stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας (Μετρό, Προαστιακός κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 88, 89, 90  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Olympiakaras
New Member
New Member


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 65

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 5:58 pm    Post subject: Olympiakaras Reply with quote

Παντως δεν θα ειθελα με τιποτα να ζησω την εμπειρία να κουβαλω βαλίτσες στο Συνταγμα και να εκληπαρω με τις ωρες κανενα ταξιτζη να με παρει. ΕΠΊΣΗΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΕΙς ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ.
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

Olympiakara, den eimai diate8hmenos na suzhthsw to pws 8a upodexteis th filh sou apo Kupro. Mallon de katalabes ti prospa8w na pw me auta pou anefera kai ka8odhgeis th suzhthsh se proswpiko epipedo xwris na 8igeis tis anagkes twn upoloipwn Ellhnwn pou metakinountai pros aerodromio. Sumfwnw sto 8ema upodoxhs ( to anefera) kai sto gegonos oti den exoun oles oi perioxes prosbash sto metro kai proastiako, auto omws omws den exei na kanei me thn timh tou eisithriou.

Xairomai pou eisai filo3enos, alla kati kefalaia... me "daskalistiko" periexomeno eilikrina de ta mporw... Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
apelpisiakos
Full Member
Full Member


Joined: 10 Jun 2004
Posts: 277
Location: Estadio Municipal de Mytilini - "Tarlas"

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Το οτι το μετρό είναι εξυπηρετικό και σε γλιτώνει από την ταλαιπωρία και την κίνηση, είναι γεγονός! Αυτό όμως συμβαίνει σε πάρα πολλές άλλες πόλεις που έχουν και ασύγκριτα πυκνότερο (άρα και πολύ πιο εξυπηρετικό)δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς, που κυριολεκτικά σε πάνε σε κάθε γειτονιά!

Είναι γεγονός ότι η τιμολογιακή οργάνωση των ΜΜΜ στην Ελλάδα είναι ακόμα σε εμβρυικό στάδιο με αποτέλεσμα να παρατηρούνται εξωφρενικά πράγματα. (είτε με πολύ χαμηλές, είτε με πολύ υψηλές τιμές).

Π.χ:

Πρέπει οπωσδήποτε να χωριστεί το δίκτυο σε ζώνες (όπως έγινε κάποια περίοδο με τον ΗΣΑΠ). Δεν μπορεί να δίνει κάποιος 0,70 ευρώ για να πάει από Περιστέρι - Ηλιούπολη με το μετρό και ταυτόχρονα να δίνει το δεκαπλάσιο!!!! για να πάει από Δουκίσσης Πλακεντίας στο Νέο Ηράκλειο με τον προαστιακό! (δηλαδή δεκαπλάσια τιμή για το 1/5 της απόστασης!!!!).

Πρέπει να χωριστεί το δίκτυο (ΗΣΑΠ - ΜΕΤΡΟ - ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ) σε ζώνες π.χ. με κέντρο το σύνταγμα, και η χρέωση να γίνεται ανάλογα με το πόσες ζώνες διασχίζεις σε μια διαδρομή.
Τα δε δρομολόγια του προαστιακού πέρα από Αχαρνές - Ελευσίνα θα έχουν κανονικά τα τιμολόγια του ΟΣΕ, αφου δε θα θεωρούνται αστικά.

Επίσης είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην έχει θεσπιστεί τόσο καιρό ένα ομαδικό εισιτήριο (π.χ. για 4-5 άτομα) το οποίο να έχει φθηνότερη τιμή, και ένα ημερήσιο! (Ελπίζω το Ολυμπιακό να διατηρηθεί και μετά)
Back to top
View user's profile Send private message
Ypsilon
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3951
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Προς το τέλος Ιουλίου θα παραδοθούν τελικά οι 3 σταθμοί του μετρό στο κομμάτι από Εθνική Άμυνα μέχρι αεροδρόμιο.
Εντύπωση μου έκανε μια δήλωση που έλεγε πως αν τελικά ικανοποιηθούν οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής και φτιαχτεί σταθμός και στην περιοχή τους, τότε θα πρέπει να κλείσει για έξι ολόκληρους μήνες (πες εννιά) η γραμμή από τον προηγούμενο σταθμό μέχρι το αεροδρόμιο! Shocked
Το κλου της ημέρας, ήταν μια ακόμα δήλωση του γίγαντα Λαρισαίου υπουργού ο οποίος γεμάτος αυταρέσκεια δήλωσε: "Έτσι είναι τα μεγάλα έργα. Άλλοι τα προγραμματίζουν και άλλοι τα φέρνουν εις πέρας"!!! Δεν το ήξερα ότι τα τελευταία εφτά χρόνια, όλη αυτή η κοσμογονία που γίνεται στην Αθήνα, απλώς...προγραμματιζόταν! Razz
Μιλάμε πλέον για ανοιχτή προπαγάνδα σταλινικού τύπου, σε όλα τα ολυμπιακά -και μη- μέτωπα! Πες -πες ψέμματα, στο τέλος θα γίνουν αλήθειες.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, είναι φυσικό να προκαλέσει τη διακοπή λειτουργίας του μετρό, γιατί δεν έχει γίνει τίποτα έως τώρα. Οι άλλοι δύο που θα γίνουν πάνω στη γραμμή αλλά θα δοθούν το 2007, έχουν έτοιμα τα ορύγματα, και θα γίνει η διαμόρφωση αργότερα (με το μετρό να περνάει χωρίς πρόβλημα). Στην Αγ.Παρασκευή όμως ενώ έκραζαν για αυτό το πρόβλημα οι κάτοικοι τόσα χρόνια, δεν φρόντισαν να προνοήσουν να έχουν έτοιμο το φρεάτιο.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mozart
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2820
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 2:22 pm    Post subject: Reply with quote

Άρθρο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο προαστιακός για την ολοκλήρωσή του. Έχει μερικές καλούτσικες φωτογραφίες.

http://www.enet.gr/online/online_p1_text.jsp?c=112&id=32036980
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
obsedian
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 70
Location: Athens

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 3:29 pm    Post subject: Reply with quote

Εβδομαδιαία κάρτα για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς...

http://www.naftemporiki.gr/news/static/04/06/21/927291.htm
Back to top
View user's profile Send private message
apari
Senior Member
Senior Member


Joined: 07 Feb 2004
Posts: 646
Location: Athens-Zografou

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 3:35 pm    Post subject: Reply with quote

Η κάρτα αυτή θα κοστίζει 10ευρώ και θα ησχίει για μια εβδομαδα απο την στιγμή της ακύρωσης της.

Arrow Άρα Ολυμπιακάρα αμα θες να πας στο αεροδρόμιο παίρνεις μια τέτοια καρτούλα πας , έρχεσαι , κάνεις και καμιά βόλτα οπου αλλού θες και την χρησιμοποιείς και για άλλες 6 μέρες. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Olympiakaras
New Member
New Member


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 65

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 6:36 pm    Post subject: Olympiakaras Reply with quote

ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
Back to top
View user's profile Send private message
exitmusician
Moderator
Moderator


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 2456
Location: Athina, Hellas

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Θα ήθελα να κάνω απλώς μία σύσταση: να μην αρχίσουμε να επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια επιχειρήματα. Ήδη διακρίνω μία τάση για επανάληψη. Δεν είναι δύσκολο να γίνει και αυτό το topic "Καραϊσκάκη".

Επίσης, θέλω να παρακαλέσω η συζήτηση να μην περιλαμβάνει προσωπικές αιχμές, ούτε φωνές (οι οποίες στην δικτυακή "γλώσσα" συμβολίζονται με ΚΕΦΑΛΑΙΑ).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Tue Jun 22, 2004 12:02 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Apari
Den kserw...mporei na kanw kai lathos...alla de leei tipota gia proasteiako ki aerodromio...
Mipws o poiitis thelei na pei MONO gia tin perioxi tis prwtevousas (ektos aerodromiou) ??
Mou fainetai paralogo na kanei 7.5 € one way to airport, kai 10 € unlimited
gia mia vdomada.... Rolling Eyes

YG: Ta parapanw kefalaia den eswkleioun kanenan ypainigmo Wink Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
PatraTasos
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Mar 2004
Posts: 427
Location: Hellas /U.K.

PostPosted: Tue Jun 22, 2004 12:18 am    Post subject: Reply with quote

Arrow Επεκτείνεται το μετρό


http://www.eboom.gr/index.php?option=content&task=view&id=370&Itemid=2
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Jun 22, 2004 12:47 am    Post subject: Διπλασιάζετε το δίκτυο Μετρό μέχρι το 2008!! Reply with quote

Σήραγγες 40 χλμ. έως το 2008

Δρομολογούνται αμέσως μετά τους Aγώνες, οι εργασίες για την επέκταση του δικτύου. Tα 40 χλμ. θα φτάσουν οι γραμμές, από 20 χλμ. που είναι σήμερα. 950.000 άτομα θα εξυπηρετούνται καθημερινά. Σκέψεις και για συγχρηματοδότηση των έργων από ιδιώτες επενδυτές

Γράφει η Mανίνα Nικολοπούλου

O διπλασιασμός του δικτύου του μετρό, ώστε από 20 χιλιόμετρα που είναι σήμερα να ξεπεράσει τα 40 στα επόμενα τέσσερα χρόνια, είναι ο στόχος του προγράμματος των νέων επεκτάσεων της «Aττικό Mετρό», που θα δρομολογηθεί αμέσως μετά τη διοργάνωση των Oλυμπιακών Aγώνων, το προσεχές φθινόπωρο. Mε την ολοκλήρωση των νέων γραμμών υπολογίζεται το 2008 να εξυπηρετούνται ημερησίως από το μετρό περισσότεροι από 950.000 κάτοικοι του Λεκανοπεδίου, αναδεικνύοντάς το έτσι ως ιδιαίτερα προσφιλές μέσο μαζικής μεταφοράς των Aθηναίων. Σήμερα διακινούνται καθημερινά με το μετρό γύρω στους 550.000 επιβάτες.

Aνοιχτό παραμένει, ταυτόχρονα, το πακέτο των επεκτάσεων του μετρό με τη μέθοδο της συγχρηματοδότησης, της συμμετοχής, δηλαδή, στην κατασκευή ιδιωτικών κεφαλαίων και της εκμετάλλευσής τους από τους ιδιώτες επενδυτές. Πρόκειται για τις επεκτάσεις από Πανόρμου προς Mαρούσι, από Πανεπιστήμιο προς Eξάρχεια, Kυψέλη και Γαλάτσι και από Xαϊδάρι προς Aγία Bαρβάρα, Kορυδαλλό, Nίκαια, Kερατσίνι και Πειραιά.

Προτάσεις
Aυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικές μελέτες του χρηματοοικονομικού συμβούλου που έχει προσλάβει η «Aττικό Mετρό» και οι προτάσεις του αναμένεται να κατατεθούν το φθινόπωρο. Hδη έχουν ολοκληρωθεί οι διερευνητικές γεωτρήσεις στον άξονα της Kηφισίας και μετά την Oλυμπιάδα προγραμματίζεται να ξεκινήσουν 350 γεωτρήσεις στις γραμμές προς Γαλάτσι και προς Πειραιά. Aρμόδια στελέχη που ασχολούνται με το θέμα αναγνωρίζουν πως η συγχρηματοδότηση στον τομέα των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Tο ύψος της επένδυσης, οι δυνατότητες χρηματοδότησης από το ΔΆ Kοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης αλλά και άλλου τύπου παράγοντες, όπως κοινωνικά κριτήρια, θα ληφθούν υπόψη στη διαμόρφωση των προτεραιοτήτων.

Mε βάση τους προγραμματισμούς της «Aττικό Mετρό AE», τα έργα που θα κατασκευαστούν ή θα δημοπρατηθούν μετά τους Oλυμπιακούς Aγώνες έχουν ως εξής:
- Eπέκταση της Γραμμής 2 προς το Eλληνικό. Πρόκειται για την επέκταση από τον σταθμό του Aγίου Δημητρίου, που πρόσφατα δόθηκε σε λειτουργία, προς το παλαιό αεροδρόμιο του Eλληνικού. Yπολογίζεται να εξυπηρετεί ημερησίως γύρω στα 80.000 άτομα. Tο μήκος της γραμμής είναι 5,5 χλμ. και περιλαμβάνει 4 νέους σταθμούς. Oι δύο εξ αυτών, δηλαδή, οι σταθμοί «Hλιούπολη» και «Aργυρούπολη» θα είναι υπέργειοι, ο σταθμός «Eλληνικό» θα είναι επίγειος και ο σταθμός «Παλαιό A/Δ Eλληνικού» θα είναι υπόγειος. Σημειώνεται πως ο διαγωνισμός του συγκεκριμένου έργου, προϋπολογισμού 400 εκ. ευρώ, είναι σε εξέλιξη και έως το τέλος του μήνα αναμένονται οι αιτήσεις ενδιαφέροντος από τις τεχνικές εταιρείες. Προβλέπεται να αναδειχθεί ανάδοχος στις αρχές του 2005 και το έργο να ολοκληρωθεί προς το τέλος του 2008.

- Eπέκταση της Γραμμής 3 από Aιγάλεω προς Xαϊδάρι. Περιλαμβάνει την κατασκευή γραμμής μήκους 1,5 χιλιομέτρου και ενός σταθμού, του σταθμού «Xαϊδάρι», στα σύνορα με το Aιγάλεω. H μελέτη της συγκεκριμένης επέκτασης ολοκληρώνεται τους προσεχείς μήνες και το έργο αναμένεται να δημοπρατηθεί το ερχόμενο φθινόπωρο. O προϋπολογισμός είναι της τάξης των 150 εκ. ευρώ. Eπιδιώκεται να δοθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2007, μαζί με τη γραμμή Mοναστηράκι - Aιγάλεω που ήδη κατασκευάζεται. Yπολογίζεται να εξυπηρετεί 50.000 επιβάτες ημερησίως.

- Eπέκταση της Γραμμής 2 προς Περιστέρι. Πρόκειται για τις εργασίες βΆ φάσης, που περιλαμβάνουν την κατασκευή των δύο σταθμών «Περιστέρι» και «Θηβών». Mε την ολοκλήρωσή τους, το 2007, η γραμμή θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία (3 χλμ. και 3 σταθμοί, συμπεριλαμβανομένου και του σταθμού «Aγιος Aντώνιος», που θα τεθεί σε λειτουργία στο τέλος του ερχόμενου μήνα). Yπολογίζεται να διακινεί 100.000 επιβάτες ημερησίως.

- Eπέκταση της Γραμμής 3 προς Δουκίσσης Πλακεντίας (βΆ φάση). Περιλαμβάνει την ολοκλήρωση των τριών σταθμών που υπολείπονται. Στους σταθμούς «Xολαργός» και «Nομισματοκοπείο» έχουν τελειώσει τα έργα πολιτικού μηχανικού. Στο τέλος του 2004 θα διενεργηθούν οι διαγωνισμοί για την εγκατάσταση των αρχιτεκτονικών τελειωμάτων και την τοποθέτηση του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. Aναμένεται ολοκλήρωση των έργων και παράδοση σε χρήση των σταθμών στις αρχές του 2007. O τρίτος ενδιάμεσος σταθμός «Aγία Παρασκευή» βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη. H κατασκευή του συναντά ορισμένα προβλήματα λόγω αυξημένου κόστους και της ανάγκης απαλλοτριώσεων. Πάντως, από την «Aττικό Mετρό» υπολογίζουν να τον δημοπρατήσουν στις αρχές του 2005, ώστε να είναι και αυτός έτοιμος μέσα στο 2007. Mε την πλήρη ανάπτυξη της νέας γραμμής θα διακινούνται ημερησίως 125.000 επιβάτες.

ΣE ΛEITOYPΓIA TON IOYΛIO OI ΓPAMMEΣ ΠPOΣ AΓ. ANTΩNIO KAI AEPOΔPOMIO

Mε γοργούς ρυθμούς ολοκληρώνονται μέσα στο καλοκαίρι, πριν από τους Oλυμπιακούς Aγώνες όπως ήταν προγραμματισμένο, οι δύο επεκτάσεις του Mετρό, προς το Xαλάνδρι και το Aεροδρόμιο και προς τον Aγιο Aντώνιο Περιστερίου. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Aττικό Mετρό, η επέκταση προς αεροδρόμιο θα δοθεί προς λειτουργία στα μέσα Iουλίου και η αντίστοιχη προς Aγιο Aντώνιο στα τέλη του ίδιου μήνα, προσθέτοντας καθημερινά στην επιβατική κίνηση του Mετρό 75.000 και 50.000 επιβάτες αντίστοιχα. Σημειώνεται πως σήμερα η μέση ημερήσια επιβατική κίνηση είναι 550.000 άτομα. O υπ. ΠEXΩΔE Γ. Σουφλιάς επρόκειτο σήμερα το πρωί να επιθεωρήσει τη νέα γραμμή, από Eθνική Aμυνα μέχρι Πλακεντία. Aκόμα θα επισκεφθεί μαζί με τον M. Λιάπη, τον νέο σταθμό στον Aγιο Δημήτριο.

H επέκταση της Γραμμής 3 από τον σταθμό «Eθνική Aμυνα» περιλαμβάνει τους δύο νέους σταθμούς «Xαλάνδρι» και «Πλακεντία» και έχει μήκος 5,9 χιλιομέτρων υπόγειου σιδηρόδρομου. Στο ύψος του Σταυρού Aγίας Παρασκευής, το Mετρό βγαίνει στην επιφάνεια και χρησιμοποιώντας την υπέργεια γραμμή των 21,5 χιλιομέτρων του προαστιακού σιδηρόδρομου, στο μέσο της Aττικής Oδού, κατευθύνεται στο «Eλευθέριος Bενιζέλος» όπου καταλήγει στον νέο σταθμό του αεροδρομίου.

Προκειμένου να μπορέσει να χρησιμοποιήσει το Mετρό τις τροχιές του προαστιακού, που λειτουργούν με διαφορετική τάση, η Aττικό Mετρό έχει προμηθευτεί επτά ειδικούς συρμούς που κινούνται και με τα δύο συστήματα ρευματοδότησης. Mε την κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 2 προς Περιστέρι, ενώνεται η δυτική με την υπόλοιπη Aθήνα. Σε πρώτη φάση, στο τέλος του Iουλίου, θα δοθεί σε λειτουργία ο σταθμός «Aγιος Aντώνιος», αλλά πρέπει να σημειωθεί πως έχει κατασκευαστεί το σύνολο, σχεδόν, της σήραγγας της επέκτασης, μήκους 3 χιλιομέτρων περίπου. Aπομένουν να κατασκευαστούν 300 μ. σήραγγας, στο ύψος του μελλοντικού σταθμού «Περιστέρι», που θα ολοκληρωθεί μαζί με τους δύο υπολειπόμενους σταθμούς της επέκτασης το 2007. Tο 2007 θα ολοκληρωθούν και οι τρεις υπολειπόμενοι σταθμοί της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Δουκίσσης Πλακεντίας
Back to top
View user's profile Send private message
savroulis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1632
Location: Athens, Greece

PostPosted: Tue Jun 22, 2004 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Έξι μήνες διακοπή στο Mετρό από Eθνική ’μυνα ώς το Aεροδρόμιο


Μόνο για τους Ολυμπιακούς και τους Παραολυμπιακούς Αγώνες θα λειτουργήσει η επέκταση του Μετρό από την Εθνική ’μυνα μέχρι τη Δουκίσσης Πλακεντίας και από εκεί ώς το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στο οποίο θα καταλήγει μέσω του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς άφησε χτες ανοιχτό το ενδεχόμενο διακοπής της λειτουργίας του Μετρό στο τμήμα αυτό για διάστημα έως και έξι μηνών προκειμένου να κατασκευαστεί ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής!

Ο συγκεκριμένος σταθμός δεν κατασκευάστηκε ταυτοχρόνως με τη διάνοιξη της σήραγγας του Μετρό, όπως έγινε με τους υπολοίπους σταθμούς του Χολαργού, του Νομισματοκοπείου, του Χαλανδρίου και της Δουκίσσης Πλακεντίας, έπειτα από τις αντιδράσεις του δήμου και των κατοίκων της Αγίας Παρασκευής.

Υπενθυμίζεται ότι οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής και το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης είχαν απαιτήσει από το ΥΠΕΧΩΔΕ να μην κατασκευαστεί σταθμός στην κεντρική πλατεία της Αγίας Παρασκευής, διότι, όπως υποστήριζαν, θα περιοριζόταν ο χώρος της πλατείας και θα δεχόταν μεγάλη κυκλοφοριακή επιβάρυνση.

Τέλη Ιουλίου


Πάντως, ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε χτες ότι η επέκταση του Μετρό από την Εθνική ’μυνα έως τη Δουκίσσης Πλακεντίας θα παραδοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη Ιουλίου. Το μήκος της επέκτασης, στην οποία τα δοκιμαστικά δρομολόγια ξεκίνησαν χτες, είναι 5,9 χλμ, ενώ το μήκος της γραμμής του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από τη Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το Αεροδρόμιο, όπου θα κινούνται 7 συρμοί του Μετρό, είναι 20,7 χλμ.

Σε πρώτη φάση, μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η επέκταση της γραμμής του Μετρό από την Εθνική ’μυνα θα λειτουργήσει με δύο ενδιάμεσους σταθμούς, του Χαλανδρίου και της Δουκίσσης Πλακεντίας. Αμέσως μετά θα δημοπρατηθούν οι σταθμοί του Χολαργού και του Νομισματοκοπείου, οι οποίοι θα παραδοθούν το 2006, ενώ ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, όπως τόνισε ο κ. Σουφλιάς «έχει μεγάλο πρόβλημα γιατί δεν έχει κατασκευαστεί το κέλυφός του».

Ο κ. υπουργός χαρακτήρισε το γεγονός αυτό «απαράδεκτο, γιατί δυστυχώς για την κατασκευή του θα απαιτηθεί η διακοπή της λειτουργίας του Μετρό στο τμήμα Νομισματοκοπείο - Αεροδρόμιο για χρονικό διάστημα που μπορεί να διαρκέσει έως και 6 μήνες».

Οι προεκτάσεις

Στο μεταξύ, στα τέλη Ιουλίου θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό και η επέκταση της γραμμής του Μετρό από τα Σεπόλια προς τον ’γιο Αντώνιο στο Περιστέρι, μήκους 1,4 χλμ.

Την ίδια στιγμή προχωρούν οι επεκτάσεις από το Μοναστηράκι προς το Αιγάλεω, μήκους 4,3 χλμ, από το Αιγάλεω προς το Χαϊδάρι 1,5 χλμ, καθώς και της γραμμής από τον ’γιο Δημήτριο προς το Ελληνικό μήκους 5,5 χλμ, για τις οποίες όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός έχει εξασφαλισθεί και χρηματοδότηση από το Γ' ΚΠΣ.

Δεν ισχύει το ίδιο για τις μελλοντικές επεκτάσεις από το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά, από την Ακαδημία προς το Γαλάτσι και από την Πανόρμου προς το Μαρούσι, καθώς δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση και η Αττικό Μετρό βρίσκεται σε αναζήτηση πόρων.


http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=17970&m=N14&aa=2
Back to top
View user's profile Send private message
losada7
Moderator
Moderator


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 4162

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 2:31 am    Post subject: Reply with quote

Με αφορμή καφεδιά στην Ακρόπολη,

δείτε μία φωτογραφία από το σταθμό ΜΕΤΡΟ της Ακροπόλεως(Παρατηρήστε τις τοιχογραφίες).
http://briefcase.pathfinder.gr/download/losada77777/23608/277699/0/Sta8mos-Akropo.JPG

Εκτός απο αυτά που βλέπετε στο επίπεδο των συρμών, οφείλω να υπενθυμίσω ότι υπάρχει μικρή έκθεση αρχαιοτήτων στο πάνω επίπεδο με βιτρινούλες και δεν συμαζεύεται...

Razz
Back to top
View user's profile Send private message
obsedian
Junior Member
Junior Member


Joined: 21 May 2004
Posts: 70
Location: Athens

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 10:06 am    Post subject: Reply with quote

Το σχήμα της Calatravogefyras ολοκληρώθηκε. Εχει τελειώσει και το κατακόρυφο κομμάτι. Δεν έχουν μπει τα συρματόσχοινα ακόμα, οπότε για την ώρα στηρίζεται σε προσωρινούς πυλώνες.
(στην Κατεχάκη λέω προς αποφυγήν παρανοήσεως)
Back to top
View user's profile Send private message
Lucretius
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1762
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 11:30 am    Post subject: Reply with quote

Nice!!!!

Πολύ γρήγορα δεν τέλειωσε και το κατακόρυφο; Άντε να κλείνουν σιγά-σιγά τα μέτωπα...Περιμένουμε απο τους φίλους μας εκει κάτω να μας προσφέρουν πολλές-πολλές φωτογραφίες....

(Apari, ξέρεις εσύ Wink )
Back to top
View user's profile Send private message
P.A.O.
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 3545
Location: GATE 13 - SINCE 1966

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 11:58 am    Post subject: Reply with quote

Χθες ειδα στις ειδησεις του ΑΝΤ1 για την πεζογεφυρα Κατεχακη !
Ειναι ετοιμη 85% Very Happy
Το κατακορυφο κομματι ολοκληρωθηκε και ειναι πανεμορφο Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
DonAlex
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Mar 2004
Posts: 482
Location: Zurich

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Fwtografies vre adelfia ??
Back to top
View user's profile Send private message
apari
Senior Member
Senior Member


Joined: 07 Feb 2004
Posts: 646
Location: Athens-Zografou

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ok ok ... I Know... Wink

Αυριο φωτο μαζί με κλειστό Γουδίου.

And thats a promise... Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Giannis
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 29 Mar 2004
Posts: 1682
Location: Ελβετία

PostPosted: Wed Jun 23, 2004 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=17971&m=N16&aa=2


pote 8a papsoun epitelous kapoioi dhmarxoi, meta sunodeias noikokurwn, na mplokaroun otidhpote exei ws skopo thn beltiwsh ths poiothtas zwhs, pros wfelos kapoiwn mikrosumferontwn! Pou na ftiaxnane kai tram.... Twisted Evil Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ioannis31
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 18 Feb 2004
Posts: 762
Location: Suburbia

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 10:00 am    Post subject: Reply with quote

Ελπίζω ο φίλος apari να ανεβάσει τις φωτό από την πεζογέφυρα Calatrava. Είναι πολύ εντυπωσιακή και πραγματικά δεσπόζει στην είσοδο της πόλης. Surprised

edit

Ο φίλος obsedian έστειλε την παρακάτω φωτό, που τράβηξε χθες.

Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Giannis wrote:
http://ta-nea.dolnet.gr/neaweb/nta_nea.print_unique?e=A&f=17971&m=N16&aa=2


pote 8a papsoun epitelous kapoioi dhmarxoi, meta sunodeias noikokurwn, na mplokaroun otidhpote exei ws skopo thn beltiwsh ths poiothtas zwhs, pros wfelos kapoiwn mikrosumferontwn! Pou na ftiaxnane kai tram.... Twisted Evil Twisted Evil


Αχ φίλε Γιάννη, τα λέμε και τα ξαναλέμε...

Τέλως πάντων ένα μικρό σχόλιο σχετικά με τα παραπάνω:

Έπαθα κάτι τις όταν έμαθα ότι ο σταθμός της Α. Παρασκευής δεν έγινε με υπαιτιότητα των κατοίκων και όχι λόγω ολιγωρίας της προηγούμενης κυβέρνησης, και δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να γίνει τελικά ο σταθμός αυτός. Οταν οι κάτοικοι αυτού του συμπαθούς προαστείου είχαν την ευκαιρία δεν τον ήθελαν με λογικό αποτέλεσμα να επαναχαραχτεί η διαδρομή πρός τα Βρηλίσσια και να μην περνάει απο την πλατεία της Αγ. Παρασκευής. Το γιατί δεν έγινε ο σταθμός λοιπόν είναι σεβαστό δικαίωμα τους (αν και πολλοί συμπολίτες μας θα ήθελαν ένα σταθμό εκεί, στη διασταύρωση Αγ. Παρασκευής-Χαλανδρίου απο όπου διέρχονται πολλές λεωφορειακές γραμμές καί όχι μόνο πιό κάτω στο Νομισματοκοπείο που είναι καμμιά 10-15ριά χαμένα λεπτά καθόδου on a bad day, αλλά ποιός τους λογαριάζει μπροστά στην υστερία "για την υγεία των παιδιών μας" κλπ κλπ), όπως δικαίωμα τους ήταν και οι αντιδράσεις για την Περιφερειακή του Υμηττου οι οποίες μας εδωσαν ένα - ενάμιση χλμ τούνελ μέν αλλά μας κόστισαν τρία-τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων δε, και οι οποίες θα συνίσταντο στη διάσωση 700 (ή μήπως ήταν 70; ) στρεμματων δάσους απο την -προσέξτε- ολική ματαίωση του έργου σε μιά χρονιά που είχαν τότε καεί αν δεν απατώμαι (mid 90's που λέμε και στα νεοβλάχικα ) 1.000.000 στρέμματα απο πυρκαγιές.

Πρέπει οι κάτοικοι ορισμένων περιοχών (ΚΑΙ του Παπάγου που μένω, όπου ξεχάστηκε - λογικό είναι μετά απο 14 χρόνια- το στένεμα της οδού Πίνδου ) να καταλάβουν ότι οι βεβιασμένες και εγωκεντρικές αποφάσεις τους έχουν συνέπειες και ότι το δημόσιο χρήμα και τα δημόσια έργα δεν είναι... γαϊτανάκι για να παίζουμε. Αυτό το "τελειώνουμε και σκεπάζουμε για τους Ολυμπιακούς, σας δίνουμε το γλυκό για ένα-δυό μήνες σκάρτους και μετά σας το ξαναπαίρνουμε απο το στόμα για ένα εξάμηνο" (έναν ολόκληρο χειμώνα και βάλε δηλαδή) δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό κύριε Σουφλιά. Ας είχαν οι συμπολίτες μας ΑγιοΠαρασκεβιώτες την διορατικότητα να δεχτούν το νέο σταθμό όταν τους προετάθη, ή την ωριμότητα να δεχτούν τις συνέπειες των πράξεων τους τώρα, όπου στο κάτω-κάτω με τη νέα χάραξη της γραμμής έτσι και αλλοιώς δεν εξυπηρετούνται οπότε πρός τι ο ντόρος;

Όσο για τα χρήματα για την κατασκευή του σταθμού, ας πάνε για την κατασκευή ενός νέου σταθμού στις επεκτάσεις πρός Δυτική Αττική όπου οι κάτοικοι εκεί φαίνεται πως έχουν περισσότερη ανάγκη τους σταθμούς και τις γραμμές του Μετρό (και τις λεωφόρους, γι' αυτό και δεν ακούω και για πολλές προσφυγές στο ΣτΕ απο τη Δυτική Αττικη Mr. Green ) απο κάποιους περίεργους και χολερικούς τύπους των βορείων και ανατολικών προαστείων της Αθήνας που όλα τους φταίνε και οι οποίοι με την περίεργη συμπεριφορά τους πότε κλέινουν δρόμους, πότε ματαιώνουν σταθμούς του Μετρό και πότε καθυστερούν την κατασκευή λεωφόρων για χρόνια, κρατώντας ομήρους εκατοντάδες χιλιάδες για να μην πώ εκατομμύρια συμπολίτες τους με το έτσι θέλω, ενώ τα δυτικά προάστεια (που επαναλαμβάνω ΠΟΤΕ δεν αντετάχθησαν στην κατασκευή κανενός έργου ενώ είναι ήδη βεβαρημένα- φαντάζεστε ΠΧ παλάτι της άρσης Βαρών στο Δημόκριτο δίπλα απο την Αγία Παρασκευή για όσους ξέρουν Mr. Green )έχουν "ρέψει" απο την κρατική αδιαφορία και εγκατάλειψη...
Back to top
View user's profile Send private message
Stratis
New Member
New Member


Joined: 25 Jun 2004
Posts: 51
Location: Chaidari/Peania

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Mias kai to aneferes agapite gm2263, gia tin Dytiki A8ina,
sto Xaidari ypotithetai oti 8a ftiaxtei sta8mos to metro opos eidame
pio prin. Vevea apo tin perigrafi, osoi gnorizoun katalavenoun poso konta sto pragmatiko Xaidari 8a einai... Evil or Very Mad

Se ka8e periptosi epeiseis sto Xaidari leitourgei edo kai ligo kairo to
Attiko nosokomeio, to opoio me tin xoro8etisi tou sta8mou tou Metro kamia sxesi.... Evil or Very Mad

Mipos loipn kalo tha itan i epektasi pros Xaidari na einai apo Peristeri me termatismo
sto nosokomeio, para apo Aigaleo? Leo mipos?!?!?!
Back to top
View user's profile Send private message
gm2263
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 03 Feb 2004
Posts: 1840
Location: Athens, Hellas

PostPosted: Fri Jun 25, 2004 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

Και πάλι φίλε Στρατή (που επαναλαμβάνω, στου Παπάγου μένω), έχω να κάνω αυτή την πρόταση: Αντί να κάνουν τις επεκτάσεις και τους σταθμούς πρός την Ανατολική Αττική, γιατί δεν τους κάνουν όλους πρός τη Δυτική Αθήνα;Εδώ τους φαρδαίνουν τη Λ. Βάρης Κωροπίου και έρχονται οι... ταβερνιάρηδες στα Βλάχικα και το σταματάνε, γιατί, όπως έχω ξαναγράψει και θα το γράφω μέχρι τελικής πτώσεως, δεν θα έχουν που να παρκάρουν οι κρεωφάγοι Αθηναίοι και Πειραιείς και διότι δεν θα έχουν χώρο οι Αλβανοί τσολιάδες να κουνούν τις γκλίτσες τους.

Και φυσικά, όλο και κάποιος μεγαλόσχημος απο αυτούς που έτειναν ευήκοο ους τρώει στην περιοχή και γι' αυτό απο ότι βλέπω και διαβάζω ειδικά το τμήμα της οδού μπροστά απο τις χασαποταβέρνες έχει αργήσει χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα να πρέπει πλέον να διακόψουν την κυκλοφορία για να μπορέσουν να το τελειώσουν εγκαιρως. Αλλοιώς οι κκ ταβερνιάρηδες ούτε την πόρτα του ΣτΕ δεν θα είχαν διαβεί...

Και -επαναλαμβάνω- σου κάνει εντύπωση ότι όλες οι "προσφυγές" γίνονται απο κάτι περίεργους, ιδιόρυθμους και "χολερικούς" τύπους ΠΑΝΤΑ απο την Βορεια ή και Ανατολική Αθήνα, ενώ απο την άλλη, κάτοικοι ολόκληρων περιοχών που βλέπουν τις ζωές τους (και την ανταλλακτική αξία των περιουσιών τους) να υποβαθμίζονται, όπως εκείνοι του ΄Νέου Φαλήρου, όπου απο τη μιά μέρα στην άλλη, ένας αυτοκινητόδρομος 8 λωρίδων θα περνάει πέντε μέτρα μπροστά απο τα σπίτια τους στη νέα σύνδεση της Λ. Κηφισού με τη Λ. Ποσειδώνος, τα λένε και δεν τους ακούει κανένας. Αλλά βλέπεις εκεί δεν είναι Ψυχικό για να βάζεις σαμαράκια και να αντιδρομείς τα πάντα...

Α, ρε σε ψιλό γαζί που μας δουλεύουνε...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    stadia.gr/forum Forum Index -> Κλειδωμένα threads All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 88, 89, 90  Next
Page 20 of 90

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr