View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert
Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Jul 26, 2017 1:43 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη, είναι 6 μέρες, στην περίοδο της μεγαλύτερης εξόδου του καλοκαιριού... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Wed Jul 26, 2017 5:36 pm Post subject: |
|
|
@ Pindos.Συμφωνώ, αλλά βλέπεις τώρα μόλις τελείωσε ο κόμβος τού Αυγού. Υπομονή, ευκαιρία νά απολαύσουμε γιά τελευταία φορά τά Τέμπη τής Ηπείρου, άς φάμε καί καμμιά πέστροφα
Εγκαίνια θά γίνουν αρχές Σεπτεμβρίου κατά τόν Σπίρτζη,ενώ τό κομμάτι Πέρδικα- Κοσμηρά θά δωθεί έως τό 15 Αύγουστο |
|
Back to top |
|
|
tasosGR Senior Member
Joined: 22 Jun 2006 Posts: 572 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 28 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Fri Jul 28, 2017 12:25 am Post subject: Θα πεθάνει το λιμάνι της Πάτρας |
|
|
Φαντάζαμε με την παράδοση της Ιόνιας η Ηγουμενίτσα θα είναι 3.20 λεπτά από την Αθήνα ποιος φορτηγατζής θα πάει στη Πάτρα πλέον ; επίσης κάτι άκουσα για σύνδεση Χανίων Καλαμάτας ώστε σε 5 ώρες τα ευπαθή προϊόντα της Κρήτης θα είναι στο καράβι για Ιταλία .. καλάματα Κόρινθο αντιριο Ηγουμενίτσα. |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Jul 28, 2017 2:02 am Post subject: |
|
|
Ελπίζω μέχρι 2-3 Αυγούστου να έχει παραδοθεί και το τελευταίο κομμάτι άλλωστε απομένει μόνο η σύνδεση αν κατάλαβα σωστά.
Με την ολοκλήρωση του άξονα, ερχόμενος απο Πάτρα, για να πάω προς Ιωάννινα θα είναι καλύτερα να βγω στον Α/Κ Αυγου και να πάρω την Ε.Ο. ή να φτάσω Εγνατία και εν συνεχεία να βγω στον εκεί Α/Κ? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Fri Jul 28, 2017 10:22 am Post subject: |
|
|
@ Θάνος. Μέ τήν εργασία κουμπώματος σταματάει η προσωρινή έξοδος στό Τεροβο/Πέρδικα. Από 2/8 ,θά βγαίνεις στόν κόμβο τού Αυγού.
Η τελική σύνδεση μέ τήν Εγνατία υπολογίζεται λίγο πρίν τό 15 Αύγουστο.
Σέ ότι αφορά τό δεύτερο σκέλος,άν είσαι σέ περίοδο μεγάλης κυκλοφορίας, συμφέρει άν κατευθύνεσαι πρός Ιωάννινα νά βγείς στόν κόμβο Αυγού.
Ρώτησα άτομο πού ήταν στήν τελετή παράδοσης .Τό νέο. Σύντομα ο Σπίρτζης θά επισκεφθεί τήν Αμβρακία οδό μέ νέα..Τό παράδοξο είναι πώς τό θέμα τό έθεσε ο περιφερειάρχης Ηπείρου. Αλλά γιά τό Τμήμα Κοσμηράς Κακαβιάς προτίμησε τό ...στρίβειν διά τών...μελετών..
Καί κάτι άλλο, αφορά τήν Δυτική Μακεδονία, είναι οριστικό, θά δημοπρατηθεί τό Πτολεμαΐδα - Φλώρινα. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 28, 2017 5:33 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα,
Μόλις ανέβασα στο dropbox καινούργια (21/7) φωτό από Αβγό ως Εγνατία. Φαίνεται εντελώς έτοιμο, όπως και στο video του civil engineering - ακόμη και ο κόμβος Νταλί (Εγνατίας). Δεν είναι προφανές, γιατί να μη δοθεί όλο μαζί. Εν πάση περιπτώσει λίγο ακόμη μένει και θα το περπατήσουμε, οπότε χαλάλι.
https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0 |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Jul 29, 2017 8:12 am Post subject: |
|
|
O Αλέξης στην Λαμία είπε για την παράκαμψη Χαλκίδας και την παράκαμψη Βασιλικού , δύο έργα που έχουν βαλτώσει εδώ και δεκαετίες .. Αντε να δούμε . |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Jul 29, 2017 8:36 pm Post subject: Re: Θα πεθάνει το λιμάνι της Πάτρας |
|
|
danos wrote: | Φαντάζαμε με την παράδοση της Ιόνιας η Ηγουμενίτσα θα είναι 3.20 λεπτά από την Αθήνα ποιος φορτηγατζής θα πάει στη Πάτρα πλέον ; επίσης κάτι άκουσα για σύνδεση Χανίων Καλαμάτας ώστε σε 5 ώρες τα ευπαθή προϊόντα της Κρήτης θα είναι στο καράβι για Ιταλία .. καλάματα Κόρινθο αντιριο Ηγουμενίτσα. |
Επιτέλους να γλιτώσουμε από όλες τις νταλίκες στην Αθήνα και γυρω γυρω απο του Ρεντη και στο λιμάνι του Πειραια
Το κακό είναι στην Κρήτη. Τα περισσότερα οπωροκηπευτικά και θερμοκήπια είναι στη Μεσσαρά. Αυτή τη στιγμή με τον ελαφρώς αναβαθμισμένο Αγιά-Βαρβάρα - Ηρακλειο με μελλοντικά με το Αγιοι Δεκα - Ηρακλειο τα φορτηγα πανε και ερχονται σχετικα ανετα. Αν τωρα το καραβι φευγει απο Χανια για Καλαματα, το Ηρακλειο - Χανια, ειναι περισσοτερες ωρες απο το Μεσσαρα - Ηρακλειο εντος ενος παναχρηστου και τρισαθλιου ΒΟΑΚ. Αν ειχαμε μια φορα δρομο καρμανιολα τωρα ετοιμαστειτε για κινητο νεκροταφειο. Χωρις δοση υπερβολης. Δεν μπορεις να σχεδιαζεις τετοια πραγματα οταν οι υποδομες στο αλλο ακρο (Κρητη) ειναι αισχρες. Γιατι δεν το δοκιμαζες τοσα χρονια απο τον παλιο δρομο Καλαματα - Τριπολη και Κορινθο - Πατρα??
Για να το κανεις αυτο θες end-to-end καλη υποδομη που στην Κρητη δυστυχως δεν υπαρχει.
Αν υπηρχε ΒΟΑΚ σιδηροδρομος θα μπορουσες απο Ηρακλειο να τα στελνεις Χανια με τρενο αλλα που... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Sat Jul 29, 2017 9:33 pm Post subject: |
|
|
@apapa,Δίκιο 100%, αυτή την στιγμή η Κρήτη φαντάζει ο πτωχός συγγενής στίς υποδομές.
Καί νά πώ δέν υπάρχουν Κρήτες πολιτικοί πρώτης γραμμής
Νομίζω πώς πλήρωσε τό γεγονός πώς οι εκσυγχρονιστές τήν θεωρούσαν δεδομένη. . |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Jul 30, 2017 3:37 am Post subject: |
|
|
Σήμερα κόμβος Κηφισιας - ύψος Μεσολογγίτη 2 ώρες.
Για πρεβεζα 3 ώρες κ 15-20 λεπτά
Χωρίς άγχος κ με κίνηση στο κομμάτι του παλιού δρόμου!
Όλη η Ολυμπία έχει τελείωσει με ασφαλτικά εκκρεμμουν2 σημεία στο Δερβένι κ ένα στον κόμβο Ριου |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 28 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Sun Jul 30, 2017 8:23 pm Post subject: 2 πακέτα Ντελόρ έφαγε |
|
|
giannis p wrote: | @apapa,Δίκιο 100%, αυτή την στιγμή η Κρήτη φαντάζει ο πτωχός συγγενής στίς υποδομές.
Καί νά πώ δέν υπάρχουν Κρήτες πολιτικοί πρώτης γραμμής
Νομίζω πώς πλήρωσε τό γεγονός πώς οι εκσυγχρονιστές τήν θεωρούσαν δεδομένη. . |
Συγνώμη αλλά 2 πακέτα Ντελόρ έφαγε η Κρήτη σε αγροτικά και καλασνικοφ .. ας όψετε το ΠΑΣΟΚ και ο Αντρεας .. μετά λεφτά πο φαγώθηκαν στην Κρήτη θα έπρεπε να είναι μοντε καρλο τουλάχιστον όχι να έχει αεροδρόμια κοτέτσια και δρόμους καρμανιόλες |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 28 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Sun Jul 30, 2017 8:29 pm Post subject: |
|
|
Κρίμα πόσο μερικά πράγματα σε αυτή τη χώρα , η Ιονία οδός είναι η χειρότερη από τους νταβατζηδες εργολάβους .. η μοναδική που δεν έχει συνεργασία με e pass άλλων εταιριών παρά την νομοθεσία για μια συσκευή.. άσε μην πάθετε κάτι σε δρόμο της και δεν έχετε νομική προστασία .. η μόνη που και για 100 € πρέπει να πας δικαστήρια για να τα πάρεις .. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Jul 30, 2017 11:27 pm Post subject: Re: 2 πακέτα Ντελόρ έφαγε |
|
|
danos wrote: | giannis p wrote: | @apapa,Δίκιο 100%, αυτή την στιγμή η Κρήτη φαντάζει ο πτωχός συγγενής στίς υποδομές.
Καί νά πώ δέν υπάρχουν Κρήτες πολιτικοί πρώτης γραμμής
Νομίζω πώς πλήρωσε τό γεγονός πώς οι εκσυγχρονιστές τήν θεωρούσαν δεδομένη. . |
Συγνώμη αλλά 2 πακέτα Ντελόρ έφαγε η Κρήτη σε αγροτικά και καλασνικοφ .. ας όψετε το ΠΑΣΟΚ και ο Αντρεας .. μετά λεφτά πο φαγώθηκαν στην Κρήτη θα έπρεπε να είναι μοντε καρλο τουλάχιστον όχι να έχει αεροδρόμια κοτέτσια και δρόμους καρμανιόλες |
Ωραια λογική. Και η Καλαματα τα εφαγε σε χασισακι, και η Πατρα σε πτανες και οι Γιαννιώτες με τους Αρτινους σε Αλβανικη κοκα και εμποριο σαρκος και η Λαρισα επισης σε αγροτικα, μπουζουκια και πτανες. Ο δρομος ομως εγινε κανονικα και προς Καλαματα και προς Πατρα και προς Γιαννενα και περασε εξω απο την Λαρισα.
Αν εσυ βρεις άσπιλη και αμόλυντη πολη, περιφερεια και περιοχη στην Ελλαδα, ελα σφυρα μου κλεφτικα. Ολη η Ελλαδα πολυ η λιγο, τα εφαγε, τα γλεντησε και τα εκανε γκομενες, μπουζουκια, Καγιεν, εξοχικα, διακοπες και καταναλωση και φαινεται απο την τωρινη μας καταντια και το γεγονος οτι τα Μνημονια θα συνεχιστουν για 100+ χρονια γιατι δεν ειμαστε σοβαροι ανθρωποι ουτε εργατικοι, αλλα μοχθηροι, κοντοφθαλμοι και εκδικητικοι. Το μαζι τα φαγαμε ο Παγκαλος ηξερε γιατι το ελεγε και ειχε απολυτο δικιο. Στην ανομια αυτη και στο παρτυ ολοι εβαλαν το χερι τους και περασαν καλα. Αν δεν μας αρεσε ως λαος και βλεπαμε περα απο τη μυτη μας την συμφορα που ερχετε, θα τους ειχαμε στειλει ολους στα τσακιδια για να μην πω στο εκτελεστικο αποσπασμα. Αλλα εμεις ακομα και τωρα κοιταμε να ταμπουρωθουμε ως συντεχνιες για να κοψουν απο τον αλλο και οχι απο εμας.
Η διαφορα ειναι οτι Καλαματα, Πατρα, Γιαννενα εβγαλαν Πρωθυπουργους και Προεδρους της Μεταπολιτευσης, ενω η Κρητη ο μονος που εβγαλε (ο προσφατως μακαριτης) ηταν μπουνταλας μπιτ για μπιτ για δεν δεχοταν ρουσφετια και χαρες για τιποτα και για κανενα, ουτε για να βελτιωσει το νησι του (ο ιδιος, τα ρουσφετια και τις χαρες τα αναλαμβανε απο πισω η θυγατερα). Οτι εργα ειχαν σχεδιαστει η επι ΝΔ το 90-93 για το νησι δεν προλαβαν ποτε να εκτελεστουν γιατι επανερχομενο το ΠΑΣΟΚ ακυρωσε ολα τα εργα. Η ΝΔ για την Κρητη ειχε το συνθημα πολλα και μικρα εργα ωστε να ωφεληθουν πολλες περιοχες του νησιου απο λιγο. Το ΠΑΣΟΚ οταν επανηλθε εισηγαγε το ανταγωνιστικο μοτο, λιγα και μεγαλα εργα, ακυρωνοντας το συνολο σχεδον των εργων υποδομης και αναπτυξης που ειχε στα σκαρια η ΝΔ ή ειχαν οριακα ξεκινησει.
Καλα να παθουν βεβαια οι συντεκνοι μου οταν επι δεκαετιες εβαφαν το νησι πρασινο παρολο που δεν ειδαν κανενα καλο σε επιπεδο υποδομων και αναπτυξης του νησιου (λιμανι, αεροδρομιο, δρομο, ηπειρωτικη διασυνδεση ενεργειας κτλ) απο τις πρασινες κυβερνησεις ουτε τωρα απο τις ροζ. Ακομα και το αεροδρομιο στο Καστελι που με τα χιλια ζορια δημοπρατηθηκε τωρα, υπαρχει στα σχεδια και στα χαρτια απο τις αρχες της Μεταπολιτευσης δλδ 40+ χρονια πισω.
Αυτοι ειμαστε ως χωρα |
|
Back to top |
|
|
danos New Member
Joined: 28 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Mon Jul 31, 2017 12:54 am Post subject: Re: 2 πακέτα Ντελόρ έφαγε |
|
|
Like 👍 Κρίση όμως εδά δεν έει το χρήμα κυκλοφορεί πολύ ακόμα .. είναι τς ευλογημένος ο τόπος .. για τους δρόμους αστα καλύτερα μικιέ ίντα να τους κάμω άμα δεν έεις λεφτά να τους πληρώσεις ; με 2.5 δις για 130 κμ ( Κόρινθο Πάτρα ) από Αθήνα υπήρχε , από χρυσάφι να τον εκαμνανε λιγότερο θα κόστιζε .. |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Jul 31, 2017 8:24 am Post subject: |
|
|
Την ίδια ιστορία με το πασοκ είχε και το άλλο πράσινο νησί η Εύβοια . Τα τελευταία έργα που έγιναν ήταν επί Δικτατορίας και μόνο η ψηλή γέφυρα επί Μητσοτάκη . Εχουμε βέβαια και το τυφλό έργο του αυτοκινητοδρόμου , που ότι κερδίζεις σε χρόνο εκεί το χάνεις μέχρι να βγείς από Χαλκίδα , Αρτάκη και Βασιλικό ... |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jul 31, 2017 3:31 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | @apapa,Δίκιο 100%, αυτή την στιγμή η Κρήτη φαντάζει ο πτωχός συγγενής στίς υποδομές.
Καί νά πώ δέν υπάρχουν Κρήτες πολιτικοί πρώτης γραμμής
Νομίζω πώς πλήρωσε τό γεγονός πώς οι εκσυγχρονιστές τήν θεωρούσαν δεδομένη. . |
giannis p πως το εννοείς αυτό που λες ότι η κρήτη πληρώνει ότι οι εκσυγχρονιστές την θεώρησαν δεδομένη? Το ΠαΣοΚ φταίει που δεν έχει ολοκληρωθεί ο ΒΟΑΚ και το Καστέλι? Με ποιά έννοια? Υπάρχει κάποιο μεγάλο έργο που έβαλε το ΠΑΣΟΚ σε μεγαλύτερη προτεραιότητα από τα δύο παραπάνω αδίκως? Ας πούμε θεωρείς ότι ο ΒΟΑΚ είχε μεγαλύτερη προτεραιότητα από το Ριο- Αντίριο ή ότι το Καστέλι μεγαλύτερη από το Ελ. Βενιζέλος? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Mon Jul 31, 2017 4:55 pm Post subject: |
|
|
@Prevezanos. Καλησπέρα αγαπητέ συμπατριώτη, δέν τά γνωρίζω καλά τά θέματα τής Κρήτης καί πώς διεκδίκησαν η μή καλύτερες υποδομές. Αλλά τό 1994-97, πού αποφασισθησαν τά έργα τής επόμενης 20τίας, η Κρήτη απουσίαζε. Θεωρώ πώς ο ΒΟΑΚ έπρεπε νά είχε συμπεριληφθεί, όπως καί τό νέο αεροδρόμιο στό Καστέλι,μήν ξεχνάμε πώς τό υφιστάμενο αεροδρόμιο είναι τό δεύτερο σέ κίνηση. Επειδή έχω πάει καί οδηγήσει αρκετές φορές στό νησί, ο φόρος αίματος είναι υψηλός.
Αλλά καλύτερα άς απαντήσουν οι Κρήτες φίλοι,πού γνωρίζουν καλύτερα τούς λόγους πού η Κρήτη εξαιρέθηκε.
Εάν μπορεί πχ νά ξοδεύεις χρήματα γιά τήν ...υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης ή γιά τήν επαναλειτουργία τού σιδηροδρόμου στήν Αιτωλοακαρνανία η γιά κατασκευή κωπηταλοδρομίου στόν Μαραθώνα, άχρηστο τώρα (υπάρχει η Παμβώτιδα), καί η Κρήτη νά απουσιάζει.
Γνώμη μου, μπορεί καί νά σφαλλω |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Jul 31, 2017 5:58 pm Post subject: |
|
|
Προσ αποφυγή παρερμηνείας, συμφωνώ ότι αν αυτή τη στιγμή ιεραρχούσαμε τις ανάγκες σε υποδομές της χώρας, ο ΒΟΑΚ και το Καστέλι θα ήταν στην πρώτη πεντάδα με τα υπόλοιπα έργα να είναι κυρίως σιδηροδρομικά.
Αν αναζητήσουμε όμως τον λόγο που φτάσαμε σε αυτή την κατάσταση νομίζω πρέπει να λάβουμε υπόψη τις προτεραιότητες που υπήρχαν σε κάθε χρονική στιγμή, την ωριμότητα των έργων αλλα και την ανταποδοτικότητα.
Την δεκαετία του 90 δρομολογήθηκαν κάποια μεγάλα έργα. Νομίζω ότι το μετρό της Αθήνας, το Βενιζέλος, το Ρίο Αντίριο, η κακιά Σκάλα και κάποια ακόμη δικαίως έγιναν τότε και δεν νομίζω ότι έπρεπε να μπει σφήνα σε αυτά κάποιο από τα έργα της Κρήτης. Αυτά είναι τα έργα που εκτέλεσε το "εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ".
Στα έργα που μελέτησε και προετοιμασε υπήρξαν όλα αυτά που δημοπράτησε αργότερα η ΝΔ (αντίστοιχα όπως αυτά που εκτέλεσε το ΠΑΣΟΚ τα είχε μελετήσει η ΝΔ). Σε αυτά υπήρχε σίγουρα ο ΒΟΑΚ. Νομίζω το Καστέλι υπήρχε σε άλλη μορφή, σε άλλη τοποθεσία.
Το 2004 κάποιοι έλεγαν ότι μπορούν να φτιάξουν περισσότερα, πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Πέρασαν 3 χρόνια για να δημοπρατήσουν περίπου 1000 χιλιόμετρα, μέσα στα οποία δεν ήταν ο ΒΟΑΚ. Σε αυτά που δημοπράτησαν εμφανίστηκαν outsiders όπως ο Ε-65 ή το Πάτρα Πύργος Μεσσηνία, ή η προσθήκη ΛΕΑ στο Κόρινθος Τρίπολη και τα τρία τούνελ. Ακόμη προστέθηκαν μια υποθαλάσσια και ένα μετρό στη Θεσσαλονίκη με περιορισμένη ή μηδενική μελετητική ωριμότητα. Προφανώς υπήρξε και το Κόρινθος Πάτρα (επιτέλους), τα Τέμπη, η Ιονία.
Τότε εμφανίστηκε αν δεν κάνω λάθος και το σχέδιο για το Καστέλι. Ένα αεροδρόμιο που έπρεπε να είναι μεγαλύτερο από τον Βενιζέλο, όπως η Ολυμία Οδός έπρεπε να είναι μεγαλύτερο έργο από το Ρίο Αντίριο, και το Μετρό Θεσσαλονίκης εφάμιλο του Μετρό των Αθηνών. Μια διαστασιολόγηση που αργότερα αναθεωρήθηκε προς τα κάτω για να έρθει στα μέτρα που έπρεπε. ποτέ δεν θα μάθουμε αν αυτή η υπερβολή μας στοίχισε μια 10ετία και 5-6 άγονους διαγωνισμούς - δημοπρατήσεις.
Η κυβέρνηση της ΝΔ έφυγε το 2009 και μας κληροδότησε μια απίστευτη κρίση που όλοι οι επόμενοι είναι ανάξιοι να διαχειριστούν και να την δουν στα μάτια. πέρασαν 8 χρόνια πλεον και είμαστε στο ίδιο σημείο. καμία νέα δημοπράτηση. Εγκληματικές διαπραγματεύσεις με τους παραχωρισιούχους ώστε να κατορθώσουμε 10 χρονια μετά να έχουμε τους βασικούς αυτοκινητοδρόμους έτοιμους, έχοντας βάλει βαριά το χέρι στην τσέπη. Και η Κρήτη έχασε 20 χρόνια.
Συμφωνώ λοιπόν για την κριτική στο ότι η Κρήτη είναι αδικημένη. Στην μόνιμη επωδό όμως ότι φταίει το 96-2004 απολαμβάνω να θυμίζω κάποιες λεπτομέρειες, που δεν μας αρέσει να θυμόμαστε. Η Συριζο Καραμανλική συγκατοίκηση είναι βαθιά ριζωμένη. Και όσο κατηγορούμε αυτούς που διαχειρίστηκαν το 81-89 και το 93-04 για το σήμερα δεν θα δούμε ποτέ άσπρη μέρα. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1004 Location: athens
|
Posted: Tue Aug 01, 2017 12:37 am Post subject: |
|
|
Τό ευχάριστο νέο.
Πέμπτη 3/8, παράδοση Ιονίας Οδού
http://www.epiruspost.gr/reportaz/koinonia/45559-2017-07-31-12-22-55.html
@Prevezanos, Δέν διαφωνώ στίς επισημάνσεις σου
Η αναφορά μου στήν περίοδο 1993-2004, επειδή καί μακροβιότερη αλλά καί συντάχθηκαν μελέτες καί προτεραιότητες γιά τήν Ελλάδα τού 2020.
Καί άν θυμάμαι καλά, υπήρχε Κρητικός στό ΥΠΕΧΩΔΕ, Ο Γ.Σουλαδάκης |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Aug 01, 2017 2:47 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον πρεβεζάνο, και να προσθέσω οτι αν κοιτάξουμε χωρίς κομματικα γυαλιά ολοι έβαλαν το λιθαράκι τους για να φτάσουμε σε αυτα τα χαλια, με την κατασταση να επιδεινώνεται το 04-09. Προσωπικα θεωρω την τριετια 90-93 τη μονη αξιολογη προσπαθεια μεταπολιτευτικα, και στον τομεα των υποδομων.
Σιγουρα αντι για τον πετσοκομενο και τυφλο Ε-65 θα μπορουσε με το ιδιο κοστος να κατασκευαστει το Χανια-Ηρακλειο και μια οδικη παρακαμψη της Χαλκιδας, αλλα στις αρχες του 2000 εκριναν το αντιθετο...
Ευχαριστη ειδηση η παραδοση του συνολου του αξονα στις 3 Αυγουστου, πιστευω πως επρεπε να λειτουργησει ο σταθμος διοδιων Τεροβου αντι της Κλοκοβας καθως υπαρχουν υπολοιπομενες εργασιες στο κομματι Αντιρριο-Χαλικι
(Α/Κ Γαυρολιμνης, διαμορφωση Η/Κ Ευηνοχωριου) ενω το κομματι Γοργομυλος-Εγνατια θα δοθει πληρως ετοιμο. |
|
Back to top |
|
|
GETEL New Member
Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Tue Aug 01, 2017 3:38 am Post subject: |
|
|
Σαν ονειρο μοιαζει η τελικη παραδοση!
Οσο για τα διοδια, τι κι αν ειναι πιο ορθολογικο να δωθουν του Τεροβου αφου της Κλοκοβας οι διελευσεις θα ειναι υπερδιπλασιες αρα και το παραδακι!
Η δικη μου γνωμη ως προς την επιλογη κατασκευης αυτοκινητοδρομων ειναι εντελως διαφορετικη. Πολυ γενικα και με χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα την Εγνατια, οι Βρυξελλες πιστευω ειχαν τον 1ο λογο, και για ιδίον οφελος κατα καποιο τροπο, εμμεσα ή αμεσα, υπο την εννοια οτι οι δρομοι αυτοι χαρακτηριζονται κατ εμε μπορικοι πρωτιστως.
Πολυ γενικη τοποθετηση επαναλαμβανω, ισως καποια στιγμη αναλυσω περισσοτερο το σκεπτικο μου.
Τωρα απλα σαμπανιες! Ολοκληρωμενος αυτοκινητοδρομος Αθηνα-Γιαννενα και μαλιστα στο σημειο που τεμνεται με Εγνατια μονο στα παιδικα μου ονειρα, με τα οφελη ωστοσο να χουν αυξηθει. πλην ομως, το κοστος τροχοπέδη!
Last edited by GETEL on Tue Aug 01, 2017 12:29 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
cruiser Junior Member
Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Aug 01, 2017 7:57 am Post subject: |
|
|
Πέρα από τα κομματικά και τις ενοχές του καθενός υπερασπιστή των διαφόρων καταστροφέων της χώρας , τα έργα αυτά έκαναν πολλά χρόνια να φτιαχτούν , από τότε που άρχισαν να τα σχεδιάζουν .
Η ουσία είναι ότι είχαμε πολλά άχρηστα φαραωνικά έργα , αυτοκινητόδρομους που έπρεπε να είναι οδοί ταχείας κυκλοφορίας και άλλοι που δεν έπρεπε να κατασκευαστούν καθόλου και να γίνουν οι υπάρχοντες ταχείας κυκλοφορίας όπως και γίνονται ταυτόχρονα .
Ε-65 , Τρίπολη-Σπάρτη , Τσακώνα-Πύργος-Πάτρα , Βόνιστα-Αμφιλοχία , οι μισές κάθετοι της Εγνατίας , έπρεπε να είναι μόνο οδοί ταχείας κυκλοφορίας . Αλλά σε αυτούς δεν μπαίνουν διόδια και εδώ ήταν το πρόβλημα για τους εκλεκτούς των κομμάτων...
Προφανώς ΒΟΑΚ και κάθετοι Εύβοιας , σας οδοί ταχείας κυκλοφορίας ή και χαμηλότεροι ανά τμήματα , μαζί με την σιδηροδρομική γραμμή για την Κρήτη θα έπρεπε να είναι τα βασικά έργα , όπως και τα σιδηροδρομικά που λείπουν . |
|
Back to top |
|
|
|