stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2006 & Έργα Υποδομής
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 44, 45, 46
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 135
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Fri Apr 14, 2017 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

Σχετικά με την διάνοιξη της Κανακάρη...

Είμαστε φυσικά σε πολύ προχωρημένο σημείο από κατασκευαστικής πλευράς (τελειωμένο σχεδόν) αλλά υπάρχουν κάποια ζητήματα με τις συνδέσεις της με τους προϋπάρχοντες δρόμους...

Δεν ξέρω πως βάση μελέτης κατασκευής στέκει να υπάρχουν σε έναν δρόμο (κεντρικό ) με υψηλή κυκλοφορία , τόσο μεγάλες κλίσεις (ανηφόρα κατηφόρα)

Επίσης στα σημεία που συναντάται με τις καθέτους οδούς , η νέα άσφαλτος δημιουργεί τόσο μεγάλο σαμαράκι , που αυτοκίνητα με χαμηλό ύψος από το έδαφος και μεγάλο μεταξόνιο δεν μπορούν πρακτικά να περάσουν αλώβητα...

Πιθανώς κάτι θα γίνει με αυτά τα θέματα..θα δούμε!
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Mon Apr 24, 2017 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Τα προβλήματα αυτά με τις μεγάλες κλίσεις της Κανακάρη, θα προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν οι συμπληρωματικές εργασίες που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα post. Να δούμε πόσο θα διαρκέσουν και αν θα λύσουν το πρόβλημα...

Στο μεταξύ, φαίνεται ότι διάβασαν τις γκρίνιες μας για τη μικρή Περιμετρική στην Περιφέρεια, και άρχισαν ασφαλτόστρωση! Έπεσε άσφαλτος στο τμήμα που καταλήγει στην πλατεία Φιλικών (Ταμπάχανα) και εκεί που βρίσκεται το ρωμαϊκό υδραγωγείο. Στο ενδιάμεσο τμήμα όμως, όπου γίνονταν αρχαιολογικές ανασκαφές, δεν βλέπω πρόοδο...
Back to top
View user's profile Send private message
giannis p
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Jun 2011
Posts: 679
Location: athens

PostPosted: Mon Apr 24, 2017 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Δέν κατοικώ στήν Πάτρα, αλλά έχω τήν εντύπωση πώς ο Δήμαρχος της δέν αφουγκράζεται τίς προτεραιότητες της

https://patratora.gr/archives/205694
Back to top
View user's profile Send private message
Charalampos
Visitor
Visitor


Joined: 26 Feb 2017
Posts: 2

PostPosted: Thu Apr 27, 2017 4:59 pm    Post subject: Reply with quote

Όταν σε λίγους μήνες θα έχει λήξει το demo Κορίνθου-Πατρών και θα έχουν λειτουργήσει πλήρως τα 3 αμφίπλευρα διόδια (Κιάτο-Νικολαίικα-Αραχωβίτικα), να δούμε τι θα λέει ο Πελέ (Σ.Σ. να καταργηθούν τα διόδια θα λέει, αλλά ξέρει καλά ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει). Για να μιλήσω με τη γλώσσα του, το τρένο είναι μέσο μετακίνησης των λαϊκών στρωμάτων και αυτά δεν θα έχουν τρόπο φθηνής μετάβασης στην πρωτεύουσα (όποιος έχει πολλά λεφτά, δεν τον επηρεάζουν τα διόδια). Βέβαια οι μετοχές στο πάμπλουτο ΚΤΕΛ της Πάτρας είναι σίγουρα πολύχρωμες (γαλάζιες, πράσινες, ροζ ακόμα και κόκκινες).
Θεωρώ επιτακτική ανάγκη το τρένο να φθάσει Πάτρα (στον Άγιο Διονύσιο), κάτι που μέχρι και η πρόταση περιμετρικής διέλευσής του δεν αποκλείει, και μετά βλέπουμε.
Back to top
View user's profile Send private message
PinkFloyd
Full Member
Full Member


Joined: 21 Jun 2007
Posts: 278
Location: ΠΑΤΡΑ

PostPosted: Wed Jul 12, 2017 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ημερίδα - Διαβούλευση Θεσμικών Φορέων για τον τρόπο διέλευσης του τρένου από την Πάτρα, με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών κ. Βούρδα, τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ, αύριο Πέμπτη 13/07/2017 στις 6μμ στην ισόγεια αίθουσα του ΤΕΕ/ΤΔΕ στην Πάτρα (Τριών Ναυάρχων 40).

Το ΤΕΕ κατέθεσε πρόσφατα την πρότασή του για τη διέλευση του τρένου από την Πάτρα, η οποία μου φάνηκε σοβαρή και ισορροπημένη. Για πρώτη φορά είδα εδώ συγκεκριμένα νούμερα για το κόστος των διαφόρων λύσεων που προτείνονται: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/446797
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 135
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Fri Oct 20, 2017 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

Laughing Laughing Laughing Laughing
Λύθηκε (?) το πρόβλημα με την διέλευση του τραίνου ...

Μετά το Ρίο, το τρένο θα υπεργειοποιηθεί, με τη μέθοδο του τελεφερίκ. Μικρές διακριτικές κολόνες, που δεν θα εμποδίζουν τη θέα των κατοίκων ή την προσβασιμότητα, θα τοποθετηθούν ώστε να «σηκώνονται» τα βαγόνια, τα οποία έτσι θα φτάνουν μέχρι την Κανελλοπούλου όπου θα βυθίζονται καθώς από εκεί θα ξεκινάει η υπογειοποίηση!

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/459009
Back to top
View user's profile Send private message
dimline
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Dec 2009
Posts: 135
Location: Patras , Hellas

PostPosted: Fri Oct 20, 2017 10:19 pm    Post subject: Reply with quote

Shocked Shocked Shocked

Ξεπεράστηκε το πρόβλημα με το "πόδι" της αερογέφυρας στη Μεγάλη Περιμετρική της Πάτρας
Μετατρέπεται σε εξέδρα μπάντζι τζάμπινγκ!
Laughing Laughing Laughing

http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/460125
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 44, 45, 46
Page 46 of 46

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr