View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 4:03 pm Post subject: |
|
|
Πατρα - Πυργος επρεπε να γινει ΟΤΚ οποτε εξοικονομουσες χρηματα. Απλά έπρεπε να εξασφαλισεις επαρκη και συνεχη αστυνομευση ωστε να μην μπαινουν τρακτερια στο δρομο. Επιπλεον επρεπε σιγα σιγα να φτιαξεις αγροτικες χωματινες οδους για να τους καλυψεις τις μετακινησεις.
Ε65 ομοιως επρεπε να γινει ΟΤΚ και θα ειχε ηδη τελειωσει οπως και η Αμβρακια. Θεωρω οτι και το Ιωαννινα - Κακκαβια ως ΟΤΚ ειναι πιο ευελικτο και σχετικα ευκολοτερα υλοποιησιμο (feasible ελληνιστί)
Τσακωνα - Καλο Νερο δεν ξερω αν με βαση τα δημογραφικα της περιοχης και την παραγωγικη συνεισφορα της στην οικονομια, δικαιολογει Α/Δ ή ακομα και ΟΤΚ. Αυτο το κομματι οπως και το Πυργος - Καλο Νερο θα μπορουσαν απλα να αναβαθμιστουν σε 1+1 με φαρδυα λωριδα και υποτυπωδη ημι-ΛΕΑ ή σε εναλλαξ 1+2/2+1 οπως καποια παραλιακα κομματια του Πρεβεζα-Ηγουμενιτσα. Πχ η διατομη του Ηρακλειο - Αγια Βαρβαρα ειναι καλη για το μεγαλυτερο οδικο δικτυο της χωρας που χρειαζεται αναβαθμιση (δλδ συνδεση χωριων με κεφαλοχωρια ή μικρες πολεις). |
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 7:44 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: |
Αρχίζω νά πιστεύω καί η Δυτική Μακεδονία θά αρχίσει νά χρησιμοποιεί τήν Ιόνια γιά τήν Αθήνα
|
το χιλιομετρικο οριο για την επιλογη της διαδρομης, Κλειδι Ημαθιας ή Ιωαννινα ειναι στη Σιατιστα. ως εκ τουτου, Καστοριανοι, Γρεβενιωτες και οποιοι δυτικοτεροι αυτων μαλλον επιλεγουν Ιονια οδο.
ο δρομος αυτων των περιοχων ειναι ο Ε65 οταν με το καλο ολοκληρωθει.
οπως και της Δυτικης Θεσσαλιας. αυτος ο δρομος ειναι για δυσκολους λυτες και τα επιχειρηματα της αλλαγης χαραξης δεν με πειθουν ως τα πραγματικα. με μια 1η σκεψη συμφωνω οτι απο Τρικαλα και πανω πρεπει να συνεχιστει ως ΟΤΚ. ειδικα οταν το Νο 1 προβλημα ειναι η χρηματοδοτηση του. ετσι κ αλλιως μεχρι Τρικαλα καλυπτεται πανω απο το μισο της ''δουλειας'', δηλαδη πληθυσιακα και εμπορικα. ομως! αν ριξει κανεις μια προσεκτικη ματια, με την ολοκληρωση του καλυπτει μεγαλο τμημα και του Ν. Ιωαννινων (γνωστο ) αλλα και της κεντρικης Μακεδονιας. με το μηκος του Ε65 ολοκληρωμενου οπως φαινεται απο τις μελετες ακομα και η Βεροια και η Ναουσσα και φυσικα ολες οι δυτικα αυτων των πολεων περιοχες της Ημαθιας αλλα και της Πελλας ερχονται χιλιομετρικα, πιο κοντα στην Αθηνα μεσω Ε65. με ΟΤΚ στο επιμαχο τμημα αρα και ελλειψη διοδιων( και συνολικο κοστος γενικα ) μηπως δημιουργειται προβλημα στα οικονομικα συμφεροντα του κεντρικης οδου, αυτοκινητοδρομου Αιγαιου, Νεας οδου ή οπως αλλιως εχουν βαπτισει τελος παντων την Αθηνων-Θεσσαλονικης;
και εδω ερχεται ο αρχικος προβληματισμος μου ( οχι δικος μου βασικα αλλα των αρμοδιων ) ως προς τι ειδος δρομου πρεπει να κατασκευαστει αλλα και η πορεια της χαραξης που ανεφερα. με την αρχικη, ολοι σχεδον οι Γιαννιωτες (σιγουρα οι της πολης ) θα επελεγαν τον Ε65. ισως με λιγα χλμ παραπανω (20-30) αλλα με σαφως λιγοτερο κοστος λογω αποφυγης της γεφυρας Ριου. με την τωρινη, βαζει μεσα για τον ιδιο λογο ολες τις προαναφερομενες περιοχες. αρα;
Υ.Γ. μεγαλα τα συμφεροντα. για τον ιδιο λογο ναυαγησε εστω προσωρινα, ο Ελευσινα-Θηβα, ο οποιος ''εθαβε'' Αττικη οδο και ΝΕΑ. οχι μονο οσο αφορα ιδιωτες ταξιδιωτες αλλα κυριως βαρια οχηματα, ειδικα με τις επερχομενες αλλαγες/επενδυσεις στο Θριασιο.
παρεμπιπτοντως με αυτον τον δρομο κι αν θα συνεφερε καποιον που βρισκεται δυτικα προαστια και οχι απλα Δυτικη Αττικη, ΝΑ επιλεξει Ε65 αντι Ολυμπιας-Ιονιας για τις παραπανω περιοχες. |
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 8:00 pm Post subject: |
|
|
γενικοτερα αλλαζουν πολυ οι ισορροπιες πλεον και μεγαλο ρολο θα παιξει η βελτιωση ή νεα κατασκευη τοπικων δικτυων, π.χ. οπως εγραψε πιο πανω ενας φιλος για τον Πρεβεζα-Ηγουμενιτσα ( οκ ισως οχι και τοσο τοπικο αλλα σε καθε περιπτωση πολυ τουριστικο μετωπο ). τωρα μεχρι και Παργα χοντρικα μαλλον προτιμας να ανεβεις απο Ηγουμενιτσα και να πιασεις Ιονια απο Κοσμηρά.
μ'αρεσει που φοβοντουσαν την οικονομικη επιβιωση της Ιονιας γιαυτο και την ενεταξαν στην Νεα οδο και κοιταξτε βασει των προαναφερθεντων ποσες περιοχες, τουλαχιστον για τα επομενα 3-4 ετη, θα καλυπτει/εξυπηρετει τελικα. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 9:16 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Επειδή σχετικά πρόσφατα έκανα τήν διαδρομή Τρίκαλα- Λάρισα -Τρίκαλα,γιά περίπου 40χλμ ,όσο είναι τό Τμήμα στό Ν.Τρικάλων δέν έχει νά ζηλεύσει τίποτα από Α/Δ.
Βέβαια τό όριο ταχύτητος 90 καί πουθενά αρίθμηση τής οδού, άν καί αναγράφεται πώς ο Α4 είναι αυτή η Οδός.
Αντίθετα στά τμήματα Τρίκαλα -Καλαμπάκα καί Καρδίτσα-Ν.Μοναστήρι ,υπάρχουν πάρα πολλοί σηματοδότες. |
Είναι γεγονός πως δεν υπάρχουν πινακίδες εθνικής αρίθμησης κατά μήκος της οδού αυτής, αλλά μόνο διευρωπαϊκής (Ε 92).
Ωστόσο, ο άξονας αυτός θα παραμείνει μέρος της ΕΟ 6. Α4 θα γίνει μόνον όταν μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο, κάτι που δε βλέπω να γίνεται στο προσεχές μέλλον.
Και μιας και το έφερε η συζήτηση, αν και ποτέ δεν ήταν ευρεία πρακτική η τοποθέτησή τους, πινακίδες εθνικής αρίθμησης (Π-13) σαν και αυτή, τείνουν να εξαφανιστούν. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 11:12 pm Post subject: Διόδια νέας οδού |
|
|
Ερώτηση ακούγαμε ότι τα υψηλά διόδια στη νέα οδό Αθήνα Λαμία ήταν για χρηματοδότηση της Ιόνιας οδού τώρα που τελείωσε θα έχουμε μείωση ; |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Aug 04, 2017 11:51 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα τό βραδάκι έκανα τό νέο τμήμα τής Ιονίας πού παραδόθηκε. Πολύ ωραίο.
Αλλά ,ερχόμενος κανείς από Ηγουμενίτσα συναντά αμέσως μετά τήν έξοδο τής σήραγγας τής Δωδώνης, μία μόνο πινακίδα γιά Ιονία στά 500μ. Άν δέν προσέξει,τήν έχασε.
Στό αντίθετο ρεύμα λίγο καλύτερα, συναντάς 2 πινακίδες.
Επίσης όσοι έρχονται από τήν πόλη τών Ιωαννίνων, δέν υπάρχει ενημέρωση στόν υφιστάμενο κόμβο τής Εγνατίας γιά τήν ύπαρξη δεξιά τού Α5. Πιστεύω πρέπει νά βελτιωθεί η σήμανση |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 12:59 pm Post subject: Re: Διόδια νέας οδού |
|
|
danos wrote: | Ερώτηση ακούγαμε ότι τα υψηλά διόδια στη νέα οδό Αθήνα Λαμία ήταν για χρηματοδότηση της Ιόνιας οδού τώρα που τελείωσε θα έχουμε μείωση ; |
Προφανώς και όχι καθώς πρέπει να γίνει η αποπληρωμή των δανείων της κατασκευής, η κάλυψη του κόστους λειτουργίας και συντήρησης και των 2 τμημάτων και το κέρδος της κοινοπραξίας μέχρι το 2037 που λήγει η παραχώρηση.
Μπορεί η κατασκευή της Ιόνιας να ήταν υπεραναγκαίο έργο χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά δεν μιλάμε για τεράστιους κυκλοφοριακούς όγκους ώστε να μπορεί να κάνει μόνη της απόσβεση σε ορίζοντα 20-30 χρόνων.
Ακόμα και όλα τα χρήματα που έχουν μαζευτεί σε διόδια από την Αθηνων -Λαμία τα τελευταία 10 χρόνια να πήγαιναν στην κατασκευή της Ιόνιας δύσκολα θα κάλυπταν το κόστος κατασκευής.
Το οποίο όμως δεν έτσι και αλλιώς δεν θα μπορούσε να ισχύει καθώς ένα κλάσμα από αυτό τη ποσό πήγαινε στην Ιονία. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 2:21 pm Post subject: |
|
|
Giannis p,νομίζω ότι έχει πινακίδα και πριν τη σηραγγα Δωδώνης γιατί είδα πριν μια εβδομάδα να βάζουν τη βάση της. Αλλά μάλλον δεν θα την πρόσεξες... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Aug 05, 2017 4:06 pm Post subject: |
|
|
Τάσσο. Πρίν τήν σήραγγα τής Δωδώνης, υπάρχει πινακίδα πού λέει επόμενος κόμβος στά 6 χλμ, εννοεί τόν Ιωαννίνων.
Τό ίδιο ακριβώς καί στό ρεύμα πρός Ηγουμενίτσα, μόλις περάσεις από τόν κόμβο Ιωαννίνων, επόμενος κόμβος στά 6 χλμ , εννοεί τής Δωδώνης.
Καί ο κόμβος τής Ιονίας δέν έχει καί αρίθμηση, πχ τής Δωδώνης είναι 4α, τών Ιωαννίνων 5.
Άν σφάλλω, ζητώ συγγνώμη. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Mon Aug 07, 2017 10:24 am Post subject: Re: Διόδια νέας οδού |
|
|
ariskop wrote: | danos wrote: | Ερώτηση ακούγαμε ότι τα υψηλά διόδια στη νέα οδό Αθήνα Λαμία ήταν για χρηματοδότηση της Ιόνιας οδού τώρα που τελείωσε θα έχουμε μείωση ; |
Προφανώς και όχι καθώς πρέπει να γίνει η αποπληρωμή των δανείων της κατασκευής, η κάλυψη του κόστους λειτουργίας και συντήρησης και των 2 τμημάτων και το κέρδος της κοινοπραξίας μέχρι το 2037 που λήγει η παραχώρηση.
Μπορεί η κατασκευή της Ιόνιας να ήταν υπεραναγκαίο έργο χωρίς δεύτερη σκέψη αλλά δεν μιλάμε για τεράστιους κυκλοφοριακούς όγκους ώστε να μπορεί να κάνει μόνη της απόσβεση σε ορίζοντα 20-30 χρόνων.
Ακόμα και όλα τα χρήματα που έχουν μαζευτεί σε διόδια από την Αθηνων -Λαμία τα τελευταία 10 χρόνια να πήγαιναν στην κατασκευή της Ιόνιας δύσκολα θα κάλυπταν το κόστος κατασκευής.
Το οποίο όμως δεν έτσι και αλλιώς δεν θα μπορούσε να ισχύει καθώς ένα κλάσμα από αυτό τη ποσό πήγαινε στην Ιονία. |
Με διόδια διπλάσια των καυσίμων προφανώς όχι με τς μισά διόδια ακριβώς θα τριπλασιαζε τον όγκο άνετα |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Mon Aug 07, 2017 10:46 am Post subject: Re: Διόδια νέας οδού |
|
|
Και μαζί θα τριπλασίαζε το κόστος συντήρησης χαχα! |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Aug 07, 2017 3:07 pm Post subject: |
|
|
1. Οι κόμβοι της Εγνατίας θέλουν εκ νέου αρίθμηση. Γεμίσαμε γράμματα α, β, γ...
2. Για τον Ε65 μούγκα. Δεν έπρεπε να παραδοθεί τμήμα τον Μάρτιο; Θα παραδοθεί κάτι αυτές τις μέρες; Έχουν ξεκινήσει εργασίες για μια συνδετήρια οδό στο οροπέδιο Δομοκού; Ίσως να φαίνεται κάτι σε δορυφορική φωτογραφία.
3. Η κατάσταση στον ΒΟΑΚ τραγική. Συντήρηση μηδέν. Βράχια από τον χειμώνα ακόμα στα ρείθρα. Λακούβες παντού. Σήμανση για κλάματα. Ένα τμήμα 10 χλμ δημοπράτησαν πριν 4-5 χρόνια και τελικά ακυρώθηκε η δημοπράτηση (Πάνορμος - Εξάντης) Θα προσθέσουν, λένε, στη νεά δημοπράτηση τη γέφυρα Γεροποτάμου (για να πετάξουν έξω τις μικρότερες εταιρίες, λέω εγώ ...). |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Aug 08, 2017 11:38 am Post subject: |
|
|
Μιά καί τό ΕΣΠΑ πλέον μικραίνει, η μόνη λύση γιά υλοποιήσεις νέων έργων είναι η ΕΤΕΠ.
Πάντως έχει διαδικασίες διαφορετικές από τήν συνηθισμένη . Συζητούσα χθες μέ αυτοδιοικητικό παράγοντα, τά 3 οδικά έργα πού έχει αιτηθεί η Ελληνική πλευρά γιά χρηματοδότηση, ΒΟΑΚ, Τρίκαλα -Εγνατία, παράκαμψη Χαλκίδας, δέν έχουν ακόμα εγκριθεί.
Αντίθετα, καί εδώ είναι η είδηση, προτάθηκε στην αντιπροσωπεία μας νά εντάξει τό τμήμα Χαλάστρα- Πολύκαστρο, τό οποίο πολύ άνετα εξασφαλίζει χρηματοδότηση. Είδομεν. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Aug 09, 2017 9:11 am Post subject: |
|
|
Πρός Κρήτες ,τά ευχάριστα νέα.
Προχωρά μέ παραχώρηση, τό Τμήμα Χανίων-Ηρακλείου.
Από τήν ιστοσελίδα τού Υπουργείου
https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1106:πρόσκληση-σε-διαδικασία-διαπραγμάτευσης-που-αφορά-σύναψη-σύμβασης-παροχής-υπηρεσιών-χρηματοοικονομικού-συμβούλου&Itemid=326 |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Aug 12, 2017 1:36 am Post subject: |
|
|
Ευχάριστα τα νεα για τους Κρήτες και οχι μόνο, θα ήταν ιδανικό να γίνουν παρεμβάσεις και στο Ηράκλειο-Αγ. Νικόλαος που έχει αυξημένο φόρτο κυκλοφορίας ειδικά τώρα το καλοκαίρι.
Έχει ταξιδέψει κανείς πρόσφατα στην Ιόνια Οδό? Θέλω να ανέβω αυτές τις μέρες Ιωάννινα. Υπάρχει κάποιο δύσκολο σημείο? Στον κόμβο της Εγνατίας με την παλιά Ε.Ο. έχει κίνηση? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Aug 12, 2017 4:57 am Post subject: |
|
|
Αναβαθμίζεται ήδη το τμήμα Γούρνες - Χερσόνησος σε αυτοκινητόδρομο, με τυπική διατομή 21,60 μέτρα.
Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι και την παράκαμψη Μαλίων έχει ολοκληρωθεί με πλάτος οδοστρώματος 14 μέτρων. Είναι πολύ άνετος δρόμος.
Επίσης, η παράκαμψη Αγ. Νικολάου και Αμμουδάρα έχει ολοκληρωθεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Καταλήγει λίγο πριν το Ίστρο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Aug 12, 2017 9:59 am Post subject: |
|
|
@Thanos. Η Ιονία οδός κατά την προσωπική μου άποψη, είναι ο καλύτερος μας Αυτοκινητόδρομος. Μέ εξαίρεση τίς σήραγγες, διόδια, άνετα κινείσαι μέ 130-140. Υπάρχει τροχαία καί λίγο μετά τό Μεσολόγγι, μετά τόν Αχελώο καί στήν ευθεία γιά Αμφιλοχία. .
Καλύτερα νά βγείς στήν Κοσμηρά, συμβολή Α5 μέ Α2. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Sun Aug 13, 2017 12:15 am Post subject: Διόδια Ιόνιας |
|
|
Αν κάποιος πάει Μεσολόγγι πληρώνει 2.95 αν έρθει από το Μεσολόγγι προς γέφυρα 1.95 παράλογο εεε [/b] |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Aug 13, 2017 7:05 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ, οπότε πολύ κακό για το τίποτα η περιφέρεια σχετικά με τον κόμβο της Εγνατίας με την Ε.Ο.
Πήγα κάποιες μέρες Ζάκυνθο και αναγκαστικά χρησιμοποίησα την Πατρών-Πύργου, την εθνική μας καρμανιόλα πλέον μετά την παράδοση Ολυμπίας και Ιόνιας. Παιδιά η κατάσταση είναι ζούγκλα. Νταλίκες να προσπερνούν, αγροτικά να πετάγονται παραβιάζοντας STOP, τους κατα τα άλλα συμπαθεις αλλοδαπούς με ποδήλατα να οδηγούν στο έρεισμα δίχως ίχνος φωτός και την αστυνομία απούσα, και δυο καραμπόλες κατά μήκος του δρόμου.
Φαίνεται πως υπάρχει μεγάλος φόρτος κυκλοφορίας και δεν καλύπτεται με την υπάρχουσα διατομή που αν δεν κάνω λάθος είναι 14 μ δηλαδή σαν την Κορίνθου Πατρών πριν τα έργα.
Απο την άλλη αυτοκινητόδρομος με νεα χάραξη 2συν2 και ΛΕΑ μου φαίνεται υπερβολή. Όπως έχει αναφερθεί η αναβάθμιση του υπάρχων δρόμου σε ΟΤΚ είναι εφικτή και βιώσιμη λύση. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sun Aug 13, 2017 8:26 pm Post subject: |
|
|
@ Thanos. Η Πατρών Πύργου είναι μαζί μέ τήν Αμφιλοχία -Άκτιο, οι 2 μακράν χειρότεροι δρόμοι μας
Συμφωνώ, πώς δέν χρειάζεται νά γίνει ΑΔ,αλλά ΟΤΚ. Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος τής καθυστέρησης. Οι Βρυξέλλες δέν συναινούν....
Πάντως άν θέλει κάποιος από Αττική νά έλθει Πύργο, συμφέρει νά πάρεις Α7 καί νά βγεί Τσακώνα .
Παρεπιμπτόντως,θά τό δούμε μπροστά μας, τά επόμενα χρόνια, θά είναι επιτακτική η δημιουργία τού Α13. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Aug 14, 2017 7:25 am Post subject: |
|
|
Μην ξεχνάμε και το κομμάτι Ψαχνά-Χαλκίδα-Αλιβέρι , όπου η κατάσταση το καλοκαίρι είναι δραματική . Σε ευθεία που επιτρέπεται το προσπέρασμα υπάρχουν αριστερές στροφές , χωρίς χώρο για στροφή , δηλαδή απλά σταματάς και στρίβεις , ενώ έχουμε και τους ποδηλάτες που έρχονται κινούμενοι αντίθετα σε λωρίδα πλάτους 3-3,50 μ. Μωτ για την διαδρομή των 60 χλμ , τα 50-55 χαω . |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Aug 14, 2017 4:00 pm Post subject: |
|
|
Θεωρώ λάθος να συζητάμε για κατασκευή ΟΤΚ αντί αυτοκινητοδρόμου προς τον Πύργο. Η χάραξη είναι καινούργια και η πλειοψηφία των απαλλοτριώσεων έχει ήδη γίνει. Επιπλέον το ανάγλυφο είναι πεδινό στο μεγαλύτερο κομμάτι, δεν χρειάζονται δύσκολα τεχνικά. Ο τωρινός δρόμος δεν είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί γιατί περνάει μέσα από οικισμούς, και χρησιμοποιείται πολύ, ενώ δεν πρέπει, από τους αγρότες της Ηλίας. Η κίνηση προς Ηλεία είναι μεγάλη, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, επιπλέον ο δρόμος συνδέεται μα την ΒΙΚΕ Πατρών, τα αεροδρόμια Αράξου και Ανδραβίδας και με το λιμάνι της Κυλλήνης. Μια χαρά σωστή είναι η επιλογή να γίνει αυτοκινητόδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 14, 2017 5:06 pm Post subject: |
|
|
Πάντως όταν τό 2013 αποφασίστηκε η απάλειψη τού τμήματος Πατρών Πύργου από τήν Ολυμπία Οδό,οι διαμαρτυρίες καί οι αντιδράσεις από Αχαΐα,Ηλεία, Ζάκυνθο καί Κεφαλλονιά, μάλλον χλιαρές...
Καί πληθυσμιακά πολλοί αλλά καί μέ ισχυρή πολιτική εκπροσώπηση.
Πιστεύω πώς δύσκολα πλέον η ΕΕ θά χρηματοδοτεί δρόμους. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Aug 14, 2017 6:15 pm Post subject: |
|
|
Δεν θυμάμαι αν οι αντιδράσεις ήταν χλιαρές, θυμάμαι όμως ότι όλοι οι υπουργοί ΥΠΕΧΩΔΕ υποσχέθηκαν πως ο δρόμος δεν ακυρώνεται, απλώς αναβάλεται, ίσως γι αυτό οι διαμαρτυρίες δεν ήταν πολλές. Πόσο είναι το κόστος? |
|
Back to top |
|
 |
|