View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Aug 27, 2023 6:11 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστουμε Γιαννη.
Ανομβρια γενικα στα κατασκευαστικα.
Με εκεινη την περιφημη επεκταση της Κυμης τι εγινε τελικα? Θα βγαινει ο καθε δημαρχος και θα κανει προσφυγες? Αυτοι αρχικα ειχαν αποδεχτει τις προδιαγραφες. Τωρα βγαινουν και λενε θελουν ολο το εργο υπογειοποιημενο??
Πρεπει καποια στιγμη αυτος ο τραγελαφος με τις προσφυγες και τις εκκρεμοδικιες και τον καθε πικραμενο που κανει αγωγες και μηνυσεις να σταματησει. Δεν μπορει να παραλυουν τα πραγματα σε ολα τα επιπεδα για χρονια λογω αργης εκδικασης υποθεσεων. Χωρια του οτι οι αποφασεις δεν ισχυουν αν δεν καθαρογραφουν λεει, που θελει αλλους 3-6 μηνες.
Επισης με εκεινη την περιφημη τριπλη συνδεση Σχιστου?
Με την υπογεια συνδεση Κατεχακη-Βουλιαγμενης?
Δεχομαστε πλεον και εκατομμυρια τουριστες και μολις ολοκληρωθει και ο πολος στο Ελληνικο η κατασταση ειναι που ειναι ανυποφορη οδηγικα, θα γινουμε Καλκουτα και Νεο Δελχι μετα. Και στους δρομους και στην εξωτερικη θερμοκρασια/υγρασια. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Sep 16, 2023 9:03 pm Post subject: |
|
|
Να κάτι που δεν το ήξερα
Αυτή την στιγμή, το πλέον επικίνδυνο τμήμα Εθνικής οδού, τα πρώτα 15χλμ από τα Μάλγαρα προς τούς Ευζώνους
https://menshouse.gr/ellada/177758/45-nekroi-107-trochaia-ta-15-chlm-toy-tromoy-ston-pio-foniko-dromo-tis-elladas
Μπορεί ο ΒΟΑΚ και η σημερινή Πατρών Πύργου, να έχουν περισσότερα τροχαία, αλλά μιλάμε για πολύ περισσότερα χιλιόμετρα....
Και για την ιστορία.. Ήταν επί επταετίας που είχε προβλεφθεί το τμήμα Ευζώνων - Χαλάστρας, να είναι το πρώτο τμήμα αυτοκινητόδρομου στην Ελλάδα. Το πρώτο τμήμα Εύζωνοι - Πολύκαστρο εγκαινιάστηκε το 1972, έγιναν οι απαλλοτριώσεις για το υπουργείο τμήμα, οι ανισοπεδοι κόμβοι με προδιαγραφές αυτοκινητοδρομου, φωτισμός στην μία πλευρά του υφιστάμενου δρόμου, που θα ήταν το ρεύμα καθόδου....
Ε τα λεφτά που είχαν προβλεφθεί, το 1975, πήγαν για άλλο οδικό έργο..... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Sep 16, 2023 11:24 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς ένα άρθρο εντυπωσιασμού και όχι ουσίας καθώς “παίζει” με τα στατιστικά.
Επίσης ο δρόμος Βαθυλακκος - Εύζωνοι κατασκευάστηκε πριν από 50 χρόνια όπως ακριβώς είχε μελετηθεί για να καλύψει τις κυκλοφοριακές ανάγκες της εποχής με πρόβλεψη για διπλασιασμό στο μέλλον. Δεν ξέμεινε από λεφτά ουτε υπήρχε δεύτερη φάση το 1975 που δεν πραγματοποιήθηκε.
https://maxitis.gr/xristos-intos-sumplironei-50-xronia-to-tmima-bathulakou-euzonon-tis-pathe/
Από εκεί και πέρα προφανώς και η καθυστέρηση στην αναβάθμιση του τα τελευταία 15 χρόνια είναι αδικαιολόγητη. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sat Sep 16, 2023 11:41 pm Post subject: |
|
|
Νομιζω οτι ο διπλασιασμός του Χαλάστρα Πολύκαστρο στον Ε75 είναι στο συμβατικό αντικείμενο της παραχωρησης της Εγνατίας οδού οπου η συμβαση της κοινοπραξιας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ (75%) – EGIS PROJECTS SA (25%) με το Δημόσιο, οδεύει προς ολοκληρωση. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sun Sep 17, 2023 10:46 am Post subject: |
|
|
Όντως, η μετατροπή σε Α/Δ αποτελεί συμβατική υποχρέωση τού πσραχωρησιουχου τής Εγνατίας οδού.
Ένα άρθρο από την εφημερίδα που ανέφερε ο φίλος Ariskop επιβεβαιώνει και την καθυστέρηση αλλά και τα αρνητικά στατιστικά στοιχεία τής εν λόγω οδού
https://maxitis.gr/vaggelis-apostoloidis-pleon-kathe-argoporia-kostizei-polu-akriva-troxaio-pathe/
Με την περιοχή αυτή δεν έχω κάποια σχέση εκτός από 10 μήνες που έζησα, τέλη 88 ως έφεδρος αξιωματικός στο Πολύκαστρο. Εκεί άκουσα για τις απαλλοτριώσεις που είχαν γίνει και πώς υπήρχαν δεσμευμένα χρήματα από το Εθνικό ταμείο Δημοσίων Έργων, που όμως το 1975 διοχετεύθηκαν για την μετατροπή της Λ.Συγγρου σε λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας. Αν αληθεύει ή όχι, δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, αυτό μου είχε μεταφερθεί πριν 35 χρόνια |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 21, 2023 9:03 am Post subject: |
|
|
Το έργο είναι μελέτη - κατασκευή καθώς δεν υπάρχουν οριστικές μελέτες επομένως ο χρόνος περιλαμβάνει και ένα διάστημα για την εκπόνηση και έγκριση των μελετών.
Το ζήτημα είναι αν οι μελέτες εκπονούνται κανονικά ή τώρα θα ξεκινήσουν δεδομένου ότι η σύμβαση υπογράφτηκε τον Φεβρουάριο. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Sep 21, 2023 4:16 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με το άρθρο, "ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, γνωστοποίησε ότι το Μπράλος-Άμφισσα συγκαταλέγεται στα έργα που ξεκινούν τις αμέσως επόμενες εβδομάδες", οπότε θα έπρεπε να έχουν γίνει ήδη οι μελέτες. Βέβαια, άλλο το τι δήλωσε ο υπουργός και άλλο το τι θα γίνει τελικά... Αναμένουμε. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Sep 28, 2023 8:35 am Post subject: |
|
|
Μια και υπάρχει ξηρασία στα δημόσια έργα, λέω να θέσω ένα ερώτημα, για να ζωντανευσει λίγο ο διάλογος
Ποια μεγάλα οδικά έργα πρέπει να διεκδικήσουμε ως Ελλάδα για την επόμενη δεκαετία, δεκαπενταετία?
Φυσικά οι υπό κατασκευή Ε-65, Πατρών Πύργου και ο υπό συμβασιοποιηση ΒΟΑΚ δεν λαμβάνουν μέρος....
Προσωπικά και με δεδομένο πως το ταμείο συνοχής χρηματοδοτεί με δυσκολία οδικά έργα, είμαι απαισιόδοξος για περισσότερα από δύο έργα....
Ως Ηπειρώτης , θεωρώ προτεραιότητα την αναβάθμιση της παραλιακής οδού από Άκτιο μέχρι τα σύνορα.... |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Sep 28, 2023 7:58 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Μια και υπάρχει ξηρασία στα δημόσια έργα, λέω να θέσω ένα ερώτημα, για να ζωντανευσει λίγο ο διάλογος
Ποια μεγάλα οδικά έργα πρέπει να διεκδικήσουμε ως Ελλάδα για την επόμενη δεκαετία, δεκαπενταετία?
Φυσικά οι υπό κατασκευή Ε-65, Πατρών Πύργου και ο υπό συμβασιοποιηση ΒΟΑΚ δεν λαμβάνουν μέρος....
Προσωπικά και με δεδομένο πως το ταμείο συνοχής χρηματοδοτεί με δυσκολία οδικά έργα, είμαι απαισιόδοξος για περισσότερα από δύο έργα....
Ως Ηπειρώτης , θεωρώ προτεραιότητα την αναβάθμιση της παραλιακής οδού από Άκτιο μέχρι τα σύνορα.... |
Συμφωνω για την προταση και ισως να τονιστει η αναγκη της λογω τουρισμου και ασφαλεια μετακινησεων.
Και οχι απαραιτητα ως κλειστος δρομος.
Ας γινει ενα 2+1 εναλλαξ με ΛΕΑ, στη λογικη του Αγιος Νικολαος - Ακτιο.
Ειναι υπεραρκετο για τις αναγκες της περιοχης, θα κανουν ολοι παρτυ απο την αναβαθμιση ασφαλειας και ποιοτητας και δεν θα κοστισει τρελα οπως αυτοκινητοδρομος και ειναι ευκολοτερο να πεισεις τις Βρυξελες. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Oct 02, 2023 10:07 am Post subject: |
|
|
Ενα τέτοιο 2+1 θα έλυνε το πρόβλημα της Εύβοιας στις διαδρομές από Χαλκίδα μέχρι Κύμη και από Ψαχνά μέχρι Μαντούδι. |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Mon Oct 02, 2023 8:03 pm Post subject: |
|
|
Σημαντικοί οδικοί άξονες για την Πελοπόννησο και πολύ χρήσιμοι για σοβαρή τουριστική ανάπτυξη είναι εκτός της ΠΑΤΡΩΝ ΠΥΡΓΟΥ,
τα τμήματα
1. ΠΥΡΓΟΣ-ΛΑΓΚΑΔΙΑ για σύνδεση του Πύργου Ηλείας με την Τρίπολη
Όχι τμηματικές παρεμβάσεις , όπως τώρα , αλλά ολοκληρωμένη σωστή κατασκευή.
Και επίσης το εναλλακτικό τμήμα, ώστε να γίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ η Αρχαία Ολυμπία , εύκολα και γρήγορα προσβάσιμη, από παντού.
2. ΠΥΡΓΟΣ - ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ - ΚΑΡΥΤΑΙΝΑ - ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ για σύνδεση της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ και του ΜΩΡΕΑ, στο τμήμα Λεύκτρο - Σπάρτη.
Επίσης φυσικά χρειάζεται ανανέωση και το τμήμα ΠΥΡΓΟΣ ΤΣΑΚΩΝΑ, επιτέλους, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ. |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Mon Oct 02, 2023 8:14 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει κάπου αναλυτικά τι περιλαμβάνει η μελέτη χάραξης και κατασκευής του τμήματος ΑΜΦΙΣΣΑ - ΜΠΡΑΛΟΣ ;;
Γιατί η διαδρομή είναι πολύ απαιτητική τεχνικά και έχει ενδιαφέρον να δούμε τι έχει σχεδιαστεί, ώστε να γίνεται σε πιο σύντομο χρόνο.
Θυμίζει η περιοχή αυτή λίγο από ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ στα Ζαγοροχώρια.... |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Oct 02, 2023 9:50 pm Post subject: |
|
|
Απ' το βίντεο φαίνεται ότι έχει γίνει αρκετή δουλειά μέσα σ ένα χρόνο, σήμερα πέρασα από δύο σημεία έξω απ' την Αμαλιάδα, και μετά την τελευταία μου επίσκεψη το Πάσχα είδα αρκετή διαφορά, τα τεχνικά στον κόμβο ενώθηκαν με μεγάλα επιχώματα, και η γέφυρα άνω διάβαση στο ύψος του Α. Ιωάννη έχει προχωρήσει μαζί με τις προσβάσεις της. Χώρια οι ασφαλτοστρώσεις κλπ. Φαίνεται να έχουν πιάσει για τα καλά δουλειά. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Oct 03, 2023 6:57 pm Post subject: |
|
|
Στο Βίντεο φαίνεται πώς υπάρχει πρόοδος
Ένα ερώτημα και μια σκέψη
Η Πατρών Πύργου, τι αρίθμηση θα έχει, Α5 ή Α8? |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Oct 04, 2023 9:53 pm Post subject: |
|
|
Τόσο η σκέψη που αναφέρει ο giannis p στο από πάνω μήνυμά του όσο και τα σχετικά posts που ακολούθησαν έχουν μεταφερθεί στο thread "Η Αθήνα των ονείρων μας". |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
|