View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 8:43 pm Post subject: |
|
|
file mou giannh,mporeis na valeis tis photos? ta link den ta anoigei  |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 11:08 pm Post subject: |
|
|
thanks file mou!twra tis anoigei kanonika!  |
|
Back to top |
|
 |
spiros12345 New Member

Joined: 24 Jun 2004 Posts: 11
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 11:36 am Post subject: ???? ???? ??????? |
|
|
?????? ??? ????????? ?? ?????? ?? ???? ???? ???????. ?????? ??? ??? ?? ??????? ??? ??? ?? ????? ?? ????? (?????? ???????) ?
?????? ?? ???? ???? ???? ?? ??????? ??? ??? ????? ??? ???????? ? ?????? ?? ?????? ?? ????? ??? ?????????? ( ????? ? ??? ?????? ???????? ??? ?????? ??? ???????).
________
Indian Recipes
Last edited by spiros12345 on Fri Feb 18, 2011 12:15 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Tzinos Stadium Expert


Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Sun Jan 16, 2005 5:04 am Post subject: |
|
|
xmmm.........
Den tha itan katholou kaki idea file mou!!
Apo Faliro tha efevge, kai pernontas eite apo Kastella eite apo Mikrolimano (dyskolo) na kateleige Pasalimani kai meta kentro Peiraia.
Alla pera apo ta oneira (eilikrina i diadromi tha itan oneiro ) me tooooso mikrous dromous den pistevw na ginetai. Meta, den ginetai na pezodromiseis oli tin paraliaki, giati o kosmos pou menei ekei ti tha ta kanei ta aftokinita tou..??? To kako einai oti einai tooooso poly stanaxwroi oi dromoi pou den mporoun efkola na ginoun kykloforiakes rythmiseis.
Perol'afta i idea sou tha mou arese poly. H diadromi apo Peiraia - Dimotiko Theatro/Dimarxeio - Pasalimani!! - Mikrolimano/Kastella - Faliro - ..... - Voula einai apo moni tin diafimisi, oson afora to ti vlepei kaneis, kathws kai tin synexi epafi me tin thalassa! |
|
Back to top |
|
 |
OMF Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Sat Jan 22, 2005 12:34 am Post subject: |
|
|
Πιο χρήσιμη (ίσος) για την κυκλοφορία και την καθημερινότητα μας θα είναι μια γραμμή Ν. Φάληρο - Λιμάνι μέσω καστέλας παρά η υπάρχον γραμμή Ν.Φάληρο-Γλυφαδα (φυσικά ο συνδιασμός μεγιστοποιεί τα ωφέλοι ). |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Sat Jan 22, 2005 12:03 pm Post subject: |
|
|
OMF wrote: | Πιο χρήσιμη (ίσος) για την κυκλοφορία και την καθημερινότητα μας θα είναι μια γραμμή Ν. Φάληρο - Λιμάνι μέσω καστέλας παρά η υπάρχον γραμμή Ν.Φάληρο-Γλυφαδα (φυσικά ο συνδιασμός μεγιστοποιεί τα ωφέλοι ). |
Η υπάρχουσα γραμμή (Ν.Φάληρο - Γλυφάδα) έχει το βασικό πρόβλημα ότι κινείται παράλληλα με ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (Λεωφ. Ποσειδώνος). Αυτό κάνει το τραμ να φαίνεται υπερβολικά αργό υπό κανονικές συνθήκες κίνησης. Από ΣΕΦ πρός Γλυφάδα κάνεις:
* Με το Ε1 15-20 λεπτά
* Με το Α1 25-40 λεπτά (ανάλογα με το πόσες στάσεις θα κάνει)
* Με αυτοκίνητο: 15 λεπτά (χωρίς φαντασιώσεις ότι παίζεις στην ταινία Fast & Furious)
Το τραμ κάνει 35 λεπτά για την ίδια διαδρομή. Γιατί πρακτικά να το προτιμήσω? Εξαιρούνται βεβαίως οι ώρες απόλυτης αιχμής και τα καλοκαίρια με τις επιδρομές για μπάνιο όπου η κίνηση στην παραλιακή μετατρέπεται σε ακινησία.
Πάντως για λίγες στάσεις είναι ΟΚ. Απλά από αφετηρία σε τέρμα δε συμφέρει. |
|
Back to top |
|
 |
LOS Full Member

Joined: 26 Oct 2004 Posts: 214
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:26 am Post subject: |
|
|
Δηλαδή 3η γραμμή στο έδαφος...και άμα τη πατήσει κάποιος πεζός τι κάνει????τζιιζζζζ???
Για μένα το Τράμ είναι απάτη εντελώς...καλύτερα τα λευτά που δώσανε να πηγαίνανε στο Μετρό....να δείτε πως θα μειωνότανε η κίνηση απο Σύνταγμα για Γλυφάδα....! Και με λίγες σχετικά στάσεις....!  |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:37 am Post subject: |
|
|
Αν έδιναν τα λεφτά του τραμ στο μετρό, ίσα ίσα που θα είχαν φτάσει για τα χωματουργικά των σταθμών! Ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του τραμ έναντι του μετρό είναι το πολύ μικρότερο κόστος του (μαζί με τον πολύ μικρότερο χρόνο κατασκευής νέων γραμμών). |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 10:24 am Post subject: |
|
|
Δε νομίζω να έχουμε καταλάβει τη φιλοσοφία των μετακινήσεων σε μια σύγχρονη πόλη. Το ζητούμενο δεν είναι να εξοικονομήσουμε χώρο στην επιφάνεια (με το να μην κατασκευάζουμε τραμ...) για να χωρέσουν περισσότερα αυτοκίνητα, η για να κινούνται άνετα αυτά που ήδη κυκλοφορούν. Σκοπός είναι να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων που κινούνται γενικά! Ξέρετε τι μπαίνει κάθε μέρα στα πνευμόνια σας από μικροσωματίδια που δεν απομακρύνονται από τους πνεύμονες;;; Είδα πρόσφατα ένα ρεπορτάζ στη γερμανική τηλεόραση για το θέμα αυτό και σοκαρίστηκα...με την κατάσταση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (απέδωσαν και ειδική μνεία...). Η δε Θεσσαλονίκη ξεπερνά και το Λονδίνο ( μετά την εφαρμογή των διοδίων στο κέντρο). Εχει γεμίσει η Αθήνα ασθματικά παιδιά...απορώ αν αυτό μας απασχολεί έστω και λίγο! Τα αυτοκίνητα δεν είναι για τις πόλεις!! Πάρτε το χαμπάρι! Το κέντρο πρέπει να απέλευθερωθεί ωστε να κατασκευαστούν συγκ. έργα όπως το τραμ τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον.
Επίσης πολλοί αναφέρονται στο χρόνο διαδρομής από την αφετηρία του τράμ ως το τέρμα...και το συγκρίνουν με μετρό κλπ. Το τράμ δεν υπάρχει μόνο για να φτάνει κάποιος απο το Σύνταγμα στη Γλυφάδα σε μικρό χρόνο! Το τραμ είναι περισσότερο ένα μέσο που χρησιμοποιείται από τους κατοίκους των ενδιάμεσων περιοχών για 3-4 στάσεις...έστω και αν αυτοί είναι γέροι και αργόσχολοι (όπως συχνά ειπώθηκε...) ...γιατί ειδάλλως ο αργόσχολος θα πάρει το αυτοκίνητο του για να πεταχτεί ένα δήμο παρακάτω να κάνει τα ψώνια του...καθώς δεν είμαστε και ο λαός που φημίζεται για το περπάτημα σε αποστάσεις μεγαλύτερες του ενός τετραγώνου!
Και κάτι για τη Θεσσαλονίκη: Για μένα θα πρέπει να κλείσει τελείως η παραλιακή για τα αυτοκίνητα και να αποδωθεί στους πεζούς με παράλληλη κατασκευή τραμ! Οποιος δε γουστάρει, ας μην πατήσει το πόδι του στο κέντρο!  |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 11:17 am Post subject: |
|
|
O Giannis με καλυψε κατα μεγαλο μερος ...Προσθετω μερικα στοιχεια απο μελετη που αφορα το δικτυο τραμ του Μιλανου και συγκρινει τραμ/μετρο
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε ενα μετρο που διανυει 30χλμ/ωρα και ενα τραμ που διανυει 15 χλμ/ωρα.Αυτα τα στοιχεια μας δινουν 2’ για 1χλμ και 4’ για 1χλμ αντιστοιχα.Εχουμε δηλαδη ενα κερδος 2’ υπερ του μετρο
Υπολογιζουμε επισης οτι το μετρο διαθετει στασεις καθε 500μ ενω το τραμ καθε 250μ αρα στη χειροτερη περιπτωση ο επιβατης πρεπει να περπατησει 250μ και 125 μ αντιστοιχα,σε περιπου 2’και 1’.Προσθετοντας και το αντιστοιχο χρονο απο το σταθμο αφιξης προς ενα σημειο αναμεσα σε 2 σταθμους εχουμε 4’ χρονο προσβασης στη σταση του μετρο και 2’ για το τραμ,ενω στη περιπτωση του μετρο πρεπει να προσθεσουμε και το χρονο που χρειαζεται για τη καθοδο/ανοδο απο /προς την αποβαθρα (περιπου 2’ καθε φορα).Καταληγουμε ετσι σε 2’ κερδος απο τη ταχυτητα και 7’ χασιμο χρονου για τη προσβαση στο μεσο.(Αυτος ο υπολογισμος εχει να κανει με το χειροτερο δυνατο σεναριο σε καθε περιπτωση:αν εχουμε σταθμο του μετρο κατω απο το σπιτι μας ειναι αυτονοητο οτι δε γινεται συγκριση)
Ετσι βλεπουμε οτι για αποστασεις κατω των 4 χλμ η χρηση του τραμ συμφερει αν εξασφαλιστει συχνοτητα δρομολογιων αντιστοιχη του μετρο,ενω υπαρχει επισης η δυνατοτητα αυξησης της εμπορικης ταχυτητας σε 20 χλμ/ωρα με προφανη πλεονεκτηματα |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:17 pm Post subject: |
|
|
assotos yios wrote: |
Ετσι βλεπουμε οτι για αποστασεις κατω των 4 χλμ η χρηση του τραμ συμφερει αν εξασφαλιστει συχνοτητα δρομολογιων αντιστοιχη του μετρο,ενω υπαρχει επισης η δυνατοτητα αυξησης της εμπορικης ταχυτητας σε 20 χλμ/ωρα με προφανη πλεονεκτηματα |
Επειδή μάλλον και τα δικά μου σχόλια τα πήρε η μπάλα, κατανοώ ότι το τραμ δεν είναι μετρό. Συμφωνώ επίσης ότι για χρήση μικρής χρονικής διάρκειας, το τραμ είναι πολύ καλό. Όμως η απαξίωσή του από το επιβάτικό κοινό δεν είναι τυχαία και σχετίζεται (και) με το χρόνο ολοκλήρωσης διαδρομής.
Αλήθεια, το "πράσινο κύμα" λειτουργεί κατά μήκος όλης της Παραλιακής? Υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης για το τμήμα ΣΕΦ-Γλυφάδα? Είχα ακούσει ότι συζητάγανε για περικοπή στάσεων ώστε να επιταχυνθεί το μέσο. Όλα αυτά πριν απο 2-3 μήνες ... να φανταστώ ότι παραπέμπονται στις καλένδες?  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:27 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι μιλάμε για απαξίωση. Πριν από 1.5 μήνα, ρεπορτάζ στο in.gr ανέφερε για αύξηση του αριθμού των επιβατών σε 40.000 καθημερινά και μείωση της διάρκειας των δρομολογίων. Το link για αυτό το ρεπορτάζ υπάρχει σε κάποια από τις προηγούμενες σελίδες του θέματος. Νομίζω ότι είναι πολύ καλές επιδόσεις για το συγκεκριμένο μέσο μεταφοράς με τις συγκεριμένες δυνατότητες/περιορισμούς, μήκος δικτύου (2 γραμμές έχουμε, διάολε, όχι ολόκληρο σύστημα) και νοοτροπία των πολιτών.
Για τα άλλα που αναφέρεις δεν έχει ακουστεί κάτι τελευταία. |
|
Back to top |
|
 |
woofy Senior Member


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 2:01 pm Post subject: |
|
|
Pantos tis 3 ebdomades pou imoun Athina ta Xristougenna epairna to tram (sxedon) kathimerina apo N.Smyrni pros Syntagma kai den eixa kanena problima... Isa-isa pou kai syxna dromologia exei kai arketa grigoro einai (15-20 lepta i sygkekrimeni apostasi) kai kosmo exei kai i diadromi einai oraia (eisai pano apo ti gi opws kai na to kaneis)...
Genika to tram sou dinei mia pio oikeia aisthisi apo to metro, to niotheis pio poly san meros twn geitoniwn pou diasxizei... Oso gia tin paraliaki, i diadromi pou kanei einai toso oraia pou pisteuo tha itan krima na tin ekane...ypogeiws! |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 3:11 pm Post subject: |
|
|
exitmusician wrote: | Δεν νομίζω ότι μιλάμε για απαξίωση. Πριν από 1.5 μήνα, ρεπορτάζ στο in.gr ανέφερε για αύξηση του αριθμού των επιβατών σε 40.000 καθημερινά και μείωση της διάρκειας των δρομολογίων. |
Έχεις δίκιο. Ο όρος 'απαξίωση' είναι υπερβολικός με τα σημερινά δεδομένα επιβατικής κίνησης του τραμ και κακώς τον χρησιμοποίησα.
Το άρθρο που αναφέρεις το έχω διαβάσει, αλλά εξακολουθώ να παρατηρώ μειωμένη κίνηση στο τμήμα ΣΕΦ-Γλυφάδας. Βέβαια τα πράγματα είναι αισθητά καλύτερα από ότι 3-4 μήνες πριν.
woofy wrote: | Pantos tis 3 ebdomades pou imoun Athina ta Xristougenna epairna to tram (sxedon) kathimerina apo N.Smyrni pros Syntagma kai den eixa kanena problima... Isa-isa pou kai syxna dromologia exei kai arketa grigoro einai |
Λογικό. Τα αυτοκίνητα και τα λεωοφορεία που κινούνται στο δρόμο παράλληλα με το τραμ μποτιλιάρονται εύκολα, οπότε λαμβάνοντας υπ'όψιν τα αυξημένα και αξιόπιστα δρομολόγια του τραμ, βλέπουμε ότι το τραμ υπερτερεί. Και μετά την εφαρμογή του πράσινου κύματος, θα δείξει ακόμα περισσότερο την πραγματική του αξία κόντρα στα αυτοκίνητα.
woofy wrote: |
Oso gia tin paraliaki, i diadromi pou kanei einai toso oraia pou pisteuo tha itan krima na tin ekane...ypogeiws! |
Ωραία είναι, δε λέω. Αλλά εγώ θέλω να πηγαίνω γρήγορα στη δουλειά μου, όχι να χαζεύω το τοπίο. Και ο λόγος που γκρινιάζω είναι γιατί πάω πιο γρήγορα με το Α1 παρά με το τραμ ... και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Έχω την εντύπωση ότι το τραμ κάνει πάρα πολλές στάσεις στο Ελληνικό, χωρίς λόγο ενώ το Α1 συνήθως περνάει σφαίρα ... ίσως να'ναι αυτό. Ίσως κι όχι. Δε ξέρω ...  |
|
Back to top |
|
 |
wizard Senior Member

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 468 Location: Athens & UK
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 3:56 pm Post subject: |
|
|
Για μένα το τραμ είναι λίγο πολύ άχρηστο.. Για καμιά βόλτα να περάσεις την ώρα σου είναι καλό, αλλά το μετρό τα αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. |
|
Back to top |
|
 |
Manchester_7 Stadium Expert


Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 3:58 pm Post subject: |
|
|
...Γι αυτο ισως θα πρεπει να καταργηθουν πολλες λεοφορειογραμμες που εχουν παραπλησιους χρονους με αυτους του τραμ (βλεπε Α1) και να ενισχυθουν τα Express λεοφορεια με τις λιγες στασεις και οι τοπικες λεοφορειογραμμες. Προσωπικα το τραμ μου αρεσε παρα πολυ αν και οπως γραφτηκε και παραπανω θα ηταν καλο να καταργηθουν μερικες στασεις (ή να λειτουργουν καθε 3ο συρμο π.χ.) και να λειτουργησει το πρασινο κυμα στα φαναρια κοντα στο κεντρο. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
|
Back to top |
|
 |
woofy Senior Member


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 8:13 pm Post subject: |
|
|
Tora auto mallon se auto to topic paei...
Αλλαγές σε γραμμές του ΟΑΣΑ
Την αναστολή της λεωφορειακής γραμμής 110 (Πλ. Κολοκοτρώνη-Ν. Σμύρνη-Π. Φάληρο), από την 1η Μαρτίου, αποφάσισε ο ΟΑΣΑ. Η γραμμή χαρακτηρίστηκε ασύμφορη λόγω του γεγονότος ότι στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής της λειτουργεί παράλληλα με τη γραμμή του τραμ, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί σημαντικά το επιβατικό κοινό, το οποίο μπορεί να εξυπηρετείται από το τραμ. Παράλληλα, αποφασίστηκε η επέκταση της διαδρομής της γραμμής 024 (Αγ. Ανάργυροι-Τρεις Γέφυρες-Πανεπιστημίου), ώστε να διέρχεται από την περιοχή του Νέου Κόσμου και από το ΙΚΑ της ίδιας περιοχής και να τερματίζει στο σταθμό μετρό "Άγιος Ιωάννης" (οδό Κασομούλη). Η γραμμή 024 θα μετονομαστεί σε Κυνοσάργους-Τρεις Γέφυρες-Αγ. Ανάργυροι και η συχνότητα των δρομολογίων της θα είναι περίπου ανά 11 λεπτά κατά τις ώρες αιχμής.
http://news.ert.gr/newsDetails.asp?ID=111955 |
|
Back to top |
|
 |
wizard Senior Member

Joined: 29 Apr 2004 Posts: 468 Location: Athens & UK
|
Posted: Thu Feb 17, 2005 7:20 pm Post subject: |
|
|
Αναφέρει πιο κάτω ότι δε θα ισχύσει το ''πράσινο κύμα'' και πως οι οδηγοί θα περνούν με δική τους ευθύνη από τις διασταυρώσεις!!..  |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 1:04 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια στον συντάκτη, που συγκρίνει τα χαρακτηριστικά των μεταφορών στην Αθήνα των 3 εκατομμυρίων κατοίκων με αυτά του Μονπελιέ και της Γκρενόμπλ των 200.000 και του Ανόβερου του μισού εκατομμυρίου.
Συγχαρητήρια επίσης για την αύξηση (προς τα πάνω φυσικά) του αριθμού των επιβατών που προέβλεπε η συγκοινωνιακή μελέτη.
Να μην ξεχάσω να δώσω συγχαρητήρια για τη σύγκριση του συστήματος τραμ της Αθήνας (το οποίο μπήκε σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας στα μέσα Σεπτέμβρη) με άλλα συστήματα τραμ τα οποία εγκαινιάστηκαν από 4 μέχρι και 8 μήνες νωρίτερα. Όταν, δηλαδή, το δικό μας βρισκόταν ακόμα στα σκαψίματα και τα... παζάρια με τους δημάρχους... Αλλά, έλα μωρέ, τι είναι 4-5 μήνες μπροστά στην αιωνιότητα... |
|
Back to top |
|
 |
mfotinakis Stadium Expert


Joined: 06 Jun 2004 Posts: 733 Location: Brno,Chania
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 6:26 pm Post subject: |
|
|
Φιλε exit εχεις δικιο σε αυτα που λες ομως ωφειλουμε να δουμε και τα υπολειπα που λεει το αρθρο...
1)Γιατι ας πουμε υπαρχει ακομα γραμμη λεωφορειου που κανει ακριβως το ιδιο δρομολογιο με το τραμ ? Μεγα λαθος
2)Γιατι σε εμας δεν εχει λειτοθργησει ακομα το πρασινο κυμα σε ολο το μηκος της γραμμης ?
3)Γιατι δεν εχουν προβλευτει χωροι σταθμευσης, και μετεπιβιβασης εκτος απο λιγες εξαιρεσεις ?
Ο συντακτης του αρθρου μπορει να λεει τις δικες του μαμακιες αλλα ομως το προβλημα υπαρχει..
Και δεν πιστευω οτι κανει κακο η συγκριση με την "πολιτικη" των αλλων τραμ για να παιρνουμε ιδεες για το πως θα βελτιωθουμε...
Βεβαια αστοχησε με τις πολεις..Θα επρεπε να φερει αλλα παραδειγματα πολεων.. |
|
Back to top |
|
 |
assotos yios Stadium Expert


Joined: 30 Mar 2004 Posts: 955 Location: not aswtosgios blogspot :-)
|
Posted: Thu Mar 03, 2005 7:14 pm Post subject: |
|
|
Εχεις δικιο Μιχαλη και κριτικη πρεπει να γινεται αλλα νομιζω οτι το συγκεκριμενο θεμα ειναι απο τα αγαπημενα των δημοσιογραφων που βοηθησαν και στη παρεξηγηση του μεσου...Επι της ουσιας τωρα:οι χωροι σταθμευσεις εχω την εντυπωση οτι στη περιπτωση του τραμ ειναι αχρηστοι.Στη διαδρομη στον πυκνο αστικο ιστο (Ν.Κοσμος.Ν.Σμυρνη κτλ,)θα παρεις το αυτοκινητο για 6 τετραγωνα και μετα θα παρεις το τραμ?Θα ειχε καποια λογικη σε Ελληνικο,Γλυφαδα αν και αμφιβαλλω οτι καποιος π.χ. απο τη Βουλιαγμενη θα φτασει μεχρι εκει με το αυτοκινητο για να παρει μετα το τραμ...Αυτα με τη δικη μου λογικη, μπορει οι ειδικοι να εχουν αλλη αποψη... |
|
Back to top |
|
 |
|