View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Mar 01, 2018 12:03 am Post subject: |
|
|
Όντως οι σήραγγες της Ολυμπίας ήταν τεχνικά και κατασκευαστικά πολύ πιο δύσκολες. Ειδικά του Πλατάνου αφού το έδαφος είναι τελείως σαθρό. Πάντως οι ρυθμοί κατασκευής δεν ήταν ποτέ εντατικοί ειδικά στην Ολυμπία θεωρώ οτι καθυστέρησαν υπερβολικά. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Mar 03, 2018 7:52 pm Post subject: |
|
|
Είχαν όμως και πολλές εκκρεμότητες από τρίτους πχ μετατοπισεις δικτυων της ΔΕΗ στην υψηλη τάση, τα έργα του ΟΣΕ που εκοβαν σε αρκετα σημεια καθετα το δρομο και επρεπε να περασει πρωτα η ΕΡΓΟΣΕ για να συνεχισει η Ολυμπια κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Mar 04, 2018 3:11 am Post subject: |
|
|
Έχεις δίκιο υπήρχαν σημεία εμπλοκής με τον ΟΣΕ και ήταν κι αυτός ένας παράγοντας χρονοτριβής. Ειδικά στις Καμάρες με τη γέφυρα.
Πάντως είμαστε αισίως 4 Μάρτη και σιγή ιχθύος για τον κόμβο του Ρίου. Είμαι σίγουρος πως διοργανωθεί κάποια φιέστα για την ολοκλήρωση του άξονα. |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Mar 14, 2018 2:03 pm Post subject: |
|
|
Δημοπρατείται σήμερα το 8o και τελευταίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Πρόκειται για το τμήμα από Πάτρα (τέλος Περιμετρικής) μέχρι ΒΙΠΕ Πάτρας.
Σύμφωνα με τις μελέτες, το κόστος του έργου είναι 74,4 εκατ. ευρώ και η διάρκεια της κατασκευής θα είναι 42 μήνες. Αν τα έργα ξεκινήσουν μέχρι το φθινόπωρο του 2018, θα πρέπει να ολοκληρωθούν το πρώτο εξάμηνο του 2022. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Sat Mar 24, 2018 9:42 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα!
Στα του ¶κτιο-Αμβρακία: πριν 2-3 μέρες πήγα για κάποια δουλειά στην Πρέβεζα και είδα με χαρά πολλά μηχανήματα του ¶κτωρα να δουλεύουν φουλ, σχεδόν 5.30 το απόγευμα, στο 1ο τμήμα που συνεχίζεται! Είχα να περάσω σχεδόν 6 μήνες και είδα πρόοδο...
Βέβαια μια πάνω διάβαση από τον υπάρχοντα δρόμο που πρέπει να γίνει, δεν έχει ξεκινήσει ακόμα! Ενώ κοντά στο αεροδρόμιο και μέχρι την υποθαλάσσια δεν είδα κάτι καινούριο... Δεν είμαι σίγουρος αν θα παραδοθούν κάπου στο 2019 τα 15 πρώτα χιλιόμετρα ολοκληρωμένα ή υπάρχει εκκρεμότητα στην αρχή του έργου που θα ενταχθεί στην πολύ καθυστερημένη και αναμενόμενη μέχρι το καλοκαίρι εργολαβία σκούπα! Προσεχώς... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Mar 28, 2018 1:09 pm Post subject: |
|
|
Μέ αφορμή τό πολύνεκρο τροχαίο στήν ΕΟ Χαλάστρας-Πολυκάστρου, νά πώ πώς είναι τό μοναδικό τμήμα τού ΠΑΘΕ, πού παραμένει στήν αρχική του κατασκευή..
Αξίζει νά αναφερθεί, πώς τό τμήμα αυτό έχει απαλλοτριωθεί από τό 1973, καί ήταν νά διαπλατυνθεί τό 1974, αμέσως μετά την κατασκευή τού τμήματος Πολυκάστρου-Ευζώνων... Τό τί έγινε, τό φαντάζεστε, τά χρήματα πήγαν αλλού...( Παρατηρείστε πώς τό τμήμα αυτό έχει λάμπες φωτισμού μόνο στό ρεύμα πρός Χαλάστρα, στό ρεύμα πρός ΠΟολύκαστρο θά τοποθετούνταν μετά τήν αναβάθμιση....) |
|
Back to top |
|
 |
Sintix New Member

Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Thu Mar 29, 2018 10:26 am Post subject: |
|
|
Ακριβώς. Δεν χρειάζεται ούτε καν ανακατασκευή των άνω διαβάσεων καθώς και αυτές είχαν κατασκευαστεί εξ' αρχής για Α/Δ. Και οι κόμβοι έτοιμοι είναι ενώ μέχρι και η περίφραξη υπάρχει. Αλλωστε το τμήμα Εύζωνοι-Πολύκαστρο ήταν ο πρώτος Α/Δ της χώρας καθώς στο δικτατορικό καθεστώς μετρούσε πολύ η εικόνα προς τα έξω και άμεσα επρόκειτο να ακολουθήσει η φυσική του συνέχεια Πολύκαστρο-Χαλάστρα τότε.
Ακολούθως, σίγουρα θα είχε κατασκευαστεί στις αρχές της δεκαετίας του '90 με το πακέτο Ντελόρ (Α' ΚΠΣ) αν δεν είχε μεσολαβήσει η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας και οι εκεί πόλεμοι που έκλεισαν για αρκετά χρόνια την κύρια οδική έξοδο της χώρας προς την υπόλοιπη Ευρώπη. Εκτοτε σβήστηκε από το συνειδητό αλλά και το ...υποσυνείδητο του ΥΠΕΧΩΔΕ (ΥΠΟΜΕΔΙ κλπ., κλπ.) και ενώ οι συνθήκες άλλαξαν πάλι και οι Εύζωνοι είναι ξανά η πρώτη πύλη, με σημαντική διαφορά από τον Προμαχώνα (σε συνολικές διελεύσεις αλλά νομίζω όχι σε βαριά φορτία), το delete εξακολουθεί να ισχύει εν πολλοίς.
Με το ζόρι ακούσαμε ότι μπορεί να μπει ο διπλασιασμός αυτών των 44 km, ως προαίρεση, στην προωθούμενη παραχώρηση της "Εγνατίας" (μαζί με την ανακατασκευή των παλιών 10 km του Α25). Αυτό έχει το μειονέκτημα να συνδέει την αναβάθμιση με την παραχώρηση που όπως πάει δεν ξέρουμε πότε και αν θα γίνει τελικά. Πιθανώς μπορεί να εκτελεστεί πιο άμεσα ως δημόσιο έργο από την ΕΟΑΕ καθώς το κόστος δεν θα είναι μεγάλο (πιθανότατα <100 MEUR) ενώ και η χρηματοδότηση δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη: Θυμάμαι να έχει αναφερθεί εδώ ότι είχε ενδιαφερθεί από μόνη της η ΕΤΕΠ.
Για τα "δικά μας" 10 km θα αρκεστούμε για την ώρα στην επιτέλους προγραμματισμένη για το φετινό καλοκαίρι βαριά συντήρηση / ανακατασκευή του οδοστρώματος. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Mar 31, 2018 1:32 pm Post subject: |
|
|
Από Κρήτη έχουμε κανένα νέο για το ξεχασμένο Αγια Βαρβάρα - Απομαρμά - Αγιοι Δέκα/Μοίρες? Θα τελειώσει ποτέ αυτή η εργολαβία φάντασμα? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue May 08, 2018 1:05 pm Post subject: |
|
|
Επόμενο ήταν...
Ο Καλογρίτσας, ήδη χρεωκοπημένος, εμπαινε στις δημοπρατήσεις και τις έπαιρνε με εξωφρενικές εκπτώσεις, λόγω πολιτικής εύνοιας. Οταν διεκδίκησε τηλεοπτική άδεια και δεν κατέβαλε το τίμημα, μάθαμε και οι υπόλοιποι τι συμβαίνει... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue May 29, 2018 12:38 pm Post subject: |
|
|
Καλό νέο!
Πάντως αυτό το σημείο με τον οχετό πλάτους 12 m και ύψους 8 m και συνολικού μήκους 46 m από τον οποίο δεν χωράει να περάσει η αρκούδα με τα μικρά της, και συνίσταται από την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων να ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ και άλλο (!!!!) καλό θα ήταν να το σκεφτεί λίγο παραπάνω κανένας αρμόδιος διότι έτσι ξεφεύγουν τα κόστη καθόσον το μπετό δεν κάνει θαύματα και οι προεντάσεις κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα (αλλά από την τσέπη τους τα πληρώνουν?). Η, κατά την αντίληψη μου, σωστή πρακτική είναι να κάνεις περισσότερους οχετούς ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλά όχι να μεγαλώσουμε παραπάνω και εξωφρενικά τα ήδη μεγάλα περάσματα που θα κατασκευάσουμε για αυτό το λόγο. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed May 30, 2018 12:31 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που δεν κατάλαβα εγώ είναι για ποιο λόγο η Μελέτη Περιβ/κών Επιπτώσεων αναφέρεται σε μετωπικούς σταθμούς διοδιών (στην Οξύνεια) από τη στιγμή που ο Σπίρτζης μας διαβεβαιώνει σε κάθε τόνο ότι στο τέλος του 18 θα έχουμε ηλεκτρονικά διόδια παντού, άρα τα οχήματα θα ελέγχονται στη είσοδο/έξοδο των Α/Δ οπότε τα μετωπικά διόδια ουσιαστικά δεν θα χρειάζονται, πόσο μάλλον την εποχή που αναμένεται να είναι έτοιμος για κυκλοφορία το εν λόγω τμήμα, σίγουρα όχι πριν το 22-23. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Wed May 30, 2018 1:16 pm Post subject: |
|
|
Επικαιροποίηση που πρέπει να γίνει στην ΜΠΕ, γιατί όταν εκπονούνταν αυτή δεν ήταν στα πλάνα αυτό για το πλαϊνά διόδια.... |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu May 31, 2018 9:17 am Post subject: |
|
|
Εχω την εντύπωση πως με την αλλαγή χάραξης που έγινε το τμήμα αυτό είναι πλέον πολύ εύκολο κατασκευαστικά.Ισως και να μην έχει ούτε τούνελ... Από την άλλη το τμήμα Τρίκαλα -Καλαμπάκα είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Ξέρει κανείς περισσότερα στοιχεία? |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Fri Jun 01, 2018 11:13 am Post subject: |
|
|
superas wrote: | Αυτό που δεν κατάλαβα εγώ είναι για ποιο λόγο η Μελέτη Περιβ/κών Επιπτώσεων αναφέρεται σε μετωπικούς σταθμούς διοδιών (στην Οξύνεια) από τη στιγμή που ο Σπίρτζης μας διαβεβαιώνει σε κάθε τόνο ότι στο τέλος του 18 θα έχουμε ηλεκτρονικά διόδια παντού, άρα τα οχήματα θα ελέγχονται στη είσοδο/έξοδο των Α/Δ οπότε τα μετωπικά διόδια ουσιαστικά δεν θα χρειάζονται, πόσο μάλλον την εποχή που αναμένεται να είναι έτοιμος για κυκλοφορία το εν λόγω τμήμα, σίγουρα όχι πριν το 22-23. | μ
Και πιστεύεις εσυ τον σπριτζη ; Μήπως πίστεψες και τον Αλέξη ; |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Jun 01, 2018 3:16 pm Post subject: |
|
|
@Tasos. .Τό κομμάτι Τρίκαλα - Καλαμπάκα, ήταν μεγάλη καί δυσάρεστη έκπληξη πού κόπηκε. . Πιστεύω πώς έχει γίνει ,χονδρικά, τό 50%..
Ενδεχομένως νά έχει βάση πώς οι διαμαρτυρίες κάποιων πού θά θίγονταν οικονομικά, έπιασαν τόπο... |
|
Back to top |
|
 |
|