View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
|
Back to top |
|
 |
KEFALONITIS Full Member


Joined: 19 Feb 2004 Posts: 280 Location: NYC
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 6:24 pm Post subject: |
|
|
H mizeria sto megaleio ths.
Enw h Ispania kai h Portogalia-xwres me tis opoies eimaste prin merika xronia sse analogh oikonomikh katastash sthn EE-proxwroun mprosta me gorgous ru8mous aporwfontas ta eurwpaika kondulia kata megalo pososto emeis to xaba mas.
H Ellada exei thn xeiroterh odikh ypodomh sthn EE (exsairoumenwn twn newn melwn).Auth h elleiph ypodomh exei ameses kai emeses synepeies sthn oikonomia alla kai sthn zwh twn Ellhnwn.
Oi kakh odikh ypodomh einai h aitia twn pollwn atuxhmatwn kai apwleias zwwn.
Epishs apotelei anastaltiko paragonta gia ependuseis, anaptuxsh ths eparxias kai oikonomikh egrhgorsh.
Bebaia gia thn kataskeuh odikwn axsonwn se mia xwra me oreinh morfologia , opws h Ellada, apaitountai megala kefalaia.H Ellada ws h pio ftwxh twn xwrwn ths EE apo monh ths den mporei na ylopoihsei ta erga.Apo thn allh logw grafeiokratias kai anikanothtas polla kondulia apo ta programmata Sthrixshs ths EE den katafere h Ellada na ekmatalleutei se anti8esh me tis Ispania (kata kurio logo)kai Portogalia pou ta teleutaia xronia exoun kanei tromera bhmata proodou.
Yparxei o tropos arkei na yparxei h boulhsh. |
|
Back to top |
|
 |
Gianluigi Buffon Full Member


Joined: 21 Jun 2004 Posts: 222 Location: Βέροια
|
Posted: Fri Dec 31, 2004 12:05 am Post subject: |
|
|
η παρακαμψη καστανιας φοβερο εργο αλλα εχει φοβερο προβλημα με ομιχλη και χιονια |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Dec 31, 2004 12:18 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδια , που μπορω να βρω φωτογραφιες της παρακαμψης Καστανιας ? |
|
Back to top |
|
 |
Argyris Senior Member


Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 1:20 pm Post subject: |
|
|
Εντυπωσιακη προοδος στην Εγνατια Οδος
Ο Σουφλιας μας υποσχεθηκε οτι θα ολοκληρωθει 100% στο 2008
Μακαρι να το εννοει
 |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 4:28 pm Post subject: |
|
|
Argyris wrote: | Makari na ginoun kai ta ypoloipa gia na anasanei ligaki h boreia ellada!!! |
Συμφωνώ με το παραπάνω !! Μιλάμε για τεράστιας σημασίας έργο. Μπορεί σε άλλες χώρες να αποτελεί προυπόθεση και δεδομένο και όχι πολυτέλεια αλλά για τη βόρεια Ελλάδα πιστεύω ότι είναι ένα από τα έργα που θα της δώσουν πολλές ανάσες και ίσως ένας από τους παράγοντες που θα της δώσουν οικονομική ανάταση. Είναι στρατηγικότατη υποδομή !! |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 6:28 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ και επαυξάνω Λοσάντα. μακάρι και οι πολιτικοί μας να έχουν την ίδια γνώμη. μεγάλο έργο, τεράστιας σημασίας και εύχομαι να υλοποιηθεί γρήγορα όπως και η άλλη ντροπή του πετάλου του Μαλιακού... Ελεος πιά... |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 9:14 am Post subject: |
|
|
Πέρασα την Καστανιά τουλάχιστον 4 φορές στην διάρκεια των γιορτών.
1. Αναμφίβολα σημαντικότατο έργο. Εξυπηρετεί όλη τη Δυτ. Μακεδονία αφού σε 1 μόνο ώρα είσαι στην Κοζάνη.
2. Τεχνικά άψογο με τα τούνελ και τις γέφυρες, αν και το μεγάλο των 2,5 χλμ μου κάνει κάπως απόκοσμο.
3. Είχε φοβερή συννεφιά και ίσως προκαλέσει προβλήματα μελλοντικά.
Τα κακά:
Οι άσχετοι βλάχάρες που οδηγούν μέσα στα τούνελ χωρίς φώτα αναμμένα. Δεν θα σας έρθει η ΔΕΗ στο σπίτι κύριοι, ανάψτε τα ρημάδια να σας κοιτάν. Οι άσχετοι ξαναχτυπούν, να έρχονται και να σε κολλάνε απο πίσω πάλι μέσα στα τούνελ.
Έχω την εντύπωση ότι τα μέσα ασφαλείας μέσα στα τούνελ δεν έχουν εγκατασταθεί ακόμα. Είμαι σίγουρος ότι οι έξοδοι κινδύνου θα είναι κλειδωμένες. Δεν υπάρχει περίπτωση να τις έχουν ανοικτές. Μέσα στα τούνελ σε πολλά σημεία υπάρχουν καλώδια να εξέχουν απο τα πεζοδρόμια. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 11:54 am Post subject: |
|
|
Το τμήμα Βέροια Πολύμυλος παιδιά είναι απλά εκπληκτικό όχι μόνο για ελληνικά αλλά και για ευρωπαϊκά δεδομένα.
Ασφαλώς λόγω της μορφολογίας του εδάφους(ορεινό) οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν κυρίως το χειμώνα είναι πολύ δύσκολες γι΄αυτό και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Βεβαίως η ποιότητα της ασφάλτου είναι πολύ καλή ενώ στις πρόσφατες χιονοπτώσεις η υπηρεσίες της Εγνατίας δούλεψαν πολύ καλά αλατίζοντας και καθαρίζοντας το δρόμο.
Μοναδικό μελανό σημείο είναι το γεγονός ότι για ένα διάστημα 1 km περίπου ο δρόμος έχει έναν κλάδο αντί δύο,αφού δύο πολύ μικρές γέφυρες (σε μήκος) κατασκευάζονται ακόμα.
Τώρα πια από τα Γρεβενά μέχρι τη Νυμφόπετρα του νομού Θεσσαλονίκης οδηγείς συνεχόμενα σε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών. (εκτός από ένα μικρό κομμάτι 3 km στην έξοδο της Καστανιάς στον Πολύμυλο που δεν έχει κατασκευαστεί ακόμη λόγω των αρχαίων της περιοχής).
Και σιγά σιγά οι της Εγνατίας πρέπει να σκεφτούν και τα περαιτέρω. Καλά τα διόδια που φτιάχνονται στον Πολύμυλο (αν και είδα ότι θα έχει 2-3 λωρίδες μόνο, κάτι που σημαίνει ότι τα χειμωνιάτικα Κυριακάτικα απογεύματα θα δημιουργηθούν προβλήματα στην είσοδο των Θεσσαλονικιών) αλλά χρειάζονται και άλλες υποδομές σε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο.
Πχ όταν οδηγείς συνεχόμενα από Γρεβενά μέχρι Νυμφόπετρα (Πάνω από 200 km) σίγουρα χρειάζεσαι να κάνεις κάποια φυσική ανάγκη, ή να φας ή να ξεκουραστείς. Άρα χρειάζονται πρώτον Πάρκιγκ με τουαλέτες ανά 10, 15 km (που δεν υπάρχουν) και σταθμοί εξυπηρέτησης με βενζινάδικα και με εστιατόρια ανά 100 km (που επίσης δεν υπάρχουν) |
|
Back to top |
|
 |
Argyris Senior Member


Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 12:14 pm Post subject: |
|
|
File Superas,
dhladh 8eleis na peis oti ftiaxan enan KLEISTO autokinhtodromo 200km kai den ftiaxan oute ena parking me toualetes h ena benzinadiko telos pantwn????
 |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 12:50 pm Post subject: |
|
|
Αυτό ακριβώς θέλει να πει. Μέχρι τώρα που δίνονταν 20-20 κάποια χιλιόμετρα, δεν είχε πολυφανεί το πρόβλημα, καθώς έβρισκες βενζινάδικα στο ενδιάμεσο. Τώρα όμως που ενώθηκαν αρκετά πρέπει να ξέρεις το δρόμο και να υπολογίσεις τα καύσιμά σου και τη ...φούσκα σου, ή να βγεις από την Εγνατία σε κάποιο κόμβο, στο τοπικό δίκτυο. Από την αρχή βέβαια είχανε πει ότι rest areas και βενζινάδικα θα γίνονται μετά το τέλος όλου του δρόμου, μετά από διαγωνισμό, και θα λειτουργούσαν μαζί με τα διόδια.
Σχετικά με το άλλο κομμάτι που δόθηκε πριν τα Χριστούγεννα Από το κόμβο του ΤΙΤΑΝ έως το Παπαγεωργίου, έχω να πω ότι είναι το πιο χρήσιμο κομμάτι που έχει γίνει ποτέ. Αποσυμφόρισε εντελώς τη κίνηση στη δυτική Θεσ/νίκη και εξυπηρετεί κυρίως όσους δουλεύουν εκεί. Επίσης γίνονται οι κινήσει από Κατερίνη προς Χαλκιδική και Βόρεια Ελλάδα εντελώς ανεμπόδιστα και το αντίστροφο. Προχθές το βράδυ για παράδειγμα σε μέρα επιστροφής λόγω εορτών μάλιστα, έκανα για όσους γνωρίζουν Δερβένι-Ά.Τούμπα σε δέκα λεπτά!!  |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 1:42 pm Post subject: |
|
|
Απ'ότι ξέρω ΣΕΑ στην Θεσσαλονίκη προβλέπεται να γίνει στο Δερβένι.
Και στην Θράκη η Εγνατία δεν έχει κάποιο μέρος να σταματήσεις. (Αν εξαιρέσει κανείς ένα παρκινγκ μεταξύ Αλεξανδρούπολης προς Κομοτηνή).
Στην Καστανιά πάντως σε αρκετά σημεία υπάρχόυν ανοιχτές περιοχές όπου θα μπορούσαν να γίνουν παρκινγκ.
Ερώτηση (έστω και ηλιθίου) αν γίνει οτιδήποτε σε ένα τούνελ και χρησιμοποιήσεις την έξοδο κινδύνου, αυτή που σε βγάζει μετά; Γιατί ούτε όταν μπαίνεις ούτε όταν βγαίνεις υπάρχει κάποια πόρτα για να βγεις.
Άκομα μια άσχετη ερώτηση. Αφού οι διάφορες εγκοπές δεν παρέχουν προστασία σε περίπτωση φωτιάς, γιατί τις έκαναν; |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 3:57 pm Post subject: |
|
|
Έτσι ακριβώς είναι Αργύρη, όπως τα λένε και τα υπόλοιπα παιδιά. Και το πάρκιγκ που λέει ο chr.04 μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Κομοτηνής είναι στο τμήμα Μάκρη - Μέστη που είναι αυτή τη στιγμή ταχείας κυκλοφορίας και όχι κλειστός αυτοκινητόδρομος. (Ήδη έχει δημοπρατηθεί η μετατροπή του τμήματος αυτού μήκους 20 km περίπου σε αυτ/μο)
Πριν από λίγο καιρό γυρνώντας από Τουρκία με το αυτοκίνητο μπήκα από τους Κήπους στην Ελλάδα και συνάντησα ένα μέρος για να κάνω την ανάγκη μου σαν άνθρωπος στο σημείο που τελειώνει η Εγνατία μετά την Ξάνθη στο γνωστό πέραμσα του Νέστου. Εκεί έχουν ακοίξει δύο μαγαζάκια στην παράκαμψη, που μέχρι να γίνει το πέρασμα του Νέστου (δημοπρατήθηκε και αυτό), θα κάνουν χρυσές δουλειές. |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 6:24 pm Post subject: |
|
|
Ενδιαφεροντα αυτα που διαβασα , να ειστε καλα παιδια που μας ενημερωνετε
Αλλα ρε παιδια υπαρχουν φωτογραφιες της νεας παρακαμψης Καστανιας ? |
|
Back to top |
|
 |
Gianluigi Buffon Full Member


Joined: 21 Jun 2004 Posts: 222 Location: Βέροια
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 6:05 pm Post subject: |
|
|
το βενζιναδικο τι το θελετε διπλα ειναι το δικο μας το bp οπως ειναι ο κομβος για να βγεις στον δρομο |
|
Back to top |
|
 |
spiros12345 New Member

Joined: 24 Jun 2004 Posts: 11
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 9:32 pm Post subject: Epektasi Kimis |
|
|
Exete mathi pote tha dothi se kikloforia i epektasi tis kimis pros ethniki odo?
Ton xrisimopiousan mono gia tous olimpiakous kai ipan oti tha einai diathesimos meta.
Prin apo kana mina prspathisa na ton xrisimopiiso apo E.O. pros Olimpiako stadio kai eixe apagoreutiko.
Den einai etimos?
To kanoun gia na xrisimopoioume ipoxreotika tin Attiki odo? |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Jan 07, 2005 2:08 am Post subject: |
|
|
Καμία επέκταση τη Κύμης προς Ε.Ο. δεν έχει κατασκευαστεί. Πού διάβασες κάτι τέτοιο; Ήταν στα σχέδια (με υπόγεια σήραγγα κάτω από την Πεύκη ), αλλά μας "άφησε χρόνους" πολύ νωρίς.
Μάλλον μπερδεύεις το έργο με την οδό που συνδέει το Ολυμπιακό Χωριό στους Θρακομακεδόνες με την Ε.Ο. |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 2:37 am Post subject: |
|
|
Προς αναθεώρηση των ορίων ταχύτητας στον ΠΑΘΕ
Την αναθεώρηση των ορίων ταχύτητας κατά μήκος του άξονα Πάτρα-Κόρινθος-Αθήνα-Θεσσαλονίκη προανήγγειλε ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης, σε συνάντηση με νομάρχες των περιοχών του άξονα.
Ο υπουργός επανέλαβε την πρόθεση του υπουργείου να επαναφέρει στους δρόμους τις 15 φορητές γεφυροπλάστιγγες για τη ζύγιση των φορτηγών, ενώ τόνισε ότι στο νομοσχέδιο για τα εμπορευματικά κέντρα που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες θα υπάρχει τροπολογία για επέκταση της απόσυρσης των μοτοποδηλάτων 50 κυβικών εκατοστών.
Από πλευράς των νομαρχών κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις που προβλέπουν:
δημιουργία μητρώου οδών και ο προσδιορισμός των επικίνδυνων θέσεων και των απαιτούμενων επεμβάσεων ανά οδικό άξονα.
δημιουργία κέντρων ελέγχου και διαχείρισης βαρέων οχημάτων σε σταθερές, κατάλληλα διαμορφωμένες θέσεις κατά μήκος του ΠΑΘΕ.
άμεσες παρεμβάσεις σε τμήματα του ΠΑΘΕ για να ενισχυθεί η ασφάλεια και κατά συνέπεια να μειωθούν οι πιθανότητες πρόκλησης ατυχημάτων.
συστηματική αναβάθμιση της σήμανσης.
εφαρμογή συγκεκριμένων προγραμμάτων αστυνόμευσης της ταχύτητας με χρήση κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού.
Από πλευράς του Υπουργείου Μεταφορών προχωρούν:
η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των μικτών κλιμακίων ελέγχου και κατά τις μη εργάσιμες ημέρες και ώρες και τις νυκτερινές ώρες.
η ακινητοποίηση των οχημάτων σε περιπτώσεις σοβαρών παραβάσεων.
ο εφοδιασμός των μικτών κλιμακίων ελέγχου με τον απαραίτητο εξοπλισμό.
ο εξορθολογισμός των ορίων ταχύτητας για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
η καθιέρωση υποχρεωτικού βιβλίου συντήρησης των βαρέων οχημάτων
η δημιουργία μητρώου οδηγών βαρέων οχημάτων και λεωφορείων και καθιέρωση ειδικής κάρτας για τους οδηγούς αυτούς.
apo www.flash.gr |
|
Back to top |
|
 |
Pagouras Senior Member


Joined: 11 Jan 2005 Posts: 528 Location: Γαλάτσι,Αθήνα(Άντε & λίγο Γιάννινα)
|
Posted: Wed Jan 12, 2005 8:50 pm Post subject: |
|
|
Γνωριζει κανεις γιατι ενω ειναι ετοιμη η παρακαμψη Αγρινιου, δεν δινεται στην κυκλοφορια;Καποια ελληνικα μυαλα ορισμενες φορες δεν μπορω να τα καταλαβω... |
|
Back to top |
|
 |
ael Stadium Expert

Joined: 15 Feb 2004 Posts: 1854 Location: πινω Λουμιδη.ΚΟΥΠΑτο...
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 2:33 am Post subject: |
|
|
Έργα ύψους 5 δισ. ευρώ το 2005
ΑΘΗΝΑ
Το ποσό των 5 δισ. ευρώ θα φθάσουν τα έργα που θα δημοπρατήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ εντός του 2005, ενώ στις 31 Ιανουαρίου ανοίγουν οι προσφορές για έργα ύψους 1 δισ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς. Ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε επίσης ότι εντός του Ιανουαρίου ψηφίζεται ο νόμος για τις μελέτες και έτσι ολοκληρώνεται το θεσμικό πλαίσιο για τα έργα, τονίζοντας με έμφαση ότι «ξεκινάμε με καλπασμό για τα έργα που αποτελούν μοχλό για την ανάπτυξη της χώρας». Στις 31 Ιανουαρίου ανοίγουν οι προσφορές για έργα ύψους 1 δισ. ευρώ, και όπως σημείωσε οι εργολάβοι θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στις εκπτώσεις τους, γιατί «δεν πρόκειται να τους χαριστεί απολύτως τίποτα». Επίσης, εντός του έτους θα δημοπρατηθούν επιπλέον έργα για το ΜΕΤΡΟ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ύψους 1,6 δισ. ευρώ. Ακόμη, ο κ. Σουφλιάς διευκρίνισε ότι απο τα 6 έργα, που είναι προς παραχώρηση, στα δύο θα έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος εντός του έτους (πρόκειται για την υποθαλάσσια σύνδεση Θεσσαλονίκης και το τμήμα του ΠΑΘΕ Μαλλιακός-Κλειδί), ενώ για τα άλλα τέσσερα ο ανάδοχος θά έχει οριστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2006. Ο κ. Σουφλιάς έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην επιστολή του αναπληρωτή γενικού διευθυντή εσωτερικής αγοράς της Ευρωπαïκής Επιτροπής, κ. Στολλ, ο οποίος υπογραμμίζει ότι ο νόμος 3263/04, που καταργεί τον μαθηματικό τύπο, είναι σύμφωνος με την απόφαση C-247/02 του διαρκούς Ευρωπαïκού Δικαστηρίου. Ο κ. Σουφλιάς επισήμανε ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ, πριν καν ψηφιστεί ο νόμος για την κατάργηση του μαθηματικού τύπου, είχε απευθυνθεί στην ΕΕ, η οποία είχε αποφανθεί υπέρ της νομιμότητάς του και ήταν απολύτως σύμφωνη με τις αποφάσεις της ΕΕ.
ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ
Ο υπουργός δήλωσε ότι εντός του Ιανουαρίου θα κάνει ανακοινώσεις και για τα χωροταξικά και πολεοδομικά θέματα, ενώ, αναφερόμενος στην απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων, δήλωσε ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ κατά το δεκάμηνο της διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ είναι το πρώτο υπουργείο στην απορρόφηση αυτή, με ποσοστό 43%, και μάλιστα με διαφορά απο το δεύτερο. Επισήμανε δε ότι το 2006 θα ζητηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ να απορροφήσει πόρους από άλλα υπουργεία που δεν θα έχουν απορροφήσει. Ανέφερε επίσης ότι ο ΕΣΠΕΛ έχει παραδεχθεί ότι στο 10μηνο της υπουργίας του έχει υπάρξει ραγδαία πτώση των παρατυπιών στα έργα. Όπως ανέφερε, το πρώτο πεντάμηνο της νέας κυβέρνησης, το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε δώσει ιδιαίτερο βάρος στα θέματα της Ολυμπιάδας, αλλά παράλληλα προώθησε και σημαντικά νομοθετήματα, όπως το νόμο για την κατάργηση του μαθηματικού τύπου. Σε ό,τι αφορά τις κάμερες στις εθνικές οδούς, είπε ότι ήδη στο Μαλιακό τοποθετήθηκε η πρώτη κάμερα, μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου θα έχουν τοποθετηθεί άλλες, ενώ εντός του ίδιου μήνα θα γίνει δημοπράτηση για το σύνολο των καμερών (περίπου 700) που θα ελέγχουν την κυκλοφορία σε όλο τον ΠΑΘΕ. Αναφερόμενος στα παράπονα εργοληπτικών εταιρειών,ότι καθυστέρησε η δημοπράτηση έργων, ο κ. Σουφλιάς είπε ότι βγήκαν πολλά έργα, ικανοποιούν όλες τις εταιρείες, αλλά θα πρέπει να σκεφθούν καλά τι εκπτώσεις θα δώσουν.
apo www.eleftheria.gr |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 8:24 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά 2 posts από άλλο thread
apari wrote: | Μήπως έχει κανεις χάρτι ή φωτο ή γενικά γνωρίζει τον τρόπο που απο την Αττική Οδο βγαίνεις στο Σχιστό;
Νόμιζα οτι αυτή η έξοδος δεν ήταν ακόμα έτοιμη...
Ποια είναι η τελευταία έξοδος της Αττική οδού πρίν τα διόδια της ελευσίνας;
Υ.Γ.
Το παραπάνω πηγαινε στα οδικά εργα...
Κυριοι mods καντε ενα κόπο...  |
Tzinos wrote: | File apari!
Epeidi etsi tyxainei na pigainw sto aerodromio, mias kai menw Keratsini, i "eksodos" einai sta diilystiria akrivws meta ton komvo Dafniou ston Aspropyrgo, erxomenos apo Athina pros Korintho, sto deksi sou xeri. Mesa se 5-10 lepta tha vgeis stin Attiki odo. Aftos einai pros to paron, kai exei kali simansi, opote den prokeitai na berdefteis. To na pas parakatw einai TERASTIOS KYKLOS! |
|
|
Back to top |
|
 |
Nikolas Stadium Expert


Joined: 23 Mar 2004 Posts: 1068 Location: Άλιμος!
|
Posted: Mon Jan 17, 2005 9:09 pm Post subject: |
|
|
Προβλήματα προκαλούν τα ζώα στο νεοπαραδοθέν τμήμα Βέροια - Πολύμυλος της Εγνατίας οδού. Προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι Θεσσαλονικείς, που ακόμη δεν έχουν μάθει να χρησιμοποιούν τους κόμβους της περιφερειακής οδού.
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=43198544 |
|
Back to top |
|
 |
Lucretius Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Mon Jan 17, 2005 10:09 pm Post subject: |
|
|
Μερικές από τις γέφυρες της Εγνατίας στην περιοχή της Ασπροβάλτας. Είναι τραβηγμένες από λεωφορείο (το οποίο έτρεχε διαολεμένα), οπότε μην περιμένετε θαύματα.
λίγο πρίν το μοναστήρι
το ίδιο
άσχημη αλλά δίνει μια ιδέα
αυτή σχεδόν πέτυχε!
Ενώ εδώ προφανώς κάτι δεν πέτυχε!
 |
|
Back to top |
|
 |
|