View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 11:38 am Post subject: |
|
|
Ο exitmusician εγραψε :
Quote: | `` ... το κλασικό "δεν ξαναμπαίνω" `` |
Χαρη θα μας κανουν
Να μη ξαναμπουν στο Τραμ οι "ειδημονες"
Δεν εχουμε αναγκη τους ξεροκεφαλους ... ελληναρες
Αμαν πια ... |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:51 pm Post subject: |
|
|
Και νέο ατύχημα με το τραμ, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς, σημειώθηκε το πρωί στην περιοχή του Νέου Κόσμου Αττικής. Εξαιτίας του ατυχήματος ακινητοποιήθηκε ο συρμός στην οδό Κασομούλη και ταλαιπωρήθηκαν οι επιβάτες.
Ο οδηγός του τραμ δεν πρόλαβε να φρενάρει και ο συρμός συγκρούστηκε με Ι.Χ. αυτοκίνητο. Από τη σύγκρουση δεν τραυματίστηκε κανένας.
NA MAS MEINEI KAI KANENAS SYRMOS RE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
obsedian Junior Member


Joined: 21 May 2004 Posts: 70 Location: Athens
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:37 pm Post subject: |
|
|
??? ???????? ?? ??????? ???? ????? ??? ????? "????????????" ?????? ??? ?? ???????? ?? ??????? ?????? ?????? ?????????? ?????????..
Shock Therapy
?? ?? ???? ????? ?? ?????????? ??? ?? ?????????? ????...
________
C111
Last edited by obsedian on Sun Feb 27, 2011 11:28 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 3:18 pm Post subject: |
|
|
ΤΡΑΜ : 7ο ατυχημα σε 15 μερες
Ρε γιατι δεν γινονται πιο προσεκτικοι οι οδηγοι
Μηπως δεν σεβονται τους συρμους του Τραμ , λεω εγω ... |
|
Back to top |
|
 |
Argyris Senior Member


Joined: 20 Apr 2004 Posts: 670 Location: ΑΘΗΝΑ
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 4:11 pm Post subject: |
|
|
Edw den sebontai pezous kai oti allo fantasteis, 8a sebastoun to Tram?
8elw na pw kati teleutaio, epeidi me pare3ighsane merikoi, pou milao gia diaxwrismous (Ekei pou ginete, oxi pantou!!) stis grammes tou Tram.
Paradeigma
Blepete tin teleutaia fwtografia (to Tram sta 10metra, mallo stamathmeno, alla fanatsteite na kinhte kai eidika na etrexan kiolas oso epitrepete)...
Eimaste, syggnwmh, zwa!! An o camera-man skontapsei.... parton o xaros!
An pesei h kyria ... ante kai authn mazi. Prepei na yparxei ligi prostasia, giati opws blepete kai diabazete eimaste aythormhtoi, aprosektoi, odhgoi xwris sebasmo kai propantwn kanoume tous E3YPNOYS!!!
Elega epishs gia shmata... POU8ENA den blepw ena, estw kai gia deigma... gia na katalaboun odhgoi kai pezoi pws 8elei prosoxh stis diabaseis!!! |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Fri Jul 30, 2004 7:19 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από άλλο topic - exitmusician
woofy wrote: | Na kai i Gianna sto metro
Poly tin paw!!!
 |
Droulas13 wrote: |
Auto den einai to tram? An den einai tote moiazei para polu. |
woofy wrote: | Nai sorry to pio panw post mou einai apo tram, an thelete metaferete to ekei... |
|
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:37 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από άλλο topic
Zamafou wrote: |
Na kai to tram mas enw elissetai en tw mesw aisxrwn kai potapwn autokinhtwn.
Oi Olumpiakes lwrides paramenoun kathares kai aneggixtes. Etsi mprabo.
SEBASMOS gia na mhn epanalhfthoun ta rezilikia ths Atlantas (athlites pou den eftasan pote ston proorismo tous). |
|
|
Back to top |
|
 |
Olympiakaras New Member

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 65
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 8:24 am Post subject: Olympiakaras |
|
|
Είμαι κάτοικος Ν. Σμύρνης και ένθερμος υποστηρικτής του Τραμ.
Με λύπη μου βλέπω όμως ότι χάνει την μάχη με το κοινό και εάν συνεχίσει έτσι γρήγορα θα φτάσει στον μαρασμό. Δεν στέκομαι στην κάκιστη συμπεριφορά των οδηγών που δεν βλέπω τα προσέχει 20 χρόνια να αλλάζει…αλλά στην κυρίως λειτουργικότητα του.
1. Ταχύτητα. 45 λεπτά από πλατεία Ν. Σμύρνης έως Σ.Ε.Φ είναι υπερβολικά ακόμα και να πας με τα πόδια. Φυσικά δεν τον νοιάζει τον επιβάτη αν έχει προβλήματα το Τραμ με τους οδηγούς αλλά πως θα πάει γρήγορα στην δουλειά του.
2. Κλιματισμός. Όποιος είχε την ατυχία να μπει βράδυ στο μέτρο σίγουρα δεν θα ξαναμπεί. Δυστυχώς με ερώτηση στους αρμόδιους και εμού προσωπικά ήταν - αν είναι δυνατόν – ότι δεν γίνεται τίποτα.
3. Καθαριότητα. Οι σταθμοί αρχίζουν και βρωμάνε. Σε δυο περιπτώσεις σταμάτησε ο συρμός και κατέβηκε ο οδηγός για να βγάλει εμπόδια από τις γραμμές. Τα αποτσίγαρα πάνε σύννεφο στους σταθμούς – προσωπικά δεν καπνίζω – αλλά δεν φταίνε οι καπνιστές γιατί οι κάδοι είναι ξεχειλισμένοι. Όσο για την συντήρηση του πράσινου…αφήστε το
4. Τηλεματική – έκδοση εισιτηρίων. Η λειτουργία της τηλεματικής έχει αρχίσει και βελτιώνεται. Η έκδοση των εισιτηρίων όχι ακόμα.
Πάντως το μεγάλο ποσοστό των επιβατών λένε ότι δεν ξαναμπαίνω στο ΤΡΑΜ. Αυτό ας το λάβουν υπ’ οψιν γρήγορα η αρμόδιοι πριν είναι πολύ αργά. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 9:31 am Post subject: |
|
|
Και με το αεροδρόμιο το ίδιο λέγανε φίλε μου, τις πρώτες μέρες που χάνονταν βαλίτσες συνεχώς και εκτός από τις καθυστερήσεις των πτήσεων κανείς δεν ήξερε τι του γινότανε. "Δεν ξαναπατάω στο Ελ. Βενιζέλος". Και από τότε έχει σαρώσει τα βραβεία.
Το τραμ θα πάρει περισότερο χρόνο να μπει στη ζωή μας γιατί αποτελεί μια καινούργια φιλοσοφία μετακίνησης, δεν είναι μια απλή ιδέα σαν το μετρό που δεν το ενοχλεί κανείς κάτω από τη γη. Εδώ έχουμε ένα μέσο που διεκδίκησε χώρο από αυτόν που είχαν ως τώρα τα αυτοκίνητά μας, κι αυτό για τον Έλληνα και τις συνήθειές του είναι γροθιά στο στομάχι.
Όσο για την ταχύτητα, οι υπεύθυνοι μάλλον προσέχουν για να έχουν. Όταν έχεις 32 πανάκριβους συρμούς και οι 20 από αυτούς είναι ήδη χιλιοτρακαρισμένοι, καλύτερα να πηγαίνει πιο αργά για όσο χρειαστεί, παρά να χρειαστεί μια μέρα να τους κλειδώσουν όλους στο αμαξοστάσιο για γενική επισκευή.
Λίγος συντονισμός χρειάζεται, και πού θα πάει, θα λειτουργήσει όπως πρέπει μια μέρα. Κι εγώ τώρα μπορεί να λέω διάφορα, αλλά τις προάλλες παραλίγο να την πατήσω. Ήμουν στην Αθ. Διάκου και ήθελα να περάσω απέναντι στη Βουλιαγμένης. Περνάω λοιπόν την Καλλιρόης μες στην τρελή χαρά, και μόνο τότε συνειδητοποίησα ότι περνάει και τραμ από αυτό το σημείο, με το οποίο κάλλιστα θα μπορούσα να είχα τρακάρει. Και σκέφτηκα πως αν γινόταν η ζημιά δεν θα τα έβαζα ούτε με το τραμ, ούτε όμως και με τον εαυτό μου (αν και ήμουν υποχρεωμένος να προσέξω). Η συνήθεια είναι δεύτερη φύση για τον άνθρωπο, κι αυτό δεν είναι δικαιολογία.
Σε αυτήν την περίπτωση το βάζεις καλά στο μυαλό σου και αρχίζεις να προσέχεις λίγο παραπάνω. Όσες φορές ξαναπέρασα από το ίδιο σημείο λοιπόν, είχα το νου μου και από τότε νομίζω ότι του πήρα τον αέρα. Με το να κάθομαι να το βρίζω, δεν κερδίζω τίποτα. |
|
Back to top |
|
 |
Giannis Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004 Posts: 1682 Location: Ελβετία
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 10:19 am Post subject: |
|
|
Quote: | TPAM: «Mετά 13 ημέρες λειτουργίας το τραμ όχι μόνο μπήκε σε εμφανή πορεία εξομάλυνσης, αλλά έχει σημαντική συμμετοχή στους κυκλοφοριακούς φόρτους, χθες μάλιστα που οι Aθηναίοι άφησαν τα αυτοκίνητά τους η επιβατική κίνησή του αυξήθηκε κατά 7%», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Aγγελος Λάσκαρης. Tο τραμ κινείται ακόμη με μέση ταχύτητα 15 χιλ. / ώρα και αναμένεται κατά τη διάρκεια των Aγώνων να φτάσει τα 18 χιλ. Σήμερα, τα δρομολόγια πραγματοποιούνται ανά 12 - 15 λεπτά και από την Παρασκευή 5 Aυγούστου θα αγγίξουν την επιθυμητή συχνότητα (8 λεπτά). Nα σημειωθεί ότι τα ατυχήματα τις τελευταίες ημέρες περιορίστηκαν δραστικά, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι πολίτες αποκτούν σταδιακά την απαιτούμενη εξοικείωση. «Aπό τις πρώτες ημέρες του Aυγούστου», λέει στην «K» ο κ. Λάσκαρης «το τραμ θα αρχίσει να κινείται με ταχύτητα 22 χιλ. / ώρα. Mέχρι τότε θα επιμείνουμε στις χαμηλές ταχύτητες για να αποφύγουμε τραυματισμούς και ατυχήματα |
apo kathimerini |
|
Back to top |
|
 |
gm2263 Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1840 Location: Athens, Hellas
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 11:29 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον "Υ" και επαυξάνω. Εχω μιλήσει κατα τύχη με στέλεχος του Τράμ και μου είπε τα ίδια ακριβώς πράγματα. Συγκεκριμένα:
1. Υπήρχε το δίλημμα αν θα δοθεί το τράμ ΜΕΤΑ τους Ολυμπιακούς χάνοντας έτσι ένα στοίχημα ουσίας για την Αθήνα, ή ΠΡΙΝ, οπότε θα υπήρχαν εκ των πραγμάτων πολλοί περιορισμοί οι οποίοι θα εσχετίζοντο με το γεγονός ότι το γεγονός θα ήταν ΥΠΕΡΓΕΙΟ με αποτέλεσμα και χώρο να καταλαμβάνει (και μάλιστα σε βάρος του ΙΧ απο το οποίο ο Ελληνας εχει τόση εξάρτηση όση και με τα τσγάρα που καπνίζει), και νέους κινδύνους να εισάγει εφόσον διέρχεται αθόρυβα, είναι πολλαπλασίου όγκου απο ένα ΙΧ, και κινείται μέσα σε συγκεκριμένη λωρίδα ή διαδρομο και δεν έχει δυνατότητα ελιγμών αλλά μόνο αυξομείωσης ταχύτητας.
2. Ηταν γνωστό ότι θα έπαιρνε λίγους μήνες η ένταξη του στον ιστό της πόλης αλλά για λόγους μπορώ να πώ εθνικούς (άλλοι θα έλεγαν "γοήτρου" ) προτιμήθηκε η λειτουργία του πρίν απο τους Ολυμπιακούς, η επίσπευση της οποίας θα δημιουργούσε (και δημιούργησε) πλήθος μεν παιδικών ασθενειών (λόγω και του σχεδόν ανύπαρκτου χρόνου δοκιμών ο οποίος ιδανικά θα έπρεπε να είναι πές, γύρω στούς δύο με τρείς μήνες), παρά η άσχημη οπτική εντύπωση ενός μέσου του οποίου η ημιτελής υποδομή θα ήταν ορατή απο όλους, ξένους και μη, και μάλιστα σε περίοδο Ολυμπιακών Αγώνων (κοινώς θα γινόμασταν ρόμπες ξεκούμποτες ).
3. Αυτή τη στιγμή το Τραμ κινείται με καμμιά 20ριά συρμούς και με μικρότερες ταχύτητες (15-20 χλμ/ω ) απο τις προβλεπόμενες, ενώ στην πλήρη ανάπτυξη του μέσου, οι συρμοί θα είναι γύρω στούς 30, και η ταχύτητα γύρω στα 25 χλμ (σημειωτέον δε ότι το μέσον μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα 60+ χλμ/ω ).
4. Τα παραπάνω γίνονται όπως είπαμε, για να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα αγνοίας σχετικά με τον τρόπο κίνησης του μέσου αλλά και της γνωστής και αθάνατης ΝεοΕλληνικής καφρίλας (προχτές έπεσε μεθυσμένος που εκινείτο στην "παραλιακή" μετά απο "διασκέδαση" πάνω σε τράμ αφού παραβίασε τον φωτεινό σηματοδότη και δυστυχώς, η "νέα" γενιά των 20 και κάτι πρωτοστατεί σε παρόμοιες αυνανίες οπότε η κατάσταση διαιωνίζεται, λαμβάνοντας επάξια τη σκυτάλη της καφρίλας απο τις γενιές των 30ρηδων και 40ρηδων ) η οποία όπως γνωρίζουμε, δεν παίζεται, με πανσέληνο ή χωρίς.
Για αυτό και οι πρώτες προσπάθειες εστιάστηκαν στην ομαλή ένταξη του μέσου στην Ελληνική πραγματικότητα με το κυρίαρχο σύνθημα ΟΧΙ ΝΕΚΡΟΣ απο ατύχημα, πράγμα που θα είχε αρνητικότατο αντίκτυπο (πολλαπλάσια απο το αν μηχανάκι κουρριερ ή πιτσαδόρου τρελλαμένου απο την πίεση του Ελληνάρα αφεντικού θα έπεφτε πάνω στο τράμ, ή ΙΧ ή φορτηγάκι δίποδου με σαγιονάρες που δεν προσέχει, ή κάποιο χιλιαράκι κάποιας κυρίας που μιλαει στο κινητό της και μαλώνει με τό φίλο της την ώρα που διέρχεται απο διασταύρωση) σε ένα μέσο του οποίου η κατασκευή της υποδομής του ήδη είχε προκαλέσει ενοχλήσεις και ζημιά στις τοπικές κοινωνίες (φίλος μου κομμωτής, ικανότατος και με σπουδές εξωτερικού έκανε την αυνανία να ανοίξει μαγαζί στην Ι. Μεταξά στην Γλυφάδα και λίγο μετά άρχισαν τα σκαψίματα. Με δεδομένο το γεγονός ότι οδηγεί και μηχανή, καταλαβαίνετε πόσο... γουστάρει το τράμ εφόσον αναγκαστηκε να το κλείσει το μαγαζί μετά απο μήνες γιατί δεν πατούσανε πελάτες επειδή δεν βρίσκανε να παρκάρουνε ).
Αυτά τα ολίγα πρός το παρόν και θα τα ξαναπούμε... |
|
Back to top |
|
 |
smarg Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1156
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:09 pm Post subject: |
|
|
Έδειξε χθες στο ALPHA νομίζω 2 περιπτώσεις απροσεξίας από την ασπρόμαυρη κάμερα ασφαλείας:
1. Ένας οδηγός Ι.Χ. κινείται παράλληλα με το τραμ αριστερά του και ξαφνικά .... στρίβει αριστερά... Περνάει μπροστά από το τραμ που τον χτυπάει στο πίσω μέρος και το αυτοκίνητο κάνει στροφή γύρω από τον εαυτό του.... Ένας που περιμένει στη στάση πετάγεται κρατώντας το κεφάλι του. Ευτυχώς δεν υπήρξε τραυματισμός.
2. Ο οδηγός του δικύκλου πρέπει να ανάψει μια λαμπαδα ισαμε το μποι του. Διασχίζει κάθετα μια οδό, περνάει σε από αποσταση 2 μέτρων μπροστά από το τραμ που έρχεται, και συνειδητοποιεί ότι μετά είναι το αντίθετο ρεύμα.... Στρίβει απότομα δεξιά και ένα φορτηγό περνάει ξυστά δίπλα του.... Συνεχίζει να οδηγά αντίθετα ανάμεσα στο τραμ και στο φορτηγό....
 |
|
Back to top |
|
 |
obsedian Junior Member


Joined: 21 May 2004 Posts: 70 Location: Athens
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:57 pm Post subject: |
|
|
??? ????? ?????? (?? ??????) ??? CNN ??? ?? ???? ????? ??? ?? ???????????? ????????? ???? ??????? ?????? ??????????? ???? ??? ????????.
?????? ?? ?? ???????????? ?????? ?
?? ???? ??????? ??? ?? ??? ???????????? (????????) ??? ?????.
???? ?.?. ??? ??????? ????????? ??? ????????? ??????? ??? ?? ?????? ?? ???? ??????????.
________
Mesothelioma Advice
Last edited by obsedian on Sun Feb 27, 2011 11:29 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
P.A.O. Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:59 pm Post subject: |
|
|
Απιστευτα τα 2 συμβαντα που εδειξε το ALPHA  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:17 pm Post subject: |
|
|
File obsedian, hairomai pou to anafereis giati kai ego to eiha skeftei polles fores otan katevena Ellada kai eperna to metro. Fantastika oti oi anakoinoseis itan mono sta ellinika epeidi kathe fora pou pigena den itan kalokairi, opote skeftika mallon oi anakoinoseis sta agglika paizoun mono Iounio, Ioulio kai Augousto (toulahiston to ilpiza).
Alla tora me afta pou les apogoitevomai. Einai aparadekto na min iparhoun anakoinoseis sta agglika. Provlepo polloi ksenoi na hanontai... |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:26 pm Post subject: |
|
|
Οι ανακοινώσεις είναι και με λατινικούς χαρακτήρες, εναλλάξ με τους ελληνικούς. Π.χ. οι λέξεις "Σύνταγμα" - "Syntagma" εναλλάσσονται στην πινακίδα ανακοίνωσης δρομολογίων ανά μερικά δευτερόλεπτα. Αν το σύστημα λειτουργεί σε όλους τους σταθμούς ή δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα δεν το γνωρίζω. |
|
Back to top |
|
 |
Olympiakaras New Member

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 65
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:33 pm Post subject: Olympiakaras |
|
|
Δυστυχως καθε μερα που περνα παει απο το κακο στο χειροτερο. Μετα τα δυο χθεσινα συμβαντα - τρακαρισμα με ΙΧ στην Ν. Σμυρνη και η τρομερη σκηνη με το μηχανακι - σημερα και αλλο τρακαρισμα στην Γλύφαδα με ΙΧ.
Εκτος απο αυτα δεν δουλουει πια και η πληροφορηση των πινακων ενο ειναι εκτος ακομα και η εκδοση εισιτηριων. Κατι πρεπει να γινει γιατι ολοιο ειναι δυσαρεστημενοι και εαν συνεχιση ετσι μαλλον βλεπω να το καταργουνε |
|
Back to top |
|
 |
OMF Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:20 pm Post subject: |
|
|
Παιδια συγνωμη για το σχολιο αλλα το τραμ ηταν καταδηκασμενο να αποτυχει πριν καν ξεκινησει και ειδατε τελικα μονο προβληματα δυμιουργει παρα λυνει ενω η επιβατικη κινηση ειναι πτωτικη και μαλλον συντομα κανενας δεν θα το περνει αφου οσοι μπαινουν λενε: <<Δεν ξαναμπαινω ποτε μου>> . |
|
Back to top |
|
 |
OMF Stadium Expert

Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1961
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 1:27 pm Post subject: |
|
|
Ypsilon wrote: | Και με το αεροδρόμιο το ίδιο λέγανε φίλε μου, τις πρώτες μέρες που χάνονταν βαλίτσες συνεχώς και εκτός από τις καθυστερήσεις των πτήσεων κανείς δεν ήξερε τι του γινότανε. "Δεν ξαναπατάω στο Ελ. Βενιζέλος". Και από τότε έχει σαρώσει τα βραβεία.
|
Αλλο το αεροδρομιο αλλο το τραμ . Ενα αεροδρομιο πρεπει να λειτουργισει γιατι ειναι αναγκαιο για οποιον ταξιδεψει εξωτερικο για 5.000.000 ελληνες . Το τραμ αντιθετα εχει να συναγωνιστει πολλα εναλλακτικα μεσα και δυστιχος οπως φαινεται χανει το στοιχεια για τους γνωστους λογους που εχουμε χιλιοαναλυσει εδω τα τελευταια χρονια. Δυστιχος αλλα εργα ειχαν προτεραιοτητα (Μετρο μεχρι Γλυφαδα 2006 και ενα συμπληρωματικο δυκτειο τραμ μονο πανω στην παραλιακη). |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 2:28 pm Post subject: |
|
|
Εντάξει ΟΜF, δεν σου αρέσει το τραμ. Εγώ τουλάχιστον το εμπέδωσα!  |
|
Back to top |
|
 |
woofy Senior Member


Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 5:05 pm Post subject: |
|
|
Den ksero alla eimai (sxedon) sigouros oti to tram tha exei epityxia telika... An kai meno agglia ta teleutaia xronia ostoso eimai gennima-threma neosmyrniotis kai gia tous katoikous twn notiwn proastiwn to tram einai to MONO meso statheris troxias pou tous syndeei me to kentro kai to metro.
Otan the xrisimopoiountai pia oloi oi syrmoi kai otan to tram anaptyksei tin pliri tou taxytita kai otan o kosmos eksoikeiothei mazi tou, tote tha apotelei mia poly aksiopisti lysi  |
|
Back to top |
|
 |
savroulis Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 7:17 pm Post subject: |
|
|
συμφωνώ μαζί σου!!! αλλά τα όταν ακούγοντε σαν τα "θα " των πολιτικών μας και μου σηκώνουνε την τρίχα!!!!
καταλάβετε το, το αμάξι δεν χρειάζετε για να πάμε στο κέντρο κάθε μέρα! το αμάξι είναι σε περίπτωση ανάγκης!!! τα ΜΜΜ είναι για την καθημερινή μετακίνηση ή ακομη καλύτερα το ποδήλατο σας!!!  |
|
Back to top |
|
 |
nikitas Senior Member


Joined: 18 Jun 2004 Posts: 463 Location: Frankfurt, DE
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 10:47 pm Post subject: |
|
|
Το τραμ συνεχίζει να πηγαίνει απελπιστικά αργά και θα είναι το ίδιο αργό και στους Αγώνες; Καήκαμε αν κάποιος θεατής θέλήσει να το χρησιμοποιήσει για τις εγκαταστάσεις του Ελληνικού. Π.χ. έχω εισιτήρια για κανό-καγιάκ στις 10 το πρωί. Αν το τραμ κάνει 1.5 ώρα, βλέπω να φεύγω από το σπίτι τα ξημερώματα
"Κι αν νομίζουν οι αρμόδιοι ότι οι πολίτες θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν, ας ρίξουν ματιά όπου υπάρχει στάση του τραμ και λεωφορείου. Οι πολίτες, μετά την απογοήτευση της χελώνας-τραμ, σπεύδουν όπως όπως στις παλιές δοκιμασμένες συνταγές, βλέπε αυτοκίνητο, ταξί, λεωφορείο, μετρό."
http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=91482860 |
|
Back to top |
|
 |
Centaur Junior Member


Joined: 09 Aug 2004 Posts: 84 Location: Volos
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:05 am Post subject: |
|
|
Επειδή βλέπω πολλούς να λένε το Τραμ είναι άχρηστο και επειδή πριν μερικά χρόνια είχα πάρει και ένα μάθημα Πολεοδομίας έχω να πώ τα εξης:
1. Το Τραμ και το Μετρό δεν είναι ανταγωνιστικά μέσα, είναι συμπληρωματικά.
2. Το Υπόγειο Μετρό έχει το πλεονέκτημα της ταχύτητας και του μεγάλης μεταφορικής ικανότητας. Εχει το μειονέκτημα όμως να είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ και δεν είναι καθόλου ευέλικτο (εξυπηρετεί λίγες και συνήθως πυκνοκατοικοιμένες περιοχές και απαξ και το φτιαξες οποιαδήποτε αλλαγή απαγορεύεται)
3. Το Τραμ (κατ' άλλους ελαφρύ Μετρό) έχει ακριβώς τα αντίθετα. Μικρή ταχύτητα και μεταφορική ικανότητα (πολύ μεγαλύτερη από τα λεωφορεία όμως). Αλλά είναι φτηνό και πολύ ευέλικτο. Μπορεί να εξυπηρετήσει πολύ περισσότερες περιοχές με πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς και να φέρνει τον κόσμο στους σταθμούς του Μετρό από την κάθε γειτονιά που περνάει.
4. Οι πόλεις (κυρίως της Ευρώπης, για την Ασία δεν ξέρω, για Αμερική ούτε λόγος) που δεν έχουν κυκλοφοριακό προβλημα έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα σωστό συνδυσμασμό των δύο μέσων (ένα βαρύ και ένα ελαφρύ) όπου το ένα στηρίζει και τροφοδοτεί το άλλο.
5. Το Τραμ της Αθήνας αυτή τη στιγμή είναι απελπιστικά μικρό. Αν σκοπεύουν να το αφήσουν έτσι δεν πρόκειται να ενταχθεί στον ιστό της πόλης. Θα είναι παράταιρο. Σαν ένα κερασάκι στην τούρτα. Ας 10πλασιαστεί και βλέπουμε. Από κάθε σταθμό του Μετρό πρέπει να ξεκινούν γραμμές Τραμ να συνδέουν τους όμορους δήμους αν είναι δυνατόν. Τα λεωφορεία και τα τρόλλει είναι ημίμετρα γι'αυτή τη δουλειά στους πυρήνες των μεγάλων μητροπόλεων. Για παράδειγμα καθ' όλο το μήκος της Πανεστημίου και της Πατησίων επιβάλλεται να μπει γραμμή Τραμ στο κέντρο. Τότε να δείτε την Αθήνα. Θα τρίβετε τα μάτια σας.
6. Το τραμ έχει και παιδευτικό ρόλο. Σιγά σιγά θα μας βελτιώσει και σαν οδηγούς και τον τρόπο συμπεριφοράς μας στην πόλη. Προυπόθεση φυσικά να εξαπλωθεί παντού. Είναι ανώτερο μέσο βρε παιδιά, εμπνέει ηρεμία και σιγουριά.Αντίθετα τα λεωφορεία και τα τρόλει μας έχουν κάνει αγροίκους (επιβάτες και οδηγούς)
7. Κάποιος είπε για Μετρό στη Γλυφάδα. Σίγουρα χρειάζεται. Πρέπει μόνο να πάρετε τη σειρά σας. Χρειάζεται όμως και το Τραμ ακόμα περισσότερο. Ετερον εκάτερον.
edited: ορθ.
Last edited by Centaur on Tue Aug 10, 2004 4:19 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Mozart Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
|