View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Sep 06, 2018 10:23 am Post subject: |
|
|
Η αλήθεια είναι ότι κοιτάζοντας τον χάρτη θα πίστευα και εγώ ότι η έξοδος από το τμήμα προσ την πλευρά της Πρέβεζας θα ήταν στο σημείο που ο παλιός ο δρόμος κόβει τον καινούριο. Επειδή όμως το καλοκαίρι πέρασα από την περιοχή είχα δεί ότι στο ύψος του αεροδιαδρόμου έχουν κάνει μικρές ασφαλτοστρώσεις για να συνδέσουν τον παλιό δρόμο με τον νέο. θυμάμαι επίσης ότι κάτι είχα ακούσει για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αλλά δεν έδωσα σημασία.
όσον αφορά στον παλιό δρόμο αυτός φαίνεται ότι στο ύψος της εξόδου προς Λευκάδα θα περνάει από κάτω και από εκεί λείπει ένα μικρό κομμάτι για να συνδεθεί ξανά με τον παλιό δρόμο. Αυτό δεν ξέρω αν θα φτιαχτεί σαν κομμάτι της εργολαβίασ σκούπας, με τη λογική ότι ο δρόμος _τουλάχιστον προσ το παρόν δεν έχει διόδια. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 06, 2018 4:23 pm Post subject: |
|
|
Για να σασ λυθούν όλες οι απορίες για τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο - Αμβρακία μπορείτε να κατεβάσετε τις μελέτες από το site της Γενικής Γραμματείας Υποδομών.
Τα αρχεία είναι τεράστια και χαωτικά αλλά για αυτό που συζητάμε μπορείτε να πάτε meletes_part_3.zip\ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ _ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΟΔΩΝ & ΚΟΜΒΩΝ\Σχέδια.
Τα pdf O1 έως και Ο6α & 06b είναι οι οριζοντιογραφίες από τα διόδια του Ακτίου για την υποθαλάσσια και τον ισόπεδο κόμβο Κ1 έως το ανισόπεδο κόμβο Κ2 μετά το χωρίο του Ακτίου.
Συνοπτικά:
-Στην περιοχή του αεροδρομίου εκτός από τον αυτοκινητόδρομο θα διέρχεται και η παλιά Εθνική Οδός (προς το φράχτη του αεροδρομίου). Στην τελική μορφή δεν θα υπάρχει επικοινωνία του Α/Δ με την εθνική οδό σε αυτό το σημείο.
- Η σημερινή εθνική οδός από τη στροφή προς Αγιο Νικόλαο/Λευκάδα μέχρι τον νέο ανισόπεδο κόμβο θα καταργηθεί και θα υποβαθμιστεί σε δρόμο εξυπηρέτησης παρόδιων χρήσεων. Στο σημείο τομής της σημερινής οδού με τον Α/Δ ΔΕΝ θα κατασκευαστεί διάβαση οχημάτων και ο υπάρχων δρόμος θα συνδεθεί απλώς με τους παράδρομους του Α/Δ.
- Η εθνική οδός Άκτιο - Βόνιτσας θα κινείται σε νέα χάραξη. Ευθεία από εκεί που στρίβεις σήμερα για Λευκάδα ερχόμενος από αεροδρόμιο και με ένα νέο κομμάτι δρόμο (σχεδόν Γ) θα περνάει πάνω από τον Α/Δ στον ανισόπεδο κόμβο Κ2 και θα συναντάει τη σημερινή χάραξη λίγα μέτρα μετά. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Sep 06, 2018 4:54 pm Post subject: |
|
|
ariskop μας έστειλες...
Ξαναζωντάνεψε η κουβέντα!!! Καλό φθινόπωρο σε όλους! |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Sep 06, 2018 7:33 pm Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως δεν έχω καταλάβει πως θα συμφέρει να πας από Ακτιο στη Λευκάδα.Οι σημερινές άθλιες στροφές θα παραμείνουν ή θα έχουμε νέα χάραξη?Μήπως ariskop μπορείσ να μας κάνεις ένα απλό σκαρίφημα πάνω σε έναν χάρτη? |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri Sep 07, 2018 9:49 am Post subject: |
|
|
Τα λίγα χιλιόμετρα (13-15) από Ακτιο μέχρι Λευκάδα είναι, όπως και το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας , ίσως τα χειρότερα στην Ελλάδα.Καθιζήσεις,λακούβες,στενό οδόστρωμα,σκουπίδια και μπάζα στα πρανή,μεχρι και τα χόρτα μπαίνουν δύο μέτρα μέσα στο δρόμο.Ειδικά στην στροφή 90 μοιρών πριν αρχίσουν οι ανηφόρες η ορατότητα είναι μηδενική.Και μην πει κανείς ότι χρειάζονται χρήματα για να κόψει ο δήμος τα χόρτα...Δεν μπορώ να εξηγήσω τι μπορεί να σκέφτονται για τον τόπο τους και τον παρατάνε σε τέτοια κατάσταση...Από τον δρόμο αυτό περνά τεράστιος αριθμός τουριστών και στο δρόμο Λευκάδας -Βόνιτσας δεν υπάρχει καν σήμανση για να σε οδηγεί στα παράλια του νομού(Πάλαιρο,Αστακό)! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Sep 13, 2018 11:05 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστα νέα από Κρήτη για τον κάθετο άξονα Ηρακλειο-Μοίρες.
Ήταν για αρκετές μέρες στο νησί ο Σπίρτζης και επιθεώρησε εκτενώς το έργο. Έχει και ξεκινήσει με γοργούς ρυθμούς από Αγία Βαρβάρα έως Απομαρμά και η πρόοδος σε αρκετά σημεία είναι πλέον εμφανής.
Στόχος είναι να τελειώσουν πριν το Μάρτη του 2019 καθώς σε διαφορετική περίπτωση η ΕΕ διαμήνυσε οριστικά και αμετάκλητα ότι θέλει 73 εκατ. ευρώ ρήτρα συν όλα τα κονδύλια που έχει απορροφήσει το έργο πίσω.
Δλδ τόμπολα. Και ως κλασικοί Έλληνες τρέχουμε τελευταία στιγμή.
Επειδή είχα την ευκαιρία να περάσω αρκετά κοντά από αρκετά σημεία του έργου θεωρώ την χάραξη που επιλέχθηκε για την παράκαμψη της Αγίας Βαρβάρας τελείως λανθασμένη και τεχνικά κοστοβόρα και χρονοβόρα.
Το τούνελ δεν έχει αρχίσει ακόμα να δουλεύεται στο φουλ, η νότια πλευρά του ακόμα δεν έχει αρχίσει να διανοίγεται ενώ και η νότια έξοδος τερματίζει στο κενό δλδ πρέπει αμέσως μετά να χτιστεί κοιλαδογέφυρα, τα πέδιλα της οποίας έχουν ήδη ολοκληρωθεί τα περισσότερα. Θα έχει σημαντικά κατωφέρια για να φτάσει στο επίπεδο του υπόλοιπου δρόμου.
Ενώ και για τον Απομαρμά που ο δρόμος πήγε βόλτα, έχει επιλεχθεί να γίνει ελαφρά μετατόπιση και έξτρα ενίσχυση.
Παρόλα αυτά οι "άχρηστοι" έχουν ανεπίσημα το κομμάτι από Μοίρες μέχρι Απομαρμά ανοικτό με αποτέλεσμα πριν λίγες μέρες να γίνει θανατηφόρο τροχαίο στο τούνελ στο ύψος του Απομαρμά. Δυστυχώς σε πολλά σημεία η εργοταξιακή σήμανση είναι ανύπαρκτη ή για τα πανηγύρια ή τα μπλόκια που φράζουν το δρόμο έχουν μετακινηθεί από τους κατοίκους για να μετακινούνται κυριλέ μόνοι τους από το νέο έτοιμο κομμάτι και η κοινοπραξία/αστυνομία δεν διενεργούν κανένα έλεγχο.
Ας ελπίσουμε να προλάβουν την ημερομηνία του Μάρτη γιατί ήδη από χθες ξεκίνησαν μπόρες και βροχές και έχουν κάμποσα τεχνικά και τσιμεντώματα να κάνουν και εικάζω ότι απαιτείται καλός καιρός και όχι βροχοπτώσεις. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Sep 16, 2018 5:00 pm Post subject: |
|
|
Ενδιαφέροντα τα νέα από τον κάθετο άξονα ΝΕΟ 97. Εντωμεταξύ στον ΒΟΑΚ εν αναμονή των μεγαλεπίβολων έργων έχει σταματήσει κάθε συντήρηση. Τα κλαδιά των δένδρων και θάμνων έχουν κλείσει τη ΛΕΑ σε μεγάλα μήκη μεταξύ Ρεθύμνου - Χανίων - Κολυμβαρίου και ακυρώνεται η δυνατότητα υπέρβασης των βραδυπορούντων, οι οποίοι αναγκάζονται να παραμένουν στο κέντρο, ακόμη και αν είχαν τη διάθεση να παραμερίσουν.
Στο Google και στις φωτογραφίες του sentinel είναι φανερή η πρόοδος στην ανατολική Παράκαμψη Αγρινίου - Καμαρούλας της ΕΟ 38.
Επίσης στην Ανατολική Πελοπόννησο ολοκληρώθηκε η οδός Φωκιανός - Κυπαρίσσι που κατέστρεψε το περιβάλλον. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Sep 16, 2018 6:56 pm Post subject: |
|
|
mike, μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το "...κατέστρεψε το περιβάλλον"? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Sep 17, 2018 12:05 pm Post subject: |
|
|
Νίκο, έχει δίκιο ο mike... Αν το δεις στο sentinel (παρεπιπτόντως,ευχαριστουμε SP73!) θα καταλάβεις...
Αυτό προσπαθούσαν να καταφέρουν τόσα χρόνια?Μου μοιάζουν σαν εκχερσώσεις για ανεμογεννήτριες... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Sep 17, 2018 7:39 pm Post subject: |
|
|
Σε σχέση με την σύνδεση της Λευκάδας με την Αμβρακία οδό. Δυστυχώς δεν μπορούμε να φτιάχνουμε αυτοκινητοδρόμους παντού και ανά 5 χλμ. Πρέπει να αποφασιστεί ποιά από τις 2 επιλογές βολεύουν καλύτερα. Η μία είναι απευθείας στην Βόνιτσα και με αναβάθμιση του δρόμου μέσα από Άγιο Νικόλα να φτάσει στη Λευκάδα. Με τον τρόπο αυτό η λευκάδα έρχεται πιο κοντά στην Αθήνα, το Αγρίνιο κλπ.
Η άλλη λύση είναι αυτή που σχεδιάστηκε και εκτελείται. Από τον Α/Κ πριν το αεροδρόμιο, που είναι ένας καλός συμβιβασμός γιατί δεν προσθέτει πολλά χιλιόμετρα στη διαδρομή προς Αθήνα, ενώ φέρνει τη Λευκάδα πιο κοντά στην Ήπειρο και κυρίως πιο κοντά στο αεροδρόμιο που τους νοιάζει. Και επιπλέον θα κάνουν και τα έργα στον αγωγό της ύδρευσης.
Αν είσαι τοπικός δήμαρχος και βουλευτής, δουλειά σου είναι να θέλεις όχι 2, αλλά τέσσερις δρόμους. Δυστυχώς ο κόσμος ψηφίζει όποιον κάνει πλειστηριασμό σε αιτήματα. (για να μη λέτε ότι έχω εμπάθεια με το Αγρίνιο )
Για τους δρόμους της περιοχής και την συντήρησή τους - θα ήθελα να ξέρω αν είναι αρμοδιότητητα της περιφέρειας, του ΥπΕΧΩΔΕ ή του Δήμου. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed Sep 19, 2018 10:23 pm Post subject: |
|
|
Μηπως εννοει (α) νεο δρομο/χαραξη απο νοτια εισοδο μεχρι Αγρινιο και (β) αναβαθμιση του υφισταμενου δρομου απο βορεια εισοδο (Κουβαρα δλδ) μεχρι Αγρινιο?
Μακαρι γιατι επιτελους εστω και με καθυστερηση δειχνει οτι τοπικοι αρχοντες του Αγρινιου ξυπνησαν. Βεβαια αυτα συνιστουν προτασεις εργων. Για ποια απο αυτα θα βρεθουν κονδυλια, θα ωριμασουν σε επιπεδο μελετων, θα δημοπρατηθουν, ξεκινησουν και τελειωσουν, ιδιως για νεες χαραξεις, ισως θελουμε πανω απο μια 10ετια (μιλαω για πληρη ολοκληρωση).
Για το αιτημα του Μενιδιου (αν καταλαβαινω καλα εννοουν εξοδο και στο ρευμα καθοδου της Ιονιας) ειναι κατι που επρεπε να εχουν πιεσει σε φαση σχεδιασμου ή εστω υλοποιησης του εργου οι τοπικοι παραγοντες. Στην παρουσα φαση δεν ξερω ποσο εφικτο ειναι να απαλλοτριωθουν εκτασεις και να φτιαχτει καινουρια εξοδος/κομβος.
Ασε δε που ετσι και γινει κατι τετοιο οι Αρτινοι και οι του καμπου που κατεβαινουν βολτα, μπανιο, ψαρακι το καλοκαιρι θα το κανουν απο την Ιονια ξεκουραστα .
Δεν θυμαμαι και που ειναι τα διοδια Μενιδιου, ειναι πριν τον κομβο κατεβαινοντας ή μετα. Δεν εχει και αυτο το google maps ενημερωμενες φωτο ακομα. Εχει μεινει στη φαση των εργων. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Sep 20, 2018 3:09 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω είναι κακή σύνταξη, μπορεί και εκ του πονηρού...
Εκτιμώ πως πρόκειται για βελτίωση των 16 χιλιομέτρων από Α/Κ Χαλικίου-διέλευση Κλεισούρας μέχρι τον κόμβο Παναιτωλίου και των 19 χιλιομέτρων από Α/Κ Κουβαρά-γέφυρα Αχελώου-κόμβος σταδίου στο Αγρίνιο!
Βελτίωση δηλαδή, βαριά συντήρηση ίσως, διαπλατύνσεις πιθανόν, της παλιάς πλέον εθνικής οδού Ε55 αν δεν κάνω λάθος... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Sep 20, 2018 7:40 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησα να διαβάζω και με έπιασαν κράμπες...
Υπαρχει κάποιος ο οποίος πιστεύει ότι το παρακάτω είναι ένα έργο χρήσιμο
Αναβάθμιση Πολιτικού Αεροδρομίου Αγρινίου σε Αεροδρόμιο Γενικής Αεροπορίας
υπάρχει κάποιο σκεπτικό, κάποια μελέτη? |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Sep 20, 2018 9:07 pm Post subject: |
|
|
prevezanos δεν πιστεύω πως θα γίνει κάτι τέτοιο και μάλλον δεν χρειάζεται κιόλας, αλλά agrologistics και cargo μεταφορές είναι το θέμα... |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Sep 21, 2018 7:51 pm Post subject: |
|
|
Προτιμοτερο ισως ειναι να αναβαθμιστει το αεροδρομιο στο Ακτιο που το καλοκαιρι με τις πτησεις τσαρτερ σηκωνει πολυ επιβατικη κινηση ιδιως προς Λευκαδα και κοντινα νησια του Ιονιου (πχ Παξους). |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Sep 23, 2018 3:06 pm Post subject: |
|
|
Φιλε Γιάννη το συγκεκριμενο σημειο εχει γνωστο προβλημα σε ολους οσους ειναι της περιοχης εκεινης. Πραγματα που θα μπορουσε να πεις στους σχεδιαστες του δρομου ενας παππος 80 χρονων της περιοχης και θα τους γλιτωνε απο πολλα εκατομυρια και θα εκαναν στοχευμενες μελετες. Ο δρομος εκει θα ανοιγει και θα ξανανοιγει γιατι ειναι λαθος σημειο να περασει απο εκει, υπαρχουν εδαφολογικες μετατοπισεις. Αν δεν το καταλαβουν θα θρηνησουμε πολλους νεκρους. Το κακο ειναι οτι τωρα με το αγχος να τελειωσουν μεχρι το Μαρτη λογω της ΕΕ φοβαμαι οτι θα το κουκουλωσουν με μπαλωματα (γιατι δυσκολα προλαβαινουν χρονικα να κανουν κατι αλλο). |
|
Back to top |
|
 |
|