i diadromi tha itan oneiro Surprised ) me tooooso mikrous dromous den pistevw na ginetai. Meta, den ginetai na pezodromiseis oli tin paraliaki, giati o kosmos pou menei ekei ti tha ta kanei ta aftokinita tou..??? To kako einai oti einai tooooso poly stanaxwroi oi dromoi pou den mporoun efkola na ginoun kykloforiakes rythmiseis.

Perol'afta i idea sou tha mou arese poly. H diadromi apo Peiraia - Dimotiko Theatro/Dimarxeio - Pasalimani!! - Mikrolimano/Kastella - Faliro - ..... - Voula einai apo moni tin diafimisi, oson afora to ti vlepei kaneis, kathws kai tin synexi epafi me tin thalassa!
Back to top
View user's profile Send private message
OMF
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1961

PostPosted: Sat Jan 22, 2005 12:34 am    Post subject: Reply with quote

Πιο χρήσιμη (ίσος) για την κυκλοφορία και την καθημερινότητα μας θα είναι μια γραμμή Ν. Φάληρο - Λιμάνι μέσω καστέλας παρά η υπάρχον γραμμή Ν.Φάληρο-Γλυφαδα (φυσικά ο συνδιασμός μεγιστοποιεί τα ωφέλοι Razz ).
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Sat Jan 22, 2005 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

OMF wrote:
Πιο χρήσιμη (ίσος) για την κυκλοφορία και την καθημερινότητα μας θα είναι μια γραμμή Ν. Φάληρο - Λιμάνι μέσω καστέλας παρά η υπάρχον γραμμή Ν.Φάληρο-Γλυφαδα (φυσικά ο συνδιασμός μεγιστοποιεί τα ωφέλοι Razz ).


Η υπάρχουσα γραμμή (Ν.Φάληρο - Γλυφάδα) έχει το βασικό πρόβλημα ότι κινείται παράλληλα με ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (Λεωφ. Ποσειδώνος). Αυτό κάνει το τραμ να φαίνεται υπερβολικά αργό υπό κανονικές συνθήκες κίνησης. Από ΣΕΦ πρός Γλυφάδα κάνεις:
* Με το Ε1 15-20 λεπτά
* Με το Α1 25-40 λεπτά (ανάλογα με το πόσες στάσεις θα κάνει)
* Με αυτοκίνητο: 15 λεπτά (χωρίς φαντασιώσεις ότι παίζεις στην ταινία Fast & Furious)

Το τραμ κάνει 35 λεπτά για την ίδια διαδρομή. Γιατί πρακτικά να το προτιμήσω? Εξαιρούνται βεβαίως οι ώρες απόλυτης αιχμής και τα καλοκαίρια με τις επιδρομές για μπάνιο όπου η κίνηση στην παραλιακή μετατρέπεται σε ακινησία.
Πάντως για λίγες στάσεις είναι ΟΚ. Απλά από αφετηρία σε τέρμα δε συμφέρει.
Back to top
View user's profile Send private message
LOS
Full Member
Full Member


Joined: 26 Oct 2004
Posts: 214

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:26 am    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή 3η γραμμή στο έδαφος...και άμα τη πατήσει κάποιος πεζός τι κάνει????τζιιζζζζ??? Very Happy Very Happy
Για μένα το Τράμ είναι απάτη εντελώς...καλύτερα τα λευτά που δώσανε να πηγαίνανε στο Μετρό....να δείτε πως θα μειωνότανε η κίνηση απο Σύνταγμα για Γλυφάδα....! Και με λίγες σχετικά στάσεις....! Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2300
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:37 am    Post subject: Reply with quote

Αν έδιναν τα λεφτά του τραμ στο μετρό, ίσα ίσα που θα είχαν φτάσει για τα χωματουργικά των σταθμών! Ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του τραμ έναντι του μετρό είναι το πολύ μικρότερο κόστος του (μαζί με τον πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής νέων γραμμών).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 10:24 am    Post subject: Reply with quote

Δε νομίζω να έχουμε καταλάβει τη φιλοσοφία των μετακινήσεων σε μια σύγχρονη πόλη. Το ζητούμενο δεν είναι να εξοικονομήσουμε χώρο στην επιφάνεια (με το να μην κατασκευάζουμε τραμ...) για να χωρέσουν περισσότερα αυτοκίνητα, η για να κινούνται άνετα αυτά που ήδη κυκλοφορούν. Σκοπός είναι να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων που κινούνται γενικά! Ξέρετε τι μπαίνει κάθε μέρα στα πνευμόνια σας από μικροσωματίδια που δεν απομακρύνονται από τους πνεύμονες;;; Shocked Twisted Evil Είδα πρόσφατα ένα ρεπορτάζ στη γερμανική τηλεόραση για το θέμα αυτό και σοκαρίστηκα...με την κατάσταση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (απέδωσαν και ειδική μνεία...). Η δε Θεσσαλονίκη ξεπερνά και το Λονδίνο ( μετά την εφαρμογή των διοδίων στο κέντρο). Εχει γεμίσει η Αθήνα ασθματικά παιδιά...απορώ αν αυτό μας απασχολεί έστω και λίγο! Τα αυτοκίνητα δεν είναι για τις πόλεις!! Πάρτε το χαμπάρι! Το κέντρο πρέπει να απέλευθερωθεί ωστε να κατασκευαστούν συγκ. έργα όπως το τραμ τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον.
Επίσης πολλοί αναφέρονται στο χρόνο διαδρομής από την αφετηρία του τράμ ως το τέρμα...και το συγκρίνουν με μετρό κλπ. Το τράμ δεν υπάρχει μόνο για να φτάνει κάποιος απο το Σύνταγμα στη Γλυφάδα σε μικρό χρόνο! Το τραμ είναι περισσότερο ένα μέσο που χρησιμοποιείται από τους κατοίκους των ενδιάμεσων περιοχών για 3-4 στάσεις...έστω και αν αυτοί είναι γέροι και αργόσχολοι (όπως συχνά ειπώθηκε...) Twisted Evil ...γιατί ειδάλλως ο αργόσχολος θα πάρει το αυτοκίνητο του για να πεταχτεί ένα δήμο παρακάτω να κάνει τα ψώνια του...καθώς δεν είμαστε και ο λαός που φημίζεται για το περπάτημα σε αποστάσεις μεγαλύτερες του ενός τετραγώνου!

Και κάτι για τη Θεσσαλονίκη: Για μένα θα πρέπει να κλείσει τελείως η παραλιακή για τα αυτοκίνητα και να αποδωθεί στους πεζούς με παράλληλη κατασκευή τραμ! Οποιος δε γουστάρει, ας μην πατήσει το πόδι του στο κέντρο! Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 11:17 am    Post subject: Reply with quote

O Giannis με καλυψε κατα μεγαλο μερος ...Προσθετω μερικα στοιχεια απο μελετη που αφορα το δικτυο τραμ του Μιλανου και συγκρινει τραμ/μετρο
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε ενα μετρο που διανυει 30χλμ/ωρα και ενα τραμ που διανυει 15 χλμ/ωρα.Αυτα τα στοιχεια μας δινουν 2’ για 1χλμ και 4’ για 1χλμ αντιστοιχα.Εχουμε δηλαδη ενα κερδος 2’ υπερ του μετρο
Υπολογιζουμε επισης οτι το μετρο διαθετει στασεις καθε 500μ ενω το τραμ καθε 250μ αρα στη χειροτερη περιπτωση ο επιβατης πρεπει να περπατησει 250μ και 125 μ αντιστοιχα,σε περιπου 2’και 1’.Προσθετοντας και το αντιστοιχο χρονο απο το σταθμο αφιξης προς ενα σημειο αναμεσα σε 2 σταθμους εχουμε 4’ χρονο προσβασης στη σταση του μετρο και 2’ για το τραμ,ενω στη περιπτωση του μετρο πρεπει να προσθεσουμε και το χρονο που χρειαζεται για τη καθοδο/ανοδο απο /προς την αποβαθρα (περιπου 2’ καθε φορα).Καταληγουμε ετσι σε 2’ κερδος απο τη ταχυτητα και 7’ χασιμο χρονου για τη προσβαση στο μεσο.(Αυτος ο υπολογισμος εχει να κανει με το χειροτερο δυνατο σεναριο σε καθε περιπτωση:αν εχουμε σταθμο του μετρο κατω απο το σπιτι μας ειναι αυτονοητο οτι δε γινεται συγκριση)
Ετσι βλεπουμε οτι για αποστασεις κατω των 4 χλμ η χρηση του τραμ συμφερει αν εξασφαλιστει συχνοτητα δρομολογιων αντιστοιχη του μετρο,ενω υπαρχει επισης η δυνατοτητα αυξησης της εμπορικης ταχυτητας σε 20 χλμ/ωρα με προφανη πλεονεκτηματα
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

assotos yios wrote:

Ετσι βλεπουμε οτι για αποστασεις κατω των 4 χλμ η χρηση του τραμ συμφερει αν εξασφαλιστει συχνοτητα δρομολογιων αντιστοιχη του μετρο,ενω υπαρχει επισης η δυνατοτητα αυξησης της εμπορικης ταχυτητας σε 20 χλμ/ωρα με προφανη πλεονεκτηματα


Επειδή μάλλον και τα δικά μου σχόλια τα πήρε η μπάλα, κατανοώ ότι το τραμ δεν είναι μετρό. Συμφωνώ επίσης ότι για χρήση μικρής χρονικής διάρκειας, το τραμ είναι πολύ καλό. Όμως η απαξίωσή του από το επιβάτικό κοινό δεν είναι τυχαία και σχετίζεται (και) με το χρόνο ολοκλήρωσης διαδρομής.
Αλήθεια, το "πράσινο κύμα" λειτουργεί κατά μήκος όλης της Παραλιακής? Υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης για το τμήμα ΣΕΦ-Γλυφάδα? Είχα ακούσει ότι συζητάγανε για περικοπή στάσεων ώστε να επιταχυνθεί το μέσο. Όλα αυτά πριν απο 2-3 μήνες ... να φανταστώ ότι παραπέμπονται στις καλένδες? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν νομίζω ότι μιλάμε για απαξίωση. Πριν από 1.5 μήνα, ρεπορτάζ στο in.gr ανέφερε για αύξηση του αριθμού των επιβατών σε 40.000 καθημερινά και μείωση της διάρκειας των δρομολογίων. Το link για αυτό το ρεπορτάζ υπάρχει σε κάποια από τις προηγούμενες σελίδες του θέματος. Νομίζω ότι είναι πολύ καλές επιδόσεις για το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς με τις συγκεριμένες δυνατότητες/περιορισμούς, μήκος δικτύου (2 γραμμές έχουμε, διάολε, όχι ολόκληρο σύστημα) και νοοτροπία των πολιτών.

Για τα άλλα που αναφέρεις δεν έχει ακουστεί κάτι τελευταία.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
woofy
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 524
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Pantos tis 3 ebdomades pou imoun Athina ta Xristougenna epairna to tram (sxedon) kathimerina apo N.Smyrni pros Syntagma kai den eixa kanena problima... Isa-isa pou kai syxna dromologia exei kai arketa grigoro einai (15-20 lepta i sygkekrimeni apostasi) kai kosmo exei kai i diadromi einai oraia (eisai pano apo ti gi opws kai na to kaneis)...

Genika to tram sou dinei mia pio oikeia aisthisi apo to metro, to niotheis pio poly san meros twn geitoniwn pou diasxizei... Oso gia tin paraliaki, i diadromi pou kanei einai toso oraia pou pisteuo tha itan krima na tin ekane...ypogeiws!
Back to top
View user's profile Send private message
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

exitmusician wrote:
Δεν νομίζω ότι μιλάμε για απαξίωση. Πριν από 1.5 μήνα, ρεπορτάζ στο in.gr ανέφερε για αύξηση του αριθμού των επιβατών σε 40.000 καθημερινά και μείωση της διάρκειας των δρομολογίων.


Έχεις δίκιο. Ο όρος 'απαξίωση' είναι υπερβολικός με τα σημερινά δεδομένα επιβατικής κίνησης του τραμ και κακώς τον χρησιμοποίησα.
Το άρθρο που αναφέρεις το έχω διαβάσει, αλλά εξακολουθώ να παρατηρώ μειωμένη κίνηση στο τμήμα ΣΕΦ-Γλυφάδας. Βέβαια τα πράγματα είναι αισθητά καλύτερα από ότι 3-4 μήνες πριν.

woofy wrote:
Pantos tis 3 ebdomades pou imoun Athina ta Xristougenna epairna to tram (sxedon) kathimerina apo N.Smyrni pros Syntagma kai den eixa kanena problima... Isa-isa pou kai syxna dromologia exei kai arketa grigoro einai


Λογικό. Τα αυτοκίνητα και τα λεωοφορεία που κινούνται στο δρόμο παράλληλα με το τραμ μποτιλιάρονται εύκολα, οπότε λαμβάνοντας υπ'όψιν τα αυξημένα και αξιόπιστα δρομολόγια του τραμ, βλέπουμε ότι το τραμ υπερτερεί. Και μετά την εφαρμογή του πράσινου κύματος, θα δείξει ακόμα περισσότερο την πραγματική του αξία κόντρα στα αυτοκίνητα. Smile

woofy wrote:

Oso gia tin paraliaki, i diadromi pou kanei einai toso oraia pou pisteuo tha itan krima na tin ekane...ypogeiws!


Ωραία είναι, δε λέω. Αλλά εγώ θέλω να πηγαίνω γρήγορα στη δουλειά μου, όχι να χαζεύω το τοπίο. Και ο λόγος που γκρινιάζω είναι γιατί πάω πιο γρήγορα με το Α1 παρά με το τραμ ... και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Έχω την εντύπωση ότι το τραμ κάνει πάρα πολλές στάσεις στο Ελληνικό, χωρίς λόγο ενώ το Α1 συνήθως περνάει σφαίρα ... ίσως να'ναι αυτό. Ίσως κι όχι. Δε ξέρω ... Confused
Back to top
View user's profile Send private message
wizard
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 468
Location: Athens & UK

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Για μένα το τραμ είναι λίγο πολύ άχρηστο.. Για καμιά βόλτα να περάσεις την ώρα σου είναι καλό, αλλά το μετρό τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Manchester_7
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004
Posts: 800
Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

...Γι αυτο ισως θα πρεπει να καταργηθουν πολλες λεοφορειογραμμες που εχουν παραπλησιους χρονους με αυτους του τραμ (βλεπε Α1) και να ενισχυθουν τα Express λεοφορεια με τις λιγες στασεις και οι τοπικες λεοφορειογραμμες. Προσωπικα το τραμ μου αρεσε παρα πολυ αν και οπως γραφτηκε και παραπανω θα ηταν καλο να καταργηθουν μερικες στασεις (ή να λειτουργουν καθε 3ο συρμο π.χ.) και να λειτουργησει το πρασινο κυμα στα φαναρια κοντα στο κεντρο.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 12:37 pm    Post subject: Reply with quote

Επέκταση του Τραμ (αλλά και του ΗΣΑΠ) μέχρι το κέντρο του Πειραιά

http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=18156&m=N13&aa=3
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
woofy
Senior Member
Senior Member


Joined: 23 Jun 2004
Posts: 524
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Feb 08, 2005 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Tora auto mallon se auto to topic paei...

Αλλαγές σε γραμμές του ΟΑΣΑ

Την αναστολή της λεωφορειακής γραμμής 110 (Πλ. Κολοκοτρώνη-Ν. Σμύρνη-Π. Φάληρο), από την 1η Μαρτίου, αποφάσισε ο ΟΑΣΑ. Η γραμμή χαρακτηρίστηκε ασύμφορη λόγω του γεγονότος ότι στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής της λειτουργεί παράλληλα με τη γραμμή του τραμ, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί σημαντικά το επιβατικό κοινό, το οποίο μπορεί να εξυπηρετείται από το τραμ. Παράλληλα, αποφασίστηκε η επέκταση της διαδρομής της γραμμής 024 (Αγ. Ανάργυροι-Τρεις Γέφυρες-Πανεπιστημίου), ώστε να διέρχεται από την περιοχή του Νέου Κόσμου και από το ΙΚΑ της ίδιας περιοχής και να τερματίζει στο σταθμό μετρό "Άγιος Ιωάννης" (οδό Κασομούλη). Η γραμμή 024 θα μετονομαστεί σε Κυνοσάργους-Τρεις Γέφυρες-Αγ. Ανάργυροι και η συχνότητα των δρομολογίων της θα είναι περίπου ανά 11 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής.

http://news.ert.gr/newsDetails.asp?ID=111955
Back to top
View user's profile Send private message
wizard
Senior Member
Senior Member


Joined: 29 Apr 2004
Posts: 468
Location: Athens & UK

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 7:20 pm    Post subject: Reply with quote



Αναφέρει πιο κάτω ότι δε θα ισχύσει το ''πράσινο κύμα'' και πως οι οδηγοί θα περνούν με δική τους ευθύνη από τις διασταυρώσεις!!.. Shocked Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nameless
Senior Member
Senior Member


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 412

PostPosted: Tue Feb 22, 2005 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Tο τραμ αναζητεί τους επιβάτες του

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_787902_22/02/2005_134744

Τελικά αρχίζω να αναρωτιέμαι για το πόσο θα βοηθήσει το πράσινο κύμα την όλη κατάσταση. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 12:35 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν έχει πιάσει ούτε το 50% των στόχων - του βάζουν και εμπόδια..

Ενημερωτικα,αυτος ο συντακτης θετει το στοχο επιβατων στους 100 χιλ. Στην ιδια εφημεριδα πριν απο 2 μηνες ο στοχος ηταν 70 χιλ. Μηπως τον εχουμε κανει λαστιχο αναλογα με το πως θελουμε να βγει το αρθρο? Confused
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 1:04 pm    Post subject: Reply with quote

Συγχαρητήρια στον συντάκτη, που συγκρίνει τα χαρακτηριστικά των μεταφορών στην Αθήνα των 3 εκατομμυρίων κατοίκων με αυτά του Μονπελιέ και της Γκρενόμπλ των 200.000 και του Ανόβερου του μισού εκατομμυρίου.

Συγχαρητήρια επίσης για την αύξηση (προς τα πάνω φυσικά) του αριθμού των επιβατών που προέβλεπε η συγκοινωνιακή μελέτη.

Να μην ξεχάσω να δώσω συγχαρητήρια για τη σύγκριση του συστήματος τραμ της Αθήνας (το οποίο μπήκε σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας στα μέσα Σεπτέμβρη) με άλλα συστήματα τραμ τα οποία εγκαινιάστηκαν από 4 μέχρι και 8 μήνες νωρίτερα. Όταν, δηλαδή, το δικό μας βρισκόταν ακόμα στα σκαψίματα και τα... παζάρια με τους δημάρχους... Αλλά, έλα μωρέ, τι είναι 4-5 μήνες μπροστά στην αιωνιότητα...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mfotinakis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004
Posts: 733
Location: Brno,Chania

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

Φιλε exit εχεις δικιο σε αυτα που λες ομως ωφειλουμε να δουμε και τα υπολειπα που λεει το αρθρο...
1)Γιατι ας πουμε υπαρχει ακομα γραμμη λεωφορειου που κανει ακριβως το ιδιο δρομολογιο με το τραμ ? Μεγα λαθος
2)Γιατι σε εμας δεν εχει λειτοθργησει ακομα το πρασινο κυμα σε ολο το μηκος της γραμμης ?
3)Γιατι δεν εχουν προβλευτει χωροι σταθμευσης, και μετεπιβιβασης εκτος απο λιγες εξαιρεσεις ?

Ο συντακτης του αρθρου μπορει να λεει τις δικες του μαμακιες αλλα ομως το προβλημα υπαρχει..
Και δεν πιστευω οτι κανει κακο η συγκριση με την "πολιτικη" των αλλων τραμ για να παιρνουμε ιδεες για το πως θα βελτιωθουμε...
Βεβαια αστοχησε με τις πολεις..Θα επρεπε να φερει αλλα παραδειγματα πολεων..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
assotos yios
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004
Posts: 955
Location: not aswtosgios blogspot :-)

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

Εχεις δικιο Μιχαλη και κριτικη πρεπει να γινεται αλλα νομιζω οτι το συγκεκριμενο θεμα ειναι απο τα αγαπημενα των δημοσιογραφων που βοηθησαν και στη παρεξηγηση του μεσου...Επι της ουσιας τωρα:οι χωροι σταθμευσεις εχω την εντυπωση οτι στη περιπτωση του τραμ ειναι αχρηστοι.Στη διαδρομη στον πυκνο αστικο ιστο (Ν.Κοσμος.Ν.Σμυρνη κτλ,)θα παρεις το αυτοκινητο για 6 τετραγωνα και μετα θα παρεις το τραμ?Θα ειχε καποια λογικη σε Ελληνικο,Γλυφαδα αν και αμφιβαλλω οτι καποιος π.χ. απο τη Βουλιαγμενη θα φτασει μεχρι εκει με το αυτοκινητο για να παρει μετα το τραμ...Αυτα με τη δικη μου λογικη, μπορει οι ειδικοι να εχουν αλλη αποψη...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 39, 40, 41  Next
Page 26 of 41

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr