View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Dec 09, 2017 8:38 am Post subject: |
|
|
Βλέπω αυτούς τους καυγάδες και σκέφτομαι το χάλι των δρόμων στην Εύβοια και στην Κρήτη . Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες που λένε .  |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Dec 11, 2017 9:32 pm Post subject: |
|
|
Βαλτός είσαι τώρα εσύ???
Μου θυμίζεις τους "αχρηστους" τους συμπατριωτες μου που τοσα χρονια ως "πρασινο" νησι αντι να πιεσουν τους προύχοντες και τους πολιτικους ταγους να φτιαξουν το απαραδεκτο οδικο δικτυο εχουν βολευτει στη ραστωνη τση τσικουδιας, του αντικριστού και της λύρας
Θα μου πεις εδω μισο δρομο επιχειρησαν να κανουν, τον καθετο αξονα Ηρακλειο - Τυμπακι, με αστεια διατομη μιας φαρδιας λωριδας κυκλοφοριας, δεν θα το χαρακτηριζα επουδενι 1+ΛΕΑ οπως καποιοι (για τον κυριο δρομο που συνδεει ενα μεγαλο λιμανι με την κυρια πεδιαδα των οπωροκηπευτικων = συνεχης κινηση φορτηγων) αντι να κοιταξουν με προοπτικη 30 χρονων μπροστα (αυτη η κοντοφθαλμη θεωρηση των πραγματων μας εχει φαει), και ακομα και αυτον τον καταφεραν μεχρι λιγο εξω απο την Αγια Βαρβαρα οπου υποχωρησε ο δρομος και καθεται ετσι "πεσμενος" χρονια τωρα συν το κομματι Αγια - Βαρβαρα - Μοίρες που ειναι εκει μισοτελειωμενο γιατι ο δρομος τσιλασε οπως λεμε κατω και στον Απομαρμα και δεν μπορουν και εκει να δωσουν λυση.
Ειχαμε και τους Αγιο Βαρβαριτες που τσακωνονταν αν ο δρομος πρεπει να περασει πισω απο το χωριο με ανοικτη διατομη/ορυγμα ή αν πρεπει να γινει τουνελ για να μειωθουν οι οχλησεις (αλλα να αυξηθει το κοστος σημαντικα) και μεχρι να αποφασιστει και αυτο χαθηκε και αλλος χρονος και κονδυλια.
Ειχες δεν ειχες με συγχησες βραδυατικο  |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Dec 13, 2017 1:36 am Post subject: |
|
|
Πρωταπριλιά θα γίνουν τα εγκαίνια. Για να είμαι και δίκαιος όμως κάποιοι άλλοι λέγανε ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων τέλη του 2015.... |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Dec 13, 2017 1:39 pm Post subject: |
|
|
Η σοβαρότητα της υπόσχεσης προκύπτει από το κείμενο:
https://primeminister.gr/2017/12/11/19033
"το βόρειο τμήμα Γρεβενά – Εγνατία". Καταλαβαίνω ότι από γεωγραφία πάσχουμε, όμως αυτό θα ήταν ένα πολύ βραχύ τμήμα ("Ανισόπεδος Κόμβος Γρεβενών – Ανισόπεδος Κόμβος Εγνατίας") |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Dec 13, 2017 6:24 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς όπως τα λες!
Μήπως μπορείς να βρεις καμία πρόσφατη φωτογραφία από την περιοχή της Ξυνιάδας; Μήπως και καταλάβουμε ποτέ θα παραδοθεί τελικά ο Ε - 65.... |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Dec 15, 2017 7:45 pm Post subject: |
|
|
Τό περασμένο Σαββατοκύριακο βρέθηκα στά Τρίκαλα. Στό 23 χλμ, τής ΕΟ Λαμίας - Δομοκού, ένας καινούργιος κυκλικός κόμβος, μέ σήμανση γιά τόν Α3, ο δρόμος φρεσκοασφαλτωμένος, απλώς 2 μπουλντόζες εμπόδιζαν τήν πρόσβαση. Πιθανόν πρίν τά Χριστούγεννα η παράδοση |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Dec 17, 2017 8:15 pm Post subject: |
|
|
Διάβασα σήμερα για δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκίδας μήκους 20 χλμ. Θα έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου? Υπάρχει και μελέτη για διαπλάτυνση της γέφυρας Ευρίπου? Γιατί αλλιώς προβλέπω bottleneck. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Dec 18, 2017 6:55 am Post subject: |
|
|
Και εδώ είναι για σφαλιάρες η μελέτη . Αρχικά το κομμάτι γέφυρα-φανάρι Λαμψάκου θα έχει όριο 70 χαω , προφανώς θα είναι ο σημερινός δρόμος , ίσως στα 11 μ. πλάτος , μετά θα έχουμε μέχρι την παράκαμψη της Αρτάκης στο σημείο του γηπέδου στον δρόμο για Στενή , διατομή Α/Δ και μετά θα μειώνεται πάλι στα 11 μ. ενώ θα σκάει στην διασταύρωση που είναι το άγαλμα του Γοβιού και βέβαια μετά θα πρέπει να περάσεις μέσα από την Καστέλλα όπως σήμερα .
Προφανώς θα έπρεπε να παραμείνει 11 μ. η διατομή παντού και να προχωρήσει η παράκαμψη της Καστέλλας και να βγεί στον κόμβο Πολιτικών , Ψαχνών .
Ακόμα θα έπρεπε να προχωρήσει και η σύνδεση της παράκαμψης Βασιλικού με την περιφερειακή στο ύψος των Φύλλων - Αφρατίου ώστε τουλάχιστον κάποιος από την γέφυρα να έχει έναν κλειστό δρόμο σαν τον Σπάρτη - Πυρί στα 11 μ πλάτος μέχρι να παρακάμψει εντελώς τα Ψαχνά προς βορρά και το Βασιλικό προς Νότο . |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Dec 18, 2017 7:57 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε cruiser....
Καί μιά ερώτηση . Γιατί δέν προχωρά τό έργο, μέ όσο τούνελ χρειαστεί, από Καρτέλα μέχρι Λίμνη ? Τώρα θέλεις πάνω από 75 λεπτά, πολύ κακού δρόμου, ενώ άν υπήρχε ζήτημα τά 20 λεπτά. .. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Mon Dec 18, 2017 9:50 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη νομίζω είναι τετριμμένο αλλά το οικονομικό είναι απαγορευτικό... Αν π.χ είναι 40 χμ η διαδρομή, μπορεί να μιλάμε για 300-400 εκατομμύρια, εκτός αν μιλούσαμε για ταχείας κυκλοφορίας, άρα όχι διπλά τούνελ, αρκετά λιγότερα...
Το καλοκαίρι έκανα την διαδρομή Λίμνη-Χαλκίδα, καταπληκτική σε πολλά σημεία, δίπλα σε ποτάμι, σε δάσος, σε βουνό, σπάνια τοπία! Αλλά από ένα σημείο και μετά οι πολλές στροφές σε εξουθενώνουν! |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Dec 19, 2017 8:18 am Post subject: |
|
|
Εγώ στο θέμα του οδικού δικτύου έχω την αντίληψη ότι δεν μπορούμε να κάνουμε φαραωνικά και άχρηστα έργα , όπως τώρα που ετοιμάζουν την ζεύξη της Σαλαμίνας ένα τυφλό και άχρηστο έργο την στιγμή που η θαλάσσια συγκοινωνία δεν κόβεται ποτέ από καιρικές συνθήκες ενώ υπάρχει όλο το 24ωρο .
Στην Εύβοια υπάρχει το κομμάτι Ψαχνά - Αλιβέρι που έχει μεγάλη κυκλοφορία και μεγάλο πληθυσμό , οπότε εκεί δικαιολογείται δρόμος μεσόγειος ταχείας κυκλοφορίας που δεν θα περνάει από χωριά και οικισμούς και θα είναι κλειστός , δηλαδή να μην γίνουν χωριά σαν το Νεοχώρι που είναι σαν τα χωριά του Φάρ Ουέστ , δηλαδή μια σειρά σπιτιών εκατέρωθεν του δρόμου .
Το ιδανικό θα ήταν 2+2 χωρίς ΛΕΑ με μπάρα , όπως γίνεται ο δρόμος στην Θεσσαλία για το κομμάτι Ψαχνά-Αλιβέρι και από εκεί και πάνω προς Β. Εύβοια και προς Κύμη , όπως είναι ο δρόμος φτιαγμένος από Λέπουρα μέχρι Κάρυστο , εκτός από το κομμάτι στα Στύρα που δεν έχει τελειώσει ακόμα , δηλαδή στα 11 μ .
Προφανώς η διατομή Α/Δ σε τμήμα της περιφερειακής Χαλκίδας είναι άχρηστη και το μόνο που εξυπηρετεί είναι να δικαιολογήσει τα διόδια στο Βαθύ που θέλουν να βάλουν .
Αλλά στην Εύβοια ο κόσμος έχει προσωπικές κόντρες που τις βαφτίζει πολιτικές διαφορές και έτσι τα λαμόγια κάνουν πάρτυ αφού οι κάτοικοι είναι χρήσιμοι ηλίθιοι .
Η περιφερειακή ας γινόταν όλη 11 μ πλάτος απλά να γινόταν ανισόπεδος στον Αγιο Στέφανο ώστε να μην σταματάει η κίνηση και με τα λεφτά που περίσσευαν να έφτανε μέχρι τον κόμβο Πολιτικών-Ψαχνών προς Βορρά , δηλαδή 2-3 χλμ ακόμα , αλλά προς Νότο να ολοκλήρωναν την παράκαμψη Βασιλικού και την παράκαμψη Αμαρύνθου και Αλιβερίου και αν έφταναν λεφτά να ένωναν τις παρακάμψεις Βασιλικού και Ερετρίας . Πάντα στα 11 μ. πλάτος και μακρυά από την θάλασσα . Ετσι θα είχες δρόμο με ταχύτητες 80-100 χλμ που σημαίνει μωτ 80 χλμ , την στιγμή που σήμερα είσαι περί τα 60 χλμ και λιγότερο για όσους δεν ξέρουν τον δρόμο . Η απόσταση Ψαχνά - Αλιβέρι είναι σχεδόν 80 χλμ και σήμερα θέλεις 1.30 για να τον κάνεις . Θα είναι μεγάλη διαφορά αν το κάνεις 1 ώρα και Χαλκίδα-Λέπουρα που είναι σχεδόν 60 χλμ θα το κάνεις σε 40 λεπτά , αντί για 1 ώρα που το κάνεις σήμερα .
Η διατομή των 11 μ δεν είναι τόσο ακριβή , αλλά το βασικό είναι να μην υπάρχουν συνδέσεις με αγροτικούς δρόμους , παρόδιες ιδιοκτησίες και γενικά κάθε θέμα που εγκυμονεί κινδύνους . |
|
Back to top |
|
 |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Wed Dec 20, 2017 1:52 pm Post subject: Υποδομές και έργα |
|
|
Ποιος δρόμος στην Θεσσαλία; |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Dec 20, 2017 6:21 pm Post subject: |
|
|
Εννοεί την αναβάθμιση της υπάρχουσας Ε.Ο. στον κάμπο της Θεσσαλίας απο Ν.Μοναστήρι μέχρι Καλαμπάκα. Ξεκίνησε το 2007 και συνεχίζεται ακομα... |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Wed Dec 20, 2017 10:16 pm Post subject: |
|
|
Μόνο εδώ δίνετε το ξυνιαδα Τρίκαλα 79 κμ τυφλού αυτοκίνητοδρομου 22 -12 εγκαίνια |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Dec 20, 2017 10:35 pm Post subject: |
|
|
Το θέμα ειναι οτι θα αργήσει να κατασκευαστεί και το νότιο τμήμα. Όλο ακούμε οτι ξεκινάνε τα έργα αλλά μπουλντόζες δεν βλέπουμε.
Πραγματικά αχρείαστος αυτοκινητόδρομος και κατά τη γνώμη μου πεταμένα χρήματα. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Thu Dec 21, 2017 12:16 am Post subject: |
|
|
Το κουφό είναι να κανει κάποιος 8 κμ για πληρώσει διόδια και να γλιτώσει 30 λεπτά μπαααα |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Dec 21, 2017 7:46 am Post subject: |
|
|
Ο Α3 πραγματικά θα μπορούσε να μην κατασκευαστεί αν ολοκληρωνόταν η αναβάθμιση του Ε-65 σε 2+2 χωρίς ΛΕΑ , αλλά κυρίως αν γινόταν σωστά το ανέβασμα από Λαμία και οι στροφές του Δομοκού .
Ακόμα χρειαζόταν μεγάλη βελτίωση στις περιφερειακές Καρδίτσας και Τρικάλων .
Το σύνολο όμως των χρημάτων θα ήταν χαμηλότερο από τον Α/Δ .
Αυτό όμως που είναι το θέμα , είναι ότι πρέπει να δικαιολογηθούν τα διόδια και σε ΟΤΚ δεν βάζεις διόδια .
Με την ίδια λογική δεν χρειαζόταν να γίνει ο κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη , αλλά αναβάθμιση του υπάρχοντος σε ΟΤΚ που έγινε σε κάποια σημεία .
Οσο για τα διόδια νομίζω ότι θα έπρεπε να μπεί μια βινιέτα και να μειωθούν τα διόδια αρκετά .
Η λογική θα είναι να πληρώνουν και οι τουρίστες , αλλά να υπάρχει κίνηση που θα φέρει έσοδα γιατί σήμερα με τις τιμές της βενζίνης και των διοδίων ο κόσμος δεν ξεκινάει να κάνει μια βόλτα της 1-1,5 ώρας αφού θα δώσει πάνω από 50 € σε καύσιμα και διόδια . |
|
Back to top |
|
 |
Damis New Member

Joined: 04 Nov 2010 Posts: 10
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Dec 22, 2017 2:06 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη συμφωνώ κι εγω για το Τρίκαλα Καλαμπάκα και θα προσθέσω οτι παρόμοιο ποσοστό έχουν και τα έργα στον κάμπο της Λαμίας τα οποία εγκαταλήφθηκαν ομοίως.
Cruiser θεωρώ τον Α3 φαραωνικό έργο ειδικά αν δεις τα τεχνικά στη λίμνη Σμοκόβου αλλά και τη σήραγγα Όθρυος που θα κατασκευαστεί. Η υπάρχουσα Ε.Ο. δεν ειναι σε τόσο τραγική κατάσταση και με το 1/5 του κόστους θα μπορούσε να έχει αναβαθμιστει σε 2+2 με μπάρα στον κάμπο και στο οροπέδιο Ξυνιάδας και οι στροφες μετα το Δομοκό σε 2+1. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Dec 23, 2017 4:36 pm Post subject: |
|
|
Ο (πεδινός) Α3 προφανώς παραδόθηκε χθες, η Κεντρική Οδός έβγαλε και το βίντεο https://youtu.be/TytBtCJZ1OY κι εγώ θα γκρινιάξω λιγάκι, όπως είναι η συνήθειά μου:
- το σήμα του κόμβου αυτοκινητοδρόμων, δε χρησιμοποιείται για κάθε κόμβο, όπως έκανε τόσο η Κεντρική, όσο και η Νέα Οδός στα τελευταία της video.
- μην πιστέψετε το βίντεο που τερματίζει τον Α3 στην Τρικάλων-Καλαμπάκας βορείως των Τρικάλων. Τερματίζει στην Λαρίσης-Τρικάλων ανατολικά της πόλης.
Έχω την κακή συνήθεια να πιστεύω ότι η σοβαρότητα φαίνεται στις λεπτομέρειες. |
|
Back to top |
|
 |
|