View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 9:39 am Post subject: |
|
|
SP73 wrote: |
Μικροπαρατηρήσεις πάντως έχω:
- ο κόμβος με την Εγνατία. Θα δυσκολευτώ να ξεκολλήσω από αυτό, μου φαίνεται εντελώς παράλογος |
Σήμερα φαίνεται παράλογος αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι καθώς έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει την επέκταση της Ιονίας προς Κακαβιά.
Πηγή |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 10:39 am Post subject: |
|
|
Όντως γιατί στην Ιόνια έχει 100 όριο ταχύτητας την ώρα που στην Εγνατία που έχει την ίδια ακριβώς διατομή είναι 130; |
|
Back to top |
|
 |
marios1970 Visitor

Joined: 16 Oct 2010 Posts: 2 Location: Piraeus, Hellas
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 11:05 am Post subject: |
|
|
Επισεις απο την παραδοση αυτου του τμηματος (παρακαμψη Αγρινου) εχει μονιμως οριο 90 και εργα σε εκτελεση τα οποια φυσικα δεν υπαρχουν πουθενα και η τροχαια παραμονευει... |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 12:52 pm Post subject: |
|
|
@ariskop - ξέρω την τελική μορφή και για μένα το θέμα μεγεθύνεται από το γεγονός ότι κάποτε θα έρθει η προέκταση της Ιόνιας. Η κριτική μου είναι ότι αντί να κάνουμε έναν πλήρως κατευθυντήριο κόμβο τύπου Α1-Α6 (Μεταμόρφωσης με Αττική Οδό), ή Αεροδρομίου, ή έστω τετράφυλλο, κάνουμε δύο τρομπέτες. Στο μέλλον ο οδηγός, που θα έρχεται από τη Θεσσαλονίκη για την Κακκαβιά, θα κάνει 270 μοίρες για να μπει στο συνδετήριο προς νότο και μετά άλλες 270 μοίρες για να μπει στην Ιόνια προς Κακκαβιά. Απαλλοτριώσεις πρέπει να είναι περισσότερες, κόστος δε βλέπω να μειώνεται, οδηγικά είναι δυσάρεστο. Εξακολουθώ να μη βλέπω το λόγο και ειλικρινά με ενδιαφέρει. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 3:07 pm Post subject: |
|
|
Πιθανώς η χωροταξία να μην επιτρέπει κόμβο ανάλογο της ΝΕΟΑΛ και Α.Ο. που για μένα είναι ο πρότυπος κόμβος διασταύρωσης Α/Δ.
Ariskop μήπως γνωρίζεις που μπορώ να βρω σχεδιάγραμμα του
Α/Κ Ρίου? Με έχει εντυπωσιάσει η πολυπλοκότητα και οι κατευθύνσεις που θα εξυπηρετεί. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 6:23 pm Post subject: |
|
|
Επειδή ξέρω αρκετά καλά το σημείο του κόμβου Ιόνιας - Εγνατίας πιστεύω πως οι δύο τρομπέτες επιλέχθηκαν λόγω των ελάχιστων απαλλοτριώσεων που απαιτούνταν.Διαφορετικά ,αν έκαναν π.χ. τετράφυλλο,αυτός θα εκτείνονταν μέχρι την προέκταση του οικισμού της Κοσμηράς και σε ιδιωτικές εκτάσεις ενώ τώρα κινήθηκε σε δημοτικές εκτάσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της.Λόγοι κόστους λοιπόν και τίποτε περισσότερο... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 05, 2017 10:07 pm Post subject: |
|
|
Είναι ξεκάθαρα θέμα χώρου και κόστους. Το σημείο που τέμνεται η Εγνατία με την Ιονία είναι ιδιαίτερα στενό με πολλά υψώματα σε κοντινή απόσταση.
Θεωρώ ότι η λύση που εχει δοθεί με τον συνδετήριο είναι η βέλτιστη.
Με την ευακιρία ας κάνουμε και μια αναδρομή στο λήμμα για τους ανισόπεδους κόμβους στη [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_(road)#Cloverleaf_interchange]wikipedia[/url], το οποίο είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικό για τους διαθέσιμους τύπους ανισόπεδων κόμβων σε συμβολή αυτοκινητόδρομων που εξυπηρετούν ανισοπεδα και τις 8 κατευθύνσεις.
Η πιο απλή λύση είναι το γνωστό 4φυλλο τριφύλλι (cloverleaf) το οποίο κατασκευαστικά έχει το μικρότερο κόστος καθώς είναι 2 επιπέδων αλλά έχει 2 μεγάλα μειονεκτήματα:
- Οι ράμπες εισόδου και εξόδου είναι πολύ κοντά μεταξύ τους με αποτέλεσμα η λωρίδα επιτάχυνσης και επιβράδυνσης αν είναι στην πραγματικότητα η ίδια. Αυτό μειώνει πάρα πολύ την χωρητικότητα του κόμβου και αυξάνει την επικινδυνότητα αν έχει μεγάλη κυκλοφορία ο κόμβος.
- Για να μειωθεί αυτό το μειονέκτημα κάνουν τα "φύλλα" του κόμβου πολύ μεγάλα αλλά αυτό αυξάνει πολύ τις απαιτήσεις σε διαθέσιμο χώρο.
Τέτοιους κόμβους συναντάμε πολύ συχνά σε οδικά δίκτυα του εξωτερικού όταν αυτοκινητόδρομοι συναντιούνται στη μέση του πουθενά.
Στην Ελλάδα έχουμε μόνο 1 τέτοιο κόμβο σε αυτοκινητοδρομο στην [url=https://www.google.gr/maps/@40.3492592,21.8053429,1288m/data=!3m1!1e3]συμβολή της Εγνατίας (Α2) και του Α27 (Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη)[/url], ο οποίος είναι στριμωγμένος, και όσο και αν φαίνεται απίστευτο άλλον 1 στην [url=https://www.google.gr/maps/@40.987849,23.9749881,9354m/data=!3m1!1e3]συμβολή της επαρχιακής οδού Αμφίπολης - Δράμας με την επαρχιακή οδό Καβάλας - Σερρών [/url]
Κανένας άλλος κόμβος που μοιάζει με τριφύλλι στην Ελλάδα δεν εξυπηρετεί ανισόπεδα και τις 8 κατευθύνσεις.
Η επόμενη μορφή ανισόπεδου κόμβου εξυπηρέτησης και των 8 κατευθύνσεων είναι ο stack interchange, ο οποίος κυκλοφοριακά εξυπηρετεί τους μεγαλύτερους όγκους, απαιτεί πολύ μικρότερο χώρο αλλά έχει τεράστιο κόστος γιατί είναι 4 επιπέδων.
Μοναδικός τέτοιος κόμβος στην Ελλάδα είναι η [url=https://www.google.gr/maps/@38.0621837,23.7477819,580m/data=!3m1!1e3]συμβολή της Αττικής Οδού με την Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας (Α1)[/url].
Τέτοια κατασκευή στην συμβολή Εγνατίας - Ιονίας δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί ούτε τις παλιές "καλές" εποχές ΠΑΣΟΚ.
Τέλος υπάρχουν οι διάφορες μίξεις των 2 παραπάνω στους οποίους είτε οι βασικές κατευθύνσεις τέμνονται κάθετα (cloverstack) είτε όχι (hybrid)
Τέτοιοι είναι:
- [url=https://www.google.gr/maps/@40.6955348,22.9473332,869m/data=!3m1!1e3]Η συμβολή Εγνατίας με την περιφεριακή Θεσσαλονίκης στην Ευκαρπία[/url]
- [url=https://www.google.gr/maps/@40.7381419,23.0113514,1167m/data=!3m1!1e3]Η συμβολή Εγνατίας με το Α25 Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας[/url]
- [url=https://www.google.gr/maps/@40.9503037,26.2261453,940m/data=!3m1!1e3]Η συμβολή της Εγνατίας με το κάθετο Αρδάνιο -Ορμένιο
[/url]
Νομίζω ότι δεν μου ξεφεύγει κάποιος άλλο κόμβος είτε αυτοκινητόδρομων είτε εθνικών οδών που εξυπηρετεί και τις 8 κατευθύνσεις ανισόπεδα.
Last edited by ariskop on Thu Oct 12, 2017 2:42 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Oct 07, 2017 10:03 pm Post subject: |
|
|
Ταξίδι μετά από αρκετό καιρό στην Ολυμπία Οδό.
Τα έργα στο Δερβένι έχουν σχεδόν ολοκληρωθει, έχει γίνει ακόμα και η διαγράμμιση. Η κυκλοφορία γινόταν από μια λωρίδα αλλά είναι θέμα ημερών η παράδοση πλήρους διατομής.
Στο Ψαθοπυργο επίσης έχουν παραδοθεί και τα 2 ρεύματα κυκλοφορίας κανονικά ενώ και τα έργα στα κτίρια του ΣΕΑ έχουν προχωρήσει.
Μοναδικο σημείο με τα ρεύματα κυκλοφοριασ Χωρισμένα με κορόνες είναι αυτή τη στιγμή στον Α/Κ Ριου αλλά και εκεί τα έργα είναι πολύ προχωρημένα.
Αυτό που παρατήρησα μετά την Κόρινθο και μου χτύπησε άσχημα στο μάτι ήταν ότι στις πινακίδες επιβεβαίωσης κατεύθυνσης που υπάρχουν μετά από κάθε κόμβο και αναφέρει τους σημαντικούς προορισμούς εκτός από την Πάτρα και τον Πύργο (απολύτως λογικό) υπήρχε και το Ρίο με το νούμερο των km να είναι πολύ κοντά σε αυτό της Πάτρας (π.χ 78 72 τυχαία νούμερα)
Ελαφρώς ακατανόητο καθώς αν ήθελαν υποχρεωτικά 3ο προορισμό θα μπορούσαν να βάλουν το Αίγιο που και μεγαλύτερη πόλη είναι και έχει μια συμπαθητική χιλιομετρική απόσταση από την Πάτρα.
Για παράδειγμα στην Ιονία σε αντίστοιχες πινακίδες εκτός από τα Ιωάννινα και την Πάτρα (ανάλογα την κατεύθυνση) συναντάς διαδοχικά το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία και την Αρτα. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Oct 08, 2017 7:06 pm Post subject: |
|
|
Μηπως το εκαναν γιατι στο Ριο ειναι ο υπερκομβος συνδεσης με Γεφυρα και Ιονια ενω στο Αιγιο δεν ειναι τιποτα? Αρα πρακτικα σου λενε ποσο απομενει μεχρι την μεταβαση σου στην Ιονια?
Καλα και η Ιονια εχει αρκετα ακυρα πχ περνώντας την Αμφιλοχια και κατηφοριζοντας για Κουβαρα, στον κομβο της Αμβρακιας απο οσο θυμαμαι δεν αναφερει ουτε Λευκαδα ουτε φυσικα Πρεβεζα (δεν παιρνω ορκο για Ακτιο) το οποιο θεωρω τραγικο καθως ο τερματικος της Αμβρακιας ειναι το Ακτιο, η Πρεβεζα και η Λευκαδα.
Γενικα οπως εχω προπει θεωρω οτι η σημανση στους αυτοκινητοδρομους θα επρεπε να δειχνει τις επομενες 1-2 μεγαλες πολεις και στην κορυφη ως 3η επιλoγη τον τερματικο του δρομου. Αρα μετα την Κορινθο θα επρεπε να λεει Κιατο, Ξυλοκαστρο, Πατρα. Αφου αφησεις πισω σου το Κιατο, θα επρεπε να λεει Ξυλοκαστρο, Αιγιο, Πατρα, μετα Αιγιο, Ριο, Πατρα κ.ο.κ.
Το να αναφερεις μικρα ανυπαρκτα χωριουδακια ή περιοχες δεν εξυπηρετει τον ταξιδιωτη και τουριστα να βρει το στοχο του ευκολα. Αυτα για τις μεγαλες χιλιομετρικες πινακιδες. Τωρα να σου λεει οτι σε 2 χλμ εχει κομβο με το Ζευγολατιο πρεπει να στο λεει. Αλλα δεν ειναι αναγκη να στο αναφερει χλμ πριν σε ταμπελες με μεγαλες πολεις ή αστικα κεντρα. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 09, 2017 10:54 am Post subject: |
|
|
Εμένα αντίθετα μου έκανε εντύπωση ότι έλεγε Πρέβεζα στον κόμβος Αμβρακίας. Ομολογώ ότι κακώς παραξενεύτηκα, γιατί από εκεί θα έπρεπε κανείς να βγει.
Μια και μιλήσαμε για κόμβους, εμένα αυτό μου φάνηκε ενδιαφέρουσα και φτηνή λύση για μία σειρά από πηγμένους κόμβους, ειδικά στην Αθήνα. https://en.wikipedia.org/wiki/Diverging_diamond_interchange |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Mon Oct 09, 2017 11:44 am Post subject: |
|
|
Τέτοιος είναι ο κόμβος Ιωαννίνων, Εγνατίας με ΕΟ Ιωαννίνων-Αντιρίου.Αυτού του τύπου οι κόμβοι χρειάζονται και φανάρια,γι αυτό ήδη μελετήθηκε η αντικατάστασή του με δύο κυκλικούς κόμβους(εκεί που έχει τις κόκκινες τελείες στο σχεδιάγραμμα). |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 09, 2017 2:51 pm Post subject: |
|
|
Τάσο με συγχωρείς, αλλά δεν είναι τέτοιος. Στον κόμβο Εγνατίας υπάρχουν ουσιαστικά 3 χρόνοι - οι ευθείες της ΕΟ, οι στροφές από την ΕΟ και οι έξοδοι της Εγνατίας. Το πλεονέκτημα αυτού του μοντέλου με την προσωρινή ανάποδη ροή, είναι ότι τα φανάρια έχουν δύο χρόνους, άρα διασφαλίζεται μεγαλύτερη παροχή.
Πάντως για τον υπ' όψη κόμβο δεν έχω άποψη, όμως για τους κόμβους στην Αθήνα (Ποτάμι με Πέτρου Ράλλη, Ιερά Οδό, Λένορμαν και Δυρραχίου), μου φαίνεται πως τέτοιο σχήμα θα βοηθούσε. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Oct 10, 2017 10:05 pm Post subject: |
|
|
Το μεγαλυτερο προβλημα για εμενα ειναι η Καβαλας.
Εχει τη μεγαλυτερη ροη και ογκο οχηματων απο οποιοδηποτε αλλο καθετο κομβο του Κηφισου (με εξαιρεση την παραλιακη και την ΑΟ) και η εξοδος απο Καβαλας προς Πειραια που γινεται απο τα αριστερα (ακυρο η λωριδα επιταχυνσης να ειναι αριστερα) και η εισοδος απο ποταμι προς Καβαλας γινεται παλι απο αριστερα (ακυρο να κανεις τη λωριδα επιβραδυνσης αριστερα αφου υποχρεωνεις ολες τις λωριδες να πλακωθουν στα φρενα για αυτους που θυμουνται τελευταια στιγμη να στριψουν και ειναι οι εκ δεξιων αργοπορημενοι).
Τελειως ακυρη κατασκευη κομβου.
Πρεπει να βρεθει λυση καθως η κατασταση θα χειροτερευτει με τα χρονια. Αυτο και να λυθει το bottleneck στην Αχαρνων μπας και στρωσει καπως η κατασταση τις ωρες αιχμης.
Συν αυστηρη αστυνομευση στη ΛΕΑ. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Oct 11, 2017 6:58 am Post subject: |
|
|
Στον εσωτερικό περιφερειακό του Μονάχου Mittel Ring , όπου έχουμε 3+3 και 4+4 λωρίδες κυκλοφορίας και ανισόπεδες διαβάσεις που οδηγούν σε φανάρια , έχουν πάρει μια απόφαση η οποία έχει μειώσει το πρόβλημα .
Υπάρχει όριο ταχύτητας 60 χαω , το οποίο τηρείται , άντε να πας 65-67 από όλους γιατί οι κάμερες δεν αστειεύονται .
Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει στρωτή ροή χωρίς τα γκαζώματα και φρεναρίσματα που έχουμε εδώ που δημιουργούν μεγάλες ανασχέσεις .
Ισως θα μπορούσαμε να το δούμε και εδώ με ταχύτητες 60 μέχρι Αχαρνών και 70 μέχρι την Αττική Οδό , τουλάχιστον τις ώρες μεγάλης κυκλοφορίας , όπου μικροτρακαρίσματα μπλοκάρουν όλο τον δρόμο . |
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Oct 14, 2017 6:54 pm Post subject: |
|
|
Όπως είχα γράψει παραπάνω είχα παρατηρήσει δύο καθιζησεις ,"βυθίσματα" στο οδοστρωμα στον κόμβο Αυγού και στην είσοδο του ΣΕΑ. Μπορεί να κλείνει για αυτό το λόγο... |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Oct 14, 2017 7:10 pm Post subject: |
|
|
Παραπλησιο προβλημα με αυτο που ειχε παρουσιαστει στην Αμφιλοχια???
Ή λογω της βιασυνης να παραδοσουν τον δρομο δεν ειχαν κατσει τα υλικα στα κομματια που γιναν επιχωματωσεις και τωρα που πατηθηκαν υποχωρησαν λιγο? |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Oct 17, 2017 6:43 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά συγγνώμη ποιος το γραψε το άρθρο? Είναι σοβαρή σύγκριση αυτή που κάνει με την εγνατία οδό? Επειδή η εγνατία έχει 28 σήραγγες μέχρι το Μέτσοβο που διασχίζει κάθετα την Πίνδο πρέπει να έχει κι η ιονία που δεν περνάει δα κι από εξόχως ορεινά εδάφη? Πού τα είδε τα προβληματικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά στην ιονία. Αυτά που μπορούμε τουλάχιστον εμείς οι άσχετοι να αντιληφθούμε, κλειστές στροφές δεν έχει, πλην δυο τριών εξαιρέσεων αλλά κι αυτές καλοφτιαγμένες, καλές καμπύλες έχει με καλή ορατότητα, δηλαδή καλύτερα είναι η κλειστή στροφή πάνω στη γέφυρα Κρυσταλλοπηγής και μετά ανεβαίνει η εγνατία στο θεό μέσα σε 10 χιλιόμετρα? Ή μήπως δεν έφτιαξαν κι εκεί αρκετά τούνελ και γέφυρες. Κι η ποιότητα οδοστρώματος σε σχέση με την εγνατία είναι καλή αν σκεφτούμε ότι η εγνατία κατά τμήματα πάλιωσε (πχ Ασπροβάλτα-Στρυμόνας ταλιατέλα ογκραντέν και μπαλώματα παντού). Θα μπορούσαμε να το αντιστρέψουμε και να αναρωτηθούμε αν στην εγνατία θα μπορούσαν να αποφύγουν κάποια τούνελ ή γέφυρες αλλά τα εδάφη είναι όντως δύσκολα και δεν είμαστε και Κίνα να φτιάχνουμε κρεμαστή γέφυρα για ψύλλου πήδημα...Η χάραξη της ιονίας μου δίνει την εντύπωση της μοντέρνας χάραξης ταυτόχρονα με την επιδίωξη να αποφευχθούν τα τούνελ που μειώνουν την ταχύτητα και κατ επέκταση τα μεγάλα τεχνικά που είναι άλλωστε και ακριβά. Όλα αυτά βέβαια μπορεί και να ναι μπούρδες...  |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Oct 17, 2017 8:32 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζοντας πράγματα και καταστάσεις από άλλα παρόμοια έργα οδοποιίας και το τι ρημαδιό αφήνουν πίσω τους οι κατασκευαστικές, συμμερίζομαι κατά γράμμα τα παράπονα των Ηπειρωτών περί καταστροφής επαρχιακών οδών και έλλειψης λοιπών συνοδευτικών έργων.
Ωστόσο, διαβάζοντας τα παράπονα που παραθέτει το κείμενο όταν συγκρίνει τον Α2 με τον Α5, αυτόματα μου ήρθε στο μυαλό αυτή η εικόνα.
Παληκαριά, δεν είναι αργά για την Ιόνια να αποκτήσει και άλλες σήραγγες. Θέληση να υπάρχει... |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Oct 17, 2017 9:57 pm Post subject: |
|
|
Χαχαχαχα κλαιω
Μου θυμιζει της "σηραγγες" της περιφερειακης Υμηττου που ενω οι κατοικοι διαμαρτυρονταν για το δασος ο Ακτωρας ελεγε οτι δεν θα πειραχθει τιποτα και θα γινουν τουνελς για να μην επηρεαστει η χλωριδα και η πανιδα και τελικα γινανε cut & covers, εσκαψαν το βουνο, εφτιαξαν στο ορυγμα το τεχνικο-τουνελ, και μετα ξανασκεπασαν και φυτεψαν.
Τετοια τουνελ φτιαχνω και γω με lego. Τουνελ ειναι αυτο στον Ολυμπο. Τουνελ ειναι αυτα της Εγνατιας που κοβουν την Πινδο, ειναι τα αντιστοιχα της Παναγοπουλας, της Κλοκοβας και των Ελβετικων Αλπεων. Εκει ειναι οι σοβαρες σηραγγες. Ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Oct 17, 2017 10:17 pm Post subject: |
|
|
Προφανως μας τρολλαρουν οι φιλοι μου οι Ηπειρωτες δεν εξηγειται αλλιως. Η Ιονια χειροτερη απο την Εγνατια?? Δεν εχει αρκετες κοιλαδογεφυρες και τουνελ?? Ειναι τωρα αυτα σοβαρα επιχειρηματα?? Η Ιονια στο μεγαλυτερο κομματι της ισως βρισκεται σε πεδινα τμηματα τα οποια η Εγνατια δεν τα ονειρευεται στο κομματι της Ηπειρου. Που να κανεις κοιλαδογεφυρα? Στον καμπο του Αγρινιου ή στο Μεσολόγγι? Ή επρεπε να παμε τον δρομο μεσα απο το Αγρινιο για να κανουμε τουνελς και κοιλαδογεφυρες στην Κλεισουρα? Ακομα και το Καμπη - Ιωαννινα ειναι κλασεις ανωτερο απο παμπολα κομματια της Εγνατιας η οποια για να ριξει το κοστος πατησε σε υπαρχοντα δικτυα και σε ξεπερασμενα γεωμετρικα χαρακτηριστικα.
Εδω μέσα πρόσφατα δεν συζηταγαμε ποσο ασχημη ειναι η Εγνατια στο κομματι της παρακαμψης Καβαλας και ποσο ασχημα γεωμετρικα χαρακτηριστικα εχει με συνεχομενες αχρειαστες στροφες αντι να εχει ακολουθησει αλλα χαραξη, απλα και μονο για να συμπιεστει το κοστος? Και δεν ειναι το μονο παραδειγμα. Μετα τη Βεροια με κατι στροφιλικια πανω στο βουνο σε αυτοκινητοδρομο? Ή τη μεγαλη συνεχομενη ανηφορικη στροφη στο Νεοχωρι-Κρυσταλλοπηγη της Εγνατιας?
Εχει τα ιδια αναγλυφα να διαχειριστει η Ιονια με την Εγνατια και γκρινιαζουν οι Ηπειρωτες? Ακομα και της Ολυμπιας κατα τοπους ηταν πολυ χειροτερα τα αναγλυφα ειδικα στο νομο Αχαιας οπως και του Αιγαιου στα Τεμπη. Τι να κανουμε τωρα να βαλουμε ενα ορεινο ογκο της ταξης του Ολυμπου κατα μεσης του καμπου Αγρινιου για να τους κανουμε σηραγγα 8χλμ? Ή να καναμε σηραγγα απο την καμπη μεχρι τα Γιαννενα? Η Πινδος ειναι δεν ειναι δα και οι Αλπεις να πρεπει να ξετρυπησουμε τουνελ δεκαδων χλμ στη μεση του πουθενα.
Ελεος λιγο μετρο και συνεση δεν βλαπτει. Αποκτησατε υπερσυγχρονο αυτοκινητοδρομο ευρωπαιων προδιαγραφων υστερα απο δεκαετιες απομονωσης οταν το νησι μου η Κρητη, με το μεγαλυτερο τουριστικο προιον και ογκο τουριστων κατ'ετος στην επικρατεια δεν εχει ουτε μισο χλμ τετοιου δρομου. Μακαρι να ειχαμε εμεις την Ιονια. Θα καναμε ταματα και λαμπαδες στον Σπιρτζη και σε ολους τους Σπιρτζηδες καθε μερα. |
|
Back to top |
|
 |
|