stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 374, 375, 376  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 451
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Wed Oct 18, 2017 9:32 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά μην κολλάτε σ' αυτό που γράφει για τον αριθμό των τούνελ.Η Ιόνια είναι πολύ φτηνότερο έργο και για να γίνει αυτό εφικτό χρησιμοποιήθηκε κάθε μέσο.Ελάχιστα τεχνικά και αντί για τούνελ,ειδικά στο Φιλιππιάδα-Ιωάννινα έχουν γίνει τεράστια ορύγματα στο βουνό για την απόληψη των τσάμπα αδρανών υλικών!Και φυσικά κατεστραμμένο επαρχιακό δύκτιο,ειδικά η επαρχιακή οδός που τρέχει παράλληλα με την Ιόνια.Για τα αντιπλημμυρικά δεν ξέρουμε ακόμη γιατί δεν ήρθε ακόμη ο πρώτος χειμώνας,εκτός του ότι το πρόβλημα αν υπάρξει μπορεί να φανεί και σε πέντε χρόνια ,ανάλογα και με τις βροχοπτώσεις.Μήπως να θυμηθώ και τον ημικόμβο Κομποτίου που χάθηκε στην πορεία?Την κατάληξη του δρόμου στην Εγνατία αντί στην Κακαβιά?Κανείς λοιπόν δεν μηδενίζει ένα έργο που περίμεναν όλοι τόσα χρόνια,ούτε το άρθρο,αλλά δεν γίνεται να λιβανίζουμε κι από πάνω τους μεγαλοεργολάβους μας...
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 652

PostPosted: Wed Oct 18, 2017 1:58 pm    Post subject: Reply with quote

Αυτό το συμπέρασμα ότι η Ιονία είναι ένα έργο τεχνικά χειρότερο της Εγνατίας ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω.. Από που ακριβώς προκύπτει;

Προφανώς έχει λιγότερα τούνελ καθώς κινείται παράλληλα με τους ορεινούς όγκους και όχι κάθετα όπως η Εγνατία αλλά μέχρι εκεί.

Ο αυτοκινητόδρομος κατασκευάστηκε με βάση τις μελέτες που είχαν γίνει τις καλές εποχές και όχι σε περίοδο κρίσης.

Ουσιαστικά είχαμε μόνο 3 διαφοροποιήσεις στη χάραξη, που όχι μόνο δεν μείωσαν το κόστος αλλά πιθανότατα να το ανέβασαν κιόλας:
- Αντί για "μπαλκόνι" στην Κλόκοβα είχαμε τις δίδυμες σήραγγες.
- Καταργήθηκε για περιβαλλοντικούς λόγους (μεγάλα εμφανή ορύγματα στις προσβάσεις) μια μικρή σχετικά σήραγγα πάνω από την Αμφιλοχία και αντικαταστάθηκε από 2 ανοιχτές στροφές.
- Υπήρξε μια μετατόπιση της χάραξης πάνω από το Μενίδι, επίσης για περιβαλλοντικούς όρους, που οδήγησε στην μετατόπιση της αρχικής θέσης της γέφυρας Μενιδίου

Επίσης εξαφανίστηκαν αρχικά οι 2 ημικόμβοι στο Κομπότι, ο ένας επανήλθε ενώ για τον άλλο τεχνικά και οικονομικά είναι εύκολο να κατασκευαστεί σε δεύτερο χρόνο(υπάρχει ήδη η άνω διάβαση της Ε.Ο.) αν πιέσει η τοπική κοινωνία.

Μοναδική παραφωνία είναι η επέκταση προς Κακαβιά που είχε όμως εξαιρεθεί από την αρχή της ιστορίας το μακρινό 2001 και δεν έχει σε τίποτα να κάνει με την επαναδιαπραγμάτευση, όπως αφηνει να εννοηθεί το άρθρο.

Και προφανώς περιορίζομαι στη σύγκριση με την Εγνατία που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά κυκλοφοριάς και παρόμοιες προδιαγραφές σε θέματα κλίσεων, ταχύτητας μελέτης κτλ.

Η Ολυμπία είναι άλλου "παπά ευαγγέλιο" καθώς μιλάμε για ένα αυτοκινητόδρομο με υπερπολλαπλάσια εκτίμηση κυκλοφορία που έχει σχεδιαστεί με άλλες προδιαγραφές τόσο από την Ιονία όσο και από την Εγνατία.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Thu Oct 26, 2017 11:24 pm    Post subject: Reply with quote

Άσχημα τά νέα γιά τόν Ε 65. Αναμενόμενο.

http://www.tameteora.gr/?p=164542
Back to top
View user's profile Send private message
pettakos
New Member
New Member


Joined: 14 Jul 2009
Posts: 41

PostPosted: Mon Oct 30, 2017 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Και αυτό τι σημαίνει, ότι δεν πρέπει να παραδώσουν το κομμάτι που έφτιαξαν το μεσαίο βάσει συμβατικής υποχρέωσης?
Back to top
View user's profile Send private message
mike
Full Member
Full Member


Joined: 06 Oct 2006
Posts: 248
Location: Αθήνα

PostPosted: Wed Nov 01, 2017 2:02 pm    Post subject: Reply with quote

Σήμερα συνομίλησα με την Κεντρική Οδό και μου είπαν ότι το τμήμα Ξυνιάδα - Τρίκαλα θα δοθεί εντός του Νοεμβρίου σε κυκλοφορία και να παρακολουθούμε την ιστοσελίδα τους.

Από αλλού είχα την πληροφόρηση ότι το οροπέδιο της Ξυνιάδας έχει γεμίσει με ...κυκλικούς κόμβους! Επομένως η 8 χλμ. συνδετήρια οδός δεν θα διανύεται και πολύ γρήγορα...

Παρατηρώντας τον χάρτη της Ε65 διαπιστώνω ότι το τμήμα Καλαμπάκα - Εγνατία έχει αλλάξει τελείως και δεν είναι πια κεντροβαρικό μεταξύ Παναγιάς και Γρεβενών, αλλά στην ουσία είναι μια ΝΕΟ Καλμπάκας - Γρεβενών. Η προσπάθεια να μην πηγαίνουμε από τον Ε65 στην Ήπειρο είναι προφανής. Θέλουν να πηγαίνουμε από Ολυμπία Οδό και Γέφυρα. Φαίνεται ότι τους συμφέρει να μην έχει κίνηση ο Ε65 αφού έτσι κι αλλιώς θα επιδοτείται, ενώ η Ο.Ο. και η Γέφυρα πρέπει να βγάζουν τα λεφτά τους. Τα άλλα περί περιβάλλοντος και διαμαρτυρίες των Δυτικομακεδόνων είναι προφανώς όχι τελείως ανιδιοτελή.
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 49
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Thu Nov 02, 2017 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Συμφωνω και γω και εχω αναφερθει σχετικα πριν λιγο καιρο. οπως ειχα γραψει ομως, ενδεχομενως θα τους γυρισει μπουμερανγκ γιατι με αυτη τη χαραξη θα χασει ο αυτοκινητοδρομος Αιγαιου διελευσεις για πολλες περιοχες της Πελλας, Ημαθιας, δυτικα Νομών Κοζάνης, Πιεριας που πλεον θα επιλεξουν Ε-65. Αρα μια η αλλη ή και χειροτερα διοτι στην 1η περιπτωση απλα ωφελουνταν τα 2/3 του Ν. Ιωαννινων ενω οι Μετσοβίτες και περιξ πιθανοτατα παλι Ε-65 θα επιλεξουν.

Παρακαλώ μην κάνετε quote όταν απαντάτε στο αμέσως προηγούμενο post.
Admin
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Thu Nov 02, 2017 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Πληροφορία από άτομο πού συμμετείχε στήν διάσκεψη γιά τήν Ήπειρο, πρίν λίγες ημέρες. Ο πρωθυπουργός καί ο Σπίρτζης εμφανίστηκαν πολύ συγκρατημένοι καί γιά τό Καλαμπάκα -Εγνατία καί Ιωάννινα -Κακαβιά. Μάλιστα για τό δεύτερο άφησαν νά εννοηθεί ,θά γίνει μάχη ώστε νά προχωρήσει τό τμήμα πού θά παρακάμπτει τό λεκανοπέδιο Ιωαννίνων
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 156

PostPosted: Fri Nov 03, 2017 8:52 am    Post subject: Reply with quote

To κόστος της γέφυρας είναι σημαντικό και για πολλούς που πάνε μέχρι τα Γιάννενα , θα σκέφτονται τον Ε-65 . Αν σκεφτούμε ότι μέχρι Λαμία πάς με σχετικά νόμιμες ταχύτητες σε 1.40 , τότε θα φτάνεις στην Καλαμπάκα σε 2.30 και μπορεί να είσαι στα Γιάννενα σε λιγότερο από 3,5 ώρες .

Σήμερα κάνεις Ιωάννινα (κόμβος Εγνατίας) - Διασταύρωση Γρεβενών σε 1.10 . Αυτό θα κατέβει στα 45 λεπτά .
Back to top
View user's profile Send private message
Thanos_Pal
Junior Member
Junior Member


Joined: 20 Nov 2016
Posts: 170
Location: Αθήνα / Ναύπακτος

PostPosted: Sat Nov 04, 2017 5:16 am    Post subject: Reply with quote

Πραγματικά τώρα έχει σημασία το που θα καταλήγει ο άξονας ή αν θα ολοκληρωθεί? Μιλάμε για χρονοαπόσταση 10-15 λεπτών εκατέρωθεν είτε γίνει στο Κηπουρειο ειτε στην Παναγια. Σε αυτη τη Χωρα παντα κοιταμε το δεντρο και οχι το δασος. Μόνο οι τοπικιστικες και μικροπολιτικες σκοπιμοτητες κυβερνουσαν αυτο τον τοπο και εβαζαν μπροστα δηθεν το περιβαλλον και τις... αρκουδες.

Καλο θα ηταν να ξεκινησουν τα εργα στο νοτιο κομματι αμεσα και να ενταχθει και το Τρικαλα-Καλαμπακα που εχει ποσοστο ολοκληρωσης κοντα στο 50%.
Απο Καλαμπακα και μετα μια λυση με μικροτερης χωρητικοτητας αξονα, στα προτυπα του Μπραλλου, ειναι υπεραρκετη.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 51
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Sun Nov 05, 2017 10:49 pm    Post subject: Εδώ θελουμε 3-4 e pass Reply with quote

Αλλά εδώ δεν θέλουνε

https://www.saneftolling.co.uk
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 49
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Mon Nov 06, 2017 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

καπου διαβασα οτι μιλησε σημερα στην TV ο Σπιρτζης για τα διοδια με σχετικες λεπτομερειες.
συνηθως η οποιαδηποτε αναφορα του στην επικειμενη αναλογικη χρεωση συνοδευοταν και απο υποσχεσεις για μειωση.
τωρα που πλησιαζουμε;;;
Back to top
View user's profile Send private message
tasosGR
Senior Member
Senior Member


Joined: 22 Jun 2006
Posts: 451
Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ

PostPosted: Tue Nov 07, 2017 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Οταν ετοίμαζαν αναλογική χρέωση στην Εγνατία (δεν θυμάμαι αν ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ ή η ΝΔ ) τους το είχα απαγορεύσει η τρόικα.Για να πουληθεί με το υπάρχον σύστημα διοδίων.Τώρα μας το επιτρέπει?
Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πηγές του φόρουμ,η μόνη που αντιδρά σε κοινή πλατφόρμα χρέωσης για όλους τους ΑΔ, με ένα κοινό μηχάνημα είναι η Νέα Οδός...γιαυτό και δεν προχώρησε ακόμη ο διαγωνισμός.
Back to top
View user's profile Send private message
mars28
Visitor
Visitor


Joined: 21 Apr 2017
Posts: 5

PostPosted: Tue Nov 07, 2017 11:43 pm    Post subject: Reply with quote

Εδώ και τουλάχιστον 2 εβδομάδες παρατήρησα κάποιες εργασίες στον Άκτιο-Αμβρακία ακριβώς μετά τον (ημιτελή) ανισόπεδο κόμβο με τον παλιό δρόμο Λευκάδα-Βόνιτσα. Τοποθέτησαν μέχρι ακριβώς πριν τον κόμβο το jersey και πρέπει να έριχναν και άσφαλτο. Περνούσα με λεωφορείο, για να σταματούσα να δω, και το ύψος του νέου δρόμου είναι μεγάλο οπότε δεν έβλεπα καλά. Ξέρει κανείς κάτι περισσότερο?

Τα σχόλια σας για τις εξαγγελίες για όριο 150km/h? Προσωπικά θα προτιμούσα να επεκταθεί το 130 σε αρκετά σημεία που ακόμα είναι 110 (φυσικά με τις απαραίτητες αναβαθμίσεις σε οδόστρωμα, μπαριέρες κλπ) και περισσότερη αστυνόμευση. Ίσως πριν τα 150 να πρέπει να μπει και κάτω όριο, που ακόμα κυκλοφορουν μπαρμπάδες με χρέπια με 60km/h στην αριστερή λωρίδα. Θα μου πείτε, πρόκειται ποτέ στην Ελλάδα να γράψουν κάποιον για χαμηλή ταχύτητα? Εδώ δεν γράφουν κανέναν που πάει με 200+. Περνάει μπροστά από το μπλόκο και τα στρουμφάκια γυρνάνε τη πλάτη για να μη μπλέξουν!

Και φυσικά για άλλη μια φορά μας είπαν για τα αυτοματοποιημένα διόδια ανα χιλιόμετρο (θα γκρεμίσει όλα τα γκισέ λέει ο Σπίρτζης Laughing Laughing Laughing ) Γιατί δεν ξεκινούσαν με τα έργα που παραδόθηκαν φέτος και ακόμα παραδίδονται?! Μια ζωή μισές δουλειές και γκεμίζουμε ό,τι φτιάχνουμε...
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 49
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Fri Nov 10, 2017 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/ionia-odos/item/43758-ioannina-kakavia-i-fysiki-synexeia-tis-ionias-odoy-to-teleftaio-megalo-odiko-ergo-tis-ipeirou

http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/43710-elefsina-thiva-yliki-i-odiki-kai-sidirodromiki-parakampsi-tis-attikis

Υπο αυτα τα πρισματα που περιγραφονται, μοιαζει αναποφευκτη η κατασκευη τους εντος της επομενης 10ετιας.

γενικα τα αμεσως επομενα χρονια ισως δουμε συνολο κατασκευων που δεν ειδαμε ολα τα προηγουμενα χρονια μαζι. οχι επειδη θα νοιαστει κανεις για μας, αλλα επειδη θα εξυπηρετει τους νεους κατοχους των ανα τομεα φιλετων,
(λιμανια, αεροδρομια, logistics, ενεργεια κτλ ) ακριβως δηλαδη οπως παρουσιαζεται το παραδειγμα με την cosco στο αρθρο.

για τον ιδιο λογο δλδ που κατασκευαστηκε -τουλαχιστον- η Εγνατια οδος.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 222

PostPosted: Sun Nov 12, 2017 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Για το κομματι της Κακαβιας επειδη πριν μερικες μερες εκανα road trip Αθηνα-Θεσσαλονικη-Γιαννενα-Πατρα και πισω εχω να πω οτι υπαρχει προβλεψη για ραμπες εξοδου προς Κακαβια στον κομβο Ιονιας με Εγνατια (οπως και σχετικες ταμπελες ηδη σβησμενες με κοκκινο Χ).

Για τη χρονοαποσταση τωρα ολοι οσοι το αναφερουν περι 2 ωρων Αντίρριο Κακκαβια και 1.45 Αντιρριο Ιωαννινα ψευδονται.
Από το Ρολόι στα Ιωαννινα (κεντρο της πολης) μεχρι τα διοδια στο Αντιρριο ειναι 210 χλμ. Οταν μετρας μια αποσταση και δινεις χρονοαποστασεις μετρας απο το κεντρο μιας πολης (πχ Ομονοια) μεχρι τον προορισμο σου. Οχι απο την εισοδο της πολης που μπορει να ειναι 15-20 χλμ πιο εξω.

Αυτα τα 210 χλμ αποστασης, με ορια ταχυτητας 110 (που εχει κατα κυριο λογο η Ιονια στο μεγαλυτερο μερος) και τους 4 σταθμους διοδιων (που συνεπαγονται σταματα-ξεκινα αρα μη σταθερη ταχυτητα), θες 2 ωρες και κατι ψιλα να διανυσεις την αποσταση. Αν κινηθεις αρκετα παραπανω δλδ 130 ναι μπορεις να το ριξεις κατω απο το 2ωρο αλλα ρισκαρεις καθως υπαρχουν τα κλασικα μπλοκα στο κομματι της παλιας παρακαμψης Αγρινιου.

Στο Θεσσαλονικη-Ιωαννινα ειναι απαραδεκτο το γεγονος οτι σε ενα τετοιο δρομο οπως η Εγνατια που δοθηκε πρωτος απο ολους σε κυκλοφορια δεν υπαρχει ουτε μισο ΣΕΑ. Οδηγωντας επι 2,5 ωρες με ακαταπαυστη βροχη δεν υπηρχε ουτε μισο στεγαστρο ή τουαλετα για να σταματησεις και επρεπε αν ηθελες να κανεις παρακαμψη εκτος αυτοκινητοδρομου πραγμα απαραδεκτο.
Μονο μια αναρχοαυτονομη καντινα σε ενα μεγαλο παρκινγκ φορτηγο που εικαζω οτι ειναι καραπαρανομη.

Τουλαχιστον Ιονια οι τουαλετες στα παρκινγκ ειναι καθαρες και πετυχα και συνεργειο καθαρισμου τους να εργαζονται.

Ο κομβος του Ριο εχει πολυ δουλεια ακομα.

Τα Τεμπη ηταν απολαυση, περασα σε χρονο dt.

Γενικα αν επρεπε να ξεχωρισω ενα αυτοκινητοδρομο ως πρωτο σε επιπεδο ανεσης, ασφαλειας, χαρακτηριστικων και παροχων θα ηταν η Ιονια. Ειναι σχετικα ανετος και γραμμικος δρομος, τα ΣΕΑ αν και δεν ειναι ακομα ετοιμα δουλευονται φουλ ακομα και Σαββατο και γενικα κινουμενος με ψιλο νορμαλ ταχυτητα 110-120 εισαι ανετος.

Εγνατια ειχε παρα πολλα τουνελ που σε αναγκαζαν να κοβεις ταχυτητα αν ηθελες να εισαι νομιμος και να κινεισαι με τα ορια ταχυτητας, ειχε παρα πολλες στροφες ενω διερχομενη και απο αρκετα μεγαλο υψομετρο επεσα και σε ομιχλη μαζι με βροχη (φοβερος συνδυασμος) που δυσχεραινει και αλλο την οδηγηση. Μαζι με την ελλειψη εστω και στοιχειωδους υποδομης σταθμευσης ειναι απαραδεκτο για τοσο μεγαλο ταξιδι (ποσο μαλλον αν κανεις coast to coast απο Κωνσταντινουπολη προς Ηγουμενιτσα).
Η Ολυμπια εχει ακομα κομματακια που θελουν ολοκληρωση (πχ Ριο, μεγαλη γεφυρα ΟΣΕ) ενω εχει και σημαντικη κινηση ειδικα αν πεσεις σε μερα που φορτωνει ξεφορτωνει καραβι στην Πατρα θα εχεις στανταρ τη δεξια λωριδα σχεδον γεματη με νταλικες.
Η ΠΑΘΕ εχει κομματια που θελουν αμεσα βελτιωση (οπως το κομματι Κατερινη - Θεσσαλονικη) ενω ειδικα το Μαλγαρα-Θεσσαλονικη (δεν ξερω σε ποιον ανηκει) ειναι για τα σκουπιδια.
Οι δε υπαλληλοι των διοδιων στα Μαλγαρα που μαλλον ειναι ακομα στο Δημοσιο ειναι για τα μπαζα και για πολλες σφαλιαρες, αγενεις και βαριουνται που ζουν, κανουν αγγαρεια. Ειναι σκετη παραφωνια σε σχεση με τους συναδελφους τους στα διοδια των ιδιωτικων εταιρειων που ειναι ευγενεστατοι και χαμογελαστοι.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Sun Nov 12, 2017 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

@Apapa. Η Εγνατία Οδός έχει ένα ΣΕΑ καί στά 2 ρεύματα, περίπου 3 χλμ πρίν τόν κόμβο τού Κλειδιού.
Τήν περασμένη Δευτέρα, έφυγα 17.20 από τό κέντρο τών Ιωαννίνων, 18.50 Αντίρριο, σταθερά 135 -140 , στήν Ολυμπία λίγο πιό συγκρατημένα, έκανα καί μεγάλη στάση γιά φαγητό στό Δερβένι. .
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 222

PostPosted: Mon Nov 13, 2017 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

Δεν τον θυμαμαι ομολογουμενως γιατι μολις ειχα φυγει απο Θεσσαλονικη και δεν ειχα αναγκη στασης και δευτερον γιατι εριχνε καρεκλες και δεν εβλεπες στα 10 μετρα, οποτε πολυ πιθανο να μην τα ειδα καν (η ορατοτητα ηταν χαμηλη-ασχημη, εβρεχε ασταματητα 2,5 ωρες σε ολο το δρομο και κατα τοπους ειχε και ομιχλη - μονο μεσα στα τουνελ ηρεμουσες για λιγο).

Αυτο ακριβως εγραψα. Εκανες 1,5 ωρα αλλα πηγαινες με 140. Το οριο ειναι 110 στο μεγαλυτερο μερος της Ιονιας συν του οτι εχει μπλοκα. Και απο το κεντρο των Ιωαννινων μεχρι τον κομβο Εγνατιας δεν μπορεις ευκολα να κινηθεις με πανω απο 80-100 (ιδιως αν εχει κινηση, ειναι και τα φαναρια).
Πχ τη μερα που κατεβαινα με προσπερασε αυτοκινητο με τουλαχιστον 130-140 στην Ιονια (πηγαινα περιπου 120 τοτε) και λιγα χλμ πιο κατω πριν τον Αχελώο τον ειχε σταματησει και τον εγραφε το μπλοκο.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 51
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Tue Nov 14, 2017 4:01 am    Post subject: Reply with quote

Ποτε δεν κατάλαβα πως η τροχαία έχει λογο σε ιδιωτικό δρόμο πχ δεν έχει αν δεν πληρώσεις τα διόδια είναι αστική διαφορά , ποιος ο λόγος καταβολής αντιτίμου αν δεν μπορείς να τρέξεις ;
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Tue Nov 14, 2017 8:54 am    Post subject: Reply with quote

Ιδιωτικό δρόμο? Οι δρόμοι ανήκουν στο κράτος, οι εργολάβοι απλώς τους συντηρούν και μαζεύουν διόδια... Ο μόνος ιδιωτικός δρόμος είναι αυτός που βρίσκεται μέσα σε ιδιωτικό οικόπεδο.
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Tue Nov 14, 2017 6:19 pm    Post subject: Reply with quote

@apapa. Συνήθως στήν Ιονία υπάρχει ένα μπλόκο από τό Αγρίνιο στόν Αχελώο. Εκεί κόβουμε. Καμμιά φορά από Μεσολόγγι κοντά στήν Καληδόνα. Αλλά άπαξ καί νύχτωσε, δέν υπάρχει τίποτα, άσε πού 135 είναι νόμιμη γιά αυτοκινητόδρομο
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 49
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Wed Nov 15, 2017 2:07 am    Post subject: Reply with quote

καιρου επιτρεποντος και φωτος (ημερα) παροντος σταθερο μπλοκο εχει και στο Μενιδι.

εεεεεμ; εκανε ζημια η Ιονια στον ''τζιρο'' αλλα δεν παραδιδουν τα οπλα τα μαχιμια!
Back to top
View user's profile Send private message
GETEL
New Member
New Member


Joined: 03 Apr 2017
Posts: 49
Location: ELEFSINA-IOANNINA

PostPosted: Wed Nov 15, 2017 1:34 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.ypodomes.com/index.php/all-news/item/43836-sta-skaria-to-neo-systima-ilektronikon-kai-doryforikon-diodion


καποια στιγμη επρεπε καπως να βρουνε τροπο να μας ανακοινωσουν οτι μειωση δεν υπαρχει περιπτωση να γινει.
Back to top
View user's profile Send private message
apapa
Full Member
Full Member


Joined: 17 Jan 2011
Posts: 222

PostPosted: Fri Nov 17, 2017 12:16 am    Post subject: Reply with quote

giannis p wrote:
@apapa. Συνήθως στήν Ιονία υπάρχει ένα μπλόκο από τό Αγρίνιο στόν Αχελώο. Εκεί κόβουμε. Καμμιά φορά από Μεσολόγγι κοντά στήν Καληδόνα. Αλλά άπαξ καί νύχτωσε, δέν υπάρχει τίποτα, άσε πού 135 είναι νόμιμη γιά αυτοκινητόδρομο


Το οριο για αυτοκινητοδρομο προς το παρον και μεχρι να ψηφιστει ο νεος ΚΟΚ που θα το παει 150, ειναι τα 130 χλμ/ωρα.

Το θεμα ομως ειναι πως αυτο ειναι το μεγιστο θεωρητικο. Πρακτικα υπερισχυει το οριο που αναφερει η σημανση της οδου. Αρα οταν στο μεγαλυτερο μερος της Ιονιας το οριο ειναι 110, αν πας παραπανω απο τοσο παρανομεις και το στρουμφακι αν θελει σε γραφει.

Πρακτικα μεχρι τωρα ηταν πιο ελαστικοι και εγραφαν οσους ηταν απο 150 και πανω που εκει παιζουν και αφαιρεσεις διπλωματος κτλ, ωστε με λιγο παζαρι και κλαψα να σε ριξουν μονο στο χρηματικο προστιμο και να εισαι και χαρουμενος.

Θεωρω ομως αδιανοητο σε δρομο τετοιας διατομης, με αυτα τα χαρακτηριστικα και χωρις πρακτικο λογο το οριο να ειναι 110. Και εχει και περιφραξη με συρματοπλεγμα εκατερωθεν.

Στο Αθηνα - Θεσσαλονικη σε πολλα κομματια ο δρομος ειναι ξεφραγο αμπελι χωρις περιφραξη. Μαλιστα ανεβαινοντας σε καποιο απο τα διοδια μας ειπαν να προσεχουμε γιατι λεει σε 46 χλμ εχει μπει σκυλος στο δρομο και ειναι επικινδυνα. Δεν μιλαμε για αρκουδα στην Εγνατια που μπορει λογω βαρους και ογκου να ριξει το συρματοπλεγμα. Ο σκυλος τι εκανε λαγουμι και μπηκε απο κατω Laughing ???
Σε πολλα σημεια αν παρατηρησετε το δρομο δεξια σας δεν υπαρχει συρματοπλεγμα και ενωνεται με τα παρακειμενα χωραφια.
Back to top
View user's profile Send private message
Greekbiz
Junior Member
Junior Member


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 147
Location: Turin, Italy

PostPosted: Fri Nov 17, 2017 1:59 am    Post subject: Reply with quote

Φιλε GETEL
Όταν το 2007 ο Σουφλιας εβγαζε ανακοινωσεις για τα διοδια και ελεγε για πχ στο τμημα μαλιακος κλειδι
Quote:
Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των δρόμων της παραχώρησης, έναντι είσπραξης διοδίων. Και σε αυτό το έργο θα ισχύσει το σύστημα της χρέωσης ανάλογα με την διανυομένη απόσταση με το κόστος ανά χλμ. να ανέρχεται σε 0,04 ευρώ, εκτός των τμημάτων με τις μεγάλες σήραγγες που θα είναι 0,05 ευρώ το χλμ.
Σε γενικες γραμμες όταν δημοπρατουσαν τους "Δρομους Ανάπτυξης" μιλαγαν για 0,045€/Km για την πλειοψηφια τους. Όταν σημερα σου λεει ο Σπιρτζης για κοστος 0,03 ευρώ το χλμ, αυτο δεν ειναι μειωση; Προφανως δεν εχεις παρακολουθησει απο την αρχή τα εργα όσο κάποιοι απο εμάς. Τα μετωπικα διοδια θα παραμεινουν στα συνορα του κάθε ανάδοχου, ενα για μπεις και ενα για να βγεις οπότε ναι θα μειωθουν δραστικά ωστε να πιανονται και οι σωστοι χρονοι.
Back to top
View user's profile Send private message
danos
New Member
New Member


Joined: 28 Feb 2017
Posts: 51
Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος

PostPosted: Fri Nov 17, 2017 3:57 am    Post subject: Reply with quote

Έχω βρει σκύλο πριν τα διόδια της τραγανας με 100 κμ ..

Μου ξήλωσε τον θόλο και ευτυχώς τίποτα άλλο μόνο το σοκ να τον δεις να φρενάρεις και το γκουπ.. είχα ένα SUV τότε ..

Σε ερώτηση στην νέα οδό ( οι άθλιοι του Βίκτωρος Ουγκό ) για αποζημίωση του θόλου ήταν αρνητικοί .. είναι θέμα του δήμου όχι δικο μας .. δεν ευθυνόμεθα και γραπτώς ..

Ο αστυνομικός που κατέγραψε το συμβάν είπε .. πήγαινε δικαστήριο αν έχεις νομική προστασία και θα σε πληρώσουν .. αυτοί δεν πληρώνουν κανένα είναι απαράδεκτοι ..
σε ερώτηση γιατί δεν τους πάτε μέσα λόγω της μη χρήσης καρτών στα διόδια είπε έχουμε διαταγές να μην ασχολούμαστε ...

Το κόστος δεν ήταν μεγάλο και το άφησα εκεί .. τεσπα απαράδεκτοι ..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 374, 375, 376  Next
Page 375 of 376

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr