View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri May 12, 2017 6:42 pm Post subject: |
|
|
SP73,έχουμε τίποτε φρέσκο?Ενδιαφέρον θα είχε να δούμε τον κόμβο Αμβρακίας από ψηλά,το Κρίκελλο και τον Ε-65.... |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Fri May 12, 2017 10:39 pm Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | Η ίδια εταιρία (Νέα Οδός) έχει την Ιόνια και τον Ε 65.Στην ίδια τσέπη πάνε τα διόδια,μόνο την γέφυρα γλυτώνεις... |
Λάθος η κεντρική οδός έχει τον E65 |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri May 12, 2017 11:32 pm Post subject: |
|
|
Κάτι θα κάνουμε Τάσο.
Ως προς τις εταιρείες, είναι διαφορετικά νομικά πρόσωπα, αλλά ουσιαστικά συνδιοικούνται - και είναι και οι δύο στον έλεγχο κυρίως της ΤΕΡΝΑ. Νομίζω ότι και τα ποσοστά των εταιρειών είναι ίδια. Αν κάποιος επιλέξει τον Ε65 αντί της Ιόνιας, οι κοινοπραξίες αυτές θα χαρούν - εκτός βέβαια αν παίζει κάτι με την εγγυημένη κίνηση και επιδότηση. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat May 13, 2017 9:49 am Post subject: |
|
|
SP73,ευχαριστούμε και περιμένουμε!
Ετσι ακριβώς είναι.Ολα τα έχει η ΤΕΡΝΑ.Αλλά και να μην είχε τον Ε 65,έχει τον Σκάρφεια-Αθήνα.Ετσι αν ΠΑΣ από ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Αθήνα,όποιον δρόμο κι αν διαλέξεις θα κάνεις τουλάχιστον 200 χλμ σε δρόμο της Νέας Οδού... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat May 13, 2017 6:15 pm Post subject: |
|
|
Απο οτι φαίνεται το Ριο θα μας ταλαιπωρήσει και πέρα απο το καλοκαίρι, ίσως να είναι πλήρως έτοιμος αρχές του 2018, οπότε θέλει προσοχή η διέλευση απο εκειί.
Βέβαια θα είναι ο μεγαλύτερος ανισόπεδος κόμβος της Ελλάδας, μαζί με τον Κ16 στη Θεσσαλονίκη που ολοκληρώνεται φέτος και τον κόμβο του ΣΕΦ στον Πειραιά.
Μπείτε στην σελίδα της Ιόνιας στο fbook να δείτε τις φώτο, οι σήραγγες Μακύνειας είναι έτοιμες και η ανοιχτή οδοποιία πολύ προχωρημένη. Πάμε για κορδέλες του Αγίου Πνεύματος!
Γιάννη όντως και ο σιδηρόδρομος το 1926 και ο αυτοκινητόδρομος το 2011 δεν τα κατάφεραν να ξεπεράσουν την Καλαμπάκα. Ελπίζω ο Ε-65 να έχει καλύτερη κατάληξη απο το 'τρένο της Καλαμπάκας' όπως περιπαικτικά ονομάζουν την αποτυχημένη κατασκεύη της σιδηροδρομικής γραμμής. |
|
Back to top |
|
 |
malakudi New Member

Joined: 12 Mar 2017 Posts: 14
|
Posted: Sun May 14, 2017 10:28 am Post subject: |
|
|
Έκανα πρόσφατα το Πάτρα - Θεσσαλονίκη. Από Γέφυρα Ρίου ως την είσοδο στην Εγνατία, 1 ώρα και 50 λεπτά. Δεδομένου ότι στο κομμάτι Αμφιλοχία - Παράκαμψη Άρτας έκανα 25 λεπτά για 31 km, ο χρόνος όταν παραδοθεί πλήρης ο δρόμος θα είναι 1 και 40, ίσως και λίγο παρακάτω. Η ταχύτητά μου ήταν σταθερά 130 (αν και σε αρκετά σημεία τα όρια είναι 100, 110 και 120). |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun May 14, 2017 1:22 pm Post subject: |
|
|
Κατ' αρχήν για τα ποσοστά των Κοινοπραξιών, η ΤΕΡΝΑ έχει μεγαλύτερο μερίδιο στην Ιόνια, παρά στον Ε65:
Πηγή:
http://www.gekterna.com/userfiles/FinancialStatements/2016/gekterna_fs_notes_30-06-2016_gr.pdf
Παραχωρήσεις – Αυτό / Συγχρηματοδοτούμενα έργα
Ο Όμιλος συμμετέχει σε τρείς Εταιρείες Παραχώρησης που αφορούν τα έργα της Ιονίας Οδού, της Κεντρικής Ελλάδας και της Ολυμπίας Οδού. Η συμμετοχή του Ομίλου στις εταιρείες παραχώρησης της Νέας Οδού και της Κεντρικής Ελλάδας την 31.12.2015 ήταν με ποσοστό 33,33%, ενώ στην Ολυμπία Οδό ανέρχεται σε 17%.
Σε εφαρμογή της Συμφωνίας Αναδιάρθρωσης που υπογράφηκε με το Ελληνικό Δημόσιο τον Νοέμβριο του 2013 και επικυρώθηκε με νόμο τον Δεκέμβριο του 2013,η μητρική εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέτοχος της εταιρείας Παραχωρήσεως ΝΕΑ ΟΔΟΣ, κατέβαλε την προβλεπόμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου συνολικού ποσού 41,8 εκατ. ευρώ, καθώς και την προβλεπόμενη καταβολή δευτερογενούς δανείου συνολικού ποσού 27 εκατ. ευρώ εκπληρώνοντας πλήρως την συμβατική της υποχρέωση για τις καταβολές της, για την συγκεκριμένη εταιρεία Παραχωρήσεως.
Με την προαναφερόμενη καταβολή κεφαλαίου το ποσοστό συμμετοχής της μητρικής εταιρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ την 30.06.2016 στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ ανήλθε σε 57,19%.
Τέλος ανέβασα στο γνωστό σημείο ( https://www.dropbox.com/sh/vzo7t2xxzeqaag4/AACXYDVfE6lL3bTD-C2kZwJJa?dl=0 ) Αβγό-Εγνατία, Αμφιλοχία-Άρτα (με νεφώσεις), Αμβρακία (με πολλές νεφώσεις) και νότιο Ε65. |
|
Back to top |
|
 |
zarlog Visitor

Joined: 12 Oct 2009 Posts: 5
|
Posted: Mon May 15, 2017 1:27 pm Post subject: |
|
|
Χθες Κυριακή μεσημέρι έπεφτε άσφαλτος στην διασταύρωση της Ιόνιας με την Εγνατία. Στο στάδιο ολοκλήρωσης και η περίφραξη. Στο κομάτι μεταξύ της Γέφυρας στο Αυγό και την άνω διάβασης Επισκοπικού υπάρχουν αρκετά σημεία έτοιμα για ασφαλτόστρωση. Τα μικρά τεχνικά έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Οι δύο όμως άνω διαβάσεις είναι αρκετά πίσω. Στην μία βρίσκονται στο στάδιο της θεμελίωσης μόνο από την μία πλευρά, την άλλη δεν την έχουν ακουμπήσει καθόλου. Και στην άλλη που βρίσκεται στον κόμβο έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι κολώνες. Η Γέφυρα στο αυγό προχωρά μάλον γρήγορα καθώς σχεδόν ολοκληρώθηκαν οι σκαλωσιές και του δεύτερου κλαδου.
Εκείνο όμως που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι αν και ξεκίνησαν με εντατικούς ρυθμούς μετά την ολοκλήρωση των απαλωτριόσεων, τώρα μάλλον πάνε αρκετά χαλαρά. |
|
Back to top |
|
 |
mars28 Visitor

Joined: 21 Apr 2017 Posts: 5
|
Posted: Mon May 15, 2017 10:15 pm Post subject: |
|
|
Δεν μου αρέσει να λαϊκίζω, αλλά μήπως άρχισαν ήδη να σκάνε οι προχειρότητες?!
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500144373
Το Σάββατο (13/5) έκανα τη διαδρομή Πάτρα-Αθήνα-Πάτρα. Το πρωί είχε μόνο 2 παρακάμψεις για ασφαλτοστρώσεις του ενός ρεύματος ενώ το απόγευμα είχε τουλάχιστον 4. Σε κάποια σημεία τα σκαμπανευάσματα είναι απίστευτα και μάλιστα πριν το Κιάτο σε σημείο που έχει πέσει νέα άσφαλτος έχει 5-6 συνεχόμενα με αποτέλεσμα να "συντονίζονται" οι αναρτήσεις αν πηγαίνεις με ~100km/h και να φτάνουν σχεδόν να τερματίζουν!! (φυσικά ανάλογα και το αυτοκίνητο).
Edit: Σε κάποιο από τα σημεία που είχαν κλείσει για ασφαλτόστρωση δεν είχαν αφαιρέσει απλά την παλιά άσφαλτο αλλά είχαν σκάψει και σε βάθος για κάποιου είδους τεχνικό έργο!
Last edited by mars28 on Mon May 15, 2017 11:06 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
itheodo New Member

Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Wed May 17, 2017 2:54 pm Post subject: |
|
|
Αυτό λογικά σημαίνει ότι 25/5 θα δοθεί και το τμήμα από το Αντίρριο |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed May 17, 2017 10:02 pm Post subject: |
|
|
Άντε το Αμφιλοχία - Άρτα μας έμεινε. Το Αυγο - Εγνατία δεν το σπουδαιολογώ γιατί απαξ και εφτασες στο Αυγό, μπήκες στο λεκανοπέδιο, τα Γιάννενα είναι μία ευθεία.
Στο Αμφιλοχία-Άρτα όμως έχεις τις στροφές του Μακρυνόρους και όλα τα χωριουδάκια που με χάλια άσφαλτο δεν παλεύονται. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 22, 2017 11:12 pm Post subject: |
|
|
Χρειαζεται γιατι το τριημερο που ανεβηκα προς Ιονια, σε βραδινη επιστροφη απο Γιαννενα-Αρτα πεσαμε σε ομιχλη. Δεν εχω ξαναδει τετοιο πραγμα. Ολος ο δρομος ηταν σκεπασμενος και για 10-15 λεπτα οδηγουσαμε μεσα σε ενα ασπρο συννεφο.
Οποτε καλο ειναι να μπουν προειδοποιητικες πινακιδες μηνυματων και στα δυο ρευματα κυκλοφοριας. |
|
Back to top |
|
 |
itheodo New Member

Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Tue May 23, 2017 9:17 am Post subject: |
|
|
Φωτισμός θα έπρεπε να μπει, αλλά τι ζητάω τώρα ε; |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue May 23, 2017 8:10 pm Post subject: |
|
|
Σε καποια σημεια ειχε φωτισμο, κυριως ομως στους κομβους. Στα υπολοιπα πηγαινες σιγα και με φωτα ομιχλης ησουν οκ.
Δυσκολο να βαλεις σε ενα δρομο παντου φωτα, ειναι μεγαλο το κοστος.
Ισως αν υπηρχε τροπος να μπουν υβριδικα φωτα που θα φορτιζουν με ηλιακους συλλεκτες την ημερα, θα ειναι led και θα αναβουν το βραδυ μονο οταν ανιχνευουν κινηση στο δρομο και θα μενουν ανοιχτα μέχρι και 1 λεπτο αφοτου παρελθει η κινηση που τα ενεργοποιησε. Οταν κινείσαι με 100+ χλμ σε 1 λεπτο εχεις απομακρυνθει ηδη αρκετα αρα τα φωτα που περασες μπορουν να σβησουν αν δεν ακολουθει αλλος.
Αλλα τι ζηταω τωρα, αυτα ειναι διαστημικα κολπα για την Ελλαδα. Εδω παλι καλα που φτιαξαμε 3-4 βασικους αυτοκινητοδρομους. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue May 23, 2017 9:53 pm Post subject: |
|
|
Και εδώ λοιπον εγκειται το παραδοξο της ιστοριας.
Πως γινεται μια γυναικα που δεν εχει τιτλους ιδιοκτησιας ενος ακινητου (συνεπως ειναι αυθαιρετο, κλεμμένο, παράνομο αλλά οπωσδήποτε όχι νόμιμο), εγείρει αξιώσεις στο ΣτΕ και το ανώτατο δικαστήριο της χώρας την δικαιώνει?
Δεν έπρεπε πρωτίστως οι γέροντες του ΣτΕ να εξετάσουν αν η εν λόγω κυρία που εγείρει αξιώσεις, τις εγείρει νομίμως?
Και στο διαταύτα δεκαετίες μετά αυτή η ρημάδα περιφερειακή Αιγάλεω, δεν βρέθηκαν μερικά εκατομύρια να την τερματίσουν στη Σχιστού μαζί με τα συνοδά έργα σύνδεσης/αναβάθμισης? |
|
Back to top |
|
 |
spyrossss New Member

Joined: 17 Jun 2014 Posts: 13
|
Posted: Tue May 23, 2017 10:50 pm Post subject: |
|
|
Σπάνιο βιντεο αν και οι περισσότεροι δεν θέλουμε να θυμόμαστε αυτόν το δρόμο.
https://youtu.be/Wmzpw5VyYQY
 |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Tue May 23, 2017 11:05 pm Post subject: |
|
|
Φίλε αυτό θα το δείχνουμε στα παιδιά και τα εγγόνια μας είναι ιστορικό αρχείο .. δεν θα μας πιστεύουν .. |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
|
Back to top |
|
 |
|