View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 29, 2017 6:19 pm Post subject: |
|
|
Είναι ίσως λίγο "άκυρο" να εντάσσεται η Α.Ο. στην εξίσωση των μετρήσεων δεδομένου ότι πρόκειται πρακτικά για μία περιφερειακή οδό για να παρακάμπτεις το κέντρο και πολλά προάστια της πόλης από ανατολάς προς δυσμάς και τούμπαλιν συν του οτι ειναι στο μεγαλυτερο αστικο κεντρο της χωρας που ζουν 4,5-5 εκατ. ανθρωποι.
Το ενδιαφερον θα ηταν για εμενα:
α) στατιστικά στο τελος του 2017 για θανατηφορα δυστυχήματα σε Ολυμπία, Ιονία και Αθηνα- Θεσσαλονίκη και αντίστοιχα στοιχεία για τα έτη 2015 και 2016 απο τους "παλιους" δρομους
β) σε βάθος ετών η δυναμική και ανάπτυξη που θα επελθει στις οδικες μεταφορές, στην περιφερειακή ανάπτυξη και τον τουρισμο καθως πλεον οι αποστασεις εκμηδενιζονται.
Ηδη το 3ημερο της Καθαρας Δευτερας και απο το Πασχα ακομα μου ελεγαν οτι εσκαγαν πολλοι Γιαννιώτες για βολτα στην Αρτα. Πλέον όσοι έχουν την οικονομικη ανεση για βενζινες και διοδια θα μπορουν ευκολοτερα να επισκεφθουν συντομα και με ασφαλεια νεα μερη.
Και θελω να πιστευω οτι αν εγινε ενα μπραφ πριν χρονια με την Εγνατια και οι βορειοι (Σαλονικεις, Βαλκάνιοι κτλ) ανακαλυψαν το Ιονιο και αρχισαν να συρρέουν στη Λευκάδα, τωρα με την Ιονια αυτο θα λειτουργησει πολλαπλασιαστικα ιδιως για τον τουρισμο. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 29, 2017 6:25 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | @ apapa. Έχουμε πλήρη ταύτιση απόψεων.
Ίσως η μόνη λύση γιά τό Ελευσίνα Θήβα, πού νομοτελειακά, θά μάς απασχολήσει, η κατασκευή από τήν Αττική Οδό..
|
Το θεωρώ δυσκολο, θα ηταν σαν αυτογκολ απο μερους τους εφοσον εχουν ηδη ετοιμο δρομο Ελευσινα - Μεταμορφωση.
Μεταξυ μας θα προτιμουσα τυχον χρηματα που θα ειχαν να τα επενδυαν στις νοτιες επεκτασεις προς Αλιμο για να ξεμπουκωσουν λιγο τα νοτια προαστια και να μειωθει η χρονοαποσταση προς αεροδρομιο και ΒΠ. Θα βοηθησει αρκετα και την φορτωμενη Βαρης-Κορωπιου να ανασανει και τους κεντρικους δρομους σε Αργυρουπολη και περιξ του Καρεα.
Και αν ποτε τελειωνε η περιφερειακη Αιγαλεω με συνδεση ανισοπεδη με τη Σχιστου θα μιλουσαμε για τον απολυτο εξωτερικο δαχτυλιο της Αττικης (που επισης θα ξεμπουκωνε την Καβαλας απο Σχιστο μεχρι Κηφισο). |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue May 30, 2017 2:31 am Post subject: |
|
|
https://goo.gl/yJ12U1
Σχετικα με τις σηραγγες στο Σκαραμαγκα και το ντορο που εγινε με το προσφατο βιντεο, βγηκαν διαφοροι κυκλοι του Υπουργειου να μας πουν οτι κατι κινειται και οτι αναζητουν χρηματοδοτηση. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οσο υπαρχει η παραχωρηση της Α.Ο. , οι σηραγγες θα ειναι για να αεριζεται το βουνο
Οσον αφορα τους αυτοκινητοδρομους, η επεκταση της Α.Ο. προς Λ. Βουλιαγμενης αλλα και μια ενδεχομενη σηραγγα Υμηττου, ειναι επιβεβλημενες. Η διοχετευση ολων των οχηματων προς τον αστικο ιστο της Ηλιουπολης, υποτιθεται ηταν προσωρινη και κοντευουν 30 χρονια και αλλα 5 σιγουρα μεχρι να υπαρξει λυση. |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed May 31, 2017 7:07 am Post subject: |
|
|
ΒΟΑΚ είναι πλέον ο απόλυτης προτεραιότητας ΑΔ.
Όσον αφορά στα μέρη μου, όντως ο Πατρών-Πύργου δε δικαιολογεί από άποψης φόρτου ΑΔ και με μια πρώτη ματιά η αναβάθμιση του υπάρχοντος σε ΤΚ φτάνει. Μόνο που περνάει εξολοκλήρου από περιοχή υψηλής γεωργικής αποδοτικότητας, έχει πλέον παρά πολλές εμπορικές και μεταποιητικές επιχειρήσεις, αλλά και σπίτια, "πάνω" του, βάλε και τις παρακάμψεις οικισμών που θα πρέπει να γίνουν και καταλήγουμε σε ένα κόστος απαλλοτριώσεων που θα τραβάμε τα μάτια μας!
Οπότε, έγινε η επιλογή να πάμε σε καινούργια χάραξη με πολύ μικρότερο κόστος απαλλοτριώσεων και να γίνει ΑΔ να βγει κάνα διόδιο. Θα είναι χαμηλή η κίνηση του αλλά μάλλον ήταν η πιο λογική επιλογή.
Για πιο κάτω, Πύργος-Κυπαρισσία-Καλαμάτα δε δικαιολογείται με τίποτα ΑΔ, ούτε καν ΤΚ σε όλο το μήκος, ίσως κατά τμήματα και το υπόλοιπο κάποιας μορφής αναβάθμιση. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 31, 2017 2:23 pm Post subject: |
|
|
γειά σου Γιώργαρε!
..... Τι εποχές μας θύμισες. |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 66
|
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Thu Jun 01, 2017 11:46 pm Post subject: Ακράτα αιγιο πάλι μονόδρομος |
|
|
Σύμφωνα με βίντεο του αιγειρα αυτοί της Ολυμπίας είναι για πολλές κλωτσιές
https://youtu.be/YNOxlRe0b1U
Δείτε πόση μονοδρόμηση ξανά |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Fri Jun 02, 2017 6:39 am Post subject: |
|
|
Τό βασικό ήταν τήν Μ.Τρίτη, 20χλμ, από τήν Πάτρα,νά κόψει κορδέλες, νά ονοματίσει σήραγγες Α.Παπανδρέου καί Κ.Στεφανόπουλου, νά πάει στήν πλ.Γεωργίου. ..
Οι μονοδρομήσεις? Γιά διάστημα |
|
Back to top |
|
 |
Charalampos Visitor

Joined: 26 Feb 2017 Posts: 2
|
Posted: Fri Jun 02, 2017 9:48 am Post subject: |
|
|
Σάββατο πρωί από Πάτρα->Αθήνα και Δευτέρα απόγευμα Αθήνα->Πάτρα.
Το μεγαλύτερο κομμάτι της Ολυμπίας εντός Αχαΐας είναι με κορύνες και μονοδρομήσεις (και στο Ξυλόκαστρο ακόμα υπάρχει μονοδρόμηση, αλλά από το Δερβένι και μετά ξεκινάνε τα "καλά"). Μια σε πετάνε στο ένα ρεύμα και μια στο άλλο, διότι ξηλώνουν την άσφαλτο μπας και ρίξουν καινούρια (εντός Αχαΐας σχεδόν μόνο στις σήραγγες είχε πέσει καινούρια άσφαλτος). Όμως διαπίστωσα και τα εξής:
1) Η αλλαγή από το ένα ρεύμα στο άλλο πολλές φορές γίνεται εντελώς ξαφνικά και όχι ομαλά, με αποτέλεσμα εκεί που πας με 120 να πρέπει πολύ απότομα να αλλάξεις κατεύθυνση.
2) Κάποια κομμάτια είναι ακατανόητο γιατί είναι αποκλεισμένα, αφού ΔΕΝ δουλεύονται (και δεν θα ήταν δυνατόν να δουλεύονται τόσα πολλά κομμάτια ταυτόχρονα).
Πλήθος βαριών οχημάτων εκινείτο στην κατεύθυνση προς Πάτρα, με αποτέλεσμα στα κομμάτια των μονοδρομήσεων να δημιουργούνται ουρές αυτοκινήτων πίσω από αυτά.
Τα διόδια κανονικά 2,40Ε στο Δρέπανο (στο ρεύμα προς Αθήνα) και 2,40Ε στο Κιάτο (στο ρεύμα προς Πάτρα).
Προσωπικά στην επιστροφή αγανάκτησα, διότι η διαφοροποίηση της χρονοαπόστασης σε σχέση με τις προ εγκαινίων εποχές δεν ήταν μεγάλη.
Φυσικά για όλα αυτά δεν μιλάει κανένας... |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 66
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Sat Jun 03, 2017 9:44 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα, καλό τριήμερο. Επειδή τό διάβασα,σκληρή αντιπαράθεση στήν Βουλή γιά τήν Πατρών Πύργου, μιά ερώτηση πρός όλους, χωρίς πολιτική χροιά. Γιατί απαλλείφθηκε τό συγκεκριμένο τμήμα από τήν εργολαβία τής Ολυμπίας Οδού ? Μήπως έχουν βάση όσα ακούγονται γιά άρνηση τής Κοινοπραξίας?
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/444547 |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Sat Jun 03, 2017 2:14 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη αν θυμάμαι καλά η Ολυμπία το ήθελε να γίνει έτσι, γιατί το κομμάτι μετά την Πάτρα δεν θα είναι κερδοφόρο... Ή τέλος πάντων ζητούσε απίστευτες αποζημιώσεις!
Γενικότερα, χωρίς δυστυχώς να υπάρχει επί της ουσίας εναλλακτική, οι συμβάσεις των 5 αυτοκινητοδρόμων του 2006-2007 όπως υλοποιήθηκαν κυρίως μετά την επανεκκίνηση του 2013, μόνο αυτοχρηματοδοτούμενα έργα δεν ήταν... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Sat Jun 03, 2017 5:37 pm Post subject: |
|
|
@ bill 77, Μέ αυτά καί αυτά, η οδός Πατρών- Πύργου, θά κατέχει τό προνόμιο τής φονικότερης οδού, γιά μεγάλο ακόμη διάστημα....
Φρέσκο βίντεο, Αμφιλοχία- Σελλάδες Άρτης εδώ:
http://e-maistros.gr/main/τα-25-χιλιόμετρα-κόμβος-αμφιλοχίας-σε/ |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Jun 05, 2017 2:54 am Post subject: |
|
|
Έκανα ενα ταξίδι αστραπή Αθήνα-Ναύπακτος-Αθήνα, στην Ολυμπία απο Ξυλόκαστρο και μετά μονοδρομήσεις, και ο διαχωρισμός των ρευμάτων προχειρότατος και επικίνδυνος με κορύνες.
Ουσιαστικά μόνο στις σήραγγες υπήρχε πλήρης διατομή και καινούρια άσφαλτος. Παρά τον αποκλεισμό, για τον οποίο δεν υπήρχε καμία ενημέρωση προς τους οδηγούς, δεν είδα μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Πάσχα. Ούτε στη σήμανση, ούτε στο οδόστρωμα, ούτε στις υπολοιπόμενες εργασίες ( το Ριο πάει σίγουρα για 2018 ίσως και τα Αραχωβίτικα)
Πάτησα και λίγο Ιόνια, εντυπωσιακός ο Α/Κ Αντιρρίου αν και είναι λίγο μπέρδεμα η κατεύθυνση απο Ναύπακτο προς Γέφυρα.
Ερώτηση. Αν δείτε φωτογραφίες ή βιντεο απο τον Α/Κ υπάρχει ένας ημιτελής κλάδος. Είναι η (πολυ) μελλοντική επέκταση προς Λαμία? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Mon Jun 05, 2017 10:00 am Post subject: |
|
|
@ Thanos Pal. Μέ τήν Ολυμπία σηκώνω τά χέρια ψηλά. Γιά εργασίες σέ μήκος 1 χλμ, μονοδρομεί τεράστια τμήματα. .
Ίσως πονηρά σκεπτόμενη, αφού δέν εισπράττω διόδια ανάλογα, γιατί νά παραδώσω αυτοκινητόδρομο ?
Και γιά τόν Α/Κ Αντιρρίου. Άν θέλω νά βγώ στήν ΕΟ ,γιά νά πάω στά μαγαζιά, είναι εύκολο η θά χαθείς? Τό λέω ,διότι η αδελφή μου, δέν μπόρεσε νά μπεί εύκολα από τά μαγαζιά στήν Ιονία πρός Ιωάννινα. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Jun 05, 2017 5:24 pm Post subject: |
|
|
Και το κρατος που ειναι οοοεεεοοο???
Ξεραμε μονο να κανουμε φιεστες και ονοματοδοσιες σηραγγων για ενα δρομο που πρακτικα δεν ειναι ετοιμος στο 1/3 του. Τον ανοιξανε κακην κακως για 10-15 μερες και μετα μενει ξανα κλειστος στην κατασταση που ηταν επι χρονια (με κορινες και αμφιδρομηση) για να κανουν και καλα ασφαλτοστρωση που επρεπε να την εχουν τελειωσει ηδη μεχρι τελη Μαρτη. Και μην πουν οτι τους εφταγε ο παγετος 10 μερες το χειμωνα.
Απλα για αλλη μια φορα κ@λοχανειο και κοροϊδια στα μουτρα. Και ουδεις σκεπτομενος πολιτης και οδηγος αντιδρα επισημα. Εγω απλα θα αποφυγω τον δρομο ακομα αλλα εγω τον χρησιμποιω 2-3 φορες το χρονο για διακοπες/εκδρομες.
Οι επαγγελματιες και οι συχνοι χρηστες του δρομου που ειναι να αντιδρασουν στα ΜΜΕ και στα social media? |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Jun 05, 2017 7:45 pm Post subject: |
|
|
Γιάννη αν έρχεσαι απο Αθήνα και θες να πας στα plaza θα βγεις στον κόμβο για Ναύπακτο και στον πρωτο κυκλικό θα ακολουθήσεις τις μπλε ταμπέλες προς Μεσολόγγι, θα περάσεις το δεύτερο κυκλικό και θα βγεις στη διασταύρωση που ευθεία πας για Αντίρριο θα κάνεις δεξιά και θα βγεις στην παλιά Ε.Ο.
Όλα το Πάσχα δόθηκαν για λόγους εντυπωσιασμού, απο την στιγμή που δεν λειτουργούν ολα τα διόδια κάνουν οτι θέλουν.
Αυτό είχε αναφερθεί ακριβώς μετά το Πάσχα απο την αντιπολίτευση και απο τους τοπικούς φορείς αλλά η Ολυμπία σφυράει κλέφτικα. Το εξοργιστικό όμως είναι πως δεν υπάρχει καμία ενημέρωση. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jun 05, 2017 10:27 pm Post subject: |
|
|
Αναμενόμενη η κατάσταση στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Πατρών και στα πλαίσια της συμφωνίας μεταξύ κατασκευαστών και υπουργείου.
Μέχρι τον Αύγουστο του 2017 έτσι θα είναι η κατάσταση του "λειτουργικού" αυτοκινητόδρομου. Τότε λήγει η προθεσμία και μάλλον τότε θα δούμε και την ενεργοποίηση των κανονικών διοδίων στον άξονα.
Πάντως για να μην τα βλέπουμε όλα μαύρα υπάρχει σημαντική πρόοδος σε σχέση με το Πάσχα καθώς έχουν ασφαλτοστρωθεί μεγάλα τμήματα (από τα βίντεο που βλέπω καθώς δεν έτυχε να τον χρησιμοποιήσω μετά το Πάσχα).
--------
Από την άλλη το τελευταίο διάστημα έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές την Αθηνών - Θεσσαλονίκης και ήθελα εδώ και καιρό να αναφέρω ότι έχουν μπει σε φάση πλήρους κατασκευής το τελευταίο κομμάτι του άξονα, η βελτιωμένη χάραξη για σχεδόν 1 χιλιόμετρο πριν από την Υλίκη λίγο μετά τα διόδια της Θήβας, που είχε κολλήσει μισοτελειωμένη εδώ και 6-7 χρόνια λόγω απαλλοτριώσεων.
Η κυκλοφορία εδώ και 1 μήνα περίπου γίνεται και στα 2 ρεύματα από τους παράδρομους με 1 λωρίδα κυκλοφορίας.
Σήμερα που είχε επιστροφή υπήρχε μια ανάσχεση γύρω στα 500 μέτρα την ώρα που πέρασα (~17:00), η οποία έγινε σοβαρή σύμφωνα με δημοσιεύματα και έφτασε τα 6km.
---
Σε άλλα νέα, την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε παράδοση του τελευταίου τμήματος του Α25 Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας (Κάτω Χριστός - Προβατά) που παρακάμπτει τα "δύσκολα" φανάρια του Λευκώνα στην είσοδο των Σερρών.
Για να δούμε πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία και το άλλο έτοιμο κομμάτι των κάθετων της Εγνατίας Ιεροπηγή - Κρυσταλλοπηγή.
Όπως και παραδόθηκαν και 3km από Νέα Μουδανιά - Νέα Ποτίδαια. Απομένουν 900 μέτρα για να ολοκληρωθεί ενιαία οδός ταχείας κυκλοφορίας από τη Θεσσαλονίκη έως την Κασσανδρεία. |
|
Back to top |
|
 |
Sintix New Member

Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Tue Jun 06, 2017 2:18 pm Post subject: |
|
|
Η προηγούμενη εβδομάδα είχε πράγματι πολλά μαζεμένα καλά νέα για τους οδικούς άξονες της χώρας: Το νότιο από τα τρία υπολειπόμενα της Ιονίας, το τμήμα Ν. Μουδανιά-Ποτίδαια και...
...το τελευταίο τμήμα του Α25. Πρόκειται για ένα τμήμα 5 km του Ε79 που αντικαθιστά 3,7 km επί της Ε.Ο. 12 προς Σέρρες (ένας δρόμος ενιαίου καταστρώματος με πολλές παρόδιες εγκαταστάσεις) και 4,3 km επί της Ε.Ο. 63 προς Ε/Β σύνορα (Τ/Κ με ένα Ι/Κ στη ΒΙ.ΠΕ. συν φυσικά τα φανάρια στη συμβολή με την ΕΟ12 έξω από τον Λευκώνα).
Συντομεύοντας λοιπόν τη διαδρομή κατά 3 km από 2/6/2017, το συνολικό μήκος του πλήρους Α25 ανέρχεται στα 95 km από τη συμβολή με την Εγνατία (Α2) έως το τελωνείο Προμαχώνα. Από αυτά τα 85 είναι νέα ή ανακατασκευασμένα (τα 7 δύσκολα ορεινά εξ' αυτών χωρίς ΛΕΑ) ενώ 10 km μεταξύ Μελενικιτσίου & Κ. Αμπέλας (επίσης χωρίς ΛΕΑ) έχουν άμεση ανάγκη συντήρησης ή/και αναβάθμισης (τουλάχιστον της κάθετης σήμανσης). Δεν έχω καμιά πληροφόρηση για την τύχη της σχετικής μελέτης που είχε ανατεθεί προ καιρού. Για την ώρα δεν βρίσκονται κατά την ΕΟΑΕ ούτε τα 3 MEUR για την αντικατάσταση του εξαιρετικά φθαρμένου ανώτερου ασφαλτοτάπητα.
Προχθές & χθες ξαναπήγα Καστοριά & Κορυτσά και μπήκα αυτή τη φορά αρχικά στο τμήμα του Α29 που δεν έχει παραδοθεί. Τούτο ήταν δυνατό γιατί τα εμπόδια στο ύψος της Κορομηλιάς καθώς και αυτά στον κόμβο της Ιεροπηγής βορειότερα είχαν καταλλήλως παραμεριστεί όσο χρειαζόταν για τη διέλευση Ι.Χ.Ε. Ο Α/Δ είναι ΠΛΗΡΩΣ αποπερατωμένος. Μέχρι και τα διόδια της Ιεροπηγής είναι τελειωμένα κατασκευαστικά. Τα δύο τούνελ (Ιεροπηγής & Κρυσταλλοπηγής) άψογα. Λειτουργούσαν μάλιστα όλα τα συστήματα ασφαλείας (πιθανόν και οι εγκατεστημένες κάμερες ελέγχου), μέχρι και οι ηλεκτρονικές γεφυροπινακίδες μηνυμάτων! Απλά φτάνοντας μετά από 22 km στο καταληκτικό κυκλικό κόμβο μπροστά ακριβώς από το τελωνείο έπρεπε να γυρίσω πίσω λόγω ανυπέρβλητων εμποδίων φραγής.
Ποιος ο λόγος της μη παράδοσης? Ολοι δηλώνουν άγνοια - κάποιοι Καστοριανοί ακόμα και της ύπαρξης του τελειωμένου δρόμου. Ενας αστυνομικός της τροχαίας μου είπε μόνο ότι αναμένεται για τα εγκαίνια ο πρωθυπουργός και πιθανώς και ο ομόλογος του της Αλβανίας οπότε η υπόθεση ίσως να έχει και διπλωματικές προεκτάσεις.
Σημειώνω τέλος ότι, για μένα, η κατασκευή του τμήματος Ιεροπηγή - Κρυσταλοπηγή ως πλήρους Α/Δ είναι ακατανόητη καθώς θα έπρεπε να εξεταστεί σοβαρά με τη γείτονα χώρα η μετάθεση της μεθοριακής διάβασης από την Κρυσταλλοπηγή στη Ιεροπηγή. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Wed Jun 07, 2017 2:18 am Post subject: Άλιμος Παλαιοπαναγιά ναυπακτου 2 ώρες ακριβώς |
|
|
Εντάξει θέλει ακόμα δουλειά αλλά τόσο γρήγορα δεν είχα πάει ποτέ .. και η επιστροφή τη Δευτέρα 2 ώρες και 3 λεπτά .
Μην τρελαθούμε μ.ω. Ταχύτητα 105 χιλ με σταθερά 120-140 κμ με cruise control πρώτη φορά και διαδρομή Πασειδωνος Κηφισός Δαφνί Ελευσίνα ..
Οκ όταν τελειώσει θα είναι το ίδιο με το σταματά ξεκινά στα διόδια αλλά ρε σεις τα παιδιά δεν είπαν τίποτα .. εκτός του φτάσαμε κιόλας !
Τα έχω καταγράψει όλα κάποια στιγμή θα ανέβουν στο Youtube |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Jun 07, 2017 11:01 am Post subject: |
|
|
Εξετάστηκε πολύ σοβαρά και αποφασίστηκε αντί να μεταθέσουν δύο προκάτ κτίρια που υπάρχουν στον ελληνικό σταθμό της Κρυσταλλοπηγής στη Ιεροπηγή(στην αλβανική πλευρά τα κτίρια είναι κάπως καλύτερα),να αλλάξουν τη χάραξη και αντί να μπει ο δρόμος στο αλβανικό έδαφος στην Ιεροπηγή,που περνάει μόλις 1300 μέτρα από τα σύνορα,να κατασκευάσουν άλλα 7500 μέτρα αυτοκινητόδρομου συν ένα τούνελ!
Στην αλβανική πλευρά ο δρόμος θα ήταν και στις δύο περιπτώσεις ο ίδιος (4.5χλμ) και είναι 1+1.
Αν θυμάστε παλιούς χάρτες της Εγνατίας Οδού Α.Ε. σίγουρα έχετε δει τη χάραξη που αναφέρω...
Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος! |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed Jun 07, 2017 4:36 pm Post subject: |
|
|
Ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα του νομού Ηλείας φτάνει αισίως στην ολοκλήρωση του μέχρι το φθινόπωρο, μετά από 4 χρόνια εργασιών , με πραγματικά πολύ καλές προδιαγραφές!
Βελτίωση τμήματος Ε.Ο. Κρέστενα - Καλλιθέα - Ανδρίτσαινα για 10 χιλιόμετρα
Χρειάζονται φυσικά αναβάθμιση και αρκετά ακόμα τμήματα αλλά έγινε μια ουσιαστική αρχή.
https://www.protinews.gr/blog/dromos-ethnikon-prodiagrafon
Το συγκεκριμένο τμήμα αν και μικρό χιλιομετρικά , ταλαιπωρούσε τους οδηγούς επί 20 και πλέον χρόνια με συνεχείς κατολισθήσεις.
Για το νομό Αχαϊας πέρα από την ολοκλήρωση της Ολυμπίας , πολύ σημαντικό ανοικτό μέτωπο είναι η αναβάθμιση της Ε.Ο. 111 (Πάτρα-Τρίπολη) με τις δράσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των μελετών επαναχάραξης και κατασκευής του νέου οδικού τμήματος από τα όρια του Αστερίου έως το Διάσελο (παράκαμψη Φράγματος Πείρου-Παραπείρου - τμήμα του σημερινού οδικού κομματιού θα βυθιστεί μέσα στα νερά του φράγματος) καθώς και η μετατροπή – ολοκλήρωση της υφιστάμενης προμελέτης σε οριστική του δρόμου Διάσελο – Αγία Τριάδα (άθλιο τμήμα να οδηγείς) . |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Jun 07, 2017 11:09 pm Post subject: |
|
|
Sintix wrote: | Περί σήμανσης λόγος, περιμένω να δω τελικά τι θα γίνει, μετά από διάλογο 2 μηνών με την ΕΟΑΕ, πριν διηγηθώ ίσως μια ιστορία περί αρτιότητας των σχετικών "μελετών". |
Φίλε Sintix, αναρωτιέμαι αν μπορείς να μας μεταφέρεις την ιστορία που αναφέρεις περί σήμανσης. Είμαστε κανά 2-3 νοματαίοι που ενδιαφερόμαστε και ασχολούμαστε με τα της σήμανσης στην Ελλάδα. Μη μας κρατάς σε αγωνία.  |
|
Back to top |
|
 |
|