|
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nikos C. Stadium Expert
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 1041
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 12:31 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Προεχει ή δεν προεχει το δημοσιο συμφερον και κυριως η τελικη εξυπηρετηση του πολιτη απο τους ευημερια των αριθμων; και δεν μπορω με τιποτα να δεχτω οτι αντιστοιχες επιχειρησεις σε χωρες με υψηλοτατο κοστος εργασιας οπως π.χ. η Γαλλια κοστισαν λιγοτερο! |
Όπως είπα και προηγουμένως, αν είναι μονοπώλιο και όντως βαράνε τον κόσμο συμφωνώ με όσους παραπονιούνται.
Από την άλλη όμως. Αν ο προαστιακός είναι ζημιογόνος, πάλι εσύ θα το πληρώσεις μέσω της φορολογίας. Για την ακρίβεια θα το πληρώσουν αναλογικά όλοι οι φορολογούμενοι που θα επιδοτούν τους εξ ορισμού συντριπτικά λιγότερους επιβάτες του προαστιακού, που στο κάτω κάτω πηγαίνουν στο αεροδρόμιο να πάρουν αεροπλάνο. Επομένως, δεν μιλάμε για το δημόσιο συμφέρον, μιλάμε για μια ομάδα που στο όνομα του δημοσίου συμφέροντος επιδοτείται από το γενικό κοινό.
Και για μένα να σου πω την αλήθεια, όχι πάντα, όχι πάντα, αλλά κατά κανόνα, προτιμώ οι καταναλωτές να πληρώνουν το κόστος της υπηρεσίας που τους παρέχεται παρά να μπαίνουμε σε κυκλικές διαδικασίες.
Εφόσον δε, η τιμή του προαστικού είναι μικρότερη από αυτή του ταξί και του ΙΧ και έχει μεγαλύτερη χρονική προβλεψιμότητα, δεν είναι καλύτερο από την κατάσταση που είχες μέχρι τώρα; Πώς είναι απαγορευτική η τιμή ή λιγότερο συμφέρουσα; Αν σήμερα πας στο αεροδρόμιο στα 5/4 του χρόνου του προαστιακού (λέμε τώρα) και πληρώνεις περισσότερα, γιατί βγαίνεις χαμένος με τη νέα τιμή του προαστιακού και πως είναι απογορευτική η τιμή;
Όσο για το Παρίσι και τις Βρυξέλλες, ας δεχτούμε για χάρη εργασίας, ότι ο όγκος εργασίας είναι ο ίδιος και για τα τρία έργα. Το πότε έγιναν τα έργα και το πότε παραδόθηκαν παίζει ρόλο μόνο και μόνο εξ αιτίας του πληθωρισμού. Το ίδιο έργο σου κοστίζει πάντα ακριβότερα όσο πιο αργά το παραλάβεις.
Αλλά για μένα, είναι λάθος να κάνω συγκρίσεις με τις άλλες πόλεις, γιατί δεν ξέρω τί παίζεται πραγματικά. Μπορεί το κόστος των απαλλοτριώσεων να ήταν μεγαλύτερο στην Ελλάδα. Μπορεί να βρήκαν αρχαία και να σκάλωσε η δουλειά. Μπορεί να έχει άλλες τεχνολογίες που να κοστίζουν ακριβότερα. Μπορεί στο κάτω κάτω, οι Γάλλοι και οι Βέλγοι να έχουν κακή πολιτική εισητηρίων, δεν τα κάνουν όλα καλά δε. Δεν ξέρω και εφόσον δεν ξέρω είναι πρόχειρο να συγκρίνω.
Πάντως επαναλαμβάνω ότι αν εκμεταλλεύονται το μονοπώλιο, κακώς κάνουν. Δεν το πολυπιστεύω πάντως. |
|
Back to top |
|
|
Manchester_7 Stadium Expert
Joined: 03 Apr 2004 Posts: 800 Location: 53.3° N 2.3° W (Manchester, United Kingdom)
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 12:32 pm Post subject: |
|
|
Πολυ σωστες ολες οι αποψεις που εκφραζονται αλλα θα διαφωνησω με το σχολιο οτι τα λεωφορεια που πανε αεροδρομιο προσφερουν τριτοκοσμικες συνθηκες. Ισα-ισα που τα συγκεκριμενα λεωφορεια ειναι τα καλυτερα που υπαρχουν στην Αθηνα. Το θεμα νομιζω οτι εξαρταται το που θελεις να πασ. Γιατι, εγω π.χ. που θελω να παω στην Βουλα, ουτε Αττικη Οδο εχω να κανω (και να πληρωσω τα διοδια), ουτε τον προαστιακο να παρω μπορω (να παω που? Στο Συνταγμα και απο εκει με το τραμ για Γλυφαδα και μετα λεωφορειο που περναει καθε 1 ωρα για Βουλα και αφηνει 2 χλμ απο εκει που μενω?) Οπωτε, θα προτιμησω το αυτοκινητο ι το ταξι αν μπορω να το μοιραστω με αλλους. Πιστευω οτι εξαρταται καθαρα απο το που θελεις να πας. Για μενα, η καλυτερη λυση στα νοτια προαστεια ειναι το λεωφορειο, που και 3 ευρω εχει, και το εισιτηριο του μπορεις να το χρησημοποιησεις για ολη την ημερα στα αλλα ΜΜΜ. |
|
Back to top |
|
|
Tzinos Stadium Expert
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 993 Location: London
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 12:52 pm Post subject: |
|
|
Tha symfwnisw me ta parapanw. To leoforio gia to aerodromio, mono tritokosnmiko den mporei na xaraktiristei. Katarxin einai olokainourgia leoforia, einai PANTA stin wra tous, kai to kyriotero....pigainoun gam@#%ntas!!! Enas logos einai pos den kanoun staseis, paramono an kapoios ap'exw thelei na bei mesa gia na paei aerodromio. Paidia, exei tyxei pampolles fores na mpo se leoforeio pou paei me 140xlm/wra stin paraliaki. Pistevw oti gia ta notia proastia akoma kai gia ton Peiraia pou tha exypeireteitai kai apo ton proastiako, to leoforiaki einai axiopisti lysi, kai pos otan me to kalo teleiwsei i diaplatynsi tis Varis-Koropiou (pou einai to mono meros pou kollaei) tote tha einai tzitzi |
|
Back to top |
|
|
Asimov Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 1:23 pm Post subject: |
|
|
Nikos C. wrote: | Quote: | Προεχει ή δεν προεχει το δημοσιο συμφερον και κυριως η τελικη εξυπηρετηση του πολιτη απο τους ευημερια των αριθμων; και δεν μπορω με τιποτα να δεχτω οτι αντιστοιχες επιχειρησεις σε χωρες με υψηλοτατο κοστος εργασιας οπως π.χ. η Γαλλια κοστισαν λιγοτερο! |
Όπως είπα και προηγουμένως, αν είναι μονοπώλιο και όντως βαράνε τον κόσμο συμφωνώ με όσους παραπονιούνται.
Από την άλλη όμως. Αν ο προαστιακός είναι ζημιογόνος, πάλι εσύ θα το πληρώσεις μέσω της φορολογίας. Για την ακρίβεια θα το πληρώσουν αναλογικά όλοι οι φορολογούμενοι που θα επιδοτούν τους εξ ορισμού συντριπτικά λιγότερους επιβάτες του προαστιακού, που στο κάτω κάτω πηγαίνουν στο αεροδρόμιο να πάρουν αεροπλάνο. Επομένως, δεν μιλάμε για το δημόσιο συμφέρον, μιλάμε για μια ομάδα που στο όνομα του δημοσίου συμφέροντος επιδοτείται από το γενικό κοινό.
Και για μένα να σου πω την αλήθεια, όχι πάντα, όχι πάντα, αλλά κατά κανόνα, προτιμώ οι καταναλωτές να πληρώνουν το κόστος της υπηρεσίας που τους παρέχεται παρά να μπαίνουμε σε κυκλικές διαδικασίες.
Εφόσον δε, η τιμή του προαστικού είναι μικρότερη από αυτή του ταξί και του ΙΧ και έχει μεγαλύτερη χρονική προβλεψιμότητα, δεν είναι καλύτερο από την κατάσταση που είχες μέχρι τώρα; Πώς είναι απαγορευτική η τιμή ή λιγότερο συμφέρουσα; Αν σήμερα πας στο αεροδρόμιο στα 5/4 του χρόνου του προαστιακού (λέμε τώρα) και πληρώνεις περισσότερα, γιατί βγαίνεις χαμένος με τη νέα τιμή του προαστιακού και πως είναι απογορευτική η τιμή;
Όσο για το Παρίσι και τις Βρυξέλλες, ας δεχτούμε για χάρη εργασίας, ότι ο όγκος εργασίας είναι ο ίδιος και για τα τρία έργα. Το πότε έγιναν τα έργα και το πότε παραδόθηκαν παίζει ρόλο μόνο και μόνο εξ αιτίας του πληθωρισμού. Το ίδιο έργο σου κοστίζει πάντα ακριβότερα όσο πιο αργά το παραλάβεις.
Αλλά για μένα, είναι λάθος να κάνω συγκρίσεις με τις άλλες πόλεις, γιατί δεν ξέρω τί παίζεται πραγματικά. Μπορεί το κόστος των απαλλοτριώσεων να ήταν μεγαλύτερο στην Ελλάδα. Μπορεί να βρήκαν αρχαία και να σκάλωσε η δουλειά. Μπορεί να έχει άλλες τεχνολογίες που να κοστίζουν ακριβότερα. Μπορεί στο κάτω κάτω, οι Γάλλοι και οι Βέλγοι να έχουν κακή πολιτική εισητηρίων, δεν τα κάνουν όλα καλά δε. Δεν ξέρω και εφόσον δεν ξέρω είναι πρόχειρο να συγκρίνω.
Πάντως επαναλαμβάνω ότι αν εκμεταλλεύονται το μονοπώλιο, κακώς κάνουν. Δεν το πολυπιστεύω πάντως. |
Ξεχνας οτι ο προαστιακος δεν εξυπηρετει μονο το αεροδρομιο αλλα και πολλες υποβαθμισμενες περιοχες της Αττικης. Το κοστος εκτοξευτηκε εξαιτιας των αμαρτωλων συμβασεων και των υπερβασεων. Τα χρηματα ο ελληνικος λαος τα πληρωσε ηδη. Τωρα καλειται να ξαναπληρωσει. Για τον μεσο Ελληνα το κοστος ειναι απαγορευτικο. Ξαναλεω οτι προκειται για ενα εργο διευκολυνσης των πολιτων κι οχι για ενα καταναλωτικο αγαθο. Δεν κρινονται αυτα τα δυο το ιδιο... |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 2:35 pm Post subject: |
|
|
Απλώς να πω ότι στο αρχικό χρηματοδοτικό σχέδιο το Ελληνικό κράτος συνεισέφερε μόνο το 38% του συνολικού χρηματικού κόστους για την κατασκευή του Προαστιακού. 50% της συγχρηματοδότησης προερχόταν από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζουν τα ανώτατα όρια χρηματοδότησης του ΕΤΠΑ) και 12% από ιδιωτική συμμετοχή. Αν κάποιος έχει hard evidence για το πραγματικό κόστος του έργου και τη συμμετοχή των τριων φορέων που προανέφερα, ευχαρίστως να τα παραθέσει.
Nikos C. συμφωνώ, με την επιφύλαξη ότι ίσως η σταυροειδής επιδότηση (cross-subsidisation) να μην είναι εφαρμοστέα στα μέσα μεταφοράς στην Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
|
crs Senior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 439 Location: A θ ή ν α
|
|
Back to top |
|
|
Olympiakaras New Member
Joined: 20 Jun 2004 Posts: 65
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 5:12 pm Post subject: Olympiakaras |
|
|
Εργάζομαι στην ΦΑΜΑΡ ΑΝΘΟΥΣΑΣ Ολοι οι εργαζομενοι εκαναν πως και πως να δουλεψει ο προαστιακός για να κατεβαινουμε Αθηνα. Με 8 ευρω ομως το ξεχναμε. Θα πρεπει να περνουμε το τρενο απο την Μαραθωνος (διασταυρωση με Ανθουσα) και στην Δουκισσης Πλακεντιας να περνουμε το μετρο (με αλλο εισιτηριο και μετα το λεωφορειο η Τραμ απο Συνταγμα.
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΧ |
|
Back to top |
|
|
Go Europe Full Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 208 Location: London, UK
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 5:18 pm Post subject: |
|
|
Μοιάζει λές και αναζητάς την αφορμή να πάρεις το ΙΧ!!!
Το εισιτήριο μάλλον θα είναι για μετρό και προαστιακό ή ακόμα και για όλα τα υπόλοιπα μέσα, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ το 2,90 των λεοφορείων πρός αεροδρόμιο το οποίο έιναι 24ωρο για ΟΛΑ τα μέσα!! |
|
Back to top |
|
|
crs Senior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 439 Location: A θ ή ν α
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 5:21 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς με αυτή την τιμολογιακή τακτική, δείχνουν πως έχουν γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους (για να μη γράψω το άλλο...) τους κατοίκους και τους εργαζόμενους της Ανατολικής Αττικής, δηλαδή το 1/3 των "Αθηναίων".
Φαίνεται πως τον προαστικό, τον προορίζουν μόνο για όσους πάνε-έρχονται στο-από ΕΛ.ΒΕΛ... ή όσους θα μπορούσαν να διαθέσουν χρήματα για να αποκτήσουν το δικό τους ...τρένο.
Αι σι@τ%ιρ |
|
Back to top |
|
|
exitmusician Moderator
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 5:34 pm Post subject: |
|
|
Όπως φαντάζομαι ότι εννοούσε το ρεπορτάζ του in.gr, το εισιτήριο θα στοιχίζει 8 Ευρώ για το ταξίδι στο Αεροδρόμιο από οποιοδήποτε σταθμό Μετρό ή ΗΣΑΠ, είτε με Μετρό all the way, είτε με αλλαγή σε Προαστιακό στη Δουκίσσης Πλακεντίας. Προφανώς το εισιτήριο του Προαστιακού δεν θα είναι 8 Ευρώ για διαδρομή 1 ή 2 στάσεων. Το ρεπορτάζ έγραφε για 4 ζώνες χρέωσης, που νομίζω ότι θα προσφέρουν αρκετά σημαντική διαφοροποίηση στο τελικό κόστος για διαφορετικές διαδρομές. |
|
Back to top |
|
|
savroulis Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1632 Location: Athens, Greece
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 7:14 pm Post subject: |
|
|
Tο εισιτήριο θα είναι 8 ευρώ - από τα ακριβότερα στην Eυρώπη
Από τα ακριβότερα στην Ευρώπη θα είναι το εισιτήριο του προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, που θα συνδέει την πρωτεύουσα με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Σύμφωνα με την απόφαση που πήρε χθες βράδυ το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας του προαστιακού σιδηροδρόμου, το κόστος των μετακινήσεων από Πειραιά και Αθήνα προς το αεροδρόμιο με τα τρένα του προαστιακού θα είναι συνολικά οκτώ ευρώ που θα «διαμοιράζεται στις 4 ζώνες της διαδρομής
H τιμή αυτή, η οποία θα είναι ίδια και για τις μετακινήσεις με τους συρμούς του Μετρό προς το αεροδρόμιο, θεωρείται ιδιαίτερα τσουχτερή, δεδομένου ότι το εισιτήριο του προαστιακού του Παρισιού (έχει σχεδόν το ίδιο μήκος γραμμής με τον προαστιακό της Αθήνας) κοστίζει 6,4 ευρώ, ενώ αυτό του προαστιακού των Βρυξελλών κοστίζει μόλις 4,75 ευρώ!
Ήδη, ο ΟΣΕ και η εταιρεία Αττικό Μετρό - Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ) έχουν συμφωνήσει ότι το ποσό αυτό θα είναι το τελικό κόμιστρο που θα ισχύσει από τις 30 Ιουλίου, όταν θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο.
Σύγκριση με ταξί και I.X.
Με βάση τη συμφωνία που έχουν υπογράψει οι δύο εταιρείες, η μετάβαση ενός ατόμου σιδηροδρομικώς προς το αεροδρόμιο θα κοστίζει ακριβότερα σε σύγκριση με ένα λεωφορείο της ΕΘΕΛ, αλλά δείχνει να συμφέρει σε σύγκριση με το ταξί και το I.X. Πάντως, όταν οι μετακινήσεις αφορούν από δύο έως τέσσερα άτομα το ταξί και το I.X. θα είναι η καλύτερη λύση!
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το εισιτήριο στα λεωφορεία-εξπρές που συνδέουν το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με την Αθήνα ανέρχεται σήμερα στα 2,9 ευρώ και είναι το φθηνότερο μέσο για μετάβαση από και προς το αεροδρόμιο.
Το κόστος για τη χρήση του I.X. εξαρτάται από το πού ξεκινά ο οδηγός του. Όμως, αν συμπεριλάβει κανείς τα διόδια της Αττικής Οδού και το κόστος στάθμευσης μιας ημέρας, στην καλύτερη περίπτωση το κόστος χρήσης του I.X. είναι 15 ευρώ.
Το κόστος αναμονής
Αν, πάλι, κινηθεί κάποιος με ταξί, το κόστος μεταφοράς του στο αεροδρόμιο εξαρτάται όχι μόνο από την απόσταση αλλά και από την κίνηση που θα συναντήσει, αφού η αποζημίωση για την αναμονή βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Στο κόστος αυτό θα πρέπει να υπολογιστούν τα διόδια, άλλα επιπλέον 3 ευρώ (πρόσθετη αποζημίωση για μετάβαση από και προς το αεροδρόμιο), καθώς και η αποζημίωση για τις αποσκευές, μαζί με την οποία η μετακίνηση ενός ατόμου αγγίζει ή ξεπερνά τα 15 ευρώ. Αν η μετακίνηση γίνει από τα μεσάνυχτα ώς τις 5 το πρωί, εύκολα το ταξίμετρο θα «γράψει» γύρω στα 20 ευρώ.
Είναι σαφές πως το εισιτήριο του προαστιακού και του Μετρό (πάντα όταν πρόκειται για τη μετακίνηση ενός ατόμου) ανταγωνίζεται από πλευράς κόστους το I.X. και το ταξί, ενώ το κυριότερο πλεονέκτημα των δύο μέσων είναι η ακρίβεια που εγγυώνται στις μετακινήσεις. Ξεκινώντας από τον Σταθμό Λαρίσης με τον συρμό του ΟΣΕ, ο επιβάτης θα φτάνει στο αεροδρόμιο σε περίπου 45 λεπτά, ενώ αν βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και χρησιμοποιήσει το Μετρό, θα χρειαστεί περίπου μισή ώρα.
Δρομολόγια κάθε μισή ώρα
H εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται με συρμούς, που έχουν χωρητικότητα 600 ατόμων ο καθένας. H συχνότητα των δρομολογίων μεταξύ των σταθμών Λαρίσης - Δ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο θα είναι κάθε μισή ώρα, ενώ το τμήμα Νερατζιώτισσας - Δ. Πλακεντίας ενισχύεται με τέσσερα δρομολόγια κάθε ώρα και ανά κατεύθυνση
|
|
Back to top |
|
|
woofy Senior Member
Joined: 23 Jun 2004 Posts: 524 Location: Athens, Greece
|
|
Back to top |
|
|
Greekbiz Junior Member
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 5:56 am Post subject: |
|
|
Apo to prohgoumeno post tou woofy sto in.gr ...Ο σταθμός της Νερτζιώτισσας, που είναι και ο μεγαλύτερος (την κατασκευή του είχε αναλάβει η εταιρεία Καλατράβα η οποία τελικώς αποσύρθηκε) θα είναι έτοιμος μόνο για τις βασικές λειτουργίες του... Auto shmainei oti h telikh morfh ths Neratziwtisas den tha einai etoimh...mhpws 3erei kaneis pote tha oloklhrwthei ki an uparxei kamia maketa me ta kainourgia sxedia?
Kai kati akoma, sto milano e3w apo ton kentriko stathmo trenwn uparxoun diafores idiwtikes etairies me pulman pou metaferoun ton kosmo sta aerodromia me xamhlh timh gyrw 4-6 € (den thumamai kala)...kai oxi mono apo to Milano Centrale alla kai apo alla shmeia...Twra, lew egw, den tha htan omorfo na ekanan kai sthn athina me kapoia protoboulia tou KTEL (h apo kamia ta3idiwtikh etairia)kai na estelnan kanena pulman sto aerodromio?Na uphrxe mia akoma epilogh pera apo ETHEL, proastiko, metro & Tarifa...kai sthn telikh na ta bgaloun ta express na ta baloun se alla dromologia opou xreiazontai kai na ta antikatastisoun me ta pulman pou einai pio anta3ia me tis anagkes twn epibatwn (xwros gia tis aposkeues kai megaluteros arithmos kathismatwn).
Euxomai na mhn exw 3efygei polu apo to topic... ...sorry |
|
Back to top |
|
|
Asimov Junior Member
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 128 Location: Κάπου ανάμεσα...
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 10:18 am Post subject: Re: Olympiakaras |
|
|
Olympiakaras wrote: | Εργάζομαι στην ΦΑΜΑΡ ΑΝΘΟΥΣΑΣ Ολοι οι εργαζομενοι εκαναν πως και πως να δουλεψει ο προαστιακός για να κατεβαινουμε Αθηνα. Με 8 ευρω ομως το ξεχναμε. Θα πρεπει να περνουμε το τρενο απο την Μαραθωνος (διασταυρωση με Ανθουσα) και στην Δουκισσης Πλακεντιας να περνουμε το μετρο (με αλλο εισιτηριο και μετα το λεωφορειο η Τραμ απο Συνταγμα.
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΧ |
Αυτο ακριβως εννοουσα. Ο προαστιακος φτιαχτηκε για να δωσει ανακουφιση σε πολιτες υποβαθμισμενων κυριως περιοχων της Αττικης. Η χρηση του δεν ειναι μονο για να παμε στο αεροδρομιο. Στο κατω-κατω αν ηταν να φτιαξουμε ενα τοσο εξειδικευμενο εργο, με τοσα λεφτα και τοσο υψηλο αντιτιμο, για να μην πεσει εξω, αλλα που δεν ειναι προσιτο στον κοσμο που το χρειαζεται ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ. |
|
Back to top |
|
|
Mozart Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2820 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
|
Grecolatin Junior Member
Joined: 04 Jun 2004 Posts: 154 Location: Spain,Granada
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 6:12 pm Post subject: |
|
|
APISTEFTI H TIMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
APARADEKTI GIA EUROPAIKA DEDOMENA,AKROS APARADEKTI GIA ELLINIKA DEDOMENA.
STIN MADRITI,POU TO AERODROMIO APEXI EPISIS PARA POLA XILIOMETRA APO TO KENTRO TIS POLIS,MOLIS PLIRONIS ENA APLO ISITIRIO METRO(PERIPOU 0,90 EURO)
Se aftin tin periptosi 8a doune oti o kosmos 8a sinexizi na perni ta leoforia gia to aerodromio,ta opia se pane arketa grigora kai efxarista me mono 3 euro.
PROTI FORA BLEPO TETIA ANISOTITA STIN ELLADA SE 8EMA TIMON ME SINGRISI TIN IPOLIPI EUROPI. |
|
Back to top |
|
|
P.A.O. Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3545 Location: GATE 13 - SINCE 1966
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 7:40 pm Post subject: |
|
|
Ειναι μεγαλη ληστεια η τιμη των 8 € |
|
Back to top |
|
|
Atlanta Greek New Member
Joined: 10 May 2004 Posts: 65 Location: Atlanta, GA
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 9:42 pm Post subject: |
|
|
Πιστευω οτι το κανουν επειδη θεωρειτε "εξπρες" μια και απο ενα σημειο και μετα δεν εχει στασεις οποτε δεν εχουν τοπικους επιβατες να βγαζουν τα εξοδα και βασιζονται στου αεροδρομιου. Φυσικα αν τα τρενα πηγαινουν αδεια λογω ακριβου εισιτηριου, η λογικη αυτη θα φερει το αντιθετο αποτελεσμα.
Ισως να το εχουν ακριβο ωσπου να τελειωσουν οι αγωνες για να αρμεξουν τους τουριστες και μετα να το κατεβασουν σε πιο λογικα επιπεδα. |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis-7 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 10:15 pm Post subject: |
|
|
Σημερα το πρωι μας πηγαν στο σταθμο του προαστιακου στο Ελ.Βενιζελ.
Ειναι τρομερο το κτιριο και σχεδον ετοιμο.
Αυτα που ακουγονται δεν ειναι και ολα αληθεια.
Εμεις ξεραμε για 7Ε το εισιτηριο,τωρα ακουμε οτι ειναι 8.
Ο προαστιακος θα ξεκινησει μαλλον στις 8/8 και ο σταθμος στη Νερ.
δεν θα ειναι τελειως ετοιμος.
Τα μεγαλα κεφαλια που σχεδιασαν τον προαστιακο ειναι Γαλλοι απο την εταιρια RATP.
Αυτη η εταιρια εκμεταλευεται τον προαστιακο,μετρο,τραμ και λεωφορεια
του Παρισιου.
Γινονται περιπου 50.000.000 δρομολογια ημερησια σε ολο το Παρισι.
Σχεδιαζαν ολο το εργο 10 χρονια πριν αρχισουν τα εργα.
Στο Παρισι υπαρχει 1 αυτοκτονια καθε 2 ημερες στον προαστιακο
και 3 καθε ημερα στο μετρο
Εχω μαθει και αλλες τρομερες λεπτομεριες γι αυτο το τεραστιο εργο
και να ειστε σιγουροι οτι καποια στιγμη θα πλησιασουμε αρκετα τα στανταρ
του Παρισιου.
Περιττο να σας πω τι πλακα εχει γινει αυτες τις ημερες για το Euro,με τους Γαλλους που μας κανουν τα σεμιναρια... |
|
Back to top |
|
|
Panagiotis-7 Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 948 Location: Athens
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 10:22 pm Post subject: |
|
|
Αυτη η τιμη δεν ειναι προσωρινη αλλα μονιμη.
Ο προαστιακος δεν θα ειναι εξπρες αφου θα υπαρχουν σε πρωτη φαση οι σταθμοι στο Κορωπι και στην Καντζα.
Το μετρο θα ειναι εξπρες αλλα και αυτο οχι για παντα αφου θα φτιαχτουν νεοι σταθμοι αναμεσα σε αυτους του προαστιακου. |
|
Back to top |
|
|
Lucretius Stadium Expert
Joined: 03 Feb 2004 Posts: 1762 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Fri Jul 09, 2004 11:32 pm Post subject: |
|
|
Οι φωτογραφίες των σταθμών που έδωσε ο Mozart είναι εκπληκτικές... Στν αρχή τις πέρασα για μακέτες. Εντυπωσιακή και η παρουσία έργων τέχνης. Ιδιαίτερα εντυπωσιακός ο σταθμός στην Κηφισσιά (με το γαμάτο ξύλο στο στέγαστρο), ο σταθμός στο Μαρούσι, με τα ζωντανά χρώματα και του Αγ. Ελευθερίου, με τις "σεζανικές" τοιχογραφίες. |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Jul 10, 2004 2:54 am Post subject: Re: Olympiakaras |
|
|
Olympiakaras wrote: | Εργάζομαι στην ΦΑΜΑΡ ΑΝΘΟΥΣΑΣ Ολοι οι εργαζομενοι εκαναν πως και πως να δουλεψει ο προαστιακός για να κατεβαινουμε Αθηνα. Με 8 ευρω ομως το ξεχναμε. Θα πρεπει να περνουμε το τρενο απο την Μαραθωνος (διασταυρωση με Ανθουσα) και στην Δουκισσης Πλακεντιας να περνουμε το μετρο (με αλλο εισιτηριο και μετα το λεωφορειο η Τραμ απο Συνταγμα.
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΧ |
Πιο πάνω ο savroulis έβαλε το γράφημα από "Τα Νέα". Σύμφωνα με αυτό, θα θέλεις 3 ευρώ για τον Προαστιακό (3η ζώνη μόνο) και 0,70 για το Μετρό από την Πλακεντία για Σύνταγμα. Αρα 3,7 όχι 8.
Διαφορετικά, Προαστιακό all the way μέχρι σταθμό Λαρίσης και κόστος 4,7 ευρώ (ζώνες 3, 2 και 1). |
|
Back to top |
|
|
Olympiakaras New Member
Joined: 20 Jun 2004 Posts: 65
|
Posted: Sat Jul 10, 2004 8:53 am Post subject: Olympiakaras |
|
|
Ζητω συγνωμη Admin αλλα ξερεις πολους εργαζομενους να δινουν 3,70 + 3,70 + λεωφορειο μεχρι το σπιτι τους καθε μερα. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΙΧΥΕΙ ΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΕΙΣΗΤΙΡΙΟ ΤΩΝ 10 EURO |
|
Back to top |
|
|
Admin Site Owner
Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2296 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Jul 10, 2004 6:09 pm Post subject: |
|
|
Πρώτον, πιο πριν παραπονιόσουν για τα 8 ευρώ, σου έδειξα ότι είναι λιγότερο από τα μισά και πάλι έχεις παράπονο (δεν σε πιάνω δηλαδή από πουθενά)!
Δεύτερον, εγώ είμαι ένας εργαζόμενος που δίνω κάθε μέρα 1,7+1,7 ευρώ στην Αττική Οδό και πληρώνω και την βενζίνη για 60 χιλιόμετρα δρόμο πήγαινε-έλα (και δεν ξέρω πότε θα φτάσω κάθε φορά με την κίνηση). Μάλλον δεν αξίζει να θυμίσω πού έχει φτάσει η βενζίνη! Οπότε, πάλι καλά να λες για την περίπτωσή σου! |
|
Back to top |
|
|
Olympiakaras New Member
Joined: 20 Jun 2004 Posts: 65
|
Posted: Sat Jul 10, 2004 8:54 pm Post subject: Olympiakaras |
|
|
Μα και εγω admin 3.70 εβαλα απλα με την επιστροφη. Τωρα αν τα 4 EURO την ημερα διαφορα τα λες λιγα τοτε ελα να το πεις και σε 350 ατομα στο εργοστασιο μου ( FAMAR Λ. Ανθουσης - Ανθουσα )
Πανω απο 1250 δρχ την ημερα διαφορα |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|