 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gkpapad Visitor

Joined: 25 Nov 2013 Posts: 4
|
Posted: Tue Jun 09, 2020 2:56 pm Post subject: |
|
|
ευχαριστουμε πολυ κυριε μηχσνικε. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Jun 30, 2020 9:06 am Post subject: |
|
|
Ανέβηκαν στο street view, οι εικόνες από Ολυμπία, Ιονία, Ε-65. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Jul 05, 2020 6:03 pm Post subject: |
|
|
Παρατηρω τελευταια το google maps οταν επιλεξω απεικοινιση δορυφορου ενω λεει satelite imagery 2020 εντουτοις πχ οι φωτο του δορυφορου για την αναπλαση φαληρικου ορμου ειναι πριν ακομα απο τα εργα αναπλασης και το Νιαρχος (το παρκο) ειναι ακομα στα χωματουργικα, και πολλα εργα στην περιοχη του Πειραια εμφανιζονται χρονια πισω πχ η λεωφορος Μικρας Ασιας ειναι ακομα σε κατασκευαστικη φαση, οι μονοδρομησεις Λαμπρακη και Ηρωων Πολυτεχνειου στα πρωιμα σταδια κτλ.
Αν επιλεξω την υδρογειο που εχει κατω δεξια η δορυφορικη εικονα γυριζει στα αρχικα σταδια των εργασιων του παραλιακου μετωπου, δλδ εχουν τελειωσει τα τεχνικα καλυψης αλλα ο δρομος περναει ακομα απο την παλια νεα παραλιακη.
Δεν θα επρεπε να εχουν ενημερωθει οι απεικονισεις με νεοτερες εικονες δεδομενου οτι λεει satellite imagery 2020? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Jul 21, 2020 9:16 pm Post subject: |
|
|
Μια και δεν υπάρχει κίνηση εδώ στο forum, για να ζωντανέψει λίγο, κάνω δύο ερωτήσεις
Πρώτη. Με το καλό ολοκληρώνεται σε λίγο, το νότιο τμήμα της Ε-65. Τότε κάποιος που κινείται από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, τον συμφέρει ή όχι, να πάρει από την αρχή τον Ε-65, να βγει στην έξοδο Σοφάδων και να κινηθεί προς Λάρισα? Η οδός Καρδιτσης-, Λαρίσης είναι καλή, με διαχωριστικό .
Δεύτερη ερώτηση. Η νυν κυβέρνηση προεκλογικά είχε αναφερθεί στην δημοπράτηση του μεγάλου έργου τού Α13, Ελευσίνας- Θηβας- Υλίκης, με σιδηροδρομική γραμμή στο μέσον.
Πέρασε χρόνος, ουδεμία αναφορά...
Όπως είναι η κατάσταση στον Κηφισό, είναι κάτι το απαραίτητο, συμβάλλει και στην ανάπτυξη της Δυτικής Αττικής αλλά και τής Ανατολικής Πελοποννήσου.
Καλό καλοκαίρι |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed Jul 22, 2020 11:18 pm Post subject: |
|
|
Ως προς το τελευταιο, το κομμάτι Ελευσίνα προς τα βόρεια καλύπτεται ήδη αν κάποιος μπει από την Ελευσίνα στην Αττική Οδό και βγεί Μεταμόρφωση και συνεχίσει βόρεια. Από εκείνο το σημείο και πάνω (πρακτικά από τον κόμβο Αχαρνών και πάνω) ο Κηφισός είναι κατά 90% σχεδόν πάντα ξεμπουκωμένος και με καλή ροή.
Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι το Ελευσίνα προς τα πάνω. Αν κάποιος ισχυριστεί ότι η κίνηση δημιουργείται γιατί τα φορτηγά αποφεύγουν την Αττική Οδό και έρχονται από Καβάλας και μπαίνουν Κηφισό προς βορρά για να γλιτώσουν τα διόδια της ΑΟ, ποιος αφελής πιστεύει ότι ένας αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Θηβα-Υλίκη θα είναι χωρίς διόδια? Νομιζει κανεις ότι τα λομπι και συμφέροντα της Αττικής Οδού και της Νέας Οδού θα αφήσουν αμαχητί το Υπουργείο Υποδομών και την όποια κυβέρνηση να τους κόψει τη μάσα, ιδίως όταν οι ταμειακές ροές και χρηματοροές τους για την απόσβεση των έργων έχουν υπολογιστεί με συγκεκριμένο αριθμό διελεύσεων και τιμές διοδίων.
Ο Κηφισός θα ξεμπουκώσει σημαντικά όταν
α) εξαλείψεις τα bottlenecks δλδ στένεμα κόμβου Αχαρνών στην άνοδο
β) αστυνομεύσεις 100% τη ΛΕΑ και στα δυο ρεύματα ώστε να μην τη χρησιμοποιεί κανεις και αρα να μην εχεις αμαξια να μπαινουν εμβολιμα συνεχεια στη δεξια λωριδα οταν εξαλειφεται η ΛΕΑ ανα διαστηματα αρα να εχεις καθυστερησεις στη δεξια που οδηγουν σε εισβολες των δεξιων στη μεσαια και παει λεγοντας ριχνοντας τις μεσες ταχυτητες
γ) καταργήσεις επικινδυνες αριστερες εισοδους οπως αυτή της Καβαλας στο ρευμα προς Πειραια, όπου εχεις τους ταχεως κινουμενους στην αριστερη λωριδα να πλακωνονται στα φρενα πρωτον γιατι εχεις αποτομη εξοδο αριστερα με φαναρι για να μπεις Καβαλα ερχομενος απο βορεια και αμεσως μετα εχεις αργα κινουμενους να προσπαθουν να μπουν στον Κηφισο επιταχυνοντας στην αριστερη λωριδα στην οποια ερχονται ταχεως κινουμενα οχηματα απο πισω με αποτελεσμα να τα οδηγεις στα φρενα και να ριχνεις την ταχυτητα και ροη της λωριδας χωρια αυτους που μπαινουν απο Καβαλας προς νοτο θελοντας να βγουν στην πρωτη εξοδο της Ιερας Οδου και εκ των πραγματων πρεπει να κοψουν καθετα ολο τον Κηφισο αργα κινουμενοι μπλοκαροντας και τις 3 λωριδες του που κινουνται με συγκεκριμενο ρυθμο μεχρι αυτο το σημειο.
Γενικα ο κομβος Κηφισου - Καβαλας θελει γκρεμισμα και επανασχεδιασμο απο το μηδεν, ιδανικα με καταβυθιση και του ρευματος καθοδου για καποια μετρα και ας βρουν χωρο για τον εγκιβωτισμενο Κηφισμο στη μεση, ωστε απο πανω να γινεται η διαμπερης κυκλοφορια με εισοδο στον αυτοκινητοδρομο μονο απο τη δεξια λωριδα επιταχυνσης.
Τελος οταν ολοκληρωθει η επεκταση του μετρο προς Πειραια αρκετοι βορειοι και ανατολικοι πιστευω θα προτιμουν το μετρο για να κατεβουν προς Πειραια αντι για το αυτοκινητο και αν ο προαστιακος γινει σοβαρο μεσο και οχι του 15λεπτου-μισαωρου και αν αλλα καθε 5-10 λεπτα στη χειροτερη ωστε να δωσει ανασα στις μετακινησεις παλι αρκετοι κυριως ανατολικοι θα χρησιμοποιήσουν το τρενο αντι για αμαξια πιστευω. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Jul 23, 2020 4:14 pm Post subject: |
|
|
Για τον Κηφισό, έχεις δίκιο...
Ειδικότερα ο κόμβος με την Αχαρνών, είναι μνημείο ταλαιπωρίας!!!, Δεν εξηγείται αλλιώς...
Αλλά θεωρώ τον άξονα Ελευσίνας Υλίκης απαραίτητο, συμπληρώνει την ευρεία παράκαμψη Αθηνών, το κέρδος είναι περίπου 45 χλμ, για όσους έρχονται δυτικότερα της Ελευσίνας.
Όσο για το μετρό, έχεις δίκιο.
Θα πρόσθετα και κάτι άλλο, από την εμπειρία μου στην Γαλλία.
Εισερχόμενος κάποιος στο Παρίσι, αλλά και στην Λιλ, Λυών, Σαιντ Ετιέν, υπάρχουν σημεία αρκετά απομακρυσμένα από το κέντρο, αφήνει το αμάξι και παίρνει τόν προαστιακό.
Εδώ στην Αθήνα, από 2 ουσιαστικά σημεία εισέρχεται κάποιος , συν τα Μεσόγεια.
Θα μπορούσαν να υπάρχει μελέτη δημιουργίας τέτοιων χώρων, βούληση χρειάζεται |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Jul 24, 2020 10:28 pm Post subject: |
|
|
Το Ελευσινα Υλικη θα το πολεμησουν σιγουρα Αττικη Οδος και Νεα Οδος (αν δεν το εχουν πολεμησει ηδη).
Για προαστιακο θα συμφωνησω. Οπως θα επρεπε να γινει και γραμμη μετρο με αρχη την Εθνικη Οδο στη Νεα/Ανω Κηφισια και μετα συνδεση με Κηφισια και να κατεβαινει Κηφισιας απο Μαρουσι εως Γηροκομειο που εχει πολλες ιδιωτικες εταιρειες/πολυεθνικες η Κηφισιας αρα πολλους εργαζομενους. Οι βορειοι θα μπορουσαν να αφηνουν τα αμαξια στην Εθνικη και το ιδιο και οι Νοτιοι αν η γραμμη συνδεοταν καπως κοντα με την κοκκινη γραμμη.
Γενικα απαιτειται ταχεια επεκταση του Μετρο σε ολο το λεκανοπεδιο και περιφερειακη συνδεση που αυτη τη στιγμη λειπει. Θες δλδ στο τελος μια γραμμη κυκλικη που θα συνδεει ολες τις αλλες γραμμες στα ακρα τους για να επιτρεπει διαμπερη κινηση και να αποσυμφοριζει το κεντρο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Jul 25, 2020 8:55 am Post subject: |
|
|
@apapa,. Φίλε έδωσες την λύση που απαιτείται για την Αττική.
Επέκταση του μετρό, και η κυκλική σύνδεση.
Αν υπάρχει ένας άξονας που θα έπρεπε να υπάρχει μετρό,είναι αυτός τής Λ.Κηφισιας μέχρι την Εθνική Οδό.
Εδώ υπάρχει παρασκήνιο, από στέλεχος τού ΥΠΕΧΩΔΕ ,που δεν είναι εν ζωή, στην ερώτηση μου γιατί δεν γίνεται τελικά το μετρό μέχρι το ΟΑΚΑ εν όψει των Ολυμπιακών αγώνων, μου αποκάλυψε πόσοι και πόσες αφόρητες πιέσεις υπήρχαν από τούς επωνύμους κατοίκους να μην γίνει, αντιδρώντας στην ηχορύπανση τών έργων... Ακόμα και η γραμμή 4, αν γίνει, τερματίζει στο Γουδή, η επέκταση προς τα Βόρεια έχει αντιδράσεις...
Θα πρέπει να δούμε και τις πιο εύκολες λύσεις.
Ο Προαστιακός προς Χαλκίδα συναντά την Εθνική Οδό, ας βρεθεί μια λύση για μετεπιβίβαση.
Το ίδιο και η Αττική οδός ,στο Θριάσιο....
Ας αξιοποιηθεί και η παλαιά γραμμή Αγίων Αναργύρων-Ασπροπυργου- Ελευσίνος...
Γενικά απαιτούνται έργα , και μεγάλα και λιγότερο μεγάλα..,ο σιδηρόδρομος μπορεί να κερδίσει έδαφος αρκεί το κράτος να ενδιαφερθεί |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sun Jul 26, 2020 8:50 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Μια και δεν υπάρχει κίνηση εδώ στο forum, για να ζωντανέψει λίγο, κάνω δύο ερωτήσεις
Πρώτη. Με το καλό ολοκληρώνεται σε λίγο, το νότιο τμήμα της Ε-65. Τότε κάποιος που κινείται από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, τον συμφέρει ή όχι, να πάρει από την αρχή τον Ε-65, να βγει στην έξοδο Σοφάδων και να κινηθεί προς Λάρισα? Η οδός Καρδιτσης-, Λαρίσης είναι καλή, με διαχωριστικό . |
Ο δρόμος απο τον κόμβο Καρδίτσας(Δελτα Καρδίτσας όχι κόμβο Σοφάδων) μέχρι την Λάρισα σε λιγο θα είναι διπλής σε όλο το μήκος(μόλις ολοκληρωθεί η παράκαμψη Συκιάς), με 4-5 φανάρια βέβαια.
Το θέμα ειναι ότι για να ξαναπιάσεις ΠΑΘΕ προς Θεσσαλονίκη έχεις 3 επιλογές και οι 3 εχουν οδήγηση εκτος αυτοκινητοδρόμου.
Είτε να πας κόμβο Νικαιας, μεσω περιφερειακού, που ειναι γρηγορο αλλά ξαναγυρνάς λίγο νότια, είτε περιφερειακά απο την δυτική πλευρά προς κόμβο Γυρτώνης, είτε μέσα απο την πόλη(Ηρώων Πολυτεχνείου κλπ) πάλι προς Γυρτώνη. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες, αν σκεφτεις οτι ειναι 20 λεπτά δρόμου απο συνολο 5+ ωρών, αν μιλάμε για Αθηνα-Θεσσαλονίκη.
Εγώ μεσημέρι θα επέλεγα την πρώτη διαδρομή, χωρίς κίνηση τη 2ή.
Μεταξύ του ΠΑΘΕ ή Ε65:
Τα χιλιομετρα μέσω Λάρισας-Ε65 ειναι ελαφρώς λιγότερα απο ότι να πας ΠΑΘΕ μεσω Βόλου, επίσης νομίζω ότι θα ειναι λιγότερα και τα διόδια.
Το τι θα επιλέξεις είναι καθαρά θέμα του τι σου ερχεται καλύτερα, εμένα μου την σπάει πολύ το κομμάτι απο Αλμυρό μέχρι Στυλίδα, με τις στροφές, επίσης τον έχω περάσει τόσες φορές αυτόν τον δρόμο που θα ήθελα κάτι διαφορετικό. Όταν τελειώσει ο Ε65 θα είναι ένας πολύ πιο καινούριος δρόμος απο τον ΠΑΘΕ. Το βέβαιο είναι ότι οι Λαρισαίοι θα επιλέγουν Ε65. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Jul 27, 2020 8:40 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | @apapa,. Φίλε έδωσες την λύση που απαιτείται για την Αττική.
Επέκταση του μετρό, και η κυκλική σύνδεση.
Αν υπάρχει ένας άξονας που θα έπρεπε να υπάρχει μετρό,είναι αυτός τής Λ.Κηφισιας μέχρι την Εθνική Οδό.
Εδώ υπάρχει παρασκήνιο, από στέλεχος τού ΥΠΕΧΩΔΕ ,που δεν είναι εν ζωή, στην ερώτηση μου γιατί δεν γίνεται τελικά το μετρό μέχρι το ΟΑΚΑ εν όψει των Ολυμπιακών αγώνων, μου αποκάλυψε πόσοι και πόσες αφόρητες πιέσεις υπήρχαν από τούς επωνύμους κατοίκους να μην γίνει, αντιδρώντας στην ηχορύπανση τών έργων... Ακόμα και η γραμμή 4, αν γίνει, τερματίζει στο Γουδή, η επέκταση προς τα Βόρεια έχει αντιδράσεις...
Θα πρέπει να δούμε και τις πιο εύκολες λύσεις.
Ο Προαστιακός προς Χαλκίδα συναντά την Εθνική Οδό, ας βρεθεί μια λύση για μετεπιβίβαση.
Το ίδιο και η Αττική οδός ,στο Θριάσιο....
Ας αξιοποιηθεί και η παλαιά γραμμή Αγίων Αναργύρων-Ασπροπυργου- Ελευσίνος...
Γενικά απαιτούνται έργα , και μεγάλα και λιγότερο μεγάλα..,ο σιδηρόδρομος μπορεί να κερδίσει έδαφος αρκεί το κράτος να ενδιαφερθεί |
Τους πειραζε ηχορυπανση των εργων Μετρο που ειναι υπογεια? Αλλα δεν τους ενοχλει τους "επωνυμους" το τσιμεντενιο εκτρωμα του Mall ούτε το οτι θα γινει διπλα στο Golden Hall καζινο? Ουτε οτι το ΟΑΚΑ ειναι παρατημενο στην τυχη του και σαπιζει ως συγκροτημα, οχι μονο το γηπεδο ποδοσφαιρου, ολες οι αθλητικες εγκαταστασεις.
Ο λαος αυτος ειναι αξιος της μοιρας του, των μυαλων που κουβαλαει και των επιλογων του. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Jul 28, 2020 10:16 am Post subject: |
|
|
Και μια αρνητική είδηση, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει η επέκταση της Ιονίας οδού μέχρι την Κακαβιά....
https://epirusonline.gr/eidiseis/ipeiros/dyskolo-egcheirima-i-kataskeyi-toy-axona-ioannina-kakavia/
Εδώ να θυμίσω κάτι, ήταν καλοκαίρι του 2007 αν θυμάμαι καλά, σύσκεψη στα Ιωάννινα για την Ιονία οδό, παρουσία τού τότε ΥΠΕΧΩΔΕ Σουφλιά...
Όταν ανέφερε την μελέτη να περάσει η Ιονία μέσα από το λεκανοπέδιο Ιωαννίνων,ο τότε δήμαρχος Ιωαννίνων,αντέδρασε βίαια και επήλθε σύρραξη...
Και ο Σουφλιάς είπε, την κόβω την Ιονία ως την Κακαβιά,αν ποτέ φτάσει εκεί, γράψτε μου.... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Jul 29, 2020 2:31 pm Post subject: |
|
|
To νέο video της Κεντρικής Οδού για την πρόοδο κατασκευής του Ε-65.
Η επίδραση του Κορωνοιου αλλά και το θέμα του προσωρινού μπλοκαρισματος στην ραμπα ανόδου για την Στύρφακα είναι ορατή στην πρόοδο των εργασιών.
Ελπίζουμε στην σχετική επιτάχυνση.
https://www.youtube.com/watch?v=SAVfvTaalL4 |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Jul 30, 2020 10:19 pm Post subject: |
|
|
Όσοι αυτό τον καιρό είσαστε ή θα βρεθείτε στην Ήπειρο, προσοχή πολύ στην Εθνική οδό Πρεβέζης Ηγουμενίτσας, ειδικότερα στα πρώτα 23 χλμ...,δεν έχει γίνει καμμία συντήρηση, άσφαλτος με μπαλώματα... προχθές και νέο θανατηφόρο τροχαίο |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Jul 31, 2020 11:20 pm Post subject: |
|
|
Καλως ή κακώς το Ιωαννινα - Κακαβια ουδεποτε δικαιολογουσε 4ιχνη διατομη και κλειστο αυτοκινητοδρομο, δεν υπηρχαν οι κυκλοφοριακοι φορτοι που να δικαιολογουν το υψηλο κατασκευαστικο κοστος (ειναι καθαρα ορεινο κομματι και ειδικα απο κει που πηγε η χαραξη τωρα και οχι απο το λεκανοπεδιο Ιωαννινων εχει πιο πολλα τεχνικα να γινουν για να παει απεναντι στην πλατη της πολης και να συνεχισει για Καλπακι.
Καλως ή κακως ο δρομος επρεπε να εχει περασει απο το λεκανοπεδιο Ιωαννινων για να συνδεθει και με το αεροδρομιο Ιωαννινων.
Οι Γιαννιωτες πληρωνουν την ξεροκεφαλια τους, οπως ακριβως και οι Αγρινιωτες.
Ο δρομος πρεπει να συνεχισει απο Ιωαννινα προς Καλπακι και πανω με μια διατομη 2+1 εναλλαξ ωστε να επιτρεπει τις προσπερασεις και τις ανασες στο δρομο εκατερωθεν και οπου το τμημα εχει μια λωριδα αυτη να ειναι λιγο μεγαλυτερου πλατους ωστε να επιτρεπει και αυτη προσπερασεις αν ειναι ελευθερο το αντιθετο ρευμα.
Με ενα τετοιο σχεδιο και θα εξοικονομουσες χρηματα εναντι κλειστου αυτοκινητοδρομου και θα ηταν θεικη αναβαθμιση εναντι του τωρινου δρομου.
Υπαρχουν περιοχες της χωρας με μεγαλυτερη αναγκη σε οδικα εργα, νομοι και περιφερειες παρατημενες σε οδικο δικτυο οπως η Ευβοια και η Κρητη. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Aug 01, 2020 9:39 am Post subject: |
|
|
@apapa Έχεις απόλυτο δίκιο, θα ήταν μια μεγάλη υπερβολή το Ιωάννινα- Κακαβιά, ως κλειστός αυτοκινητόδρομος..., απλώς το 2006 ήταν τέτοιες οι συνθήκες που θα έπρεπε να πάρουν το δώρο οι Γιαννιώτες, αλλά επειδή βλέπουμε το εφήμερο...η ευκαιρία πέταξε.... Ειλικρινά αμφιβάλλω αν θα γίνει έστω και η παραμικρή επέμβαση στον δρόμο...
Όσο αφορά στην Κρήτη, η κατάσταση είναι απελπιστική, ο ΒΟΑΚ είναι απαράδεκτος, κάτι σαν την Πατρών Πύργου αλλά ακόμη πιο επικίνδυνος. Αν κάνω μια πρόβλεψη, θα αργήσει ακόμα πολύ η ημέρα που θα εγκατασταθεί εργολάβος. Όπως είναι σήμερα το νομικό πλαίσιο, η χαρά τών νομικών, ενστάσεις επί ενστάσεων και έργο μηδενικό. Πρέπει άμεσα να αλλάξει αυτό, ας υιοθετηθεί ότι ισχύει και στην Ευρώπη,όλοι οι συμμετέχοντες σε διαγωνισμούς αναγνωρίζουν ως αρμόδια αρχή για τον κάθε διαγωνισμό, αυτή που τον προκηρύσσει, όλες οι ενστάσεις τελεσιδικουν άμεσα |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Aug 06, 2020 7:34 pm Post subject: |
|
|
@giannis p: ο ΒΟΑΚ δυστυχως παει για χρονου το φθινοπωρο αν ολα πανε καλα να εχει εγκριση επιπτωσεων περιβαλλοντικων ορων, αρα για διαγωνιστικη διαδικασια/δημοπρατηση καποια στιγμη νωρις το 2022. Δεδομενων των τεχνικων δυσκολιων του εργου θα παρει αρκετα χρονια να ολοκληρωθει που ισως δεν το προλαβουμε ουτε εμεις.
Αν αναλογιστω οτι τον Κορινθου-Πατρων τον ακουγα απο το 1990 και πηρε 25+ χρονια για να τελειωσει, και ηταν και σχετικα ευκολο πεδινο κομματι στο μεγαλυτερο μερος για διαπλατυνση, ο ΒΟΑΚ με μεγαλους ορεινους ογκους θα ειναι δυσκολο εγχειρημα.
Επιπλεον δεν εχει ξεκαθαρισει ακομα η φορμουλα χρηματοδοτησης. Δεδομενου οτι οι Κρητικοι δεν δεχονται διοδια (παγκοσμια πρωτοτυπια ενα τεραστιο νησι να αρνειται διοδια και να θελει στο τσαμπα ενα υπερσυγχρονο εργο) αλλα να πληρωνουν οι επισκεπτες και οι τουριστες, και με δεδομενο οτι το 1.3 δις που εχει ακουστει το θεωρω πολυ λιγο, συν το πισωγυρισμα το οικονομικο με τον κορονοιο, δημιουργει ενα αμφιβολο σκηνικο ακομα και για να ξεκινησει το εργο ισως καποια στιγμη το 2023.
Αν γινει οτι και με το Ελληνικο, το Ακτιο-Αμβρακια κτλ. με προσφυγες, ενστασεις, ΣτΕ κτλ, ακομα και προεπιλεγει αναδοχος το 2022 (προς το τελος) με προσφυγες και εκδικασεις, και μετα Ελεγκτικο Συνεδριο και Βουλη για κυρωση παμε για αρχες 2024.
Μακαρι να βγω ψευτης  |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 10, 2020 11:32 am Post subject: |
|
|
Προσωρινός ανάδοχος της εργολαβίας τής Αμβρακίας οδού,ο Μυτιληναίος...
Είναι το πρώτο μεγάλο οδικό έργο πού αναλαμβάνει,ας ελπίσουμε να παραδώσει όσο γίνεται πιο σύντομα την δυτική παράκαμψη Αμφιλοχίας, όπως το εκτιμώ, μέσα σε ένα τετράμηνο ολοκληρώνεται.
https://sinidisi.gr/aktio-amvrakia-prosorinos-anadochos-mytilinaios-a-e/ |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 24, 2020 5:09 pm Post subject: |
|
|
Σημαντικό νέο η ανακήρυξη του Μυτιληναίου ως οριστικού αναδοχου στην πολύπαθη Αμβρακία Οδό...
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πώς οι Ιταλοί που πρωτοστάτησαν, τελικά δεν προσήλθαν...
Ίσως κρύβεται ένας συμβιβασμός γιά το άλλο έργο, τής Πατρών Πύργου...θα δούμε...
Κάποιος που γνωρίζει καλά τα τών Βρυξελλών,μου είπε πώς δεν είμαστε ακόμα πολύ κοντά σε συμφωνία για το βόρειο τμήμα του Ε-65, θα δείξει...
Δηλώσεις για την παράκαμψη Χαλκίδος...
Αυτά, συν τον ΒΟΑΚ, βλέπω να μας απασχολούν για την επόμενη πενταετία... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Aug 27, 2020 6:54 am Post subject: |
|
|
Επιτέλους κάποιος σκέφτηκε να εφαρμόσει μια καλή πρακτική που έχει βελτιώσει θεαματικά τα επίπεδα ασφαλείας σε καποιες άλλες χώρες.
Μπορεί να ξεβολέψει η νέα διατομή κάποιους ραλίστες καθώς δεν θα μπορούν για το μισό τμήμα του δρόμου να κάνουν προσπέραση καθώς θα υπάρχει μια λωρίδα και μπαρες αριστερά και δεξιά και να αυξήσει πιθανότατα τον χρόνο διαδρομης αλλά θα σώσει πολλές ζωές.
Ίδια διατομή θα μπορούσε να εφαρμοστεί και σε επικίνδυνα τμήματα του ΒΟΑΚ που γίνεται σφαγή.
Ανεξάρτητα από την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου, η υπάρχουσα εθνική οδός χρειάζεται παρεμβασεις ασφαλείας καθώς ακόμα και μετα την μετακίνηση της υπεραστικής κυκλοφορίας σε έναν νέο αυτοκινητόδρομο θα συνέχιζε να είναι σκοτώστρα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|