View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
spyrossss New Member

Joined: 17 Jun 2014 Posts: 13
|
Posted: Thu Sep 21, 2017 8:14 pm Post subject: |
|
|
Κριμα για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς τους,αλλά γενικά λείπει η οδηγική παιδία,δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό που προκαλεί σοβαρά ατυχήματα είναι από 18 έως 30 ετών.
Ευχομαι να μην ξανά θρηνήσουμε θύματα σε αυτόν τον δρόμο αλλά και στους υπόλοιπους .
Εγω πάω συχνά στην Πρέβεζα και απ αυτόν το δρόμο έχω να περάσω χρόνια,χώρια το ότι σπας το αμαξι από τις λακούβες φοβάσαι μην αγκαλιαστεις με κανένα άλλο διερχόμενο όχημα.
Προτιμώ εδώ και χρόνια την διαδρομή Αθήνα-Φιλιππιάδα(κλειστός αυτοκινητόδρομος πλέον) και μετά εο Φιλιππιάδας-Πρέβεζας . |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Sep 21, 2017 8:48 pm Post subject: |
|
|
@Spyross. Καλησπέρα, θά σού πώ αυτό πού μού ανέφερε φίλος μου,αξιωματικός τής Αστυνομίας, στό Αγρίνιο.
Οι ημέρες πού δέν έχουμε συμβάν,στόν δρόμο Αμφιλοχίς -Βόνιτσας/ Ακτιο-Λευκάδα, είναι ελάχιστες. Συμβάν εννοούμε τροχαίο. Άν μάλιστα λάβουμε υπόψη πώς έχει νά γίνει συντήρηση γιά μεγάλο διάστημα. . |
|
Back to top |
|
 |
spyrossss New Member

Joined: 17 Jun 2014 Posts: 13
|
Posted: Thu Sep 21, 2017 9:00 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα Γιάννη
Λογικό μου ακούγεται με τέτοιο οδόστρωμα και με τέτοιους οδηγούς που έχουμε,αλλά και καλός οδηγός να είσαι αν σου έρθει ο άλλος επάνω σου η είναι να γίνει τι να το κανεις.
Έχουνε γίνει τόσα σοβαρά και μη τροχαία και δεν βλέπω να τους ιδρώνει το αυτί κάτι πήγαν να κάνουν πριν μερικά χρόνια αλλά το άφησαν στο έλεος του θεού.
Καλό βραδυ! |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Thu Sep 21, 2017 10:42 pm Post subject: |
|
|
Thanos_Pal wrote: | Μακάρι να είχαμε τους ίδιους αυτοκινητόδρομους και ας είχαμε και πιο πολλά προβλήματα με τα διόδια
Danos o κόμβος του Ρίου προχωράει? Λυκοπορια και Δρέπανο είναι έτοιμοι οι Α/Κ? |
Γεια σου θανο όλα έτοιμα πλην του Ριου που τελειώνει σιγά σιγά .. λεπτομέρειες !! |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Sep 21, 2017 11:01 pm Post subject: |
|
|
spyrossss wrote: | Κριμα για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς τους,αλλά γενικά λείπει η οδηγική παιδία,δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό που προκαλεί σοβαρά ατυχήματα είναι από 18 έως 30 ετών.
Ευχομαι να μην ξανά θρηνήσουμε θύματα σε αυτόν τον δρόμο αλλά και στους υπόλοιπους .
Εγω πάω συχνά στην Πρέβεζα και απ αυτόν το δρόμο έχω να περάσω χρόνια,χώρια το ότι σπας το αμαξι από τις λακούβες φοβάσαι μην αγκαλιαστεις με κανένα άλλο διερχόμενο όχημα.
Προτιμώ εδώ και χρόνια την διαδρομή Αθήνα-Φιλιππιάδα(κλειστός αυτοκινητόδρομος πλέον) και μετά εο Φιλιππιάδας-Πρέβεζας . |
Συμφωνω απολυτα για το θεμα της οδηγικης παιδειας ή καλυτερα της ελλειψης αυτης που ξεκινα απο τα σπιτια μαζι με την ελλειψη αυτοσεβασμου και σεβασμου.
Στα του δρομου, τα τελευταια 10 χρονια πηγαινα Πρεβεζα-Λευκαδα απο το Αμφιλοχια-Ακτιο. Καροδρομος μεν αλλα η ενναλακτικη με Μακρυνορος-Αρτα-Πρεβεζα ηταν πολυ χειροτερη, χρονοβορα και μεγαλυτερη.
Φετος πηγαινοντας βγηκα Αμφιλοχια και πισω γυρισα, Βονιτσα και Ακτιο. Κ@λοδρομος με ελαχιστα τμηματα νεα ασφαλτο. Στο γυρισμο επειδη φοβηθηκε το ματι μου (ιδιως κατι Βουλγαρια που πηγαιναν του σκοτωμου), ειπα να γυρισω μεσω Αρτας. Εεεε πλεον ειναι απολαυση. Πρεβεζα Αρτα 30 λεπτα (give or take) και Αρτα - Αμφιλοχια 10-12 λεπτα. Δεν προκειται πλεον να ξαναπαω μεσω Αμφιλοχιας-Βονιτσας μεχρι να τελειωσει (αν τελειωσει ποτε) η Αμβρακια.
Πας ανετα μεχρι Αρτα και απο κει ο δρομος μεχρι Πρεβεζα ειναι πεδινος, μεγαλυτερης διατομης και με λιγοτερες στροφες και καλυτερες δυνατοτητες για προσπεραση αν απαιτηθει. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Sep 22, 2017 7:43 am Post subject: |
|
|
Επειδή πηγαίνω τακτικότατα στήν πατρίδα μου,Σύβοτα Θεσπρωτίας, από τόν Φεβρουάριο καί εντεύθεν, είπα γειά στό Αμφιλοχία -Άκτιο. Άς είναι καί 50 χλμ παραπάνω, δέν τό συζητώ,βγαίνω στήν Εγνατία, σέ 40 λεπτά από τόν κόμβο Αμφιλοχίας, όταν στό ίδιο διάστημα δέν θά είχαν φτάσει κάν στό Άκτιο,περίπου 45 λεπτά τό έκανα,από τόν κυκλικό κόμβο |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Sep 22, 2017 9:59 pm Post subject: |
|
|
@giannisp: Εεεε απο το καλοκαιρι που παραδοθηκε και το Αμφιλοχια - Αρτα πλεον θα εισαι βασιλιας.
Παντως οταν επιστρεφοντας το καλοκαιρι εκανα το Αρτα - Αμφιλοχια σε 15 λεπτα πραγματικα δεν μπορουσα να πιστεψω οτι οι στροφες του Μακρυνόρους ηταν παρελθον και οτι ενα κομματι που το εκανες πανω απο μιση ωρα ιδιως αν επεφτες σε νταλικα τωρα γινεται με απολυτη ασφαλεια σε 15 λεπτα. Χαλαλι τα διοδια. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Sep 23, 2017 5:35 am Post subject: |
|
|
Έχουμε τίποτα νεότερο απο την Αμβρακία Οδό? Η εργολαβία σκούπα που έλεγαν προχωράει ή θα πρέπει να θρηνήσουμε κι άλλα θύματα? Μιλάμε για ενα εργο 48 χιλιομλετρων με ποσοστό ολοκλήρωσης λίγο πιο πάνω απο 50%. Πρακτικά αυτο σημαίνει 25 χλμ τα οποία με την κατάλληλη σύνδεση με το τοπικό δίκτυο είναι έτοιμα.
Στην τελική ας δοθεί στην Ιόνια. Σε 1 χρόνο το πολύ θα το έχουν έτοιμο... |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Sep 23, 2017 2:26 pm Post subject: |
|
|
Για την Αμβρακία οδό:
- το ότι "γίνεται" ένας καινούργιος δρόμος δε θα έπρεπε να είναι δικαιολογία, για να αφήσεις τον παλιό σε προφανώς άθλια κατάσταση. Νομίζω πως με μία αξιοπρεπή συντήρηση τα ατυχήματα θα μπορούσαν να περιοριστούν κατά πολύ - θα ήθελα πάντως να ξέρω ποιος έχει την ευθύνη του δρόμου. Τα δύο αιτήματα δε θα έπρεπε να συνδέονται, γιατί έτσι είναι που δε γίνεται τίποτε.
- το γεγονός ότι δεν αναφέρεται στο ΦΕΚ των αυτοκινητοδρόμων για μένα σημαίνει ότι δε σκοπεύουν να βάλουν διόδια, ούτε συνεπώς να τεθεί προς παραχώρηση. Άρα η πιθανότητα να δοθεί στην Ιόνια είναι μηδενική.
- και κατά τη γνώμη μου καλώς. Το να δοθεί ένας δρόμος προς κατασκευή, αλλά και λειτουργία σε μία κοινοπραξία με ανάθεση είναι πολύ κακό σημάδι για τα δημόσια έργα στη χώρα. Αυτό που είναι απαράδεκτο εκ των πραγμάτων, είναι ο τρόπος που γίνεται η έκπτωση και αντικατάσταση των εργολάβων σε δημόσια έργα, ο οποίος είναι σαφές ότι καθυστερεί υπερβολικά.
Συμπερασματικά μην περιμένετε Αμβρακία Οδό πριν από το 2022. Ακόμη και το κομμάτι που δουλεύεται να γίνει σχετικά σύντομα, το όφελος θα είναι μικρό κυκλοφοριακά και λίγο μεγαλύτερο ως προς τα ατυχήματα, αφού ουσιαστικά δεν παρακάμπτεται η Βόνιτσα και πάλι. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Sep 24, 2017 2:09 am Post subject: |
|
|
Ρεαλιστικά η μόνη λυση για την έγκαιρη ολοκλήρωση του άξονα είναι η ένταξη στη σύμβαση παραχώρησης της Ιόνιας με την εγκατάσταση διοδίων. Συμφωνώ πως δεν είναι και ο πλεον σωστός τρόπος η απευθείας ανάθεση αλλά πρέπει ολοι μας να αναλογιστούμε την πορεία των δημοσίων εργων τα τελευταία 40 χρόνια στη Χώρα μας και αν όντως η 'σαλαμοποίηση' του αντικειμένου των έργων αλλά και οι εξωπραγματικές εκπτώσεις είναι η κατάλληλη διαδικασία.
Την ευθύνη την έχει η περιφέρεια αλλά έχει αφεθή εδω και χρόνια στην τύχη του όπως και άλλοι περιφερειακοί άξονες π.χ. η Ε.Ο. Ναυπάκτου-Ιτέας που βρίσκεται σε παρόμοια τραγική κατάσταση. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Sep 24, 2017 9:05 pm Post subject: |
|
|
Βεβαια μιλαει για προσκρουση σε μεταλλικό στηθαίο. Μέσα στα τουνελ δεν εχει στηθαια ασφαλειας. Μηπως ειναι εικονα αρχειου απο παλαιοτερο ατυχημα?? |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Sep 24, 2017 9:11 pm Post subject: |
|
|
SP73 wrote: | Για την Αμβρακία οδό:
- το γεγονός ότι δεν αναφέρεται στο ΦΕΚ των αυτοκινητοδρόμων για μένα σημαίνει ότι δε σκοπεύουν να βάλουν διόδια, ούτε συνεπώς να τεθεί προς παραχώρηση. Άρα η πιθανότητα να δοθεί στην Ιόνια είναι μηδενική.
- και κατά τη γνώμη μου καλώς. Το να δοθεί ένας δρόμος προς κατασκευή, αλλά και λειτουργία σε μία κοινοπραξία με ανάθεση είναι πολύ κακό σημάδι για τα δημόσια έργα στη χώρα. Αυτό που είναι απαράδεκτο εκ των πραγμάτων, είναι ο τρόπος που γίνεται η έκπτωση και αντικατάσταση των εργολάβων σε δημόσια έργα, ο οποίος είναι σαφές ότι καθυστερεί υπερβολικά.
|
Δωστο στην Ιονια (ΓΕΚ Τερνα) χωρις διοδια τοτε. Και ζητησε τους αντισταθμιστικα οφελη δλδ σου δινουμε την Αμβρακια να την τελειωσεις, δεν θα εισπραττεις κατι αλλα αντισταθμιστικα σου δινω να φτιαξεις πχ τις ζευξεις και την αναβαθμιση του δρομου απο Ιονία προς Αγρίνιο, ή/και προς Αστακο ή/και την συνδεση Λευκαδας.
Και για να μην κατηγορηθεις για απευθειας αναθεση στις δημοπρατησεις των εργων αυτων, βαλε ποσοστο μοριοδοτησης αναδοχου (πχ 30-50%) αν εχει κανει αντιστοιχο μεγαλο οδικο εργο στην περιοχη.
Αρα δημοπρατω το εργο ανοικτο σε ολους για μειοδοσία και αν καποιος εχει κανει αντιστοιχο μεγαλο οδικο εργο στην περιοχη τοτε τον μοριοδοτώ/πριμοδοτώ με 30%. Και η τελικη επιλογη θα γινει με βαθμολογια που θα βγαινει απο τη μειοδοσια του εργου και την προηγουμενη εμπειρια. Σωστο και δικαιο.
Οχι να αφηνουμε τον καθε κατσαπλια κατασκευαστη να δινει 70% εκπτωσεις που δεν μπορει να υποστηριξει, μετα να σκαει, να παραταει ενα εργο 5+ χρονια πισω και να μην τρεχει μια. Δεν μπορεις να κρεμας τοπικες κοινωνιες και την ιδια την χωρα σε πανελλαδικο επιπεδο ουτε να παιζεις με το κρατος. Καποια στιγμη πρεπει οι μπακαληδες και οι ερασιτεχνες (σε ολα τα επαγγελματα και σε ολους τους χωρους) να πανε σπιτι τους. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Sep 25, 2017 4:25 pm Post subject: |
|
|
Κάθε χρόνο αρχές Νοέμβρη πάω από την Αθήνα στη Σιάτιστα. Πέρυσι, αν και δόθηκαν σε χρήση οι παρακάμψεις Αρτεσιανού και Ριζοβουνίου, που βελτίωναν τελείως τοπικά κάποια κατάσταση, είπα ευτυχώς, του χρόνου θα πάμε από τον Ε65. Επειδή όμως δεν βλέπω φως στον Ε65 μέχρι τότε, θα ήθελα τη γνώμη σας:
Πεπατημένη δηλ. Αθήνα - Λαμία - Δομοκός - Ν. Μοναστήρι - Τρίκαλα - Καλαμπάκα - Γρεβενά - Εγνατία ή
Ολυμπία Οδός - Γέφυρα - Ιονία Οδός - Εγνατία Οδός;
Από την πεπατημένη έκανα χαλαρά 5h45΄ |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Sep 25, 2017 4:48 pm Post subject: |
|
|
@ Mike... Καλησπέρα, ωραία πόλη η Σιάτιστα. Από τόν κόμβο Ιονίας/Εγνατίας, η Σιάτιστα ,είναι δέν είναι 50 λεπτά, οπότε ευκαιρία νά δοκιμάσεις τήν Ιονία.. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Sep 25, 2017 7:43 pm Post subject: |
|
|
apapa wrote: |
Οχι να αφηνουμε τον καθε κατσαπλια κατασκευαστη να δινει 70% εκπτωσεις που δεν μπορει να υποστηριξει, μετα να σκαει, να παραταει ενα εργο 5+ χρονια πισω και να μην τρεχει μια. Δεν μπορεις να κρεμας τοπικες κοινωνιες και την ιδια την χωρα σε πανελλαδικο επιπεδο ουτε να παιζεις με το κρατος. Καποια στιγμη πρεπει οι μπακαληδες και οι ερασιτεχνες (σε ολα τα επαγγελματα και σε ολους τους χωρους) να πανε σπιτι τους. |
Σε αυτό συμφωνώ, όμως θεωρώ ότι καταδεικνύει τα προβλήματα στην αντικατάσταση. Το λογικό είναι, όταν υπάρχει μία καθυστέρηση (πχ 6 μήνες), ο ανάδοχος να εκπίπτει, παίρνοντας το ποσό που έχει αναγνωριστεί ότι δούλεψε, χωρίς πρόσθετα και με έκπτωση των εγγυητικών καλής εκτέλεσης. Αμέσως επαναπροκήρυξη του υπόλοιπου, με τις ίδιες προδιαγραφές. Έτσι περιορίζεται η καθυστέρηση και δε χάνονται χρήματα.
Είμαι αρκετά σίγουρος ότι το πλαίσιο, ακόμη και αν δεν είναι αυτό, έχει αντίστοιχες ασφαλιστικές δικλείδες (και όποιος ξέρει ας διορθώσει). Για μένα το πρόβλημα έγκειται στους δημόσιους μηχανισμούς ελέγχου - με τους οποίους κατά τύχη μόνο ολοκληρώνονται τα έργα. Όμως και στα "αυτοχρηματοδοτούμενα" το ίδιο ίσχυσε - τα 3,5 (Ιόνια, μισή Ολυμπία, Μορέας, Αιγαίου) από τα 6 ολοκληρώθηκαν και αυτά μετά από 10+ χρόνια.
Και κάτι άσχετο - Σαφώς υπάρχουν δρόμοι σε τραγική κατάσταση, όπως το Αμφιλοχία-Λευκάδα. Όμως το να έχουμε 4 νεκρούς σε δύο μέρες στην Εγνατία λέει και κάτι άλλο. Ευτυχώς οι δικαιολογίες μας για το οδικό δίκτυο έχουν μειωθεί πολύ, όμως δεν υπάρχει δρόμος στον οποίο να μην μπορεί να συμβεί ατύχημα. Πρέπει να πάρουμε αλλιώς την οδική μας συμπεριφορά, γιατί με αυτούς τους ρυθμούς στα επόμενα 20 χρόνια θα έχουμε άλλες 20 χιλιάδες νεκρούς στην Ελλάδα. Μετά θα οδηγούνται μόνα τους τα αυτοκίνητα και μάλλον θα μειωθούν... |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Sep 25, 2017 9:59 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς για αυτό που αναφέρεις φταίει η οδηγική μας παιδεία ή καλύτερα η έλλειψη αυτής και του αντίστοιχου σεβασμού προς την ανθρώπινη ζωή, τη δική μας και των άλλων.
Όσους δρόμους και να φτιάξουμε, όσο ο Νεοέλληνας Νεάτερνταλ Αυστραλοπίθηκος των Βαλκανίων τρέχει στους δρόμους σαν να μην υπάρχει αυριο, τότε όλους τους δρόμους να τους κάνουμε Ολυμπίες, Ιονίες και Εγνατίες πάλι γενοκτονία θα έχουμε.
Το πόρισμα βγήκε για τον μακαρίτη το γιο του Βακάκη και η "μοιραία" Πόρσε λέει έτρεχε με 320χλμ/ώρα. Λάθος η Πόρσε δεν έτρεχε από μόνη της. Κάποιος με μικρή αυτοεκτίμηση και μικρή εκτίμηση για το συνοδηγό του και τους γύρω του βγήκε σε κλειστο αυτοκινητόδρομο και πήγαινε 190χλμ πανω από το μεγιστο όριο ταχύτητας!!!!
Τέτοιοι άνθρωποι αν δεν ειχαν καταφερει να αυτοκτονησουν μονοι τους (γιατι οταν τρεχει ετσι περι αυτοκτονιας και δολοφονιας προκειται), έπρεπε να συλλαμβάνονται και να κάνουν ισόβια κοινωνική εργασία στο ΚΑΤ το πρωί και σε νεκροταφεία τα απογεύματα. Και να μην μπορούν το βράδυ να κοιμηθούν από τους εφιαλτες.
Δεν βαζει αλλιώς μυαλό το ζουλάπι κατσαπλιάς Έλλην. Πρεπει να περασουν πολλες δεκαετιες και αλλαγη μυαλου, κουλτουρας, παιδείας κτλ ξεκινώντας απο τις οικογενειες και μετα το σχολειο, την πολιτεία, την Τροχαία.
Όσους δρόμους και αν μας κανουν...
Εδώ σε κεντρικούς δρόμους της Αθηνα οι ποδηλατες συμπεριφερονται λες και τους ανηκει το οδοστρωμα και περνανε με κοκκινα φαναρια αδιαφορώντας για την διερχομενη καθετη κυκλοφορια λες και εχουν προτεραιοτητα. Ή οι μηχανες κανουν τους δρομους αυτοσχεδιες πιστες λες και εγιναν ξαφνικα ολοι (με παπια και υψηλου κυβισμου) Βαλεντινο Ροσι. Δεν συζητω για τους 4τροχους Σουμαχερ και τις 4τροχες καμπιες. Οι μεν πρωτοι οδηγουν λες και τρεχουν Σαββατο για qualified lap και pole position οι δε δευτεροι πιανουν την αριστερη και πηγαινουν με 40χλμ σε δρομους με οριο πχ 90 (συνηθως γυναικες και παπουδια). |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Sep 28, 2017 1:24 pm Post subject: |
|
|
Θα απαντήσω με ενα γρίφο, όταν θα ξεκινήσουν τα έργα στο νότιο κομμάτι.
Μου φαίνεται αδιανόητη αυτή η καθυστέρηση, απο αρχές Απρίλη πάμε για αρχές Νοέμβρη και αν..... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Sep 28, 2017 1:57 pm Post subject: |
|
|
@ Θάνος, BINGO !!!,μόλις δοθεί η έγκριση , εκβιασμός κανονικότατος... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Sep 28, 2017 3:16 pm Post subject: |
|
|
Αντέ καλό 2018 για τον Ε-65.
Εν τω μεταξύ δείτε το παρακάτω video από υπεργολάβο της ΤΕΡΝΑ για τα χωματουργικά στην περιοχή της Ξυνιάδος:
https://www.youtube.com/watch?v=AlA8IgIG5v0 |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
malakudi New Member

Joined: 12 Mar 2017 Posts: 14
|
Posted: Mon Oct 02, 2017 8:11 am Post subject: |
|
|
Επειδή κάνω συχνά το Θεσσαλονίκη - Πάτρα, σκέφτομαι να εγκαταστήσω το fast pass της Νέας Οδού. Όμως απ' ότι βλέπω αυτό δε συνεργάζεται με τα μηχανήματα των άλλων εταιριών και αν έχω καταλάβει καλά, στην Αθηνών - Θεσσαλονίκης πρέπει να έχεις δύο μηχανάκια για να περνάς όλα τα διόδια. Γιατί γίνεται αυτό; Επίσης ,τα διόδια της Εγνατίας που τώρα δεν έχουν τέτοιο σύστημα, ξέρουμε σε ποιο από τα δύο συστήματα θα ενταχθούν;
Δε θα πρέπει το κράτος να τους υποχρεώσει να γίνουν όλοι συμβατοί μεταξύ τους; Υπάρχει κάποια τέτοια προοπτική; |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Oct 02, 2017 3:14 pm Post subject: |
|
|
Η σύντομη απάντηση είναι ότι η διαλειτουργικότητα σήμερα αφορά συμμετοχές του Άκτωρα σε κοινοπραξίες. Δεν είναι κλειστό για τους άλλους, αλλά η ΤΕΡΝΑ δε θέλει να πληρώνει προμήθειες στους υπόλοιπους. Περισσότερα εδώ - μπορεί να είναι παλιό, αλλά νομίζω ισχύει ακόμη.
http://www.kathimerini.gr/796794/article/epikairothta/ellada/o-a8eatos-polemos-twn-diodiwn
Η Εγνατία θα μπει όταν παραχωρηθεί και θα στοιχημάτιζα ανάλογα με τον ανάδοχο. Όμως όλες αυτές οι λύσεις θα έπρεπε να έχουν ήδη αντικατασταθεί με πιο σύγχρονα συστήματα - νομίζω πάντως πως κάπου πήρε το μάτι μου ότι θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.
Πάντως πρόσεχε και την εξής παγίδα - ακόμη κι εκεί που υπάρχει διαλειτουργικότητα, για να πάρεις την έκπτωση πρέπει να έχεις το συγκεκριμένο μηχάνημα - και δεν είναι της πλάκας. Στη γέφυρα πχ, από την πρώτη διέλευση κερδίζεις 20% περίπου. Οπότε στην περίπτωσή σου, ίσως χρειάζεται να πάρεις περισσότερα από ένα. Επ' ευκαιρία, δε συμφέρει καλύτερα Εγνατία, Ιόνια και Γέφυρα; |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Oct 04, 2017 5:07 pm Post subject: |
|
|
Η Ιόνια Οδός έβγαλε βίντεο https://youtu.be/YWMJlWJKYes .
Επειδή επιτέλους την οδήγησα, είναι όντως εξαιρετικός δρόμος συνολικά και για μένα πιο καλοφτιαγμένος από την Ολυμπία.
Μικροπαρατηρήσεις πάντως έχω:
- ο κόμβος με την Εγνατία. Θα δυσκολευτώ να ξεκολλήσω από αυτό, μου φαίνεται εντελώς παράλογος
- το ΣΚ ήταν κλειστοί οι κόμβοι στη Γαβρολίμνη και στον Άγιο Ηλία, δεν ξέρω αν έχουν παραδοθεί γενικότερα.
- στα σημεία όπου εκκρεμούν οι ΣΕΑ και οι κόμβοι, τα σήματα θα μπορούσαν να είναι μέσα πιο μέσα στη ΛΕΑ, ώστε να μη στενεύει ο δρόμος.
- μία δύο συνδέσεις τμημάτων είναι λίγο πρόχειρες (σίγουρα πριν στην προσωρινή έξοδο στη Σκλίβανη που τώρα έχει κλείσει και νομίζω το άλλο σημείο είναι στο Κομπότι)
- αυτά τα όρια ταχύτητας, που είναι μονίμως στα 100 χαω, είναι λίγο αχώνευτα. Ελπίζω να οφείλεται σε έλλειψη αντιολησθητικού τάπητα και να αλλάξει στο εγγύς μέλλον, αλλιώς το 1:40 Ρίο-Εγνατία που διαφημίζει η Ιόνια, δε βγαίνει με τίποτε. (και για να μην υπάρχει αμφισβήτηση το λέει ακριβώς εδώ).
@pettakos - ευχαριστώ, διόρθωσα και εγώ τα links
Last edited by SP73 on Sat Oct 07, 2017 10:53 am; edited 4 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|